Стефанов: Господ е създал Левски, за да има с кого да играе Славия

12:47
Стефанов: Господ е създал Левски, за да има с кого да играе Славия
В отговор на провокацията на президента на Левски Тодор Батков, че отборът е създаден 1911 година, а не 1914, както е написано на емблемата, президентът на Славия Венцеслав Стефанов заяви в сутрешния блок на "bTV": "Историята е една. Безкрайно много уважавам Батков, но някой се опитва да преиначи историята. Тази история обаче не може да сложи прът в отношенията между двата отбора."

И все пак Стефанов допълни, че именно той е президент на най-стария столичен футболен клуб и че "Господ е създал Левски, за да има с кого да играе Славия".

По думите му дали си създаден 1911 или 1914 година, не е от такова значение. "По силата на тази логика сега Митко Борисов и Иво Иванов може да претендират, че ЦСКА са потомци на българските опълченци на Шипка и ЦСКА трябва да се води от 1876 година", коментира Стефанов.

Той представи тетрадка, която нарече Бялата Библия, и в която се вписва всичко за Славия от създаването на клуба досега.

" Славия не доказва нищо, ние имаме своята история, наистина сме създадени 1913-та, гордеем се с тази дата и ще си умрем с тази дата. Никога няма да се опитаме да препишем и преиначим историята", подчерта Венци Стефанов.

На въпрос дали е възможно скоро на емблемата на Левски да е отбелязана 1911 година, Стефанов каза : "Ще се видим с Тошо, ще пием по едно малко, ще си поговорим. Това нищо не променя, но се опасявам, че винаги е имало нечистоплътни хора. Ако на феновете от това, че са най-стария клуб, ще им стане по-топло или по-хубаво, нека се чувстват такива. Но историята е една и тя не може да се преиначи. Това, че в момента някой иска да е по-по-най, както има едно предаване детско… Нека да се наиграят."

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

eligos
23.12.2010 15:12

UltraBlueHool - ето ти малко факти и за Славия - На 10 април 1913 г. след сливането на два столични отбора - „Ботев“ (създаден през 1909 г.) и „Развитие“ (създаден през 1910 г.) се създава Софийски спортен клуб „Славия“. Момчетата от „Ботев“ били вече запознати с футболната игра, имали бели екипи и футболна топка, закупена от немската фирма „Валтерпрух“ за сумата от 22 тогавашни лева. Първите членове на новия клуб живеели в района на Руски паметник. Името „Славия“ избрали като символ на славянството, но и защото вече били чували за едноименния чешки отбор, от който се надявали да получат поощрение. Основателите на клуба учели в Чехия и създали клуба по образец на "Славия" Прага.
# Седемкратен участник в КНК. Първият български отбор, класирал се на полуфинал за КНК — през 1967 г. — губи от Глазгоу Рейнджърс. Четвъртфиналист през 1981 г.
# Десеткратен участник в УЕФА. През 1969 г. Славия отстранява Валенсия (Испания).
# Двукратен балкански клубен шампион (1986 и 1988 г.). Финалист през 1977 г.
# Носител на Купа Интертото през 1977 г.

nasko_di
23.12.2010 09:03

ANTWERPMIRACLES - на тоя гламасак не разбрахте ли че не мойте да му налеете акъл.Той толкова мрази левски че кво да ви кажа.Абе пълен педал си е за мен тоя-ANTWERPMIRACLES

UltraBlueHool
23.12.2010 01:53

Даже и обективните чорбари не биха казали че това е мижава история , но ти си продължавай имам още изненади за теб. *lol*

UltraBlueHool
23.12.2010 01:51

Левски София е българският отбор, изиграл най-много европейски мачове в един сезон - 14 през сезон 2005/06 / Левски София е българският отбор, постигал най-голяма победа и като домакин, и като гост в Европейските клубни турнири - срещу един и същи отбор - Рейпас (Финландия) (12:2 в София и 7:1 в Лахти) / Левски София е единственият български отбор, който през всички 86 завършили футболни шампионата е играл или в 1-ва Софийска футболна дивизия или в Националната А-група. / Единственият български тим, който има положителна статистика срещу всички останали съществуващи в момента футболни клубове в България / Както и много други клубни рекорди на отделни футболисти.Играчите на Левски също подобриха рекорда за най-много събран брой точки в турнира Лига Европа.Никой български отбор не е събирал толкова точки макар и отпадането на българския евробоец. *cigarette*

