Юнайтед вкара четири на Уигън, Берба с 15 минути и асистенция

18:47
Юнайтед вкара четири на Уигън, Берба с 15 минути и асистенция
Манчестър Юнайтед победи Уигън с 4:0 като гост в мач от 28-я кръг във Висшата лига.

Два гола за успеха на гостите вкара Хавиер Ернандес, а по един добавиха Уейн Рууни и Фабио да Силва. Димитър Бербатов бе оставен на пейката и се появи на терена в 76-а минута, за да асистира за едно от попаденията.

Двубоят започна в бързо темпо, а домакините първи застрашиха вратата на Ван Дер Саар. В 12-а минута след грешка на Скоулс, Моузес излезе сам срещу стража на "червените дяволи", но не успя да го преодолее. "Латикс" определено бяха по-добрият отбор, но в 17-а минута след хубава контра Нани подаде на Хавиер Ернандес и Чичарито отблизо засече за 1:0 в полза на гостите. Секунди по-късно Уигън имаше чудесна възможност да изравни. Ван Дер Саар обаче отрази шута на Макарти отблизо. Домакините продължиха да атакуват, но в 29-а минута гредата спаси Атлетик след удар на Нани. Въпреки ентусиазма и добрата си игра, Уигън се оттеглиха на почивка с гол пасив.

Второто полувреме започна с натиск на Атлетик и в 48-а минута Фигерола стреля силно отдалеч, но стражът на "червените дяволи" отрази. Юнайтед отговори с коварен шут на Нани, който бе отразен. В 55-а минута португалецът имаше нова добра възможност, но пак пропусна. Пет по-късно Уигън някак си оцеля след меле пред собствената си врата. Гостите бяха по-добрият отбор в тези минути и в 75-а след хубаво двойно подаване между Рууни и Ернандес мексиканецът излезе сам срещу вратаря и вкара втория си гол в мача. Веднага след попадението Чичарито бе заменен от Димитър Бербатов. В 83-а минута българинът бе изведен очи в очи със стража на домакините, но не прояви егоизъм и подаде на Рууни, който на празна врата вкара за 3:0. В 87-а Фабио Да Силва оформи крайното 4:0.

 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

manunited666
27.02.2011 02:54

Това с Меси просто го дадох като пример а вие как се вързахте само *joking* Блекпул та Блекпул а когато Юнайтед ги резнаха срещу Бирмингам ? Ама така е , да не издребняваме.Това с Меси само го дадох като пример за да видите , че навсякаде стават грешки.Както и да е ... трайте си повечко.

RosickyBoy
27.02.2011 01:52

Спестените картони на Уигън не бяха чак толкова за червени картони, колкото този помияр Руни. На терена е голям футболист, признавам, ама е и голям чудак..все някой му е крив, все нещо му куцаа..глупак!

crashmanutd
27.02.2011 01:16

Защо не видяхте спестените картони на Уигън ,а говорите само за некви стари мачове и за удара на Руни?!Защо все говорите за нещата за които ви оттърва?! *smile*

RosickyBoy
27.02.2011 00:12

manunited666, аз само анално логично или аналогично не знам как е.. да ти кажа, че лайнсмена не беше ня мястото и има трудна преценка. Трябва да се вземе решение за 2 секунди, а при това меле...!? Ти все едно си безгрешен. Срещу Барселона кога не са свирили съдиите? Ама за Юнайтед това е..ОБИЧАЙНО вече..айде със здраве *thumb_up* И последно да кажа само 5 думи - Юнайтед, гостуване, Блекпул, дуспа, 2, гола, аванс .. *thumb_up*

manunited666
26.02.2011 23:45

rokera_henry а по правилник също така е редно да се зачитат редовните голове на всички отбори(визирам отменения гол за 0-2 на Меси).Примерно само ти казвам.Но явно грешки стават навсякаде.

hokage
26.02.2011 22:49

не сам за ман4естер но за 4икарито много се радвам има голямо баде6те поздравления *thumb_up*

rokera_henry
26.02.2011 22:35

Имам едно въпросче. Когато удариш противников играч без топка, в случая с лакът, какво се прави в този случай? *smile* Ако има някой запознат с правилника, нека да каже? Преди няколко мача Диаби, бе изгонен за това, че е хванал за връта противников играч на мача с Нюкасъл, а за същото положение, Нолан не бе изгонен.. Не че нещо, ама правилника не трябва ли да важи за всички отбори? Просто си питам..

