ЦСКА даде Батков на УЕФА

09:00
ЦСКА даде Батков на УЕФА
ЦСКА внесе протестно писмо в УЕФА. "Червените" се жалват за думите на Тодор Батков. Собственикът на Левски заяви в края на миналата седмица, че европейската централа и прокуратурата в Бохум нищят ЦСКА за черно тото, съобщава "7 дни спорт".

"Уважавам Батков като адвокат, но неговите приказки са несериозни - каза изпълнителният директор на "армейците" Венци Живков. - Изпратили сме четири писма до страните, засегнати от думите на шефа на Левски - Базел, Динамо Москва, УЕФА и прокуратурата в Бохум. Цитирали сме какво точно е казал и смятаме, че това е уронване на престижа. Нямаме никаква информация ЦСКА да е разследван и затова изпратих запитване до прокуратурата в Бохум."

Спортно-техническият директор на ЦСКА Емил Костадинов също коментира думите на Тодор Батков при заминаването на отбора за мача с Бешикташ.

"За мен това е много силно изказване от човек, който е фактор в българския футбол. Много е несериозно. Ако има нещо такова, той трябва да докаже тезата си. Това е само хипотеза. Българин да плюе българин, това е типично за нас."

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

bobifootballpl
16.09.2010 17:09

Е добре де, само като видиш умния поглед на туй нящо нарекло себе си ГЛАВНО ГОВЕДО що би си рекъл обикновенния човечец."ОЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ТОЯ СА ГО ОТЪРВАЛИ ОТ ПЕТИ КИЛОМЕТЪР" *lol*

bobifootballpl
16.09.2010 17:05

Още мнооого може да се пише за ГЛАВНОТО ГОВЕДО, много бързо забравихте и факта, същия този миризливец е и доказан предател и доносник.Не ви отърва да споделяте тези обстоятелства но пък говедарската ви душичка направо се къса от мъка че шефът ви е лизал ЧЕРВЕНИ ЗАДНИЦИ.Та в тази връзка то и вие сте си същите като шефа си, ЕВРОИДИОТИ, ДОНОСНИЦИ И ПРЕДАТЕЛИ И ЛИЦАЧИ НА ЧЕРВЕНИ ГЪ_ВЕ.Ха да ви е сладко *lol*

Pafchu
16.09.2010 16:59

Bobifootballpl , направо ме разби *lol* и колко правилно се изказа *lol* А тоя Kalinho колко е смешен не е истина *sad* жал ми е за вас сини лайнца , които се хвалите , че през последните години сте победили ВЕЛИЧИЯ като Удинезе и Киево , оп забравих и за "гранда" Лацио

rokera_henry
16.09.2010 16:55

боби, марш да си вземеш цвик и иди да се огрухтиш, грухтелник такъв. Ей такива хетъри фенчета най ме дразнят. Марш да грухтиш някъде другаде, брус!

bobifootballpl
16.09.2010 16:46

Охооооооооооо господина Ганя е позакъснял с изцепките си.Я си спомнете миналата година разходките на ВЕЛИКАТА СИНЯ звездната четворка из необятната Руска степ.Много бързо забравихте шизофренните бълвочи на господина Ганя.Тогава той обяви, че срещу смърдящите говеда имало международен заговор ръководен от Бен Ладен, Барак Обама, Ангела Меркел, Саркози, Медведев и Тодор Живков *lol* и призова Мишел Платини да защити говедарското стадо.Сега явно пак го е натиснала шизофренията и нашия почва да се празни като чикия на пясъка.Смях в залата. *party*

Kalinho
16.09.2010 15:57

е, прав си за съгласието, ако стигнем до съгласие или аз трябва да стана цесекар или ти левскар, ама това му е интересното на тези спорове, пък и уплътняват времето

krasenco
16.09.2010 15:46

Значи Аякс са си отбор и този успех го приемам.Удинезе никога не са били по-голям отбор от Левъркузен!Оксер и те не са никакъв отбор.Само Марсилия някога са били голям отбор.За Байерн ти говоря.Това сега го изключваме,защото сега трънахме да говорим за последните 20 години.Инъче имаме и победа над Интер,които същия сезон вземат КЕШ.Както и да е.Сега нямам време да пиша.Отивам на работа.Ако искаш друг път ще продължим дискусията,въпреки,че се съмнявам,че ще стигнем до съгласие *smile*