UltraBlueHool
23.12.2010 01:50

В своята история Левски е спечелил 73 клубни купи повече от всички български отбори.Това е сбора от Шампионатните купи,Националните купи или купата на България,Купата на съветската армия , купата на Сердика и Супер купата на България. * Европейски клубни турнири
Купа на Носителите на Купи (1/4-финал - 3 пъти): 1970, 1977, 1987
Купа на УЕФА (1/4-финал - 2 пъти): 1976, 2006
Шампионска лига (класиране в групите - 1 път): 2007 / Оттук се вижда че и 2-та четвърт финала не ти е вярна информацията.Хората правят разлика от 2 до 5
*lol*

UltraBlueHool
23.12.2010 01:48

Левски София е български футболен клуб от София, основан на 24 май 1914 г. Ставал е 26 пъти шампион на страната, печелил е също 26 национални купи. Отборът е достигал пет пъти до четвъртфинал в европейските клубни турнири (три пъти в турнира за Купата на националните купи и два пъти в турнра за Купата на УЕФА). Левски е единственият отбор, който през всички 88 завършили футболни шампионата, (вкл. 2008-2009), е играл или в 1-ва Софийска футболна дивизия, или в Националната „А“ група, както и единственият български тим, който има положителна статистика срещу всички останали съществуващи в момента футболни клубове в България. Левски е първият български отбор, участвал в групите на Европейската шампионска лига.

UltraBlueHool
23.12.2010 01:39

Казах сбора от всички купи и кои купи влизат в тоя сбор.Ама да сега на мода е да си малоумно прасе което ще бъде заклано на Коледа. *lol* Сега ще влезна в нашата уикипедия да ти копирам тук таме някой факте докато скарата стане готова.

ANTWERPMIRACLES
23.12.2010 01:16

Не се притеснявай . Нищо , че е широко . Като ритнеш стола , то въжето само ще се затегне ... *sick* ... *joking*

ip
23.12.2010 01:01

Не съди за да не бъдеш съден, не знам ти дали знаеш това в коя книга го пише. Засега ми е широко около врата, дано сам да не се уручасам *wink*

ANTWERPMIRACLES
23.12.2010 00:57

Еми , к'во да праим като животът е хубав ? *wink* *joking* Радваме му се . Па , за тебе - не знам *sad* Ако можем с нещо да ти помогнем - кажи . Дано не се задушиш ... *sick*

ip
23.12.2010 00:46

Някои хора просто се радват на живота, а други ще пукнат, задушавайки се в собствената си злоба

ANTWERPMIRACLES
23.12.2010 00:37

Ха-ха-ха ! *lol* Имали 26 купи (Балкански и царски) *joking* За "Балканските купи наистина ще трябва да се поровя в нета , но колкото и да ровя , знам, че няма да намеря . Просто , защото нямате нито една Балканска купа . Колкото до по-голямата част от останалите , трябва да те разочаровам . Купата на СЪВЕТСКАТА АРМИЯ не е царска купа *smile* , а нещо съвсем различно . Ако толкова държите на купите на Съветската армия , можете да наминете към армията , за да ви подарят и техните . Те едва ли държат много на тях . Комплекси от отбор с толкова жалки постижения за 100 години трудно ще намерите някой да изпита . Два мижави четвъртфинала за цели 100 години е направо мизерия . "Берое" и "Тракия" също са достигали до там , а "Славия" е пред вас . За ЦСКА да не говорим . Тях не можете да ги стигнете дори и насреща им да тичате . Само си вижте клубната страница в Уикипедия , колко е жалка и я сравнете с чорбарската. Преди , поне се хвалехте със създаването си , но вече и това не ви остана . Оплетохте се в собствените си лъжи и сами се изсрахте отгоре й . Тъпаци сте , а каквото тъпакът сам си направи , никой друг не може да му го направи .

beto
23.12.2010 00:17

Доказателства?Ми те са във вашта история.Прочети я.Интересна е.Вие си имате създател и той ясно е посочил кога и как е станало това.Сега ако позволите на Батков да се изгаври и с него значи .....Нямам думи.Кой според теб казва истината и обича повече клуба.Този който го е създал с ентусиазъм и който не е търсил печалба от това или този който сега го ръководи и смуче като плазмодий от него.Разсъди добре върхо това.

