Съставът на Левски може да се похвали с по-приемлив жребий, след като ще мери сили с тимовете на Спортинг Лисабон, Лил и Гент.
ЦСКА пък ще има нелеката задача да се изправи срещу Порто, Бешикташ и Рапид Виена.
Пълен жребий за груповата фаза на Лига Европа:
Група A
Ювентус |
Манчестър Сити |
Ред Бул Залцбург |
Лех Познан |
Група B
Атлетико Мадрид |
Байер Леверкузен |
Розенборг |
Арис |
Група C
Спортинг Лисабон |
Лил |
Левски |
Гент |
Група D
Виляреал |
Клуб Брюж |
Динамо Загреб |
ПАОК |
Група E
Аз Алкаар |
Динамо Киев |
БАТЕ Борисов |
Шериф |
Група F
ЦСКА Москва |
Палермо |
Спарта Прага |
Лозана |
Група G
Зенит |
Андерлехт |
АЕК |
Хайдук Сплит |
Група H
Щутгарт |
Хетафе |
Одензе |
Йънг Бойс |
Група I
ПСВ Айндховен |
Сампдория |
Металист |
Дебрецен |
Група J
Севиля |
ПСЖ |
Борусия Дортмунд |
Карпати Лвов |
Група K
Ливърпул |
Стяуа |
Наполи |
Утрехт |
Група L
Порто |
Бешикташ |
ЦСКА София |
Рапид Виена |
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
28.08.2010 13:15
cesekarchetooo има ли значение ... обективен съм цска и бг футбола са много слаби итова ще се докаже сега *smile* пак с едно равенство ще излезнете от груата хахаха
28.08.2010 11:06
BIL0YE, българин ли си?
28.08.2010 10:36
И кое му е доброто на жребия на Левски???
28.08.2010 09:35
Евала на Боби Левскара... *thumb_up* Рядко изклю4ение....А на вси4ки Говеда ще припомня нещо....Пирожката е от Россия... *party* Така,4е ....Полагайте си коленете на килимчето..И се нагъзете на алах....И не споменавайте очите на Апостола,защото само петните Името му...Гледайте си Мръсно синьо по тв и мъл4ете... *joking* И когато си из4истите отбора ....?Исмаил иса...?-тогава говорете,кои е турчин...Ххахаха...Говеда..... *lol*
28.08.2010 02:10
бешикташ ще скъса цска мн як жребий
28.08.2010 01:44
Тука ГОЛЕМИТЕ ФАВОРИТИ Ювентус и Ливърпул няма да се представят много добре и мисля че няма да могат да минат 1/8 финалите или макс 1/4 финалите Просто не са в нужната форма (Ювентус имат пари обаче неги харчат както трябва,Ливърпул нямат пари и не харчат *lol* те само със свободни агенти си набиват играчи,(но НЕ за подценяване)основни играчи напуснаха Ливърпул и нямат ресурси, за да си набавят играчи на тяхното ниво, затова миля, че не се получават нещата(и точно за това няма да стигнат много далеч)Надявам се да направят добри мачове с добри игри, защото съм от тях *thumb_up* Успех на Ливърпул и българските ни отбори но съжаления съм песимист за представянето им, защото това са ни възможностите, но мисля че Левски ще спечели повече точки, защото имат по-добър отбор Успех
28.08.2010 00:22
*lol* *lol*
28.08.2010 00:20
някой хора тук явно мн разбират.Как рапид виена ще е по-слаб противник от гент.Едно е да отстраниш Астън Вила и съвсем средняка Фейенорд,но пожелавам успех и на 2 отбора дано земат поне по 1 победа *beer*
27.08.2010 23:42
Juventus_tifoz - еми да - все пак са "професионалисти" *lol* иначе честито на Атлетико , но Интер не ги чака нищо хубаво с Бенитез *thinking*
27.08.2010 23:37
Lollipopp, те сега шефовете пият. Петък вечер. Да не мислиш, че на някой му се пише (преписва) *lol*
27.08.2010 23:17
Моята прогноза,като българин,а не като фен на сини или червени е следната:
За огромно съжаление мисля,че ЦСКА ще е брашнян чувал в групата си.С тези футболисти и във формата в която се намират не мисля че ги чака нещо хубаво в групата.
Левски според мен ще се представи малко по-достойно,но не достатъчно за да излезе от групата.Може би единствено срещу Гент може да вземем нещо.Някои подценяват Лил,но те в последните 3-4 г. редовно завършват в 4-та на Лига 1 и няколко пъти играха и в ШЛ.Спортинг няма какво да ги коментирам.Там трябва,португалците доста да ни подценят за да вземем нещо от тях.
Някои ще ме обвинят в негативизъм,но в крайна сметка мисля че това са ни възможностите.
27.08.2010 22:28
Като гледам група G и направо жал ми става за другите три отбора. Моя любим ЗЕНИТ ще мачкаааааа нареееееед! *party*
27.08.2010 22:27
Група Е е наи лесна
27.08.2010 22:24
Силно се надявах ЦСКА да попаднат в група А, за да играем срещу едни от най-добрите в Европа. За жалост това не стана! Пожелавам успехи на ЦСКА, както и на "Левски". И спрете с тея детски заяждания, не сте в първи клас!
27.08.2010 22:08
Спокойно пичове и двата отбора ще излязат от групите и ще продължат за купата на българия *lol*
27.08.2010 21:30
Juventus_tifoz,точно по тази причина и аз писах предните постове тук.А колкото до изтритите коментари-добре дошъл в клуба *beer*
27.08.2010 21:11
Трябва и левскари и цскари да сме доволни от жребия. Все пак добре че не се паднахма с Ювентус и Манчестър Сити или Атлетико Мадрид и БАйер Леверкузен.Разликата между и Порто и Спортинг не е много голяма, Гент и Рапид според мен също са горе долу на едно ниво, да вярно че Рапид остраниха Вила, но пък Гент отсраниха, Фейнеорд.И не съм сигурен че Бешикташ са по добри от Лил.Затова на мене заглавието на статията ми звучи малко пресилено.
27.08.2010 21:02
Winner трябва да отворят един раздел за мненията на потребителите. Няма къде да пиша, затова ще пиша тук *stop* С всеки ден се убеждавам, че сайта е съставен от мързеливци. Сутрин преди 10,00 няма никаква новина, и вечерта след 18,30, 19 часа също (с изключение на късни мачове - да напишат колко са завършили). Освен това има доста, новини (поне за моят любим отбор, а и не само), които не се публикуват, или се публикуват със закъснение. Примери от днес - никъде не пише, че Куалярела премина в Ювентус и че Амаури ще отсъства 25 дни. За трансфера на Балотели в Сити новината излезе чак на другия ден. Много зле *sick* Освен това в доста от статиите има мноого правописни грешки. Нека който прочете това, да добави нещо, което съм изпуснал. Докато не ми изтрият коментара *joking*
27.08.2010 20:44
Мен ме изкефи Гонзо като каза Спортинг са по-добри от нас а другите 2 отбора са на нашето ниво хахах Левски - Лил аз не виждам как може Левски да е на нивото на Лил дето всеки мач бутат по 2-3 гола
27.08.2010 20:43
като копирате линка изчистете паузите.Сложил съм ги защото без тях се отчита дума по-дълга от 30 символа.
27.08.2010 20:19
Желанието на "питбула" Дембеле се сбъдна! Френски отбор в групата *joking* Тоя няма да им прости *smile*
27.08.2010 20:18
Какво значи добър жребий за ЛЕВСКИ и лош за ЦСКА? Няма лош и добър жребий.Всичко зависи от отбора.Ако погледнем от друга страна кои са по-титулувани отбори в момента, то това са съперниците на ЛЕВСКИ.Порто е по-добър от Спортинг-да.Лил миналата година отстрани шампиона на Турция, а именно Фенербахче.Гент са по-добри в момента от Рапид, австрийският футбол е много зле, като изключим милионите на редбулчетата..
