И двата гола за успеха на домакините бяха дело на Фернандо Торес преди почивката.
"Мърсисайдци" спечелиха тактическата битка със съперника си преди почивката. След равностойно начало, Фернандо Торес получи точен до сантиметри извеждащ пас и откри резултата в полза на домакините. Няколко минути по-късно Саломон Калу имаше шанс за изравнително попадение, но с глава би слабо в ръцете на Пепе Рейна. Интересните положения през първото полувреме бяха малко, но като цяло Ливърпул доминираше във важните микро-ситуации. "Сините" допуснаха доста грешки и въпреки че привидно не отстъпваха, бяха надиграни на "Анфийлд". В 44-а минута Торес получи топката на левия фланг, финтира защитник и с хубав фалциран удар матира Чех за втори път.
Почти цяло второ полувреме играта се развиваше пред вратата на Ливърпул. В 61-а минута Рейна отрази удар на Жирков. Пет по-късно стражът на домакините направи спасяването на мача, след като парира и изстрел на Дрогба. В последните 15 минути "мърсисайдци" изнесоха играта в по-предни позиции, а двубоят се развиваше по най-добрия начин за тях. В 85-а минута Рейна отрази шут на Дрогба и топката срещна гредата. В крайна сметка Ливърпул удържа преднината си и спечели ценна победа.
Стартови състави:
Ливърпул: Рейна, Кончески, Карагър, Шкъртел, Кели, Мейрелеш, Макси, Джерард, Лукаш, Каут, Торес
Челси: Чех, Иванович, Тери, Алекс, Коул, Микел, Рамирес, Жирков Малуда, Калу, Анелка
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
08.11.2010 16:12
подценявайте ливърпул айде миналата година ви дадоха титлата сега реванщ *joking* *thumb_up* *beer*
08.11.2010 11:36
ANTWERPMIRACLES ,прав си приятелю но все пак ми се струва че има надежда от видяното през последните година-две.За жалост всичко в тая държава се развива адски бавно и с 300 зора.
08.11.2010 11:32
Всеки има право да подкрепя този отбор , който счита за "свой" . Няма никакво значение откога датират пристрастията му , а още по-малко - причината за тях. *smile* Тъжно е наистина , че все повече момчета от новите поколения загърбват българските клубове за сметка на симпатиите си към чуждестранни отбори , но като направим сравнение в качеството на сегашния БГ- футбол и другите първенства , мисля че не можем да ги виним за това . *sad* Времената , когато български клуб бе в състояние да се пребори с европейски шампион , гранд или поне отбор от категория над средното ниво , отдавна отминаха .
08.11.2010 11:18
В тоя сайт наистина може и да не успея да намеря 20% фенове на Челси от преди 2003.Да не говорим пък изобщо за България за фенове на Английския футбол от преди Диема.Има и много такива за които пуловерче с пеликанче си е просто фешън.
08.11.2010 11:00
И сега какво излезе, ако любимия ми отбор не е печелил купа следователно трябва да се отрека от него ? Ако не е извадил нито една световна звезда значи няма смисъл да ги следя ? Notlike доста ти куца мисленето. По-добре почни да мислиш преди да пишеш радикални твърдения. Или може да напишеш за Челси плакат "Върнете се когато спечелите 18". Както знаеш в случая с Манчестър Юнайтед това може да се окаже по-скоро от колкото си мислиш.
08.11.2010 10:46
Английският футбол без "Ливърпул" не може да е същият . Затова , едно добро завръщане на този отбор е положително за всеки фен на родината на футбола , независимо кой клуб от Острова подкрепя . *thumb_up* За съжаление, Англия все още изостава от съперниците си Испания и Италия с една титла в КЕШ/ШЛ . Тези две държави имат по 12 купи , докато добрата стара Англия има 11 . Излишно е да припомняме, че "Ливърпул" са с основна заслуга за това . Свой дял имат също и "Манчестър" Юнайтед , "Нотингам" Форест и "Вила" . За британската слава допринася и "Селтик" със своята единствена титла . За съжаление , приносът на "Челси" в този турнир е нулев . *thumb_down*
08.11.2010 10:22
Няма да спорим за глупости ,сякаш не парите спасиха Ливърпул от най-големия резил в тяхната история.Не казвам нищо срещу който и да е клуб било то Ливърпул,Юнайтед,Нюкясъл или Уулвс.Каквито искаш имена такива мога да ти изреждам.За мен резултатът не беше изненада ,познавайки стила и играта на Челси.Ливърпул си спечелиха напълно закономерно.При липсата на основни играчи в средата на терена с плеймейкърски функции като Есиен и Лампард се наруши изцяло стила на игра на Челси.Много рядко взех да пиша в тоя сайт защото ми се искаше да се обсъжда играта ,а нещата се извратиха и се обърна на място за псувни и обиди.
08.11.2010 10:11
AriesBG, добре, успя да кажеш, че чужденците са легенди. Защото аз мога да ти кажа доста легенди на Ливърпул - Алън Хансен, Кени Далглиш, Йън Ръш, Кевин Кийгън, Джон Барнс... кво ти пука, Челси има 5000 трофея преди Роман Абрамович, всичко се печелили по 20 пъти, както и да е... с фенове на Челси не се спори. Ако ми намериш и 20% от феновете, които са преди 2003 година, ще те призная. Надали. Да, прав си, подцених ги Челси малко, но все пак са далеч, много далеч от това, което са направили големите английски тимове - колосите. Може би тази загуба ви дойде малко като шамар - малко да ви смъкне на земята, че не всичко се купува с пари.
