Испания тотално надигра Португалия и се класира на четвъртфинал (видео)
Още в първите мигове на двубоя Фернандо Торес навлезе в наказателното поле на португалците и оправи мощен параболичен удар, който по перфектен начин бе отразен от Едуардо. В шестата минута пък Давид Вия и стреля опасно, но пак вратарят на Португалия прояви класа и опази вратата си суха. "Ла Фурия" започна вихрено тази среща.
В 18-а минута за пореден път Фернандо Торес излезе на чиста позиция вляво от вратата на Едуардо. Вместо директо да стреля,нападателят предпочете прострелно центриране в малкия пеналт, но там нямаше никой и топката бе овладяна от защитата на португалците.
В следващата атаката възпитаниците на Карлос Кейрош бяха много близо до гола. Тиаго Мендеш отправи мощен удар от границата на наказателното поле, Касияс прояви перфектен рефлекс и макар и с малко трудности, стражът улови топката.
В 26-а минута Кристиано Роналдо изпълни един своите специалитети - пряк свободен удар от далечна дистанция. Топката коварно промени траекторията си точно преди да стигне до вратата. Икер Касияс обаче, успя да реагира по перфектен начин и спаси това положение.
Две минути по-късно Давид Вия отправи опасен удар, но новото попълнение на Барселона нямаше шанс да открие резултата.
В 38-а минута при една бърза контраатака на Португалия Раул Мейрелеш бе изведен по левия фланг с брилянтен пас с пета на Шимао. Мейрелеш мигновено центрира в наказателното поле, където на добра позиция бе Уго Алмейда. Нападателят стреля с глава, но топката премина много встрани от вратата.
В началото на втората част испанците продължиха да са по-активният отбор на терена, който повече владееше топката и притискаше своите опоненти в тяхната половина.
Въпреки това, при една контраатака на Португалия в 51-а минута Уго Алмейда центрира прострелно в малкото наказателно поле на "Ла Фурия" и Пуйол едва не засече топката в собствената си врата. Испанците оцеляха в този случай, като коженото кълбо излезе в корнер.
Седем минути по-късно Висенте Дел Боске направи изненадваща смяна, махайки от терена Фернандо Торес и пускайки на негово място Фернандо Йоренте. Младият баск за малко да отбележи още с първото си докосване в мача. Серхио Рамос проби до аутлинията по десния фланг и центрира перфектно топката на главата на Йоренте, който насочи с плонж топката в долния ляв ъгъл на вратата. Едуардо обаче направи страхотно спасяване.
В 63-а минута Испания все пак поведе. Иниеста пусна уникален извеждащ пас по земя, който преодоля петима бранители на Португалия и остави Давид Вия сам срещу вратаря. Първият удар на нападателя бе отразен от Едуардо, но при добавката Вия прехвърли стража и прати топката в мрежата - 1:0. В ситуацията при гола останаха съмнения за засада.
В 69-а минута Серхио Рамос получи топката по десния фланг и този път реши да не центрира, а финтира прекия си персонален пазача и с левия си крак стреля по диагонал към вратата. Едуардо за пореден път показа невероятен рефлекс и изчисти в корнер.
Четиринадесет минути преди края Давид Вия отправи мощен удар по диагонал от над 20 метра, като пак блестящият в този мач Едуардо показа защо Карлуш Кейрош разчита на него. Стражът отново се справи с опасността пред вратата си.
В 86-а минута Давид Вия центрира на главата на Йоренте, чийто удар с глава мина на сантиметри от лявата странична греда на Едуардо.
Въпреки че Испания водеше, португалците изобщо не успяха да организират какъвто и да е масиран натиск към вратата на Касияс и в крайна сметка "Ла Фурия" се класира на четвъртфинал. В 89-а минута Рикардо Коща добави още горчилка към разочароващото представяне на Португалия, като си изкара червен картон за удар без топка срещу Капдевия.
Испания - Парагвай 1:0
1:0 Вия 63-а мин
Испания: Касияс, Рамос, Пике, Пуйол, Иниеста, Шави, Д.Вия, Торес, Капдевия, Шаби Алонсо, Бускетс
Португалия: Едуардо, Б.Алвеш, Карвальо, Роналдо, Шимао, Пепе, Мейрелеш, Уго Алмейда, Тиаго, Р.Коща, Коентрао
Видео от мача вижте ТУК!