27.08.2010 20:07
Osetenovo последните два коментара са за секция вицове.
27.08.2010 19:55
Абе да ви ебем у турците, ако вие страдате от липса на късмет, не знам! Да се добуташ до групите с два абсолютно аматьорски отбора е не знам за по-голям късмет!
27.08.2010 19:49
ManUtdTillidie и за какво да завиждам?
27.08.2010 19:48
Sevliotok пич не се присмивай на чуждото нещастие утре ти да не си на негово място, защото го заслужаваш
27.08.2010 19:47
Не се паднаха ЦСКА с БАТЕ или Дебрецен за да слушаме сега как цецките ни убеждават че се били от световно класа.Както беше междудругото и с Галатасарай когата те играха с него/преди това когато Левски игра с него то не бяха приказки от какъв слабак сме отпаднали/
27.08.2010 19:44
litexoleole стига си завиждал пич.
27.08.2010 19:42
pirojkata щели са да ни клецат ?! леле аз сега го научавам това до колкото си спомням Митрев им подари гола и след това не излязоха от своята половина бе турчин , вкараха им пичовете 2 гола набързо и Дембеле пропусна 4 чисти положения а Аик останаха с два шута към вратата такаче недей говори като този мач си го изтървал а гледай твоята цеца защото отново 10 аматьора я водеха повече от 20 минути .
27.08.2010 19:34
toblero_Bg за какви 2 победи наg Гент,2-3 равни от Лил и Спортинг говориш незнам просто как може да има такива хора слез на Земята.Първо Гент ще ви бие наи малко с 2-ва гола разлика и б 2-та мача след това Спортинг и Лил няма да ви дадът да минете центара за това си замалчи ,че си смешен.
27.08.2010 19:33
Абе ей, пирожко мухлясала и мазна! Каквото и да са щели да правят АИК, вече е късно, бихме ги! ПРИМИРИ СЕ! ЛЕВСКИ отстрани един от най-титолуваните отбори в Швеция, а вие какво, бихте баничарите на Уелс и Северна Ирландия! Левски има, дори минимални шансове да излезе от групата, ако не направят някоя глупост, докато ЦСКА няма абсолютно никакви шансове, да бие който и да е от тези отбори ( просто са много слаби ) пак се примири, или чорбарския ти мозък е много ограничен за да си представи как ЦСКА са по-слаби от Левски! Не знам ама най-голямото турско дерби тепърва предстои и то е именно ЦСКА и Бешикташ, така че вземи млъкни и се заври някъде! Само Левски! *cigarette*
27.08.2010 19:33
скапани малоумни чорбари тия турчоляги ще дойдат тук и ще ви е*ат путките майни така както направиха галата сарай преди няколко години с по 3:0 и тук и в турция а пак за порто и рапид да не говорим в груповата фаза играехте с аматиори от уелс ирландия и бог знае още от каде но сега сте само пълнеж в групата си *angry*
27.08.2010 19:12
Най-добър е жребият за Литекс...Няма да се излагат пове4е..... *smile*Вие турски сини говеда-мъл4ете....!Викате ни Цецка,ама АИК щеше да ви КЛЕЦКА *party* Ще излезете от групите...?!Хахахаха, в4ера се насрахте рано,рано.... А мен ме е яд,4е немаше как да се паднете пак с Батето....Сега ходете по джамиите,но този път и алах нема да ви помогне....Рогати сини безподобни животни....
27.08.2010 19:11
Изобщо не ме интересува дали ЦСКА ще свършат последни с 20 допуснати гола или 50 ... АЗ искам като дойдат турчолята да ги спукаме от бой в София поне с 3 гола разлика !!! *thumb_down*
27.08.2010 19:08
И го махнете това заглавие че е смешно . Противниците на Левски и ЦСКА са почти същата класа със съвсем мъничко превъзходство на тази на ЦСКА.
27.08.2010 18:23
Sevliotok точно повечето цскари са селяни и малоумници.
27.08.2010 18:02
Тук се коментира жребия а не простотиите на лефскари!НО факт по просто от лефскара няма!Вчера на едно кръстовище в Атина видях сакат човек без един крак в инвалидна количка с тениска на Левски да проси пари....толкова ви е акъла посинени задници такива.
27.08.2010 17:57
това "Добър жребий за Левски" е все едно че е сигурно излизането им от групата *sick* и както преди мен казаха , не си мислете че цска са с по-тежките мачове , защото групата на Левски е повече от трудна *smile* може би най-лесната група е F *thinking*
27.08.2010 17:53
Който твърди , че жребия на Левски е по-лесен, явно не те се интересува от европейски футбол.Аз ще бъда щастлив , ако вземе точка от тия съперници. Поне ще гледаме добри отбори! Късмет на Левски 1914!
27.08.2010 17:46
Методиев и ти човека, който е писал статията сте мнгоо зле как може съперниците на Левски да са по слаби тва може да го каже човек, който не гледа футбол мога да поспоря дори, че е обратното като се вземе под предвид, че Рапид в момента са по- слаби от Гент както и Бешикташ от Лил, но в никакъв случаи групата на Левски не е по слаба
27.08.2010 17:33
аз не храня, уважавам и двата отбора и направо казвам истината директно, не ме интересува дали ще е негативно за моя отбор ЦСКА, ако го заслужава или пък да кажа нещо положително за кръвния враг на моя отбор - Левски. А вие си изказвате тъпата злоба .. говеда и свине, наистина сте такива .. + това половината сте от селата, какво толкова са вдъхновили софийските отбори .. не знам
27.08.2010 17:29
Вижда се кой от двама ни е селянин *smile*
27.08.2010 17:27
MeToDueB изобщо не ме ебе Българското първенство гледам само Англия,но това не пречи да нахраня някое други чорбе ?
27.08.2010 17:26
Иначе, като махнем злобата на говеда и свине (буквално .. ) има левскари и цесекари, има говеда и свине .. точно тия, които се храните постоянно заради това тъпо първенство, което ви е критеий за истински футбол, а грам не разбирате от футбол, яко сте се заблудили, че гледате такъв .. и се псувате, като каруцари, вместо сега да се радвате, че два отбора спечелиха правото си да играят в Лига Европа и трупат коефициент на страната .. вие се скъсвате от заяждане .. евала на Левски за по-лесния жребий, трудно за ЦСКА, но пък няма значение, и да срещнеш трудни отбори винаги е от полза, това не е Световно първенство през 4 години и да се молим за лесна група .. тия турнири са всяка година, така че дори групата да е трудна, самото участие винаги е от полза, а ако е световно .. национален отбор да стискаме палци за лесни отбори .. все пак през 4 години, ама кво значение има с кой отбор с и в ЛЕ, по-добре с по-трудни да гледаме дербита *smile* Кеф, поне до края на годината ще се кефим на мачовете. И не се заяждайте говеда и свине
27.08.2010 17:25
ем не знам да ти кажа и не ме ебе кога цецка ще искара вратар да варди на шампиони ? НИКОГА.ЕЕ поне ще се гледа турско дерби цецка - бешикташ *lol*
27.08.2010 17:22
igotleanxD написа: добре .. ЦСКА е турски отбор, а всички г.д някакви футболисти са директно трансферирани в родината им - Турция .. и Гонзалез 88 мача 5 гола за цялата кариера и всеки .. Левски всеки играч им в Турция, Касъмпаша тия ония .. поне да бяха в големите отбори трансферите им, а те се в някакви смешни .. после кои са турци хахаха
27.08.2010 17:22
icone_81 за къде с тоя тъп песимизъм бе ?! И Калмарите и Аик нямаше да бием ама ето стига само сте мрънкали ооо те ще ни бият ...Отбора трябва да тръгне страшно амбициран и мотивиран и да мисли за първо място , във футбола няма невъзможни неща !
