Манчестър Юнайтед и Челси са на върха в Шампионската лига по приходи

15:54
Манчестър Юнайтед и Челси са на върха в Шампионската лига по приходи
Отборите на Манчестър Юнайтед и Челси са на първо и второ място по приходи от Шампионската лига за последните седем години, съобщава проучване, направено от "Stage up".

"Червените дяволи" спечелиха турнира за трети път в историята си през сезон 2007-2008 и като цяло се радват на огромна маса фенове, която всяка година вкарва в касата им десетки милиони.

Въпреки че в своята история Челси може да се похвали само един финал в най-престижния турнир на Стария континент, "сините" почти не отстъпват на своите опоненти от Манчестър, когато става дума за спечелени пари от Шампионската лига.

Третото място отново е за английски представител - Арсенал. На четвъртата позиция е настоящия първенец на Европа Интер. Нерадзурите са получили 174 млн.

През миналият сезон УЕФА раздаде общо 746,4 млн. евро. Освен това 75% от договорите сключени от УЕФА за телевизионни права. Останалите пари остават в европейската централа.

"Stage up" изготви списък на всички отбори, които са участвали в турнира от 2003 г. насам. От тях макар и само 4 клуба, англичаните са спечелили най-много - 781 млн. Италианците са прибрали 592 млн., а испанците - 534.

Българският Левски е на 66-о място от общо 70 клуба участвали в турнира от 2003 насам. Сините са прибрали от УЕФА 5,564 млн. евро. По-малко от тях имат единствено Рапид Виена, Макаби Тел Авив, Артмедия и Партизан.

Топ 20 клуба по приходи от Шампионската лига

Позиция Клуб Период
2003-2010
година
1. Манчестър Юнайтед 216 млн.
2. Челси 215 млн.
3. Арсенал 189 млн.
4. Интер 174 млн.
5. Лион 167,8 млн.
6. Барселона 167,6 млн.
7. Байерн Мюнхен 165 млн.
8. Ливърпул 159 млн.
9. Милан 154 млн.
10. Реал Мадрид 138 млн.
11. ПСВ Айндховен 120 млн.
12. Рома 96 млн.
13. Ювентус 92 млн.
14. Порто 89 млн.
15. Вердер Бремен 88 млн.
16. Олимпиакос 78 млн.
17. Бордо 63 млн.
18. Олимпик Марсилия 61,7 млн.
19. Щутгарт 61 млн.
20. Селтик 59 млн.


Топ 10 на нациите по приходи

Позиция Държава Клубове Общ приход Средно на
клуб
1. Англия 4 781 млн. 195 млн.
2. Италия 7 592 млн. 84 млн.
3. Франция 6 379 млн. 63 млн.
4. Германия 7 410 млн. 58 млн.
5. Холандия 3 168 млн. 56 млн.
6. Испания 10 534 млн. 53,4 млн.
7. Шотландия 2 106 млн. 53,3 млн.
8. Португалия 3 141 млн. 47 млн.
9. Гърция 3 134 млн. 44 млн.
10. Турция 3 105 млн. 35 млн.
 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Addicted92
25.09.2010 19:41

ceco26 при мача с Тотнъм не са дали 23234 дузпи за Манчестър а една .. Друг е въпроса че Тотнъм неможаха да издържат до краята . Подобни обрати сме наблюдавали многократно .. Обръщали сме Ливърпуул през 2001/02 ако не се лъжа , докато Оуен играеше за тях .. Ювентус на полуфинала 99 година и после на финала срещу Байерн .. и тогава ли съдийте ни подкрепяха ? *lol*
Виж статистиката на Ман и Арсенал .. Добре че през 2007/08 година ли там кога се борехме с Ливър за титлата и предпоследния мач от кампанията беше с вас пуснаха резервите , иначе пак лапахте калая .. Помниш ли 15 минутния мач-реванш на полуфинала 2008 година ?

