Медиите в Англия: Фърги ще продаде Бербатов

09:43
Медиите в Англия: Фърги ще продаде Бербатов
Димитър Бербатов може да е един от футболистите, които ще напуснат Манчестър Юнайтед през лятото, смятат медиите на Острова.

Българинът не успя да впечатли, когато получи изява да играе в някои от най-важните мачове на "червените дяволи" и това може да коства мястото му в отбора.

След като сър Алекс повдигна въпроса за освежаване на "позастаряващия" тим през лятото, Бербатов може да е едно от имената, които ще бъдат продадени, за да финансира клуба, казва "London Evening Standard".

"Нямам оплаквания нито на, нито извън терена. Всички се държат прекрасно с мен от мига, в който стъпих в съблекалнята. В момента изживявам мечтата си. Има хора, които се оплакват от времето, но аз не съм такъв. Не е важно дали вали всеки ден, докато съм играч на Манчестър Юнайтед това не ме притеснява", заяви Бербатов.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Briggo
08.04.2010 22:22

Най-добре си беше Бербатов в Тотнъм.Но все пак Джон Ошей прави ли нещо когато е в игра? Ами Карик, ами Флетчър, ами Евънс ??? *angry* Я да престанат да гледат чужденците и да си видят своята стока к`ва е!

Anaxagoras
08.04.2010 20:03

Мисълта ми беше че феновете на Юнайтед са свикнали да гледат футболисти които са различни от Бербо. Бербо ми напомняше на Зидан в някои отношения, макар че като успехи е доста далеч от него. Но Futbulfen, ти нищо не написа за уврежданията на Фъргюсън.

rossoner82
08.04.2010 19:10

Аз пък си мисля, че е време Фърги да помисли за пенсия. Нещо му се изчерпаха и ретро-идеите.

Futbulfen
08.04.2010 18:37

И ако чрез последните ти думи искаш да внушиш някаква прилика от каквото и естество между Бербо и Зидан..то тогава си изтрии акаунта!

Futbulfen
08.04.2010 18:35

А грешката на САФ е ясна..добре е,че в последно време и той започна да я разбира.И най-добрите грешат.. Личното ми мнение е,че той го беше разбрал доста отдавна,но поради егото си налагаше тая мърда в състава (неслучайно анкетите сред феновете на Юнайтед показваха тяхното крайно неодобрение).Да си търси нов отбор..отбор,който да му приляга и да не му тежи

Futbulfen
08.04.2010 18:33

Аз стоя твърдо зад думите си и в никъкъв случай не съм съгласен,че Парк,Карик и Флетчер са по-малко качествени футболисти от тия мърди в Реал например.С тази разлика,че там в Мадрид се купуват медийни звезди.Да,има прекрасни футболисти ,но какво правят вече толкова години Реал с тая трансферна политика?! Едно голямо нищо или по-точно петнят името на най-великия отбор в света.Такива като Карик и Флетчер винаги ще останат незабележими..такива са те,на такъв неблагодарен пост играят и нали знаеш..черната работа остава на заден план пред даден гол например.Освен това съм написал "В такива отбори"!!! Общо понятие,което включва и Реал,Барса (отборите,които си избройл)ДА,определено в тези отбори най-добрите футболисти..но там сугласи се НЯМА МЯСТО ЗА БЕРБАТОВ!!!

kardamon
08.04.2010 18:24

Да определено Бербатов трябва да се маха лятото. В този Манчестър Ю. няма място. САФ му няма доверие, публиката също , да не говорим за съотборниците му - когато е на терена те изобщо не го виждат играят с него все едно че им е противник. Незнам къде му е мястото, но май в Тотнъм си беше супер. Така е когато искаме Рунито да е велик голмайстор - отпадаме от ШЛ, а и първенството отива към провал..... и естествено няма друг Виновник освен Бербатов.... а ве да го плюят колкото искат той показа ли им някои фантастични отигравания-показа им ... ем стига им толкова *beer* наздарве *party*