27.08.2010 17:21
О,да Куарешма яко ще дъни чорбетата *lol*
27.08.2010 17:17
michael_forever,напълно си прав брато ЦЕЦКА са ТУРСКИ ОТБОР и не трябваше да допускат 2 отбора от 1 страна *party*
27.08.2010 17:16
Взимам 2 победи наg Гент(ще бъде трудно, ама много), взимаме поне 2-3 равни от Лил и Спортинг и най-много да завършим с 2 загуби. От това следва, че се класираме. Хубавото е ,че сме домакини в първия мач
27.08.2010 17:16
Аз като гледам, нашите отбори отново ще са фаворити за първите две места /от долу нагоре, разбира се/, като вероятно ще се конкурират с Карпати Лвов; Арис и Лех Познан, може би.
27.08.2010 17:15
Програмата на Левски в Група C на Лига Европа:|||16 септември: Левски – Гент 20:00 часа|||30 септември: Спортинг Лисабон – Левски 22:05 часа|||21 октомври: Лил – Левски 22:05 часа|||4 ноември: Левски – Лил 20:00 часа|||1 декември: Гент – Левски 22:05 часа|||16 декември: Левски – Спортинг Лисабон 20:00 часа
27.08.2010 17:08
Madoto_1 линковете и аз мога да ти ги дам *smile* апък и сателитна телевизия има , ама да следиш 20-30 първенства и да твърдиш, че гледаш по много мачове от първенство как да стане? събота и неделя да гледаш 16 часа са 10-11 мача значи 22 на кръг от 30 първенства значи оня многознайко е гледал макс. по два мача на отбор на сезон.
27.08.2010 17:04
от ЦСКА съм и ще се надявам със всички сили да направим нещо,но реалността е съвсем различна. Просто нямаме абсолютно никакъв шанс дори да вкараме гол на някой от тези тимове освен ако не стане чудо. Трябва да се вземат спешни мерки да се подобри състоянието на отбора защото с такава игра само ще станем за посмешище. На Левски ще пожелая успех видя се че имат силите да покажат добър футбол и да се представят добре в групите.
27.08.2010 17:03
michael_forever Не остнаха съгражданите ви от Израел иначе голямо Дерби щеше да е До колкото за жребия на Лески невиждам кои са лесни Лил които миналата година биха Ливърпул 1:0 или Спортин Лисабон ? Дори които наричате слаби Гент ще ви мачка и двата мача в Белгия 2:0 в София 0:1 *smile* *thumb_up* а за другите няма смисал да говоря
27.08.2010 16:59
Ако Левски искат да продължат трябва задължително да бият Гент 2 пъти, да бият Лил на герена и да не паднат във Франция, а пък със Спортинг каквото дойде. Задачата на ЦСКА е много по-сложна. Там единствено може да се мерят сили само с Рапид.
27.08.2010 16:52
Дано наще пияници от ЦСКА да се стегнат и да заиграят добре имаме играчи, но не и дисциплина.Същото се отнася и за Левски те пък кви са късметлии да земат такъв играч като Дембеле, но най-вероятно и 2-та отбора нищо няма да направят, но ако става въпрос за чалга и пиене ще бием всички!
27.08.2010 16:51
Ако има група в Лига Европа. Ланели, Тре Фиоре,Гревемахер.Тогава някой от Бг отборите може и да я спечели.А при тези сериозни отбори като Бешикташ,Лил,Спортинг Лисабон,Порто, вероятноста да излезем от групие на който и да е Бг тим е доста малка.Не се заблуждавайте хора,ако откраднем някоя точка на домакинските мачове е супер направо.Иначе дано да ме опровергаят Българските тимове и да покажат красив футбол.Успех на БГ отборите. *thumb_up*
27.08.2010 16:51
Kalinho да ти кажа, ако те интересува мога да ти дам линкове за много първенства където да гледаш мачове.За жребия.. не мисля, че и 2-та отбора имат шанс!!!Левски ще бъдат размазани от Лил и Лисабон, а Гент сигурно ще ги победи с по-малка разлика.За ЦСКА е наистина доста по-трудно и не мисля, че имат шанс дори за точка.
27.08.2010 16:19
Успех и на двата ни отбора в евротурнирите ! *cigarette*
27.08.2010 16:19
Реалноста е : Дано не ни шамариат много в групите,но заради залаганията може и да откраднем някои мач без значение.
27.08.2010 16:16
Честито на Левскарите добър жребий,Гарата ще наказва сънародници.Имаме шанс дори да продължим.Също така искам да обърна внимание на УЕФА да не бъдат толкова небрежни и да допускат 2 отбора от 1 държава в 1 група.Става въпрос естествено за Ц(*КА и Бешикташ. *lol*
27.08.2010 16:15
От 2 години съм в саита и не съм виждал по разглеждана статия видян: 20 000 *thumb_up*
27.08.2010 16:12
че Спортинг Лисабон слаб отбор ли са? *wonder* но все пак успех и на 2-та отбора *beer*
27.08.2010 16:04
абе монтекарловеца ти явно си някъв феномен по 20-30 първенства следиш,като повече от половината ми е интересно къде ли ги гледаш? и по няколко мача на отбор това ще рече денонощно да гледаш мачове. А случайно да не следиш и Албания трета девизия тогава вече на истина може да се смяташ за специалист. Нормалните хора се аргументират ако смятат, че са прави *smile*
27.08.2010 15:55
Няма какво да ви отварям очите вие не знаете как се казват отборите даже пък на мене правите забелешки *lol* Гледам всички първенства почти когато мога Израел Португалия, Естония, Турция, Франция, Испания, Англия, Латвия, Беларус, Белгия, Литва и още някой други и съм гледал не само по 1 мач от тях мисля че имам някаква представа за повечето отбори,а не само да знам имената им.Фактитв са си за мене,и мнението си е мое не натоварвам никого с него *wink*
27.08.2010 15:54
Първите мачове - 16 септември
Вторите мачове - 30 септември
Третите мачове - 21 октомври
Четвъртите мачове - 4 ноември
Петите мачове - 1/2 декември
Шестите мачове - 15/16 декември
27.08.2010 15:54
кога са мачовете на кои дати ?
27.08.2010 15:52
A ти мислиш ли че ще направите нещо , тогава играха млади играчи сега ръководството е скръб и не знам как ти идва надежда от този мач след като гледаш вече 9-10 мача че ЦСКА са суперслаби . Късмет и на тях но не знам защо пускш емотиконката за пукане от смях...?!
27.08.2010 15:51
feri щом мислиш че гент са по добри от Бешикташ значи толкоз разбираш от футбол *lol*
27.08.2010 15:51
qwerty88 а като ги замирисахте, и кво стана? А да равен с резервите на резервите, а уж щяхте да играте 1/4 финал.
27.08.2010 15:49
monte_carlo ти направо ни уби с факти ... ааааа оня отбор много по-силен от тоя отбор , ааааа е тоя другия отбор е по-добър от тоя отбор а тоя третиря отбор е много по-добър от оня другия отбор.
