От 0:4 до 4:4, Нюкясъл постигна невероятен обрат срещу Арсенал в луд, луд мач

18:55
От 0:4 до 4:4, Нюкясъл постигна невероятен обрат срещу Арсенал в луд, луд мач
Нюкясъл успя да вземе точка от Арсенал, въпреки че до почивката изоставаше с 0:4 като домакин в среща от 26-я кръг на английската Висша лига. Срещата завърши наравно 4:4.

Още в първата минута Абу Диаби по прекрасен начин изведе Тио Уолкът зад гърба на защитата на северняците и юношата на Саутхямптън с прецизен изстрел преодоля Харпър - 0:1.

Само две минути по-късно Аршавин центрира от фаул и Йоан Джуру с глава вкара първия си гол за "артилеристите", удвоявайки техния аванс.

В десетата минута Уолкът отново проби по десния фланг и пусна пас за Робин Ван Перси, който заби трето попадение за гостите.

В 26-а минута пък след прекрасно центриране на Бакари Саня Ван Перси с глава за четвърти път принуди Харпър да извади топката от мрежата си.


Второто полувреме не започна добре за гостите, след като той получи директен червен картон. Халфът на Арсенал се вбеси, тъй като Джоуи Бартън влезе опасно в краката му и го удари без топка.

В 68-а минута Бартън намали резултата, след като вкара дузпа, отсъдена за нарушение срещу Леон Бест.

Петнайсет минути преди края Леон Бест върна още едно попадение, след като оползотвори хубаво центриране на Хосе Енрике.

Седем минути преди края на мача главният арбитър отсъди втора дузпа за домакините след сблъсък в наказателното поле между Уилямсън и Росицки. Играчите на Арсенал не можеха да повярват на това решение, но това не попречи на Бартън да вкара второто си попадение в мача - 3:4.

Немислимото се случи в 87-а минута, когато Тиоте с воле от около 25 метра изравни резултата и "свраките" извършиха невероятен обрат.

В крайна сметка Арсенал допусна да пропилее преднина от четири гола и даде перфектна възможност на Манчестър Юнайтед да увеличи преднината си в челото на Висшата лига.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

mobsta
07.02.2011 11:44

Като фен на Арсенал само ще кажа,че няма място за оправдания с рефера,отсъжданията му са под всякаква критика и 2та отбора бяха ощетени,но по такъв лесен начин да изпуснеш победата в тази част от сезона,за мен лично това е липса на психика на победители, вината не е единствено в съдията а в Венгер и играчите,Скилачи го следя от началото на сезона и с нищо не ми е показал че е за този отбор,Диаби няма да го коментирам, за отменения гол на В.Перси за мен там има засада макар и с малко но има, просто този сезон всичко е много успорвано и не се знае кой ще е шампион и се убедих за пореден път че няма сигурен спечелен мач докато не се свири края мача.

didonios
07.02.2011 08:37

krasencо ти като си много отворен, можеш ли да ми кажеш защо отмениха 5-тия гол на Ван Перси като бяха на една линия със защита и засада нямаше ?

kokicat
06.02.2011 14:21

Повече дузпи не можах ли да им дадът? *angry*

krasenco
06.02.2011 13:59

Направо сте смешни да се оправдавате със съдията!Въпреки дузпите,отмениха чист гол за Нюкясъл.Най-важното в случая е че НЕМОЖЕ отбор,който има претенции да се бори за титлата да допуска от 0-4 за него,да се стигне до 4-4.Това не може да бъде шампионски отбор в никакъв случал *wink*

manunited666
06.02.2011 12:04

Юнайтед са подкупили рефера на мача Нюк - Арсенал ? Тогава защо им отмениха чист гол на Нюкасъл ?

zlatito719
06.02.2011 08:48

е баси подкупения рефер 2-те дузпи бяха толкова спорни ж1рно отмениха чист гол на Нюкасъл ,но и на Арсенал също Нолан трябваше да бъде изгонен направи същото като Диаби някой от големите клубове се е постарал доста добре (визирам Ман. Юнайтед и Челси) и само да уточня не съм фен на Арсенал *angry* *thumb_down*

rokera_henry
06.02.2011 02:54

"СъДба" Извинявам се за грешката.. От бързане се получи.. Лека!

rokera_henry
06.02.2011 02:51

Деадпоет, мисията, което си предприел е невъзможна.. Тук, хората които се уважават са малко.. Няма смисъл да обясняваш на някой, който няма да те разбере, защото или няма толкова акъл, или просто не желае да го направи, защото му е по-добре да злобее и простее, от колкото да види нещата обективно. Само мога да пожелая на всички тези фенове, същата сътба да им сполети техния любим отбор, тогава да разберат какво значи ОЩЕТЕН и ПОРЯЗАН. Жалко, че простотията ви замъглява и малкото мозък, където имате, иначе до сега щяхте да сте спрели да се излагате с коментари от сорта "не са велик отбор, слаби са, трябваше да паднат, заслужено равенство" и прочие... Надявайте се някой ден да пораснете и малко да поумнеете, че това тук и коментарите ви, е огледало, което отразява и живота ви - несигурни, злобни, комплексирани и заблудени, а за някои важи и в пълна сила ПРОСТИ. Молете се да излезете от тая дупка и пораснете, че веднъж се живее, а злобата, завистта и омразата погубва.. Айде със здраве, бъдете обективни и трезвомислещи и не забравяйте, че някой ден всичко се връща...

ceco26
06.02.2011 00:25

Оф, взе да ми писва-нито манчо, нито Арсенал, нито Тотнъм харесвам от водещите отбори. Факт е, че макар да печелят на 30% с късмет мачовете си и 10% от съдията, манчо имат манталитета на шампион във ВЛ. Факт е, че Арсенал са далеч от 2004та и невероятната им серия и сега са просто детска градина, която стига до 2-3то място най-много и толкоз-те нямат манталитет на шампион вече. Арсенал не са печелили ШЛ и не са голям клуб, защото само един голям клуб може да я спечели поне веднъж! Ливърпул може да са балъци последните 2 години, но са велик клуб и преднина от 4 гола, при 0 за противника...не знам кога са пропилявали и ще направят, защото са велик клуб и няма да позволят по такъв начин да ги обърнат и ще успеят да вкарат победно попадение, същото важи и за манчо. Просто големите и велики клубове рядко допускат 4 гола, камо ли пък да пропилеят такава преднина, дори с 9 човека да са. А и Арсенал може да са ощетявани от съдията, но я да си спомним кой изкара на Джо Коул в началото на сезона червен картон и от кой отбор беше? А от кой отбор е Фабрегас, който миналият сезон в 92рата минута срещу Пуул вдигна ръка като при баскетбола и спаси отбора си от равен, а съдият Уеб нищо не видя?

