Фърги: Англия няма да спечели в ЮАР

14:50
Фърги: Англия няма да спечели в ЮАР
Англия ще бъде фактор на Световното първенство, но едва ли ще спечели титлата, смята мениджърът на Манчестър Юнайтед сър Алекс Фъргюсън.

Шотландецът е на мнение, че Сърбия разполага със състав, способен на изненади, а големите фаворити са Бразилия и Испания.

" Англия на Фабио Капело ще бъде фактор на Световното, но не вярвам да спечели. Испания и Бразилия остават най-големите фаворити. Мисля, че Сърбия ще направи нещо. Разчитам и на Португалия с моя приятел Карлош Кейрош, с Кристиано Роналдо, който според мен е най-добрият футболист в света. Италия също не е за отписване", коментира сър Алекс.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Notlike
25.05.2010 12:17

Пичове, Испания са по-добри от Англия не заради халфовете. Докато албионците са много бързи, техниката дава предимство на испанците, но не мисля, че Джерард и Лампард отстъпват по класа на Шави и Иниеста - НАПЪЛНО ОПРОВЕРГАВАМ. Предимството на Испания идва в атака, където имат Торес и Вия, а от англичаните само Рууни може да се похвали с доста висок процент на точност. Защитата пък на Англия по крилата хич не отстъпва на Испания - не бих казал, че Коул и Джонсън са по-слаби от Антонио Лопез и Серхио Рамос. Може би нямат много здрав разбивач англичаните, какъвто несъмнено е Маркош Сена, но не е болка за умиране. Разликата в класите на вратарите хич не е голяма, ако пази Харт за Англия, иначе другите са живи риби, според мен. Силите са почти изравнени, с леко предимство за Испания. И все пак, дано на това световно Холандия и Аржентина се разгърнат на 100% *smile*

DeviLLmaN90
24.05.2010 09:36

Абе хора кво спорите излишно... Тоя бил по добър оня бил по добър. *lol* manunited666 аз па като фен на Милан мога да ти изброя 3 халфа на Милан каде за мен са по-добри. Това е въпрос на мнение. Колко и да спорите кой е по-добър няма никакъф смисъл. Да испания имат малко по-добър отбор ама англетата имат Капело. Който някой от вас може да не го харесва но фактите говорят, каде и да иди прави отборите шамшиони(само кретен може да го оспори). А за Лампард той е най-резултатния халф във ВЛ не е толко слаб колко го искарвате *wink*

manunited666
24.05.2010 02:04

А и освен това , моля те , научи се да слагаш запетайки , точки и главни букви.Отделяй изреченията за да ти се разбират коментарите.Но така като се замисля можиби просто не ги знаеш тези неща.И пак заучените фрази със зависта ... ама малоумен ли си ? За какво точно требва да завиждам в случая , е тва искам да ми отговориш.За какво трябва да завиждам в тоя случай ???

manunited666
24.05.2010 01:56

ricky85 да от тебе съм по-компетентен.А за Флетчар какво да ти кажа , вади вид , че е дърво но всъщност не е.Флетчар е един от най-добрите колкото и да не го забелязвате.И не го казвам защото е от Ман Ю а защото си е истина.Тука идва е другия момент , след като съм от Ман Ю защо признавам Джерард ? Следователно това , че съм признал Флетчар няма нищо общо с екипа дето носи ?! Цял свят го признавал Шави ... ама аз казал ли съм , че не го признавам ? Или ти си също толкова тъп колкото Барса_фен112 ? За мене Джерард е най-добрия полузащитник , по-добър и от Шави но разликата е в съотборниците с които играе.Шави играе редом до звезди а Джерард играе с половин отбор утепляци.