27.08.2010 15:48
Вие така говорихте и срещу Динамо М, как щели да ни смажат, нямало да помиришем групите и т.н. *lol*
27.08.2010 15:48
monte_carlo ти по какви обективни критерий сравни тези отбори и отсече , кои са по-класни аз така като гледам втория в Белгия е много по силен от 3 в Турция, 3 във Франция е много по силем от 3в Турция и 3 в Австрия справка коефициентите на УЕФА
27.08.2010 15:48
абе монте карло ти още малко спортинг ще ги изкараш, че изпадат а Порто, че още са отбора който спечели ШЛ преди години. А Рапид кво им е толкова силното отбор на две седмици като Берое им прави равен със измислена дузпа за Рапид, в реванша нищо, че биха са слаби. Вчера ги гледах след 60мин,супер късмет, ти ги изкара отбора от преди 15-20год.
27.08.2010 15:47
Ще ги видим тези анонимни защитници и срещу Порто и Бешикташ,и двата отбора обичат да дупчат голове *joking* Порто нищо чудно да вкара и някой гол от центъра,имат невероятни стрелци от далечна дистанция,най-голямата слабост според мене за бг отборите,нито 1 наш отбор няма качествен стрелец от далече.Португалците от 30 метра си вкарват без особени проблеми,наще топката не могат докарат *smile*
27.08.2010 15:43
В Истанбул ще има разгром Куарежма и Гути рез минимум 4-0
27.08.2010 15:42
Левски биха дупката АИК и сега се точат на Лил и Спортинг *lol* И двата "гранда" не са кой знае какво, няма смисъл да правите сметки как ЦСКА и Левски ще излязат, а зимата да спорите кой паднал с по-малко. *lol*
27.08.2010 15:40
Незнам кое му е доброто за Левски ,че Лил,Спортинг и Гент са слаби ли Гент завършиха на 2-ро място в Белгийското първенство ,а пък за Лил иСпортинг да не говорим пчти всяка година са в групите на евро турнирите.За ЦСКА жребия наистина е тежък .но се надявам да направим нешту срещу Бешикташ и Рапид в София все пак Бешиктш не са постоянен отбор ту бият ту падат ,а и звездите им не са толкова силни щом играят в Бешикташ ясна ми е работата.Те ако са големи звезди в момента да са си останали в отборите що отиват в Бешикташ.
27.08.2010 15:38
Оффф чакай малко я кажи ся да чуя с кое съперниците на ЦСКА по-леки. Порто-Спортинг,Порто последните години винаги са били много по-стойностният отбор от двата,мястото на Порто изобщо не е в ЛЕ,те са си за ШЛ,но се прецакаха предната година,тази мисля,че ще са 1-ви.Бешикташ-Лил,тука вярно долу горе са на едно ниво.Турците обаче като домакини имат невероятна публика,а и съм забелязал,че играят много бърз футбол,по-бърз от френския според мене особено трите гранда в Турция,така че слагам леко предимство за Бешикташ.АА Гент-Рапид Виена е тука е обидно да се прави дори някакво сравнение,Рапид са 2 класи над белгииците,много по-опитни са и дори в криза си остават много-по силният отбор.Гент няма никакъв опит.Я ми кажи ти как изчисли,че ЦСКА са в по-лесната група ? *cigarette*
27.08.2010 15:35
Ей глупавите хора край нямат!И с Ювентус и Ман сити да се бяхме паднали пак щяха да завиждат и да реват,че сме с по-слаби противници...Говореха как ако те били играли с Бате Борисов,Дебрецен,Жилина и т.н. ще ли да играят много по-добре,само че Литекс имаше лошия късмет да се срещне с тези отбори и какво се случи???Докато в същото време чорбата се мъчи с аматьорски отбори няма правото на глас !!!Само показват колко са жалки и по-скоро хейтъри на Левски отколкото фенове на ЦСКА *sick*
27.08.2010 15:35
Айде Синитееееееееееееееееее!!!
27.08.2010 15:31
Левски успяха да бият и Окер и Марсилия,мислиш ли,че Лил са по-силни от тях ? Ще ги пометем и тях мачкааййййййййй *cigarette*
27.08.2010 15:31
Стига глупости отборите на ЦСКА са много по приемливи от тези на Левски, турските отбори тази година са пълна скръб.Бешикташ са 10 в момента в Турция. Рапид Виена са 3 в Австрия. Така ,че само Порто са силни, но за всички цесекари отборите с които те играят са световна класа, а тези с които играе Левски са трактористи и т.н. Но видяхме как се справиха с "Текезесто"
27.08.2010 15:28
Mart0_91 а ти чувал ли си за едно нещо нарича се годинки при Гути колко ли са? А Куарешма супер играч ама за последните два сезона колко мача има?
В Лил играят много млади и класни играчи,примерно Еден Азар суперт талант с голямо бъдеще, като цяло отбора е много силен, не знам от кога френските отбори станаха толкова слаби според някой
27.08.2010 15:26
хаха казах че ГенК не са били Фейенорд ГенТ ги биха с 2 на 1 общ резолтат а колкото до Вила не мисля че които и да е отбор от челната десятка на Вишата лига може да се нарече слаб и Фулам миналата години понеже бяха слаби играха финал в турнира такаче не подценяваите Рапид изопщо не са слаби и да ГЕНТТТТТ са по слаби от тях !!!!
27.08.2010 15:25
тоз пък и той разбирач сравнително слабия отбор на Нюкасъл *thumb_down* футболни критици само тук да четеш глупости и да пълнееш
27.08.2010 15:25
Някои хора са мечтатели тука...ЦСКА са трагични, разберете,ще е чудо, ако направят нещо! Погледнете им играта и после гледайте другите отбори как са, защото те са много по-добре от ЦСКА! Едно ТНС им се опъна като бяха гости цесекарите. Много си мечтаете. няма лесно в европа, каквото такова. Но Левски има шанс да направи нещо в пъти повече от ЦСКА. Но им желая успех и късмет!
27.08.2010 15:21
Mart0_91 е кво ще кажеш, че не са били Фейенорд така ли? А Астън Вила ги гледах много късмет за Рапид, и да не говорим Вила въобще никой не знае какво става с клуба, през уикенда отнесоха и 6 гола от сравнително слабия за момента отбор на Нюкясъл.
27.08.2010 15:19
nasko_di няма да стане защото цяла БГ начело с БФС стои зад цска и няма да позволи колкото и дългове да натрупат.
27.08.2010 15:18
tottenham1882 написа:
Бе вие тъпи ли сте бе хора вместо да ги подкряпяте бг отборите ви е ги хулите,а относно жребия и двата отбора нямат шанс, е цска има по големи шансове особено като домакин срещу рапид и бешикташ,ама и левски има своя шанс с гент
.... нищо не разбираш от футбол. Левски има голям шанс да завърши на второ място в група да не кажа и първо с тази игра която показва и с тези футболисти, дано няма само контузени и да излязат с опимален състав. А отностно ЦСКА с играта която показват няма да могат да вземат даже и точка от Рапид, Берое поне това направиха и ихра доста сърцато. Следователно стана ясно че Левски има по-голям шанс да излезе от групите докато ЦСКА няма поне на този етап
27.08.2010 15:18
и 2та наши отбора гълтат вода... много сме слаби за нататъка.. в България няма футбол.. като гледах снощи Литекс.. пълна трагедия.. това е истината аз съм реалист и това е.. ще паднем от всички.. *lol* не ги виждам просто наще какво ще направят.. поне ще гледаме резил! *party* *lol*
27.08.2010 15:18
Абе много разбирате чували ли сте за Гути за Клоарешма :? играят в БЕШИКТАШ!!!!! в Лил кой играе?!?!
27.08.2010 15:16
Kalinho Генк не биха Фейнорд а паднаха от Порто снощи нещо си изпуснал мачовете *lol* Левски се падна с ГенТ има разлика между отборите !!!! и да Рапид са толкова слаби, че просто... какво като биха Астън Вила насред Бирмингам СНОЩИ!!! я се осъзнаи малко ЗЛЕ!!!
