Порто надви Арсенал след две вратарски грешки (видео)

23:37
Порто надви Арсенал след две вратарски грешки (видео)
Порто победи Арсенал с 2:1  в първи осминафинален мач от Шампионската лига.

Срещата започна кошмарно за "топчиите", които бяха без някои свои основни футболисти в този мач. Още в 11-а минута "драконите" откриха резултата. Варела нахлу отдясно и пробва центриране. Вратарят на Арсенал Лукаш Фабиански не прецени добре полета на топката, стражът не успя да боксира и след рикошет в ръката му коженото кълбо влетя в мрежата на лондончани. Шамар за англичаните след невероятно глупава индивидуална грешка.

Възпитаниците на Венгер реагираха мигновено и се опитаха да осъществят натиск към вратата на домакините. И в 19-а минута Арсенал изравни резултата. След центриране от корнер Вермаелен скочи на първа греда и с глава продължи топката към Росицки, който от задната греда с глава прати коженото кълбо към непокрития Сол Кембъл, който бе оставен непокрит в малкото наказателно поле и необезпокояван намери мрежата - 1:1.

Почти веднага, след като стигнаха до паритета, "топчиите" бяха близо и до втори гол. Росицки стреля от чиста позиция, но Елтън спаси. Лукаш Фабиански пък възстанови малко от разклатеното си самочувствие, отразявайки опасен удар на Рубен Микаел.

Играта като цяло бе напълно равностойна, но в 37-а минута след центриране на Фабрегас, Бендтнер стреля с глава и бе близо до гол. Елтън обаче, прояви класа и извади топката в корнер.

В началото на второто полувреме вратарят на Арсенал Фабиански допусна нова уникално глупава грешка. Кембъл върна топката на стража, който необяснимо защо я улови. Реферът отсъди двоен удар и докато играчите на Венгер се разправяха със съдията, "драконите" изпълниха бързо фаула, топката стигна във Фалкао, който на празна врата просто търкулна топката в мрежата - 2:1.

Арсенал пробва да се вдигне и след този неочакван шамар. "Топчиите" владееха повече топката и се бяха настанили в половината на домакините, но по този начин оставяха доста празни пространства в отбрана.

Венгер пробва да раздвижи своя отбор, като в игра се появиха Карлос Вела и Тио Уолкът.

"Драконите" от своя страна, не поемаха излишни рискове и изглеждаха доволни да задържат този резултат. Капитанът на Арсенал Сеск Фабрегас бе следен много зорко от халфовете на Порто и те често фаулираха испанеца и по този начин нарушаваха ритъма в играта му. В крайна сметка домакините задържаха преднината си и се поздравиха с ценна и престижна победа.

Порто - Арсенал 2:1

1:0 Варела 11-а мин
1:1 Кембъл 19-а мин
2:1 Фалкао 51-а мин

Порто: Елтън, Фулисе, Бруно Алвеш, Роландо, Алваро Перейра, Рубен Микаел, Фернандо, Раул Мейрелеш, Варела, Фалкао, Хълк

Арсенал: Фабиански, Саня, Кембъл, Вермаелен, Клиши, Диаби, Денилсон, Фабрегас, Насри, Росицки, Бендтнер

Видео от мача вижте ТУК!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

YAYA
18.02.2010 18:37

Арсенал да си сменят вратаря,че Гошо Петков пази по-добре.Много млад и симпатичен отбор.. *wink*

arsenov
18.02.2010 17:41

unitedcitygirl ти нали мразиш юнаитед е? сега пък наш отбор чак разпраа *lol*

mitakita
18.02.2010 17:39

Мачът беше изцяло за Арсенал, но един идиот които се подвизаваше като вратар на Арсенал просто показа на какво е способен.Според мен нито Алмуниа нито Фабиански заслужават да играят в този отбор.Колкото и смешно да ви звучи Маноне ми изглежда много по-стабилен от другите двама некадарници. *thumb_up*

unitedcitygirl
18.02.2010 17:09

тоя Wr10_ManUtd1 мн прост срам ме е че е наш фен кво те засяга тебе тая тема пиши си на нашия отбор тръгнал на всяка тема всеки отбор да обсъжда инавилид такъв *lol*

Wr10_ManUtd1
18.02.2010 14:09

doktora_vn , е това е брат пич си , в тоя сайт само за съдий говорят но всъщност само Арсенал бяха виновни за гола а Порто като по учебник , много хитро.