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
30.06.2010 16:01
ManUtdTillidie ee конспиратора това да не ти е на село едно агне и една каса бира и айде свири за нас. Тези ще бутат онези ще бутат айде стегни се малко
30.06.2010 15:46
ибрищимов показа 4е през целия ма4 е за португалия и в напе4ените моменти пред испанската врата викаше като ненормален *lol*
30.06.2010 13:54
Hennessy, тея приказки някога казвал ли си ги на живо, или можеш само пред монитора?
30.06.2010 10:34
За Роналдо нема какво да говорим. Пълна нула на Световното. А Вия ? Звезда. Направи ги сами да си говорят портогалците. Но все пак е в отбор с играчи като Иниеста ,Шави, Алонсо, Бускетс... Нормално е да блести толкова, снощи беше невероятен *smile*!
30.06.2010 10:31
Разбирам португалцтие да са били по - добри и да са ощетени ма и това не е вярно .Тях Едуардо ги спаси поне 7 8 пъти от чисти голове !А какво да кажем за ''великия'' умрел х*й Роналдо А ? Преди началото на световното за пореден път бе много нахъсан обеща ,че ще вкарва много а резултата какъв е ? 1 гол и един жълт картон ! Забележително нали ? Вчера се покри и единственото ,което направи бе един отчайващ шут от 40 метра след ,което топката отиде на майната си .А след края на мача за пореден път доказаха какво педалче е ! Не поговори с нито еди н журналист и отново обвини тренера за загубата ! *lol*
30.06.2010 10:30
ManUtdTillidie само да те светнем ,че Чили отпаднаха вече ,разбирачо ! Тръгнал да ми прави прогнози ,а дори незнае кои са отборите продължили напред ! *lol* Вчера стана един истински мач ! Имаше само един гол ,но за сметка на това качеството на игра бе с класи над другите мачове . Много нахъсани ,много добри и 2та отбора се раздадоха докрай и се получи зрелище за любителите на красивия футбол ! Испанците обаче доста повече владееха топката и имаха преимуществи във всеки един показател особенно прз второто полувреме ,когато буквално ги отчаяха и съвсем заслужено победиха .Гледам някои хора имат претенций за засада ? Абе пишлемета чули сте от коментатора ,че е спорно положението и айде тва ви е оправданието сегга нали ? Дали има засада или не не се знае ,защото нямаше качествено повторение ,но дори да е имало такава тя е била много тънка .Защото тук някои хроа чертаят с линий и пак не се знае ами какво остава тогава за рефера ,пред когот се случва всичко за един миг ? Освен това паса на Хави бе толкова прекрасен ,че щеше да е грехота да отмени такова положение ! !
30.06.2010 07:45
И все пак " Испания тотално надигра Португалия и се класира на четвъртфинал " ! *smile*
30.06.2010 07:44
Незнам Чили каква роля играят тука, ама карай. Иначе реферът от далечната страна на екрана може би се е пообъркал дали има докосване на другия футболист с пета или не. Все пак ми се струва ,че горе-долу са на една линия и засадата е много тънка. Бяхме свидетели на какви ли не фрапантни грешки. Тази ми се струва ,че не бе такава.
30.06.2010 07:41
Eми дантето шифт беше прав че победителите вече са решени , сега ще бутнат Бразилия срещу Холандия и Испания срещу Чили и на финала трябва да са Германците и Бразилия.
30.06.2010 07:41
Бяха на една линия т.е. нямаше никаква засада. Гола си беше редовен *thumb_up*
30.06.2010 07:40
Грешка! За съжаление, видеото, което се опитвате да отворите, не съществувa!
30.06.2010 07:19
добре де не е испания-парагвайа испания португалия това е очевидна грешка
30.06.2010 01:27
houseman лека е.и се бе г.й плюех ги тогава , защото един фен на Испания се заяде с мен , а аз съм си за Германия. Не съм за Испания ама закво да не съм обективен играха по добре в тоя мач и смазаха Портогалия бяха по симпатичния отбор факт и си заслужават 1/2 финала тъй като Парагвай не ги слагам в сметките а ти си трай там не се обаждай двуличник е ония траверс майка ти *lol*
30.06.2010 01:25
Исказа се и жалкия смешник и с траверския ник сиг ако го питате титлата заслужава жалкия тим на Англия който беше унищожен от будещия шампион Лоли Поп мача бил заспал така ли а ти си една тъпа п..а яж ми к..а нищо не разбираш от футбол пубер мазен *lol*
30.06.2010 00:33
много заспал мач *erm* Испания незаслужава да стане шампион с мизерната си игра *thumb_down*
30.06.2010 00:30
Айде пичове лека нощ. *thumb_up* *smile*
30.06.2010 00:27
Аз ви оставям да се залъгвате,че засада няма,но не знам докога ще успеете,може би до утре когато някой от испанците ще признае,че има засада и ще добави,че такива неща се случват във футбола.Айде лека.
