Фулъм пак се оказа \"черна котка\" за \"червените дяволи\" (видео)

19:53
Фулъм пак се оказа \"черна котка\" за \"червените дяволи\" (видео)
Манчестър Юнайтед не успя да победи Фулъм на "Крейвън Котидж" в мач от 2-я кръг на английската Висша лига. "Червените дяволи" на два пъти повеждаха, пропиляха дузпа и получиха попадение минута преди края на редовното време за 2:2.

Димитър Бербатов бе титуляр за своя тим и асистира на Пол Скоулс за първия гол в двубоя.

В началото на срещата "котиджърс" владееха повече топката, но не успяха да застрашат Ван Дер Саар. В 8-а минута Флетчър и Бербатов опитаха да разменят пасове, но комбинацията не се получи. В 9-а българският нападател отправи удар със странична ножица. Стокдейл обаче се намеси чудесно и изби. След изпълнението на корнера Берба подаде към Скоулс, който с хубав далечен шут изведе "червените дяволи" напред. В 12-а минута Замора свали с глава към Саймън Дейвис, но последният би неточно. Юнайтед отговори с удар на Ернандес, който мина встрани. Фулъм бе по-активният отбор, но възможност за втори гол имаха гостите. В 21-а минута Бербатов шутира отдясно, но Стокдейл пак отрази изстрела му. Две по-късно Замора след центриране отляво стреля в аут с глава. В 30-а минута Скоулс подаде към Бербатов. Ударът на българина с глава обаче мина над вратата. Секунди след това Ван Дер Саар се намеси великолепно при два последователни удара на Етухо. В 38-а Бербатов бе намерен между двамата централни защитници на домакините, но не успя да овладее.

Юнайтед започна активно второто полувреме. Защитата на "котиджърс" обаче се справи с натиска на "червените дяволи". В 56-а минута хубава атака на Фулъм доведе до изравнителен гол. Замора проби добре отдясно и подаде на непокрития Дейвис, който бе точен за 1:1. След попадението домакините продължиха да бъдат по-опасният тим, а гостите не създаваха нищо опасно в предни позиции. В 67-а минута Бербатов отклони с глава към вратата на "котиджърс", но Стокдейл пак спечели битката с българския нападател. Секунди по-късно отново Берба имаше възможност, но би слабо по земя. В 71-а пък Ван Дер Саар улови коварен шут на Мърфи. Шест по-късно Нани стреля малко над вратата от пряк свободен удар. В 82-а Видич надскочи Хангеланд, но не успя да отбележи. "Червените дяволи" натиснаха и в 84-а след центриране от корнер топката рикошира в крака на Хангеланд и за втори път влезе във вратата на Фулъм. Секунди по-късно Дъф игра с ръка в собственото си поле и гостите получиха дузпа. Нани застана зад топката, но Скотдейл за пореден път се представи чудесно и изби удара му. В 89-а минута грешникът Хангеланд се реваншира и с глава след подаване от ъглов удар изравни.

Ето и стартовите състави на двата отбора:

Фулъм: Стокдейл, Кончески, Пейнтсил, Хангеланд, Хюз, Мърфи, Дъф, Етухо, Демпси, Дейвис, Замора

Манчестър Юнайтед: Ван Дер Саар, Евра, О’Шей, Видич, Еванс, Парк, Скоулс, Флетчър, Валенсия, Бербатов, Ернандес


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Lollipopp
24.08.2010 17:34

thinker - а ти преди да напишеш всички тея неща едва ли ги знаел , но google помога *lol* смешен ходи си лягай *thumb_down*

thinker
23.08.2010 11:54

Много мразя тъпи лапета да ми се правят на отворени и то без да имат ни най-малки познания по темата. М/у другото аз харесвах Челси много преди ти да си чувал за този отбор(защото вероятно и ти като 99% от феновете на Челси си им станал фен в ерата "Абрамович". На мен ми харесваха, когато в отбора играеха велики футболисти като Дзола, Петреско, Виали, Гулит, Уеа, Хаселбанк и т.н., но ти сигурно никога не си ги и чувал преди сега да ги напиша - тогава това беше отбор, докато сега Челси е сбирщина паралии, манекени и куци коне, които опропастиха всичко хубаво и романтично, което притежаваше този клуб!

thinker
23.08.2010 10:59

Арсенал, шампион на Англия - 1989, 1991, 1998, 2002, 2004, ако не броим 89-та година, пак не са били 3 пъти шампиони.
А ако не се лъжа Челси си пишат историята от 1905-та година...това не е много отскоро мисля. И м/у другото ако я пишат като теб доникъде няма да я докарат:"ае, 1вия, трай, и Какво, минлата, ва, Всъшност, Айде, наща, неможем и т.н.", да не говорим, че за точки, запетаи, тирета и т.н. никога явно не си чувал - нещастен неграмотник!
Винаги сме изтъквали велики победи, титли, купи и т.н. - а как според теб се сравняват отборите бе палячо...нали точно това е сравнението - колко титли и купи имат и как завършват мачовете м/у тях...ти как искаш да се сравняваме?
И ясно си личи кой злобее и кой го е яд - не съм аз този, който виси във вашите теми...ти висиш в нашите теми и ни оплюваш, докато аз във вашите теми не влизам - нямам навика да обръщам внинание на жалки отборчета!