Anaxagoras
08.04.2010 18:21

Futbulfen, не съм адвокат на никой, но в този гранд Бербо е "сложен" не от някой от нас, а от самия Сър Алекс Фъргюсън. Нещо повече той е най-скъпата покупка в цялата история на гранда. По твоята логика излиза, че ментално увреден е самия Сър Алекс Фъргюсън. Повтарям по твоята логика не по моята. Така че поправи и напиши че Сър Алекс Фъргюсън е ментално увреден. А това че там играят най-добрите е меко казано смешно. Парк Карик Флетчър - ако ги предложат на някой гранд като Барса или Реал Мадрид ще им се изсмеят. Най-много да вземат Парк за чистач понеже е много работлив. Да не изброявам звездите които през годините са отказали да играят там от Шиърър през Роналдиньо та дори и Бензема. Няма да продължавам списъка защото ще ти стане неудобно. Признавам, че понякога създават звезди, последния пример беше Роналдо, но там рядко отиват звезди. Публиката им се възхищава на спринта на Парк, а не на отиграванията на футболисти от класата на Зидан. Затова Бербо няма място там, но той не го осъзнава.

Futbulfen
08.04.2010 18:06

MeToDueB,абе мечтателю, правиш ли разлика между отбори-средняци, и Юнайтед от град Манчестър?! Това е отбор наречен гранд не от мен или от теб(започвам да ти обяснявам като на идиот).И в този гранд хората(публиката,техните привърженици),служителите , треньори , масажисти и футболисти са свикнали на победи..всеки мач трябва да е победа,всеки трофей трябва да се гони.В такива отбори играят май-добрите футболисти,а ти слагаш там нашенеца (което автоматично те прави ментално-увреден..с извинение).От един централен нападател,взет за тази сума се изисква нещо повече от бързо ходене,поглед в/у играта и пас.Кога ще разбереш,че бербатката е добър футболист..футболист обаче,за отбори като Тотнъм,като Байер.Юнайтед е голям отбор..и там има място само за най-добрите (е повярвай..по-качествени от Барби-под дърво и камък!)Не знам дали ти плаща или ти си хипнотизиран по него (имаш ли възглавничка с лика му?),но ако искаш да викаш на черното бяло наволя..напиши книга брат,там няма кой да те упрекне (поне докато не излезе на пазара).И вече после е ясно,че ще разсмееш цял един народ *beer*

barbutko
08.04.2010 17:53

аз съм един от най големите фенове на берба и от все сърце му пожелавам да отиде в някой друг отбор може и по слаб но да играе на спокойствие и да го начука на ман юнаитед *thumb_up*

Anaxagoras
08.04.2010 17:50

Бербо може да играе във всеки отбор. Това че Фъргюсън не знае как да го използва си е негов проблем. Що се отнася до евентуално напускане, то не зависи само от Фъргюсън, но и от Бербо. Все пак си има договор и той не може да бъде прекратен от една от страните. Очевадно е че Фъргюсън му няма никакво доверие, така че Бербо трябва много внимателно да обмисли евентуални оферти, но не и да напуска на всяка цена.

Lollipopp
08.04.2010 17:31

неразбрахте ли че Бербатов колкото и да е добър , не е за толкова голям отбор *wink* още повече за такъв който набляга на единоборствата MeToDueB - стига го защитава бе *sick* направо се уливаш *erm* виждам споменаваш нещо за мача с Челси , ми точно когато имаше шанс да се докаже като голмайстор , той от цялата врата уцели ръцете на Чех ... може да вкара от невъзможни позиции , но оставят ли го на спокойствие в наказателното и започва да се върти и да се мае какво да я прави топка - дали да я готви , дали да я пие ... и затова хората ще харесват играчи като Рууни и Тевез - получават топката и без да мислят шутират *smile*