Kalinho
16.09.2010 15:36

krasenco ми нищо не споменаваш за Аякс, кажи как са гранд като ги бие цска като ги бие Левски вече не са? а за кой Байерн или Байер Леверкузен ми говориш, единия е гранд другия е малко над средното ниво в Германия. Не знам Олимпик Марсилия, Оксер и Удинезе от кога са слаби отбори, а примерно Леверкузен супер гранд?

krasenco
16.09.2010 15:25

Kalinho Въпроса е че сравняваш Боависта с Байерн и Ливърпул!Разбирам да са Бенфика примерно!Не ме разбирай погрешно.Когато Левски влезе в ШЛ и аз се радвах,че има БГ отбор в лигата.Просто прекалено много се надухте,все едно сте взели ШЛ.Аре като ми говориш за последните 20 години,ми кажи кой силен отбор са били Левски.Истината е че през последните 20 години,българските отбори са слабаци.

Kalinho
16.09.2010 15:14

krasenco абе не мога да ви разбера правите ли се или не се усещате? Първо мечта на всеки БГ отбор е да играе в ШЛ, един я постигна. Паднахме се с Киево нормално ние бяхем поставени, те не, логично е да се паднем със слаб отбор, даже реално беше един от най - силните възможни. Да не споменавам, чий отбор за последните 20 год. има една победа в протоколен мач след който отпада, ама му е голямата гордост. Не те знам и колко си запознат с футболната история ама Боавища, да не споменавам това съз залеза беше култово, провери някъде кой с кого и най вече кога играе. Знaчи чорбата играе с Аякс видиш ли най - силния отбор на земята, следващата година Левски играе с тях, вече Аякс са в залеза си, кво да праиш за една година отбора залязва. Пиши си с добри, чувста ама не измишлъотини и вицове. *beer*

krasenco
16.09.2010 14:55

Съгласен съм,че статия е публикувана само да има спорове!Смешното ми е че така говорите за Левски,все едно са спечелили ШЛ!Единственият силен сезон за тях беше,когато стигнаха 1/4 финала.Следващата година бяха слаби.Реално биха само Киево,отбора,който същия сезон отпаднаха в Серия Б!Така,че радвайте се на успехите,но не ги преовеличавайте толкова много!И сравнението между Щутгарт,Боавища,Рейнджърс и Ливърпул,Байер,Аякс,Нотингам мисля,че е смешно!Само Аякс е голям отбор,но тогава вече са в залеза на силните си години,а Цска ги бие когато са хегимон.Пиша с добри чувства и нямам намерение да се карам или псувам с някой,както много правите тука!

rokera_henry
16.09.2010 14:39

хахах Много са ми смешни някои хора. Наскоро имаше статистика за бг. отборите в Европа и пак отричат дори и фактите. А като почнат да плачкат за това, че Левски не е направил нищо в ШЛ ми е най-смешно. А какво трябваше да направи отбор, който за първи път играе в ШЛ и се пада в една група срещу най-силния отбор в Германия, най-богатия отбор в света и най-силния отбор в света за тогава. Трябваше да ги бием ли какво? Как може да сте толкова елементарни и озлобени та чак заслепени от тая завист не мога да разбера... Ама проблема си е ваш, блъскайте си главите. А статията си мисля, че е някаква глупост, за да поражда спорове, както и предишните 2 по този случай.

Kalinho
16.09.2010 13:39

Madoto_1 имам два въпроса към тебе - ляво или дясно си? и чул ли си химна на ШЛ на мач на чорбата?
fcb_spain а ти ми кажи един юноша на цска който играе в Европа, защото Бербо, Мартин и Стилян заедно дали имат и 100 мача за цска? А не знам примерно шампиона на Холандия в коя Европа играе или може би е турция? Същото важи и за Германия, да вярно има доста резаци там ама не е турция.