08.11.2010 09:23
AriesBG - Евала пич! *thumb_up*
08.11.2010 08:27
Марк Хюз,Тери Венейбълс,Рон Харис,Питър Бонети,Рой Бентли,Пат Невин, тея ако не си ги чувал какво ще кажеш за Рууд Гулит,Денис Виизе,Роберто Ди Матео,Джанфранко Зола,Торе Андре Фло,Греам Льо Со,Марсел Десаи,Джими Флойд Хаселбенк и т.н
По новите сигурно ги знаят всички за които футбола е измислен преди 5-6 години
08.11.2010 08:16
Notlike ,сега има един телевизионен канал дето могат да се гледат мачове от миналото.Вземи му обърни малко повече внимание.Няма спор кой по именитият клуб в Англия ,но да зачеркваш историята и миналото на който и да е клуб е доста тъпо.За да кажеш че един клуб няма история първо трябва да я познаваш и след това да говориш.Мога да ти изредя поне 30 футболиста играли в Челси ,които са легенди в европейския и световен футбол..
07.11.2010 23:31
пхаха какво сме клекнали бе ? миналия сезон явно не помните НИТО 1 ЗАГУБА СРЕЩУ ОСТАНАЛИТЕ ОТ ТОП 4 ??? много бързо забравяте *lol* тогава друго пеехте (титла не се печели само срещу победи вс силните отбори) ,а сега друго пеете (титла не се печели само с победи срещу слаби отбори) ... твърде "еднопосочни" са ви вижданията и не сте реалисти ,което може да ви изиграе лоша шега *thumb_up*
07.11.2010 23:18
leshoqd миналия сезон местното дерби с Фулъм беше много трудно и обърнахме второто полувреме но едва ли за втори път ще позволим подобен развой.След загуба обикновенно следва победа с разлика.Колкото до Съндерланд беспорно имат страхотни футболисти и бележат страхотен напредък но това не им пречи да са едни от най слабите гости в Премиър Лийг
07.11.2010 22:45
Notlike, нито 1 ли Джан Франко Дзола носител на купата и супер купата на УЕФА... *lol*.МНОГО МЕ КЕФИТЕ такива неподговтени хора хаха ххаха *lol*
07.11.2010 22:42
Колкото до нас странно решение на Анчелоти да остави Дрогба резерва.Първото полувреме нищо не играхме а след влизането на Дрогба ясно се видя промяната и доидоха и положенията.Липсата на Есиен и Лампард си каза думата.Не можем да играем само едно полувреме и да спечелим(все пак това не е мач срещу Спартак Москва).Ясно е че неможем да печелим всички мачове, както и Ливърпул постоянно да се дъни.Следват две домакинства в които се надявам да се завърнем на пътя на победата и както се казва "пилците се броят на есен" *stop*
07.11.2010 22:33
Абе и Челси си имат своята история,може да не е толкова бляскава като на Ливърпул и Юнайтед,но винаги са били важна част от английския футбол и е адски смешно някой като ти каже,че като чуел Челси и първата му мисъл била,отбор създаден от 2003 година от Абрамович! Трябва да си много тъп за да кажеш такова нещо или да не си запознат с нещата.Челси преди да го вземе Абрамович също си имаше своите мигове.Може да не беше ставал шампион от 50 години или колкото там бяха,но пък доста често завършваха в 4-ката и играеха в ШЛ и ми е много смешно,че преди да станат "богаташи" Челси както и Сити,нямаше чак толкова негативни мнения срещу тях,но сега когато имат средства за играчи и печелят нещата стоят по друг начин.Утре УБА да кажем,ако ги вземе някой милиардер от симпатичен отбор ще се превърнат в най-противните сигурно!
07.11.2010 22:31
Честито на феновете на Ливърпул показаха дух и себераздаване и спечелиха заслужено.Невероятна ефективност на Торес от две половения вкара два гола, което се оказа и разликата в мача.Също така и голям мач направиха Лукас(който преди това беше оплюван от феновете на Пуул,че няма място в отбора),Каут и Джерард.
07.11.2010 21:58
fena man und - Какви мачове със слабаци ве смешник.Вие и срещу слабите едвам едвам зимате точки.Айде замълчи ''разбирач''.Искам всички, които критикуват Челси да са тука след края на сезона.
07.11.2010 21:56
Notlike Браво човек много ми хареса това което си написал оценявам го и е много вярно евала браво на Ливърпул.
07.11.2010 21:51
Notlike-Много добре казано.И аз това имах предвид одеве.Когато чуя за Ман. Юнайтед и Ливерпул се сещам за хубавия англ.футбол.А Челси ,както ти казваш,с Роман Абрамович. *thumb_up* *beer* *thumb_up*
07.11.2010 21:42
Хахахахахаха, тоя мач мислех да му слагам многго пари на 2 на Еврофутбол, но вудях че много са свалили коефициента и се отказах *lol*
Не знам тия в Еврофутбол след такава простащина на експертите им по коефициенти дали не ги уволняват, защото би трябвало тъй като изпускат луди пари *lol*
А честито и на малоумниците дето са изгорели с тая "твърда" 2 *party*
07.11.2010 21:28
Fuck off, Chelsea FC! You ain't got no history! *lol*
07.11.2010 21:23
Когато се сетиш за Ливърпул, първата ти мисъл го асимилира с английски футбол. Когато Челси започне да се асимилира така, тогава ще ги нарека отбор. Лично на мен, чувайки Челси, първата ми мисъл е "Създаден през 2003 от Роман Абрамович". Поглеждайки назад, не мога да видя нито 1 легенда на Челси символ на световния футбол, нито един носител на европейски турнир, нито един роден шампион, нито един символ на народа в този тим, нито традиции. Да, филмът на Ливърпул може да е черно-бял, но е филм? Нека бъде. Но аз съм горд с него, защото знам, че мога да го разкажа - мога да опиша успехите на тима си и да не ми стигне времето, защото успехите на Ливърпул не са един или два. За Челси? Там броячът ще започне от 2005..
