Уникален Бербатов носи нова победа на Юнайтед, \"червените дяволи\" постигнаха пълен обрат срещу Бле

23:30
Уникален Бербатов носи нова победа на Юнайтед, \"червените дяволи\" постигнаха пълен обрат срещу Бле
Манчестър Юнайтед постигна пълен обрат срещу Блекпул и го победи с 3:2 като гост в отложен мач от 16-я кръг на английската Висша лига. В герой за "червените дяволи" се превърна българинът Димитър Бербатов, който вкара два от головете за отбора на сър Алекс.

В началните минути гостите имаха териториално предимство, но не успяха да поведат в резултата.

Петнайсет минути след началото на срещата "мандарините" изненадващо преодоляха Ван Дер Саар. Чарли Адам центрира от корнер и юношата на Юнайтед Крейг Каткарт с глава от границата на малкия пеналт прати топката в мрежата на "червените дяволи".

Осем минути по-късно след центриране на Войн Видич с глава за малко да си отбележи автоголол, но Ван Дер Саар улови. Две минути по-късно Варни намери Елиот Гранден на чиста позиция на точката на дузпата, но бившият играч на ЦСКА стреля над вратата.

В 43-а минута обаче, отново Адам центрира от корнер и Дъдли Кембъл с глава за втори път матира Ван Дер Саар.

Юнайтед започна вихрено втората част и още в 48-а минута Нани стреля опасно с левия крак от границата на наказателното поле, но Кингстън плонжира и изби в корнер.

Пет минути по-късно Рафаел шутира с десния крак от около 20 метра, като Кингстън улови.

"Червените дяволи" упражниха сериозен натиск в началото на втората част и в 63-а минута Ричард Кингстън с мъка изби силен шут на Пол Скоулс от около 20 метра.

В 70-а минута Скоулс изведе резервата Хавиер Ернандес сам срещу вратаря, но мексиканското острие шутира в тялото на Кингстън и не успя да намали резултата.

Минута по-късно обаче Димитър Бербатов вкара осемнайсетия си гол за сезона и върна Юнайтед в мача. С хубав пас зад защитата Нани изведе Флетчър на чиста позиция вдясно от вратата. Шотландецът веднага пусна хоризонтален пас на голлинията за Берба, който от границата на малкия пеналт засече топката в мрежата.

В 74-а минута резултатът вече бе изравнен. Гигс изведе Ернандес зад защитата на Блекпул и мексиканецът шутира под плонжа на Кингстън, пращайки топката в мрежата.

Мачът бе решен в 88-а минута, когато Димитър Бербатов получи пас на границата на наказателното поле. Българинът овладя елегантно топката, финтира защитник и с левия крак мощно шутира в долния десен ъгъл на Кингстън, който нямаше как да спаси този брилянтен изстрел.

Съдията даде цели десет минути продължения, но това не попречи на Юнайтед да удържи преднината си и да си осигури победата.

Така Манчестър Юнайтед по драматичен начин спечели трите точки, а Димитър Бербатов вече има вкарани 19 гола във Висшата лига и води с цели пет попадения пред втория Карлос Тевес.

Видео от мача вижте ТУК!


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

StoyanovKST
26.01.2011 20:40

Gogata85 - Аз също го пожелавам!!! И ще бъдем най-добрите както винаги е било!!! А хорца като ger4o - нека да умрат от яд, газ да пикаят каквото искат това да правят , ние ще се смеем и ще ги съжеляваме колко са завистливи... Нека да си продължават така ние отново ще сме номер 1!!! Наздраве за феновете на всички отбори които незавиждат! *beer* *thumb_up*

Gogata85
26.01.2011 11:54

gopencet0 наздраве брато.дано да станем шампиони за рекорден 19 път и да замлъкнат всички боклуци *beer*

Gogata85
26.01.2011 11:52

пукнете от яд хейтърииииииииии. нито дузпа имаше нито засади при головете *joking* *beer* *party* *thumb_up* . само можете да се скриете в мишите си дупчици и да завиждате.ГЛОРИ ГЛОРИ МАН.Ю.

ger4o
26.01.2011 11:23

СРАМ! СРАМ! СРАМ! Само така мога да определя снощният мач... Срам от играта на "най-великия" отбор *lol* Срам от подлагаческото съдийство *erm* и Срам за феърплея ... Само едно хубаво нещо има в тоя отбор ,отдавна мачкащ с помощта на съдии , федерации и задкулисни игри... и това е Бербатов *thumb_up*
Благодаря на господ , че ме е предпазил от това да стана фен на този срамен за света на спорта и честните привърженици отбор ! *sad*

efc27
26.01.2011 09:37

Новият шампион на Англия.Честито от мен *wink* *smile*

mrkamenica
26.01.2011 07:51

gopencet0 и ти също фенче на клизматичния отбор който бие едва едва новаци

gopencet0
26.01.2011 07:02

Има ли жалки хейтьриии, фенове на Челсиии или на който и да е друг отбор тука питам аз ... ПАЛЯЦИИ стойте си из дупките там да сте покрити завинаги *lol* GLORY GLORY MANCHESTER UNITED *devil*

StoyanovKST
26.01.2011 03:22

Абе това не е превъзходство... това не е просто класа ,това е Ман Юнайтед - най-великия отбор! Няма ливерпул, няма арсенал, няма челси! Това е нашия невероятен Ман Юнайтед! И това беше мое мнение!С ГОЛЯМО уважение към изброените отбори, това си е мое мнение! Първо искам да кажа за мача. Страхотен мач с много напрежение през второто полувреме , отново казвам невероятен Ман Юнайтед! И голям дух, който показа за къде сме, дали заслужаваме да сме шампиони и тн.. Относно дузпата, незнам какво да кажа, за мен си беше 50 на 50, но както и да е това не повлия на мача!!! А до хейтърчетата, той chikardo1 си им каза каквото трябваше! Пълни болни мозъци които не гледат футбол! Особено да ми говорят че гола на Берба бил засада *lol* Мнооого разбирате от футбол ! *thumb_up* На мен ми е толкова приятно като ви гледам как умирате от яд че чак се кефя като малко дете! Бъдете завистливи и винаги ще сте загубили!А за Бербо, АЗ СЪМ БЪЛГАРИН, ТОЙ СЪЩО! Той ме кара да се гордея с това че съм Българин!Пожелавам му късмет и 30 гола до края на сезона!Айде фенове на Манчестър , наздраве и честно да ви кажа за пореден път Юнайтед ни показа защо толкова ги обичаме! ГГМЮ и другия път пак! *devil* *beer*

gringopro
26.01.2011 02:55

Важно Съобщение !!!
Бербо е българин !
В момента е най-добрият в отбора си !
Да ни е жив и здрав,да продължава все така !!!
Стига сме се карали за глупости !

niki85
26.01.2011 01:58

Колкото и да завиждате ,хейтърчета такива и да злобарствате с/у Ман Юнайтеди и Бербатов гледайте малко един велик отбор...! Ето това е истинския шампион! Играе до край и не се предава.. Не случайно постигнахме пълен обрат! Един Уникален Бербатов , и един уникален отбор наречен Манчестър Юнайтед гледахме днес! Това е футбола! Да ни е честита победата и Бербатов да ни радва с много голове *beer*

TZETZO
26.01.2011 01:56

Мишлетаааа,къде стеее?Мн поздрави от Бербо,Чичарито и компания *beer*

chikardo1
26.01.2011 01:37

нотлике, няма да се повтарям синко. внимателно прочети коментарите ми по-долу и недей толкоз да мучиш. ясно ли ти е? калъфка. *lol* *lol*

Notlike
26.01.2011 01:34

chikardo1, я си заври комплексите в гъза, ако обичаш. Хейтърите на Бербатов били фенове на Ливърпул. Чакай бе, кой си ти, че да казваш кой на кого е фен и защо плюе? Аз съм фен на Ливърпул, но това не ми пречи да се наслаждавам на играта на Бербатов и Манчестър Юнайтед и нерядко да ги подкрепям, но никога няма да симпатизирам на огромна част от комплексираните фенове на Юнайтед, за които Ливърпул е трън в гъза, пък макар и 10 позиции по-назаде...

manunited666
26.01.2011 01:25

nofx явно ти не си ми прочел хубаво коментара или просто не си ме разбрал.Това казвам и аз ,абе идеята е следната ... топката е линията на засадата , Бербатов не беше пред топката и затова няма засада , паса беше назад затова гола си е чист.

chikardo1
26.01.2011 01:09

аве ей скелета, я се скрий ве смешник. пак съдията виновен нали. хахаха паляк. а и още нещо дори да имаше дузпа, това не значи че щеше да е гол. *wink*а и дори да беше гол, Юнайтед отново щяха да бият. това е проста закономерност.