27.08.2010 15:14
Нека не избързваме с прогнозите...много хора и миналата година прогнозираха излизане на БГ отборите от групите но...
27.08.2010 15:14
spaiker_89 една от най-лесните групи ви се паднаа кво се ежищ
27.08.2010 15:14
Бе вие тъпи ли сте бе хора вместо да ги подкряпяте бг отборите ви е ги хулите,а относно жребия и двата отбора нямат шанс, е цска има по големи шансове особено като домакин срещу рапид и бешикташ,ама и левски има своя шанс с гент
27.08.2010 15:13
Левски и Цска на финал *lol* *beer*
27.08.2010 15:13
manutd_forlife ???! Какво говориш бе с изключение на Рапид групите са абсолютно същото нещо и не знам защо се извиняваш с това след като отупахме шведски отбор с 15 поредни победи и шведския шампион и носител на купата докато ЦСКА се мъчеше срещу аматьори?!!! *wonder* *stop*
27.08.2010 15:12
monte_carlo,чул те Господ *thumb_up* ,но както си тръгнал я кажи и съперниците ни до финала *beer*
27.08.2010 15:12
Наистина жребия за Левски е добър,дано да продължиме с добрите игри и да успеем да излезнем от групата *smile* *thumb_up* *beer*
27.08.2010 15:12
Пича дето е писал стиятия е многоо зле как може такова заглавие как ше им е по лесна групата много зле Порто Спортинг са на едно чета някав писал Бешикаш били по силни от Лил изобщо не си в час брат пак Рапид видяхме ги че не са толквоа силни опраите заглавието смешно е
27.08.2010 15:12
каде е оня мухъл батков сега да каже че на цска се падат мижави отборчета
27.08.2010 15:11
Mart0_91 правя разлика. А ти? Щото Рапид виждал ли си ги колко са слаби, просто са по зле в момента от Генк, който отстраниха Феенорд
27.08.2010 15:11
А Рапид ги видяхме срещу Берое колко са велики. А това, че отстраниха Астън Вила се дължи на кьопавия президент на английския отбор.
27.08.2010 15:11
И миналата година правихте едни сметки ама май излязоха криви. ЦСКА са зле и нищо няма да направят, а Левски не са кой знае колко напред, биха с мъка АИК, които са шампиони, ама в момента са попаднали не в дупка, а яма. АИК<Спортинг, Гент, Лил. Не си правете илюзий.
27.08.2010 15:10
Успех на Българските отбори пожелавам.... и дано тази година да минат групите и двата отбора *smile*
27.08.2010 15:10
Генк е вярно,че са добри,но отпаднаха от Порто,АА Гент са по-слабички,Левски ще ги бие и 2-та мача,Срещу Лил победа като домакин и равен като гост.Срещу спортинг загуба като гост и равен като домакин и минаваме групите *cigarette*
27.08.2010 15:10
manutd_forlife кога левски се е падал в лесна група ?? челси барселона вердер после виляреал залзбург и лацио ??? може би искаш да кажеш, за отборите в предварителните кръгове като БАТЕ и жилина там съм съгласен, но за групите Левски попринцип се пада на трудни, сега е по-добре.
27.08.2010 15:10
да Лил неса слаби миналата година биха ливьрпул в Франция
27.08.2010 15:09
И Гент и Генк са от белгия. *lol*
27.08.2010 15:09
лелеле как не ви е срам да се изказвате въобще!!! само говорят,а разлика между АА Гент и РК Генк не могат да направят!Лил не са по-слаби от Бешикташ ,а АА Гент със сигурност не са по-слаби от Рапид Виена,така че стига сте ревали и спорили за глупости!Едва ли и двата отбора шще направят повече от 4 точки преко сили,важното е да ги подкрепяме(всеки своя отбор)
27.08.2010 15:09
аз сам от цска но жребият на левски не ми се вижда по лек
27.08.2010 15:08
Kalinho много си зле честно ти го казвам правиш ли разлика между ГенК и АА ГенТ *lol*
27.08.2010 15:08
Гадно за Цска дано измькнем то4ки от отборите и даи боже да се класира поне 1-иния отбор в другата фаза !!! 4акат ни интересни месеци до Коледа *beer*
27.08.2010 15:08
manutd_forlife лешник такъв я си оправи правописа и тогава коментирай.Какво им е лесно на противниците на Левски бе идиотче.Може би Спортинг или пък Лил са слаби така ли.Отбори който доста често играят в Шампионската лига.А за ААГент не ми се говори и те са си от доста висока класа.Левски може би сравнение с Цска е в по ПОНОСИМАТА група,но не ми говори глупости за лесни съперници и как не сме може ли да се възползваме.Пожелавам успех и на двата отбора,определено ще им е нужен *thumb_up*
27.08.2010 15:07
kioprov хубаво е да си мечтаеш..и тази година литекс ще си купят титлата в България
27.08.2010 15:07
Някои са се объркали Левски се паднаха с генТ, а не генК
27.08.2010 15:07
Как ще е еднакъв жребият бре *lol* ЦСКА събра възможно най-силните отбори,които можеше.Ако беше се паднал и Иънг Бойс вместо Рапид комплекта щеше да е пълен *lol*
27.08.2010 15:06
Ако питате мен, шансовете на двата отбора са равни. Дано ЦСКА и Левски успеят да вземат някоя и друга точка, защото, както на Левски жребия е "МНОГО ДОБЪР", може би същото си го казват и тези от Генк, Лил и Спортинг. Не мислите ли така?
27.08.2010 15:06
Не , че нещо , ама Спортинг Лисабон и Лил никак не са лесни *thumb_down* Да се надяваме , че поне ще направиме някоя точка *thumb_up*
27.08.2010 15:06
Пълни простотии се пишат тука *sick* И Левски и Цска се паднаха в напълно равностойни групи,само трябва да се надяваме да измъкнем някоя точка,защото за прескачане на групите не можем да говорим на тоя етап *beer*
27.08.2010 15:05
Глупости! ЦСКА играе с португалски, турски и австрийски отбор, а Левски с португалски, френски и белгийски. Еднакъв жребий и за двата отбора. Всичко си зависи от нашите момчета, ако искат да се покажат това е "СЦЕНАТА"! 11 срещу 11 са нали??? Чакат ни интересни мачове с добри отбори това е.
27.08.2010 15:04
Leeds nice ->Тъп селянин си от километри си личи, сигурно си от онея латекси дето ги биха като тъпан Деберцините *lol* Едно лапе ще почне да храни с псувните от улицата, защото само това знае, няма акъл да спори. Жал ми е за тебе...
27.08.2010 15:04
тази година левски ще има требъл - купата на ЛИГА Европа,Купата на България и Шампион на България ае само Левски *beer*
27.08.2010 15:03
Калиньо Порто е 1 класа над Спортинг в момента,бъркаш се нещо.Гент са най-слабият белгийски отбор в групите,дори и Рапид както не е във форма си остава много по-силен *thumb_up* САМО ЛЕВСКИИИ
27.08.2010 15:03
Ей hateri осъзнайте се малко
27.08.2010 15:02
и отново няма никакви изненади на левски пак лесни противници а на цска 3 пъти по-трудни не мога да си обесня как така става секи път и говедата никога не се възползват от такива групи и пак няма да успеят да се възползват
27.08.2010 15:02
genchooo На 16 септември започват
27.08.2010 15:01
Жребият е горе долу еднакъв - Спортинг - Порто в момента са еднакво силни. Лил - Бешикташ - да реално тука Бешикташ са малко по силния отбор, ама Лил никак не са слаби, до скоро бяха редовен участник в ШЛ. A Генк - Рапид, Генк са по силния отбор, Рапид са много зле видя се и на мачовете с Берое. Реално даже Цска са в по добра ситуация има отбор който 100% трбява да бият и евентуално равен там, докато при Левски нещата са по оспорвани
27.08.2010 15:01
ЦСКА още отсега отпадат от групите,срещу някой тимове дори е по-добре да си пишат служебна загуба,например срещу Порто.Все пак по-добре е да им пишат само 3-0 отколкото 5-0 например *lol* ЦСКА няма да хване точка от тези мачове,Бешикташ ще ги терат и те с 3-4 гола,Рапид не са във форма,но пак най-малко с 2-0 ще бият чорбите.Левски ще завърши на второ място в групата си и ще излезе,на 1-во ще е Спортинг *thumb_up*
27.08.2010 15:01
Момчета дай те да праим изводите на края *stop*
Иначе на Цска жребия е отврат *sick* а на Левски е мн добър!Пожелавам късмет на всички бг отбори макар,че съм от Левски *wink*
27.08.2010 15:01
Manower ти си много глупав.Скрий се някъде тъпанар.Кур за лефски и дано им падне самолета.хахахахаха *lol*
27.08.2010 15:01
цска не могат да бият видима тнс пък тия отбори ше бият ае стига
27.08.2010 15:01
Левски спаси ЦСКА от първата група!