07.11.2010 21:19
The_Winner Разбери, че футбола се играе до последната минута , ако беше Челси щяха да паднат физически , така е Ако си гледал мача , не видя ли че Юнайтед натикаха Улвс в камата... Както и Ливърпул , каквото и да стане с колкото да губят те винаги нападат до последната минута , видяхме ги Челси днеска .. Чудно как не те е срам да пишеш след този мач , И ПАК НАМИРАШ Косури. Челси въобще имат ли един филм направен ,защото като гледам май нямат. Ти гледай в сряда Най - великото дерби! Защото Челси имат ли един напрегнат мач ? А да Мача с/у Ливера ( ШЛ ) Това е. Нямам против другите фенове на Челси , пиша това само заради този , който се нарича "фен" На Челси. Надай се боже ако в Сряда паднем , този красавец пак ще е тука и пак ще дразни хората .... Но не очаквай , че ще паднем - аз искам в сряда да стане хубав и с много голове мач. Айде и искам те тих! *wink* Ако имам грешки , моля да ме извинете.
07.11.2010 21:11
Може да сме направили равни мачове с тях,но какво от това след като сме само на 2т зад вас.
07.11.2010 21:06
EnJ0y123 - как точно го спъна , като Макси си сложи крака под гърдите на Чех и се хвърли все едно го простреляха *lol* fena_man_utd - а вие тея "слабаци" с колко мъки ги бихте или направихте равен с тях *lol* айде момчета оставям ви защото знам че сте плиткоумници *wink*
07.11.2010 21:03
The_Winner1,Нормален ли си или не.Челси нищо не направиха,а ти си седнал да ни обясняваш какви са велики и колко титли имат.Дрън дрън та пляс.Млъкни,защото се вижда,че не я разбираш тази игра.С една две победи с/у слабаци и да ги разбивате е лесно.Иначе с/у по именити отбори се вижда какво става.Днес Челси играха като,че ли никога не са играли заедно.А,Ливърпул им показа как с дисциплика и правилна игра се печели мач.
07.11.2010 21:01
Аве Winner ти да нямаш мозъчни отклонения ве ти гледа ли вобще Максито как преодоля Чех и стигаше топката и на празната врата я вкарваше ако Чех не го беше спънал приказвай си там глупостите за Челси само не ми приказвай че е нямало дузпа туи че беше във 92 мин при 2-0 и не я свири Леб не значи че е нямало !!
07.11.2010 20:59
Montella - спорно е какво ти е "умственото равнище" а кой знае дали не си безлично просяче събрало стотинки да седне пред компютър *wink* чао сладурано {p} *lol*
07.11.2010 20:56
Пич.. като нема к'во да ми отговориш по добре мълчи.. Май наистина трябва да се махна от тука, и да контактувам с хора на моето умствено равнище, а не да се занимавам с пъпчасали недохранени дечурлига.. Като няма к'во да ми отговориш и да ходя.. Само дрънкаш общи приказки.... аз говоря с факти.. Хайде чао секси {}
07.11.2010 20:55
toressss - говорим за Висшата лига, като дойде мач в Шампионската или Лига Европа тогава ела ми говори за тези турнири *wink* нещо не си в час *sick* EnJ0y123 - дузпа ли имаше бе , аз мислех че са 2-3 поне *lol*
07.11.2010 20:54
The_Winner1 абе отрепка смелси са смешни ! *lol* *beer* *thumb_up* честито на феновете на ливърпуул мача го хванах на точен в еврото съответно и кинтите идват
07.11.2010 20:52
toressss - какъв "гранд" е Ливърпул след като неможе да спечели най-елементарното нещо - титлата в първенстовото *erm* и кои са "всичките останали" купи - КК , ФА , КШ ли??? сред тези само ФА е значима, другите са като бонуси *wink* оставям те с историята, и ако трябва да сме отбор от 5-10 години и от тогава да ни е историята - ами ЕВАЛА ни тогава, водим ви с 3:0 Висши лиги *joking* Montella - с твойте нещица ходи някъде другаде и се опитай там да минат InSaneG - ами за вас не е все пак още живеете по онова време... beckham_07 - 20-ти е добре , но е 21-ви вече айде момчета оставям ви да чуя следващата доза история
07.11.2010 20:49
yoyothebestplay,толкова ли си саднат,че 2 пъти твойто отборче пада от новаци,че пишеш в темите на другите отбори? *thumb_up*
07.11.2010 20:47
Махете го тоя The_Winner1 той незнае къде се намира той мисля че Първенството в Англия е единствената лига той не е чувал Шампионска Лига и Лига Европа сигурно 2005 година 'са правели още черно бели филми' нали ве умен *lol*
07.11.2010 20:45
То че ще е черно-бял филм на Ливърпул е ясно.Но те поне има какво да поместят в този филм и няма да е 20мин като този на Челси.Немога да разбера какво се дръвят сините от Лондон.Ливърпул като им кажеш 20 век има какво да кажат.Като го кажеш за Челси и те си бъркат в носа.А за 21 мога да кажат само Абрамович !!!!!!! *devil*
07.11.2010 20:45
The_Winner1 голяма работа, че ще е черно бял, важното е да го има. Жалко е, че има такива хейтъри дето постоянно трябва да сцепят настроенито на други. Ливърпул си е Ливърпул и нито един коментар не може да промени това. Не може да го затриеш. А не мислиш ли, че е нормално хората да се кефят след победа над шампиона на Англия. А иначе да ни е честита победата *beer*
