Бербатов пред трансфер в Нюкасъл!?

21:51
Бербатов пред трансфер в Нюкасъл!?
Първоначални неофициални преговори се водят между Нюкасъл и Манчестър Юнайтед за продажбата на Димитър Бербатов, съобщава "Гонг". Сумата, за която любимият отбор на българския национал от детството е готов да го купи, възлиза на 18 милиона паунда.

Отборът на Нюкасъл си осигури промоция за Премиършип и ще се завърне във Висшата лига през следващия сезон.

Медиите в Англия вече започнаха догадките, че нападателят ще бъде продаден през лятото, заради неубедителните му изяви напоследък и статута му на резерва в Манчестър Юнайтед. Нападателят не успя да се възползва и от възможността, да блесне за своя тим през последните десетина дни, докато Уейн Рууни се възстановяваше от контузия.

Напомняме ви, че Бербо не крие своята привързаност към "свраките". Благоевградчанинът не веднъж е споделял, че е симпатизирал на тима от "Сейнт Джеймсис парк" по времето, когато там играеше легендарният Алън Шиърър.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Notlike
11.04.2010 14:27

Бербатов да му дават 7 номер и да почва да играе като плеймейкър *thumb_up*

Ole20Legend
11.04.2010 13:24

Хаха тоя Tzeko90 до такава степен мрази МЮ,че почна да говори глупости.Кой сме развалили бе простак?Нистелрой,Бекъм и Роналдо и още куп футболисти кой ги знаеше ако не бяха МЮ а ?

ManUtdTillidie
11.04.2010 12:38

fitnes_mania8 , Рууни си каза че остава и няама да си ходи заради Осминафинал Мадрид а си остава при нас и ако повече четеш щеше да знаеш а за Бекъм и тия , какво да кажа ние произвеждаме звезди от световна класа използваме ги и ги продаваме за големи суми на паляци като Реал за да може да ги развалят. *wink*

Gamester
11.04.2010 12:14

Именно защото са симпатичен отбор не искам тоя мързел да отива там *thumb_down*

Даже като се замисля няма отбор, който да го мразя до толкова че да им пожелая да вземат Бербатов....

kaligyla
11.04.2010 10:32

мдааа за 5 милиона може да го пуснат под наем за един сезон ти луд ли си под 20 никога няма да го продадат тои толко си и струва просто като го зимаха юнаитед зените бяха сврах завишени

gogatakts
11.04.2010 09:52

ще го пусне и за 5 милиона ако някой го пойска *lol*

frozzzen
11.04.2010 07:51

Дано наистина го купят през лятото, защото Нюкасъл ми е симпатичен отбор. В момента те нямат чак толкова много добри играчи, защото доста напуснаха клуба... Надявам се да го купят *smile*

fitnes_mania8
11.04.2010 07:23

вие не сте ги преебали ама Реал взимат всичките ви звезди .... Бекъм,ван Нистелрой,Ронладо сега е ред на Рууни да дадат 60-70милиона евро и айдееее *lol*

ManUtdTillidie
11.04.2010 04:43

Tzeko90 и Роналдо ли преебахме , предполагам и Рууни , Валенсия и Нани нали *joking* Стига си се излагал , това че той няма манталитета да играе в голям отбор си е негов проблем , той е дървения слабак , преди Бербатов да дойде си бяхме Английските и Еврпоейски шампиони и заради него Тевес си отиде.

Tzeko90
11.04.2010 03:28

Дано Бербо се махне от манафите ,че да се вътне към футбола! И най-важното да им го начика незвисимо в кой отбор играе! Ман Юнт. се превруща в следващия Реал Мадрид (отборът ,който прееба доста играчи) *stop*

Ludoto_Kuche
11.04.2010 02:31

Бербатов в едно негово интервю взето лично от Алън Шиър споделя че в младешките си години е харесвал Нюкасъл само и единствено заради феноменалния Алън.На въпроса дали би преминал за вбъдеще в Нюкасъл той казва че не иска и че в Юнайтед му е добре... А иначе Алекс Фъргюсън ще разчита и следващия сезон на Бербатов след което ще се реши бъдещето му. *wink*