igotleanxD
23.08.2010 10:43

Всъшност Арсенал са ставали 3 пъти шампион на Англия *wink*.Айде млъкни вече ясно,че като почнем да говорим на тема МЮ-Челси трябва да се изтъкнат велките победи титли купи на ман.юнт.Челси от скоро си пишем наща история,така е за сравнения неможем да говорим,но в последните години се вижда кой печели ...

thinker
23.08.2010 10:35

Да, напълно ясно е кой е доминатор в Англия - отбора, който в последните 20 години е ставал 11 пъти шампион на Англия, отборът който в последните 20 години е ставал 2 пъти шампион на Европа!
Хайде като искаш да сравним примерно последните 20 години:
Манчестър Юнайтед - 11 титли на Англия, 2 титли на Европа...Челси - 3 титли на Англия, нито една в Европа...Арсенал - 5 титли на Англия, нито една на Европа...Ливърпул - 0 титли на Англия, 1 на Европа...е кой е доминатора?
За последните 20 години Манчестър Юнайтед са ставали 13 пъти шампиони - в Англия и Европа, а Челси, Ливърпул и Арсенал 9 пъти взети заедно!!!
Смешковци...

igotleanxD
23.08.2010 10:07

и Какво като сте спечелили тоя мач минлата година ние го спечелихме и не се дигна толкова ШУМ Определено се вижда кой злобее яд те е миналата година 2 мача ва бихме *sad* както и арсенал както и пуул мисля,че тва е показно кой е доминатор в АНГЛИЯ.

thinker
23.08.2010 09:57

Нали играхме преди 2 седмици - видяхме колко сте добри...жалка и трагична картинка бяхте...и то при условие, че СЪР-а правеше експерименти - аз никога не го бях виждал да прави 3 смени наведнъж...ако беше подходил сериозно към този мач головата разлика щеше да е такава, че щяхме да ви се подиграваме целия сезон *smile*
М/у другото продължавай да лаеш - с това доказваш тезата ми *wink* щом сме слаби защо продължаваш да висиш из темите за Юнайтед и злобееш, а *lol*

igotleanxD
23.08.2010 09:32

thinker Най-добрите ае спрете да говорите,защото след като се изиграе 1вия мач между двата отбора съм сигурен,че всички манафи ще се изпокрият и няма да имат какво да кажат,така че трай там *wink*

thinker
23.08.2010 09:23

А иначе относно мача мисля, че хикса е справедлив резултат. Първото полувреме имаше неотсъден червен картон за Фулъм, затова второто не им свириха и чиста дуспа. Ние си проспахме положенията, изтървахме дуспа, така че хикса си е напълно справедлив резултат. Но ние много рядко започваме добре, а и не това е важно - важно е май месец кой ще вдигне купата, така че приказките за шампиони на този етап са напълно безсмислени...

thinker
23.08.2010 09:16

То е напълно ясно кой е най-великият отбор!
80% от коментарите под темата са на хора, които мразят Манчестър и Бербатов - основно фенове на Лузърпул, АрсАНАЛ и онова смешно, селско, изкуствено направено отборче Гейси.
Това че всичките им фенове са се изсипали в тема за Юнайтед говори само едно - че адски много ни мразят, че адски многo им бъркаме в очите и определено сме най-великият отбор щом предизвикваме такава вълна от злоба срещу нас. Ако не бяхме най-великия отбор и не ги мачкахме никой от тях нямаше да се занимава с нас - така че фенове на Юнайтед - радвайте се на злобните им коментари, защото те доказват само едно - че ние сме ВЕЛИКИ!
Между другото не виждам за какво величие може да ми говорят АрсАНАЛ и Гейси след като нитo веднъж не сa били шампион на Европа - колко велик може да си след като нито веднъж не си печелил КЕШ(Шампионската лига) - смешни и жалки отборчета са това. Единствено феновете на Лузърпул имат право да говорят за величие, но при условие, че от 21 години нямат титла на Англия и за тях не е много препоръчително.
Glory, glory Man United and the reds go marching on, on, on!

tazcho
23.08.2010 01:45

Липсата на Фердинанд и на Руни определено се осеща ... Челси прават силен старт, ама то доста отбори са правили силни стартове, така че е доста рано да се говори ! Говорете сега защото накрая пак
е казвате - касметлии, садии, пари, незнам си кво *wink*

Man_United_BG
23.08.2010 00:31

Всеки си има мнение Ман4естър ще се върне по-силен,винаги по4ваме лошо *sad*

lenaski
23.08.2010 00:26

Хе-хе-автогол и гол на Пол Скоулс,късметлии са ман4оловци-миналия сезон център-напдателят им с номер 9 вкара 12 гола, а незаписаният им напдател/автогол/-14 гола!Тази година почва подобно-номер 9 един гол,номер автого-един гол
*lol* *beer*

overdrive
22.08.2010 22:45

Фулъм показаха класата си отново както виждате в този мач треаше да бият *wink*

ceco26
22.08.2010 21:57

Абе Вила и Фулъм имат май един и същ спонсор-FxPro. *wonder*

Lfc4life
22.08.2010 21:49

marian4y А ти си май по-прост и от близалката...той имаше на предвид челсито,не фулам ......