30.06.2010 00:27
Hennessy, просто изчезни от тука двуличник такъв, много бързо забрави как плюеше Испанците след загубата от Швейцария а сега се радваш тука... Hennessy написа:
То не беше Нигерия то не беше Корея то не беше Швеицария Испанец да не съм майко , но испанец съм цяла европа гледа, гледа и се смей.
По-скоро смешния си ти!
30.06.2010 00:25
може и да не съм прав, но мисля че са на една линия. Но дори и да не са според мен грешката не е чак толкова фрапантна щото все пак са само няколко санта разлика
30.06.2010 00:23
ей сега направих един експеримент. Видях снимката дето даде CRISSIER ( мерси брато) наложих със една линиика и се вижда че засада няма. Вижте по линиите на терена. Вижте че камерата гледа малко под диагонал и изглежда се едно има засада. Но ако имате линия я наложете и наклонете малко според ъгъла и ще видите че НЯМА ЗАСАДА
30.06.2010 00:22
Също така ми направи впечатление НЕВЕРОЯТНИЯТ КУ. Роналдо който през цялото време играеше с топката, постоянно получаваше пасове и щеше да се разреве от кеф че играе толкова често с топката....ОПС ИЗВИНЯВАЙТЕ МИСЛЯ ЧЕ ИСТИНАТА БЕШЕ ДРУГА *lol* *joking*
30.06.2010 00:20
Така е във футбола който повече търси гола той го вкарва сега , че понякога е споредн или има или няма засада си е въпрос на късмет судиите трябва да решат за част от секундата в тоя случей Портогалия трябва да се сърди на себе си за 4 мача аз видях едно полувреме игра с некви си Корейци др-те 3 мача нито 1 гол нищо интересно в атака пълна безидейност Роналдо за 4 мача вкара един канитарски гол е с тая игра ли очаквахте да играете на 1/4 финал че и на финал евентуално няма как да стане *lol* Англия бяха същите имаше грешки , да но тея грешки просто щяха временно да върнат тея отбори в мача не да ги спасят от отпадане видя се че и Англия и Портогалия толкова могат само на себе си трябва се сърдят че са слаби *beer*
30.06.2010 00:19
CRISSIER пич засадата е 100% до сега гледах Кан и една мацка на живо от ЮАР бяха спрели на пауза и бяха дръпнали чертата та засадата е 100% и Кан го каза! но тва не променя факта че португалия бяха много по слаби от испания днес
30.06.2010 00:19
Да ..със 10006060200262 изтрела на торес и вия към вратата ми стана смешно как стража влезе в ролята на ШуТ и залиташе насам натам и после псуваше съотборниците *lol* а смешните Куртугалци приеха "вече остарялата" тактика на ГЪС Хидик и се скрика в система 10-0-0 разчитайки на контра атаки АМА НЕ за да контра-атакуват а за да могат да падат в наказателното и да бият топката в ръцете на играчите на барса..което е неспортсменски *angry* *evil* *angry*
30.06.2010 00:16
Това е момента на паса цъква я с пета.
30.06.2010 00:16
Абе вие-заблудени фенове на Португалия...май забравяте как Вия, Рамос и не знам още кой от Испания направи по няколко добри удара към врата на Едуардо, при което поне на 1-2 удара топката "облиза" гредата на португалците, а да не говорим за добрите удари на Вия, които за късмет на португалците, бяха стасени успешно от вратаря им. А на Касияс едвам 2-3 положения имаше и то на късмет се получиха така-удара на К. Роналдо изненада Касияс, че изведнъж се снижи и затова не я схана, а малко странно сякаш я боксира с гърди, Пуйол на късмет насочи топката към вратата си. Те португалците едвам изнасяха топката в полето на Испания през повечето време, а "големият" К. Роналдо разбра, че сам не може да финтира всичките си противници и да вкара, за да класира отбора си напред. Така че...Испания заслужено победиха и продължават напред.
30.06.2010 00:16
shadowblase никъде не твърдя,че са чисти,но и на Испания не бяха.
30.06.2010 00:15
Ако това е момента на паса няма никаква засада според мен, което е още по радващо.