Skeletan
26.01.2011 01:07

Още един силен мач. Той беше единствения, който игра на ниво още от началото на срещата. Гибсън много разочарова, Нани ужасни грешки и много слаби центрирания, Флечър не мога да го позная, пълна скръб, Скоулс не е във форма, липсва му тичане, в центъра зееше дупка, Видич и той не беше в пътя, без малко уникален автогол и не само това. Смолинг игра добре, но второто полувреме, освен това е все още млад и страхлив. Определено не очаквах Гигс да внесе такава свежест, но и след като замениха Руни с Ернандес отборът започна да играе! Преди Юнайтед не можеха да играят без Рууни, сега без него изглеждат по-добре. Всички бяха като спънати коне, след смените нещата съвсем се промениха. След онези лайна с договора аурата на Руни я няма, нито сред играчи, нито сред фенове, така мисля аз. А и той нещо не е в ред, не може да стреля към вратата, срамота, има страшен шут, но психиката изглежда стои над всичко. Бербатов беше страхотен, играч на мача отново. Евала!

Skeletan
26.01.2011 01:06

Съдията повлия на изхода на срещата, вярвам неволно. Той видя добре ситуацията, но мисля, че преценката беше грешна. Според мен дузпа имаше, това не беше игра рамо в рамо, а бодичек, изблъскване, препречване. Едва ли Юнайтед щяха да се върнат от 3:0. Но пък го направиха прекрасно от 2:0 и заслужават аплодисменти, особено Бербатов.

chikardo1
26.01.2011 01:06

методи и аз не мога да повярвам, ное факт че има много злобни и комплексирани хорица в тази държава. ама какво да ги направя. да лапат меча и да мълчат. точка.

MeToDueB
26.01.2011 01:05

българин българин, но не се радвам и не го гледам от 5 години главно заради това, а и заради самия него. Утре и Божинов може да го пуснат за 3 минути и да му се удари в нос, гъз .. да вкара примерно на Милан, Интер .. няма да се радвам така, просто Бербатов се е доказал със своя стил, игра и т.н. головете едва ли са му били приоритет в тази игра, но просто за феновете, а колко още работа върши и той и Рууни (нищо, че не вкарва през този сезон), колко работа още ..

MeToDueB
26.01.2011 01:02

не мога да повярвам, че на който и тъп бг отбор да си фен (визирам един, но не искам да казвам кой) или пък който и да чуждестранен отбор, и просто да те е яд, че един българин - Бербатов вкарва на твоя отбор, или е конкурент на твоя отбор и т.н .. и ти да се дразниш от този факт, че аз Барселона просто като гледам мач на тоя отбор тръпна, ама Бербатов, ако вкара гол на Барса .. че аз ще се кефя (предполагам), шш хора .. осъзнайте се, всичко опира до едни тъпи голове, даже и аз се радвам, а Бербатов колко по-трудно му е било .. сигурен съм, особено в първия сезон, когато им доставяше топки на голлинията и организираше играта на целия отбор .. едни голове братче да са кантар на всичко, евала .. голям футболист, но има още половин сезон и мачове в ШЛ, това е началото само

chikardo1
26.01.2011 00:57

ами да. такива са си. мисълта ми бе, че такава злоба и комплексарщина съм чувал само от разни псевдо-фенчета на ливърпул. те са тези с вечните оправдания, за късмет, за съдийски подкрепи, те са тези които най-много плюят по Бербо. паляци. ще си останат вечните калъфки. казах.

nofx
26.01.2011 00:56

manunited666 не че искам да споря с теб но пак не се изрази правилно*smile* топката ако се подаде на пред и играза е пред нея пакима засада няма засада само ако паса се връща на зад от подаващият играч и в тоя случаи бербо не е в засада

Scunthorpe
26.01.2011 00:56

На някой хора никога не им стана ясно,че имаме един футболист от много висока класа в Ман.Юн.Аз мисля,че всеки който е Българин трябва да се радва и да подкрепа голмайстора(на този етан)от най-силното първенство в света.А относно Ман.Юн!!!Искам да кажа на всички клоуни които плуват този отбор,че са дребни души и си нямат никакво понятие от футбол.Не може един отбор да няма загуба 23 кръга и да е вкарал 51 гола.И някъкви плювалници тука да се насират да пишат простотий за този гранд.Ако се уважавате малко и сте в час със футбола престанете да се излагате.И спрете да плувате Бербатов.Заради такив деградирали мозъци,човека напусна националния тим.

MeToDueB
26.01.2011 00:54

Какви Ливърпул, какви Арсенал бе .. въпроса на злобата им е насочена най-вече към Бербатов и за това, те дори да бяха фенове на Ливърпул, Арсенал .. това правили ги чужденци, че да не се радват на това, което направи Бербатов ? Просто са злобни бг комплексари .. и това е, точка

chikardo1
26.01.2011 00:47

прави сте. винаги се намират такива хейтърчета да казват когато Юнайтед бият, че е било късмет или пък съдията е помогнал. смешни сте, просто сте смешни. и това нали ви казвам, чувам го все от псевдо-фенчета на ливърпул. колкото и да злобеете боклуци, пак ще си останете вечните калъфки *wink* какво никога не е виждал еди 21 годишен човек? ами много просто, ливърпул шампион на Англия. ххаххахаха аре у лево. лапайте меча и чиба.

chikardo1
26.01.2011 00:44

незнам защо, ама тези които най-много плюят Берба и Юнайтед са фенчета на Ливърпул. не съм чувал толкова много омраза и комплексарщина нито от фенове на Челси, нито на Арсенал. явно лузърпулци още ги болят дупарките след онзи мощен фистинг който им направи Бербата. *lol* аре чиба паляци. догодина в Чемпиънщип. там ви е мястото.

nCuXonaT
26.01.2011 00:44

manunited666, няма смисъл да им обясняваш. Не разбрали, че за тях винаги, когато Юнайтед бият някой им е помогнал, но когато сме ощетени не забелязват. Няма смисъл да им обясняваш защо няма засада, тъй като за тях това не е от значение. По-важното е да се тюхкат и да се оправдават отколкото да признаят *smile* А иначе за мача, истината е една - адски слабо първо полувреме и невероятно силно второ. Това е

valk0v
26.01.2011 00:42

Много се радвам за Бербатов, дано продължава така и да вкара още много голове.
Преди време когато Митко се отказа от национала казах на много мои приятели, че това ще + за клубния му отбор, защото ще се раздава само там и няма да е уморен от мачовете с българската фланелка. Все пак Бербо не е първа младост не може да се раздава на два терена - клубен и нац.
Успех и дано ни радва още повече

manunited666
26.01.2011 00:39

Не се изразих правилно ... когато да речеме двама играчи са зад защитата, засада може да има само ако единия играч му подаде а играча за когото е паса е зад линията на топката.Един вид топката определя линията на засадата.В този случай топката се подаде назад и Бербатов беше ПРЕД линията на топката.Надявам се да сте разбрали защо няма засада.

