Бербатов: Целта ни е да си върнем шампионската титла

15:43
Бербатов: Целта ни е да си върнем шампионската титла
Българският нападател на Манчестър Юнайтед Димитър Бербатов разкри, че е решен да покаже най-доброто от себе си през новия сезон и така да помогне на "червените дяволи" да си върнат шампионската титла от Челси.

Бербатов, който вече има две попадения от началото на сезона, заяви: "През лятото, когато се прибрах в България имах време да помисля за доста неща. Ние искахме да спечелим титлата през миналата година, дадохме всичко от себе си, но в крайна сметка останахме разочаровани. Сега обаче, аз се усещам отлично, имах страхотна предсезонна подготовка. Физически съм готов."

Българинът, който бе привлечен за повече от 30 милиона паунда от Тотнъм преди две години, продължи:

"Искам това да бъде нашият сезон. Най-важното нещо е отборът да записва успехи. Ние искаме да спечелим всички възможни трофеи и да забавляваме хората. Когато излизаш срещу най-добрите, трябва да се трудиш здраво, за да си на тяхното ниво. Направиш ли тази крачка, започваш да израстваш както на терена, така и извън него. Човек осъзнава колко хубаво място за учене е Юнайтед. Клубът сякаш е училище за младите футболисти, което ги учи как да станат най-добрите."

Бербатов, който вкара на Челси и Нюкасъл, разкри и какви са неговите лични планове: "Аз просто искам да играя добре, да се наслаждавам на терена, да бележа и да създавам голове. Футболът е като изкуство, а моята цел е да творя хубави неща на терена. Нашата цел обаче е да си върнем шампионската титла." 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

kokicat
25.08.2010 11:16

psiharizlle ти май не гледаш футбол, защото бъха Челси с 3:1 *wink*

psiharizlle
25.08.2010 08:08

Не виждам как с тоя отбор миналата година незнам как се задържаха в борбата ама таз година с тоз отбор просто нямат шанс според мен няма нови попълнения пък си личи че нещу не им върви играта срещу по силните отбори нямат вътък за натиск само на контри и в накзателно се бранят върза ги няколко пъти миналата година ама таз година ако не земат нови хора няма да я бъди

radoftw
25.08.2010 02:25

GGMU ! *beer* Успехи за напред *smile* *thumb_up*

battRado
25.08.2010 01:23

Трябва да вземат класен атакуващ халф, иначе ще им бъде трудно. *thumb_up*

gaby98
24.08.2010 22:02

червен бряг мрАзи Бербатоф *thumb_down*

kokicat
24.08.2010 20:54

Хайде стига спорихте! Челси си пишат своята история в момента, а Юнайтед и Ливърпул(в по-малка степен и Арсенал) са си написали историята! И Nike_Freak постигни това което е постигнал Бербатов и тогава го обиждай! *stop* *wink*

Madoto_1
24.08.2010 20:45

fena_man_utd това е ясно, но защо винаги в полза на Юнайтед?Няма смисъл да говорим по тази тема, защото тя е безкрайна.Пожелавам ти лека и спокойна вечер и късмет на отбора ти *smile*.

fena_man_utd
24.08.2010 20:42

Съдията е нямал добро виждане на ситуацията заради това сигурно не я е дал.Не е бил сигурен в действията си и е оставил играта да продължи,а и мача беше много динамичен и е трудно да се взимат правилни решения за толкова кратко време.

Madoto_1
24.08.2010 20:41

Не ме разбирайте грешно, аз не искам да се заяждам с феновете на Man.Utd. , но фактите са си факти.Пак казвам, че това не означава, че титлите на Ман.Утд. се дължат на съдийските решения!!!

Lollipopp
24.08.2010 20:37

sarjanta - добре сержанте *lol* разкарай ми се от главата бе заблуден *thumb_down* fena_man_utd - сега много ти знае устата , но бяхте ли загубили онзи финал в Москва сега едва ли щеше да си толкова духовит *sick*

Madoto_1
24.08.2010 20:36

Fena нали говорим за големите мачове?Между Ман. и Арсенал,Челси и Пул?Защото има и много други такива примери за мачове с доста по-малки отбори.Най-близкия е преди 2 дена в мача с/у Фулъм, когато имаше 100% дузпа за Фулъм, но не бе свирена.

gutito1964
24.08.2010 20:29

може но много трудно традицията е голяма работа

fena_man_utd
24.08.2010 20:27

Това са 2-3 мача сезона е от 38.Нормално е съдиите да сгрешат,в някои мачове случва се.За дузпата на Валенсия с/у Ливърпул съм я коментирал много пъти.Има някакво ново правило въведено от ФА.Което гласи,че не е важно къде започва нарушението,а къде свършва.След това за мача със Челси там е ясно съдията компенсира,да не е правилно,но искаше да се реваншира в случая омаза нещата още повече и се получи така,че Юнайтед е подпиран,а в случая и двата отбора бяха подпряни.За падането на Рууни това го оставям без коментар там е ясно,че нямаше дузпа,ама поне можеше след мача да му бяха дали един оскар.Такова хвърляне направи,че го заслужаваше,а и се пързаляше 3-4м. по терена.И последното за Аршавин наистина си заслужаваше дузпата и какво излиза,че нещата с изклщчение на една-две не са чак толкова лоши.