fcb_spain
24.05.2010 01:47

единствения 6анс испания да отпаднат рано е ако сре6тнат бразилия на 1/8 финала,но ако не ги сре6тнат съм 100% сигурен 4е 6те стигнат по дале4е от прехвалените англета

ricky85
24.05.2010 01:06

666 много дразниш пич серизно нямаш нищо общо с футбол и все си компетентен объркал си спорта момко насочи се някъде от което разбираш Джерард бил най добрия защото ти си го признал така ли излагаш се пич зависта е лошо качество отърви се от нея и ще бъдеш по добър човек

ricky85
24.05.2010 01:00

666 и ти разбираш от футбол колкото аз от крикет много си смешен пич не ти си жалък направо Джерард е най класния халф защото ти си го признал затова ли цял свят признава Шави като най полезен най интелигентния халф и най добър може би за момента но не той казва Джерард и къде ми слагаш Флетчър бе смешен разбирам че си от мю но айде по сериозно той си е един посредствен футболис който е признат само в мю и никаде другаде

fena_b
24.05.2010 00:53

+Аз пък се надявам Англия,Аржентина или Холандия да достигнат до финал...все пак последните 20 години само 4 отбора са достигали до финал на Световно първенство.....

manunited666
23.05.2010 23:41

Специално Джерард е можеби най-добрия халф в света.Но това , че Ливърпул има слаб сезон и не може да си разкрие 100% потенцияла е друг въпрос.Лампард също.Всичко е до това какъв отбор ще се изгради , ОТБОР! Защото до преди 2 сезона как играеше Шави ? Никои не го слагаше сред най-най-добрите.Барса си направиха отбор от всички 11 души а не само Шави и Иниеста.А това , че Джерард не блесна този сезон , за това са отговорни редица други фактори.Най-добрите полузащитници в момента са Джерард , Лампард , Шави , Флетчар , Снайдер и др.И за никои от тия играчи не можеш да кажеш , че е по-добър от останалите(освен можеби Джерард , който просто съм го признал за много голям , даже по-голям от всички останали)

Lollipopp
23.05.2010 22:58

fcb_spain - доста си смешен с тея изказвания че Лампард и Джерард отстъпвали на Шави , Иниеста и Фабрегас *lol* ти в кой филм живееш *erm* единствено ще ме е жал за Торес , но специално заради fcb_spain искам "звездните" испанци да отпаднат и тогава пак да дойдеш да ми хвалиш Фабрегас , Шави и Иниеста *lol* толкова си заблуден че чак не е истина *thumb_up*

fcb_spain
23.05.2010 22:17

krasenco напълно съм съгласен с теб,сърбия като ни6то могат да отстранят англетата...тея диеми прекалено много заразяват хората с тази англия ги вкарават в некви филми 4е англия едва ли не е най голямата сила а всъ6тност те не стават за ни6то

krasenco
23.05.2010 20:35

Англия може още на 1/8 финал да отпаднат.Ако няма изненади би трябвало да играят тогава със Сърбия.

fcb_spain
23.05.2010 20:15

manunited666 не са слаби просто не могат да се сраняват с тези на испания,испания са европейски 6ампиони а англия не играха на евро 2008,сега може да имат капело но нали знае6 4е капело няма да играе а 6те играят футболистите

manunited666
23.05.2010 19:55

Добре добре , щом казваш , че Лампарт не става добре.Джерард , Лампард , Руни , А.Кол , Фърдинанд , Тери ... всички те са слаби.

Fabregas_boy
23.05.2010 19:46

Добре че ни разясни ситуацията.Ние никога нямаше да се сетим,САФ *thumb_up*

fcb_spain
23.05.2010 19:23

а за нападателите има ли смисъл да коментираме давид вия и торес са с класа над 6рек и оня ленън ли къв бе6е там,просто са по техни4ни,не знам как ги виждате англия световни 6ампиони 6тот аз не ги виждам по дале4е от 1/4 финал

fcb_spain
23.05.2010 19:17

за джерард по мога да се съглася 4е се доближава до класата на испанските халфове но лампард е пълно дръв4е

fcb_spain
23.05.2010 19:16

хахаха джерард и лампард по ни6то не отстъпвали на 6ави и иниеста,аз досега лампард специално не съм го видял в 4елси да вър6и тази работа която 6ави вър6и в барса,да дава феноменални извежда6ти подаваня или да задържа топкатадобре 4е му дават да бие дузпите там 4е и тои да се разпи6е

manunited666
23.05.2010 19:13

И ти не си прав.По класа играчите на Англия не отстъпват по никакъв начин на играчите на Испания(освен можеби вратарския пост).Лампарт и Джерард по нищо не отстъпват на Шави , Иниеста и Фабрегас.Същото важи и за останали играчи.