UltraBlueHool
23.12.2010 00:12

А ти имаш ли доказателства че се гаври с нея ? От къде си сигурен че клуба не е създаден наистина 1911 година ?

beto
23.12.2010 00:09

Дембеле задължително трябва да си отиде.Както съм казвал и друг път българският шампионат не го заслужава.И му желая искрено успех.Дано се развие.Но Батков е един обикновен перач на пари, който винаги търси под вола теле.Един манипулатор и интригант, който скоро пак ще бъде под обстрела на сините фенове.Защото той е доказал своята некадърност и едно щастливо намигване на съдбата няма как да изчисти името му.Още повече, като се пише на голям левскар защо иска да променя историята на клуба?Това ако се беше случило в някой от голямите грандове на Европа феновете щяха да дигнат война.Но тук!Няма такова нещо. Отборът върви за момента значи няма проблем пък утре ще видим.Няма градация, няма морал, няма уважение.Това не истинска любов към клуба.Щом си обичаш отбора му защитавай историята а не позволявай един временен ръководител да се гаври с нея!

ip
23.12.2010 00:04

Аз не гледам на Левски като собственост на някой си, а като отбор, който подкрепям от както гледам футбол. Хора, които виждат в Левски само и единствено една добра инвестиция с минимум капиталовложения няма смисъл да коментирам. Всеки иска любимият му отбор да е собственост на богат, ерудиран - човек с морал най-вече, но това у нас ще си остане мираж дълго време, дано да не съм прав и да доживеем едно по-светло бъдеще

UltraBlueHool
22.12.2010 23:55

Къде видя да го защитавам? Протеста беше че като продаде 2-3-ма от основния отбор и то добри играчи примерно на цена 500 000 евро за двамата , не купува с тях добри заместници , а очаква успехи , и тази година отдели тези пари от трансферите на Сърмов и Хичо и това е цялата работа.Сега всички го плюят за продаването на Дембеле.Ами според тебе какво да направи , да го остави да го купят с по-малко пари заради клаузата или да го продаде на по-голяма цена? Ако купи сега и добър заместник който да се адаптира до другия сезон и запази ядрото на отбора мисля че ще постигнем добро участие както тази година.

beto
22.12.2010 23:47

UltraBlueHool кой ти каза, че съм от ЦСКА момче.Това, че ви критикувам не ме прави червен.В живота има и други цветове освен синият и червеният и колкото по бързо го разбереш толкова по истински ще живееш.И какво постигнахте?Батков пак ви залъга с трохи.Това впрочем е и генерален проблем на българите.Залъгват се много лесно с дреболии.И после се оплакват , че живеят зле.Много бързо забрави май, че в списъка на Батков бяха Камбуров, Димо Атанасов и още няколко момчета, които нямат нищо общо с тези сега.Но те искаха пари и Батков ги отказа.А след това всичко е късмет наречен Гара Дембеле на който съм истински фен между впрочем. Така, че за тези успехи мустакатият няма дял.И няма за какво да го защитавате.

UltraBlueHool
22.12.2010 23:38

бето Ти ли ще казваш че ние сме фалшив клуб.Я виж вашия отбор който е създаден по пример от Москва благодарение на БКП.А междудругото всеки си отговаря за него си , всеки има собствено мнение.Моето е че протестирахме срещу Батков ,че не прави никаква селекция , само продава а не купува и в краен случай той даде някой лев за футболисти.Получихме си исканото , сега какво да го гърмим ли ?

eligos
22.12.2010 23:38

Вижте кво бе сини циганета!Аз като болен фен на Славия мога да кажа че малко са нещата в днешно време които да ме радват у любимия отбор.Едно от тях е факта че сме най-стария столичен клуб.И Изцепките на тоя грозник.... просто Левски който иначе е един от най-големите ако не и най-големия български клуб - ми кара ме да се срамувам че съм българин

UltraBlueHool
22.12.2010 23:36

Просто си жалък нали ти казжам.Яд ме е че си губя времето с тебе.По принцип не обръщам внимание на разни хейтърчета като теб , но виждам че си се протрудил да прочетеш доста за нас , което си е направо чест за нас че ни обръщаш внимание , но нали знаеш няма значение дали мислиш лошо или добро за нас , важното е че и в двата случая мислиш за нас , затова ти пожелавам да умреш с вечният комплекс Левски *beer*

beto
22.12.2010 23:35

Сините фенове са доста странна порода хора.До вчера плюехте по Батков и искахте да го линчувате а днес го защитавате.Защо?Да не си мислите, че той има пръст в последната ви успешна селекция, която се оказа случайна.Защото първите имена в списъка за закупуване отказаха да дойдат при вас и се направи пожарна селекция, която се оказа добра. Но за това Батков не си мръдна и пръстта.А сега се опитва да промени и историята ви и вие пак му ръкопляскате.Но клуб с измислена история не е клуб а фенове, които не държат и не защитават историята на любимият си клуб са просто едни зле платени клакьорки.