deadpoet
06.02.2011 00:02

Арсенал не са слаби.. доказаха го в мачовете срещу Евертън , Челси и в още куп други , в които показаха характер. Тук обаче забелязвам как някои гледа ей така от време на време мачове на Артелиристите и вече "изказва мнение". Първото полувреме говори достатъчно.. През второто вина има росицки затова че не помогна топката да се държи далече от Шчесни, но съдийството беше отвратително и ВСЕКИ УВАЖАВАЩ ФУТБОЛА ФЕН БИ ПРИЗНАЛ ТОВА.

holigan4e
05.02.2011 23:36

За мен това е просто признак,че Арсенал са слаби.Как може от 0:4 да стане 4:4..лелел Евала на свраките.Лично мое мнение е това де

deadpoet
05.02.2011 23:02

Вие казвате "Хаха пак ви обърнаха ,смешници " " Пак със съдиийството се оправдавате" " слаби сте и ще ядете бой от Барса" "и тази година няма да спечелите титла".. Разбирам, че се радвате след като ни обърнаха. Представете си обаче , че това се случи на вашия любим отбор.. как бихте се чувствали ? Между другото искам да поздравя Диаби, защото явно така трябва да се отнясат нашите играчи, когато се опитват да им чупят краката.. та, да вина имат и Росицки и Скилачи, но погледнете съдийството. Мразя Челси и Тотнъм от дъното на душата си, но ако това се случи на някои от тези два отбора просто бих си казал "резнаха ги жестоко." И ще го кажа,въпреки че ги мразя или искам моя отбор да спечели.. Фил Даут няма да го накажат от ФА просто защото подкрепят Юнайтед повече от Арсенал. Видя се в миналия мач с/у Евертън. Тогава беше само измислен гол, но сега на Нюкасъл има спестиха два червени картона и им подариха два гола, като вярно опредлено им отмениха чист гол, но в крайна сметка излиза , че са им дали 1 гол и са им спестили 2 ч.к... Кажете ,не като фенове на отбора , който се бори с Арсенал за титлата , ами като фубтолни запалянковци.. ТОВА ПРАВИЛНО ЛИ Е ?

zerocgti
05.02.2011 22:59

Разбира се, че трябва и да провокира! Нали затова сме врагове. От тази гледна точка - абе колко тъпи трябва да са артилеристите, за да пропилеят ЧЕТИРИ (4 !!!!) гола преднина!? Не ме интересуват оправданията за дузпи и т.н. ... това е голям отбор (уж), за който е немислимо да оправдава подобен резил само със съдийство. Засрамете се, щото от 75' до 87' минута (за 12 минути) ви набутаха 3 гола - със или без дузпи. Средно на всеки 4 минути са ви шибвали по един. Има отбори получващи червен картон в първите 15 минути на мача и изкарват Х или дори печелят (ако са "грандове"), вие 40 минути не можете да опазите 4 гола преднина... 200 дузпи да даде съдията - тва са 4 гола, бе мамка му! Иска се невероятен майсторлък за да си претендент за титла и да ти набутат 4 гола за 40 минути.

crashmanutd
05.02.2011 22:52

Искам да попитам,един истински фен ,на който и да е отбор не трябва ли да си следи любимия отбор,да реве за него, да се радва ,да се нерви ,но да не провокира с лапешки коментари феновете на противниковия отбор ,за това че техния отбор е загубил или е направил равен???? ИЛИ ВИЕ ПРОСТО НЕ СТЕ ФЕНОВЕ ,А ДРАЗНИТЕЛИ ЗА ОБЩЕСТВОТО!??! *thumb_down*

didonios
05.02.2011 21:44

Вие големите отворковци от Ман Юнайтед, можете ли да ми кажете точно колко точки имат Улвърхямптън *lol* и това че паднахте от Уулвс без да ви дадат нито една дузпа вероятно ви разочарова. Най-младия съдия изнесе перфектен мач и не показа никакво пристрастие. Друг е въпроса че съдията на мача м/у Нюкясъл и Арсенал видимо беше играл мача на тото. Обяснете ми защо не показа червен картон на Нолан, след като даде жълт картон на Счесни а Нолан го хвана за врата и го събори на земята ? Защо не даде жълт картон на Бест за влизането му срещу Диаби ? Защо свири толкова спорна втора дузпа за Нюкясъл, при положение че той бе единствения на стадиона който я видя ? Айде сега обратно в мишите дупки от които са излезли и да замълчите, видя се че не можахте да си подобрите рекорда от мачове без загуба, а за рекорда на Арсенал можете само да мечтаете !!! Go Go Gunners !!!

SenseleSs
05.02.2011 21:20

Слепотата на повечето фенове на МАН.Ю. се дължи на факта ,че са свикнали техният отбор да е шампион в последните 20 години.Да кажем ,че до 98,99 година те наистина бяха най-добрият отбор в Англия.По-това време те имаха само един опонент борещ се всяка година за титлата АРСЕНАЛ ,който 98 спечели титлата.След 2000та година АРСЕНАЛ ,беше явно по-красиво играещият отбор ,но от към съдийска гледна точка доста по-ощетяван от колегите си от Манчестър.През 2002,2003,2004 Арсенал годсподстваше в Англия ,като през 2003та ,загуби титлата по-доста странен начин.През следващите няколко сезона игрите на отбора бяха по-слаби от преди,шампионският дух на отбора си отиде и в крайна сметка без лидер не може да се стане шампион ( СЪДИИТЕ СЪЩО СА ЛИДЕРИ).
Нито треньора ни е лидер ,нито някой от играчите,така ,че момчета не се ядосвайте това е просто една игра. *wink*

ceco26
05.02.2011 20:33

Браво на Нюкясъл! Не гледах повечето от мача, ама тия Арсенал са ми противни и заслужаваха да покажат, че нямат манталитета за купата и този сеозн.

fabregascho
05.02.2011 20:22

Минималист ти си фен колкото баба ми е модел.Такива като теб дето са фенове докато отбора печели по добре да не гледат футбол.гледай ски и си мълчи аман от пишман фенове

Gopcho
05.02.2011 20:12

minimalist аман от такива псевдо фенове като теб *sick*

minimalist
05.02.2011 20:08

фен съм на Анал( бях им фен ) до днес! по смешен и трагичен отбор няма и няма и да има ... верно всеки мач ни режат всеячески ...ама те са си некадърници и такива ще останат.... *thumb_down*

fabregascho
05.02.2011 19:50

Ами ей така става като съдията те натика в собственото поле дават им се статични положения за неправилно дишане свирнат ти две измислени дузпи оставят те с човек по малко

fabregascho
05.02.2011 19:48

Фен съм на арсенал но накрая поне според мен Перси беше в засада и с право не бе зачетен гола но вс друго бяха извращения спрямо Арсенал

manunited666
05.02.2011 19:47

Тука чета коментари от сорта на ... ама рефера даде 2 дузпи.Оставам с впечатлението , че за вас дузпи не трябва да има.Щом е дузпа значи мача е купен.Иначе изгледах головете и според мен само 2-рата дузпа за Ню не беше реална.Но тук идва и нещо друго... как може да допуснеш да ти вкарат 4 гола при положение , че водиш с 0-4.Дори 3 гола са много.