igotleanxD
22.08.2010 21:21

Еми може би,защото всеки смята това дерби за най-важно,а и повечето хора гледат само ПЛ нормално е да има спорове,но наистина неска прекалих с споровете *lol*

gopencet0
22.08.2010 21:19

igotleanxD до мача има ужасно много време за жалост но тькмо 2та обора ще са влезли в оптимални форми да покажат на какво са способни *tongue* а тва за спора вече от няколко дена чета как десетина човека редовно спорят кой бил по добьр по велик отбор и т.н. *erm* дори снощи на темата за Барца спорихме пак за Юнайтед и Челси *sick*

igotleanxD
22.08.2010 21:15

gopencet0 и аз така казах,че ще се види на мача на 18 декември между двата отбора,но не вие трябваше ме нападате разбирасе вече е безсмислено да спорим ..

manunited666
22.08.2010 21:11

Абе разбирам Юнайтед да не са печелили титлата 5-6 години та да кажат край с ерата Юнайтед ама те я спечелиха 3 пъти в последните 4 години и те говорят за края на някаква ера ... тия хора добре ли са!?

gopencet0
22.08.2010 21:11

добре бе хубаво били сте ни с 5:2 99та година и какво *lol* тая година правил ТРЕБЬЛ АКО НЕ СЕ ЛЬЖА *wonder* А ЧЕЛСИ кога са правили ТРЕБЬЛ а пьк рухи952 може и да са по добри в момента от Юнайтед но през МАЙ месец ще се види кой е бил по добьр така че за момента нека мьлчим и да гледаме само без да спорим постоянно кой е по добьр, кой ще е шампион и така нататьк *thumb_up* има Факти който показват всичко

GodOfHatred
22.08.2010 21:09

Lollipopp мълчи че си прост като говедо не стига че си написал пълни глупости и си и надъхан.С такива като тебе идиоти няма да споря стигнете Юнайтед по титли и тогава ела и кажи на всички колко са велики Челси това че са спечелили един дубъл мин сезон нищо не значи забрави май бързо къде бяхте преди и след Мо дето ви направи отбор и като видя колко сте жалки ви заряза и сега иска само Юнайтед да води в бъдеще.А и спечелете поне 1 път КЕШ тогава се отваряй дотогава и с 20 гола да биете слабаците пак няма да сте по-велики от Юнайтед *thumb_up*

ruhi952
22.08.2010 21:06

Ама че некъдърен отбор няма бъдеще вече няма да видят нито титлата нито ШЛ край с ерата юнайтед ще има още такива мачове макар че съм фен на ливърпул и барса спред мене челси за сега е най-добрия отбор в англия и е с най-големи шансове да спечели ВЛ *thumb_up*

igotleanxD
22.08.2010 21:05

gopencet0 Айде бийте ни с 5:2 както ние го напраихме през 99 това е просто невъзможно виж ся може да не сме с ваща история,но пак ви мачкаме *beer* *party*

gopencet0
22.08.2010 21:03

xhgahxha rellaxing и кво оттова като са вкарали някви си 103 гола за за един сезон в ПШ голяямаааа работа станало *lol* нали смешните Челси изгряха като отбор преди 6-7 години кво ми говорите че били най добрите и т.н. *sick*

rellaxing
22.08.2010 21:00

ахаха ами кога ман. са вкарвали 103 гола в премиершип за 1 сезон... това е .. отбор с история и без бъдеще . САМО ЧЕЛСИ

manunited666
22.08.2010 20:59

Обаче Лоллипоп ми е много забавен.Когато Челси загуби и се крие няколко дни а когато Юнайтед се издъни и веднага се появява.

manunited666
22.08.2010 20:57

psiharizlle ше ти отговоря моментално ... Юнайтед е първия английски отбор спечелил КЕШ(1966).Едвали историята им датира от 1990-та , това е доказателство.А цецо26 Ливърпул вече не е най-най отбора в Англия.Защото специално по купи в Англия , Юнайтед ги минават а след време ще ги минат и по европейските титли.

gopencet0
22.08.2010 20:56

igotleanxD ей смотаняк Челси могат да направят история след 30-40 години и да понастигнат малкоо МЮ но засега и в близкото бьдеще ще останат назад зад НАЙ - УСПЕШНИЯ ФУТБОЛЕН ОТБОР В ПРЕМИЕРШИП *stop*

igotleanxD
22.08.2010 20:51

Реал мадрид като са първи в тази класация не виждам да са направили нещо постижимо в ШЛ ?

igotleanxD
22.08.2010 20:50

la4o71 АхаХхахаха и какво от това,че ги няма Всеки отбор има право да си гради своя история независимо кога почва *wink*

Yang_G
22.08.2010 20:50

Айде Фулам ! Прееба Юнайтед !
UshitedTillTheyDie !!!

la4o71
22.08.2010 20:47

ШЛЛЛ ! Отбори с най-много титли:
Реал М - 9 (12)
Милан - 7 (11)
Ливърпул - 5 (7)
Байерн М - 4 (*cool*
Аякс - 4 (6)
Барселона - 3 (6)
Манчестър Юн - 3 (4)
Интер - 3 (5)
Ювентус - 2 (7)
Бенфика - 2 (7)
Порто - 2 (2)
Нотингам Ф - 2 (2)
Хамбургер - 1 (2)
Селтик - 1 (2)
Олимпик М - 1 (2)
Стяуа - 1 (2)
Фейенорд - 1 (1)
Борусия Д - 1 (1)
Цървена звезда - 1 (1)
ПСВ Айндховен - 1 (1)
Астън Вила - 1 (1)
Гледам и не виждам къде са челси . Аз ли имам проблем с очите незнам ! Млък ! Много слаб мач направихме.... но така е всеки отбор поняокога пада , така че само Напред GGMU !