UltraBlueHool
22.12.2010 23:34

Тея приказки я си чул от дъртия комуняга , я не.Няма кво да се осланяте на стари лаври от на баба ми абютирентската.Първо нямаме 20 титли имаме 26 шампионатни титли и 26 купи на България и общо всички купи взети заедно ( Балкански,царски и т.н.) имаме най-много клубни титли в България.Второ имаме най-много изиграни мачове Европа и най-много успехи в съвремнната европейски турнири Лига Европа и влизането ни в Шампионска лига.Айде търси още в нета да хейтваш , имащ още матриал да намериш *lol*

ANTWERPMIRACLES
22.12.2010 23:29

Подуенските Евроидиоти , които сътвориха неповторимото Чудо от Антверп и най-идиотската излагация в историята на трансферните сделки - Казанската комедия имали "успехи" *lol* Какви успехи бе евроидиоти ? Двата мизерни четвъртфинала ?! Или двайсетте титли за сто , сто и петдесет или никой вече не знае колко годишна история ? *lol* Ако продължавате по същия начин , скоро ще ви свалят в най-долния кръг от пресявките на слабаците в евротурнирите и тогава ще трябва да изиграете не 15 , а 115 мача докато стигнете още някой въшлив четвъртфинал . *sick* "Успехите" ви са единствено в доносничество , милиционерщина и фалшифициране на рожденни дати , протоколи , шофьорски книжки , печати и документи . *smile*

UltraBlueHool
22.12.2010 23:11

А до Стево няма смисъл да търсите документ , вече сте Металик Сопот , Великия Ботяф Пловдив е закрит *lol*

UltraBlueHool
22.12.2010 23:09

До ANTWERPMIRACLES написа: Виждам че и ти си чудо на природата като всички останали прасета които ще бъдат заклани за Коледа.Ти си поредния хеитър чорбар който повече мрази вечния съперник отколкото да обича мизерния си отбор със срамна история.Нормално е разбирам те и аз затова избрах другия отбор.С честно спечелини титли и с истинска публика.Впрочем това евроидиот беше измислено след мача с Антверпен , но разбира се след падането на комунизма имиджа на Левски София се промени тотално като постигна успехи които цдна може да мечтае да постигне без подкрепата на БКП , а да не говорим за бъдещето им като много скоро ще имат съдбата на Ботев Пловдив.Ако казваш че 1/4 финалите са мизерни , то най-големите успехи са точно от вас и то е 1/2 (демек 1 кръг по-нагоре) или да бъдем по точно , стигнали сте дотам с преодоляването на 3 съперника , а не изиграване на 15 мача.Във всичко мога да те оборя , но ми омръзна от прости комплексари като тебе които мразят повече противниковия отбор отколкото обичат собствения си ( за което те разбърам напълно) *erm*

stevo
22.12.2010 22:16

Честита 100 годишнина , а догодина 200 годишнина ! *lol* *thumb_up* *erm* А ние от Ботев ще намерим документи от 1812 г.и ще чакаме Уефски след 2г. да стане на триста . По-големи глупости не бях чувал , но от БАЙ ГАНЬО всичко може да се очаква .За това футбола ни е на това ниво , заради глуповатият Батков и подобните му.

nasko_di
22.12.2010 22:04

ANTWERPMIRACLES-кво си са назорил толкова бе то бива бива то може ама такъв ку-ку като теб няма евроидиоти били я си гледаи твоят отбор бе от кои си от литех ли маи те са евроидиоти кой пада от тия отбори който пада левски кой бе литех станахте шампион че гриша ганчев даде пари.Така че не ми са вкарвай в филми смешен си ANTWERPMIRACLES

mario1914
22.12.2010 20:55

ANTWERPMIRACLES-успокой се малко бе!Ще вдигнеш кръвно от толкова злоба,все се питам какъв ти е проблема?Аз като болен левскар не се вълнувам толкова колкото ти-един хомо(сапиенс) мразещ Левски.

