Бендтнер пак спаси Арсенал в добавеното време (видео)

19:06
Бендтнер пак спаси Арсенал в добавеното време (видео)
С гол на Никлас Бендтнер в 94-а минута съставът на Арсенал победи гостуващия Уулвърхямптън с минималното 1:0.

Домакините се скъсаха да пропускат през цялата среща, а гостуващият тим рядко напускаше собствената си половина. Едуардо Да Силва и Тио Уолкът направиха няколко фрапиращи пропуска през първите 45 минути, а лошото развитие на мача принуди Арсен Венгер да включи в игра Никлас Бендтнер и Самир Насри, което засили натискът върху гостите. В 66-а минута Карл Хенри извърши грубо нарушение в центъра на терена срещу Томаш Росички и бе изгонен с директен червен картон. Дълбоко в добавеното време, при поредната си атака към отлично представящия се Маркус Ханеман, Бакари Саня центрира топката в наказателното поле, а отлично пласирания Бендтнер я засече с глава и я прати в мрежата за победното 1:0.

С постигнатата драматична победа Арсенал остана в борбата за титлата, като изостава на три точки от лидера Челси.

Видео от мача ТУК!!!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Lollipopp
04.04.2010 16:16

наистина ги спаси *thumb_up* просто виждах как мача завършва 0:0 и той вкара *beer*

GalStan
04.04.2010 10:58

опс да си поправя грешката
ПС истинските фенове не плюят съперниците,а ги уважават

GalStan
04.04.2010 10:46

Незнам защо изобщо коментирате Барса след мача на Арсенал,но това са си ваши комплекси.Адски много се изнервих на Уулвс,защото ненавиждам играта Full Defense,но се радвам че победиха.Искрено се надявам Венгер да разбере,че няма шанс на Ноу Камп и да се съсредоточи във ВЛ,че и без това Арсенал осакатяха,да не рискува с още някоя травма.
ПС: истинските фенове плюят съперниците,а ги уважават(ако заслужават това ест *lol* )
Истинска наслада за окото са такива мачове като Арсенал - Барса,дано ги има в повече *thumb_up*

GalStan
04.04.2010 10:41

Момчета стига сте спорили за неща,които са ясни на всеки един който след футбол.Факт е,че Барса пожали Арсенал,факт е че Барса в момента влязоха в оптимална форма и трудно някой,ще ги спре,освен ако не повторят анти-футбола на челси преди година.От 14г съм фен и на Барса и на Арсенал.Изпитах неповторимо чувство от мача им.Арсенал на този етап можеше да се справи със всеки един от останалите 6 финалисти(изключвам и МЮ)но съдбата си изигра лоша шега.

Madoto_1
04.04.2010 00:24

''незнам на кой защитата е по-слаба след като допуснахте за 15 минути 8 възможности пред вратата ви''
А резултата на края колко беше *smile*?Значи атаката ви е по-слаба и от защитата *lol* *lol*

neveragain
03.04.2010 23:55

а бе ей глупак такъв,като гледам всичко си казал в коментара си,но нищо не споменаваш за мачовете с челси.Знаеш ли какво в испания е много елементарен футболът и ако играч като меси отиде да играе в англия той ще пропадне,ще залезе защото там не е за така наречените fussy players.В англия футболът е по-сложен,всичко е зоново,защо мислиш миналата година на ноу камп челси не ви даде да направите една хубава атака,защото защитата знае какво да прави.Именно комплексността прави английското първенство по-интересно за гледане,а не испанското където има два големи отбора и другите са обречени на провал.

Barca_fen112
03.04.2010 22:49

ManUtdTillidie еми пич виж са .Всеки си има различно мнение по въпроса прнципно може би премиър лийг е най-силното ,но нали се сещаш ,че няма как Барса да е толкоа силна в момента и преди година ако испанското както казваш ти неструва.На мен лично това първентство повече ми харесва тъй като съм привърженик на по красивата и атрактивна игра и не случайно симпатизирам на Арсенал в Англия ,но пък и това първенство придизвиква по-голям интерес у по голямото население в света .Но мен това и другите фенове на каталунците много не ни интересува .А за това с първенствата е една въртележка която се върти с годините.Първо 10 години бе Италия после още 10 Испания като за тези 20 години Англииската вишша лига бе слабо гледана ,а сега е именно тя ,но след време ще е някъде другаде .Това е един естествен процес в футбола

Resorter
03.04.2010 22:25

Арсенал и без половината си титулярен отбор, пак показа че е голям *thumb_up* Бендтнер, евала на това момче, изпълни ми душичката *beer*

ManUtdTillidie
03.04.2010 22:15

Barca_fen112 , Барса са отбора това е несъмнено , но са само те иначе Испанското не струва сръвнение с Вишата Лига.