MyckapuH
08.04.2010 16:15

Да го продават той и без това не е за Юнайтед

kaligyla
08.04.2010 15:29

фарги место да продава да зима да купува 4е отбора е поовехтял леки4ко да зима бензема напред до рууни и бербо зад нападателите и става пална лудница

kaligyla
08.04.2010 15:25

те медииите прецениха кои и кога ще продадат берба веднага клюки за 10 мин не можа да обарне баварците и аиде са писаня продават го хахахахаха а оня дето го изгониха кадравия и него го махаме си4ки дето се изложат в некои ма4 ги продаваме смешна статия аз сам сигорен 4е ще остане в отбора 100 %

quaresma1
08.04.2010 14:40

аиде Берба пътят е отворен към Фенербахче *joking*

Unscrewed_Heart
08.04.2010 14:21

оле супер дано го продаде в newcastle да отиде примерно е много по-добре *thumb_up* айде берба махай се от там бате *beer*

krasenco
08.04.2010 13:33

Yang_G това му беше шанса да играе в голям отбор.Ако не беше отишъл в Юнайтед,едва ли на 30 години щяха да го вземат.Нормално е да отиде в Юнайтед.Всеки футболист иска да играе в такъв отбор,който се бори всяка година за шампион и за ШЛ.

Yang_G
08.04.2010 13:28

Трябваше да не ходи при тея неблагодарници, а да дойде в Сити ! Там поне щяха да го Боготворят ! Много ми е странен тоя Бербатов ? Той е топ нападател, държат го резерва, а той си седи мирен ?
Все пак струва 30 млн ?!? Трябва да играе по-често !
Но сам си е виновен, да се оправя както може !

MeToDueB
08.04.2010 12:03

*lol* и мен много ме дразнят .. Касабов адски много .. Боре Море .. като почнат да се лигавят с оня .. и тия по Диема да бъркат играчите .. и да не коментират обективно, ама да си коментатор .. не си е работа, тука пиша много, защото не ми е проблем .. пиша бързо, не гледам клавиатурата .. за секунди става, а да говоря много .. не обичам. *lol*

ice_arsen
08.04.2010 12:01

MeToDueB що не се пробваш в ТВто че винаги като гледам мача давам mute заради смотаните коментатори *smile* *thumb_up* *beer*

MeToDueB
08.04.2010 12:01

Той вече е на 29 години .. може да няма късмета да заиграе за отбор или Юнайтед да заиграят така, както беше в Тотнъм .. да покаже онова, което е показвал, но фактът, че го е показвал .. сам по себе си означава, че трябва да го уважавате .. + това е скомен .. той никога не е казвал .. да струвам 30 милиона .. дори и преди тези 10 милиона паунда, които платиха Тотнъм .. пак каза, че мисли, че са много .. пък той си изплати всеки паунд със страхотна игра .. (на едно място съм писал Шефа .. не ШЕФА, а ШЕВА -- Шевченко ) Сигурен съм, че много повече се плюе по Бербатов, който даде много повече .. десетки пъти на Юнайтед, отколкото 32-милионният Робиньо .. 45 милионният в евро - Шевченко .. 20 милионият Кийн за Ливърпул .. и много други такива грансфери е имало .. да не би Роналдо, като дадоха за него 96 милиона .. да е класирал Реал напред в ШЛ .. да е всеки мач най-добър на терена .. и Кака и той .. така е във футбола, има спадове .. в други мачове върви добре ..