MeToDueB
26.01.2011 00:38

на него му пукаше, това че е друг тип футболист с различен стил и не гони безнаджедните топки в защита, защото просто това не е неговата работа и сила, за това някой хора не спираха да критикуват, няма за какво да се ядосваме, защото и да се върне в националния .. това е футбол, пак отзад в защита ще ни вкарват гол след гол, в халфова линия няма да има идея .. той е същия футболист бил и миналата година и преди 2-3-5 години ..

mitko_bezkosa
26.01.2011 00:38

Само Раян Гиг'с и Бербатов ли ще показват ,че отбора значи нещо за тях бе *erm* Тия "САМУРАИ" от Блекпул.. Евра = "пукнат" череп , "шчупен" нос , Видич = "шчупен" нос , Рафаел = "сътресение на мозъка" ... и съдията бил подпирал Юнайтед , малки хейтърчета не се ли научихте най-на края да уважавате поне 1 отбор.. завиждате на класата на Юнайтед ли кво !? *cigarette* *thumb_up*

nCuXonaT
26.01.2011 00:38

А иначе искам да кажа едно последно нещо засега - ето за това ОБИЧАМ този отбор. Фен съм им още от 8 годишен( което прави вече 15 години) и съм горд с това. Горд съм, че са отбор, който никога не се отказва!!!

manunited666
26.01.2011 00:37

Искам само да разясня на хейтърчетата защо при първия гол няма засада.Драги ми смехурковци ... когато да речеме двама играчи са зад защитата засада може да има само ако единия игра му подаде а играча за когото е паса е зад линията на топката.Един вид топката определя линията на засадата.В този случай топката се подаде назад и Бербатов беше зад линията на топката.Надявам се да сте разбрали защо няма засада.

nCuXonaT
26.01.2011 00:34

За малко по-големите е ясно как стоят нещата в националния отбор, Методиев. Не ми беше приятно, когато се отказа от националния, но виж как се отрази това на кариерата му. А и както каза ти, най-лошото е, че в националния играят хора, на които не им пука, че са с тази фланелка...

MeToDueB
26.01.2011 00:31

жалко, че в националния не можеше да се получава играта на такъв голям футболист, просто защото футбола е отборна игра .. и като играеш с 10 шута (буквално с малки изклчения) 10 резерви, за които дискотеката е по-важна от мачът .. какъв е смисъла, той е загатвал и сам, че може и в националния, ама сам сам .. не може винаги сам, отборна игра си е .. иначе и от метри височина да го гледаш, само как се движи, как чете играта, какво прави с топката, как вкарва и от какви ситуации.. ясно ти става за какво става въпрос

nCuXonaT
26.01.2011 00:29

MeToDueB, един велик холандец го е казал отдавна това за футбола (Че е проста игра за умни хора). Да, прав си и съм напълно съгласен с теб, но нека отдадем и заслуженото на Фъргюсън, който не спря да вярва в Бербатов нито за секунда. И не е ли жалко, че един шотландец(макар и най-великия треньор за всички времена според мен) вярва в нашето момче, а повечето българи го мразим??? Но ето това означава да вярваш в някой и да го подкрепяш, защото е най-лесно да избягаш, когато му е трудно. Нали знаете кои напускат първи кораба при беда - мишките... Нека спрем да бъдем толкова злобни и да си обичаме българите, които славят родината ни зад граница, защото има достатъчно, които я злепоставят. Лека нощ на всички и GGMU!!!

chikardo1
26.01.2011 00:28

барбуци отново затвори устата на жалките хейтърчета. митко за пореден път им направи един изключително мощен, но в същото време много интелигентен фистинг, както е неговият стил .*wink* аре у лево хейтъри.

MeToDueB
26.01.2011 00:22

а глупостит със съдиите ще ги гледате след 1,2 месеца .. не знам кога започва прокажното, корумпирано и просто българско и долно първенство .. фенчета на левски и ЦСКА бате говорят за корумпирани съдии, подпирания и т.н .. и то на Английски мач .. вземете се скрийте моля, ще ви се смеят

Captain
26.01.2011 00:22

Къде са Калиньо и Лондон... там къв беше *lol* точно така мълчете и се пукайте!Тук има няколко разумни хора които пишат смислени приказки, нямам предвид фенове на МЮ, просто хората са реалисти и радват се на Бербатов, който е велико просто.Наздраве на всички и по-малко се карайте, обръщайте повече внимание на хубавите неща. *beer*

goshettu
26.01.2011 00:20

хахахах съдята бил бутал Юнайтед *lol* *lol* незнам коя минута невероятно кроше от варни нокалтира Евра и му прави Арката после незнам коя минута Видич му изкривяват носа може и счупен да е защото му беше крив и тече6е яко кръв прекрасни бойни умения !! А за капак влиза и на полето Ръгбиста Херууд ебати рамото в главата на Рафаел !!! 20-годишното момче 100% получи сътресение ааз му стискам палци да играе в събота незнам незнам :Х много грубости !!! Аз нямам претенций към съдията, въпреки някои неточности !! Нямаше дузпа за Блекпул лиглйовците да си тръгват !! Права евала на Блекпул за 1-вото полувреме Евала за играта, НО Юнайтед не е съндърланд а Юнайтед е Манчестър Юнайтед и то Манчестър Юнайтед на сър Алекс Фъргюсън !!! *beer* Айде наздраве и заспивайте вече !!!

BerbaTheBest
26.01.2011 00:19

Лека нощ на всички фенове на Ман Ю и на Бербатов.Лека нощ и на хейтърите,но внимавайте да не сънувате сън свързан с Берабтов и Ман Ю,че ще е кошмар. *smile* *thumb_up*

MeToDueB
26.01.2011 00:19

колко е прост футбола. Бербатов играе със същия стил, същите подавания, пак влага мисъл, пак играе с неговия неповторим, елегантен и техничен стил, но просто стреля повече във вратата, без значение с ляв крак, днес два с левия крак вкара, с глава, с всичко от всякакви позици .. всичко е в мозъка, толкова е просто .. дори съм сигурен, че това да вкарва му е по-лесно, отколкото като беше първия и втория сезон (а и сега се нагърбва от време на време с тази задача), а именно да организира играта, но просто всеки гледа головете, те печелят мача *cigarette*

rusev11
26.01.2011 00:18

Ок де как не е важно щом има спорна ситуация???То излиза ключово.Не гледах мача сега намерих ситуацията и май май си е чиста дузпа.Според вас това по-малко дузпа ли е от тая на Бербо срещу Ливърпул ??? Не очквам да признаете,но си е така.Иначе за обрата браво.Блекпул показа че са добър отбор.

stihopletec
26.01.2011 00:16

arsenalyesman Той човека ти го е обЕснил ама, за да го разбереш трябва да има с какво да го осмислиш *smile*Иначе да кефим се, че има българин, който прославя страната ни. А ти си се кефи, че си от малцинствата

holigan4e
26.01.2011 00:15

Бербатов е много добър.За кой ли път го показва хейтъри мръсни.Знаех си,че баце Митко нема да остави работата на 2:0.

Gogata85
26.01.2011 00:15

ЧЕСТИТА ПОБЕДА!!! нека хейтърите се задавят от яд *beer* *party*

manunited666
26.01.2011 00:15

Значи за каква засада продължавате да говорите бе ? Арсеналец , ти знаеш ли правилата.Коментатори ,фенове , мениджъри , рефери , играчи , всички те знаят , че няма засада но само вие тука казвате , че има. Нормален ли си ??? Добре де , сега ревете за някаква спорна дузпа а когато Бирмингам и рефера отнеха победата на Юнайтед в последната минута със супер нередовен гол , нищо не казахте.Обаче сега ревете за спорна ситуация а даже си измисляте някакви ваши правила за засади.

BerbaTheBest
26.01.2011 00:14

nCuXonaT - Оня ЛондонЛеонс е същият.Играят Ман Ю и се скъсва да пише,играят Челси - накакъв го няма.Те пишат тук ,за да си избиват комплексите. *thumb_up*

nidie
26.01.2011 00:14

nCuXonaT,евалата! Добре го каза! Много вярна мисъл.. *thumb_up*

MeToDueB
26.01.2011 00:13

ArsenalYesMan написа: мале бедно хлапе такова злобно .. бягай от тука, злобей .. ти си мишка и не заслужаваш въобще да ти се обръща внимание

ArsenalYesMan
26.01.2011 00:13

е нищо де деца - оставам ви да тънете в мизерия за това ме е яд , за жалост *lol* айде тънете си докато не станете поне на 15 , има време и за това *joking* *thumb_up*

ArsenalYesMan
26.01.2011 00:12

Методиев , какво пак бъбриш бе ? оу мамо я го обесни глупостите дето написа хахах *joking* я си гледай ония циганин и се кефи че си българин - още един минус за теб *lol*

nCuXonaT
26.01.2011 00:11

А и за пореден път ми се потвърждава мнението, че не сте толкова фенове на отборите си, колкото мразите Юнайтед. Ти като фен на Арсенал защо не си гледал мача на твоя отбор??? Най-добрите ги мразят само нещастници.Запомни го!!!

thrill
26.01.2011 00:11

Хубав мач се получи. *thumb_up* Браво и на двата отбора. Елиът Гранден също игра много добре, а на Димитър мога да кажа само едно : "Благодаря ти, Митак"! Цял свят гледа тези мачове. Това, че камерите след края му проследяват неговия герой и светът се възхищава на един българин, наистина ме кара да се чувствам горд. *thumb_up*

nidie
26.01.2011 00:11

Ако щете се насерете да ни плюете,резултата е неоспорим и никой не може да го промени..ако искате и 10000 коментара със злоба напишете No1 сме във висша лига,а второ място и т.н сте без значение! *devil* *erm* GLORY GLORY MAN UNITED !!! Честито на феновете и на всички горди българи ! *beer*

nCuXonaT
26.01.2011 00:10

Какво ми се оправдаваш със съдията бе смешен. Да ти казвам ли дума по дума. 14 минута удар с лакът в лицето на Евра, капитана на домакините трябваше да бъде директно изгонен и нямаше изобщо да се стигне до 2:0. Освен това, Видич с разбит нос, Рафаел изкаран на носилка. Ситуацията с Рафаел трая не повече от 5 минути а продължението беше 10!!!