psiharizlle
22.08.2010 20:46

Големи обитаци сте вие ве няква си история и Челси ще напрая история преди 20 години ми кажи Манчестер има ли са няква история никва някой друга титла на Англия и до там така че мълчете

ceco26
22.08.2010 20:46

Хахаха, я не са фали бе! Ливърпуул по история ви минават, особено на европейско ниво. *party* А и Челси може да не са били гранд в миналото, но сега определено се опитват да направят богаташкият им отбор по-естествен. За разлика от Сити вече няколко години са с почти еднакъв състав.

Lollipopp
22.08.2010 20:41

GodOfHatred - ти си по материален и от жена бе *lol* махни купите (понеже за теб това е историята) и кажи по какво Юнайтед са по-добри от Челси - с НИЩО!!! а и какво Абрамович ви е виновен че има пари , че иска футбола да се развива , че иска като отидат феновете на Челси на мач да могат да се насладят на хубава игра с много голове! и влезне ли в употреба видео повторението то Юнайтед на сезон ще завършват с 20... вчера Челси 30мин. бяха натиснати в собственото си поле , но си пролича че са качествен отбор и устиска натиска , докато Юнайтед едва ли 30 мин. да ги затворят в тяхното поле ще успеят да издържат и да не допуснат гол... айде не ми се говори повече с заблудени тъпи и отгоре навсичко арогантни *thumb_down*

Ginekologa
22.08.2010 20:39

ManUtdTillidie ти изям устата *joking* много знаеш ей *lol*

ManUtdTillidie
22.08.2010 20:36

Ginekologa , смешко , тези титли които те са спечелили за последните 5 години и те ли са били до 2000 бе паляк . Сега много говорите но искам когато чехълси загуби всички вие говорещите да сте там и да ви чуем.

igotleanxD
22.08.2010 20:35

ОФ човек честно казано ми писна вече и на вас са ви удряли рамо ще видим на 18 декември кой ще си затвори устата ти или аз *wink*

ManUtdTillidie
22.08.2010 20:34

igotleanxD да година като 99 няма да има в смешната история на чехълси а и и двата мача ви ударихА РАМО а първия от трите мача ти каза че не е критерия.

psiharizlle
22.08.2010 20:30

Челси били изкуствени ала баала стига с тез глупости и Манчестер до преди 20 години бяха такиаа и на последък зеха да вземат тилтли след още 20 може Челси вече и те да са направили история

Ginekologa
22.08.2010 20:30

ceco26 нали имат изтория нормално *joking* изтория до 2000 год *lol*

igotleanxD
22.08.2010 20:26

Ginekologa Най добрите ми приятели са фенове на челси от 10 години аз от 7 *smile* и преди абрамович и след него отбора има класни играчи така че манафи шът ъп а да ви припомня 99 година 5:2 Челси - МЮ

Ginekologa
22.08.2010 20:24

аз сам фен на челси от 10 години и кво като доиде Абрамович има пари човека и си направи отбора вие като сте бедни кво на ебе *wink*

igotleanxD
22.08.2010 20:20

Man_United_BG ще мълчите ми като македа вкара с рака ко да прайте ще мълчите

Solaris19m
22.08.2010 20:20

Стига с това Челси-Юнайтед ,историята се гради,Челси ми бяха много симпатичен отбор с Десаи-Дешан- Джола-Раванели-Ебрахим Ба-Денис Уайс,но след като дойде Абрамович просто изведнъж всички станаха фенове на Челси,гледайте си отбора какво се занимавате с нашия,ние винаги сме излизали от ситуацията по най-добрия начин,интересно ми е когато Челси изпадне в такава ще излезе ли,защото не всичко е пари *wink*

igotleanxD
22.08.2010 20:19

абе ФА КОМЮНИТИ ШИЛД не е критерии миналата година 3 мача подред бихме МЮ ся ще видим в първенството дрогба и компания как ще ви го набутват *smile* *wink*

Man_United_BG
22.08.2010 20:19

НЕ аз имам предвид съдиите тука продължават да гововрят за манчестър,а когато съдията сбърка в полза на Челси вси4ки мъл4ат,ние от МАН4ЕСТЪР НЕ СМЕ ТАКИВА И НЕ ГОВОРЯ ТОЛКОВА МНОГО

GodOfHatred
22.08.2010 20:18

Хахаха децата сравняват Челси с Юнайтед *lol* Няма такъв смях че те изкуствения отбор на сините глупаци никога не може да стигне по история и титли Ман Ю така че замълчете да не ви се смеят!!!

