В ЦСКА взимат по 700 лева месечно от реклама
В най-добрите си години на месец влизаха по 200 хиляди лева, които поне стигаха за заплати на служителите. Така те са оставени без пари вече 4 месеца, но за разлика от скъпоплатените чужденци продължават да не мрънкат.
Телевизията, която държи правата за телевизионните предавания в България, е заплашила ЦСКА със сериозна глоба, ако не бъдат оправени паната на "Българска армия", които не били според изискванията й. "Червените" са единственият тим от грандовете ни, който няма договор за мачовете от евротурнирите, като от "Спорт файф" чакат над 3 месеца отговор за предложенията си.
Положението с рекламите е странно, след като почти всеки мач на ЦСКА се дава по телевизията и това би привлякло доста потенциални рекламодатели. Старите се оплаквали, че цените им били вдигнати рязко, и то в условия на криза, което било точно против всички правила на бизнеса. Заради това предпочитали да не дават пари. Те били вцепенени и от доста неадекватното поведение на служители на клуба при преговорите.
През последните години бяха изгонени двама от шефовете на търговския отдел на ЦСКА. Последният - Венелин Петков, бе набеден, че пуснал фалшиви пропуски за мача с Фулъм от Лига Европа.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
Регистрация