fabregascho
05.02.2011 19:42

челси винаги е бил и винаги ще бъде средняшки отбор дори и парите на Абрамович няма да променят нещата.Постигнаха няколко сезона подобрение но до там а Пуул винаги са били и винаги ще бъдат достойни за уважение заради традицийте си историята си публиката си и успехите си които са изстрадани а не подарени

juve_83
05.02.2011 19:41

Ако това не е нагласен мач, няма кой друг да е *angry*
УЕФА да разследва за големи залози в азиятски букмейкърски къщи

Fabregas_boy
05.02.2011 19:39

Абе я млъквайте,няколко фена си изпуснаха нервите,защото тоя Фил Дауд косвено помогна за титлата на Манчестър и започвате да тварите всички.Ако бяха ни обърнали на 100-4,но без съдията щях да им се възхитя.Но това да спестиш 2 картона,да дадеш 2 дузпи и да отмениш гол в края(редовен СПОРЕД МЕН) си е да те пратят да свириш на юношите в Конференциите.Нямам нищо против другите отбори,но тоя съдия ни Е*А МАЙКАТА. *angry*

frozzzen
05.02.2011 19:38

Не успорвам факта, че барса и реал са в супер форма, но с малко късмет ще сме на финал с Милан *smile*

rokera_henry
05.02.2011 19:37

strong4chelsea, Пукат наред ли? Всяка година? Ти май не си в час!

strong4chelsea
05.02.2011 19:35

fabregascho що трябваше да намесваш и Челси то Пуул ще ги уважавате много ясно като последните години са един средняшки отбор без претенции с ОГРОМНО МИНАЛО ( не искам да обидя никой фен на Пуул )А Челси и Юнайтед ви пукат наред и си разменят купата всяка година..

fabregascho
05.02.2011 19:34

Честита да им е 19 съдийска титла.И въпреки че повеждате по този показател на Пуул те пак са по големи от вас

frozzzen
05.02.2011 19:33

Айде 3 минута Уулвърхямптън 0:1 Юнайтед !!!

Pechenqgata
05.02.2011 19:32

apf всеки един фен на отбора ще признае загубата ако тя е от редовна или заслужена... тук става въпрос за съвсем друг вид загуба на точки от глупоста на един съдия които е напълно некадърен и го даказа с отсвирванията си по врреме на мача *angry*

rokera_henry
05.02.2011 19:32

Gogata85, дали си неутрален, или просто мразиш Арсенал до толкова, че биваш заслепен не те прави неутрален. А да ми говориш за други два отбора, от които нищо не зависи и да ми ги сравняваш за мач, който може да реши титла, защото всяка точка загубена по такъв начин е равно на загуба. Айде осъзнайте се!

MihailoFF
05.02.2011 19:31

И отново едно тъпо дете като рокера се мисли за много готин като пише Съдийчестър *lol*

fabregascho
05.02.2011 19:30

Ако на тях им се свири така САФ ще ореве целия остров че и в космоса ще се жалва.да им е честита шибаната титла има господ и някой ден нещата ще се обърнат тогава ще ги видя феновете на мангалите.В англия уважение само за Арсенал и Ливърпул другото като челси и ютд са долна измет

rokera_henry
05.02.2011 19:29

Абе, мозъчни инвалиди, лишени от всякакъв ум, КОЙ обвинява Съдийчестър Ю., че така се е свирело срещу нас? Да не би НЯКОЙ от Съдийчестър. Ю да е свирил тоя мач? Вие четете ли изобщо, и можете ли да четете? Казва се, че е тендеция така да се реже отбор, за да е в полза на друг, а именно на Съдийчестър.. И преди съм го казвал и сега пак го казвам, че когато Фил Даут или Уеб свирят мач на Арсенал, гледката е грозна и това е от край време.. Преди да злобеете и да говорите глупости, четете внимателно, за да разберете какво се иска да ви се каже!

apf
05.02.2011 19:28

*lol* ООО, ДААААААА!!! Голям мач, БРАВО НА НЮКЯСЪЛ не се отказаха въпреки ужастната първа част, но както се казва втората е малко по-важна *smile* Има ли някоя от последните 100 загуби за Арсенал, в която не е виновен я съдия, я терен или дата или земното притегляне? Мрънкалници, изпуснахте си мача и толкова... Стига сте пискали, изпуснахте си мача за пореден път, поне имайте честта да си признаете поне веднъж *beer*

Fabregas_boy
05.02.2011 19:27

Хора,Юнайтед не са виновни,че тоя пед*раст им е фен и ги подсигурява предвид тежката програма.Но тея,които казват,че мачае трябвало да завърши Х,нека си помислят за ситуациите на Бартън и Нолън,дузпите,а и засадата на Перси.GO GO GUNNERS!

Pechenqgata
05.02.2011 19:26

Gogata85 добре ве трябва да си или сляп или глупа за да твърдищ че съдията не е повлиял на крайния резултат...

nCuXonaT
05.02.2011 19:25

Офф, ето за това не понасям феновете на Арсенал...винаги Манчестър са ви виновни. Алоооо, в тоя мач съдията ви поряза на някой от нас. И запомнете едно - нападението печели мачовете, а защитата титлите. Набийте си го в главите. А иначе спокойно, съмнявам се, че днес ще бием Уулвърхямптън.

MihailoFF
05.02.2011 19:24

Мадото ние този гол отдавна го забравихме ... и по-точно след като размазахме Бирмингам с 5:0 *smile* И не мислите ли че е жалко да слагате "прякори" на едни от най-големите отбори в света ... това е просто жалко *thumb_down*

Gogata85
05.02.2011 19:22

Pechenqgata и аз съм неутрален тоя мач *smile* ама вие прекалявате вече с тия съдии. то и на мача Стоук-Съндърланд,домакините вкараха два гола от засади но там никой не каза че съдията е свирил за Юнайтед, както вие мишки само с това се оправдавате

Fabregas_boy
05.02.2011 19:22

Стига с тоя отменен гол на свраките,я кажете нещо за дузпите и картоните,които заслужаваха Бартън и Нолън.Или за ,,засадата" на ван Перси в края.

frozzzen
05.02.2011 19:22

Madoto- за пореден път показваш колко си прост и смешен *smile* Не може да сравняваш ЮНАЙТЕД със някакви си арсенал Айде да млкнеш вече и цъкни горе в дясно бутона Х *thumb_up*

DJoff
05.02.2011 19:21

plamensq що не вземеш да прочетеш правилата на футбола как са бе тапир

fabregascho
05.02.2011 19:20

Този съдия не само му приляга фланелката на юнайтед ами на всичкото от горе си я беше облякал от долу под съдийското екипче

Madoto_1
05.02.2011 19:20

Само ще кажа, че вие(фенките на Манаф. Юнайтед) ревете и до сега за ЕДИН нередовен гол срещу вас(срещу Бирмингам).Искам да ви видя, ако един мач се свири така срещу вас.Само един такъв мач искам да видя и ще ви се смея цяяял живот!!!