MeToDueB
26.01.2011 00:08

BerbaTheBest написа: (ами може и да няма, но аз от 30 приятели примерно 20 да са левскари и 19 мразят Бербатов разбираш ли .. мразят го, гледат мача, Бербатов вкарва 5 гола те се дразнят, вкарва 3 на Ливърпул, те пак се дразнят, вкарва от Тотнъм на Челси, Арсенал .. абонатните му, те пак .. ее случайно, е е ама той играе в Тотнъм кво толкова слаб е .. няма какво да коментирам, че се дразня да си развалям вечерта и кефа от това, което ми достави днес Бербатов и отборът, другото всичко е пародия ..

BerbaTheBest
26.01.2011 00:08

MeToDueB - Нямах предвид теб ,а Калиньо и ЛондонЛеонс. *thumb_up*

Gogata85
26.01.2011 00:07

ArsenalYesMan ей мишок радвай се че отстранихте Ипсуич че може евентуално да видите купа след всичките тея години.

MeToDueB
26.01.2011 00:06

BerbaTheBest написа: къв Божинов, ако имаш предвид мойто мнение, прочети внимателно какво съм написал хахаха имат надежда злобните бг фенчета, че Божинов щял да ни оправи, обаче той в последно време е титуляр само в дискотеката, и от него чеп за зеле не става, това е до характер .. талант имаше, ама се провали, кога сте чули Бербатов да е медийна атракция, излязъл с тази манекенка, с онази, бил в тази дискотека еди си какво .. просто той има много сериозно отношение към спорта и талант му е наистина феномелен, но и характер има и за това е там където е, а иначе има 100 пъти повече възможности и от Божиновци и от Благовци, че да излиза с цял харем ако иска и дискотеките да купи заедно с тях .. евала това е голям човек

BerbaTheBest
26.01.2011 00:06

MeToDueB - Няма значение дали си фен на Левски или ЦСКА.Фен съм на Левски откакто се помня,но Бербатов ми е любимия футболист. *thumb_up*

rusev11
26.01.2011 00:05

Ок де как не е важно щом има спорна ситуация???То излиза ключово.Не гледах мача сега намерих ситуацията и май май си е чиста дузпа.Не очквам да признаете,но си е така.Иначе за обрата браво.Блекпул показа че са добър отбор.

fena_man_utd
26.01.2011 00:05

ArsenalYesMan,засада така ли?Ами измислената засада на Бербо,която вдигнаха нея защо не коментираш?

Crazy89
26.01.2011 00:04

HristoTanca Берба е звяр .. звяр е ама ... без него нз си ко тва е като без Роналдо без Бекъм без Руни без нз си кой май тая тема е затворена отдавна защото е доказана че няма незаменими в Юнайтед *wink*
А да .. Честита ви победа днес *thumb_up* Дано вземете карлинг че скоро нищо не сте взели а го заслужавате

MeToDueB
26.01.2011 00:03

хах така искам разни фенчета : Lolipop, Futbolfen разни други приятели имам левскари, които мразят Бербатов с тях съм гледал мачове, като онзи срещу Ливърпул и 3-те гола на Бербатов, онзи срещу Блекбърн и 5-те му гола .. абсолтно безразлични са, не се и радват даже .. баси как може такава проклета злоба, сигурно утре, като ги питам гледахте ли мача .. или ше кажат Не, или ще кажат "случайно беше" .. баси простия народ направо ще ги убия мн злоба имам към нещастните хора дето злобеят .. злобните злобеят по можещите и постигналите нещо, а аз просто злобея срещу злобните и се скъсвам от яд как може така ..

HristoTanca
26.01.2011 00:03

Тоя паляк пък фена на Арсенал аве еи смешник ти на наще момчета ли гледа мача или на Манчо ве ?!

TeeHee
26.01.2011 00:02

@ArsenalYesMen - събери се с останалите 5 фена останали на Арсенал в България или ако искаш със всички останали фенове на Арсенал по света (около 20 по мои изчисления) и поплачете в някой ъгъл , защото си смешен с тия си изказвания.

BerbaTheBest
26.01.2011 00:02

Феновете на Арсенал си помислиха ,че ще видят титал най-накрая ,но от високо се пада няй-тежко,феновете на Челси се чудят къда са ,защото и самият отбор не знае.Оставете да си пишат.Попречете им да ни развалят хубавата емоция от тази победа.Бербатов фантастичен.Не знам как може да има хора ,които да го плюят и в същото време да викат ,че Божинов ще ни оправи.Аз не знам това как ще стане като е твърда резерва в ПАРМА.Бербатов е твърд титуляр в Юнайтед.Радвайте се ,защото остава още малко време ,в което ще можем да се насладим на магията му.И после още 20 години забвение. *sad* *wink*

HristoTanca
26.01.2011 00:01

Къде сте ся ве "феновете" на манчестъ които само плюехте Берба.Мамичката ви мръсна добре ,че е берба да ва носи на гърба си евала на момчето.Фен съм на Арсенал и съм ставал много пъти свидетел как само го хулите повечето така наречени "фенове" на манчо , как той не бил за този отбор и така нататъка.Мишки долнопробни аре лягайте да спите ся щото бербатов тоя сезон ви и отбелязал сигурно 40 процента от попаденията и без него сте един голям ХУЙ *smile*

Crazy89
26.01.2011 00:00

ArsenalYesMan Не съм чел коментарите на други като теб... Кажи ми в кой сайт пише че е имало спестена дузпа? Спорна ситуация може да видиш ама спестена дузпа няма НЯМА !!! Махай се и ближи рани *wink*

TeeHee
26.01.2011 00:00

Не пишат за спорната дузпа , защото никой не смята , че е нужно да отбелязват такива неща.Важното е как с невероятен отборен дух и няколко момента на гениалност Манчестър показа защо заслужава да е шампион за рекорден 19ти път този сезон.

Crazy89
25.01.2011 23:59

Captain Честита и на теб *beer* Инфарктна победа си беше тва... *devil*

Captain
25.01.2011 23:58

Ей Лондон къде си мишок *lol* Честита победа на всички фенове на МЮ и на всички българи!Браво на Бербатов *beer*

inkozovyr
25.01.2011 23:57

VISCA EL BARCA *thumb_up* .. най-добрия отбор в момента *beer* *thumb_up*

Gogata85
25.01.2011 23:57

спукайте се от яд хейтърииииииииииии *lol*

rusev11
25.01.2011 23:55

Само ми кажете зашо в нито един сайт не пише за (спорната дузпа) ?????

komara2
25.01.2011 23:54

Аз лично съм сагласен с коментара на "Resorter"! Значи до преди 2 години всеки плюеше по Бербатов когато той още не се беше адаптирал.Сега тия мишленца са се скрили някаде и чакат Митко да се провали в един мач и веднага да започнат с критиките-"завистници"! Относно двубоят днес мисля, че Юнайтед показа класата си. При някой отбори при резултат 2:0 за противника отбора става по агресивен и по слаб психически. Мисля,че днес Юнайтед напълно заслужено победи. (В коментара ми оставям съдийте на страна ) *thumb_up*

Crazy89
25.01.2011 23:54

ArsenalYesMan Защо все се намира някой като теб дето все вижда измислени дузпи корнери тъчове ... когато няма нито едно спорно единоборство или съдийско отсъждане сигурно публиката ще ти е виновна. Немога да разбера за кво се злобите само ми не кажете браво голям мач направихте ...

ovasilev
25.01.2011 23:54

До crazy89:
Фен съм на Ливърпуул, но идея си нямаш как съм скачал от кеф, когато Бербатов ги разцепи... три пъти.