Wr10_ManUtd1
18.02.2010 14:07

alexis_mashin написа:

Арсен Венгер: On Porto's second goal..."What can you do? The backpass was accidental , хаха ебахти смешния дядка тъп е този Венгер , било без да искал Сол и какво от това , пипна я нали еми това е точка , този да спре да говори глупости!

Lucas_Podolski
18.02.2010 12:47

И затова има прийом във футбола който се нарича заставане пред топката за да се попречи бързо изпълнение...

Fabregas_boy
18.02.2010 12:19

Сега разбирам какво им е било на Челси със скандинавски съдия-особено с дузпата за Росицки и това съмнително изпълнение за 2-ия гол. *thumb_down*

Lollipopp
18.02.2010 11:45

alexis_mashin - пък да не говорим че съдията на Байерн и Фиорентина е онзи който "не видя" очеизвадните дузпи в полуфинала миналата година между Челси и Барселона *thumb_down* bayernmunchen2 - в този мач късмета беше с Арсенал защото можеше спокойно резултата да е + още 1-2 гола в полза на Порто *wink* denso_90_vn - тея смешници са печелили Шампионската лига *beer*

AriesBG
18.02.2010 11:28

Арсенал също имаха своите възможности ,но според мен младоста на повечето играчи изигра своята роля.Каквото и да приказваме и двата допуснати гола бяха смешни и няма как това да не се отрази на психиката на футболистите.Сол вкара гол ,който можеше да върне Арсенал в мача ,но втория гол тотално ги закопа.

alexis_mashin
18.02.2010 11:27

doktora_vn, сега прочетох че този рефер Хансон всъщност е този свирил Франция-Ейре. Същия който "не видя" играта на Анри с ръка. *angry* *erm* После кажи, че не е некадърен. Айде спирам до тук 2-1 не е лош резултат, но все пак вече ми идват в повече тези рефери.

doktora_vn
18.02.2010 11:12

e фиорентина съм съгласен-там е гавра просто,имах чувството че страничния е заложил за Байерн куп пари

alexis_mashin
18.02.2010 10:37

Да това е прецидент що се отнася до некадърноста на съдиата. Това е нелепо. Точно изгледах и видеото от БМ-Фиорентина. Трябва спешно да се вземат някакви мерки. Не може трима идиота да се гаврят с труда на цял един отбор. *erm*

doktora_vn
18.02.2010 10:18

в интерес на истината не съм виждал друг път-но и върнати топки няма често -е вече има прецедент-между другото съм фен на Арсеенал-но не мога да виня съдията затова че отбора играе глупаво

doktora_vn
18.02.2010 10:15

а по повод коментара на Венгер-щом съдията имаше време да се намеси и да вземе топката на вратаря-къде по дяволите бяха защитниците и целия отбор на Арсенал-защо и те не се придвижиха бързо към вратата си -нямат желание просто

alexis_mashin
18.02.2010 10:07

doktora_vn, посочи ми 1 мач където съдията свири върната топка и след това не оставя отбора да построи стена. И аз съм гледал милион мачове, но такова нещо не бях виждал. Заставам зад думите на Венгер.

doktora_vn
18.02.2010 10:04

Сигнал е нужен единствено когато съдията е показал изрично(който е гледал мачове знае),иначе не-така че гола е като за учебник-много умно играха Португалците и явно искаха победата повече.