fcb_spain
23.05.2010 19:10

англия за да бият испания например трябва джерард и лампард да завземат халфовата линия а това как 6те стане когато сре6ту себе си имат игра4и кат иниеста,6ави и фабрегас?

fcb_spain
23.05.2010 19:08

wayne2 къде ми сравнява6 тея англета с испания бе?виж испанците кви игра4и имат дори резервите им струват повее от титулярите на англия,за6то се заблуждава6?кво като са се класирали англия по такъв категори4ен на4ин на световното виж там с кви отбор4ета са играли в групата а на световното с кви отбори 6те играят

manunited666
23.05.2010 18:36

Трите фаворита са Испания , Бразилия и Германия.Англичаните попринцип са си антипатичен народ и не ги харесвам ,никак даже.Дани Сърбите да отпаднат рано рано за да не дигнат много кофата.Все пак и те доста ни мразят и цялата история им е около антибългарска политика такаче , не викайте за Сърбите.

Wayne2
23.05.2010 18:19

Абе fcb_spain, в испанското първенство най-добрите футболисти са : португалец, аржентинец и уругваец *wink* Поне при английското са си англичани Да не забравим как се класира Англия за световното. Начина, играта и духа Винаги падат към края на турнирите, но нещастно, а не надиграни. Мисля, че тази година ще има финал. Дали ще е спечелен.. от тях зависи.

fcb_spain
23.05.2010 18:11

клубното им първенство е най силно но вижте колко англи4ани играят там броят се на пръсти,добре 4е са 4ужденците да им правят първенството силно

fcb_spain
23.05.2010 18:09

аз това отдавна съм го казал 4е англия няма да направят ни6то на световното,това 4е имат най силното клубно първенство не зна4и 4е и на национално ниво са добри,това са две разли4ни не6та

ludaki
23.05.2010 16:30

Има отбори като Уругвай, САЩ и Сърбия, от които може да се очаква всичко. Смятам, че поне един от тях ще достигне до 1/2 финал.

Arsenal_2
23.05.2010 16:19

И аз с ръка на съцето казвам че Англия няма да стане световен, според мен шампиона ще е един тези отбори: Бразилия, Италия, Германия и Испания *thumb_up* Аржентина също са добри но според мен те ще са като Ман Сити - много звезди, много нападатели и слаб колектив (не забравяйте как се класираха)

atletico_manutd
23.05.2010 16:16

прав е Сър Алекс *thumb_up* Англичаните имат много звезди ама ..... давам им 1/4 финал и са дотам *beer* за мене Бразилия , Италия и Германия ще властват а големите "фаворити" Англия,Испания и Аржентина няма да се представят на ниво *thumb_up* мое мнение *wink*

ice_arsen
23.05.2010 16:04

стискам палци на сърбия те играят добър футбол и имат много класни играчи *thumb_up*

rockamring
23.05.2010 15:54

Аз предвиждан неочакван финал *wink* ...и още по неочакван шампион...

darkspeed
23.05.2010 15:32

Бразилия винаги са основен фаворит. Винаги. Каквото и да става, които и играчи да ги няма - пак те са най-вероятният печеливш. Пример - Копа Америка преди 3 години. Аржентинците бяха в супер форма, мачкаха наред, а Бразилия играеше ужасно (колкото ужасно може да играе Бразилия все пак..). Но на финала размазаха Аржентина 3:0, въпреки коренно различната форма на двата тима. Не подценявай кариоките. Дори с малоумният Дунга, пак са основен претендент. И аз на това световно съм за Англия, но не вярвам да минат така злощастният четвърт-финал. На Англия световното мисля, че ще бъде 2018, когато е на тяхна земя. Иначе освен Англия се надявам сърбите да направят нещо, симпатични са ми *smile* .

manunited666
23.05.2010 15:21

Напълно е прав САФ и се надявам англичаните да отпадна още на осминафиналите , което няма да е нищо ново и неестествено.Все пак дразнят просто как всеки път тръгват с големите кошници и говорят как са най-добрите и всеки път се намира някой и ги изритва още в осминафиналите , по-рядко в четвърдфиналите *lol*

psiharizlle
23.05.2010 15:03

Кво му е ненормалното на всяко Европейско или Световно Англия фаворит и винаги се дъни надявам се Холандия да напраи нещо аз *smile*