Левски и ЦСКА в спор за Символ на София

13:22
Левски и ЦСКА в спор за Символ на София
Футболният отбор Левски води във временното класиране на Кампанията "Избери символа на твоя град". Второто място в класацията засега е запазено за ФК ЦСКА, като разликите за момента са малки.

Това е изборът на всички фенове, които са дали гласовете си от старта на кампанията от 15-ти юли до днес на http://simvoli.HitarPetar.bg и на страницата на кампанията във Facebook: http://www.facebook.com/pages/HitarPetarbg/115115215171437.

Националният дворец на културата заема достойното 3-то място в гласуването, така както вече 29 години присъства в културния живот на столицата ни.

Общо включилите се в интернет гласуването на кампанията "Избери символа на твоя град" до този момент са 6379 потребители.

В останалите 27 града временното класиране показва: в Благоевград води Възрожденски квартал "Вароша", Бургас – Мостът; Варна – Морската градина; Велико Търново – Крепостта "Царевец"; Видин – Крепостта "Баба Вида"; Враца - "Вратцата"; Габрово – "Етъра"; Добрич – Паметника на Хан Аспарух; Кърджали "Перперикон"; Кюстендил – "Черешата"; Ловеч "Покрития мост"; Монтана – Язовир "Огоста"; Пазарджик – "Старата поща"; Перник "Крепостта Кракра", Плевен "Плевенската панорама"; Пловдив - "Тепетата"; Разград – Арх. Резерват "Арбитус"; Русе – Паметника на свободата; Силистра – Резерват "Сребърна"; Сливен – "Сините камъни"; Смолян – Родопите; Стара Загора – "Центърът на вселената"; Търговище – Парк "Борово око"; Хасково – Монументът "Света Богородица с младенеца"; Шумен – Паметник "Създатели на Българската държава"; Ямбол - "Безистенът".

"Ние призоваваме гражданите на всички 27 областни града в България да бъдат активни и да се включат в избора на символ на техните градове. Идеята на кампанията е жителите на градовете сами да изберат символите – победители, а те от своя страна да обединяват гражданите или да препращат с чувство за хумор към най-припознатия сред хората символ. Това обяснява и първенството между ФК Левски и ФК ЦСКА в столицата,\' каза Спас Сливков, организатор на кампанията.

Идеята на Националната кампания "Избери символа на твоя град" е да избере символи на 27-те областни града в България и да стимулира чувството на гордост и принадлежност на живеещите в тях българи.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация