ЦСКА се юрна да печели от реклама
На "Армията" има цял маркетингов отдел, но за по-сигурно "червените" са решили да се обърнат към международната агенция за рекламно-телевизионни права "Спортфайв", пише "7 дни спорт". В момента клубът и представителството на фирмата в София водят преговори за договор.
Според плановете "Спортфайв" ще продава рекламните права на клуба в европейските мачове, както и ще оперира с тв правата в Лига Европа. За мачовете от българското първенство фирмата няма начин да се добере до правата, понеже те са продадени централно на "Ринг.бг" и "Про.бг" за следващите три сезона. Оттам в ЦСКА влизат над половин милион лева годишно.
От "Спортфайв" се очаква да раздвижи рекламната политика на ЦСКА и оттам да почнат да влизат повече пари. Клубът търси начин да върже бюджет от над 10 милиона лева за следващия сезон. В момента "червените" например не разполагат със средства за купуване на нови футболисти и търсят играчи с изтекли договори.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
Регистрация