30.06.2010 00:15
CRISSIER браво за снимката ще си спестя доста ядове в скайп с някои глупаци *beer*
30.06.2010 00:15
Засада масада не ме ебе кой беше по добър ИСПАНИЯ не че съм за тях , но в тоя мач те смазаха Портогалия както се казва и съдбата помага на силните и Портогалия можеха да вкарат спорен гол ама как като са мишки и седят в полето си айде да не били играли така няма кво да ми ревете като смешните Англичнаи засади масади това е Англия и Портогалия вън *lol*
30.06.2010 00:14
От всеки Един противник,извинявам се за грешката от бързане е.
30.06.2010 00:14
Crissstiano не съм за Испания ама тия положения дето ти изреди за Португалия бяха чиста проба случайност и не бяха толкова чисти като тези на Испания. Роналдо би от 35 метра в тялото на Касияс. Това че Касияс сгреши не значи че положението е било чисто. Както беше и с удара на Тиаго. Отново грешка на Касияс, а удара беше в него. А това че Пуйол щеше да си вкара случаен автогол няма да го коментирам. ТОва ли са чистите положения. Не мисля. Испания имаше само 1 100 процентово поожение, но и друите удари бяха много по-опасни от тези на Португалия
30.06.2010 00:13
nofx Испания е супер силен отбор,за мен най-добрия в света в момента и владеят повече топката от всеки идин протвник,но не надиграха Португалия тотално както казват.Стратегията на Португалия беше такава,че приемаха играта в своята половина и разчитаха на контраатаки и се получавеше до гола,но определено не мога да се съглася,че Испания са ги надиграли тотално и не се какво ще стане,ако не бе зачетен този гол.
30.06.2010 00:12
Испания определено смаза Портогалия и заслужи мястото си сред топ 8 на планетата Портогалия досега не допусна гол но и не вкара такъв освен на смешните Кндр а и стигнаха до Мондиала с клизма днес бяха тотално надиграни няма какво да говорим Испания заслужено продължи така познаах всички 1/4 финали нямаше нито една изненада на 1/8 финалите сега мога да кажа само ,че Испания чака на 1/2 финал победителя от Холандия & Бразилия най вероятно Лалетата а Уругвай чака Германия или Аржентина така ясно е че финала ще е между победителя от Германия и Аржентина срещу Испания това за мен е ясно *beer*
30.06.2010 00:11
Е то и през май 09 чесли контролираха играта правеха положения владееха топката ама кво стана "Щу Утпаднаха"..aaaaaa 7 - 2 Да ти говори нешоо??ПАК реал владееха..бяха по добрия тим и т.н. Espana иS BаPСа *evil* *angry* *beer* работата е че всички отбори като излезнат срещу машината влизат в ролята на мишки.А за Kurssstiano - е то па вия и торес разбиха нервите на едуардо още в първите 15 мин *lol*
30.06.2010 00:11
ФакТ Е че Испания е на 1/4 финал
30.06.2010 00:10
Cristianno ти наистина си много тъп,ми удара на Вия минал на сантиметри от гредата 1вото полувреме,другия му удар към края на мача дето едвам я спаси и положението на Йоренте,владеенето на топката това н
30.06.2010 00:09
Сърди се на Роналдо, че нищо не игра това Световно.
30.06.2010 00:09
Логичното е факт *beer*
30.06.2010 00:09
Crissstiano ок гол от засада но ти отричаш че са ги надиграли......
30.06.2010 00:08
Факта е,че Испания победи с гол от засада.
30.06.2010 00:07
Cristianno ти наистина си много тъп,ми удара на Вия минал на сантиметри от гредата 1вото полувреме,другия му удар към края на мача дето едвам я спаси и положението на Йоренте,владеенето на топката това не е ли повече
30.06.2010 00:07
Даже ми се вижда несправедлив... за Испания. Трябваше с още повече да бият. *smile* *beer*
30.06.2010 00:06
Не брат,грешиш-заради съдията.
30.06.2010 00:06
Crissstiano абе ти ако бяха България тва нямаше толкова да говориш че са били по добри бе пич кво ти става??? ок тоя ти е любимец но кво си седнал и спорич срещу факти??? бахти хората дето сте
30.06.2010 00:06
Защото Испания беха много по-добри може би!!!
30.06.2010 00:04
А защо е такъв резултата?
30.06.2010 00:04
Тия положения имат ли значение, след като след последния съдийски сигнал резултата е 1:0 за ИСПАНИЯ ?Приеми го...ще ти е по-лесно
30.06.2010 00:02
el_diablo това чисти положения ли са???Само за удара на Йоренте мога да се съглася,а какво ще кажеш за удара на Роналдо,при който Касияс едвам изби топката или за удара на Мендеш,ако не се лъжа след който Касияс изби и топката от главата на Алмейда на 1 метър пред вратата или за рикушета в Пуйол,при който топката мина на 10 сантиметра от вратата???
30.06.2010 00:00
Ей момци, аз лягам, преди евентуално да се е появил оня вувузел Hennessy и да ни е изнесъл урок по български език. Гледайте мачовете, които остават до края и след края на първенството се понервирайте още с невзрачна игра на някой от нашите представители в евро-турнирите, а едва след това се успокойте, защото първенствата на нашия континент започват, а с тях и квалификациите за Евро-то...и тогава никой няма да коментира за това Световно. В това бъдете сигурни *wink* Лека вечер на всички. И nofx : освен да стискаме палци за феърплей и равнопоставеност между отборите, друго не ни остава - не се нервирай толкова.
30.06.2010 00:00
Оставете го човека... толкова е умопомрачен от любовта си към Роналдо, че не може да погледне реално на нещата..Стегни се, момче !
29.06.2010 23:59
Crissstiano излагаш се много
29.06.2010 23:58
cristiano Кога в мача видя португалия да владее топката в продължение на повече от 20 секунди че аз такъв момент не видех ...Друго как да не са имали положения бе ,добре че беше едуардо да изкара удара на Йоренте ,после удара на Вия и накрая логичното се случи , първото полувреме също имаха... Тъй че бегай целувай гъза на ония смотаняк роналдо дето незнам дали някой забеляза че той играе и не пиши повече тъпи коментарчета
29.06.2010 23:58
къде са вси4ките боклу4ета дет не вярваха 4е испания са най добрия отбор в света?
29.06.2010 23:58
xaxa причините за загубата на Португалия ги търсете някъде другаде, не в съдийството.10 удара на испанците към вратата срещу само 3 за Португалия.. имах чуството, че Португалия само наблюдава играта на Испания.. 65 % владеене на топката *thumb_up*
29.06.2010 23:58
ООО БОЖЕ при бързината на футболисти като шави иниета - торес - вия и бързите им отигравания като никой друг трябва да накарат фифа да се замисли да сложи киборг рефер защото бързината на тези футболисти е умопомрачително недостижима за окото на обикновенен хомо-сапиенс.. *beer*
29.06.2010 23:58
Crissstiano спри бе момче спри да пишеш, че се излагаш бе...в началото ударите на Вия и Торес, Йоренте като влезе ударът с глава, ситуацията с Рамос и още... моля те лягай си и ни отърви от присъствието си..
29.06.2010 23:57
e на тоя don_a4o ко му обяснявам че Бразилия и Испания нямат никъв шанс да играят полуфинал ама тоя си знае неговото *joking* най-рано мача за третото както казах.. *thumb_up*
29.06.2010 23:55
"Тоталното" превъзходство на Куртогалия им помогна да загубят само с 1 гол..освен това голяма помощ им оказа и системата 10-0-0 кояето всеки отбор почна да практикува като се изправи с/у Испания/Барселона след 6 май 2009..да отбележа - срещу испански отбор не се играе а се гледа и се разчита на голове дузпи!А всъщност "тоталното" владение на топката на Куртукалия и на всеки един отбор с/у испански такъв е някаде около 20-30% *lol*
29.06.2010 23:54
Те Испания владеят топката главно в тяхната половина,а Португалците играеха на контраатаки,при които стигаха до опасности,а Испания колко положения създаде с "тоталното" надиграване???
29.06.2010 23:53
nofx не казвам специално за теб виж коментарите по долу и виж кой пише за съдиите в този мач
29.06.2010 23:53
Владеене на топката: 62%-38% в полза на Испания
Точни удари: 8-3 в полза на Испания
Тази статистика за уж равностойни отбори не говори добре за Португалия, който са ми симпатичен отбор. А някой да е виждал Роналдо да играе на Световното? *lol*
29.06.2010 23:53
Crissstiano Олигофрен тъп 10 на 3 удара за Испания и 65% владеене на топката през целия мач Това стига ли ти?
29.06.2010 23:52
Dante_Shift не говоря за теб
29.06.2010 23:52
Абе до гола аз не видях нито едно чисто положение за Испания,а видях как топката на 2 пъти беше на 10 сантиметра от голлинията им,така че съдията реши мача.