MeToDueB
08.04.2010 11:57

danman написа: най-велик може и да не е .. но не е такъв, какъвто го изкарвате .. дървар и подобни глупости, които от злоба ги казвате .. Все намирата причина да го плюете .. в Тотнъм аз лично много се чудех .. защо. Как, като вкарваш на всеки отбор .. правиш невероятни игри .. тогава отбора му бил слаб, съответно и той .. сега не играе наистина срещу най-силните .. ама вкарва, все пак Болтън, Блекбрън, Съндерланд .. отбори от висшата лига са, не са Левски и ЦСКА .. пак бил слаб .. еми признайте, че не е случил на отбор просто .. да не би Шефа, като вкара за 3 сезона в Челси 9 гола .. (1 срещу Левски *lol* ) .. някой да е казал, че е слаб .. в Тотнъм, че играеше по-добре и вкарваше много .. така беше, сега пак не вкарва малко, но спрямо времето, в което играе .. и влиза, като титуляр, а то не е много .. и контузията и в трудните мачове схемата 4-5-1 .. го ощети и не игра.

ceco26
08.04.2010 11:50

Браво, MeToDueB, напълно съм съгласен. Дано Бербата се оттърве от тоя харабийски отбор и отново да се развихри в друг отбор.

danman
08.04.2010 11:48

MeToDueB Шекспир би се гордял с теб.Страшен монолог изкара."Похвлално слово за...Бербатов".И Климент Охридски не би го казал по-добре.Човече,направо ме убиваш.Чудя се,защо Бербатов не вземе теб за агент?Хем ще му излезнеш по-тънко,хем ще му правиш безплатна реклама.Още малко и мен ще убедиш,че Берба е най-великият играч

MeToDueB
08.04.2010 11:44

mement0o написа много точно казано .. и аз така мисля, но по тия големите отбори, в повечето е така .. всеки иска да доказва себе си .. все стрелят към тая врата .. все не я уцелват .. друг стил, друг манталитет имат играчите на Юнайтед .. много по приятно е да наблюдаваш колективната игра, техничната, красивата .. Барселона им го показа, даде им урок на финала .. Роналдо с неговите обречени удари от 30 метра .. все над вратата, нищо не направи .. пък другите въобще не им се даде шанс .. не играят красиво Юнайтед .. 2 години ги гледам вече .. не мога да се обедя в противното .. Роналдо от време на време допринасяше за красива игра, като не се лакомеше .. Нани сега играе красиво също и не се лакоми, но нещо .. дърварски стил изповядват .. *lol*

mement0o
08.04.2010 11:40

Тоя Юнайтед нито колектив нито техника само блъскане и ритане от центъра. Всеки защитник рита отдето му падне. Изцяло се разчита на индивидуални изблици. Бербатов малко вкарвал, аз се чудя как изобщо вкарва измежду тия бездарни кретени.
Толкова време очевидно не рита към вратата, опитва се да ги накара да играя колективно ама тия неандерталци не възприемат дано и първенството да загубят.

MeToDueB
08.04.2010 11:33

направо ми се реве .. за това време, което беше в Тотнъм .. уникалната игра и тандем с Кийн и целия отбор .. чудеса правеха .. направо ме е яд, че се прецака с тоя неандерталски отбор .. по 2 години съм ги гледал и двата постоянно .. спомням си играта на Тотнъм оттогава с носталгия .. отборната игра там бе на високо ниво, бе красива .. в Юнайтед е дърварска .. безспорно добрите Скоус и Рууни като са на терена .. тя става още по-дърварска, но ефективно в интерес на истината .. това са добри играчи, без техника, с много злоба .. ритат се много .. ама много хора харесват тоя стил .. аз не.

MeToDueB
08.04.2010 11:29

и просто тая злоба на хората не е от днес и вчера към Бербатов .. не знам защо, все намират някакво оправдание .. преди намираха, че в Германия било лесно .. че Тотнъм били слаби и Бербаотов съответно не е силен, макари че вкарва на всички и прави невероятни неща .. сега в Юнайтед, че е жертва на това 4-5-1 в най-трудните мачове .. пак той е виновен .. като падне националния, дори да излезне контузен .. срещу Сърбия при 2-1 или 3-1 .. мачът завърши 6-1 .. пак Бербатов е виновен .. с Челси получава 3 паса .. 2 обречени високи центрирания, че и Рууни който се научи с глава .. и той нямаше как да ги стигне, щом 188-смвия Бербатов скачаше .. пък 175 см Рууни ли .. и тогава той беше виновен, нещо прекалявате вече ..