Ole20Legend
11.04.2010 02:13

И за мене е добре Оуен да остане понеже преди да се контузи се представяше добре (лично мое мнение)и не сме видяли все още какво има на разположение.А иначе имаме си 90 мил паунда от Роналдо но просто Фърги му се свиди да ги даде за някой стоиностен халф ...

darkspeed
11.04.2010 02:03

За мен едно от най-важните неща при продаване на играч са парите, които ще постъпят в клуба. Не смятам, че Оуен засенчва младоците, то тях ги нямаше този сезон.. Дани беше под наем в Престън, а Македа дълго време бе контузен. Диуф пък много ме разочарова в последния мач с Уулвс. За мен ще е добре Оуен да си остане в клуба *wink* .

ManUtdTillidie
11.04.2010 02:03

Ами 6-7 милиона пак е нещо , а и за мен той е легенда преди 4-5 години като му чеух името си го представях като най-големия на света нападател със неговия нюх , но сега той е един изнемощял старец и по добре да се връща в Нюкасъла.

darkspeed
11.04.2010 01:58

Оуен нека си седи *smile* . Че е далеч от топ формата си е вярно, но кой ще плати повече от 6-7 милиона за него.. Нека да си седи резерва, все някога ще потрябва *wink* .

ManUtdTillidie
11.04.2010 01:57

Пичове тук не става дума за пари , става дума за тва че Оуен засенчва младите и в същото време не е голям играч вече и само ще се цупи на скамейката и с Бербатов ще игаят морски шах там.

darkspeed
11.04.2010 01:56

Трябва да се опитат да му вземат 20 милиона, ако Нюкясъл се навият да го продават. Но парите трябва да се инвестират в Давид Силва или Йоветич... Иначе ако Глейзър ще ги погълнат няма никакъв смисъл.

ManUtdTillidie
11.04.2010 01:53

Ole20Legend , не съм съгласен според мен Уелбек , Македа и мексиканчето остават а Барбич и Оуен се махат че и двамата са зле сръвнение с предишни години а и не искаме да ставаме като Милан.

ManUtdTillidie
11.04.2010 01:50

Yang_G и преди съм ти го казвал : като не искаш да четеш не влизай и не пиши нищо не пише за Шити.

Ole20Legend
11.04.2010 01:45

Методиев,точно това искам да ти кажа,че Оуен е взет за без пари и върши страхотна работа.Всеки си има мнение.Мойто е-да продадем Уелбек и да вземем някой класен халф *wink*.Но все пак още нищо не сме видяли от мексиканеца а Уелбек е играл едва 8 пъти в МЮ и нищо не може да кажем за него.

MeToDueB
11.04.2010 01:42

тоя отбор Юнайтед няма един свестен халф .. който да задържи тая топка, да я подаде .. да вложи малко мисъл .. нямат нито един такъв .. в Барса са Шави, Иниеста .. в Челси - Лампард, Балак .. в Арсенал - Фабрегас и др има .. в Ливърпул - Джерард .. Юнайтед само някакви куци .. що се отнася до този компонент от играта де .. в дефанзивен план Флетч примерно си се бори момчето .. миналия сезон цял сезон Бербатов им беше диригента .. колко много голове им създаде с пасовете си .. сега го заплюват някои .. тъпи хора

MeToDueB
11.04.2010 01:39

какво е направил Оуен ? Айде този Обертан е млад .. Оуен няма за къде да се учи, той си беше голям едно време, сега вече не е .. вкара срещу Волфс 3 гола .. срещу Сити 1 победен гол .. и има 5,6 гола в 3 мача .. е по-добре да ги имаше в 6 мача по 1 гол .. с нищо не е помогнал на Юн до тук .. освен с оня гол след края на мача .. срещу Сити. Но все пак е взет за без пари ..

MeToDueB
11.04.2010 01:37

Ole20Legend написа: Уелбек е нужен .. умее и да разиграва топката .. доста често и в халфовата линия го ползват, този мексиканица си е чист нападател .. според мен трябва да си се пазят такива таланти от школата .. като Уелбек.