MihailoFF
05.02.2011 19:19

Абе колкото и виновен да е съдията неможе да имаш преднина от 4 ГОЛА и да неможеш да запазиш тази преднина ... и погледнете колко сте жалки ... Арсенал падат и обвинявате Манчестър Юнайтед *lol* Смешни сте и то много *smile*

nCuXonaT
05.02.2011 19:19

Разбирам феновете на Арсенал за това, че се чувстват ограбени, защото лично за мен си е така ( въпреки че съм от Юнайтед). Ако имате някаква вина, това е, че второто ви полувреме беше ужасно слабо, но все пак имаше много тесли от съдията. Не мога да разбера, защо пак Юнайтед да са ви виновни??? Хора, осъзнайте се вече, това не ви е мач във В група, за който никои няма да разбере. Това са мачове от може би най-силното първенство, как си мислите, че изобщо може да има толериране на някои отбор...глупаво е... И все пак, да бяхте порязани, но не си мислете, че това нас ни радва!!!

plamensg
05.02.2011 19:19

абе фенове на Арсенал що не вземете да станете едни съдии като гледам много го разбирате футбола

rokera_henry
05.02.2011 19:19

desangele, хахаа ако бяха изгонили 2ма човека от тея нещастници, не знам за какво равенство говориш, ама още 2 гола не им мърдаха. Защо не спрете да се излагате? Сложете си ръка на сърцето и кажете, че тоя мач трябваше да е така. Как всеки един неутрален фен, който не е за Съдийчестър Ю. или Нюкасълм казва това, което е видял, а именно порнографията, на която бяхме свидетели? Аз спирам да хабя нерви тук, поне да си заслужаваше да обяснявам на някой, който ще разбере и ще погледне обективно нещата, но за пореден път се убеждавам какво ни е обществото и на какво интелектуално ниво се намира, па да не говорим и за футболни познания...

Pechenqgata
05.02.2011 19:18

точките няма как да бъдат върнати вече искаме възмездие: наказание на Даут да не свири до края на сезона така ще помогне на всички отбори като просто не им свири мачовете...

tttt
05.02.2011 19:18

Нюкасъл Има и отменен редовен гол на Нюкасъл *thumb_up* все пак честито на феновете на арсенал зехте 3 те точки напрееед *lol* *beer*

DuFkaTa
05.02.2011 19:17

niki85 ви го каза най правилно!!! Отбор който претендира за титла, да пропилее преднина от 4 гола независимо от съдийствота, е...нз как да го нарека. Евала на Нюкасъл заради показания характер и дано след малко преднината на Юнайтед да стане 7т.

frozzzen
05.02.2011 19:15

За да спрете да спорите - СПРЕТЕ да гледате футбол !! Залагайте в еврото и после си гледайте само резултатите *joking* Не ви трябва да гледате мачовете *thumb_up*

strong4chelsea
05.02.2011 19:14

Да бяхте ущетени да много се изгаври съдията с вас но това са 4 гола за да имате претенции за титла трябва от 4:0 да правите 7-8:0 а вие допускате обрати и не винете съдията а Диаби който доста малоумно ви открадна 2те точки този мач ми напомни на Юнайтед : Блакпул когато спрелия им трениор можеше да си вземе победа най-малкото хикс вместо да се опита да пази резултата той не предприе нищо и естествено Бербата обърна мача

rusnacheto
05.02.2011 19:14

Но и отменен редовен гол на Нюкасъл ... въпреки, че съдията може би сбърка в полза на джордитата в някои ситуации, Арсенал сами са си виновни, неможеш да имаш претенции за титла и да се плашиш така и да допускаш една камара голове

Pechenqgata
05.02.2011 19:14

Gogata85 айде моля ти не ми се прави на разбирач всеки неутрален в този мач ще ти кажа че садиите подпряха яко Нюкасъл... тука Венгер няма никва вина кви глупусти дрункаш доказа колко си жалак ти и колко разбираш изобщо... *thumb_down*

MihailoFF
05.02.2011 19:13

RosickyBoy преди полувремето ти четох коментарите а сега са доста по-различни *lol* Никога не говорете прекалено много преди края на мача ... камоли в 26-тата минута *wink*

gutito1964
05.02.2011 19:13

ха ха мача трябваше да бъде най малкото 6-4 за нюкасъл второто полувреме един смешен арсенал видя се че от тях нищо не става браво нюкасъл

to6ito22
05.02.2011 19:13

този съдия му приляга фланелката на ман юнайтед пълен некадърника само арсенал *angry*

desangele
05.02.2011 19:13

rokera_henry Дори и да имаше червени картони пак щяха да ви изравнят!!!Второто полувреме бяхте толкова жалки,че една атака не направихте като хората!

bobby45
05.02.2011 19:12

rosicky boy кога на манчестер им е помагано от съдиите кажи ми кога тва че арсенал са слаби не означава че съдиите са виновни идиот

rokera_henry
05.02.2011 19:12

fena_man_utd, само от ника ти мога да си направя извод, че няма смисъл да споря с теб, защото едва ли разбираш нещо от правилник и като цяло от играта футбол, но само ще те попитам теб, както и всички други, ако бяха показани 2та заслужени червени картона, както и ако не бяха свирени 2 измислени дузпи от където и да го погледнеш, щеше ли да се стигне изобщо до ситуацията със засадата? Отговорете чисто обективно и логично, макар, че ме съмнява, че можете!

Fabregas_boy
05.02.2011 19:11

Не знам,малоумни ли има в този сайт или такива,които не са гледали мача и коментират.Съдията така яко оряза Арсенал,че и момчетата от махалата да се сберем с 2 дузпи,един късметлийски гол(не че Тиоте няма до толкова умения,но това е шанс 1:10),2 спестени червени картона и съмнителна засада при 4-4 на ван Перси ще бием. *wink*

Gogata85
05.02.2011 19:10

само 2-рата дузпа е пресилена и това е. но отмениха и чист гол на Нюкасъл. така че сте жалки и това е.Венгер доказа колк заслужава да е треньор на десетилетието

frozzzen
05.02.2011 19:10

Като всички сте големи разбирачи от съдийство - Защо не станете съдии и да отидете да свирите в Англия *smile* ? Нюкасъл са си отбор от топ 4, преди 2 3 години, когато играеха с Юнайтед и Ливърпул никога не отстъпваха!!! МЮ ШАМПИОНИ !!!!!!!! *thumb_up* *wink*

bobby45
05.02.2011 19:09

докато съм жив няма да видя арсенал да вдигнат купа както са тръгнали *lol* феновете на арсенал трябва да са благодарни на шчесни иначе резултатът щеше да бъде 6,7-4 тва манчестер няма да го допуснат никога били ми претенденти за титлата смешници къв е тоя треньор на десетилетието една купа не е видял от 6 години леле

rokera_henry
05.02.2011 19:09

desangele, като си го гледал, малоумнико прост, по тая логика заради маймунската проява на Нолан не трябваше ли да е изгонен, бе ташак? Не трябваше ли Бартон след грубите си влизания, едно от които бе за директен червен, а той дори и жълт не получи, не трябваше ли да има картон, бе? А за дузпите има ли смисъл изобщо да коментирам, а?! Ти май си заслепен, както и доста от коментаторите тук от такава злоба и завист нагнездена с огромна доза простотия, че дори и фактите не виждате, кво ли се разпраям със заблудени простаци, заеби...