29.06.2010 23:51
Crissstiano стига бе пич пристрастен Испания тотално надигра Португалия виж и владеенето на топката виж и опасностите виж и ударите Португалия какво показа тази вечер че трябваше да продължи
29.06.2010 23:50
Crissstiano ще отречеш ли, че Испания просто по всички показатели надигра Португалия, и твоята принцеска Рони и компания направиха едно голямо НИЩО? Реви си колкото искаш, истината е една - Испания продължава!
29.06.2010 23:50
ricky85 : абе ти умееш ли да четеш!? Ако говориш за някой мой коментар , къде бе приятелю видя, че пиша за тоя мач, и че изобщо пиша за Испания!? Нагледно си пиша за бразилския волейболен отбор и някои други грешки на съдиитев доста от мачовете.
29.06.2010 23:50
Dante_Shift не подозираш колко си прав*smile*))))
29.06.2010 23:48
ricky85 чакаи бе къде виждаш да казваме че испания не е надиграла португалия днес? говориме за затварянето на очи при нарушенията
29.06.2010 23:48
Някой от тези,които твърдят,че Испания са надиграли тотално Португалия,нека каже колко чисти положения имаха с "тоталното" надиграване
29.06.2010 23:47
Ами Луиш Фабиано и Жуан - стожерите на бразилският волейбол! И ако децата знаят как да ги свирят и отсъждат, това не означава, че съдиите незнаят...но на тези съдии, така им е наредено - това и това трябва да стане и те това правят! Ама какво ги коментираме, като вече е минало и нищо няма да променим. Ще изгледаме още няколко мача - ще се посмеем, ще погледаме весели неразбиращи фенчета как се кефят и това е положението.
29.06.2010 23:47
ricky85 *thumb_up* *beer* .Съглсен!!!
29.06.2010 23:45
Видели те,че "winner" написали,че Испания надиграли тотално Испания и им повярвали,но всеки знае,че такава победа е незаслужена,не само заради смешния гол от засада,но и заради бутането на Испания през целия мач от съдията.На някой може да не им харесва,но това е истината.
29.06.2010 23:45
колкото до червения картон този Коща много по рано трябваше да бъде изваден
29.06.2010 23:44
Големи конспиратори има в тоя сайт бе айде стегнете се малко рамо за тия рамо за ония това да не ви е на село едно агне ще свириш за нас айде признайте няма да боли че Испания изнесе лекция по футбол
29.06.2010 23:43
хахахаахах - към коментара на krasenco : приятел една дума стига и тя е : "ФИФА".
29.06.2010 23:42
Dante_Shift ами ето най бруталния пример всички помним как фърдинанд отнесе 4 мача наказание за здър без топка, защо не наказаха вияІ то бива да ги бутат но те ги пребутват направо.... днес алонсо чист червен картон на пуйол задължителен жълт и при най малкото провинение след това червен. стига и децата знаят тея ситуации как трябва да се свирят
29.06.2010 23:42
Aма Блатер не е ли нагъл?Забранил да се дават повторения *smile*
29.06.2010 23:41
ricky85 : кой е казал нещо за съдийството в този мач? А и както казах - играх си на Испания и си ми донесоха парички *thumb_up*
29.06.2010 23:40
Айде стига с тези съдии бе мишоци Испания тотално надигра Португалия буквално и скри топката и напълно закономерно си продължават колкото и да ви е яд това е положението
29.06.2010 23:38
Испания надигра Портогалия, съдията няма да го коментирам, много грешни отсъждания имаше, особенно с червения картон, но трябваше и да даде на Алонсо, тъй като подсече в гръб. Честито на Испания! Viva La Furia Espanola! *thumb_up* *party*
29.06.2010 23:38
nofx : Аз ти казвам, че Германия - Аржентина ще е пълна порнография! А "рамото" към немците си е наистина само за гола, иначе определено имаше много (меко казано) смешни отсъждания срещу тях *thumb_down* Ама ФИФА си бута техни отбори и това е. Първенството стана направо нищожно *sad*
29.06.2010 23:38
брех много Сашо диковци се извъдиха тука ,само разбирачи *lol*
29.06.2010 23:37
Заслужен успех за Испания!!! Второто полувреме вратаря на Португалия ги спаси от РАЗГРОМ. Много слаби португалци през второто полувреме.
VAMOS "La Furia"
29.06.2010 23:36
bullit_r32 написа:
Гран де "Ла фурия" Гранде "Барселона" вива "ел ниньо" вива "ел шави" вива ел Sпaнiш фУтбалл ГoL Де Ло ПуТоооо КраааааааК
малеее тая криза
еба мамата на хората
29.06.2010 23:36
РОналдо определено бе неутрализиран, но някак си странно не се свиреха фаловете срещу него *sick* А някои от тях бяха доста очевадни *thumb_up* Ако ще е феърплей - нека да е еднакво и за двата отбора *wink* И за пореден път - Въпросът : Защо на Европейско първенство няма такива ексцесии?