alexis_mashin
18.02.2010 09:49

Арсен Венгер: On Porto's second goal...
"What can you do? The backpass was accidental. Where do you see a defender kick the ball back with his toe? It was completely accidental. The ball hit Sol, it was not on purpose and it has to be intentional to be a free-kick. It is difficult to understand how the referee can interpret that or not see that. Then, on an indirect free-kick, if you allow the team to play quickly, just five metres from the goal, how can the team defend that? It is better than a penalty. It was unbelievable that he allowed Porto to play straight away and push the ball into the net.
"I have never seen that and I have been in the game a long time. It is completely inappropriate that he allows that in such a situation. When the referee gives the free-kick he has to allow us a chance to defend it, otherwise it is better to give a goal straight away.
"From a situation where there was no goal chance at all, and no free-kick as well, the referee gives them just a goal. It is difficult to understand, but maybe I am not intelligent enough." - напълно съм съгласен.

denso_90_vn
18.02.2010 09:15

sasedq - Ти си бил голяяяяяям разбирач бе! Надиграли били! *lol*

denso_90_vn
18.02.2010 09:14

Порто с какво надви Артилеристите бе? С какво, питам аз? Добре че съдиата им беше първи приятел да ги е... в смешниците.

sasedq
18.02.2010 08:50

neveragain Платини бил против англииските отбори ...... Отборите като са добри който и да е против тях ще си печелят и продалжават напред. Това че арсенал са най слабия англииски отбор е друг проблем. Само Челси и Манчестър юнайтед имат шанс тази година Арсенал още не.

neveragain
18.02.2010 08:18

съдията даде сигнала след като оня вече беше подал топката,това е скандалн.Сега,че оня педераст платини е против английските отбори какво да направим

bayernmunchen2
18.02.2010 04:07

колко смешни хора има дето грам не разбират от футбол къде са заминали Арсенал 1 гол вкарват и продължават Порто нвиждам как ше вкарат в англия днес късмета беше с тях съмнява ме още 1 такъв гол да вкарат като тея 2-та Арсенал няма как да не вкара поне 1 то се вижда че Портон неможе дори с тоя осакатен състав на Арсенал такаче тея дето си правят сметки че Порто ще продължи са хора дето те първа почват да гледат футбол *lol*

ORIGINALNI_BE
18.02.2010 03:28

*smile* Арсенал и те заминаха заедно с Реал вчера *thumb_up*

rusev11
18.02.2010 01:37

Wr10_ManUtd1 не се прави на тъп щото и без това си си.Много ясно разбра че имах предвид по 4 5 фала на дефанзивните игачи и не само срещу Сеск.И писах 10 фала имаше само срешу Фабрегас.Чети малко и после се излагаи.А колкото до тия положения те не бяха решаващи просто трябваше да не се пуска такава игра срещу Фабрегас.Гола обаче както и дузпата за Росицки си бяха решаващи за изхода на мача,ето защо съдията повлия на изхода.

arsenov
18.02.2010 01:26

Lollipopp ае ти мразиш и плюеш всеки 1 англииски тим без челси малко тъпо е *stop*

Wr10_ManUtd1
18.02.2010 01:22

10 футболиста по 4-5 фаула 40-50 фаула само срещу Фабрегас мили боже ! *lol* *lol*

rusev11
18.02.2010 00:53

48Wr10_ManUtd1 Фаловете са над 10 само срещу Фабрегас така че не ми обяснявай ти на мен по колко имал всеки.Всеки имаше по 4 5 като поне по 12 бяха за картони и спиращи контри

Crissstiano
18.02.2010 00:43

Lollipopp а в долния си коментар пишеш,че като се построява стена няма как да не изчакаш *lol* ,айде лека,че не ми се занимава.