Ginekologa
22.08.2010 20:17

Man_United_BG ся сме на тема твоя тим *joking* пратиим sms че сте в криза *lol*

brickbat
22.08.2010 20:17

еми ще ти кажа само да разровиш в нета да видиш едни снимчици на бербатов с едно момче което му прави тату. да видиш кой е по далече *joking* каква ирония обаче ти който си фен на барби и аз който не му се кефя *beer*

igotleanxD
22.08.2010 20:16

Man_United_BG ахахаха сега търсиш как да изтриеш срама всеки отбор има слаби периоди в челси това е рядкост а в МЮ Ежедневие *smile*

Man_United_BG
22.08.2010 20:14

някой изобщо сеща ли за грешките за Челси-НЕ ,някой говори ли-НЕ,а те са постоянни.

igotleanxD
22.08.2010 20:14

Ginekologa водят ги най-богати с 1 млрд от които 750 са дългове *joking* *lol* *lol*

ceco26
22.08.2010 20:13

Е как да не ги мразиш после тия манчо? *wonder* *angry* Аз да реша да заложа за тях и те ще се изънят... Нека им! Дамп 3-4ти да завършат. *devil*

Ginekologa
22.08.2010 20:13

ех деца деца ман ю са в финансова криза *joking* *lol* *lol*

ManUtdTillidie
22.08.2010 20:12

sasedq , не говори за всички според изказванията на 1-2.

Madoto_1
22.08.2010 20:11

waynemark...говоря да не говорите за един или два мача, защото на всеки отбор се помага в поне един мач на сезон(дали умишлено или не няма значение).

MeToDueB
22.08.2010 20:10

какви мачове си гледал ти бе смешен .. ти не знаеш топката как изглежда бе ха-ха .. мачове гледал той. Ти грам не я разбираш тая игра .. сигурно като малък не са ти давали да излизаш да риташ с децата и си я намразил .. вземи спри да я коментираш, че не знаеш нищо за футбола, далеч си от него *lol*

waynemarkrooney
22.08.2010 20:09

Madoto_1 ми за к'во да говорим бе ... то нали това е смисъла на футбола ... вие за какво искате да печелите титли .. за да пишете история *wink*

brickbat
22.08.2010 20:08

MeToDueB гнидооо чак сега виждам жалкия ти надпис.Недей да ми казваш че си 100 пъти повече фен на Юнайтед да не те поздравявам с Ооо колко си прост. Аз когато съм гледал мачове на Юнайтед ти си гледал мачове на чорбата. Следя често коментарите ти и ми се повръща от тях не си обективен, за теб само Барби, който този мач бе по зле от колкото очаквах, е върха и без него Юнайтед няма да е добър отбор, няма да е интересен и нз още какво (такива коментари съм чувал от теб). Аз мога да ти кажа само, че си много заблуден и задръстен *erm* ще го сложа и тука да си го четеш и на двете места *lol*

igotleanxD
22.08.2010 20:07

и Тази годината ще ви набутаме голчетата тая година се стремим към требил и както вика пачо Митьо фибата нищо няма да напраи *smile*)

sasedq
22.08.2010 20:07

Всички фенове на юнайтед нареждат Нани защото изпуснал дуспа.Вие сте много зле май не знаете че дустата е голяма доза касмет като го продадете на реал след 3-4 години за 94 милиона евра няма да е идиот.

Lfc4life
22.08.2010 20:06

умрелия отбор на миналото който си копува трансферните цели на Барнзли уникално изказване трябва да си го запиша *lol*

Frankie_0
22.08.2010 20:06

Бахти как се нервяяя *angry* *sick* Тея Фулъм не можем и не можем да ги бием на тоя стадион мааму стара ... Не заслужавахме да загубим, но не заслужавахме и да спечелим *sad* Все пак добре е, че е в началото на сезона ..по - добре от колкото по нататък *thumb_up*

Madoto_1
22.08.2010 20:05

ManUtdtilidie а представи си, че този гол бъде отменен(на Дрогба) и след това Челси си вкарат още 2 гола, който биват зачетени, какво правим тогава?Мача е свършил и Челси са станали шампиони това е... стига вече сте говорили за история.

ManUtdTillidie
22.08.2010 20:04

Lfc4life еми по-добре е от умрелия отбор на миналото който си копува трансферните цели на Барнзли и го мачка цяла Англия и едва се класира на 7 място .

pacho_vr
22.08.2010 20:04

о0о0о0о00о Митьо фибата пак се разтанцува. Ама казах му че е добре за него от новия сезон да игае в "Стъклен дом" ама той не ме послиша. Сър Алекс му викаше да се връща на село да пасе овцете ама той неще да го е,,,,,а *lol* *lol*

igotleanxD
22.08.2010 20:03

ManUtdTillidie и ако не беше отсъдена дуспа на мача Арсенал - МЮ каквато нямаше и тогава щеше мача да е друг ??

Solaris19m
22.08.2010 20:03

Съгласен съм,че Фулъм заслужаваха да ни бият,но Ернандес не игра лошо,движи се много,но нямаше кой знае какви възможности,а най-лошото е че още помня онзи мач от мин.сезон (базирам мача с Бирмингам 1:1),когато също бяхме толкова безпомощтни,немога да разбера до почивката една игра играхме,а после друга,за изпалнението на Нани,просто несериозно,но добре че беше Саар,инача падахме *smile*Просто незнам,гостуванията ни са много трудни,а домакинствата много лесни,за мен това е донякъде зависешо от терена,на повечето отбори стадионите прост са твърде стеснени и непригодени за голям футбол,тип игра в центъра,това убива много,според мен.

ManUtdTillidie
22.08.2010 20:02

ДА значи гола на дрогба - гола на македа = 1:0 това да не ти е математика , ако не беше вкаран онзи гол нещата щяха да тръгнат в съвсем различна посока .