07.11.2010 20:43
"и не е важно дали губиш една битка, а дали печелиш войната" Точно така мойто момче, тука вече позна. Биката последите 5 години я печелите вие, но имате още 15 битки да печелите, за да вземете войната. Манчестър Юнайтед и Ливърпул са истинските титани на Англияския футбол, какво и да си говорим.. Чел$и к'во са ?? пари ?? само пари?? Май да... и к'во ще стане ако на Абрама му омръзне да си чеше крастата с вас ?? С тея заплати?? Ще видиш настоящето през крив макарон.. ОТБОР БЕЗ МИНАЛО НЯМА И БЪДЕЩЕ.. ЗАЩОТО ОТ ПРАХТА СЕ ИЗДИГАМЕ КАТО ФЕНИКС..
07.11.2010 20:43
toressss - и 1минута да е но ще е цветна, защото е в настоящето или близкото минало , а не далечния век *joking*
07.11.2010 20:42
Виж кво последните 20 години не сме ставали шампиони на Англия да но пак сме най титулувания тим на острова такаче кво да говорим и второ може да сме вземали титлата на Англия но през тези години пак вземахме всички останали купи такаче *wink* и да не зарбравин най невероятния финал в Шампионска лига колкото до това което написа 'колко сте жалки феновете на Ливърпул' ирзечението ти трябва да звучи така 'колко сме жалки българите' , зашото в бг всички псуват независимо от Ливърпул , Челси , Барселона или Реал като немогат да се оправят с факти така е , но е факт , че Ливърпул е по добрия отбор в историята от Челси и е факт , че днес Ливърпул беше по добър отбор на терена от Челси и който го отрича или е глупак или не разбира от футбол *beer*
07.11.2010 20:39
The_Winner1 Нашия филм ще е черно бял , а вашия ще е 5 минути *lol*
07.11.2010 20:38
yoyothebestplay - от Арсенал ли да се тревожим който 2-ма от новаците го наказват на техен терен *lol*
07.11.2010 20:33
загубили една от многото битки *lol* *lol* камбаните за тревога бият пак челси ОТНОВО се провали с/у силен *joking* *beer*
07.11.2010 20:32
Днешният мач показа защо Ливърпул е по-добрият и по-великият отбор.Винаги съм бил фен на Юнайтед,но едно нещо им признавам и то е публиката и играта на играчите,ако Ливърпул винаги играят по този начин.Съм 100% сигурен,че титлата е тяхна.Но ако играят така в повечето случаи и сезони се доказва противното играят няколко страхотни мача и до там.Днешния мач просто беше една лекция на Ливърпул как трябва да се играе.Както в защита така и в нападение.Още един път поздравления и честита победа!!!
07.11.2010 20:30
аххх колко сте жалки фенове на Ливърпул, като ви заговори човек за последните 20г. и все едно ви бърка с телена четка в задниците *lol* и единствения ви отговор е - псувни и прословутия 20-ти век, ако трябва да се направи филм за Ливърпул то той ще е черно бяло или цветен записан на видео касета, а не като на други отбори на DVD или ако щеш на Blue Ray *joking*
07.11.2010 20:27
toressss точно така тия мишки никога няма да спечелят шампионската лига ! А пък английските титли няма какво да говорим там имат да ни стигат ... тоест те няма да ни стигнат никога
07.11.2010 20:27
beckham_07 - Looking ahead and after a loss as my goal is in the future, but at least do not look only backwards no matter how glorious it *thinking* и не е важно дали губиш една битка, а дали печелиш войната, а тази война последните 20 години е печелена от 4 отбора - Ман.Юнайтед, Арсенал, Челси и Блекбърн... и филмът е за тях и те са главните герои *smile* Where is Liverpool in that movie,maybe just watch it in cinema *thumb_up*
07.11.2010 20:24
Айде ве кво стана нали щеше е 0:3 0:4 смешници толкова и разбирате от футбол я ходете в децката градинка първа групички да си пълните дупето с пясак хаха била късмет победата вие първото полувреме едвам не отнесахте 3-ка Торрес и Лукас ви направиха криви големите играчи отбори ви е съставен от 90% маймуни големите богаташи *lol* все едно гледам НегроФранция *lol* дето нямат 1 французин хаха Ливърпул ви надигра и смаза сега гадно ли ви е а хаха нека ви е садното боклуци ние тая година може да не сме 1-ви ама вие няма да завършите 1-ви жалките ви 3 титлички трябва да се умножат по 6 за да ни стигнете а кога ще вземете една шампионска лига незнам и това ми бил отбор хаха това за мен са смешници измислени от някаде си от класата на Нюкясал и под класата на Нотингам *thumb_up*
07.11.2010 20:24
Фантастичен Лукас!!! И като цяло Ливърпул най-после взеха да радват с играта си. Жалко, че ми издъниха фиша, понеже не допуснаха и не вкараха 3ти гол. *joking*
07.11.2010 20:19
The winner1 направо ги закла.Sad but true !!!!!!!