Lollipopp
18.02.2010 00:39

Crissstiano - по-рано и аз споменах за гола на Анри , и много добре си спомням че нито съдията беше дал сигнал нито стената беше построена и то на нужното разстояние , а Анри стреля докато стената отстъпваше назад *wink* rusev11 - ти гледа ли въобще мача *sick* Фабрегас на 2-3 пъти бутна футболисти на Порто без да са в игра , Насри правеше същити изцепки като удари с лакът играч на Порто в гърдите , Диаби на няколко пъти влизаше с бутоните напред и при последното такова което беше в наказателно незнай как съдията свири фал в атака , защото ако беше свирил правилно трябваше да изгони Диаби за 2-ри жълт и да даде дузпа *thinking* мача свърши но както преди мен казаха няма какво да се изкарват Арсенал че са ощетените защото имаха едва 1 удар извън наказателно , пасовете и отиграванията им бяха плачебни в повечето случай , докато играчите на Порто просто си правеха каквото поискат Варела , Хълк , Фалкау , Раул Мейрелеш и други *stop*

Wr10_ManUtd1
18.02.2010 00:38

rusev11 До края 100% са минали 10 ми то бива бива ама след 2 3 се дава картон , е кой е казал че един играч ги е извършил.

manunited666
18.02.2010 00:21

Леле леле гола на Порто си е направо ебавка.Абе и в двата мача тая вечер съдийте избиха рибата. с тия отсъждания.

rusev11
18.02.2010 00:14

Lollipopp за какви отигравания на Фабрегас Насри и Диаби говориш ти не си в час още в 40 минута дадоха една статистика че срещу Фабрегас имаше 5 фала.До края 100% са минали 10 ми то бива бива ама след 2 3 се дава картон а това че той Насри или Диаби са направили 1 2 фала трябва да се декорира така ли?А за дузпата като видиш повтотрнията ще видиш къде е само ще ти кажа че я имаше и беше явна и то точно преди гола на порто

Crissstiano
18.02.2010 00:14

Lollipopp не знам ти откога гледаш футбол,но сега веднага се сещам за два гола(на Гигс и Анри),при които има стена,но играча не изчаква сигнала,така че не умувай много *wink*

Lollipopp
18.02.2010 00:08

rusev11 - при един нормален съдия "отигравянията" на Фабрегас и Насри и на Диаби нямаше да останат без последствия *thinking* и къде точно беше тази дузпа за Арсенал като поне още 2-ма техни играчи се хвърляха в полето като заклани кошки *erm*

Lollipopp
18.02.2010 00:05

Crissstiano - при положение че се построява стена няма как да не изчакаш *erm* ама щом казваш сигурно ще е така *sick*

rusev11
18.02.2010 00:04

Тва толко позорно и тргично свирене не е имало от години.Как може съдията да иска топката от Фабиански и едва ли не да я залага а през това време да обяснява на Кембъл защо е свирил така и да му пречи да пресече изпълнението,ми то все едно беше играч на порто.Освен това всеки подминава дузпата на Росицки,даже насраните оператори от португалия не я повториха но се видя че има дузпа .А какво ставаше при 1-2 и потръгване на играта?Позор за съдииството е тоз малко му е затвор не си взе поука след гола на франция,въпреки всичко мисля че с един нормален съдия втория мач Арсенал няма да има проблеми и ще бие с 3-0.Колкото до съдииството то и на Баъерн дават гол от 3 метрова засада.Толкова ли няма класни съдии в таз Шампионска лига бе хора .Да направят всичко с компиутри като са толкоз некадърни.Такива смешни грешки решават съдби...

Wr10_ManUtd1
18.02.2010 00:01

Madoto_1 , а за ударите без топка на Насри и Фабрагас , това е червен картон удар без топка , отново казвам садията ощети и двата отбора , но никои особенно Арсенал няма право да се прави на жертва.

AriesBG
18.02.2010 00:01

Принципно е така ,но вече по рядко се случва.

Wr10_ManUtd1
18.02.2010 00:00

Lollipopp , на нея за други услуги и плащат , а тя да е фен на отбор не е услуга за отбора а е ужасно даже да имаш такъв неверен фен.

Madoto_1
17.02.2010 23:58

Lollipop , а за всичките ГРУБИ нарушения срещу Фабрегас какво ще кажеш или това е просто част от играта?Не знам как не го контузиха тоя човек!!!

Crissstiano
17.02.2010 23:58

AriesBG нещо се бъркаш и при пряк свободен удар може да не чакаш съдията,ако преди това не те е предупредил да чакаш сигнал.