27.08.2010 15:00
И 2-та отбора отпадат, колкото и да не искаме и да се надяваме *lol* Дано направят нещо, но силно се съмнявам *lol* *joking*
27.08.2010 14:59
да се бяхте паднали в група А , да видите кво е труден жребий тъпи ревлйовци дося като играхте с Тнс и етакива ви беше хубаво нали *wink* ако Генк хвани Бишикташ ще ги насере , таакче групите са равностойни ама то за цецка ест , че ще е трудно те са свикнали с тнс и етакиа тимчета *lol*
27.08.2010 14:59
radiigra4 ти чуваш ли се кво говориш бе ?! *lol*
27.08.2010 14:59
Хахахаха Кое му е лесното на жребия,че ще ние бият като шкембе в довар ли.Поне да се бяхме паднали с Юве и Ман Сити че да гледаме отбори.Кур за ЦСКА и Лефски
27.08.2010 14:59
Пичове поне ще гледаме Хълк на живо *lol*
27.08.2010 14:59
хаха тоя па! *lol* абе сънливно в кой свят живееш,бе?! *lol* Ама наистина сте много тъпи чорбарите. Има да ви пълнят кошницата. Левски има шанс, Левски е отбора на народа,ЛЕВСКИ Е НАЙ-ДОБРИЯТ ОТБОР В БЪЛГАРИЯ В МОМЕНТА!!!! САМО ЛЕВСКИ!!!
27.08.2010 14:59
radiigra4 Ми радваме се бе кво? Сега ще ви видим как ще играете срещу силните отбори! *lol*
27.08.2010 14:59
На Левски всееки жребий щеше да им е тежък. Говеда скапани.
27.08.2010 14:58
ЛЕвски пак неа излезат от групите *lol*
27.08.2010 14:58
кога почва лига европа
27.08.2010 14:58
пф пълни глупости тъпи чурбари такива и двете групи са напълно равностойни
27.08.2010 14:57
абе чорбари кво ви е яд че имаме повече шанс да прескочим групите ми по добри сме и имахме повече късмет САМО ЛЕВСКИ дано ЦСКА да ги очукат якккооо *thumb_up* *beer* *party* *lol*
27.08.2010 14:57
ЦСКА мачка рапид заради Берое !!!! *devil* *stop*
27.08.2010 14:57
Гинеколог не говори глупости *lol* *lol* И 2 отбора си остават в групите . *joking* *stop*
27.08.2010 14:56
Говеда гадни радвайте се сега, защото ние ще излезем от тази група. ЦСКА играят най-добре срещу силни утвърдени отбори.
27.08.2010 14:56
Е, защо е по-добър жребия за Левски? Защото са много по-добри от ЦСКА на този етап *wink*
27.08.2010 14:56
цска са толкова слаби просто срещу тези отбори немат шанс левски ше имат поне 1 победа или равен а даноо левскии *party* кур за ЦСКААА *thumb_up* *beer*
27.08.2010 14:56
Цска-Бешикташ отбори от една и съща държава нали немогат да се паднат *lol* турското дерби хаха
27.08.2010 14:56
левски ще мине яд да вие *joking*
27.08.2010 14:56
чакайте е .. кфо па толкова е станало .. лиабон - порто д/г равностойни отбори кфо лил неможе да бие бешик ташак . .вай вай гент са по слаби от рапид но тфа е ..
27.08.2010 14:55
оха прасетата ще ги колят *party*
27.08.2010 14:55
от цска съм ама и 2-та отбора ще ядат голям бой особенно цска *thumb_up*
27.08.2010 14:54
от де знаеш че нема да ги прескочат ми ако прескочат имат повече шанс само левски *thumb_up*
27.08.2010 14:53
Ами жребият е ясен! Успех и на двата отбора! *thumb_up*
27.08.2010 14:53
ЦСКА пак с по-добър жребий. Поне ще играят с по-големи имена, и ще има повече интерес. Иначе,както и Левски, няма да прескочат групите.
27.08.2010 14:53
ахахха ЦСКА нямат шанс мръсни говедааа нека ви чорбариии *party* *thumb_up* *lol* *beer*
27.08.2010 14:52
ти еба и комютъра избира ги как си иска .. офф аре ся ревете ве нещтасни левскарчета .. винаги имате тоя умрял касмет ве тампере мампере жилни касметлиичета тапи умрели
27.08.2010 14:51
Рапид Виена вече е нещо друго . Извода е , че и 2 ни отбора ще ядат бой *sick* *erm* *stop*
27.08.2010 14:51
цска не ги виждам *sad* *joking* *sick*
27.08.2010 14:51
лошооооо Рапид *lol*
27.08.2010 14:51
оо рапид *lol*
27.08.2010 14:50
тез гент добри ли са ?
27.08.2010 14:50
Както и Левски ........
27.08.2010 14:50
изтарвахме дебрецените
27.08.2010 14:50
цска въобще не са в форма ще ги млатят яко *party*
27.08.2010 14:49
Ако става за въпрос и ПОРТОи БЕШИКТАШ не са много във форма , друг е въпроса , че и ЦСКА са зле . *sick*
27.08.2010 14:48
кво успех и на двата отбора ве цска изгорехаа осраха саа *lol* *beer*
27.08.2010 14:48
леле Боже Ц(*КА с Порто и Бешикташ до тук беше късмета *lol* :51 но се надявам да направят нещо и някак с магия да излезнат от групите заедно с Левски *joking*
27.08.2010 14:48
левскари не се заблуждавайте ша има да ви бият *erm*
27.08.2010 14:47
ся да видим батков кво 6е каже като на левски групата е по лесна ама не се оплаквам даже се радвам 4е на цска групата им е малко по силна но все пак успех и на двата отбора
27.08.2010 14:47
Добре е групата АЙДЕ ЛЕВСКИ ! *beer*
27.08.2010 14:46
хаха просто те е яд чорбарче щото много добре знаеш че в португалия и в турция ше ви млатят яко а ние срещу спортинг имаме шанс както и срещу гент и лил
27.08.2010 14:46
дабра е групата на левски 2ри да завършат пак добре *sick*
27.08.2010 14:46
гент *beer*
27.08.2010 14:46
Айде и Гент за Левски *joking* Честито
27.08.2010 14:45
Dido_Man_U е кво искаш бе а,б,д или коя *joking* добра група е на левсски
27.08.2010 14:44
Левски имат една не лоша група ... И двата обра не са нищо особено тази година !
27.08.2010 14:44
Кофти *angry* *evil* Май нямат шанс за съжаление. Но да им пожелаем късмет и на двата български отбора! *beer* Все пак и участие в групите не е малко.