Addicted92
25.09.2010 19:32

chelsea_28 - за това съм съгласен с теб че трябва да се гордеем с висшата лига . Днес дори станахме отново свидетели , като така наречените фаворити загубиха мачовете си .Става въпрос именно за Челси , Арсенал и Ливърпуул (Х) , както и за Тотнъм никой не очакваше някой от тези отбори да загуби но Уви .. видяхте какво стана . Но е истина и факта че миналата кампания спечелихте титлата благодарение на това че съдията си затвори очите и в двата мача за засадите на Дрогба , което ви поднесе титлата на тепсия .. е да и Юнайтед донякъде си бяха виновни , но благодарение на тия Нечестни голове спечелихте .. Както и да е вече всичко е свършило и най-важното отново е че интригата във Висшата лига остава до последния кръг .. В Премиършиш има много по голяма конкуренция отколкото в Примиера дивисион *thumb_up*

chelsea28
14.09.2010 14:27

Оф какво спорите кой бил подкрепян и кой бил ощетен накрая се вижда кой е бил по-добрия, освен това ние въобще не трябва да се мразим, а напротив да се гордеем, че Висшата Лига е най-доброто първенство в света, макар и всички да казват, че вече това е Примера Дивизион! *beer*

manunited666
14.09.2010 13:13

Не бе не си прав ... Челси и останалите отбори са постоянно рязани и ощетявани а Юнайтед всеки мач си го купува , плаща си на съдийте така успява да се задържи да не изпадне.

vencagen
14.09.2010 12:17

Хора, не съм фен на МанЮн, нито пък на Барса или на Челси и мога да ти кажа, че навсякъде във футбола има корупция.Неведнъж са подкрепяли даден отбор в голям мач, но и точно толкова пъти този отбор е бивал прецакван в последните минути и на вас, заклети фенове, на вас това ви служи за оправдание за следващия път когато бъдете подпряни.Така че не говорете срещу вечни съперници, защото не сте безпристрастни и вие не вярвяте ,или по-скоро не искате да повярвате на мач, спечелен благодарение на съдийска опора. *wink*

manunited666
14.09.2010 12:03

Ама в крайна сметка Юнайтед 18-11-3 а Челси 3-6-0 ... ако ще и половината титли да са им купени пак са мноооооооооого по-напред от Челси.Но за да ви хубаво , Юнайтед печели титлите си като си ги купува , плаща на съдийте и цялата ФА работи за тях.

manunited666
14.09.2010 11:59

Ема то нали ако ги подпираха , нямаше Челси да стане шампион а МанЮ.Ако ги подпираха нямаше да им зачетат на Челси гола от 2 метра засада ... ама какво ли ви обяснявам.То си е логично ама като няма кои да помисли.Добре ще го кажа , защото наистина ми писна да споря на тази тема... да МанЮ си купува титлите , плаща на съдийте и цял ФА работи за тях.

ceco26
14.09.2010 08:08

Коментара ми беше за manunited666. *wink*

ceco26
14.09.2010 08:06

Е за кво сменяш темата пак? Сега говорихме само за манчо с определени примери, то много ясно, че съдиите ще сгрешат или подпрат и други отбори, но тези други отбори не печелят титлите си по такъв начин. А колкото за Челси миналият сезон...може би трябваше 2 пъти да паднат от манчо, но да бяха станали Челси пак шампиони, да видим как щеше да ви е. Манчо имат поне 2 титли, които са резултат от "съдииски грешки" и луд късмет в даден мач. И кво говориш, че манчо имали 4 дузпи, а Челси 7 ??? Ама кой беше 2рия им топреализатор?-Автогола, което е знам за лудият им късмет да ритат топката на посоки и да се получи тъп рикушет, та да вкарат. *erm*

igotleanxD
14.09.2010 08:04

manunited666 Ей путко майно постояно Барселона И Манафчестър са подпирани насякъде.Спомняш ли си 1/2 финала Челси/барселона какво стана аве мишко за кой имаше 4 чисти дуспи и защо съдията не ги сфири ?

manunited666
14.09.2010 02:46

Ти олигорен ли си ? Не четеш ли какво пиша? Знаеш ли даже за какво става дума ? Това с олигофрена не е заяждане а си е съвсем сериозно запитване ... ти олигофрен ли си ? Казах ви нещо ... няма подпирания за даден отбор , всичко е фифти фифти ... вие ми говорите за подпирания за Юнайтед , след това аз давам примери за това как са рязани и вие моментално ... аааа ама съдията оня пач еди кво си еди що си.Един път ги режат друг път ги подпират , така е при всички , точка.Писна ми да спорим на тая тема.