BerbaTheBest
26.02.2011 22:03

Не искам да се заяждам,но такива фенове ,които хейтват драянят много.Малко са феновете като "Fabregas_boy". *thumb_up*

BerbaTheBest
26.02.2011 22:01

Сигурно е гадно да не си спечелил титла от 6 години и вече когато можеш да се бориш ,способен си да я спечелиш,пак да си втори и дишаш прахта на МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД.В най-силния си период сте 2 ,а ние в най-слабия -1 !!!! *lol*

RosickyBoy
26.02.2011 21:32

Поредна съдийска победа за Юнайтед *thumb_up*

ChelseaAboveAll
26.02.2011 21:08

martinkata2003,опита за конфронтация ме радва,ама нали знаеш ако ФА започнат да раследват мачовете на твоята манаф ще има доста наказания и с право,защото прекалено очевадно стана тва неможе всеки мач да има спорни положения ДА Челси също сме имали,но Аз и повечето от тук винаги сме си признавали,а не като 95-6% от феновете на манафчестър,за които истината боли и това ги кара да гледат отвъд реалността . Тва беше от мен успя да ме зарадваш *thumb_up*

StoyanovKST
26.02.2011 20:29

Браво Ман Юн. много се радвам за победата!!! На малоумните фенове които само пишат тук , за да говорят колко съдийски отбор сме, няама да коментирам нищо! А за феновете на Манчестър , като Gogata85 ,чакам с нетърпение събора в Стара Загора, да се покефим феновете от цяла БГ! *beer*

martinkata2003
26.02.2011 20:00

ChelseaAboveAll вас не ви подпират,вие направо си купувате мачовете.Абрама има излишни пари.Я си спомни какво стана последния ви мач с Уигън миналата година.Да не говорим,че ви разследваха за 8 или 9 мача,в които сте побеждавали с по 1-0 по времето на Моусинко.Хахаха.Сега ще ми кажеш,че няма такова нещо.Не ми говори глупости,защото гледам футбол още от както ти си берял ягоди прав.Добре,че руснака дойде и реши да ви прави отборче,защото бяхте вечните пети с една единствена титла в историята ви и никой не беше чувал за Челси преди това.А както се вижда сега пак си заставате на мястото си.Много искам Тотнъм и Сити да ви боцнат и да си играете Уефичката догодина.Смешници.Пффффф *lol*

ChelseaAboveAll
26.02.2011 19:54

martinkata2003,Ако ще правим такава словестна битка я ми кажи кога сме били подпирани всеки 2ри мач? *lol* *lol*

danman
26.02.2011 19:32

"а по един добавиха Уейн Рууни и Рафаел да Силва" *lol*

martinkata2003
26.02.2011 19:14

ChelseaAboveAll я ми кажи кога за последно Ман ЮТД са били на 5 място с 15 точки зад първия,че не се сещам.Аре говори си сега,че след няколко дни ще млъкнеш съвсем,прошляк! *lol*

Live_Forever7
26.02.2011 19:02

е то остана и Уигън да не "затруднят" Юнайтед... все пак това са най-сигурните 6 точки за сезона...

gutito1964
26.02.2011 19:01

браво на берба не се полакуми ако беше нани никога нямаше да даде тоя пас на руни

Ronny7_
26.02.2011 18:59

ChelseaAboveAll: Твоето мнение тук е излишно.. Миналият сезон,вас като ви подпираха никой нищо не ви каза и спечелихте титлата нали?? Ай сега завиждайте *lol* Яд,яд,сад,сад както викаше "ГИНЕКОЛОГА" *joking*

Ronny7_
26.02.2011 18:56

Чесита ни победа *beer* Комплексарите да мълчат *wink* И Уинър не Рафел да Силва вкара гола,ами Фабио *thinking* Оправете си грешката *stop*

ChelseaAboveAll
26.02.2011 18:53

Мдам отново манафчестър си печелят мача нищо,че трябваше да има картонче,но те не са Съдийски отбор,мда.. *thumb_up*

bobby45
26.02.2011 18:52

няма значение дали е на празна врата или не все пак вкара и манчестер победиха браво *beer* *thumb_up*

Ginekologa
26.02.2011 18:51

кой му даде да вкара bobby45 кво браво руни смешен си на прана врата аз с ташаците ще вкарам *joking*

intermaina
26.02.2011 18:48

Ей за това е голям браво Бербо евала - тва ако беше Нани ... щеше да счупи някоя лампа