27.08.2010 14:44
порто и бешикташ ше ви смачкат ве ей ние имаме повече шанс срещу спортинг и лил *thumb_up*
27.08.2010 14:42
И ЦСКА и Левски ще си останат в групите *stop* *sad*
27.08.2010 14:42
ей тея португалци *wink*
27.08.2010 14:41
цска изгорее якоо *lol* левски имаш повече шанс чорбари мазниии нека ви *thumb_up*
27.08.2010 14:41
хванаха, може би, най-добрите групи *smile*
27.08.2010 14:41
Същото и при ЦСКА *angry* *angry* *evil*
27.08.2010 14:41
цска няма кво да играят *joking* *lol* L *lol*
27.08.2010 14:41
Айде група Е да е за ЦСКА! *thumb_up*
27.08.2010 14:41
Айде и ЦСКА изгоря *sick*
27.08.2010 14:40
е добре порто и бешикташ
27.08.2010 14:40
ManUtdTillidie за спортинг и лил не са мн силни в моментта
27.08.2010 14:40
Група H става все по лесна.
27.08.2010 14:40
Левски обича френските отбори - Оксер и Олимпик Марсилия особено! *lol* Дано и Лил се присъедини към тях! *beer*
27.08.2010 14:39
За ЦСКА най-удобна е група H ...........
27.08.2010 14:38
Ейй яаднаха ни се отбори които са по силни от нас но не са нищо специално че да ги гл в софия *angry* *angry* *evil*
27.08.2010 14:38
Група H е най-лесна до момента
27.08.2010 14:38
Елемнтарна група...излизаме *beer*
27.08.2010 14:37
ЦСКА неможе да се падна в А и B група *erm* *stop*
27.08.2010 14:37
ся цска в група а ся ..... *lol*
27.08.2010 14:37
ЦСКА ще се паднат в Е
27.08.2010 14:37
Цска не може да е в а бе малумник
27.08.2010 14:37
ЦСКА ще е в А! *party*
27.08.2010 14:36
цска а група то ясно *joking* *lol* *lol*
27.08.2010 14:36
да уе .. .. от най добрите....
27.08.2010 14:35
браво на левски добра група *party* *beer*
27.08.2010 14:35
ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ избяга едната удобна група! *angry*
27.08.2010 14:34
Левски в група C *joking* Мъртви са . *sick*
27.08.2010 14:33
Цска във Л Група!!! *smile*
27.08.2010 14:32
Само не А група *sick*
27.08.2010 14:30
Левски ще са в [Е] , а ЦСКА в [C]
27.08.2010 14:30
И сега идва реда на ЦСКА и Левски *beer* *party*
27.08.2010 14:29
Левски в а група *joking*
27.08.2010 14:28
а Левски с Дебрецен *lol*
27.08.2010 14:26
ЮВЕНТУС - Манчестър Сити *thumb_up* Балотели пак ще има да го освиркват *joking*
27.08.2010 14:26
Интересна 1 група се оформя . Още един англо-италиански сблъсък ще има *beer*
27.08.2010 14:26
Манчестър Сити ще смачкат Ювентус *joking*
27.08.2010 14:22
дано ЦСКА се падне с ЦСКА москва
27.08.2010 14:19
ЦСКА отива във В група *party*
27.08.2010 14:14
Мерси , аз н е знаех ,че го дават *beer*
27.08.2010 14:12
Който няма Ринг може да гледа и Канал 1
27.08.2010 14:09
нали от 14 :00 кво стана *erm*
27.08.2010 14:07
Ама не е Левски нали...Моето ЛОКО има повече успехи от Тракия... така че си отивай в подхуенския квартал и пази тишина. *smile* Гундьо...
27.08.2010 14:07
*Дортмунд *smile*
27.08.2010 14:06
Доко сигурно,нз.. *lol*
27.08.2010 14:06
тъпи говеда много знаете миналата година се чудихте къде да се скриете сега пишете против цска дано да ви намушат по 4-5 на мач както в ШЛ преди години
27.08.2010 14:05
Кой отбор има повече успехи от ЦСКА в България и в Европа???
27.08.2010 14:05
Извинявам се за Дормунд не видях урните жалко наистина много исках да ги видя в България *smile* Еми тогава и Атлетико върши работа
27.08.2010 14:05
Хайде спрете се де! Коментарите трябва да са след 6-те мача а не още преди жребият!
27.08.2010 14:03
И за (*ska...няма такъв бъзик *lol* Срещу кой играят успешно,срещу полупрофесионалистите от Клифтънвил и ТеКеЗеСето ли? Сега ще има да ги шият успешно в групите...Титани са да...като допре до събиране на боклуците в София.. *smile*
27.08.2010 14:02
дават го и по двете телевизии
27.08.2010 14:00
Детенце жалко, България не е само настояще, а и минало. По твоята логика щом не трябва да зачитаме успехите на по-малките отбори, трябва ли да празнуваме и 3-ти март...Деца олигофренчета се раждат в България...Боже, накъде отиваме...
27.08.2010 14:00
Ollas,по Ринг и по Канал 1(евентуално)
27.08.2010 13:59
Спортинг / Щутгарт / АЗ, Стяуа / ПСЖ, Левски, Арис / Карпати / Лозана
27.08.2010 13:59
Успех на ЦСКА и Левски в жребия *beer* *smile* *cigarette*
27.08.2010 13:58
така моята прогноза е : Левски, Севиля, ПСЖ и Йънг Бойс. за ЦСКА-Ливърпул, Хетафе и Лозана *thumb_up*
27.08.2010 13:58
Ох мале,Доко били едни от най-успелите бг отбори в Европа,отбор който скоро няма да прокопса в Европа.. *lol* На стадион Бедрок в Пловдив няма да видиш скоро европейски отбор,гарантирам ти го,пий една студена вода и си лягай *thumb_up*
27.08.2010 13:55
Имам неприятното чувство, че българските отбори няма да имат никакъв късмет с жребия тази година.. *thumb_down*
27.08.2010 13:55
Палячо, ЦСКА са най-успелият български отбор в Европа, след това е състава на моя любим Локомотив Пловдив. *smile* ЦСКА са най-добре играещият български отбор в Европа. И да, за англичаните това е дерби от историческа гледна точка. Както и за верни фенове на българския футбол като мен. Ти си гледай там подхуенския фен клуб и заминавай за Касъмпаша!!! Тъпанар...
27.08.2010 13:55
Няма как Дортмунд да се паднат с наш отбор,в една урна сме *thumb_up*
27.08.2010 13:51
Борусия Дортмунд в България,ако може да не е срещу Левски *smile* Що се отнася до другите отбори няма вече слаби да не забравяме кой отбор вчера кой е отстранил така че ...
27.08.2010 13:49
Жребият е заявен и в предварителната програма на Канал 1. Да не повярва човек *thumb_up*
27.08.2010 13:47
Направих си домашен жребий, ама изобщо не ми харесва. Дано истинският да е по-добът! Ето моя:
ГРУПА I
1. Щутгарт (Германия)
2. Палермо (Италия)
3. ЦСКА София (БЪЛГАРИЯ)
4. Утрехт (Холандия)
ГРУПА L
1. Зенит (Русия)
2. Сампдория (Италия)
3. Левски София (БЪЛГАРИЯ)
4. Хайдук Сплит (Хърватия)
27.08.2010 13:41
хаххахахаха Вечното дерби...в групите на ЛИГА ЕВРОПА *lol* *lol*
27.08.2010 13:39
а някой иска ли Леваки и Цска хахахаха дето са не само от 1 страна ми в 1 урна ся ще ме изкефи само и такъв умник да се появи дето да си пожелае това *lol* *lol*
27.08.2010 13:39
@ baresp, мерси. *smile*
27.08.2010 13:38
ще ги дават по евроспорт и ринг бг , обаче тея преводачи са много зле вчера някой забеляза ли го това *lol*
27.08.2010 13:37
НЯКОЙ не иска ли Щутгарт,Байер,Дортмунд *lol*
27.08.2010 13:36
ок тогава ми значи а мадрид хетафе левски и дебрецен и ювинтус палермо цска и йэнг бойс
27.08.2010 13:35
brymbyr оооо колко си прост *sick* сблъсък на ТИТАНИ С ГОЛЯМО ИСТОРИЧЕСКО ЗНАЧЕНИЕ *lol* аве идото такъв ЦСКА - ТИТАНИ *lol* пхахаха смешник *beer*
27.08.2010 13:35
Някой да има идея къде дали тегленето ще се предава по някоя телевизия?