play_for_fun7
14.09.2010 02:32

ебахти и грешката момче *erm* да те изритат в гърдит пред погледа на съдията и той с цялата си наглост да ти вдигне картон *sick* просто през миналия сезон Юнайтед бяха слаби и единственото оправдание е това че Челси са били първия мач с "измислен" фал , и от 2 метра засада *lol*

manunited666
14.09.2010 01:34

И щом Юнайтед са бутани не би ли трябвало те да печелят титлата , шом като са будати ? ех ех , хората са казали , че невежеството е блаженство ама във вашия случай си е направо трагедия.Сигурен съм , че много пъти и Тотнъм и Бирмингам даже , който и да е замазвал от съдийски грешки и то не малко , но естествено тия неща се подминават защото Тотнъм няма толкова фенове , че някой да ги чуе.

manunited666
14.09.2010 01:32

Не бях на компа та затова не ви пишех.Съжалявам , липсвах ли ви ? Какво искате сега я да видя.... а да прочутата реплика с рефера.Мога изредим 200 000 примера за това кога Ман Ю са били рязани.Но накрадко ще написа защото ме мързи да ви обяснявам подробно.За онзи по-по-минал сезон с Арсенал ще кажа следното.Точно тогава Адебайор вкара гол с ръка и го зачетоха и то на Олд Трафорд при положение , че това беше важен мач за изхода на титлата.Мачовете с Челси миналия сезон ... да Македа вкара с ръка ама Челси в първия мач вкара гол с 200 нарушения на правилата а следващия мач Челси вкарва гол от 2 метра засада.И тука идва логичния въпрос ... щом съдийте подкрепят Юнайтед не би ли трябвало тия голове да не бъдат зачетени ? Няма подпирани отбори , всеки отбор е рязан и подпиран еднакво самоче вие заблудените не го усещата.И тези неща се наричат съдийски грешки.Примери мога да ви дам и за труги отбори ощетявани и подпирани.За Юнайтед ви давам само 2 примера а колко още много има.А Дузпите да знаете само , че миналия сезон за Юнайтед бяха 4 а за Челси 7.

deadpoet
14.09.2010 00:18

Някой от вас кво толкова се чудят за Арсенал и Челси... Арсенал тази година играха 1/4 финал , миналата полуфинал , по-миналата 1/4 финал , преди това 1/8 финал , още преди това финал и отборът винаги излиза от групите. АБСОЛЮТНО същото за Челси, докато отбори като Милан , Байерн и Пуул играха в УЕФА Къп или Лига Европа. Интер и Лион нямат големи успехи последно време , а същото се отнася и за Реал. Барса взеха две титли , играха май два полуфинала (не съ много сигурен) , но ето че пак са доста назад... Така че предимството на Английските отбори е смазващо , т.к. имаха по 3 отбора на плуфинали няколко години , което допринася в много голяма степен откъм приходите. В крайна сметка не виждам никакви поводи да се заждате т.к. тва си една статистика... А тва , че манафите си ги подкрепят си е напълно вярно... Някои фенове помнят онзи 50-ти мач , който трябваше да бъде непобедим , но съдията изклчително гадно и мазно ни го наби ... както и да е не смятам да се зяждам *thumb_up*

ceco26
13.09.2010 22:49

Аре бе, къде са сега феновете на тия манафи??? *wonder* Като не им изнася и мълчат или сменят темата. Поне един да си признае, че в тия мачове са ги подкрепили тия пусти съдии. *thumb_down*

igotleanxD
13.09.2010 22:47

Евънс тогава тряше да бъде изгонен но бяха подпряни влезе много лошо в гърдите на дрогба ... *thumb_down*

play_for_fun7
13.09.2010 22:45

manunited666 - може би справедливост бе *wink* в първия мач карате изпълнението на Евънс ,във втория мач Челси заслужаваха победата не за друго ми заради гола на Джо Коул *thinking*

igotleanxD
13.09.2010 22:38

А какво да кажем за Шитселона.Напълно бяхме неутрализирали месси ама свинята от Норвегия не даде 4-5 дуспи за нас ЯВНИ и то в последствие стана монах *thumb_up* *lol* *lol*

igotleanxD
13.09.2010 22:36

ceco26 приятел прав си Шитселона и Кенефчестър Юнайтед са най-подпираните отбори.Когато челси играхме с тях македа си вкара гол с рака ама не забелязано и да това с арсенал е така за оная дуспа срещу рууни пълен шит нямаше такава *smile*