MeToDueB
25.01.2011 23:54

и за нас чуждото винаги е по-добро, вън от националния, вън от еди си къде .. нека Божинов ще оправи нещата .. цяла нощ ше ходи да пие и да е*е и ше вкара 2 гола на плейстейшъна и ше се кефи колко е добър .. смешна работа, осъзнайте се в какво време живеете и се наслаждавайте на успехите на един българин, че Стоичков и Бербатов са хората, другото не важи *wink*

fena_man_utd
25.01.2011 23:53

А,за измислената засада където я даде съдията на Бербо нещо да кажете?

MeToDueB
25.01.2011 23:53

Ето за това от първия мач на Бербатов в Тотнъм, че до ден днешен не съм спирал да гледам мачове с негово участие и да тръпна. Просто той е гениален. Колко просто е всичко, той пасовете, идеите и уникалните голове си ги правеше и през миналите два сезона, но просто в главата му не беше тази вяра, че може да вкара от всяка една позиция, без значение с ляв или десен крак, а сега просто вярва и знае, че може и го прави и вече го оценяват, но играта му винаги е била една и съща, просто сега е безкрайно уверен в своите реализаторски умения, той е Андреа Пирло и Ван Нистелрой в най-добрите им години в една цяло, това цяло е именно Димитър Бербатов *wink* С каква лекота прави нещата .. евала и на Чичарито, той е просто невероятен талант, от него ще стане машина, само още малко увереност и опит да добие, но и той има свой собствен стил и класа. Иначе за Бербатов мога с дни, нощи, седмици и месеци да пиша и да оборвам критици, смешници и т.н .. просто защото следя играта му във всеки един мач от 5 години без да спирам, отделно и преди това съм го гледал, но не толкова често, той е феномен, жалко че сме тъпи българи

CHUKCHI_SUX
25.01.2011 23:52

Анали, имате си тема - изсипвайте комплексите си там!! *lol*

AeroMan
25.01.2011 23:52

Юнайтед отново продължават без загуба към титлата. Това е. Трудно някой може да ни спре а с такъв Бербатов ... шансовете са още по-малки ... !

crashmanutd
25.01.2011 23:51

Страхотно второ полувреме,честита победа на всички фенове на червените дяволи !!!!!!!!!! *beer*

desangele
25.01.2011 23:51

фенчетата на анал и смелси са толкова смешни че няма накъде *lol* нали щяха да на бият с 3-0 ко стана *wonder* след полувремето бяхте много отворени *lol* както и да е дано контузията на Рафаел не е сериозна

dvsdvs
25.01.2011 23:51

Скъпи мои приятелчета, фенчета на харсенал и подметките от челси тази победа е за вас за да ви е гадно!!! да ви е тъпо заштото ние ще сме там кадетоо вие не можете да сте на върха.

CHUKCHI_SUX
25.01.2011 23:50

Аналии, имате си тема - изсипвайте комплексите си там!! *lol*

Crazy89
25.01.2011 23:49

ovasilev Искам да виждам повече коментари от хора като теб тук *beer*

stihopletec
25.01.2011 23:49

И Отново и Отново Бербаааааааатоооооооооооооо ооооввввввввввв ..

ovasilev
25.01.2011 23:48

Не съм фен нито на Юнайтед, нито на Блекпуул. Съдийските грешки бяха повечето в полза на Юнайтед, но дотук с коментара за съдийството. Баце Митко е най-големия и стискам палци да им къса шошоните на всички противници. Малко неща има, с които да се гордеем, така че аз поставям Бербатов над клубните си предпочитания. Направете си изводите дали трябва да сте жалки комплексари или да плюете по малкото неща, заради които да се гордеем, че сме Българи. Баце Митко на три морета *beer*

fena_man_utd
25.01.2011 23:47

Съдията ни подпирал.Той съдията така ни подпря и по точно Рафаел и Видич,че едвам ''оцеляха''.Цяло чудо е,че се отърваха с малко.То не бяха удари,лакти,юмруци каквото си пожелаеш имах чувството,че гледам бокс по едно време,ама вие си казвайте,че съдиите са ни подпирали пък ние ще печелим от това.

strong4chelsea
25.01.2011 23:46

1во Наистина се радвам за Бербатов че поведе Юнайтед и им донесе победата 2ро Лично за мен наистина имаше дузпа и при 3:0 можеше да се стигне пак до обрат но можеше Юнайтед окончателно да се откажат 3то БЛЕКПУЛ имат най-некадърния трениор не може при 2:0 за твоя отбор да тръгнеш напред и да играеш с 3ма защитници които да седят на центъра ...НЕОПИТНОСТ *beer*

CHUKCHI_SUX
25.01.2011 23:46

колко години ще чакате титла с извинение за всяка победа на МЮ със СЪДИЯТА, КЪСМЕТА и пак това вечноНЕизтъркващо се СЪДИЯТА, кучкииии???? *lol* *devil* *beer*

mitkodan4ev
25.01.2011 23:46

Играта на Бербо не може да се опише с думи. Тя трябва да се наблюдава. Гордеем се с тебе Митак. А за завистниците-поне за малко замълчете, защото такава магия заслужава поклон.

intermaina
25.01.2011 23:46

LondonLeons това че духаш добре не означава че си духовит *wink* така че няма нужда да се правиш на Къци Вапцаров

vik0_92_
25.01.2011 23:45

СВЕТИ БЕРБАТОВ *beer* *thumb_up* *lol* СВЕТИ БЕРБАТОВ СВЕТИ БЕРБАТОВ

beckham_07
25.01.2011 23:45

Абстрахирам се от злобните коментари поствани от фенове на по-слаби отбори от ЮНАЙТЕД и искам да поздравя всички фенове на ЮНАЙТЕД за уникалната победа и начин на игра.С такъв дух и игра се става шампион.Дано поддържаме същото темпо до краят на сезона !!!!!!! *devil*

Crazy89
25.01.2011 23:45

LondonLeons Млъквай и се махай *wink* Мразя завистливите педалчета които са на принципа нека мани моя отбор колко е скапан нека другия да е по-черен.. е да ама не е!

ArsenalYesMan
25.01.2011 23:44

да , да ,да и пак ви спестиха дузпата хахаха *lol* *joking* *thumb_up*

manunited666
25.01.2011 23:44

Абе тука се говори за някаква засада при гола на Юнайтед *lol* Вие не сте добре , вече даже започвате да си измисляте разни несъществуващи неща.И трите гола на Юнайтед бяха чисти.Колкото до дузпата ... много спорно но аз ще ви дам и друг пример , Бирмингам 1-1 Ман Юнайтед(супер нередовния гол на Бирмингам в последната минута и загубени две точки заради рефера).Колкото и да ви е яд , Юнайтед победиха.Само спрете да си измисляте за тия засади.

CHUKCHI_SUX
25.01.2011 23:43

Айде жалкарчетата пак почнаха *lol* Абе съдията не отсъди шампионската титла на Блекпуул даже, ужас... *sad* Хаха, айде клоуни бягайте за тоалетната хартия и се омитайте от тази новина с комплексите си и смешните си любими отбори защото тук става въпрос за Манчестър Юнайтеед!! *beer* *party*

Unbeatable_fen
25.01.2011 23:43

все пак няма да падам на ниско ниво и да обиждам нечий отбор ае от мен честито на Ман и най - вече на Бербо *beer*

intermaina
25.01.2011 23:43

Ей Мадо ли си Ташак ли си или си жив ташак случайно да забеляза че коментатора е българин а головете тази вечер бяха вкарани от Бербатов нормално е да се радва както трябва да правят всички тази държава,
тъпанар, толкова си прост че чак се чудя как живееш с толкова малко акъл

Crazy89
25.01.2011 23:43

Бербатов се събуди и се развилня *thumb_up*

TeeHee
25.01.2011 23:40

Значи , феновете на Арсенал и Челси могат само да си мечтаят някой ден смешните им отборчета да играят по този начин.Това което ние го правим , на вашите отбори може само да им се случва , от Тотнъм(за Арсенал) и Астън Вила(за Челси) и така нататък.Нямам повече какво да добавя.Смешни сте.Относно това кой какво е спестявал и какво не е.Рафаел е в болница , Видич с разбит нос , Евра с разкървавена устна , а Ман Ю. са с повече картони.