Barca_fen112
03.04.2010 22:02

neveragain само едно ще те питам гледаш ли Барса в момента как мачка на Камп Ноу отбор като Билбао ,който има огромни традиции и винаги много затрудняват Барса.За 45 минути игра 2 на-0 70-30 владеене на топката .8-1 шута и всичко това при дадена почивка на Алвеш .Хави ,Иниеста Ибрахимович и Педро...просто гледай и се приготви за реванша. А за тва дали англиийското първентсво е най-силното какво общо има след като испанските отбори имат най много трофеи КЕШ .А за тва ,че малък отбор мое да бие голям се случва навсякъде щото и Алкоркон биха реал с 4-0 а са 4 дивизионен отбор.Така че вземи млъкни щото имаш много елементарна логика *smile*

ManUtdTillidie
03.04.2010 21:48

Не Реал им поставиха тези цени за да не им ги вземе никой. Иначе те заедно не са и четвърт от 1 милиярд даже в най-добрта си форма. А и не е важно колко един струва а колко показва на терена.

Arsenalsk1
03.04.2010 21:36

Аз мисля също че са в Реал тези 2 мата за милиард евро.Не знам кой го е оценил сигурно някой брокер от WALLSTREET *lol*

neveragain
03.04.2010 21:23

ей барса фен или там какъвто си,първо,аз мога да пиша много добре на български и ти едва ли си ми от нивото,но както и да е.А сега слушай глупако,ако не знаеш английското първенство е най-силното в света,и отбор като стоук сити може да постигне х срещу барселона,защото имат стабилна защита .Да,барса са отбор с големи традиции във всеки един турнир,ние нямаме нито една спечелена ШЛ,а и аз ли греша или кака и роналдо са в реал,не в барса,a реал са трети в тази класация.Дузпата си я имаше,щом съдията я отсъди.А и не ми говори,че нас съдиите ни подпират,що не си спомниш полуфинала с челси миналата година,когато не дадоха 2 чисти дузпи за челси и още две спорни положения.Скапани мижитурки

ManUtdTillidie
03.04.2010 21:06

Абе Вермалеен стана доста важен играч и е един от най-добрите на своя пост , той вкарва и защитава чудесно.

ManUtdTillidie
03.04.2010 20:58

Е да но Ибрата отбиваше в страни и той излезна и по средата размисли . Според мен трябваше ако иска да му вземе да влиза ,а ако не, да си стой на вратата и да чака да шутях в готовност (според мен най-умното което можеше да направи).

Barca_fen112
03.04.2010 20:57

neveragain ей глупендер първо пиши на български после си мери х*я.Незнам къде си го прочел тва за Арсенал ,но ще ти кажа ,че само Кака и Роналдо са оценявани на 1 млрд. Евро ...така че или не си разбрал нещо или пак мечтаеш некъе.Я незнам на кой защитата е по-слаба след като допуснахте за 15 минути 8 възможности пред вратата ви.И не се оправдай ,че сте имали много контузии много по- слаби играчи ,защото в началото на година не говорехте за такова нещо.Както самия Пеп казаха ''пожалихме ги и си платихме'' ,но на Ноу капм това няма да стане.А след като ви напрвихме за смях и късмета и рефера ви спасиха от резил насред емиратс ами са имаш и наглостта да коментираш.Я трай ''многознайко'' първо разбери ,че в БЪлгария се пише на български и после се изказвай *lol*

neveragain
03.04.2010 20:55

ManUtdTillidie,да той направи грешка тогава,но той я направи,защото сонг уж пазеше ибрахимович,не го пазеше видич,нали.ако сонг го пазеше както трябва нямаше да се стигне до тази грешка

ManUtdTillidie
03.04.2010 20:54

neveragain , аз мисля че силата ни е в контрите , толкова много класни отбори сме смачкали с контри.