29.06.2010 23:35
Испания - Парагвай 1:0
може да си оправите края на статията или това е прогноза за следващия мач *smile* *wink*
29.06.2010 23:35
Dante_Shift при немците рамото е само при гола а я сметни колко жълти картона им дадоха на клозе червения беше просто повече от смешен на озил му дадоха жълт за симулация в центъра и на още един играч не помня кои беше пак жълт за симулация в центъра....
29.06.2010 23:32
Испания преди да вкарат гола си(от засада)почти не стигаха до интересни положения,а точно обратното пред тяхната врата имаше по-чисти положения,но ето как решенията на арбитрите могат да обърнат мача.
29.06.2010 23:31
don_a4o : Ако щеш пари на Господ да даваш , пак Испания няма да играе с Бразилия. Потоците им са различни - на полуфинал Испания ще срещне победителя от Германия - Аржентина (демек Аржентина, не защото немците немогат да играят, а просто защото е явно "рамото", което имат гаучосите от страна на ФИФА за това световно (не че и немците го нямат, ама като че ли при тях е по-малко)).
29.06.2010 23:29
Гран де "Ла фурия" Гранде "Барселона" вива "ел ниньо" вива "ел шави" вива ел Sпaнiш фУтбалл ГoL Де Ло ПуТоооо КраааааааК *beer* *thumb_up* *angry* *evil*
29.06.2010 23:29
ако се абстрахирате от евентуалните грешки на съдията мисля че можем да се съгласим че Испания игра много по-добре и Роналдо беше напълно неутрализиран тоя мач
29.06.2010 23:28
ако коща заслужава червен картон кво да кажем за пуйол вия и алонсо....biserms пич вчера гледах експеримент със ситуацията не помня по коя телевизия беше, може да не беше тънка ситуация но със сигурност не беше така видна както ти я гледаш по ТВ от горе нали докато тич цигъни ги бутат мноооого здраво
29.06.2010 23:28
Кви засади, кви 5 лева бе!? Кви червени картони за Вия и Пуйол? Кви червени картони за Жуан и Луис Фабиано? Кви засади срещу Аржентина? Кви голове за Англия? Кви голове за САЩ? Как така няма червен за Валон Бехрами, че от това по-ясен червен нямаше!? Гнусно световно!!! ФИФА е до долу *thumb_down* А относно мача - браво на Испания, защото парите, които ми отне срещу Швейцария, сега си ми ги върна...и то с лихвите *joking*
29.06.2010 23:27
Насраха се с тези засади и измислени картони.Развалиха цялото световно с тея скапани рефери *angry*
29.06.2010 23:26
Браво на Испания и най-вече на вратаря на Португалия че ги спаси от голям резултат следва Парагвай трябва да ги бием и полуфинал с Бразилия
29.06.2010 23:24
nofx знам, че подкрепяш Германия и затова по-добре си замълчи, защото видяхме как сидууте се изгавриха с Англия, или ще кажеш, че положението с гола беше мнооого "тънко" та немжоа страничния да го види *lol* Вярно, че удариха рамо на Испания, но съдийте направиха същото и с Германия и Аржентина, така че подигравки не са уместни.Айде лека нощ на всички.
29.06.2010 23:24
Такова бутане на даден отбор от съдия отдавна не бях гледал.С тия смешнш съдии ще накарат хората да не гледат световното.
29.06.2010 23:24
портокалия АУТ начело с издънката си роналдо *lol*
29.06.2010 23:22
Ginekologa лесен червен а но за пуйол и вия няма.... що не го наказаха след мача както наказаха фърдинанд преди хубаво съдята не е видял но защо не го наказват след мача.... *thumb_down* порнографияяяя но срещу аржентина или германия там и съдиите няма да могат да им помогнат
29.06.2010 23:21
засада имаше а тоя червен за кво беше не видях *joking* рамо за Испания
29.06.2010 23:20
sam0letski по ZDF казаха че има засада значи има!
29.06.2010 23:13
sam0letski гледам го по zdf ситуацията е показаха много добре, неискам да споря после ще видим.
29.06.2010 23:13
Засадата е на лице ОТНОВО *angry* *angry*
29.06.2010 23:11
Пичове веднага след гола на първото повторение се видя, че Вия не е в засада. *thinking*
29.06.2010 23:07
Макар и много тънка си имаше засада. Не съм за никой от двата за добрия футбол съм, но тази година се поизлагат малко или просто определени отбори трябва да се тикат напред...