mement0o
08.04.2010 11:29

Ем да го продаде може да иде някаде, където ще го използват както беше в тотнам, не да го използват за play maker един сезон, и после да се олакват, че малко голове имал. И след това 1 сезон да го даржат предимно на скамейката и после пак да рев.
В 1 цял мач не го пуснаха в тая шампионска лига.
Играе контузен половината време за операция и има 12 гола от 17 мача в първенството, и се той им е виновен. Те тия Юнайтед само знаят да се оправдават и оплакват май. Взеха един велик играч сарцето на цял отбор и го направиха на нищо.

MeToDueB
08.04.2010 11:25

дано се върне в Тотнъм .. или някъде другаде, където ще оценят играч, който не играе с пот и мускули, но играе с много много мисъл и притежава техника, невероятен пас и вкарва ефектни голове .. играе за публиката, но тази публика на Испания примерно .. техничния футбол, тази на Англия съм забелязал, че се кефят много на единоборства .. примерно такива, като Рууни вчера .. като хамал влезна на шпагат за една топка .. грозна работа. и Стига с тази злоба .. като стигнете нивото му .. дори в някоя игра, тогава пишете и се правете .. Бербатов тръгна от смешната България от това смешно първенство .. на 18 години .. игра финал много млад, вкарваше в ШЛ често .. бе изявен голмайстор в Германия .. в Тотнъм бе основен играч и лидер .. вкарваше на всеки един отбор .. в Юнайтед също имаше добри игри .. асистенции, голове .. не игра срещу най-силните, не се доказа в тия мачове за по 10 минути .. така е, но се е доказвал в други отбори .. Бербатов си е класа.

MeToDueB
08.04.2010 11:23

да не би Робиньо .. 32,5 милионният Робиньо .. който е най-скъпия трансфер в Англия .. да даде повече на Сити ? Какво даде той .. стигна се до там, че го върнаха под наем в Бразилия, а Бербатов даде на Юнайтед и все още дава .. срещу Фулъм и Болтън .. това бяха последните му 2 много силни мача .. да не би да не игра, но някой хора не гледат вътрешното първенство .. гледат само мачовете срещу топ отборите и тези в ШЛ .. там Бербатов наистина го ползват рядко, не защото не е добър .. играе се 4-5-1 .. Рууни е по-издръжлив и е най-борбения играч в Юнайтед .. и вкара много голове, ако се играеше с 4-4-2 .. във всеки важен мач .. сигурен съм, че Юнайтед пак щеше да играе по същия начин, дори и по-красиво .. Бербатов щеше да има положителни резултати в тия мачове .. показвал го е и го е доказвал в Тотнъм и Байерн, че може срещу всякакви отбори ..

georgiew_71
08.04.2010 11:15

"Имало хора,които се оплаквали от времето,но аз не съм такъв".От какво да се оплаква-от това,че хем седи на пейката,хем си взима заплатата.Те го плюят,а той си мисли че дъжд вали.Сам си е избрал тази съдба.Има една приказка*tongue*о-добре пръв на село,отколкото последен в града.

MeToDueB
08.04.2010 11:13

иначе колкото и разни хорица да злобеят .. не са на нивото на Бербатов .. вкарвали ли сте на Манчестър, Челси, Арсенал, Ливърпул, Реал, Байерн М и на почти всеки (да не кажа всеки (само срещу Ливърпул мисля, че не е вкарвал в ПШ, а голът срещу тях му е от Леверкузен) .. вкарвали ли сте на всеки отбор в Англия, не .. аз не съм бил винаги фен на Бербатов .. просто откакто отиде в Тотнъм не пропускам негов мач в Англия ... постепенно видях, че той е от малкото играчи, които играят с мисъл, не се лакомят .. вкарват уникални голове, правят страхотни пасове, технични отигравания .. но все пак в Тотнъм си беше неговото място ... в Манчестър съотборниците му убиват играта му .. той не е лаком, те са .. той им подава, те на него рядко .. някакви обречени пасове, миналия сезон почти всеки гол .. с изкл този срещу Тотнъм при паса на Карик и още един срещу Тотнъм с глава .. всички други сам си ги изработваше от някакви карамболи .. през тоя сезон малко по-добре е от към пасове без Роналдо .. ама пак не е това, което е в нормалните отбори, какъвто беше Тотнъм .. там Митко си се беше сработил перфектно с всички .. и те с него, яд ме е че се махна ..