ManUtdTillidie
03.04.2010 20:52

Да и тва са отбори от един калибър , какво остава за отбори като Улвс на гости.

neveragain
03.04.2010 20:51

Виж ManUtdTillidie,за тожа съм съгласен с тебе,да вземем за пример ман ютд,въпреки,че паднаха днес те печелят титлите си със защита,за мене рио фърдинанд и видич са най-добрите защитници в света

Ole20Legend
03.04.2010 20:51

Един скорошен пример как с "красив и бърз" футбол не се печели са мачовете ви с МЮ и Челси.Какво правихте атакувахте яко и като ви вземат топката-контраатака и гол.Има си доста различни тактики за различните отбори

ManUtdTillidie
03.04.2010 20:50

Извинявай пич , последното нещо което искам е да те убидя и не се опитвам да те дразня но при първия гол "добрия" вратар тръгна за Ибра при положение че той имаше артилерист до него и по средата се отказа и тръгна да се връща и не мисля че това е добър вратар. И пак казвам не го казвам за да те провокирам.

ManUtdTillidie
03.04.2010 20:47

Arsenalsk1 , глупако , с красив и атакуващ футбол не се оцелява оцелява се с защитен футбол . Ако всеки мач тръгват към чуждата врата среяу примерно Арсенал нали ще им я вземат и ще им забият така много голове.

shizofrenik
03.04.2010 20:41

арсенал и красив футбол ДА ДАхахахха Ае Мада фака е 100 години история без ШЛ хахахахха НЕДЪГАВИИИ

Arsenalsk1
03.04.2010 20:32

ManUtdTillidie Извинявай но за пръв път чувам да има тактика да играеш за хикс или за загуба.Ти ако не излизаш за победа не можеш да мечтаеш за хикс дори.Знай че си загубил всичко.Явно не си в час това е спорт ти може да си тренирал тенис или друг спорт.Тренирал съм при различни тренъори и не съм чул за такава тактика.Винага търябва да излизаш за победа В ФУТБОЛА.Чавдар етрополе ако бяха излязли за хикс нямаша да са на полуфинал Калиакра също.Давам ти тези тъпи примери за да разбереш в Футбола е много важна психическата нагласа.Се пак излизат 11 срещу 11 и те са хора и те.Арсенал с барса от неопитност и несигурност се провалиха вкъщи.Ако бяха Люнгберг Пирес и Анри щеше да е друго тези младежи просто нямат нужния опит и не всеки може да е вундеркинд като Фабрегас

ManUtdTillidie
03.04.2010 20:25

Това не е да паднеш мъжки а глупаво и така ти губиш. Всеки си има тактика ти какво си мислиш че всеки мач играчите престо идват и излизат на терена ли , казали са им всеки какво да прави , как да играе иначе схемите за какво са тогава защо всеки не излезне и не си рита без умисъл? Всичко това е тактика.

ManUtdTillidie
03.04.2010 20:21

Ние не излезнахме за Ж просто играхме слабо , а и за пример Улвс излезнаха срещу нас със резервия , защо ли , защото и с първия намаше да имат шанс а след нас играеха с Бърнли а те са съперник който им е по силите и ги биха , хич не ми говори че във всеки мач трябва да се излиза за победа , това е много по-сложно.

Arsenalsk1
03.04.2010 20:14

Еми и с тези играчи като се държим на точка две от богаташите ОТ лондон и МЮ за мен е просто за възхищение.В ШЛ пък се борим за полуфинал ако това не е най високо КПД здраве му кажи. P.S: КПД (коефицент на полезно действие)

Arsenalsk1
03.04.2010 20:10

Аз не знам ако располагахте с тези играчи на Арсенал сигурно щяхте да отпаднете от Премиершип.Имаме един цял състав контузени.И едни титуляри от типа на Ебое и Едуардо и Бендтнер Алмуния,Денилсон.Те според вас какви са ? Според мен са за отбори от типа на Бирмингам или Сток сити.Или този Сол на 36 години дядо.

DeadPoet_RIP
03.04.2010 20:08

Много ми е интересно защо феновете на Барса са тръгнали да пишат тука.Като излезе тема тогава ще се караме колкото искаме ... Не виждам никакво спортсменство в случая , а и Арсенал и Барса не са кръвни врагове.Както след мача във втроник ще си приказваме ...