Lollipopp
17.02.2010 23:57

unitedcitygirl_ - така бързо ставаш фенка на отборите все едно са си платили за услугата *lol*

Samoletski
17.02.2010 23:57

Феновете на Арсенал нямат право да винят съдията за втория гол. Спомнете си Анри колко фала е вкарал за тях, без да чака съдийския сигнал.

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 23:56

unitedcitygirl_ и Стоук не забравяи , ти от днес си на Арсенал от вчера на Ман итн... А и каза преди мача че не подкрепяш Арсенал а само за мача си за тях но ти нали ли лъжлива ку*ка и казваш ,че винаги си била за Юнайтед а до преди 1 седмица ги плуеше. Абе...

AriesBG
17.02.2010 23:52

При пряк-свободен са длъжни да изчакат съдийския сигнал,при непряк не.Тука се видя ,че Арсенал е време да приключи с детската градина ,иначе ще става за смях навсякъде.

unitedcitygirl_
17.02.2010 23:50

САмо арсенал на реванша мачкаме тея пуртугалци тапи *lol* 4:0 на реванша и арсенал напред в турнира

bianconer85
17.02.2010 23:47

Не знам, защо всички се превъзнасят чак толкова за тоя мач, според мен не беше нищо особено, почти нямаше голови положения, хубаво е че остана имтрига за реванша. Колкото до втория гол на Порто, просто много се радвам, че именно на Арсенал вкараха подобен гол, защото аз много добре си спомням поне два пъти преди години Анри да вкарва за Арсенал по подобен начин и то при ПРЯК свободен удар, докато съдията още дърпаше стената, и вратарят даваше указания. Тук беше отсъден НЕПРЯК свободен, който толкова много пъти сме виждали да бъде изпълняван по такъв начин. Ако занапред не искат да се стига до такива спорни ситуации, най-лесното е просто да се определи дали подобно изпълнение е допустимо или не.

pecaka_botev
17.02.2010 23:47

Много здрав и бръз мач. Интересен реванш ще има.

Lollipopp
17.02.2010 23:46

Madoto_1 - с тея "изкупуване" на грешки в един мач преди 3-4 години стана такава касапница че просто как не умря човек на терена *erm* Фабрегас тоя мач просто беше под всяква критика , единственото с което влезна в кадър беше как удря играчи без топка *lol*

Jacko
17.02.2010 23:46

Съдияяяяята.... съдияяяяяяята..... СЪДИЯТА... П......т, колкото и голямо желание за игра да имаш то като те порежат толкова грубо ...... и какво се обяснява на Венгер тоя смешко да дойде да свири в В група тоя смешник........за първия гол вина има Фабиянски а втория ни го вкара съдията *joking* нямам думи просто

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 23:44

"Порто надви Арсенал след две вратарски грешки"
Една не две , втората беше на Сол ,че съвсем излишно докосна топката.

Crissstiano
17.02.2010 23:44

Бях за Порто,ама втория гол не беше много честен.Съдията бързаше да вземе топката от ръцете на Фабиански и още малко щеше да я заложи на играчите на Порто,а и беше застанал пред Сол Кембъл и му пречеше да предприеме каквото и да е действие.

ENGLANDFTW
17.02.2010 23:43

Жалко за Арсенал. Хубаво играха, а двата гола на Порто бяха супер смешни. На реванша артилеристите ще ги пребият, сигурен съм.

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 23:43

Madoto_1 , гола беше хитър а вашите защитници са жабари. *sick*

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 23:42

Madoto_1 и двата отбора бяха ощетени , но Порто повече. Но не мисля , че е редно да има недволни.

Madoto_1
17.02.2010 23:41

Lollipop той просто търсеше начин да изкупи вината си за смешният втори гол на Порто *smile*

Lollipopp
17.02.2010 23:40

съдията даде поне 2 картона на играчи на Порто съвсем незаслужено и спести картони на Фабрегас (за да не пропусне следващия мач) на Насри който влизаше с бутоните , същата история и при Диаби *erm* свири фал в нападение на Фалкау при положение че подминава Кембъл и след това защитника го спира с ръка *sick*

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 23:38

Чудесен мач гледахме даже оставиха и интрига за реванша и то голяма. Не като смешниците Лион и Реал.