Madoto_1
05.02.2011 19:09

Сега е ред на ФА да докажат, че са мъже и да докажат, че могат да вземат правилните решения и да пръснат шкембето на тази свиня съдията, защото той се изгаври с Арсенал.Колкото до титлата, моля ви се не се излагайте, няма да вземем нито титлата, нито някоя друга купа, най-много Барселона да ни подарят една купа с надпис ''загубили два пъти с по 0:5 от каталунци''. *thumb_up* Смешни сме!!!СМЕШНИ!!!

ruhi952
05.02.2011 19:08

това първенство става по зле от италианското и българското *angry* *evil* *angry* *sick*

ruhi952
05.02.2011 19:07

фен съм на пуул и барса но това е прекалено вее тея тапи умрели съдии като райли,даут,уеб убиват желанието в хората да гледат английски футбол личи си че искат да направят манафите шампиони ама с тези съдии 3/4 кръга преди последния манафите вече ще са шампиони *evil* *sick* *angry* *angry*

RosickyBoy
05.02.2011 19:07

и къде я видя тая засада на Перси след подаването на Моцарт и аз не знам ама това е Арсенал това не е Юнайтед да им се печелят победите само от съдиите.. *angry*

fena_man_utd
05.02.2011 19:07

Подпряха Арсенал,че не зачетоха гола на Нюкасъл.Били ги попирали,абе я се осъзнайте малко не можете да си задържите преднина от цели 4 парцала!!!!!Това не е гол или два това са цели четири!Набийте си го в главите.Големи глупци сте и дечковци,които всеки мач със съдията,та съдията.

Naiki_14
05.02.2011 19:07

Съдията пълен педераз... Не изгони Нолан съшата постъпка като на Диаби... 2-те дузпи-безобразие.Отменения гол на в. Перси :Х

neveragain
05.02.2011 19:06

Ей я стига.Че играхме слабо-да,но не заслужавахме това.Съдията беше истински урод,две несъществуващи дузпи,два червени картона-на Бартън и Нолан.Чудя се фенчетата на Юнайтед как се кефят на тва да печелят титлите винаги със съдията,жалки сте,щото в Европа няма съдии,които са с вас,нали

desangele
05.02.2011 19:05

rokera_henry Да гледах го смешник!Да съдиятя беше некадърен но това ли обяснява маймунската постъпка на Диаби,заради която ви изравниха?Прибрахте се целия отбор в наказателното поле и мислихте,че може да ги удържите но не стана!

Arsenalsk1
05.02.2011 19:05

Тук сме всичките никой не се крие.Браво на Арсенал Go Gunners Goooooo.Нищо не е загубено.Продължаваме напред със високо вдигната глава.Цял свят видя какво направи Фил Даут.

katalunecaa
05.02.2011 19:05

охо артилеристчета как е : *joking* аиде още 1 седмица ви остана *thumb_up*

Lfc4life
05.02.2011 19:05

Къде си бе Мадо???Да не се съмоуби???Отборът на Арсенал са едни жалки пеленачета,който нямат никакъв характер.Никога няма да станат шампиони,не са дорасли оше *thumb_up*

tttt
05.02.2011 19:04

MegaHard Ей хлапе насрали хахахаха ЗЕМЕТЕ СИ

rokera_henry
05.02.2011 19:04

Методиев, ако се свиреше така, както подобава, нямаше да се стигне изобщо до тази ситуация със засадата, така че айде трай, че се излагаш! Имаше ли 2 дузпи? Нямаше ли 2 спестени червени картона? По твоята логика и Диаби не трябваше да бъде гонен. Айде недейте да бликате излишно простотии, че по-долу не знам дали ще можете да паднете..

Gogata85
05.02.2011 19:03

благодарете на вратарчето ви, че не загубихте.

Arsenalsk1
05.02.2011 19:03

Стига със това жалки та жалки.Не сма жалки тъпа постъпка на Диаби.Контузия на Джуру плюс подпирания на съдията.Какво искате повече.

fena_man_utd
05.02.2011 19:03

Свраките са велик отбор.Днес го доказаха за пореден път.Когато отпадната в Чемпиъншип беше много гадно,но след този мач се вижда,че отпадането им е било просто грешка.Честита точка!!!

bulgaria365
05.02.2011 19:02

Madoto_1 написа:

Абе типстъра къде е пак да каже, че мача ще е 1Х? Ето това е АРСЕНАЛ, ето такава игра искаме да гледаме от великият АРСЕНАЛ!!!Нека още 5-6 да вкараме, че не съм виждал скоро огромна победа на Арсенал. А! И теб те няма. *lol* *beer*

frozzzen
05.02.2011 19:02

Тия Арсенал са като ЦСКА *lol* играят едно полувреме другото замрели на терена и им пълнат кошницата сас узрели ябълки *lol*

Fabregas_boy
05.02.2011 19:02

Мачовете на Арсенал и Манчестър с Бирмингам и Нюкясъл са...такива,какъво е ника на един от потребителите,завършващ на M*****_1

rokera_henry
05.02.2011 19:02

desangele, дори не заслужаваш да те напсувам, бе жалкар, прост. Ти гледа ли мача изобщо, бе анална кралицо? Айде който не е гледал мача да трае и да не лае много, много, че ставата брутално смешни от злобата и простотията, която се лее от вас, некадърници заслепени, глупави!

MeToDueB
05.02.2011 19:02

съдията не съдията .. днеска съдиите ебаха майката на сичко и Тевес настигна Бербатов с тия 100 дузпи дето са му дали .. пък на Нюкясъл им отмениха 100% гол за засада, така че .. не мога да вярвам, че съдиите в подобно първенство подпират когото и да било, не мога да повярвам, че и точно в това първенство има нагласени, уговорени мачове, навсякъде другаде бих го повярвал, а в това нащо жалко идиотско и циганско първенство всичко това би изглеждало, като мелодрама, наще долни лайнари ги подпират съдии, корупция има много, уговорени мачове и т.н, но в Англия всичко си е така .. както трябва, както вижда съдията, така свири, така че точка

niki85
05.02.2011 19:01

Това ли Арсенал-а които заслужава титлата? Това ли е отбора който с 4 гола преднида допуска да бъде изравнен? От Нюкасъл? Не можем да отречем ,че съдията беше съвършен , но се замислете ,че и един гол отмениха от уж "засада" на Нюкасъл които беше 100% гол! Не се оправдавайте със съдията.. ако заслужавахте да бъдете шампиони щяхте да си задържите уникалната 4 голова преднина! Ето затова няма да видите титла дълго време.. Защото не я заслужавате.. Нима ще отречете ,че второто полувреме Нюкасъл не ви пукнаха ли? Атака след Атака! И заслужавахте да паднете! Сега трябва да вдигнете паметник На Счезни ,че резултата на беше 10-4 ,защото той ви беше целия Арсенал! Замислете се малко! Нито заслужавате титла,нито нищо! Ще си замълча *wink*

desangele
05.02.2011 19:00

Браво на типстъра позна,че ще е 1Х *lol* И фенове на Арсенал жалкото ви отборче е виновно,че изпусна преднина от 4 гола,но не пак се оправдавате със съдията Много сте жалки и смешни,цял свят ви се смее на вас и на треньорчето ви,защото футбол не се играе 45 минути а 90 *stop*

bulgaria365
05.02.2011 19:00

RosickyBoy написа:

КЪДЕ СТЕ БЕ, УИНЪР!? 1X а? ...то това не е за смях, а за преглед... Ти къде си? *lol*

Gogata85
05.02.2011 18:59

ейййй жалки сте бееее само се оправдавате със съдии и нечестна игра срещу вас. и пак Юнайтед виновни че се дъните. леле какви сте мишки само. вместо да се сърдите на "трениора на десетилетието" който допусна да го изравнят от 0:4 до 4:4 *lol* *erm*

Hotcoldsoda
05.02.2011 18:59

просто немога да разбера какво направиха тия Арсенал срам и позор от 0-4 да допуснат такова нещо ............. лошо за феновете *smile*

lampard_1234
05.02.2011 18:59

Спорна беше втората дузпа но и отменен гол на Нюкасъл така , че нещата са фифти фифти *lol* Както казва камата ту партс, съмтаймс уин съмтаймс люн

RosickyBoy
05.02.2011 18:59

2 измислени дуспи и 2 спестени картона..еми как да слечелим титла вееееее *angry* ....

ice_arsen
05.02.2011 18:58

едноминутно мълчание за верните фенове прерязали си вените и след това за пореден път безкрайно слабото съдийство и за пореден път се убеждавам че бг реферите са много по-добри от тези ...нямам думи с които да ги квалифицирам просто без думи .Не казвам че толкова ни о6тетиха въпреки че бе6е така НЯМАМ ДУМИ съдиите-арсенал 4:4 *wonder*

shadowblase
05.02.2011 18:57

абе що не си го кажем право. Съдията че беше слаб беше - няма спор. Все пак мисля че Арсенал сами си презакаха мача. Аз второто полувреме не чух друго име на играч на Арсенал освен на вратяря, който ако не беше той Арсенал дори можеше и да загуби.

TeeHee
05.02.2011 18:57

Арсенал както са тръгнали по пътя на Ливърпул , 20 години и вие май няма да видите титла смешници.

Madoto_1
05.02.2011 18:56

ДВЕ СУПЕР СМЕШНИ ДУЗПИ, ДВА СПЕСТЕНИ ЧЕРЕВНИ КАРТОНА ЗА НЮКАСЪЛ...Вие си правете сметката дали ни изравниха нормално.Ако не гледаме съдията, заплати на тези ''футболисти'' от Арсенал не трябва да се плащат повече, защото това е ГАВРААА! *angry* Няма какво да кажа, радвайте се на нещастието ни.

rokera_henry
05.02.2011 18:56

АЗ ЛИЧНО, ПРЕЗ ЖИВОТА СИ, ПОДОБНА ПОРНОГРАФИЯ, ГРОЗНА И ЦИНИЧНА КАТО ТОВА ПРЕЗ ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ 14 ГОДИНИ, В КОЙТО ГЛЕДАМ ФУТБОЛ И ИГРАЯ, ПОДОБНО НЕЩО НЕ СЪМ ВИЖДАЛ НИКОГА!!!!!!!!! НИКОГА!!!!!!! ТАКАВА ПОРНОГРАФИЯ, ЖАЛКА С ЦЕЛ ДРУГ ОТБОР ДА БЪДЕ БУКВАЛНО БУТНАТ ДОРИ И В БЪЛГАРИЯ НЯМА. 2 ИЗМИСЛЕНИ ДУЗПИ, 2 СПЕСТЕНИ ЧЕРВЕНИ КАРТОНА, Е НЯМА ТАКОВА СЪДИЙСТВО, ЧЕСТНО. ПОСЛЕ ВИКАЙТЕ, ЧЕ СЪС СЪДИЙТЕ СМЕ СЕ ОПРАВДАВАЛИ, АКО НЯКОЙ КАЖЕ, ЧЕ СМЕ СЕ ОПЛАКАЛИ НЕПРАВОМЕРНО, МОГА ДА МУ КАЖА КЪДЕ ДА ИДЕ И КВО ДА НАПРАВИ. АЗ СЪМ ПОТРЕСЕН И ВЪЗМУТЕН ОТ СЛУЧВАЩОТО СЕ В СВЕТОВНИЯ ФУТБОЛ. ИЗВИНЯВАМ СЕ, ТОВА НЕ Е ФУТБОЛ, А ПРАНЕ НА ПАРИ - БИЗНЕС. КАК Е ВЪЗМОЖНО ДА СЕ СЛУЧВАТ ПОДОБНИ НЕЩА ПРЕД ЦЯЛ СВЯТ И ТОВА ДА ОСТАВА БЕЗНАКАЗАНО. ТОВА НЕ Е ИСТИНА......

frozzzen
05.02.2011 18:55

deadpoet може да напуснеш сайта смешник *smile* Манчестър нямат пари за нов футболист ти говориш, че сме си купили титлата смешен си Шампиони сме си Са и цити и хмелси ше го отнесът много яко и да отпадат А за вас второто място GGMU !!!! *thumb_up*

Pechenqgata
05.02.2011 18:54

Абсолютно мога да кажа че садията закопа Арсенал в тоя мач и който твърди обратното то той изобщо не е гледал мача...