29.06.2010 23:04
не знам дали имаше засада, не дадоха добре повторение.. така че ще чакаме края на мача да разберем *smile* пък и тва първенство куца от съдийски грешки ... *angry*
29.06.2010 23:04
не тои сега алонсо не беше за червен картон не *lol* flipicha за какво са ми тея 5 картона е пич *smile*
29.06.2010 23:03
nofx тръпни,още 5 картона трябва *lol*
29.06.2010 23:03
don_a4o И ти ли се вържеш на глупостите на коментаторите. Имаше играч в засада ама Вия изскочи от дълбочина, това се видя при гола, а веднага след това имаше и много хубаво повторение.
29.06.2010 22:59
заслужен гол за испанците, все пак над 70 % владеене на топката *wink*
29.06.2010 22:56
гол я че и от засада но нищо нормално е Испания напред ели значи на финала ще се видят Бразилия и Испания или Аржентина
29.06.2010 22:55
гол веееееееееееееее Вияяяяяяяяяяяя *party*
29.06.2010 22:45
прав съм я, аз ко обяснявам до ся *joking* *thumb_up* *party* *beer*
29.06.2010 22:43
прав си е пич успокой топката!
29.06.2010 22:35
добре ве всезнайко ! я ми кажи тогава потоците като много знаеш..
29.06.2010 22:35
Кво се карате вижте само физиономиите на Рамос и Роналдо на тая снимка *lol**lol* като напушени са *lol*
29.06.2010 22:32
ок ти си знаеш *lol* явно си по голям разбирач от мен!!!
29.06.2010 22:30
ко да гледам бе. сигурен съм в това дет говоря разбирач ...
29.06.2010 22:27
dorostol17 я ти отиди и пак погледни преди да правиш забележки!!!
29.06.2010 22:25
don_a4o *joking* Испани и Бразилия нямат шанс да се срещнат на полуфинал *stop* най-рано на мача за третото място.. гледайте малко потоците моля .. *thumb_up*
29.06.2010 22:22
don_a4o аз не виня съдиите и те са хора! но 5-ти мач да нямат жълт картон... а не е кат да нямаше поводи
29.06.2010 22:20
Португалия играят по-добре за сега *wink*
29.06.2010 22:19
Съдиите решават за картоните футболисгиге какво да направят нямаше грешки в 1 полувреме вс е ок
29.06.2010 22:18
Може и да не видим голове въобще а чак на дузпите жалко ако стане така засега е 0 на 0 но е приятен и приличен мача спокоен
29.06.2010 22:17
sasedq я кажи тогава удара на вия без топка и сека пуйол ритна роналдо без топка това какво е??? на тва световно колко картона се дадоха за щяло и не щяло а на тея 2 чисти червени картона им спестиха *thumb_down*
29.06.2010 22:16
тук се чудих за под 2,5 но не играх такаче *wink*
29.06.2010 22:14
flipicha ти тъп ли си бе да съм казал тук за корнери нещо *sick*
29.06.2010 22:14
Може пак да има дузпи а за картоните питай съдиите те не ги дават Испания няма нито 1 досега рекорд Испания напада но видяхме с Швейцария беше същото и паднаха дано и тази вечер да не е така иначе мача е приличен
29.06.2010 22:14
nofx защото не правят нарушения за картони.
29.06.2010 21:48
ае някои има ли идея що не дават на испански футболисти картони???
29.06.2010 21:46
Ginekologa...ирали под 10 корнера,маи ще духаш супата
29.06.2010 21:23
Който победи почти сигурно е полуфиналист не че Парагвай са слаби така мисля искав Испания-Бразилия полуфинал Приятно гледане дано мача е зрелищен
29.06.2010 21:23
абе маика му кво прави тоя Бускетс там *angry*
29.06.2010 21:15
надявам се да има по-малко лежане по тревата и по-малко симулации защото на джата отбора тожа им е 4аст от играта.да има зрелище *beer*
29.06.2010 21:10
Труден мач за прогнозиране,надявам се мача да е зрелищен с голове и без съдийски грешки а аз съм за Испания и им желая мн успех сърцето ми тази вечер е ИСПАНСКО приятно гледане и дано мача е супер
29.06.2010 21:05
Малко повече грубост от страна на испанците и мачът е за тях. *thumb_up*
29.06.2010 20:56
аз Х го играх *beer*