Lfc4life
22.08.2010 20:02

psiharizlle много си прав...Да четеш коментарите на саднатите манафчета след слаб мач-безценно *lol* *beer*

fena_man_utd
22.08.2010 20:01

Идиот на мача Луиш Нани!Такъв тъпак и селянин скоро не бях гледал в Юнайтед как може така да биеш дузпа,бе мамка му.Всеки футболист знае,че дузпа се бие силно или с техника като залъжеш вратаря,а този Нани,какво направи една голяма тъпотия и некадърност,нито го залага,нито я би силно,нито в ъгъла.Следващият мач на резервната скамейка.

psiharizlle
22.08.2010 20:00

браво на Манчестер като за тях е добре евала чак се чудя миналата година как се задържаха в борбата за тилата с тоз отбор ако таз година напраят нешу пак с тоз отбор евала

Crissstiano
22.08.2010 20:00

Всеки може да изпусне дузпа,случва се,а иначе Нани игра добре.Дано не му повлияе този пропуск за в бъдеще.

igotleanxD
22.08.2010 19:59

Добре виш ся келешче махаме гола на дрогба и на македа и кфо става 0:1 за челси с феноменалния гол на Коул него видя сара така че тихо

Madoto_1
22.08.2010 19:58

Защо псувате Нани след като е изпуснал една дузпа?Всеки може да изпусне дузпа.Да не забравяме Дефоу миналата година имаше поредица от изпуснати дузпи, но пак беше голмайстора на Тотнъм( не знам дали е така, но знам, че изпусна много дузпи).Нани е решавал мачове за Юнайтед и тогава сте му се радвали.Спомнете си миналата година какъв гол ни вкара и ви даде старта на Емирейтс.Фулъм наистина играят по страхотен начин срещу Юнайтед като домакин, браво на тези момчета.

igotleanxD
22.08.2010 19:57

Gogata85 Ти къде беше когато ви спукахме на ОЛД ТРАФОРД ?

gutito1964
22.08.2010 19:57

пак поне равен вървиме напред спрямо лани чудя се що дават на нани да бие дуспа като са на терена гигс и скоулс

ruhi952
22.08.2010 19:57

голям късмет имаха тея юнайтед хубаво че беше съдията иначе нямаще и точка да спечелят много им е тая точка *thumb_up*

gunter
22.08.2010 19:56

Шварцер да идва към Арсенал.така като гледам Стокдейл,не им е много нужен стария *thumb_up*

Gogata85
22.08.2010 19:56

ей близалко много ти знае устата когато Юнайтед се спъват ама къде беше когато ви смачкахме на Уембли

sasedq
22.08.2010 19:56

Еми незнам какво се смеете ? Какъв искате да е резултата напълно логичен като се има в предвид и статистиката и играта.Доста ги подпират юнайтед ама и тва не им помогна

igotleanxD
22.08.2010 19:55

MeToDueB Айде ся долавям,че лекинко се измъквате ? *lol*

ManUtdTillidie
22.08.2010 19:55

Lollipopp , че ти даже когато не си прав говориш глупостите си и продължаваш или ако не се криеш , 2 пъти повеждаха , мача си беше за Х.

Lollipopp
22.08.2010 19:55

и все пак мача беше интересен *smile* Юнайтед да пратят по една бутилка вино на съдийте че им дадоха точка *thinking*

Gogata85
22.08.2010 19:55

ми този мач си заслужаваше да е равен. очевидно е че нещо ни куца на този стадион. 2-рото полувреме даже на моменти фулъм бяха по-добри. е има ли сме и по-лоши стартове. първенството сега започва

MeToDueB
22.08.2010 19:54

играч който влиза, като резерва .. никога не трябва да изпълнява дузпа, а и в толкова ранен етап от влизането му .. това е недопустимо, за това загубиха, защото Нани изпусна дузпата

Lollipopp
22.08.2010 19:54

искам да видя дали някой от феновете на Юнайтед ще си признае че заслужаваха да загубят *smile* (Едва ли)

Ginekologa
22.08.2010 19:51

Lollipopp алчни ставаме *joking* ако беше вкарал дузпата лошо ще се прави на роналдо и не дават на берба бие *lol*

igotleanxD
22.08.2010 19:51

Ginekologa Много хора сме доволни,че вече се откъсваме с 2 точици !!! кой знае предвид програмата може и да са повече,но на 18 декември ще се види кой кой е *smile*))

Lollipopp
22.08.2010 19:51

*справедливост ще е ако Фулъм бият , защото го заслужават *beer*

gunter
22.08.2010 19:50

айде че съм го играл единица *joking*

Lollipopp
22.08.2010 19:50

справедливос ще е ако Фулъм бият защо го заслужават *thumb_up*

Madoto_1
22.08.2010 19:49

Момчета да не забравяме от къде дойде ''Until we score''.Юнайтед ще имат поне 10-15 минути продължение за да поведат отново *smile*.Ебавам се...каквото и да говорим Фулъм заслужават поне точка.

ManUtdTillidie
22.08.2010 19:49

Еванс да го дадат без пари на някой от регионалните лиги на Англия слабак !

gunter
22.08.2010 19:49

ооо този мазен португалски циганин нека пак бие дузпи *lol*

Lollipopp
22.08.2010 19:48

хваниииии *lol* браво на Хангеланд *beer* *party*

Ginekologa
22.08.2010 19:48

каде късмет каде съдията кеффффф 2-2 *beer* *party* *thumb_up* *devil*

ManUtdTillidie
22.08.2010 19:47

Лоли ти недай се смей че като твоя отбор губи веднаха се изпаряваш , такаче тихо смешко *thumb_up*

Madoto_1
22.08.2010 19:47

Няма *smile* тук наистина си нямаше дузпа.

igotleanxD
22.08.2010 19:47

Ето пак подпряни и тука тряше да има дуспа но това е МЮ !

igotleanxD
22.08.2010 19:45

Lollipopp Радвам се,че имаме и други Сини тук подкрепям те хахаха нека ви бе слабаци 1 дуспа неможете *lol*

Lollipopp
22.08.2010 19:45

пахахахахха а тука съдията успя да види че имаше дузпа нали *lol*

Madoto_1
22.08.2010 19:44

Брех... за Юнайтед когато има дузпа се вижда перфектно *lol* айде късмет *smile* изпуснах си точния резултат *sad* (освен, ако не изпуснат дузпата *party* ).

ManUtdTillidie
22.08.2010 19:44

Ейй най-накрая сега без тъпи грешки , тоя Еванс от две години не го виждам да прави нещо освен тъпи грешки , същия е като фостърчо.

Lollipopp
22.08.2010 19:44

и сега сигурно Юнайтед са показали перфектната игра и са "заслужавали" да спечелят *lol* айде жалкари порадвайте се *thumb_down*

Gogata85
22.08.2010 19:43

леле горкият норвежец най-добрият в защита да си вкара автогол. късмет извадихме този мач

Ginekologa
22.08.2010 19:43

е кво да кажем *joking* ман ман най подпираните *lol*

igotleanxD
22.08.2010 19:43

тц тц от ЕДНОТО НИЩО вкарахте незаслужен гол *lol* *thumb_down*

Lollipopp
22.08.2010 19:40

ManUnited4life - аз ако искам да пиша само в теми за Челси ще го правя в сайта им *wink* а това е сайт за футбол и ще си пишем където си искаме *thumb_down*

igotleanxD
22.08.2010 19:40

Е Окей щом е така аз мисля,че си от заблудените фенчета на МЮ извинявам се : )))

Ginekologa
22.08.2010 19:39

igotleanxD несъм нито от ман ю нито фулъм смешен аз коментирам правилно не съм заблоден като теб *wink*

igotleanxD
22.08.2010 19:37

Ginekologa трябва да свикнеш,че неможе се да ти подпират отбора *smile*

ManUnited4life
22.08.2010 19:36

Айде всеки да пише коментари само в темата на отбора за който е ..... след мача пак ще почне разправия , която ще трае с часове .... Това е след всеки мач *sick* Независимо кой игра , дали Марек Дупница - Септември Симитли или Барселона - Атлетико и т.н. .... всеки път става на въпрос за съдии , грешки , пари , отбори , "ВЕЛИЧИНИ" , близалки и т.н. *thumb_down* айде стига ...

Ginekologa
22.08.2010 19:36

дано си стоне 1х *wink* заради грешките на съдията *smile*

igotleanxD
22.08.2010 19:34

ManUnited4life Ох Манафчо когато играха МЮ и Челси кой вкара гол с рака хммм кой беше не беше ли Македа ?

Ginekologa
22.08.2010 19:33

ай за дузпата не видял но че е последен в защитаа не *thumb_down*

ManUnited4life
22.08.2010 19:33

Имаше си дузпа да !!!! Аре стига сте се заяждали и дразнели .....

Lollipopp
22.08.2010 19:31

ManUnited4life - нали той съдията гледаше право натам но "не видя" *lol* смешни сте *thumb_down*

Ginekologa
22.08.2010 19:31

ай кажете фала срещу замора бе нали сте компетентни всички

Madoto_1
22.08.2010 19:31

Няма смисъл да се разправяте с фенчетата на Юнайтед!!!С тях няма как да се разберете.Дори когато Еванс изрита Дрогба в гърдите и бе даден фал за Юнайтед миналата година, те пак си казваха, че съдията не е помогнал на смешния им отбор.За тях съдията е невидим винаги, той е перфектен, когато свири за техния отбор.Айде аз няма да пиша тук повече, тъй като виждам, че сте много нервни след този изравнителен гол.Все пак мисля, че гейския ви отбор ще победи.

igotleanxD
22.08.2010 19:29

хахах нека ви манафи препънете се дано докато някой бият с 6:0 вие праите 1:1 ВЕЛКИТЕ МЮ дано да се задържи резултата *wink*

Lollipopp
22.08.2010 19:28

Gogata85 - едно е да ти спрат атака извън наказателното друго е да ти разтягат тениската в наказателното и съдията да се прави на расеян *thumb_down* а какво да кажем за това че може би Евънс трябваше да е пътник???

Ginekologa
22.08.2010 19:28

ай стига бе тва е чарвен последем в защитаа явно съвията има респект към мана *thumb_down* е за тва ги мразя съдииски отбор *evil*

ManUnited4life
22.08.2010 19:27

*lol* хахаха леле близалчо колко си зле *lol* имаше дузпа да , така е признавам си . Тва , че съдията не я е видял е друг въпрос *thumb_up* Аре стига сте се заяждали само и търсели косури ...