Ginekologa
26.02.2011 18:46

много ме ядоса бербатов трабваше той да вкара даде на грещника руни *angry*

SenseleSs
26.02.2011 18:36

При ударът на Ван Ден Сар ,Чичарито бе в засада *thumb_up*

Gogata85
26.02.2011 18:33

хаха и цска и юнайтед вкарват *party* *beer* *thumb_up*

Gogata85
26.02.2011 18:24

Ginekologa имах в предвид мача Левски-Челси. но евала че си ходил на техен мач. аз съм си обещал да отида на мач на Юнайтед веднага щом финансовото ми полежение го позволи. иначе за сега се задоволявам само да членувам в фенклуба им,което все пак ми дава право да говоря в 1-во лице множествено число защото феновете и играчите са еднин отбор

Ginekologa
26.02.2011 18:20

не сам само срещо тях но аз 1мач не видях да гони някой от ман ю а е имало 10 положения поне *wink*

Ginekologa
26.02.2011 18:18

Gogata85 ходих да *wink* на левски няма ида никога бг футбол само знаят се бият наркоманите *joking*

bobby45
26.02.2011 18:16

хехе добре бе ама пак си срещу манчестер и защо?

Ginekologa
26.02.2011 18:15

bobby45 хаха ако бе от уигън червен веднага *wink*

Gogata85
26.02.2011 18:14

Ginekologa ти ходил ли си на мач на челси(освен евентуално този с левски)?

Ginekologa
26.02.2011 18:12

ти си като роналдо бе там *wink* 6,6 год голям фен си на мач ходи ли бе фенче на ман ю

Gogata85
26.02.2011 18:09

Ginekologa ами в момента пия друг вид бира, но все пак мисля,че твоят отбор може да си мечтае някога да постигне успехите на Юнайтед(дори само тези откакто аз съм им фен)

Gogata85
26.02.2011 18:04

Ginekologa щом казваш *sick* знам че тези неща си ги записваш та да може всеки път когато бием да ни ги натякваш ама изобщо не ми пука. просто всички ви е яд че Юнайтед са най-добрият отбор в Англия последните 20 години и завиждате. и Байерн Мюнхен бяха така в Германия най-добрите,но най-мразените *wink*

Gogata85
26.02.2011 17:55

Ginekologa ти точно няма какво да говориш защото и вас яко ви "бутаха" миналата година.

Ginekologa
26.02.2011 17:52

стига де .. така е преценил съдията, така е свирил *joking* *lol* *lol*

Ginekologa
26.02.2011 17:49

Gogata85 1 мач било и кво ли е станало а вас колко пъти 1и бута кво се излагаш незна невил,гигс,руни,сколс,видич мога ти пиша цял ден

Arsenalsk1
26.02.2011 17:49

Gogata85 от моя страна е безмисленно да продължавам този диалог.Успех Ви желая, ако си преценил че сте по темпераментни и съдията няма да даде и на Уигън.Аргументите ти са железни, как то се казва NO COMMENT.

Gogata85
26.02.2011 17:45

Рууни заслужаваше наказание *sad* да така е. но съдията преценява и той после ще отговаря за действията си.явно този път съдията е решил да покаже колкото е възможно по-малко картони. вие сте се разпенили защото ситуациите са в полза на Юнайтед,но ако Уигън имаха такива положения едва ли щяхте да се пените така,даже напротив щяхте да се кефите,както направихте когато Бирмингам ни изравниха с фал в последните минути. сигурен съм че ако накой футболист на Уигън направи нарушение за червен картон съдията ще му го спести поне 1-вият път.да вярно е че имаме по-темпераментни футболисти и в момента играем кофти и грозно но пък грозната победа е по-добра от хубавата загуба(челси знаят най-добре тази тактика)

Arsenalsk1
26.02.2011 17:40

хаа ха ах аха какво е това бе ееееееййй.Аз спирам да гледам това нещо наречено мач това е пародия.Балтията на Скоулс от зад умишлено нарушение без борба пак удар без топка по краката поваля на земята и пак някакво устно мъмрене е това е .Нямам думи.Предлагам да им дададт титлата а ние останалите да си играем ФУТБОЛ.щОТО МИ ПИСНА ОТ ТОВА БЕЗОБРАЗИЕ.

aa1
26.02.2011 17:37

И ето пак...Топката е вече невъзможна за достигане от страна на Сколс, удар отзад без топка, съдията е на 1 метър от ситуацията и няма картон...Какво да кажем...Погледнете мача Арсенал - Сток Сити и вижте как за един по-груб фал на Клиши бе показан картон, а за страшно грубите влизания на играчите на Сток Сити не бе даден дори фал, а после говорите за кой се свири и дали и другите не ги подкрепяли постоянно... *thumb_up*