Ole20Legend
11.04.2010 01:36

Оуен и Обертан защо ги махаш бе *smile*.Оуен направи фантастични неща преди да се контузи (хеттрик,вкара важни голове) а от Обертан може да стане нещо голямо.Иначе са МЮ легендите съм съгласен,че им е време да се пенсионират.Но може още 1 година ако я изкарат *wink*.Иначе аз искам Фърги да спре да скромничи и да вземе някой добър халф с парите който ги има от Роналдо..А за Бербатов няма 2 мнения да си ходи в Нюкасъл.

Lollipopp
11.04.2010 01:31

според мен най-добре е от Юнайтед да се махнат - Бербатов , Оуен , Обертан , а Скоулс , Невил и Гигс да се пенсионират *smile* и Фъргюсън да премине на няква система с 2-ма нападатели и да си партнират отпред - Рууни и Македа или новото момче, пък през това време да се обиграят всички по млади и отбора ще стане *wink*

Ole20Legend
11.04.2010 01:27

Не съм го забравил Лоли.Но не го написах поради простата причина,че според мен той ще бъде продаден.Поне така мисля понеже има други нападатели на който да разчитаме и сега като дойде мексиканеца не мисля,че Уелбек ще ни е от нужда

Ole20Legend
11.04.2010 01:06

Whitegoat93 явно не следиш МЮ.Схемата на САФ попринцип включва 1 нападател.А ако този нападател се контузи имаме Оуен (който се представи доста добре преди контузията си) и Македа.За Македа съм съгласен,че ще е под наем някаде но може и да играе в състава.Ще видим.

Lollipopp
11.04.2010 01:05

и Бербатов си има място - на пейката *lol*

kaligyla
11.04.2010 00:23

оуен и македа си имат място в отбора нари4а се карлинг куп ФА кап и тетака

kaligyla
11.04.2010 00:16

не са маловажни лижарпул го знаят наи добре ве4е мани ти беро мербо гледаи кво при4иняват барса на реал *smile*

whitegoat93
11.04.2010 00:08

Ole20Legend Май ти не гледаш мачове...как си представяш Оуен,дето в сравнение с преди 5 години е супер слаб,много далече от оптимална форма,и в момента с кунтузия да стане изведнъж резерва и партнъор на Рууни?А Македа е на 18...аз съм сигурен,че Македа другия сезон ще е някаде под наем я в ЧемпиънШип я някаде по Нюкасъл,Бърнзли и така нататак....Незнам закво му се мятате,като той си върши перфектно работата(Бербатов).Вкарва в мачовете срещу не толкова силните съперници,точно това му е и ролята...ако си мислите,че мачовете с/у Уигън примерно...или Болтън са по-маловажни от тея с Челси и Арсенал,сигурно гледате футбол от вчера... *wink*

Yang_G
11.04.2010 00:01

Някои от вас са изключително прости и ме изнервят с тъпите си коментарчета ! *sick*

Lollipopp
10.04.2010 23:58

тоя MeToDueB май е нещо повече от националист *erm* май е любовница на Бербатов *lol* човек стига с това 20мача и 12 гола защото ставаш банален казах ти и пак ще ти кажа - напиши книга и стига ни занимавай съв сложните ти мислетелски дейности *sick* и стига си дрънкал това - Левски - цска *angry*

kaligyla
10.04.2010 23:57

ManUtdTillidie наи вероятно си прав и аз малко по малко се от4аивам навивам се иска ми се да се представи добре но като се позамисля слаби4ак е за юнаитед не сам видял от него неква атака е така с на скорост с некои да расцака и да шибне некои як гол кофти

kaligyla
10.04.2010 23:54

Ole20Legend вярваи ми няма да се раз4ита на тия двамата оуен е взет с идеята да е резерва и тои си го знае а другиа му е рани4ко да се раз4ита на него да вла4и юнаитед македа е много талантлив но му трябва време то4но затва го пуска малко по малко и леко леко го налага но титуляр скоро няма да е

kaligyla
10.04.2010 23:52

ако бербо земат 4е го продадат повярваи ми сара няма да раз4ита на олен или македа с калитарските му два гола а ще се зема нападател и то доста сериозен 100 % и ако това стане бензема е в юнаитед