Madoto_1
24.08.2010 20:21

Guti къде прочете да казвам, че Челси са от големите отбори в Англия с история?Просто казвам, че както е тръгнало и те ще напишат своята велика история.

gutito1964
24.08.2010 20:19

а бе МЪДО заеш ли още колко хляб трябва да изяде челси та да се хване поне на малкия пръст на големите английски отбори а това са ливърпъл арсенал и мантюнд нюкасъл в миналото лийдс и нотингам

Madoto_1
24.08.2010 20:06

фена - Манчестър Юнайтед - Арсенал 2:1 - при 0:0 Аршавин е препънат в наказателното поле на Юнайтед и има 1000%-ва дузпа, но съдията не свири нищо.При 1:1 Рууни пада и се вижда, че няма дузпа, но съдията свири дузпа. Манчестър Юнайтед - Ливърпул 2:1 - при резултат 0:1 играч на Юнайтед е фаулиран и е отсъдена дузпа.Нарушението започва извън наказателното поле, но съдията свири дузпа за Юнайтед( такава бе свирена и за Арсенал с/у Блякпул, но ние говорим за мачове м/у големите отбори в Англия).Манчестър Юнайтед - Челси - при резултат 0:2 Македа вкарва с ръка, но гола му бива зачетен, малко преди това Дрогба вкарва от засада, но гола му е зачетен и съдията не остави нещата така и естествено не отсъди фал за ръката на Македа.С последния ми аргумент искам да кажа, че можеше да се свири с/у Юнайтед този път, но съдията все едно реши да им се извини и остави гола на Македа.Тези решения са само от миналия сезон, не говорим изобщо за сезоните преди 2009-2010.

NiKe_FrEaK
24.08.2010 19:58

На вашите екрани вмомента виждате най-големия егоист , загърбил националния отбор за да не го изритат от манчестър и да го продадат на олимпик марсилия . Нямам думи просто , евала на Димитър Барбуков "героя" на България *thumb_down*

fena_man_utd
24.08.2010 19:49

Изложи конкретни аргументи така е много общо.Не те разбирам.

Madoto_1
24.08.2010 19:46

fena_man_utd а в мачовете между Юнайтед и друг голям отбор?Аз за тези мачове говоря, защото там най-много си личи колкоо много се помага на Юнайтед, не казвам, че това ги прави шампиони всяка година, но помага много за да постигат такива резултати.

fena_man_utd
24.08.2010 19:35

Какво ще стане след като си тръгне Съра мнго просто в началото отбора ще изпадне в дупка(дано да греша)и ще им е нужно няколко сезона за да се стабилизират,но си мисля,че това при всеки нов треньор е нормално и го отдавам на адаптацията.Но дори и да не си тръгне след 1-2г.отбора ще има известен спад в играта си няма вечно да са на високо ниво.Все пак има време нека изчакаме и после ще си говорим.За сега е по-добре да си стои кротко и мирно и да си върши работата. *joking*

fena_man_utd
24.08.2010 19:29

Да,съгласен съм,че отбора на Юнайтед е станал велик благодарение на Съра,но това не значи,че отбора и преди това не е имал история.Съгласен съм,че и съдиите помагат на Юнайтед,в някои ситуации,но ще те попитам един въпрос?Кой съдия не помага на големите отбори в трудните мачове?Навсякъде го има това някой път е незаслужено друг път не.

Madoto_1
24.08.2010 19:25

neutralen_1 ами Интер са на път да повторят постижението ви от 6 купи, а в ШЛ ви отстраниха...какво ми говориш за Барселоната *lol* .Всеки отбор си има добри и лоши години, в последните години беше периода на Барселона, но аз лично мисля, че този период свърши.

Madoto_1
24.08.2010 19:14

Правят сезон, който да се запомни дълго време* *thumb_up* това исках да кажа *smile*.