27.08.2010 13:35
Да направо да си разцъкват премиършип мачове в Европа.глупАк *lol*
27.08.2010 13:31
нали ако в 3-та и 4-та урна имаше английски отбори щеше да си пожелае да са в 1 група всичките *lol* *lol*
27.08.2010 13:29
Аааа не тоя с групата Ливърпул и Ман Сити ме разби *lol* *lol*
27.08.2010 13:27
кви идиоти има на тоя свят тоя под мен си пожелава група Ливърпул , Сити и Левски а бе чурбар смотан кажи ми само как ще се паднат 2 английски отбора в 1 група то малко ли си тъп *lol*
27.08.2010 13:24
В групата на ЦСКА ще е доста добре да се падне Ливърпул... един сблъсък на титани в Европа с голямо историческо значение и за двата отбора, ще ми е интересно да го наблюдавам, независимо от крайния резултат.*smile*
27.08.2010 13:23
Ливърпул,Ман Сити,Левски,Дебрецен А.Мадрид,Бешикташ,Цска,Рапид виена *lol*
27.08.2010 13:20
Алкмаар;Стяуа;Цска;Лозана
27.08.2010 13:18
Ливърпул,Палермо,Левски,Гент и Севиля,Брюж,Цска,Карпати *thumb_up*
27.08.2010 13:00
От първа урна най-приемлив вариант са Спортинг Лисабон, Щутгарт и АЗ Алкмаар. с малко късмет могат да бъдат победени от нашите участници. От втора урна според мен най-преодолимите отбори са Хетафе,Стяуа, Брюж и Андерлехт. От четвърта урна най добре е да бъде някой от седните отбори: Лех Познан, Гент, Лозана и Карпати.
27.08.2010 12:55
ManUnited4life, ЦЕЦА?! такъв отбор няма в България, има ЦСКА и ние няма да станем за смях защото не сме евроидиоти а сигурно е излишно да ти кажа че цска макар и преди много години е смачкал юве с 4:1
27.08.2010 12:54
Марийче не знам как са играли като са паднали от ЦЕЦА 3-1 но ако ПАОК играе както играеше срещу Аякс и срещу Фенерите ЦФКА ще загуби и 2та мача и то с разлика.Внимавайте какво си пожелавате чорбари.
27.08.2010 12:51
Човече недей да сравняваш приятелски срещи с турнирни те във фр срещите играят с най дълбоките си резерви като плюс това има по 100 смени такаче в фр мач може и Сити да бият това незначи , че ще стане в групите на Лига Европа
27.08.2010 12:46
Juventus_tifoz простьо искам да се паднете с ЦЕЦА и да станете за смях насред Италия *thumb_up*
27.08.2010 12:46
искам Левски с Хетафе и Шериф да се паднат а що се отнася до първа урна няма значение само да не са Виляреал,Порто и Севиля *thumb_up* Успех *stop* а ЦСКА задължително трябва да се паднат с ПАОК защото ги биха с 3:1 в предсезонна подготовка и имат шанс да вземат победа в София срещу тях при по-добра игра за другите два отбора не ми пука *joking*
27.08.2010 12:43
На мен ми се иска една група ЦСКА, Жилина, БАТЕ, Дебрецен *lol*
27.08.2010 12:31
Ман,Преодоля ли стреса и еуфорията от снощи? *joking* И аз мисля че първа урна всички са силни но е важно 2ра урна да се падне преодолим отбор и от 4та урна да е не някой костелив орех. Примерно Стяуа/Лозана или Карпати. И предпочитам за съперници отбори от Източна Европа.и Разбира се САмо ЛЕВСКИ и КУР за ЦСКА.За свинете им желая Севиля,Ман Сити и Йънг Бойс.
27.08.2010 12:28
етези Паок дето са по долната урна от Гърция са по силни от наще 2 отбора някой който не е следи всички първенства и отбори ще каже кво говриш глупости ама гледайте им малко мачове и после ми говорете *wink* дано ги избегнем от 4-та урна да ни се падне някое по слабо отборче *beer*
27.08.2010 12:19
Аз , Брюж , Левски , Хайдук...
27.08.2010 12:13
Според мен,не трябва да гледаме толкова 1-ва урна.Който и да се падне,ще е силен за нас.Трябва да се надяваме 2-ра да е по-добре.Може би Стяуа,Брюж,Хетафе,ПСЖ и Лил са по-приемливи,но и те не са слаби.Успех на двата отбора!Дано тази година е по-успешна от миналата *wink*
27.08.2010 12:05
От 4-та урна не ни трябват Йънг Бойс и Рапид В. ,че става страшно.Също от втора трябва да се избегнат Сити и Сампдория.От първа пък,който и да дойде с изключение на Аз АЛкмаар все са силни съперници
27.08.2010 11:50
Да 1-ва урна е ужасна *lol*
27.08.2010 11:32
Liverpool Леверкузен Залцбург Утрехт *beer* *thumb_up*
27.08.2010 11:31
Само дано наще момчета не се паднат с някой от 1-ва урна, който го бива, защото като ги гледам там са най-силните отбори *smile*
27.08.2010 11:25
Аз Алкмаар, Андерлехт, ЦСКА, Хайдук Сплит ето на това разчитам и ЦСКА и Хайдук да минат ако не е такава групата дай поне да са ливерпоол/ювентус ман сити и паок... да гледаме на живо големи отбори
27.08.2010 11:24
Искам някой български отбор, срещу Ювентус. За предпочитане да са Говедата *joking*
27.08.2010 11:22
сгре6их по ринг.бг от 14 оо
27.08.2010 11:22
peshotar в Бешикташ играят Куарешма Гути и няколко бразилци,ама иначе не са силни.
27.08.2010 11:19
да пряко по про.бг от 14 оо
27.08.2010 11:15
ше го дават ли някъде жребият ?
27.08.2010 11:13
Всичко друго но не и Утрехт.......само не тях *sad*
27.08.2010 11:12
тая година определено е доста силен турнира с мн добри и равностойни отбори,жалко че наще не са от тях само като видим кои други са в 3та урна сме доволни че няма да играйм с тях *joking* ама поне ще гледаме 2 отбора в ЛЕ пък каквото сабя покаже ,мечтите са безплатни *wink* успех *smile*
27.08.2010 11:10
ЦСКА с юве или ливерпол
27.08.2010 11:09
Или да повторим незабравимият мачове с/у Ливърпул *beer*
27.08.2010 11:08
Според мен Стяуа, Брюж и Хетафе са победими *wink*
27.08.2010 11:08
Иначе Бешикташ ,щутгарт,Азе....не са толкова силни чак
27.08.2010 11:06
Ливърпул
Брюж
Левски
Лозана
Е това ме устройва напълно *beer*
27.08.2010 11:03
които отбори да ни се паднат невиждам как можем да минем групите