SuNiTo
25.01.2011 23:40

И ето отново зависливостта отново се показва при някой хейтърчита, който явно никоий път няма да имат поне малко уважение към другите отбори (които не са им любими), а иначе Бербатов и компания отново показаха, че се играе до последния съдийски сигнал и честита победа на всички фенове на Юнайтед *party* *beer*

Resorter
25.01.2011 23:39

Къде сте мишки, които говорехте преди 2 години чи нашия Бербо нямал място в състава и трола Тевез бил незаменим *lol* КЪДЕ СТЕ *wonder*

mitkodan4ev
25.01.2011 23:38

Стига бе. Насладете се малко на Берба. Цяла България трябва да се гордее с него *thumb_up*

fena_man_utd
25.01.2011 23:38

Ах,ограничените капацитети как злобеят не е истина.Радост за душата,да гледаш как някакви дечица на по 15-18 год плюят ли,плюят,ама вие не сте виновни вие сте си такива по душа.

alechko
25.01.2011 23:38

ее хранихте хранихте и са пак съдиата ви виновен ква дузпа ви гони стига.И кво са ви е гадно е умрете от яд тогава

rand0m
25.01.2011 23:37

Евала, бате Митко.НАЙ-ГОЛЕМИЯ *smile*

energie_95
25.01.2011 23:37

londonlions спри да говориш така защото теб ще те потрошат така копеленце такова... айде 2:3 умирайте педерастчета юнайтед на върха това е положението ! всички хейтъри. лузърпулци.. курсеналци фиенчетата на чеуси могат да замълчат ! с тоя куц отбор в тоя скапан мач обрат - това е МАН. ЮНАЙТЕД !

ArsenalYesMan
25.01.2011 23:37

не че нещо ама кога и къде сидията нарочно е "орезал" Манафите ? *joking* замислете се какво пишете бе пичове , спехтиха ви загубата в тоя мач .. просто ви я спестиха

Gopcho
25.01.2011 23:37

Голям Митко *stop* напълно нормално продалжение , при положение контузията на Кингсън и Рафаел.

Unbeatable_fen
25.01.2011 23:36

Съдиичестър пак с помощ от съдията визирам неотсъдената дузпа и ставаше 3-0 и мача свършваше да но такова е какво да се прави *angry* *lol* *sick*

fena_man_utd
25.01.2011 23:35

Ех,тези съдии не ни дадоха 10 дузпи най-малко.Също така не ни дадоха и две засади бонус,също така зачетоха 2 нередовни гола на Блекпул,също така за онзи фен на Челси също трябваше и за него да има.Напред към 19 титла Червени Дяволи!!!

plame_1914
25.01.2011 23:35

На всички мишки дет изпълзяха да пишат на полувремето искам да им кажа,че това е Манчестър Юнайтед и 9-та им се казва Бербатов!Честито на всички фетове на играта!

kiki_vd
25.01.2011 23:35

Съдията помогнал ама иначе когато съдията ореже ман. ютд никой не говори нали никой няма да каже "ей съдията така и така" ама сега ядете говна. Нали знаете кои говорят тези които завиждат.. никога не сам бил против тоя или оня отбор в днешно време всико е пари.Така, че помислете малко върху тъпите си коментарчета... деца...

Crazy89
25.01.2011 23:34

Madoto_1 кретен ти мача гледа ли го изобщо ? Ти видя ли как изрева на гола на Блекпул ? Идиотче загубено коментатора е от Ливерпул

ArsenalYesMan
25.01.2011 23:34

ice arsen Madoto1 пишат само по - малко във всяка тема , ама така като гледам , техните коментари са най-точни и смислени , не че някои други не са... ама тяхните се най-точни *thumb_up* *beer* и аз немога да го кажа по-добре

Ginekologa
25.01.2011 23:34

2 засади на нащия бербо *thumb_down* дузпа на рафаел *thumb_up*

Crissstiano
25.01.2011 23:33

Кога хейтърчетата ще се научат да пишат след последния съдийски сигнал *joking* ?

goshettu
25.01.2011 23:32

LondonLeons явно чуваш каквото искаш а ? После се поправи защото лекарския Щаб на Юнайтед не може да мине от тази страна, защото там е скамейката на Блекпул ! А Рафаел е с най-малко сътресение ! Трябваше носилка !!! Айде ДЯВОЛИ, Напред Към Титлата !!! *beer* *thumb_up*

sasedq
25.01.2011 23:31

Madoto_1 Ей грозен май не чу как коментатора вика за 2та гола на блекпул а ?

ManUnited93
25.01.2011 23:31

абе Мадото ти изобщо първото полувреме гледа ли!!! Абсолютно така викаше и за головете на Блекпул *stop*

Madoto_1
25.01.2011 23:30

Какво обаче да кажем за коментатора....Това просто вече е простотия...То бива, бива пристрастност, но да ревеш като мръсна к*рва при всеки гол на Манаф. Юнайтед е просто невиждано.А и има фенчета на Манаф. Юнайтед, които реват, че коментаторите говорили против техния съдийски отбор... *sick*

Crazy89
25.01.2011 23:29

Madoto_1 Научи правилника *wink* Спорна топка игра рамо в рамо.

Arsenalsk1
25.01.2011 23:29

Повторение на мача Сток Сити Арсенал от миналата година, със този съдия.Тогава счипиха крака на Рамзи и Арсенал вкараха на края за 2-3.Дежавю.

LondonLeons
25.01.2011 23:29

Captain - главния може и да не е бил , но страничните - определено... и коментатора го каза- "защо просто не преместят носилката от другата страна"... ама вие фенове на Юнайтед в всичко сте "най" особено задоволяването *lol*

ArsenalYesMan
25.01.2011 23:28

Captain ами той нали трябва ПОНЕ ЗА ЕДНО нещо да свири справедливо *joking* не искам да кажа нещо ама.. засада няма , дузпа няма и после какво ? пак някаква незаслужена победа... много зле просто.. корупция от мозъците има вече във ВЛ

Ginekologa
25.01.2011 23:28

я са скрии дузпа,засади 3тия не го видях садията е червен *thumb_up*

ice_arsen
25.01.2011 23:28

А за подкрепата която съдиите оказват на Ман няма спор , но тя стана вече незабележима 6тото си е открай време ,пък и последно време бербо си вкарва6е та няма6е кво толкова да им пускат ,и ако не бе6е бербо тази година Ман няма6е да са 6ампиони и в момента 6тяха да бъдат 3ти (зад арсенал и сити ) а ако не бяха тикани и понякога "блъскани" от някои съдии може би 6тяха да правят компания на Пуул,просто отбора не блести ,безидеен е като цяло и знам че ся 6 има някви хейтърчета дето 6те ми кажат че не разбирам от футбол но нее обръ6там внимание на такива комплексарчета

Madoto_1
25.01.2011 23:27

Признавам...възхищавам се на Бербатов, но съдийството вече става просто...То няма дума за това нещо наречено ''съдийство''.Абсолютна дузпа имаше когато милата Рафаела просто си застана на пътя на Адамс(мисля, че беше той).Какво да кажем..Моля драги съдии, спрете да подкрепяте Юнайтед. *thumb_up* Честита победа на Манаф. Юнайтед.

fozzy89
25.01.2011 23:27

ехе какво е това 10-минутно продължение *lol* за 1-ви път виждам такова нещо *beer*

ArsenalYesMan
25.01.2011 23:27

изрод , ти па ходи си гледай жалките мадрид *thumb_down* няма да ти остана длъжен тука

Captain
25.01.2011 23:26

Ей Лондон, ако съдията беше за МЮ нямаше да даде 10 мин. продължение, но нали ти си ограничен и прост и обръщаш нещата така, че е дал 10 мин. да може МЮ да си затвърдели победата *lol* Ако съдията беше за МЮ щеше да даде 4-5 мин. и толкова. Наздраве и браво на Бербатов *beer*

MrKing
25.01.2011 23:26

10 минути щот много се бавиха с рафаел ама ти сигурно и без друго не гледаш мача (Ginekologa)

ArsenalYesMan
25.01.2011 23:25

LondonLeons е права да... как ще има засада щом това е ПРОТИВ юнайтед ?! как ?! съществува ли такова нещо ? не... както и в Лондон - искаха да построят жезелопътна линия с името "Арсенал" ама фенове на Тотнъм започнаха да протестират ... как ще има такова нещо.. корупция

Arsenalsk1
25.01.2011 23:24

страничния казаха че е загубил на полувремето флагчето за това нямаше засади така че МЮ не са виновни играха си момчетата.