07.11.2010 20:16
yoyothebestplay - а ти къде се изгуби след "разгромната" ви победа у дома *lol* toressss - ооо селянче диво *lol* а я кажи коя е последната титла на Ливърпул??? защото и по 5 пъти на сезон да бият Челси пак няма да я вземат и още поне 5 години ще я карат на сухо *joking* и да имате една Шампионска лига през 21ви век, друго всичко е през 20ти, но това е минало , настоящото е по-важно немислиш ли??? защото аз живея в реалността и колкото и да ми е гадно че паднахме гледам напред , а вие гледате само и единствено назад , защото бъдещето ви не е ясно
07.11.2010 20:16
Къде отидоха онези с прогнозите 0:3,0:4 и т.н от челси.Все пак сте първи, ама не го доказахте срещу 16-тия а!!!!! *lol* *erm* *beer*
07.11.2010 20:15
Пей си,пей си !!!!!!! *beer*
07.11.2010 20:14
Не знам дали сте съгласни със заглавието на статията, но спореед мен изобщо не беше "тънко", а си ги преби отвсякъде. *smile*
07.11.2010 20:14
Довиждане , довидане , когато стиганте 18 тогава се върнете *lol*
07.11.2010 20:13
Благодаря на Ливърпул.За разлика от миналия сезон,тук не пуснаха аванта на Челси.Идвата отбора бяха слаби.Ливърпул попринцип този сезон са си,а Челси без Лампард и Есиен нестават.Отделно Анчелоти сбърка тактиката и състава.Като цяло слаби отбори,слаб мач и благодат за ЮНАЙТЕД и Арсенал,който са единствените стойностни отбори.Дано някой от тях двата да е шампион в края на сезона,дори Нюкясъл,само не и "отбора с големите традиции" - Челси !!!!!!!
07.11.2010 20:12
Notlike - 100% ли е картона за Алекс??? Не,нали *wink* да,имаше фал макар че е спорно след като си сблъскаха главите и не мисля че затова би трябвало да се дава фал или картон, а картона е затова че спира атака, така че незнам какво искаш *thinking*
07.11.2010 20:12
Фен съм на Юнайтед ,но уважавам много Ливерпул.Когато чуя Ливерпул или Юнайтед веднага се сещам за английския футбол .Те са двата отбора , които са най-големите в Англия.Надявам се Ливерпул да си върнат формата , а Юнайтед да не изгубят своята заради американските идиоти. *thumb_up* *thumb_up* *beer*
07.11.2010 20:11
Ах колко жалко гледате лайнари на Анфилд отново сте насрани. Нямате история а Ливърпул това е Англия *beer* . Кво стана ве след мача с Наполи четах помиите в тоя сайт ама Наполи били слаби нищо , че са от най силните италянски отбори и бият Интер помните ли Интер но ок викам си не ми се занимава нека се кефете щели сте да ни смажете били сме незнам си кви ок си викам влизам днес гледам темата нямах намерение да пиша в тоя глупав сайт , но като прочетох някой смешни оправдания просто не издаржах да не се регна на бързо да да им напиша боклуци сини гледахте ли мача надиграхме ви напълно и коментатора го каза той сигурно разбира повече от вас мишки щом е сложен там не си ли видяхте и последните мачове като гости пак слаба игра и кво бихме ви надиграхме ви и пак се оправдаавате а ве я го д...е ще ви кажа само няколко цифри 18 пъти шампион на Англия 5 шампионски лиги и 2:0 днес. 3 титли на Англия 0 шампионски лиги хаха и о:2 аре да ви е сладко *lol* *lol*
07.11.2010 20:11
слаби челси ОТНОВО се провалиха.. хаха близалка нали сте мноого големи бе *lol* иначе едно голямо БРАВО на Ливерпул така се играе *thumb_up* ванко смелси каде си сега бе ? *joking*
07.11.2010 20:06
*lol*
07.11.2010 20:05
Ливърпул показа класа, показа име, показа, че е тим, който никога не трябва да бъде отписван. Просто мачът беше дирижиран изцяло от нашите момчета. Хареса ми и тактическият подход на Ходжсън - силно първо полувреме, не им оставихме въздух, взехме два гола аванс, а през второто просто трябваше да не допуснем и не допуснахме. Да не говорим, че Челси спокойно можеше да доиграе мача с 10 човека, защото най-малкото, фаулът на Алекс си беше за чист червен картон. За пропуска на Макси няма какво да кажа - трябваше да я вкара, а дузпа - спорна работа, но по-скоро нямаше. Ливърпул се връща скоро в битката за топ 4, дано догодина отново да се бори за това, което е единствения голям успех за тима - титла *smile*
07.11.2010 20:05
Челси се бори повече за ШЛ но и там няма да им е лесно въпреки че са единственият тим с 4 победи ще видим не е трагедия че паднаха Сряда Фулъм тежък съперник оттук натък става мн интересно но тази седмица победителя в висшата лига са Манчо и Сити вс др загубиха
07.11.2010 20:03
Fuck off, Chelsea FC! You ain't got no history! 5 European Cups and 18 leagues,That's what we call history!! захьхиаьхьиаьаь
07.11.2010 20:02
на Арсенал съм фен но много меразочароваха вече 6г без титла и вече ми писна и няма да си тровя живота и нервите с тях просто са като България нямат оправяне още поне 20г
07.11.2010 20:02
Челси каква програма има през Декември.
