Далглиш: Нямаше дузпа и червен картон

19:22
Далглиш: Нямаше дузпа и червен картон
Мениджърът на Ливърпул Кени Далглиш заяви, че според него дузпата в полза на Манчестър Юнайтед и червеният картон на Стивън Джерард са били грешни решения от страна на рефера Хауърд Уеб.

Юнайтед победи Ливърпул с 1:0, като единственото попадение падна от дузпа, спечелена от Димитър Бербатов, а 15 минути преди почивката Джерард бе изгонен за грубо нарушение срещу Майкъл Карик.

"Не мисля, че имаше дузпа. Що се отнася до изгонването - всеки, който си вдигне краката от земята ли трябва да получава червен картон? Хауърд Уеб първоначално се отдръпна и след това наду свирката, когато един от нашите играчи изрита топката", заяви Далглиш след двубоя.

"Тези две решения бяха важни, но не искам да отнемам от труда на футболистите. Трудно е да дойдеш тук срещу водача в класирането и да играеш с 10 човека. Играчите показаха дух и бяха подкрепени от страхотната ни публика. Щом можем да ограничим по този начин лидера в класирането, значи сме играли добре. Следващите шест месеца ще са една невероятно преживяване за мен. Ако момчетата покажат този дух и готовност през тези шест месеца, които показаха днес, всичко ще бъде наред", допълни легендата на мърсисайдци.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

fabric14
10.01.2011 23:27

ливърпул са най-нещасния отбор от 20 години насам пак ли почнахте с вашите глупости хем се виждате колко сте слаби и пак ревете какво ви е виновен съдията не беше прав за отсажданията си ли?!Отидете Вие да свирите,няма да кажете че сте слаби и не ставате,а пак ревете срещу другите отбори от които паднахте пак ли свиреше Хаурд Уеб признайте си какво толкова!

akrapovi4
10.01.2011 22:17

Sheko0;лигльо ще ми викаш, като ми стигнеш нивото, момче младо.На кое ниво на 26г с умствен капацитет на 8г това ли ниво трябва да стигнем *lol*

Sheko0
10.01.2011 21:24

Skeletan, лигльо ще ми викаш, като ми стигнеш нивото, момче младо! А за Хауърд Интернет, кво да кажа ... Като свирил финала на световното, да не е хванал бог за ... ? Голяма работа ... А ти, ТОЧНО ти, вземи химикалка и лист, и си запиши ВСИЧКО, което отсъжда Хауърд Интернет в полза и против Юнайтед, и не мисля, че ще си изненадан ... Положенията ЗА Манчестър, ще са тройно над тези против тях ... Айде без повече бавни коментари от фенове на Юнайтеда, като теб само и само да се защитите ... *thumb_up*

Skeletan
10.01.2011 20:38

Хаудърд Уеб е един от най-добрите съдии в света, той свири финала на световното, малки лигльовци. Все съдиите подпирали Юнайтед, това го слушам и чета в продължение на години от някакви нещастни пубери като вас. Вземете един сезон моливченце и отбелязвайте всяка съдийска грешка в две колонки: в ущърб и в полза на Юнайтед. Може да се изненадате от резултата, ако въобще имате нещо в главата си, с което да се изненадате!

ger4o
10.01.2011 14:59

Хауърд Уеб е подлога на манЮ и престъпник , който трябва да бъде обесен публично на площада за назидание на всички новоизлюпващи се ученици на най-големия подлезур и лизач на фергюсънския гъз - Майк Райли *thumb_down*

Rafael
10.01.2011 13:32

Никой не говори за победа на Ливърпул, а за справедливо съдийство!

lyubenov_
10.01.2011 12:57

И аз като всички вас гледах мача.Очаквах загуба и не съм изненадан на фона на зсичко това,което става в най-великия англйски клуб.Няма да коментирам дванадесетия играч на Юнайтед защото едва ли това е единствената причина за загубата.Но помнете ,фенчета на МЮ,истинските фенове са там на "КОР-а",явеликия отбор е на "Анфйилд"!!!

petyr_73
10.01.2011 12:48

ще се върна на мача с Уест Бромич,сигурно които сте фенове на червените дяволи,не сте видяли явната дузпа на гари невил.при дузпа и червен картон за гари невил дали играта щеше да е същата.незвисимо от всичко Уест Бромич смазаха тотално червените дяволи и само с късмет и съдията успяхте да се отървете.затова като говорете нещата говорете ги с факти.