radunchu
22.12.2010 20:48

Стефанов: Господ е създал Левски, за да има с кого да играе Славия *lol* Господ е създал Славия за да Може Левски да има повече абонати *beer* *thumb_up* *lol*

kokicat
22.12.2010 19:22

Пичове важна е само играта и забавлението! *thumb_up* Футбола е създаден да му се кефиш а не да гледаш години или титли! *beer*

ANTWERPMIRACLES
22.12.2010 18:35

И най-накрая , ЗА ДА Е ЯСНО НА ВСИЧКИ , защо Тодор Батков изсра това лайно върху историята на клуба, който притежава , обезсмисляйки всички досегашни разкази и изкарвайки лъжци всички досега смятащи се за учередители , само ще ви загатна за една малка тайна . *wink* през 1911 г. е създадено спртното дружество "Раковски" . С малко повече връзки в съда ( а такива на Батков не липсват) и с малко повече фантазия от страна на съдиите , ще може да се направи връзка с онова апетитно парцелче земя, което днес наричаме игрище "Раковски" в столицата ... *party* . А историята ? Създаването ? ... Това са глупости . От тях не се печелят пари . *joking*

ANTWERPMIRACLES
22.12.2010 18:15

Ловеч е градче с 35 хил жители . По-малко , отколкото са жителите на кв. Подуене . Никога не е бил милиционерски , армейски или друг ведомствен клуб . Подуене , за 100 години ( за сега) история има 20 титли и два мизерни четвъртфинала в КНК и купа на УЕФА . А , ако Батков утре намери ( или по-скоро изработи) някакви "документи" , на които пише, че Подуене е създаден не преди сто , а преди двеста години , това пак няма нито да ви увеличи броя на титлите , нито да ви класира по-напред от четвъртфинал . Още по-малко пък , ще ви промени имиджа на евроидиоти *sick* Няма да заличи нито Чудото от Антверп , нито Казанската комедия . Защото това не е шофьорска книжка нито учередителен документ да го фалшифицираш . Това е позорно петно и нищо не е в състояние да го заличи .

UltraBlueHool
22.12.2010 17:48

Ами те и цска нямат нищо общо с АС-23 , но това е живота.Иначе бат Венци да си гледа в неговата паничка , да не мисли за най-големия български отбор *cigarette*

ANTWERPMIRACLES
22.12.2010 16:15

Важно е и още как !!! Важно е, защото един от двамата - Борис Василев (Боркиша) или Тодор Батков Л Ъ Ж Е ! *stop* Важно е, защото разкрива фалша на една измислена история ! Важна е, защото показва, че някой продължава да фалшифицира история , шофьорски книжки , успехи , документи и печати ! Важно е, защото доказва, че този клуб или е учереден от ЛЪЖЦИ или се ръководи и притежава от такива , или и едното и другото ! Тезата на Ганьо за създаване през 1911 г. е лансирана още през 1986 г. , но тогава, Борис Василев (Боркиша) в едно свое интервю КАТЕГОРИЧНО я ОТХВЪРЛЯ като лъжовна. Нещо повече, Б. Василев твърди , че именно самият той е предложил името на клуба на 24 май 1914 г. ... Кой лъже и защо *wonder*

UltraBlueHool
22.12.2010 15:24

За мен няма значение дали сме най-стария клуб или не.Като цяло Ботев е най-стария клуб , а не Славия , но въобще не ми дреме.Отбор се определя по играта , а не по датата на създаването им.А тоя Венци с неговите култови изказвания.Тоя човек направи толкова много че от Славия да не става нищо , че просто евала му правя.Докато не се махне тоя човек Славия няма да видат нито Европа , нито титла.САМО ЛЕВСКИ!

eligos
22.12.2010 14:12

don_a4o а ти кво отклоняваш вниманието от простотията на Батков?За един истински фен са важни духът на отбора,историята, не само титлите,щото ако си лежскар само защото общия брой на купите и титлите Ви е най-голям - ами жал ми е за теб!

eligos
22.12.2010 14:09

gogo9803 прав си,по-добри сте ама признай ,че Славия са най-стария столичен клуб

gogo9803
22.12.2010 13:44

don_a4o е прав *thumb_up* А и Левски е тринадесет пъти по-добър *party* *thumb_up*

don_a4o
22.12.2010 13:39

Няма особенно значение кои е по-старият клуб, това са простотии, важна е любовта на феновете към клуба и титлите които са спечелили

eligos
22.12.2010 13:00

"Господ е създал Левски, за да има с кого да играе Славия". *thumb_up* *beer* *party*