Fabregas_boy
05.02.2011 18:54

Бабел,я стори един колаж и на Фил.Може да заформят супер отбор с Уеб и Ман. Юн. *wink*

Soon
05.02.2011 18:52

Кратко точно и ясно ... Подаряват титлата на манафите ... Личи си отвсякъде не съм фен на Арсенал... но по ощетен отбор до сега не бях виждал ... Жалка гледка .. После наще съдии били слаби :Ж нямам думи

rusnacheto
05.02.2011 18:51

после типстъра бил такъв, бил онакъв ! гледайте и плачете

Gogata85
05.02.2011 18:51

аре стига сте се оправдавали със съдиите бе. много сте жалки *erm* как може от 0:4. 4:4 и после Арсен
Венгер бил трениор на десетилетието в Англия *thumb_down*

MeToDueB
05.02.2011 18:51

кога Ман Юнайтед ще допусне подобно нещо от 0-4 да ги изравнят 4-4 .. хахахахаххаха това е пълен смях, ама мен ме е яд, че загубих париииииии ,, пари пари пари

tttt
05.02.2011 18:51

все още ли мислите за титлата *lol*

deadpoet
05.02.2011 18:50

ФИЛ ДАУТ В ЗАТВОРА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *angry* *angry*

MeToDueB
05.02.2011 18:49

шампиони ли шампоани ли кви ше стават не ги знам, ама са идиоти и заради тех ще загубя пари .. защото съм ги играл двойка още преди мача, а те нали са мазнички и слабички .. и от 0-4 ги изравниха 4-4, дано паднат сега .. заслужаваха да загубят, защото нямаше засада при 1 от головете

Fabregas_boy
05.02.2011 18:49

Браво на чичо Фил,победи почти сам Арсенал. *thumb_up* Да знаете как вървят коефициентите за Фил Даут шампион в Премиершип.Викам да му лепна 1000-ка. *thumb_down*

tttt
05.02.2011 18:49

аз като ви казах,че много бързо се надухте при несвършил мач ... нали много добре играете *lol* та за кви шансове срещу Барселона викате *lol*

Gogata85
05.02.2011 18:48

малеее който е заложил за равен на почивката след 5 мин ще се рине в пари

luddeN
05.02.2011 18:47

ХАХАХА ХАХАХ АХ ХАХ АХ АХ АХ АХ ХАХ АХ А А А

lampard_1234
05.02.2011 18:47

Та кво викахте за 30 мин спечелихте *lol* *lol* *thumb_up*

tttt
05.02.2011 18:46

ЗЕМИИИИИИИИИИИИИИИИИИ ЕБАТИ ГОЛА БАТЕ ТОЯ ГО УБИ *lol*

Fabregas_boy
05.02.2011 18:46

ники85,да взехме да се у*ираме след изгонването на Диаби(с изкл. на Счезни),но ми и кажи честно-според теб съдията свири ли правилно.

Madoto_1
05.02.2011 18:46

С такива дузпи и Берое ще ни бие....Честито на съдията и съм сигурен, че ще има може би 3-та дузпа и мача ще е 4:4 или 5:4!

Pechenqgata
05.02.2011 18:46

Фил Даут най големия боклук сред английските съдии... такъв некадърник няма само Майкал Райли беше по голям злетак от него, направо трябва да му спрат правата да свири след този мач!!!!!!!!

frozzzen
05.02.2011 18:46

Джордитата заслужават Х-са и догодина в топ 4 да се върнат там където им е мястото *smile* А Челси и Сити да изпадат *thumb_up*

luddeN
05.02.2011 18:45

Барса няма да има проблеми с отборче като арсенал. *stop*

niki85
05.02.2011 18:44

Fabregas: да пич! Съглсен съм! Първото пуловреме ги мачкахте! Ама сега да погледнем малко реално на нещата... *smile*

Fabregas_boy
05.02.2011 18:43

Искам да бием точно 3-4,за да им е мазно ан всички против Арсенал. *devil*

Gogata85
05.02.2011 18:41

2-ра дузпа да даде от позора да ги оттърве *wink*

Fabregas_boy
05.02.2011 18:41

niki85,ами като сме жалки,я ми кажи първото полувреме аванс ли са ни дали тогава.Или нападателите им са такива,че не могат да преодолеят новак.

MegaHard
05.02.2011 18:40

да играчите трябваше да са 10-10 но съдията... Арсенал пак ще победи майче *joking*

Fabregas_boy
05.02.2011 18:39

...на Счезни за спасяването *wink* Грешка при писането.

arsenal_92
05.02.2011 18:38

Ето точно заради това Амглийското първенство е най-силно,а не Испанското!!! *wink*

TeeHee
05.02.2011 18:38

Ахахаха тия жалкари Нюкясъл направо ги мелят.Сега искаме със съдийското подпиране пак да не успеят да победят , защото Нюкясъл заслужава да направи поне равен срещу тоя жалък отбор.

niki85
05.02.2011 18:38

Трябва да вдигнете паметник на Счезни! Смешници *joking* Нюкасъл тотално ви разбиват! *lol* Нищо чудно да ви изравнят... ! Смешен отбор сте,и смешен ще си останете *party* *erm*

Fabregas_boy
05.02.2011 18:37

ManUnited93,я ми обясни къде трябваше да е Нолан в момента-ПОД ДУША.Или му трябва 2-ри жълт заради спасяването.Направо да идва да ви свири на ,,Молиню" *thumb_up*

Crazy89
05.02.2011 18:36

Ташак_1 При изгонването на Диаби не видя ли че пича от Нюкасъл игра първо с топката? така и не разбрах ко му беше опасното на положението (късно включих телевизора може и да греша)

ManUnited93
05.02.2011 18:36

Вижте са бе ,къде са Уолкот и Перси сега !! а резултата трябваше да 3:4 вече !!

niki85
05.02.2011 18:34

2-4 *joking* Съдийски отбор! Хаха кой бил съдийския! Нюкасъл ви мачкат смешници *lol* сега трябваше да бъде 3-4 в *sick* *thumb_down*

Fabregas_boy
05.02.2011 18:34

Браво,отсъждане в наша полза.Но нека припомним и фаулирането на Аршавин,фаула на Диаби,хващането на Счезни и...прекия свободен за Нюкясъл. *sick*

Crazy89
05.02.2011 18:34

Е тва вече не беше човешко.... Сега резултата щеше да е 3:4 *angry*

MegaHard
05.02.2011 18:34

1-1 положенията - спестен червен картон и засада

lampard_1234
05.02.2011 18:33

Никаква засада отмениха чист гол на Нюкясъл *stop*

Fabregas_boy
05.02.2011 18:32

Съдията,дай 2-ри жълт за спасяването на Войчех,а също така изгони Уолкът и ван Перси,за дето вкараха. *wink*

Madoto_1
05.02.2011 18:32

За сега съдийската гавра с Арсенал - когато бе показан червен картон за Диаби(АБСОЛЮТНО ЗАСЛУЖЕН) трябваше да бъде показан поооне жълт за Бартън или поне фал за Арсенал, но нито едно от тези не бе дадено, спорна дузпа, същоото което направи Диаби направи и Нолан, но червен картон нямаше.Еми кажете ми сега, това не е ли смешно и не е ли това гавра с Арсенал?

MegaHard
05.02.2011 18:31

оо тттт 9 годишното хлапе се показа пак хаха *lol* *joking*

MegaHard
05.02.2011 18:30

и няма червен картон така ли ? мале мале..

korektor
05.02.2011 18:29

ко беше това след дуспата бе малеее и садичта пред тях гледа лелелелел

Arsenalsk1
05.02.2011 18:22

Биеме бе биеме с 4 на 0 водиме кеф голям.Браво момчета мачкайте.