ENGLANDFTW
10.01.2011 10:26

Лузърчетата, престанете с оправданията! Юнайтед така или иначе щяха да ви бият - това е най-силния домакин в Англия, а Ливърпул е един доста посредствен тим. Юнайтед просто играха пестеливо след гола. Дузпа наистина нямаше, но картона си беше реален - може ли при влизане с двата крака във въздуха, с бутоните, при положение че не игра с топката и уцели крака на Карик да не се даде червен картон? Абсурдно е просто. И да - както каза някой по-долу - ще се видим на Анфийлд *thumb_up* И ще си говорим пак. *lol*

Cloyster
10.01.2011 01:00

Разбирачи,мача гледахте ли го ? За дузпата - контакт имаше,за мен тя си беше 50/50,но Бербатов я изигра страхотно ситуацията и нямаше как да не се свири *thumb_up* Що се отнася до червения картон - ами с бутоните напред в краката на Карик - не знам какво трябва да свири - авантаж сигурно ? Вярно,че Ливърпул играха добре през второто полувреме и затрудниха Юнайтед,но дявлите бяха една идея по-добри *smile*Надявам се Далглиш да изкара Ливера от кризата и да тръгнат нагоре,защото са голям отбор и не им приялга мястото,на което се намират и играта,която показват

nasko72
09.01.2011 23:52

контакт имало той барби и вятъра да го духне пак ще падне!картон за джерард може да има ама не червен и както някой моралисти тук пишат че било,,опит за убийство''къде е опита ве смешници а?ами оне мангал по късно кво направи и даже жълто картонче не му дадоха!??!а за съдията по смешен не съм виждал даже пастата по добре щеше да се справи *lol* на всички зависници ще кажа ЛИВЪРПУЛ е велик отбор а пожеланията към него да ви се връщат двойно!НАЗДРАВЕ *beer*

nasko72
09.01.2011 23:44

измислена дузпа,пресилен червен картон и рефер смешник това е най точния коментар за мача *beer*

PumpKing
09.01.2011 23:24

Контакт ИМА!!! Колкото и да е лек, наруши равновесието на Бербатов!!! Ама и вие сте... *wink*

Jurka5
09.01.2011 22:38

Последният наистина е супер олигофрен и малоумник! Дузпата наистина беше доста пресилена червен картон абсолютен,такива влизания даже и като опит за убийство може да се третират! И все пак Карик извади късмет,че нещо по-лошо не се случи,а за футболист като Джерард това не му отиваше.. Хем осъзнаваше какво влизане е направил,хем после се правеше на "ущипана невеста",хем са съотборници в национала и на всичкото отгоре не му се извини.Това не е постъпка на голям човек..

smart_1
09.01.2011 22:27

ако някоя от тия човекоподобни маймуни тук като Skeletan бяха фен на същия отбор на който и аз съм щеше много да ме е срам вижте внимателно повторението от камерата точно срещу бербатов зад аутлинията много ясно се вижда че няма абсолютно никакъв контакт отидете на очен лекар тези които мислят че има дузпа

Skeletan
09.01.2011 22:14

Най-вероятно смотаният тъпанар тук си точно ти! Аз съм фен на Юнайтед и не ме е срам. Кой го е срам и защо е отделен въпрос. На вас все съдията ви е крив. Пожелавам ви да изпаднете!
*thumb_down*

MojoJojo
09.01.2011 22:11

Абе смотани тъпанарчета малки, подкрепящи юнайтед... погледнете малко по реалистично на нещата, защото на мен ми се случи да се озова гледайки мача с фенове на МЮ, които ги беше срам от точно тази победа, на отбора "им".