Gogata85
22.08.2010 19:26

ами на Берба дето му свириха измислена игра с ръка и спряха една добра атака на Юнайтед

Madoto_1
22.08.2010 19:25

ManUnited4life каквото и да се еб*ваш и да говориш, не може да не си признаеш, че прекалено често почнаха да се правят съдийски грешки в полза на Юнайтед.

Gogata85
22.08.2010 19:25

абе я стига не беше кой знае какво положение за дузпа

Lollipopp
22.08.2010 19:25

ManUnited4life -да кажа , това което и други казват - когато Юнайтед играе съдиите все "невиждат" положението макар че гледат в него *thumb_down* смешна работа *sick* благодарете на съдията след мача *wink*

Ginekologa
22.08.2010 19:23

ощетиха фулъм квото и да кажете видич педерас *lol*

ManUnited4life
22.08.2010 19:23

ццц *joking* абе Видич .... близалката сега ще има да говори *lol*

Madoto_1
22.08.2010 19:23

ManUtdtillIdie а какво ще кажеш за тази сутиация *smile*?Пак ли нечестно казваме, че на Юнайтед се помогна?100000000%-ва дузпа, но пак никой не свири такава.... *party*

Madoto_1
22.08.2010 19:20

Брех май ще го позная на точен - 1:2 *smile*.Не че има значение, тъй като вече други мачове ми прецакаха фиша, но все пак може да позная точен хехе

ManUnited4life
22.08.2010 19:15

слабо играят Юнайтед това е истината .... *sick* трябва да се стегнат *thumb_up*

Ginekologa
22.08.2010 19:14

само с един бербатов няма как да стане Ернандес е за смяна но и за х е време *joking*

gopencet0
22.08.2010 18:58

Един Оуен може би ще влезе *sick* и Нани сигурно *party* и 3тата смяна или Карик или Гигс *thumb_up*

MeToDueB
22.08.2010 18:57

е той е натрупа опит, физика и ще стане по-добър, но Парк винаги прави едно и също .. пада, става .. губи всяка топка, но пък е имало моменти на негов късмет, и е вкарвал важни голове срещу силни отбори, но за мен е много странен .. не може по такъв начин да губиш всяка една топка и да не можеш да направиш и 1 точен пас

gutito1964
22.08.2010 18:56

трябва малко да се стегнат да сменя ернандес и парк да пуска гигс и карик

gopencet0
22.08.2010 18:55

Ми аз за тва го мразя жьлтура .. *sick* А за Чичарито ми стана жал вече той горкия 60кг и постоянно го бльскат и го мачкат той и той само се тьркаля *lol* обаче още нищо не сме видели от него

MeToDueB
22.08.2010 18:52

иначе от първото пв Парк нещо не ми се вписва .. много пада, много става, всяка топка я губи, абсолютно всяка ..

MeToDueB
22.08.2010 18:51

Бербатов стреля доста към вратата, това не го е правил откакто е в Юнайтед. Може би сега е моментът, в който има самочувствието и смелостта да стане лидер и в този отбор, защото в предишните е бил такъв

Ginekologa
22.08.2010 18:50

ако ман играят така може стане някой х *joking*

gopencet0
22.08.2010 18:47

Равностойно полувреме *party* айде 2рото още 2 гола да вкараме и Барби малко по сериозно *thumb_up*

ManUtdTillidie
22.08.2010 18:40

ТОя грозник и бездарник Мърфи вече трябваше да са го изгонили бе , за втори път влиза като дървар в Скоулс ! *angry*

ManUtdTillidie
22.08.2010 18:15

Леле , включих ДИема и първото което видях беше ножицата на Бербич , яка асистенция , това е неговия сезон . Гола беше Скоулсе , колко такива гола е вкарал *party* *beer*

Ginekologa
22.08.2010 18:13

бербатов изтърва да вкара но подаде но Скоулс 0-1 ох замалко 1-1 динамичен мач *thumb_up*

gopencet0
22.08.2010 18:12

Тоя гол на Скоулс го предчуствах *party* *thumb_up* точно тези голове на Скоулс са уникални *thumb_up*

gopencet0
22.08.2010 17:57

ооффф тоя жьлтия е единствения играч на МЮ който немога да понасям адски ми е гаден и ще е титуляр май *sick* *thumb_down*

ManUtdTillidie
22.08.2010 17:52

Ходжсън се махна , толкова за ФУлъм , днес трябва да победят дяволите *party*

RosickyBoy
22.08.2010 17:51

Фулъм: Стокдейл.... Шварцер не го пускат, даже в групата не е, а не ни го дават на нас ... *sick* *thumb_up*

manutd_forlife
22.08.2010 17:50

според мен това ще е ощ е една класика за манчестър и головете ще ги вкарат берба ернандес и Флетчър *beer* *thumb_up*

gutito1964
22.08.2010 17:49

залагайте докато на е късно бербатов над 0.5 гола и червен картон ще има за фулъм

psiharizlle
22.08.2010 17:39

а тай Сър-е раздавай го малко по офенсив стия с тоя Руни напред а другите укопани в наказателното поле

aaron_lennon
22.08.2010 17:38

Днес Чичаррррито ще вкара гол...обещавам ви *lol*

gazlata
22.08.2010 17:37

ха-ха-ха двамата са мн весели *party* *joking* *thumb_up*