Ole20Legend
10.04.2010 23:49

whitegoat93 явно и ти не гледаш мачове?Македа къде го забрави.Оуен също.

whitegoat93
10.04.2010 23:42

Ако Бербатов си отиде,няма кой да е резерва на Рууни.Мислите ли,че САФ веднага ще предпочете тоя младия мексиканец и ей така ще му подари доверието си?Берба според мене има поне още 1 сезон в ман,след което ще си го изпратят.

brickbat
10.04.2010 23:18

хааха това ми хареса pacho_vr написа:"Така е като английйските журналя пишат по-бързо отколкото ти тичаш"
Иначе Бербатов няма да напусне отбора камо ли пък в посока Нюкясъл, по скоро аз си мисля, че Видич може да отиде в Милан, Реал М или Барса. Всъщност освен Бербатов, Видич и до някъде Нани не виждам кой друг може да бъде продаден.

ManUtdTillidie
10.04.2010 23:13

kaligyla , пич Рууни поддържаше високо темпо и между него Нани и Валенсия се получи доста добър тандем. А Бербатов забавя играта с неговите измислени и ненужни петички. То се видя срещу Челси каква стока е , аз дотогава го защитавах но той се изплю върху доверието на червените фенове.

ManUtdTillidie
10.04.2010 23:08

MeToDueB написа:

futbolfen в момента си вкара автогол .. с какво те изнервя Бербатов с 12-те си гола от 20 мача и безброй асистенции , между 6 и безброй има грамадна разлика.

kaligyla
10.04.2010 22:58

интересно ми е да ви питам какво направи рууни срещу немците не казвам 4е не е уникален нападател просто бербо имаще по добри отиграваня за 10 мин от колкото рууни за 60 и тоя ехперимент на фарги му струваше полуфинала

kaligyla
10.04.2010 22:55

според мене няма да го продадат фарги ще го пробва още един сезон а и както казах преди нюкасал няма да дават пари за скапи футболисти поне според мене ще гледат да се затвардят в вишата лига следващия сезон а ина4е от една страна се кефя 4е имаме футболист в такав отбор като юнаитед но тои е слаб психи4ески за там с тиа 30 милиона дето се му ги натякват му разказват играта докато в отбор като нюкасал може да се преварне в лидер и да си играе играта както си зане както беше в тотнам а за вращане в тотнам дума неможе да стане парво не се разделиха с добро второ тотнам има доста ка4ествени нападатели дефоу далгу4а роби киин русна4ето и така нататака

MeToDueB
10.04.2010 22:49

Futbulfen написа: какво да не намесвам Левски .. преиграваш за това .. късал ти бил неврите .. с кое бе човек ? С пасовете си, с головете си .. какво му е на играта, само не е достатъчно борбен в дефанзивен план да гони всяка безнадеждна топка .. но и в дефанзивен чисти всяко високо центриране от корнер, като се прибира, а това става всеки път .. в офанзивен просто е нереално да коментираш .. има голяма успеваемост що се отнася до голове през тоя сезон .. тебе ако Бербатов ти къса нервите с тая игра те питам .. Йовов не ти ли ги къса, Левски .. нали гледаш футбол ... ако наистина ти къса неврите Бербатов .. а Левски, ЦСКА, Йовов и всичките смешници от смешното първенство .. не знам бате как си жив, честно .. те просто не скъсват нервите, те убиват всичко .. те са идиоти ..

Ole20Legend
10.04.2010 22:44

Futbulfen САФ просто ми дава шанс на Бербатов.Не се отказал от него все още.А иначе дано да е истина това.Понеже Бербатов в Нюкасъл би си се справил доста по добре от колкото в МЮ

MeToDueB
10.04.2010 22:44

Бербатов ще е резерва във важните мачове, докато Юнайтед притежават тази куца халфова линия и докато имат този слаб десен бег .. след това може и Сър да се отвори малко .. и да заиграе с 4-4-2, но с 4-5-1 Рууни ще е избрания. ТО в Юнайтед няма резерви над 100 мача са изиграли с различни състави, но в най-трудните са с 4-5-1 и нашият е резерва .. Иначе по минути в лигата има 1766 .. повече от Скоус, Гигс, Нани, Парк .. по време в което е играл е 6-ти .. след първия Евра и следващите Рууни, Валенсия, Флетчър и Карик ..