07.11.2010 20:00
Не е голяма трагедия че Челси падна Манчо и Арсенал загубиха точки срещу мн по лесни съперници а Челси загуби от силния Ливер иначе Ливера имат още мн какво да покажат това е само началото
07.11.2010 20:00
*lol* *thumb_up* *beer* видяха се смелси какво струват .. не е като да биеш отборчета борещи се за оцеляване не съм фен на пуул но това си е истината *thumb_up*
07.11.2010 19:59
Аре бе елате говорете пак ,че ще изпаднеме. posydon къде си бе келеш.. YNWA *wink*
07.11.2010 19:59
Madoto_1 : ще видим! има още много до края на сезона.. всичко е възможно *thumb_up*
07.11.2010 19:58
don_a4o - ще видим в сряда *wink* гледай само теб да не те заболи ако си фен на Юнайтед или Арсенал, защото и Ман.Сити и Уулвс не са слаби и то като домакини *thinking*
07.11.2010 19:58
Всеки е за неговият си отбор и има право да критикува другите тимове Рейна също е герой забравих да го спомена Анчелоти има да им вика сега не ми се мисли да върви и той при проститутка
07.11.2010 19:56
Ами niki85 то си е така...Не може винаги да се оправдаваме с това, че даден отбор спечелил една или три точици с грешка на съдията, че не отсъдил фал на 50 метра от вратата или, че победили с късмет.Футбола понякога е и игра на късмет, а най-вече е игра на грешки.Честито на Ливърпул, въпреки че, Челси загуби аз все още мисля, че те ще са шампиони, а Арсенал и Юнайтед на 2-ро и 3-то място. *thumb_up*
07.11.2010 19:55
Как е Арсенал и Челси?Боли а?Сряда пак.....Браво Ливер и Торес и победител за уикенда е Манчо 4 поредни победи на Ливера Ходж остава Ман С са още в играта съжалявам че ги пренебрегнах
07.11.2010 19:53
Madoto_1 : напълно си прав! *thumb_up* Радвам се ,че се намери един свестен човек който да не е за Манчестър Юнайтед и да го подкрепи! Евала ти прая *beer*
07.11.2010 19:53
Madoto_1 - не се обиждам , но няма и да си правя труда да ти доказвам че не е така *wink*
07.11.2010 19:53
niki85 Руни носеше на гърба Ман юнайтед миналия сезон. Спомни си в края на сезона като се контузи какво стана. Отпаднаха от шампионската лига и не спечелиха премиършип. Този сезон Руни е в слаба форма, затова не можеш да кажеш че щом ман бият без руни, значи нямат изявен футболист, а и едно е Улвс друго е Ливърпул. Иначе за мене по-големия от двата е Манчестър Юнайтед.
ПС: Фен съм на Ливърпул. Хайде момчета. Показвайте тази игра във всеки един мач. *beer*
07.11.2010 19:52
Честито на Ливърпул , не ми се занимава да споря с вас "умници" *wink*
07.11.2010 19:51
Честита победа на ливърпул напълно заслужена бяхте много по-добри от челси. Пожелавам ви късмет и дано скоро влезнете в топ 5
07.11.2010 19:50
The_Winner1 не се обиждай, но при теб забелязвам едно много лошо и противно качество..Ти мразиш повече Арсенал и Юнайтед отколкото обичаш Челси.Винаги когато Арсенал или Юнайтед загуби или направи Х ти полудяваш и започваш да се кефиш все едно твоя отбор е спечелил, а когато Челси загуби започваш да злобееш как другите отбори били по-слаби, как те побеждавали с късмет, със съдийска помощ.Твоя отбор никога ли не печели с късмет или със съдийска помощ?Да не говорим, че ние ви надиграхме на ''Стамфорд Бридж'', същото направи и Уулвс, но ти само злообеш за другите отбори.Пак казвам - НЕ СЕ ОБИЖДАЙ от моя коментар, просто казвам какво мисля. *thumb_up*
07.11.2010 19:50
Челси вие просто неможете да приемете загубата.. *thumb_up* Казах ви! Не заслужавате никаква титла! За пореден път доказахте ,че без Дрогба сте нищо! Първите ми два коментара говорят всичко! Нататък вече ще си замълча *thumb_down*
07.11.2010 19:49
fena_man_utd : напълно съгласен! *beer*
07.11.2010 19:48
Кога един път ще кажеш,че играете слабо и некадърно,защото се виждаше,че днес Ливърпул ви победи точно с 2 положения.Това се нарича класа,която Ливърпул винаги имат,а Челси все още не.