LondonLeons
25.01.2011 23:23

е как ще има засада когато Юнайтед трябва да победи *lol*

LondonLeons
25.01.2011 23:21

ааа и кога ще се намери един "професионалист" който да може да коментира един мач без да си показва пристрастията *sick*

ice_arsen
25.01.2011 23:21

една прекрасна вечер за бг феновете на арсенал които подкрепят сички българи в Англия ,вила си бие,арсенал и манчестър резомно си бият Бербо си вкарва редовните голове и някои като мене припечелват по някой лев от еврото само чакам Брайтън да си земе мача *thumb_up* *beer*

izrodonomiks
25.01.2011 23:20

Каква засада бе смешници! Айде тихо .Арсенал винаги ще сте 3-ти и 2-ри неа да сте ХАХАХАА! ЗАСАДА имало.Смешковци

ChelseaAboveAll
25.01.2011 23:20

RosickyBoy,тук подкрепям вярно,но сега ще бъдеш нахранен от всезнайковците.. за жалост за тях има само чисти победи няма засади няма дуспи няма нищо... *thumb_down*

LondonLeons
25.01.2011 23:19

съдията като те резне ти после ходи разправяй че си имал желание... а и само да питам кога точно съдията ще свири фал на тоя Чичарито за постоянната му игра с ръка??? ако това е футбола в лицето на Юнайтед, по-добре да хода в гората за дърва... ахахах смях в залата 10 минути та да може да си затвърдят победата *lol*

tochnia
25.01.2011 23:19

айде пишете сега бе само бербо и манчестър най великите

KILLna7
25.01.2011 23:19

ChelseaAboveAll няма да споря с теб ти си ограничена личност без грам мозък. LondonLeons пич, с ръка на сърцето мога да кажа, че за това не съм сигурен, по принцип имах предвид за извеждащия пас към Флетчър. Ако наистина има засада се извинявам, специално на теб. Не искам да се заядам, просто гледам да съм обективен. *wink*

RosickyBoy
25.01.2011 23:18

Така е.. засада не отсъжда на Юнайтед, дуспа не дава за Блекпул ... Питър Уолтън 3:2 Блепул ... Яне Янев е казал: "Да спрем корупцията!", ама кой да го слуша *sick*

cr9naldo
25.01.2011 23:18

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕе тоя нашия ми напълни душата пак

lozan_kr
25.01.2011 23:18

ееее няма как да не настръхнеш нали?!! *thumb_up* *thumb_up*

genchooo
25.01.2011 23:18

единствено се радвам за бербатов *wink* треаше и 3-те да вкара браво признавам го *thumb_up*

ArsenalYesMan
25.01.2011 23:18

мани мани те са безпристрастни наистина , нито засада , нито дузпа абсолютно нищо *joking* *thumb_up*

ip
25.01.2011 23:17

Тоя катил ми напълни душата

Captain
25.01.2011 23:17

Кой сега е номер едноооооо????? Бербооооооооо *beer*

fozzy89
25.01.2011 23:16

абе вие тука само деца ли сте се сабрали че така се храните един друг?? стига сте писали глупости.. *beer*

ChelseaAboveAll
25.01.2011 23:13

LondonLeons,не бе остави го той е безпристрастен ... *lol* *lol*

LondonLeons
25.01.2011 23:12

KILLna7 - при паса към Флетчър нямаше засада, но Бербатов беше и след това паса е към него и той е пред защитата... какво е това???

ArsenalYesMan
25.01.2011 23:11

страхотни Арсенал дадоха своето *wink* за разлика от манчестър , доказахме че можем *beer*

KILLna7
25.01.2011 23:10

Тук да не ти е молба за работа, че да се следи и кой как е писал. Човешко е да се бърка. Манаф може да кажеш на тоя дето е правил, ясно ли ти е !!! Без пристрастен съм напълно. Втория гол не видях ако за него говорите може но при първия на стоп кадър видях няма никаква засада. Хванете погледнете преди да говорите.

Arsenalsk1
25.01.2011 23:10

опа извинявайте вече 2-0 за Арсенал .Браво Артилерсти футбола побеждава автобусите пред вратите.

energie_95
25.01.2011 23:08

спестена дузпа и задаса.. аиде свалете арсеналските очила.. гледайте си мача по ринг и мирувайте .. че вас ви бихме вече (1:0) *smile*

ChelseaAboveAll
25.01.2011 23:08

KILLna7,Манафчо 1во си пристрастен 2ро не можеш да пишеш личи си от кой отбор си.. *lol*

RosickyBoy
25.01.2011 23:07

Съдияята, съдияята, съдията педерас *thumb_up*

LondonLeons
25.01.2011 23:06

KILLna7 - а бе и ти си толкова неутрален колкото и коментаторите трябва да са *lol*

ChelseaAboveAll
25.01.2011 23:05

RosickyBoy,защо с лошо бе момче.Чернилки хайде сега каква е тази логика Черни са слаби са.. хмм я да помислим... Анри слаб ли е не това е играч които не зависимо,че е играл в противников отбор заслужава респект... та нима вие нямате чернилки Ебое,Саня Сонг ....

KILLna7
25.01.2011 23:04

Ква засада първия гол гледах повторения няма засада, ама вие сте дебили и не разбирате. Аз съм неутрален фен, но тука гледам че има хора които само се заядат.ПЪЛНА ПУМИЯ !!!

fozzy89
25.01.2011 23:04

съперрррр и сега 2:3 2:4 и ще е добре *beer*

LondonLeons
25.01.2011 23:04

да бе той хич не беше в засада както и одеве "Графа" ама той съдията си знае *wink* срещу Юнайтед дузпа не се дава *thinking*

RosickyBoy
25.01.2011 23:01

Дреме ми на патока за Дрогба. На 33 ли е де да го знам ама умаля и той ..всяко нещо с времето си *thumb_up*

ArsenalYesMan
25.01.2011 22:58

само да не намесваме челси и Арсенал в тема за Блякпул и Манчестър! само това не...

LondonLeons
25.01.2011 22:58

RosickyBoy- хахах една победа в последните 5-6 мача и вече най-големите *lol* я кажи какво е Дрогба да ви е толкова близък приятел *joking*

Ginekologa
25.01.2011 22:58

ChelseaAboveAll ся щи ти теглят две майни ще дойдат *joking* *lol*

RosickyBoy
25.01.2011 22:56

Виж сега, знам, че се подмазваш заради фамозната ви загуба на Емиратс, но целувки с език не приемам от черни маймуни, каквато вероятно си и ти, но все пак {} една и от да не ми се разсърдиш *beer*

ChelseaAboveAll
25.01.2011 22:56

Защо за Бога не виждам ENGLANDFTW and Vidch къде са тези многознайковци,коиито във всяка тема на Челси показват колко са зле... Where they are ... ??

ArsenalYesMan
25.01.2011 22:52

страхотен отговор *thumb_up* но и аз не видях нищо "чисто" в играта на Рафаел , но ето че минаха 16 мин. Блекпул се затвърждават *party* и Лондон , пишеш го това само защото челси се завръщат във форма *thumb_up*

gylybnik
25.01.2011 22:49

Arsenalsk1 и какво да споменават арсенал - ипсуич на полувремето 0 - 0 - и те същите дърва!?!