Madoto_1
24.08.2010 19:13

fena_man_utd прав си, но отбора на Юнайтед е изграден само от Фърги, а когато той си тръгне какво ще стане с Юнайтед?Моето мнение е, че след това Юнайтед ще стане като Ливърпул - отбор, който говори само за титли от преди 20 години.В Челси се прави по 1-2 големи трансфера на година, не виждам как това може да се нарече отбор, който е изграден от пари.Мисля си, че просто феновете на Юнайтед завиждате прекалено много на Челси.Аз като фен на Арсенал им се радвам на Челси, защото с 1-2 попълнения, който дори не играят много важна роля в отбора правят сезон.И на Юнайтед много се кефя, но при Юнайтед просто е различно, там просто съдийте понякога играят голяма роля и моля те не ми казвай, че съдийте не ви помагат най-много от всички отбори в Англия.Късмет и на 2-та отбора и нека Арсенал победи *party*

fena_man_utd
24.08.2010 19:02

Челси са смешен отбор.Отбор изграден от пари и негри заради това дори и да бият WBA и WIGAN с по 10-0 пак ще са си малък отбор.Докато Юнайтед винаги е бил велик заедно и с Ливърпул.Ето заради тази разлика успеха на Челси е незначителен пред успехите на Юнайтед и Ливърпул.Кога Челси ще направят някой подвиг в Европа,за да ги запомни целия свят и изобщо до момента направилили са някакъв подвиг?Аз ще ти отговоря не.Защото са по-слаби от тях.А,това,че Байерн са били Юнайтед не е нещо кой знае какво тогава Юнайтед бяха слаби конкретно в този мач иначе за за Челси-Интер еми какво да кажа освен,че и в двата мача бяха направени за смях.

Madoto_1
24.08.2010 18:54

Само искам да кажа, че Байерн ви размазаха в 1-я мач, не говоря за 2-я, защото там заслужавахте победата.А Челси надигра Интер с малко.

Madoto_1
24.08.2010 18:51

Добре аз едно не мога да разбера, защо казвате, че Челси бие с големи резултати само малките отбори?Астън Вила малък отбор ли са?Челси ги разгромиха със 7:0 май, а Вила победиха и направиха Х с Юнайтед.Съндърланд направиха Х с Юнайтед и паднаха със 7:1 или 8:1... не помня.Защо се говорите глупости?Когато Юнайтед победи някой отбор с 5:0 или 6:0 то тогава противника е най-великия отбор на света, но когато друг отбор го направи то противника веднага става най-мизерния отбор на света.За този, който каза, че Интер са смазали Челси - не мога да се съглася с теб, защото Челси надигра Интер, но загуби.Юнайтед бе размазан от Байерн Мюнхен и загуби, прави си сам изводите.С този коментар просто искам да ви накарам да спрете да говорите глупости и да се псувате постоянно...това да си фен на един отбор не значи да псуваш другите отбори и фенове.

sarjanta
24.08.2010 18:51

Lollipop въобще не си прав моито момче.. и престани да пишеш на всеки мач твоите безмислици защото въобще не ги разбираш работите.. Лично аз съм фен на Челси, но немисля че има нещо вярно в това което казваш.. ти си пълен паляк .. от отбор до отбор има голяма разлика и от трениор до трениор.. не пиши вече твоите глупави коментари защото само дразниш яко обстановката!Отностно Бербатов .. нищо лошо немога да кажа за него.. само поне като се отказа от национала .. да играика повече за Манчестър!

marian4y
24.08.2010 17:52

Лолипоп а ти що не спреш да говориш бе деаба знаеш ли колко хора ще направиш щастливи *thumb_up* *wonder* *wink* *party*

Lollipopp
24.08.2010 17:28

gogo9803 - айде тогава Юнайтед пак да играят с Барселона та пак да ви бият *lol* само че разликата е там че 2-я мач Челси игра без важни играчи и загуби само с 1:0 докато "големите" Юнайтед с всички титуляри пак се оляха и паднаха с 2:0 *lol* а тоя освен да говори и да се прави на важна работа да почне да играе футбол *thumb_down*

gogo9803
24.08.2010 17:03

Trololo Айде бийте Интер дето ви смачкаха миналата година !! *thumb_up* Ако се паднете пак със тях пак ще ви бият !!!

never_ever
24.08.2010 16:46

ето едно сравнение фен на манчестър юнайтед - комплексар презиращ другите отбори *thumb_up* *stop*

marian4y
24.08.2010 16:28

трол такъф не се обаждай , ще ви видим и вас като излезнете срещу някой ''отбор'' *devil* !

peshotar
24.08.2010 16:19

А така...Юнайтед никога не стартира добре,но винаги става шампион *beer*

MeToDueB
24.08.2010 15:54

това е Фулъм, и там като гости доста отборя са се дънили и ще се дънят, визирам Челси, Арсенал, Пул .. какво толкова фатално е станало .. не може само да биеш. + това Юнайтед през миналите две години, от които в една бе шампион .. имаше от 3 кръга по 2,3 точки .. така че не е критерий развенството за това, че отбора няма да постига успехи през сезона