07.11.2010 19:46
The_Winner1 : то на вас все някой ви е виновен! Съдията винаги съдията.. терена и т.н! Айде да спрем да спорим най-добре! *thumb_up*
07.11.2010 19:43
The_Winner1 : знаеш ли защо? Точно в 89минута Родригез или който беше там чисто положение който всеки щеше да вкара го изтърва.. Блекбърн играха много по добре от вас! Това че имахте велика доза късмет не означава нищо! И по другият въпрос.. да ще видим кой как ще я свърши на финала.. и като не заслужават нито Арсенал (който се издъни днеска с 0-1 *lol* ) което е срамно при това положение ,нито Манчестър Юнайтед.. най-малко пък вие! И кой заслужава значи? Кой? Уест Хям ли? Ще си задържа коментара .. То се вижда кой е добър и кой слаб *thumb_up* *beer*
07.11.2010 19:43
Да,да,да все късмета,съдията,лошият терен,времето,тревата,денят в който е мача са едни от факторите Юнайтед да спечелят.Разбира се че си прав The_Winner1!!!
07.11.2010 19:42
и колко пъти трябва Каут и Лукас да ритнат някой за да се свири фал и да им се даде картон *sick*
07.11.2010 19:40
manutd_forlife - не съм казал че и ние не бием с късмет, но не колкото при вас *wink*
07.11.2010 19:38
niki85 - колко пъти да ви повторя ще видим и вашите какви ще ги свършат или какви са ги свършили *wink* и защо незаслужавахме срещу Блекбърн - сигурно защото те не си вкараха положенията,а ние вкарахме нашите ли???
07.11.2010 19:37
The_Winner1 то винаги е късмет нали ама като е челси си е заслужено...
07.11.2010 19:32
niki85 - айде да не говорим кой кога и защо се оплаква *wink* защото Ливърпул пък без Торес и Джерард са още по-голямо нищо *thinking* за Юнайтед какво да кажем - добре че последните 3 мача са Ернандес и Парк с головете им в добавеното време и незнам за какъв 3-5-10 отбор говориш... за Арсенал няма да коментирам... а ако един Дрогба ни "носи на гърба" си защо има толкова различни играчи носещи победите??? а за мен пък Юнайтед и Арсенал незаслужават - първите с постоянни си "късмет" а другите с слабохарактерните си мачове
07.11.2010 19:30
много се превъзнесоха Челси но Ливера ги свали на Земята чака ги и Фулъм в Сряда
07.11.2010 19:28
niki85 не си единствен *thumb_up* а за темата мисля че ливърпул са страхотни и им пожелавам да стигнат поне в топ 5 тази година *beer* щото висшата лига без ман ю ливърпул и арсенал не е интересна!
07.11.2010 19:28
Поотпуснаха се Ливера Челси напъва но мисля че е късно 2 гола са мн бъркат Ливера но ще победят Челси Челси ЗАЩО
07.11.2010 19:27
И без това програмата ви е адски лесна! Досега сте играли само с един отбор от ТОП 4 и той е Арснеал.. да наистина победихте,но отново играехте с най-доброто от себе си , а Арсенал имаше много контузени футболисти! Ето сега като ви се налага да играете с класен отбор се излагате тотално *thumb_down* Улувърхямптън,Блекбърн и още по-слаби отбори играхте забравих ги вече,ги бихте.. Нали ! Дори с/у Блекбърн се измъчихте тотално и не заслужавахте да спечелите мача! *thinking* За мен това не е игра на шампион *stop*
07.11.2010 19:24
Ливърпул просто играе уникално! Сега феновете на Челси винаги се оправдават! Все нещо не им било наред.. Халфовата линия,Лампард,Есиен незнам си какво! Ливърпул просто ви мачка от всякаде! Днес доказахте едно: БЕЗ ДРОГБА - ЧЕЛСИ Е НИЩО *thumb_down* Ето затова Челси не заслужава да бъде шампион! Манчестър Юнайтед го плюете ,че играе слабо, но побеждава! Както виждате играе без Рунни ( за вас той носи Юнайтед на гърба си) ... Дори повечето мачове играе с футболисти от 3-тия отбор! Вижте ,че имаме млади таланти : Бебе, Хавиер Ернандез... А вие ?? Един Дрогба ви носи на гърба си! *stop* За мен Челси не заслужава да спечели титлата! *sick*
07.11.2010 19:15
Вижту Лукаш уникален Дрогба не е във форма но и да загубят мача Челси както се очертава не е голяма трагедия хеттрик на Торес Лукаш е герой на мача
07.11.2010 19:10
Без Дрогба, Челси е обикновен отбор.