Arsenalsk1
03.04.2010 20:05

ManUtdTillidie Еми по твойта логика още с излизането на терена си мислиш за обречен.Като си в лигата трябва да играеш за победа а не за X.И ВИЕ ДНЕС ТАКА ИЗЛЯЗОХТЕ за хикс и лапнахте от лондончани.Руни единствено мисли за победа а старите гигс скоулс и невил вече нямат тази стръв.За берба да не говорим.Така че не може да ме убедиш че да гостуваш трябва да мислиш за обречен.По добре да опиташ да биеш.По добре в игра да паднеш по мъжки колкото като зайче на колене.И скапания им днес вратар дето моташе топката да печели време

DeadPoet_RIP
03.04.2010 20:00

5 по богатство в света говори ли ти нещо на тебе , нямало пари , та то най лесно тъй на готово роналдо , бензема , кака . Насри за малко ли пари дойде , ма виж кво прай , големи пачи сте нищо не разбирате ама ви знае балалайката - говоря за ManutdTillIdie

ManUtdTillidie
03.04.2010 19:57

Arsenalsk1 , еми ако помислиш ще разбереш защо се бранят... 1= на гости са на Арсенал 2=те са новак и нямат пари за трансфери каквито вие имате и съответно играчите им са доста по-зле 3= Точно в такъв мач не могат да вземат повече от х и за тях а и да вземат повече няма разлика дали е срещу Портсмут или Арсенал 3 т. си е 3 т. независимо кой биеш и 4=И да ви бият ще им коства много енергия. Следващия път се замисли преди да говориш.

Barca_fen112
03.04.2010 19:57

Arsenalsk1 да и това какво общо има с вас и предстоящият реванш??Както казах можете да мечтаете ,но този сезон единствената ни загуба на Камп Ноу бе с/у РУбин и то с явно подценявате.На Камп Ноу барса громи ....нали се сещаш ,че тези пропоски които направихме при вас няма да се повторят .Вярно е ,че в футбола няма нищо невъзможно ,но просто сте обречени *smile*

Madoto_1
03.04.2010 19:54

Barca_fen112 ами аз от една страна го подкрепям в твърдението, че Барселона наистина бяха УЖАСНО слаби в защита, но тук пак идва факта, че мач с мач не си приличат.Все пак нека оставим коментарите за след мача във вторник.Късмет срещу белите балерини и късмет срещу нас *smile*.

Arsenalsk1
03.04.2010 19:52

Barca_fen112 Barcelona1234 Когато Динамо спечели първия мач с Барселона 3-0, всеки казв, че това е нещастен случай ... Преди втория мач barselonskiq треньор Луис ван Гаал е обещал да се дръпне скалпа на Динамо. Но на този израз нпресаташето на клуба от Киев обеща да премахне скалпа с извадени им гащи! Това беше просто играта под ръководството на голям треньор Валери Lobanovsky! Във втория сблъсък Динамо Киев просто разби Барселона 0-4 ! Това е най-голямата загуба у дома в Барселона.

DeadPoet_RIP
03.04.2010 19:52

Я се скриийте мелим ви на ноу камп.Кво като сте били по-дбри 60 мин два за барса ; 30 мин - два за Арсенал.С тая защита къде отивате да не си мислите че Венгер ще дава почивка на някой , ае след мача пак ще си говорим *lol*

Barca_fen112
03.04.2010 19:50

Madoto_1 нямам нищо против Арсенал даже ги исках за финал в ШЛ ,защото за мен след Барса те играят най-красивия футбол ,но не казвам ,че всеки мач ше е такъв ,обаче не може след като през първото полувреме ви разпиляхме и само луд късмет ви спаси от поне 3 4 гола този neveragain да ми говори такиа простотии нали се сещаш ? *sick*

rockamring
03.04.2010 19:49

Barca_fen112 *lol* недей да се правиш на голям умник.Да съсахте ни,през цялото врме играехте в нашето поле така е.Я ми кажи резултата какъв беше??? ако не се лъжа 2:2 ? така че не говори глупости ще си говорим след мача *smile* ...че барса са с класа над Арсенал това е ясно,но в мача на камп ноу всичко може да се случи ако ще пак да ни затворите и да имате притежание 70 процента.Важни са головете

Tlemc3n
03.04.2010 19:47

krisoBG Вас не ви ли треснаха миналата година на С. Бридж ??? Вие отпаднахте от тях и накрая на мача почнахте с упреците към садията и обидите .... та Дрогба , Тери .... ти само можеш да мълчиш . Но въпреки това поздравявам Челси за победата !!! *wink*

Madoto_1
03.04.2010 19:46

Barca_fen112 братко няма нужда да ни обиждаш.Всеки може да изкаже мнение и без да псува.А иначе за факта, че ни смазахте, мисля, че няма човек, който да отрича това,но не казвай, че всеки мач между Арсенал и Барселона би изглеждал така.