Kalinho
16.09.2010 13:35

аха ето го и мислителя, се завърна. Еми Левски играха 1/4 финал, играха в ШЛ, вие някога играли ли сте в ШЛ? излизали ли сте от групова фаза на евротурнир? Динамо все се чудя какъв гранд са? А май се сещам никакъв, виж ги в някой сайт за статистика имат няколко класирания в тройката и това им е, ако това е голям отбор евала ти правя. Бихте резервите на Пуул и каква полза отпаднахте, голям успех отпадане типично за чорбарите. Леверкузен някъде от 2002-2003 нямат ни един успех. Дебреценг, Батето и Жилина играха или играят в ШЛ, вие там някога играли ли сте? Миналата година като са скиори и нам кви си там, на кое място бяха в ЛЕ? а чорбата на кое беше?
Оксер, Марсилия, Удинезе сякаш май са по големи отбори от Динамото, или Марсилия от Леверкузен примерно, ама ти си знаеш ти си мислителя. Явно за тебе отпадане от Пуул е голям успех, или последно място в ЛЕ, или гледане само по телевизията на Батето, Жилина и Дебреценг как играят в турнир в който чорбата никога не е играла и няма да играе е голям успех

Madoto_1
16.09.2010 13:34

Левски влезнаха в ШЛ и станахте най-големите...А я да си припомним с каква голова разлика излезнахте от там.По-добре беше да не влизате за да не ни засрамвате и да си бяхте отишли в ЛЕ където в последния кръг да си победите отбор, който едва не отпадна от Серия А и да се гордеете с това.Вижте Дебрецен(отбора, който ви направи за смях) колко гола вкара в ШЛ.ЦСКА винаги е бил по-големия Български отбор, а Левски както казват в Европа е ''Евроидиота'' !!!

fcb_spain
16.09.2010 13:30

добре бе кажи ми поне един игра4 играл в левски да е оти6ъл в голям отбор от западна европа?6тот аз мисля 4е освен в турция никъде другаде не ги искат

thinker
16.09.2010 13:19

Kalinho, отстранихме Динамо, Байер Леверкузен, бихме Ливърпул и то на Анфийлд - успехите ни и сега са толкова много, че говедата само могат да мечтаят за такива. Я ми кажи ти какво постигна ФК Подуяне последните 20 години - ако не можеш аз мога да ти помогна - половината от всичките тези сезони, които участваха в евротурнирите отпадаха от анонимници - като се почне от Антверп и се стигне до разни скиори, дебърцини и т.н.

Kalinho
16.09.2010 13:11

fcb_spain това ли са ти фактите, ми те два от три успеха са отпадания или аз бъркам? а не май не бъркам на отбора който според тебе е лицето на България успехите му след края на една диктатура са 2 отпадания и едно влизане в групите на ЛЕ, а за излизане ? не не там вече не може да говорим, други отбори излязоха.

gaby98
16.09.2010 12:53

Какъв е тоя Живков та да коментира думите на сър Тодор Батков-помияр и бившо ченге друсащо се с лепило на стари години

fcb_spain
16.09.2010 12:50

еми 2002 две равенства с блекбърн 1:1 в англия и 3:3 в софия,2005 бихе ливърпул на анфийлд а в софия паднахме единствено заради некъдърното вратар4е,после отстранихме байер леверкузен за уефа,о6те какви факти иска6 за последните 20 години?

Kalinho
16.09.2010 12:44

ами тогава кажи един факт и се скривам, един успех на чорбата последните години след комунизма (влизане примерно в Шл, 1/2 или 1/4 даже и 1/8 финал в евротурнир). Ти си ебаси смешника, твърдеше 2 неща и двете грешни и като видиш, че не си прави и почваш да се криеш като мишка по ъглите, нормално поведение за един чорбар.

fcb_spain
16.09.2010 12:33

а бе ти не ми приказвай 6тот фактите са си факти а те са 4е Цска е лицето на България

fcb_spain
16.09.2010 12:32

това са бахти гнусарите феновете на левски и реал мадрид,най отвратителните отбори срам за страните си

Kalinho
16.09.2010 12:27

fcb_spain верно си много зле, първо отбора от САЩ 94 бил на чорбата, после се оказа, че половината никога не са играли за тях, а тези който са играли повечето са откраднати, май само Костадинов е техен юноша.Според тебе Левски не е отстванявал отбори като Аякс, Щутгарт, Боавища, Рейнджърс и много други. Ама явно чорбарите сте нагло племе изведнъж изтриха историята на Левски и забрави, че последните 20 години нямате един усшех.