07.11.2010 19:09
You'll Never Walk Alone за всички братя ливърпулци *beer*
07.11.2010 19:05
очаквам още голове на Ливера поне 2 още приятно гледане въпреки че изхода е ясен трябва да стане чудо Челси да изравни или да бие
07.11.2010 19:03
Дрогба неможе да спаси Челси в този мач Анчелоти сбърка като не го пусна отначало а Торес е велик но не най-великия всеки има силни мачове не всички са такива 4 поредни победи на Ливера връщат се в играта
07.11.2010 19:02
Искам да видите феновете на Челси , че няма един дразнител - фен на Манчестър Юнайтед ЗА СЕГА да почертая , дано и за напред да няма. Но ако Юнайтед бяха на мястото на Челси мислете ли че щеше да бъде същото ? Аз не мисля. Успех и 2та отбора и погледнете коментрате *wink*
07.11.2010 19:01
sasedq - ами видяхме и другите отбори срещу "мишкарите" какво правят - Арсенал губи или се мъчи да вкара 1 гол, Юнайтед с клизма както винаги *lol* igotleanxD - най-малкото трябва един Есиен , защото просто Рамиреш не е още за този мач, може би ще е по-добре Макекрън да влезне, а и Дрогба за да ангажира защитниците на Ливърпул *thinking* Madoto_1 - ами честно казано ми е минаво през ума че може да се пречкате, но май само до там *wink*
07.11.2010 19:00
Челси много си повярваха и възгордяха и мислеха че ще бият лесно Ливера и да интересна закономерност е когато Арсенал падне и Челси го правят и обратното борбата за титлата става интересна сбърках с Сити и те са в битката биха Бром
07.11.2010 19:00
Торрес НАИ ВЕЛИКИЯ ! *thumb_up*
07.11.2010 18:59
igotleanxD и с Лампард и с Дрогба и с 15 играча да сте срещу такъв Ливърпул нямате шанс.Те просто играят на върха на възможностите си, със сърце, за феновете си, за отбора, а не за точките.Ето това е истинския Ливърпул и срещу такъв Ливърпул никой няма шанс за победа. *thumb_up*
07.11.2010 18:59
Абе Пуул бият то ясно уговорен мач...миналия сезон Челси накрая ги бият и взимат титлата и сега Челси им връщат услугата и бият.Иначе хубав гол на Торес
07.11.2010 18:58
Торес отново доказа, че е най-класния нападател. Когато Ибрахимович, Вия или Руни поеме така топката, да се озвободи така от даден играч и със страхотен поглед върху играта да вкара такъв гол елате ми се обадете.
07.11.2010 18:58
А и едно *thumb_down* за Челси
07.11.2010 18:56
Ей това е големия Ливърпул *thumb_up* *beer* и Торес трябва да направи хеттрик
07.11.2010 18:56
The_Winner1 ти някога вярвал ли си, че ние имаме шанс за титлата?! *lol* Нямаме отбор за битка за титлата, няма и да имаме скоро.Всеки сезон още преди началото е ясно, че няма да се борим за титлата до края.Поне аз така ги виждам нещата и за сега съм прав.
07.11.2010 18:55
Madoto_1,приятелю добрата игра на Ливърпуул се дължи на слабото присъствие в средата на терена та един Есиен би се справил чудесно,но уви го няма 1 Лампард би играл вдъхновяващо и с множество удари дори един Йоси Бенаюн би се справил добре.. ТЕЖКО Е,ако можем да променим нещо ще е добре.
07.11.2010 18:53
Еми челси до сега срещу МИШКАТОРИТЕ бият по 5 на 0 и феновете им ги помислиха за непобедими.Сега като почне тежката програма ще видят за какво става на въпрос просто гледам челси и се чудя как може да са толкова жалки.Не докосват топката не влагат никаква емоция в мача за разлика от ливърпул.Борят се за всяка топка и почти винаги печелят единоборствата.Анчелоти да вземе да ги събуди на полувремето че хич ги няма
07.11.2010 18:53
Madoto_1 - ами може и да е така , но нали имате амбиции за титлата и вместо да се доберете до върха, вие се спускате надолу в най-подходящия момент за изкачване *sick*
07.11.2010 18:52
Играч на мача - несъмнено Торес засега. Другият, който ме шашардиса направо, е Лукас. Това момче изора терена направо. Честно да ви кажа, очаквах същия по развой мач, само че с разменени роли. Е, няма как да не се радвам, че нашите направо мачкат лондончани, но нека не забравяме, че има още едно полувреме, твърде много, за да се радваме. И ако все пак всичко се развие по план, Ливърпул трябва да вземе мача *smile* Успех, момчета!
07.11.2010 18:49
Никакъв шанс за Челси.С тази игра нямат шанс дори за гол до края на мача.Браво на Ливърпул, в началото на сезона казвах, че ще изпаднат, но сега като ги гледам ми се струва, че те все още са в битката за титлата.The_Winner1 ми то загубата на Челси е очаквана, защото когато Арсенал се дъни и Челси го прави и обратното. *thumb_up*
07.11.2010 18:48
Браво на Ливрпул за сърцатата игра! За съжаление в Челси нищо не се получава, но се надявам в 2 полувреме всичко да се промени *thumb_up*
07.11.2010 18:48
Ей Такъв Торес искам да гледам винаги! От Ливърпул само Торес ми харесва може би и Джерард ( фен на Юнайтед ) Хубав мач става.
07.11.2010 18:48
ем кво да се прави падаме за сега *thumb_up*
07.11.2010 18:45
хохоохохо маикооо аз си мисля че съм го заложил 2:1 а не съм го залагал *sad*
07.11.2010 18:36
Ливера ще спечели мача 4 поредна победа Арсенал и Челси загубиха победител е Манчо засега Челси има още 1 полувреме но няма да вземе 3-те точки вижте как играят да от 14 мача имат 12 победи
07.11.2010 18:15
Ето това е Торес 1:0 за Ливърпул дано да задържим резултата !!!
07.11.2010 18:05
щом Уеб е съдия мача ще е много смешен *sick*
07.11.2010 18:04
Ливърпул няма да загуби тоя мач 1Х *thumb_up*
07.11.2010 17:43
Да но са Рамирес, Малуда и Жирков ..
07.11.2010 17:39
Е сега е идеално Пуул да победят Челси, като им гледам сьставите. За Челси не са титуляри Дрогба, Лампард и Есиен, което е идеално за да загубят мача *lol* Успех на Ливьрпул