Barca_fen112
03.04.2010 19:43

neveragain когато човек види такива ''разбирачи'' и олигофрени като тебе да му стане жал за отбора ,че има такива тъпунгери за фенове като теб мадурата и тнт.Няма смисъл човек да спори с вас ,защото сте под нивото на мангалите .Всички видяхме Барса на какво ви направиха вие също ,но мечтайте ,защотото мечтите са безплатни *wink*

Arsenalsk1
03.04.2010 19:42

Браво момчета браво за волята.Тези скапаняци дето им викат "вълците" бяха като зайчета и 90% от мача се бранеха и бяха сложили един рейс пред вратата.С такъв анти-футбол не трябва да седят в премиершип,мястото им е в конференциите.Как да им вкараш като те се бранят само а ние сме без нападател.Едуардо и Бендтнер за мен са пълен ташак.Колко и да вкарва той от 10 положения един вкарват.Венгер трябва да се стегне и да вземе поне още 5 нови классни а не супер неизвестни и да шлифова на емирейтс.Аз съм реалист и мога да кажа че Арсенал и тази година ще са без трофей, тази победа нищо не значи.Ние с тези контузии на последните трима просто нямаме нужната класса.Единствен класен е Насри в момента.Другите са много талантливи но неопитни.Браво за днешната победа главите горе и само победи.Go Gunners.........

Madoto_1
03.04.2010 19:37

KrisoBG ми те Челси направиха 1:1 с Хъл и Блякбърн *smile* какво да кажем тогава за вашите шансове за ШЛ? Оооооо чакай чакай, то Челси отпаднаха на 1/8 финал *lol* *party* *beer*

rockamring
03.04.2010 19:36

...и вие сте едни разбирачи. Колко от вас предвиждаха равен на Емирейтс? Това е мач който не може да се предвиди *wink*

Madoto_1
03.04.2010 19:36

shizofrenik ми те и Рубин нямат такива играчи ама ви боцнаха *smile*, а иначе за днешния мач мога да кажа само едно: НАЙ-ГОЛЕМИТЕ СМЕ !!!! Срещу такива гейове дето не знаят кво е да се играе и в атака все пак ние победихме и то с гол в 94-та мин. , което само показва какъв дух притежават играчите ни

krisoBG
03.04.2010 19:35

аз съм от Челси и съвсем обективно си твърдя, че Франсенал имат шансове около 5-6 % да отстранят Барса.. с лекота им били вкарали 2 гола (rofl), просто Барса се отпуснаха много яко.. не знам Арсенал, дето с такъв късмет биха Уулвс на кво се надяват срещу не кой да е, а Барса.. ама нека си вярват, мечтите са безплатни *wink*

shizofrenik
03.04.2010 19:34

Демек Барса да победи хахаха Ще ви спукат вее.Меси , Шави ,Иниеста ,Алвеш. Валдес , Педро , Анри , Ибрахимович , Абидал ,Пуйол , Туре ... когато имате такива футболисти тогава се гответе за ШЛ хахахаха демек никога *party*

neveragain
03.04.2010 19:34

момчета вие всички видяхте как барса на мачкаше около60-70мин,но каквото и да говорим барса са със слаба защита и ако ни позволят да поиграем 20-30 минутки повярвайте ми могат да станат много неща

Madoto_1
03.04.2010 19:31

Аз въпреки че съм фен на Арсенал ще заложа на резултатите 3:2 или 3:3 *smile* надявам се да е втория естествено .Късмет и на 2-та отбора, нека по- добрия победи

Xmeno
03.04.2010 19:29

никой ли няма шанс на ноу камп *lol* барселона 1-2 арсенал

nom3rcy
03.04.2010 19:24

neveragain това са двата ми най-любими отбора, но нямаме никакъв шанс на Камп Ноу... то е ясно, че Барселона са на ФИНАЛ, но който и отбор да продължи ще се радвам и все пак това е футбол всичко е възможно *smile*

neveragain
03.04.2010 19:21

а бе ей,смешко,barcelona1234,видя ли с каква лекота и за колко време ви вкарахме два гола.Вие може да си се мъчите да вкарате,ама с тая защита сте за никъде,така че и без фабрегас можем да ви натрием педерастките мутри на Ноу Камп

blago_pz
03.04.2010 19:15

*lol* shizofrenik, с такива като тебе победата ми се струва още по-сладка *wink* Относно заглавието - беше редно да ги бием, все пак Арсенал им игра пред вратата поне 75 % от времето.