LevskiSofia1488
26.02.2011 17:36

Ранен етап *thumb_up* Ами на Касийяс червения картон? Май беше много по-ранен от този на Рууни - ако не се лъжа във 2 мин, но съдията му показа картона без да се замисля... в Англия винаги ще дърпат някои отбори и това е...

aa1
26.02.2011 17:34

Методиев дори да кажем, че съдията просто не е видял, а ФА не виждат ли и те или просто след всеки удар без топка на Рууни те решават, че няма нужда от наказание?Ето това е много дразнещо също, че ФА НИЩО не правят по въпроса. *thumb_up*

Arsenalsk1
26.02.2011 17:34

Gogata85 АЗ говоря за конкретната ситуация останалото зарежи.И В Папуа нова Гвинея и в Буркина Фасо за това нещо се дава ДИРЕКТЕН ЧЕРВЕН КАРТОН.

lozan_kr
26.02.2011 17:34

MeToDueB много си компетентен няма що!само ти си...професор! *lol*

korektor
26.02.2011 17:34

гога а я погледни тези отбори колко бяха ощетявани ?

Gogata85
26.02.2011 17:32

ае що толкова натяквате само грешките в полза на Юнайтед? все едно арсенал,челси и ливърпул никога на са постигали победи с помощтта на някоя съдииска грешка в тяхна полза.

Arsenalsk1
26.02.2011 17:31

зАщо сравняваш с БГ футбола изобщо ? Какво общо има.? УМИШЛЕН УДАР В ИГРА БЕЗ ТОПКА ПО ЛИЦЕТО С ЛАКЪТ ,какво се свири ?

aa1
26.02.2011 17:31

Няма такова нещо като ''твърде ранен етап'', при удар без топка и то в главата се дава червен директно, а не само предупреждение.Не може всеки мач футболистите на Юнайтед да ритат и удрят противниците без топка, не може всеки мач противника да бъде ощетяван и ние да уважаваме Манчестър Юнайтед.Ето това е причината всички да ги мразим, защото съдиите не спират да им помагат и това не е един път на 10 мача, а 9 пъти на 5 мача и това вече става много досадно! *thumb_up*

korektor
26.02.2011 17:29

добре кажете сега как да ги уважавам Манчестар от последните 3 мача спестени 2 червени картона и това е 2 от 3 мача а като погледна назат само за този сезон и ми се плаче.... просто немога ако биеха с красива игра без помощ ОК не така не ... сега и 10:0 да свърши мача за мен победата няма да е заслужена

MeToDueB
26.02.2011 17:25

ми аз не мога да повярвам, че съдииството е нагласено .. така си мислим, защото знаем и сме в течение на нещата с нащо бг съдииство, което наистина е корумпирано, но в най-силното първенство и най-гледано в света .. грозно ще е, просто беше ранен етапа, какво да не би да не са гонили никога Скоус, Рууни и играчи на Юнайтед и не са давали дузпи срещу тях.. това не е като България, да не свирят дузпи срещу Левски примерно 3-4 години с изкл мачовете срещу ЦСКА *lol*

Gogata85
26.02.2011 17:24

ние играем слабо за заблуда на противника *wink* *joking* *erm*

aa1
26.02.2011 17:23

Добре бе Методиев защо винаги се свири така когато играе Юнайтед?Почти всеки мач Рууни удря някой без топка, а в мача срещу Кроули дори пред съдията изрита противник без топката и не бе показан картон.Кажи ми защо винаги когато Юнайтед играе тези неща съдиите не ги виждат?Юнайтед с тази защита ми се струва, че и на ''Емирейтс'' и ''Анфийлд'' и ''Стамфорд Бридж'' ще получат минимум по 3 гола. *thumb_up*

Arsenalsk1
26.02.2011 17:22

MeToDueB какво значи ранен етап.На Ливърпул срещу МЮ в 3 тата минута в най кървавото дерби "най-добрия" съдия в англия Ховард Веб даде спорна дузпа за МЮ.тИ НЕ ЗНАМ ДАЛИ ГЛЕДАШ МАЧОВЕ.нО ТИ КАЗВАМ ФАКТИ.