Arsenalsk1
05.02.2011 18:20

да Ники прав си ако всички положения бяха влезли резултата щеше да бъде 14 на 6 за Арсенал

korektor
05.02.2011 18:19

ники85 а ако арсенал си бяха вкарали положенията резилтата може да е двуцифрен *lol* *lol*

niki85
05.02.2011 18:18

Вярно ,че днеска мачкате Нюкасъл,ама замислялили сте се че ако Нюкасъл си вкара всички положения (чисти) в момента щяха да ви водят... Просто малкият опит на Нюкасъл му пречи да направят нещо!

Madoto_1
05.02.2011 18:15

Диаби изложи целия отбор с тази простотия.Естествено съдията можеше поне да си даде фала за Арсенал, а не да свири такъв за Нюкасъл.Дано да не допуснем гол и да завършим двубоя спокойно. *thumb_up*

Arsenalsk1
05.02.2011 17:59

Супер игра много сме добри и резултативни днес.Аз мисля че Венгер ще ги надъха да им вкараме още 2 3 гола за да оправим головата си разлика.

korektor
05.02.2011 17:58

ем за мен нчма разлика от тези 2те ..важното е да го можеш а според повечето хора тои може да варди *thumb_up*

Arsenalsk1
05.02.2011 17:56

Добре че смачкахме за 30 мин сега малко по спокйничко да пазим сили занапред.А на всички останали ще кажа.Момчета при резултат 0-4 какво да правим ? Да не се радваме ли ? Или да кажем колко трудно им водим ? Или ?

VasilisKarras
05.02.2011 17:55

korektor - има разлика от опитен вратар и талантлив... много таланти си останаха само с таланта...

RosickyBoy
05.02.2011 17:49

КЪДЕ СТЕ БЕ, УИНЪР!? 1X а? *lol* ...то това не е за смях, а за преглед... *thumb_down*

don_a4o
05.02.2011 17:49

сега играят Нюкясъл и Арсенал Барса не е на дневен ред още честита ни резултатна победа срещу силен съперник но ги бихме за 30мин това е браво и титлата не е мираж

Arsenalsk1
05.02.2011 17:49

А пък ние как ви разбихме за купата пак с 0-4 и вие си бяхте тихички.А иначе ние не си мислем за голямата работа. ние сме си ГОЛЯМА РАБОТА.49 мача без загуба и единствения отбор не изпадал от висшата лига.Go Gunners Goooooo

lampard_1234
05.02.2011 17:46

Арсеналски като незнаеш значенито на думите не се изказвай непотготвен *lol*

Madoto_1
05.02.2011 17:46

lampard_1234 ми вие в началото на сезона се кефехте, че биете Уест Бром с 6:0 и се гласяхте за шампиони, а ние сега нямаме право да се радваме ли?Айде моля те изчезвай, защото дразниш.Tttt аз доста пъти съм показвал уважение към Барселона, но ти нито един път не си показвал такова към Арсенал.Да ни е честита победата(надявам се да не изпуснем преднината). *thumb_up* *lol*

Arsenalsk1
05.02.2011 17:45

Новак *smile* Ти ни разби човече.Къв новак ? Че изпаднаха за 1 година не значи че е новак.Те са постоянни в висшата лига.Новак можеш да наречеш Блекпул.

Newcastle4ever
05.02.2011 17:44

Ей фенчетата на Арсенал вий сте толкос своенравни ,че не виждате как Нюкасъл след загубата на Адрю Керъл са трагични ,но незнам дали помните какво стана на Емирейтс ? Така че тихички ва искам смешки *smile*

tttt
05.02.2011 17:43

Madoto_1 ти кога ше покажеш уважение към Барселона ? всеки твои коментар само псуваш кви глупости ми бръщолевиш *lol* БАРСА ИДВА мисля,че това е достатъчно вие напрайте 1 мач и веднага се помислихте за голяма работа,че то ние феновете на Барселона кво да праим като всеки ден отбора ни мачка секи *beer*

don_a4o
05.02.2011 17:42

дано вкараме още 2-3 гола малко е изненадващо срещу Нюкясъл да сме толкова резултатни но тъкмо една тренировка си правим

don_a4o
05.02.2011 17:40

Разбихме Ню и титлата още не е мираж, а за барса не му е сега мястото, има време, но можем да ги ликвидираме, да не са Богове и непобедими я може днес да паднат от Мадрид, не ми ги хвалете, испанското първенство е само с 4-5 силни тима, а английското е борба между всички отбори

lampard_1234
05.02.2011 17:37

Мадо тва ли ти е критерия, че биете новак във ВЛ и то без най добрия си играч. И въпреки всичко колко грешки в защита...След няколко седмици друга песен ще запееш *thinking*

Arsenalsk1
05.02.2011 17:36

Това е вече прекалено.Барса та Барса.Какво общо има Барса със мачовете в Англия.

Arsenalsk1
05.02.2011 17:35

Айде като дойде реда за мача с Барса ще говорим тогава.А сега играят Нюкасъл - Арсенал

korektor
05.02.2011 17:34

това вратарче го дават за 1 от най-талантливите вратари в света ...

VasilisKarras
05.02.2011 17:32

Барселона ще ги изяде *wink* Още не са им на нивото... а и с това вратарче незнам. На Емиратс може и да измъкнете нещо, но на Камп Ноу... там ще падате / не съм от Барселона.

Arsenalsk1
05.02.2011 17:32

Мачкамеееее *thumb_up* браво на момчетата.А прогнозата бе 1x *lol* *lol* *erm*

Madoto_1
05.02.2011 17:31

Най-малкото tttt покажи малко уважение към противника и го поздрави за ВЕЛИКОЛЕПНАТА игра.Поне можеш да покажеш, че си малко по-възпитан, но от теб не го очаквам това.

Madoto_1
05.02.2011 17:29

Арсенал тази година играе груб и красив футбол, а ние сме виждали какво става когато се играе грубо срещу Барселона и нейните 150сантиметрови играчи.Прибавяме към това и красивия и ефективен футбол и ми се струва, че Арсенал вече изравни силите с Барселона. *thumb_up*

VasilisKarras
05.02.2011 17:28

Леле ако и Насри беше... тия се разиграха Арсенал и става лошо... евала за 25 мин 4:0

korektor
05.02.2011 17:27

ттт аи ходи си пиши коментари на статии на Барса *thumb_down* а колкото до мача 4:0 *thumb_up*

Madoto_1
05.02.2011 17:26

tttt по-скоро вие не се кефете повече, защото Арсенал идва и с тази игра ще ви разпилеем. *thumb_up*

tttt
05.02.2011 17:26

Кво се кефите бе *lol* Барса идва *beer*

Madoto_1
05.02.2011 17:11

Абе типстъра къде е пак да каже, че мача ще е 1Х? *lol* *lol* Ето това е АРСЕНАЛ, ето такава игра искаме да гледаме от великият АРСЕНАЛ!!!Нека още 5-6 да вкараме, че не съм виждал скоро огромна победа на Арсенал. *thumb_up*