BoBi_Levskara
17.02.2010 23:28

Тея Порто и двата им гола бяха нямам думи *lol* .Все пак не мисля, че Порто ще продължат *wink*

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 23:27

mostoles , еми само децата биха изритали топката умнико , топката трябваше да свърши в Фабито , н преди това Сол докосна , изритва се надалече когато не знаеш кой е зад теб и нямаш алтернативи за пасове умнико...А тоя съдия защ даде жълтия картон не знам.

Madoto_1
17.02.2010 23:27

Да не забравяме и дузпата , която не бе свирена за Арсенал точно преди гола на Порто !!!Квото и да кажем... направо сме подкрепяни *party* *lol* *lol*

ShefkaTa
17.02.2010 23:25

Да не говорим, че съдията отиде при Кембъл да му обесни нещо и докато говореше с него изведнъж свири и дигна ръката точно за сек и ще ми кажете, че Арсенал са тъпи и сичко било редовно, 100% ще е така, колкото до Фабрегас ми те да хванат да го утрепат и той да си кротува, те го ритат той да ги гледа ли, съдията може да си трае за Арсенал, ама достатъчно и побутна Порто

Madoto_1
17.02.2010 23:19

mostoles абе смешник ти не видя ли , че Фабиански опита да държи топката но '' честния '' съдия поиска топката и веднага я сложи на крака на футболиста на Порто....малоумник!!!

Lollipopp
17.02.2010 23:10

е съдията до кога ще го търпи това което правят Насри и "големия" Фабрегас *thumb_down* а иначе се вижда и друго - Арсенал само късмета ги спасява да не падат с повече , защото като гледам атаките на Порто на каква скорост и с какви пасове интерестно ми е Арсенал какво красиво могат да покажат в този мач *thumb_up*

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 23:06

НАсри и Фабрегас досега трябваше да са вън , те удрят без топка.

Lollipopp
17.02.2010 23:03

интерестно ми е защо Венгер спори като има поне 2-3 положения в които те са отбелязвали гол дори без съдийски сигнал *sick* и до кога ще чака с тези трансфери на вратар , халф , и нападател *erm* Насри скоро трябва да получи поне жълт картон за провокативните си влизания и за това че блъска играчи на Порто при спряна игра

Madoto_1
17.02.2010 23:03

Wr10...братко аз мачовете на Юнайтед ги гледам , но явно ти не ги гледаш или не разбираш много много от футбол.Иначе за фаловете '' побутват рамо в рамо.... '' то голямо рамо се получава.

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 22:59

Защо бе гола си беше редовен това ,че Арсенал са бавни не е проблем на Порто , мног умен гол даже ,а този мач наистина е спектакъл.

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 22:57

Трябваше да има червен картон за Насри за удар без топка и то умишлен.

danman
17.02.2010 22:57

Лелей,какъв куриозен гол!Ужас!Никой не разбра какво става.Нито Сол Кембъл, нито вратарят. *lol*

ShefkaTa
17.02.2010 22:54

оле тоя съдията откачи ли кво се случва? тва е най-голямата пародия в тая шампионска *lol*

Lollipopp
17.02.2010 22:53

Madoto_1 - 1 от 10 беше чисто *wink* да не говорим за фалове тип играча на Арсенал отиграва топката към съотборник бутват му едно рамо и съдия дава фал *erm*

fenooo
17.02.2010 22:53

Сол Кембъл първи мач първи гол *thumb_up* а и до края има време за още! *beer*

ShefkaTa
17.02.2010 22:45

просто* и замесиш* извинявам се за грешките

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 22:42

Madoto_1 , първо той е фен на Челси , второ нас не ни бутат съдийте да вие говрите наизуст и даже не ни гледате мачовете.