Futbulfen
10.04.2010 22:40

Аз обичам Левски и въпреки всичко съм на стадиона (туко що се връщам),но темата не е Левски нали..какво намесваш Левски не знам?! Вместо да гледаме тая мърда може да се даде шанс на Кико Македа..само ти и Фъргюсън не виждате колко смешен и безполезен е БарбукоФ.Разправяш ми простотии,че не получавал топки и тем подобни глупости..аз го гледам как се крие,а когато случайно поиска топката е с гръб към вратата.Феновете започвам да се изнервят и ми се струва,че само ти и САФ мислите друго яче..захапете му ташаци*е по един от двете страни и му се радвайте..а ние ще се молим такива статии да са истина!

MyckapuH
10.04.2010 22:38

Поредната измислица.Бербатов ще остане в Юнайтед и следващия сезон,но пак ще търка пейката

cehe4ka
10.04.2010 22:37

не мисля че ще го продадат *smile* митко заслужава да е в ман

Man_Un_Fen_92
10.04.2010 22:30

на мен ми се иска да си се върне в Тотнъм ... и да си зайграе както си трябва *thumb_up* с Дефоу *beer*

Man_Un_Fen_92
10.04.2010 22:29

ако бе6е истина това .. до сега да го има6е в официалния сайт на Нюкасъл !!! *thumb_up*

MeToDueB
10.04.2010 22:26

futbolfen в момента си вкара автогол .. с какво те изнервя Бербатов с 12-те си гола от 20 мача и безброй асистенции ли .. тебе, ако Бербатов те изнервя .. какво остава за твоя любим Левски .. барабар с Йовов, Петков и останалите .. ти до сега щеше да си умрял от нервна криза .. стига си преигравал *wink*

Futbulfen
10.04.2010 22:19

Ето ти една възможност да заиграеш в отбор,който ти приляга..средняк,без особени претенции.Там вече може и да си спомним за Бербатов от времето на Леверкузен и Тотнъм...момчето няма класата и манталитета да играе за отбор като Юнайтед,но би показал хубави неща в един такъв отбор.Дано да е истина и да спре да ми къса нервите..

donatelo
10.04.2010 22:17

pacho_vr,изпревариме братле. *thumb_up* Това момче просто си пропиля таланта в Ман.Юн.Жал мие за него!!!

kaligyla
10.04.2010 22:17

а ина4е ако отиде там няма да е кои знае каква грещка нюкасал са супер отбор и с бербо напред ще е добре може да се представя като в тотнам мом4ето просто няма психика за отбор като ман4естар там натиска е голям

kaligyla
10.04.2010 22:14

не можал да блесне 4е как от скамеиката за 10 мин хахахахахахахха да го беше пуснал да играе да блесне а срещу 4елси целия отбор блеснаха яко бербо им виновен са 4е му подадоха 3 пати за целия ма4 смешни писаня и малко не ми се вярва 4е нюкасал с влизането в лигата ше метат е така по 18 000 000 на тая немотия

ManUtdTillidie
10.04.2010 22:13

Нещо повече той носи винаги номер 9 заради Шиърър и си казва че му е голям фен. Много ме кефеха Нюкасъл пред 2-3 години тогава повече изглеждаха като Арсенал но имаха твърде много скъпоплатени лигли и затова изпаднаха.

pacho_vr
10.04.2010 22:12

Оооооооо ВЕЛИКИ писачо кво стана беееееее ?????н В Нюкасъл ли те пращат а ??? Така е като английйските журналя пишат по-бързо отколкото ти тичаш *lol* *lol* Айде да те видим сега каква статиика ще измислиш в блогчето си