Skeletan
09.01.2011 22:08

Агер закачи крака на Бербатов, това се вижда ясно. Според мен Бербатов можеше да продължи да играе, но при тази ситуация реши да пада, което не дава много възможности за съдията - дузпа. Контакт без топка, нарушава се баланса на играча, той пада - дузпа. А всеки непредубеден фен ясно ще види, ако въобще има понятие от футбол, че червен картон имаше. Джерард скочи напред с еленски скок с бутоните си в краката на Карик, не виждам какво можем да спорим по този момент. И Далглиш знае, че е картон, но какво да каже човека?! На него това му е работата - да мотивира отбора. И като гледам започва да я върши. Иначе се вижда, че в момента Ливърпул играе позорно слабо и всички невръстни фенченца тук само затвърждават със сополивите си коментарчета този факт. И Юнайтед не играе никак добре впрочем и това дава добър шанс на Арсенал. Може би това ще бъде тяхната година.

goshettu
09.01.2011 21:48

а бе хора БЕРБАТОВ симолант ли е според вас ... и едно леко докосване може да го повали защото е набрал скорост

BerbaTheBest
09.01.2011 20:59

rokera_henry - Съгласен съм с теб.Дузпа няма.Фен съм на Бербатов(то си личи) *joking* ,но мисля ,че попресили нещата.

BerbaTheBest
09.01.2011 20:57

Sheko0 - На колко години си ,защото ако съдя по правописа ти,сигурно си на 13-14 .

rokera_henry
09.01.2011 20:54

За червения картон съм по-склонен да го приема, защото наистина влизането на Джерард беше безумно, не зависимо дали бе игра за топката и Карик имаше късмет в тая ситуация, че му се разминаха много по-сериозни последици. Но дузпа за мен нямаше никаква, но това е мое мнение...

Barcenal
09.01.2011 20:30

Sheko абсолютно прав си човек *thumb_up* ти с простаци кво да говориш? *lol* *beer*

Sheko0
09.01.2011 19:57

Ами добре, аз ви казах ... Повече няма да се занимавам с вас ... С такива фенЧЕта няма да се занимавам повече *lol* На Анфийлд ще се видим ... *thumb_up*

Wayne_10
09.01.2011 19:55

За гредата на Джони Евънс става въпрос

Sheko0
09.01.2011 19:55

*lol* А ти от каде знаеш на какво ниво съм аз, че правиш сравнение между двама ни ... Според мен няма никакво място за сравнение ... *thumb_up*

Wayne_10
09.01.2011 19:53

Пич както казвате вие ''ако'' беше влезнала гредата можеше да стане още по-страшно!и не ми говори на фенЧЕ,защото не си ми на нивото,все още!

Sheko0
09.01.2011 19:51

Wayne_10, ами това е щото си престрастено фенче на Юнайтед, и не виждаш истината ... Трябваше да няма картон и дузпа, ама как да го обесниш на такива престрастени манияци .. Аз ви казах, радвайте се... След няколко кръга на Анфийлд ще ви видим ... *thumb_up*

Wayne_10
09.01.2011 19:48

Много мразя изречения,които започват с ''ако това '' ,''ако онова'' АКО не беше Сър Алекс нямаше да имаме 18 титли !

Sheko0
09.01.2011 19:46

Berboo0o0, само като ти видя ника ми става ясно какъв фен на Ливърпул си ... *lol* Айде вари, научи кога се дава червен картон и кога не, и тогава пиши тук "приятелю" ... То трябваше червен за тоя от манафите да дадат ... Ритна Стиви отзаде, Джерард пък нищо не му направи ... Ама какво да очакваш, нали това са Манафите ... Пълно със симуланти и техни садии навсякаде ... Аре радвайте се на "победата" си ... Ще се видим на Анфийлд след няколко кръга ... *thumb_up*

Berboo0o0
09.01.2011 19:39

според мен няма6е дуспа но 4ервен картон има6е ... аз съм за Ливърпул но съм реалист *stop*

Sheko0
09.01.2011 19:35

Ами ако трябва да бъдем реалисти, нямаше победа за Юнайтед ... Ква победа щяхте да вземете ако я нямаше измислената дузпа и смешния червен картон на Стиви ? Ние с 10 души на терена ги направихме смешни, ти ми говориш за 11 срещу 11 .. Има много голяма разлика между 12 срещу 10 и 11 срещу 11 ... *sick* *thumb_up*

darklight
09.01.2011 19:34

Когат Хауърд Уеб е съдия на мач с участие на Мангалчестър, по-добре да им дава служебна победа с 3-0.