gopencet0
26.02.2011 17:22

Смотаняциии никой ли не видя че в момента когато Рууни го удари оня Маккарти тръгна да му се препречва... а чухте ли при гола коментатора какво каза: ЕТО ТОВА Е ГОЛЕМИЯТ ОТБОР GGMU *beer*

don_a4o
26.02.2011 17:21

Хернандес Вкара САф си знае работата а за Берба нека тьрка малко пеиката хахаха

aa1
26.02.2011 17:21

Добре бе Методиев защо винаги се свири така когато играе Юнайтед?Почти всеки мач Рууни удря някой без топка, а в мача срещу Кроули дори пред съдията изрита противник без топката и не бе показан картон.Кажи ми защо винаги когато Юнайтед играе тези неща съдиите не ги виждат?Юнайтед с тази защита ми се струва, че и на ''Емирейтс'' и ''Анфийлд'' и ''Стамфорд Бридж'' ще получат минимум по 3 гола. *thumb_up*

akrapovi4
26.02.2011 17:20

Фен съм на Манчестър. Но Руни трябваше да бъде наказан най-малко с жълт картон.А не ми се мисли в по късен етап от играта директно червен.

Arsenalsk1
26.02.2011 17:17

Вие луди ли сте какъв червен ? Това нали е Клаттенбург това нали е МЮ и това нали е Рууни.Има ли ги тези 3 фактора няма да има никакъв картон.Освен ако не гръмне някой с пистолет може и жълт да му покажат.

Ginekologa
26.02.2011 17:16

aa1 фал имаше ли та питам дечко тва е картон какъв цвят решава "садията" *wink*

MeToDueB
26.02.2011 17:15

стига де .. така е преценил съдията, така е свирил, това не е български футбол да критикувате съдийте и да ги обвинявате в корупция, те пари си имат, не са като нашите, и играч на Уигън да го беше направил в толкова ранен етап от срещата, и за него предупреждение щеше да има, не си мислете, че това е измислен футбол като родния ни

minimalist
26.02.2011 17:15

аа1 нищо ново под слънцето! щом се отнася за мангалчестар... нема картони,нема засади... *smile*

aa1
26.02.2011 17:12

Айде пак се започна...Чист червен картон за Рууни, а дори не му бе показан и жълт...Жалка работа е това футбола в Англия.Жалкото обаче е, че и ФА не правят нищо по въпроса, а Уейн Маймуни всеки мач си рита и удря без топка и никога не е наказван...

MeToDueB
26.02.2011 17:12

lozan_kr написа: чакай си мача след малко на лешскито и цска и се махай .. не гледай истински футбол, гледай си жалкарчетата

lozan_kr
26.02.2011 17:07

е познавачи къде е берба - пак ли тактика???
пускат в игра най добрите......а те вкарват голове! *lol*

MeToDueB
26.02.2011 16:53

Ернандес повече ми харесва, като резерва, добре играе, той е много бърз и енергичен, но за сега е златната резерва, като титуляр не съм виждал негови добри изяви, не знам за вас ..

Lahm_Munchen
26.02.2011 16:46

Чичарито мичарито такива префалени футболисти има само в наш Манчестър. Халфовата им линия е направо тревожна с класни футболисти като Карик и Флетчър, които единствено могат да си подават топката през 2 метра. Дано да паднат и да го е яд оня дърт грозник. Така ще е като не пуска Бербо.

MeToDueB
26.02.2011 16:39

да, но Сър Алекс е много предпазлив и дори страхлив, но той е учил много толкова много години, така че си е направил сметката ..

gopencet0
26.02.2011 16:37

Няма да е лошо също да се пробва наистина такава смеха с 3мата в атака примерно Берба и Чичарито на върха, по крилата Рууни и Нани или Берба и Рууни на върха, Чичарито и Нани по крилата .. ще бъде интересно да видим подобна смеха

intermaina
26.02.2011 16:34

ДА така е иначе ако не играе 3-4 мача и после ако трябва да влезе някой път като резерва да оправя атака ще му липсва практика и няма да стане нищо от него.
Макар че ми се искаше защо не пробва 1 път с Бербо , Рууни и Ернандес заедно да видим какво ще стане .

gopencet0
26.02.2011 16:34

Да, но Берба трябва да играе също.. последните мачове не е играл май само срещу Марсилия игра преди това 2-3 мача почива, а според мен точно в такъв мач като този трябва да е титуляр и да вкара 1-2 гола и да спечели приза голмайстор в Премиершип, което ще бъде чудесно и пожелавам успех както на него така и на отбора да вземат титлата, а защо не и още 1 купа този сезон *thumb_up*

MeToDueB
26.02.2011 16:30

и Чичарито заслужава шанс за изява, все пак доста важни голове вкара