fcb_spain
16.09.2010 12:18

исках да напи6а ливърпул и нотингам да се поправа 4е хейтър4етата 6те по4нат

fcb_spain
16.09.2010 12:17

първо виж успехите на цска в европа,безмилостния пала4 на ливъпул,аякс,норингам,байерн и много други големи отбори а на левски най големия им успех е може би когато отстраниха оксер за уефа

Kalinho
16.09.2010 12:12

fcb_spain предполагам играчи, като Боби Михайлов, Петър Хубчев, Красимир Балъков, Наско Сираков, Емил Кременлиев, Ц. Цветанов, Златко Янков, Д. Боримиров, Лечков (който има 1 сезон за цска)са все играчи който са от от школата на чорбата. А да не споменавам от играчите който ти изброй колко са юноши? всички знаем по онова време как са ги взели, в казармата и айде в отбора....

fcb_spain
16.09.2010 12:02

стои4ков, ле4ков, костадинов, пенев, трифон иванов гръбнака на отбора е бил от футболисти излезнали от ЦСКА

Kalinho
16.09.2010 11:55

fcb_spain ей тоя коментар може да кандидадства за виц, на деня *lol* значи в САЩ са били само чорбари, добре, че беше ти на ни просветиш

fcb_spain
16.09.2010 11:54

какво са дали уефски на България освен наско сираков който наистина бе6е стра6ен игра4 и перуката?вси4ки други говеда ги купуват единствено в турция никъде другаде

fcb_spain
16.09.2010 11:52

не мога да разбера и аз от къде тази злоба към най българския отбор ЦСКА,ако не са армейците България няма6е да има дори това 4-то място в света от преди 16 години...

Mi7a4e7o
16.09.2010 11:38

Само като ми видиш помашката глава ясно ти става ! *thumb_up*

Dante_Shift
16.09.2010 11:27

Абе, Батков, гледа като Сатаната в евангелието!!! *lol*

Kalinho
16.09.2010 11:08

а извинявай мислителю, ти беше човека който редеше състава на манчестър. Има разлика да си над закона и да го познаваш и да знаеш вратичките, за това е може би най - богатия адвокат в България. Ама нали си простичко момче от къде да разбереш, каква е разликата. Не знам как реши, че съм му фен, просто ме кефи как винаги се заяжда, защото не са много футболните босове който са се узправили пред УЕФА и са казали, че съдията е обратен и после не са получили никакви санкции.
А вчера не знам кой, каза, че цитата го има и после видиш ли като се оказа, че не виждал интервюто или просто не може да си го приведе се скри като мишчица *lol*

thinker
16.09.2010 10:53

Kalinho, той затова винаги е бил такъв боклук - защото винаги се измъква м/у капките и се мисли за човек над закона. Но колкото и да г ожалят хората горе има някой, който вижда всичко и рано или късно всеки си го получава!
Патков години наред е слушал по стадионите "К.рво" по свой адрес и то в повечето случаи от фенове на собствения си отбор...да си припомняме ли и Казанската афера, заради която нарекоха левски "ЕЛ ДЕБИЛ". Нека да продължава, то накрая всичко се връща *smile*
А мнението ми относно теб го знаеш - много просто момче си и изобщо не се учудвам че си фен на селянина с мустака - лика-прилика сте си *lol*
*м/у другото се пише "осъдят", не "усъдят", но както знаем ти си скаран не само с английския, но и Българския *lol*

Kalinho
16.09.2010 10:04

аха ей го и мислителя който реди състава на манчестър *lol* *lol* . Те вместо да се жалват да вземат да ги депортират в Кения или Сибир. Батков, колкото и да не го долюбват знае законите и трудно ще го усъдят. Спомнете си преди години как каза на съдията на мача със Шалке, ако не се бъркам, в интервю за УЕФА, че е хомосексуалист и после даже не можаха да го глобят.

thinker
16.09.2010 09:21

Време е Патков да си го отнесе - от години не е спрял да плюе! Мустака като член и агент на БКП явно е свикнал с такива неща, но е време даразбере, че комунизЪма свърши!