RosickyBoy
25.01.2011 22:47

gogicha_pz98, нямаш друго какво да кажеш, че псувните ти останаха само, а? Трябва да се научи човек да губи *thumb_up*

LondonLeons
25.01.2011 22:46

феновете на Юнайтед ще кажат ли нещо за ситуацията с "чистата" игра на Рафаел... *erm*

ArsenalYesMan
25.01.2011 22:43

ихх сега на повторение нема нема дузпа ама има ... и то чиста.. поне според мен де.. бая го изблъска... *thumb_up*

don_a4o
25.01.2011 22:42

Първа загуба за Манчо и то от Блек, майко, няма да обърнат мача, а заложих на тях и на Арсенал които и те ме дънят, направо шок и паника, първа загуба от Блекпуул, Тери е ясновидец, каза късмета на Манчо ще им изневери и стана, честито на Ман С, Арсенал и Челси, още са в играта

kolio_vg
25.01.2011 22:42

Що Евра играше без номер първото полувреме *erm*

ArsenalYesMan
25.01.2011 22:41

и това според мен можеше да се свири дузпа ама... Блекпул са новаци *thumb_up*

DuFkaTa
25.01.2011 22:40

БАсси маммата ... тъкмо ставам...гледам с колко уж "водят " Юнайтед и не вярвам на очите си.

RosickyBoy
25.01.2011 22:39

Tой го бутна в рекламите изхвърча този от Блекпул, ама дуспа няма *lol* *sick* *thumb_down*

ArsenalYesMan
25.01.2011 22:35

единственото добро за юнайтед е , че Блякпул са новаци .. Да , те са ми любим отбор , но нямат тази психика , която имат повече от Висшата лига... ако не проспат първите 15 минути , Блякпул заслужено ще триумфира *thumb_up* *beer*

Crazy89
25.01.2011 22:33

TeeHee Не вярвам да изкара Берба. По скоро и той да подкара 4-3-3

Unbeatable_fen
25.01.2011 22:31

niki85 проблема ми е че такива като теб влизат след някоя издънка на манчо и почват да псуват като кравари *lol* един съвет след загуба неси го изкарвайте на някои който се кефи като нормален човек а потърси вината у футболистите или някои там *thumb_up*

TeeHee
25.01.2011 22:31

Сър Алекс в съблекалнята ей сега ше им разкаже играта на момчетата , след което пуска Андерсон и Чичарито на Скоулс и Бербатов и обръщаме мача *beer*

Crazy89
25.01.2011 22:31

genchooo Юнайтед падаше и с 3 на 0 от Тотнъм на полувреме ама ... *lol* Няма невъзможни неща ама много се съмнявам да бият ... ще ми се ама едва ли най-много един Х...

ArsenalYesMan
25.01.2011 22:30

е па ти : това го казах аз ама карай *joking* просто имитирам Роджър , защото го каза много добре , а Уинер имат нужда от същото възклицание *thumb_up* *beer*

genchooo
25.01.2011 22:29

велики а сега ви требват 3 гола за победа (в едно полувреме,като гости) Бербатов го признавам ако вкара 3 ето сега ,а не когато бият с по 7 гола разлика срещу Блекбърн *smile*

Unbeatable_fen
25.01.2011 22:28

ArsenalYesMan то Арсенал да отпадне от Ипсуич е малко вероятно 1-вото може 0-0 до 2-рото ще вкарат 2 гола *thumb_up*

RosickyBoy
25.01.2011 22:27

Arsenalsk1, Федерер няма да отпадне от Джокович, не и на А.Open .. на US Open се остави нарочно, подари стаха да не загуби от Надал..както и да е *joking*

niki85
25.01.2011 22:27

Unbeatable_fen : тук сме нещо проблем ли имаш?

Crazy89
25.01.2011 22:26

Unbeatable_fen Както виждаш тук сме и се чудим защо ??? А ти злорадствай докато можеш *wink* много се съмнявам да го обърнем тоя мач ама едно е да загубиш битката друго е войната

RosickyBoy
25.01.2011 22:23

Скромни новаци ама виждаш какво правят... за тях може да се каже или 3 точки, или 0 *smile*

Solaris19m
25.01.2011 22:23

Toва Юнайтед ли е или някой др отбор незнам,трагични сме,просто немога да си обесня,ако бяхме домакини щяхме да бием с 3-4-5:0,като гости играем се е сме отбор от 2 лига,незнам какво става,нямам нерви и идея,тази година най-пост отбор е Арсенал,незнам как ще бием като гост някой от големите с тази игра или с мача с/у Тотнъм. *wonder* *stop*

genchooo
25.01.2011 22:20

какво виждам .. всемогъщите манчестър които още предо пъврия полусезон се наричат шампиони падат 2:0 от скромните новаци които нямат шанс да вземат нещо от ман. *smile* не вярвам какво става

Crazy89
25.01.2011 22:20

Бахти смешниците... адски съм разочарован!!! Ако продължават да играят така да паднат с 5:0 дано *angry*

ArsenalYesMan
25.01.2011 22:19

Ginekolog съгласен съм с тебе *beer* моя любим отбор изглежда изненада Манчестър днес , но спокойно , червените дяволи са доказали , че могат да обръщат , затова спокойно... но ако паднат , както се очертава , това ще е страхотен тласък с рамо за Арсенал и челси *thumb_up* *party*

RosickyBoy
25.01.2011 22:11

Arsenalsk1, те изобщо не отразиха мача ни с Уигън *thumb_up* ...както и да е, не е за пръв нито ще бъде за последен път.

ChelseaAboveAll
25.01.2011 22:02

Сега,ако бях някакъв комплексиран пубер щях да кажа : Айде бе къде сте фенчеттата на МЮ,но не съм вземете си поука от това подигравате се подигравате се някви дечурлига,но нещатата се се обръщат...

genchooo
25.01.2011 21:59

5:0 да паднат тея боклуци щото много дигнаха кофата напоследък *smile*

onzzy
25.01.2011 21:59

защо Евра играе без номер че аз гледам от 5мин.

lozan_kr
25.01.2011 21:52

1 - 0 *angry* , а Берба днес почива!!!? така прави след силен мач! *party* *lol*

sasedq
25.01.2011 21:52

Сменете малко снимката на бербатов е на всяка новина с него все една и съща снимка слагате

genchooo
25.01.2011 21:50

хаха нема как да вземат нещо от ман . щтд. *lol*

Arsenalsk1
25.01.2011 21:38

пожелавам на Митко как то казахте 4 ти хет трик и мача да завърши 3-3.

Arsenalsk1
25.01.2011 21:37

Питер Волтон съдия...гледайте с интерес каво ще стане.Той е един от най лошите съдии порязва всеки един отбор.

radoevmw
25.01.2011 21:31

Дано да стане интересен мач и Бербатов да вкара четвърти хеттрик успех на Берба. *thumb_up*

radoevmw
25.01.2011 21:30

Дано да стане интересен мач и Бербатов да вкара четвърти хеттрик успех на Берба. *thumb_up*

radoevmw
25.01.2011 21:28

Дано да стане интересен мач и Бербатов да вкара четвърти хеттрик успех на Берба. *thumb_up*

goshettu
25.01.2011 21:28

Според мен схемата ще е като тази която извадиха от Диема !! Така излезнаха срещу Бирмингам ( като гост ) така мисля, че 6те е и така и огромен резултат за Юнайтед !! Да поясня защо ! Ман Юнайтед има една от най-убийствените контра акций в света ! Не е тайна ! А Блекпул-атаката е малката пухкава овца която вълкът ще хване и удоши ! С други думи Юнайтед ще хване Блекпул на контра акций и ... 0-4 0-5 може и пове4е !!

MeToDueB
25.01.2011 21:28

фен съм на Барселона, а втория отбор който подкрепям, но не толкова силно е точно Ман Юнайтед, най-вече заради Бербатов, Рууни, Гигс и Видич *wink* Така че просто съм реалист, Блекпул е добър домакин и е възможно Х2, но в никакъв случай 1

izrodonomiks
25.01.2011 21:25

MeToDueB фенче на Арсенал.Няма как МЮ да загубат точки в този мач! *wink*

MeToDueB
25.01.2011 21:19

bsb_boby30 написа: Цеца майка ти ли е ? И какво ще яде ? тоя мач ще е труден 1-2, 0-1, 1-1 ..

circle
25.01.2011 21:18

Резервния вратар на Ман Ю, къде го забравихте бе репортери *lol*
A. Lindegaard *thumb_up*

BlueKiller
25.01.2011 21:09

Айде баце Митко 4-тия хеттрик чакаме *beer* *party* *thumb_up*

Madridista_rms
25.01.2011 21:09

Хайде и днес една тройка и убива всички,които го следват.. Края на мача не ме интересува,но Берба искам и трябва да се представи на ниво!