ceco26
13.09.2010 22:30

Ок. Айде един фен на манчо да ми каже дали мачовете им с Арсенал миналият или по-миналият сезон беше коректен? -Чиста дузпа за Арсенал и кво? Не я отсъдиха, после Руни се излегна като тюлен в наказателното на Арсенал и веднага дузпа. За Челси миналият сезон нима като головете им са били нередовни Педерико Македа вкара редовен гол? А мача беше по-заслужен от Челси и в крайна сметка резултата беше справедлив. И с Тотнъм също беше станало така преди 1-2 сезона-водиха ви с 2 гола и хоп-една дузпичка, която обърна мача. *erm* Квото и да ми говорите няма да ме убедите, че манчо не са го подкрепяли или е вадил луд късмет, за да вземат някоя купа, като например финала в ШЛ срещу Челси-епа от къде такъв късмет, че точно него мач, точно при дузпите Тери ще се подхлъзне??? А колко греди нацелиха Челси преди това...

manunited666
13.09.2010 22:08

Ахахаха много ги бутат да ... Челси бие с 2 нередовни гола в двата мача а били подкрепяни , преди Адебойор им вкарва с ръка и какви ли още не изцепки а вие продължавате да си баете за съдийте.

Lahm_Munchen
13.09.2010 21:51

Цецо, адаш си. И аз съм така в Англия манафите да не станат шампиони. Ама в полесно време започнаха да ми харесват. Като че ли защото съдийте не ги бутат толкоз както преди.

ceco26
13.09.2010 21:43

Казах, че Челси и Арсенал са нещастници в ШЛ, защото нямат късмет да я спечелят още, макар да имат добри футболисти. А иначе подкрепям Арсенал, Пуул и Челси. Само манафите не ги харесвам, защото имат много измислени и подпомогнати титли, макар феновете им да не мислят така. *erm*

manutd_forlife
13.09.2010 20:12

само не мога да разбера как лион има повече приходи от барселона и че испания са чак на 6 място някой може ли да ми го обясни???

igotleanxD
13.09.2010 19:29

fcb_spain хахахха ква им е силата Месито може само срещу слаби защити *smile* *lol*

darklight
13.09.2010 19:25

Затова най-добрите паднаха от новака на своя стадион и не знаеха къде се намират *lol*

dindan
13.09.2010 19:25

затова ли паднаха с 2:0 *lol* *lol* *party* *beer*

fcb_spain
13.09.2010 19:20

е финансите нямат ни6то об6то с играта за6тото в момента БАРСЕЛОНА са по добри от вси4ките тези отбори *wink*

Kalinho
13.09.2010 19:17

Lahm_Munchen 2006 и 2010 не играха на полуфинал , от 7 възможни полуфинала играха на 5 не е малко но е различно от всяка година.

frozzzen
13.09.2010 18:42

Абе вие само до полуфинали можете да стигате и имате някакъв смешен финал където ви го сложиха много яко *smile* Смешни сте САМО МАН. ЮНАЙТЕД !!!!! *lol*

igotleanxD
13.09.2010 18:36

Точно пък Челси 03/04 бяхме на 1/2 финала с Монако леле злетаци недейте говорете като не знаете .. *lol*

chelsea28
13.09.2010 18:22

ceco26 Ти май нещо не си добре, а? В другите статий съм те виждал, че Челси са най-добрите, а пък сега им викаш нещастници. *lol*

Kalinho
13.09.2010 18:00

Lahm_Munchen много интересно кой години са биле на полуфинал от 2003 до сега май половината не са. А манатите кой са?

Lahm_Munchen
13.09.2010 17:32

Калинчо, Челси всяка година бяха на полуфинал, 1 на финал. Какво искаш? Манафите с 2 купа, 1 финал и 2 полуфинала също си е успех.

ceco26
13.09.2010 16:13

Личи си кое първенство е най-доброто само като се погледнат първите места. А за парите...малко чудна работа, предвид 2те купи на Барса, примерно или нещастниците в ШЛ Арсенал и Челси.

Kalinho
13.09.2010 16:10

много странно разпределение Барса, Милан, Пуул отбор с по големи успехи от Чесли и Манчо пък назаде в класирането.