MeToDueB
08.04.2010 11:08

и Кийн се прецака с Ливърпул .. Бербатов повече даде на Ман, отколкото Кийн на Ливърпул, Робиньо на Сити, Шева на Челси и т.н .. разни големи трансфери за много пари, но все пак .. в най-трудните (не най-важни, всеки е важен) .. в най-трудните мачове бе ползван рядко .. няма как да се докаже така, но направи невероятни голове в Ман .. и асистенции и показа класа .. и не вкара малко голове, а има още от сезона .. 26 гола за Юнайтед и 15 асистенции .. не е никък малко, Шева имаше 9 гола за 3 години в Челси .. просто, кой където си направи име .. там трябва да си стои .. в Тотнъм никък не беше зле .. по-добре беше и играят по-красиво от Юнайтед .. дори и сега.

MeToDueB
08.04.2010 11:07

при Тотнъм с бате Роби .. те двамата бяха един от най-добрите тандеми нападатели .. на колене поставяха и Челси и Арсенал и Манчестър и Ливърпул .. там е истината, там има много повече отборна игра .. много по приятна за окото .. във времето, в което съм гледал Тотнъм 2 години и във времето, което гледам Манчестър .. почти 2 години (говорим за всеки мач) .. повече съм се наслаждавал на Тотнъм .. 4-4 срещу Челси 3-3 .. 2-2 срещу Ливърпул .. 6-4 срещу Рединг .. да не всеки мач биеха, но пък се опираха на най-силните .. вкарваха много и получаваха, но играеха красиво, отборно .. и Бербатов и Кийн .. просто бяха перфектни ..

Docker
08.04.2010 10:54

НАдявам се ако го успеят да го продадат Бербатов, от следващия сезон в Юнайтед да заиграе Карим Бензема.

fitnesche
08.04.2010 10:47

Бербатов не се бил притеснявал от времето, дали вали или не. Аз се притеснявам, че е тъп цървул които за нищо не става. наистина се набутаха с него. Мисля си че прекаленото самочувствие на голям футболист го закопа надолу. Вън от Манчестър.

Notlike
08.04.2010 10:41

Бербатов е добър играч, но няма как за 15 минути да докажеш класата си, след като отборът ти е с човек по-малко и след като не получиш 1 пас. Снощи Бербатов НИТО един пас не получи от съотборниците си, а всичките му отигравания бяха от топки във въздуха.

danman
08.04.2010 10:10

Една от зачестяващите напоследък грешки на Съра бе именно купуването на Бербатов.Мога да подредя така най-големите му грешки. На първо място гореспоменатата, на 2 място подредбата на отбора на финала на ШЛ миналата година,на 3 място продажбата на Роналдо и на 4 място снощната му изцепка със смените на отбора/вадене на офанзива и вкарване на дефанзива/.Това беше върхът на сладоледа.

Man_Un_Fen_92
08.04.2010 10:09

в кой важни ма4оеве бе ... той игра само сре6ту 4елси ..а в този ма4 никой от ман юн не игра добре ...тея на острова са се здухали ... *thumb_down*

chelsea666
08.04.2010 09:48

Или да им го прати в кутия с панделка като подарък *lol*

Kalinho
08.04.2010 09:46

кой, ще го купи това дърво. 5 стотинки няма да дадат за него