ShefkaTa
17.02.2010 22:41

Madoto_1 пак ли ще се хваща темата Манчестър, аз имам чувството, че ставате с мисълта за Манчестър не за вашите отбори, не искам да се заяждам просот казва, тая тема е за тоя мач само искам да ти кажа, че Lollipopp не е фен на Юнайтед не се изказвай неподготвен само за да замешиш Юнайтед

Madoto_1
17.02.2010 22:36

Lolli.... ти не видя ли , че влизането отзад беше чисто тъй като 1во бе докосната топката... ама то пък ти си фен на Юнайтед , защо ли очаквам да разбираш от футбол ХАХАХАХА ламер... айде недей пискай !!! Погледни колко се помага на твоя отбор и тогава говори за другите !!!

Lollipopp
17.02.2010 22:34

влизане отзад в краката на играчи на Порто не е фал , игра рамо в рамо като всяко единоборство се свири фал в полза на Арсенал *sick* по голям фен на Арсенал неможаха ли да сложат за съдия на мача *thumb_up*

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 22:33

Вярно има ощетяваня , но те не са важни мача е красив и добър. Диема са загубеняци май , 2 суперскучни мача даваха , а про бг са ударили на много добри и интересни.

Lollipopp
17.02.2010 22:17

съдията такива отсъждания прави че направо незнам къде гледа като ги отсъжда *erm*

ShefkaTa
17.02.2010 22:16

Мача наистина радва, както се и очакваше. Грешката на вратаря беше все едно гледах БГ футбол, за маноне аз чесно казано нищо не знам, той няма и мачове, ако не греша, доста млад е на 21, но ако има някакъв потенциал да го пускат да играе в някакви мачове да се учи, не могат да ги държат тия двамата некадърници

bobskia1
17.02.2010 22:09

Красив и открит футбол,каквито и бяха очакванията.

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 22:06

Чух че Маноне е добър но има още хляб да яде иначе грешката на вратаря беше дебилна , този си спомням как през 2008 Тотнъм му набиха 5. А Сол изравнява , този мач е доста качествен и двата отбора играят красиво и много ме кефят...

ShefkaTa
17.02.2010 22:01

Арсенал, ако не си купят един поне малко качествен вратар ще страдат много, не могат да стигнат далече със такъв вратар, не им ли стига ковти защитата

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 21:58

Варела направи много добър финт , а Порто разбиха Арсенал за първите минути.

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 21:44

Пак лъже като дърта циганка , първо вика че е на Юнайтед фенка откогато се помни , след това и за Арсенал вика че им е фенка но сега отрича. Мили боже най-много мразя лъжкини.

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 21:43

unitedcitygirl_ написа:

Хахах кака батко леля най смешния играч и реал най смешното отборче.арсенал,юнатйед и сити са най яките

Wr10_ManUtd1
17.02.2010 21:41

Lollipopp , да и на Арсенал , чух че са в преговори и със Стоук... *lol* *lol*

unitedcitygirl
17.02.2010 21:39

Lollipopp глупако прост не съм фенка на Арсенал а само на Юнайтед и Сити но Арсенал са Английски отбор и в тоя мач срещу Порто съм за тях голям глупак си обаче

ShefkaTa
17.02.2010 21:38

Арсенал може да са ми страшно неприятни, но играят красив футбол, за това съм за тях тази вечер, както и следващия мач и се надявам да продължат, колкото до изказването "тоя Диаби не го знам какъв е". "тоя" същия е доста добър, а Аршавин е контузен първо проверяваите после плюваите

RagnaroK
17.02.2010 21:38

абе още ли не сте баннали по IP тази ламя unitedcitygirl явно и тук простотията е на мода !!! 1-2 за арсенал отностно мача е моята прогноза

Lollipopp
17.02.2010 21:36

unitedcitygirl - и фенка на Арсенал ли стана *lol* невиждам как Порто биха загубили при този състав който е сработен и прави невероятни мачове *smile* 4-1 , почетния гол ще е от Диаби *thinking*

gutito1964
17.02.2010 21:23

давай порто!!!заложил съм на порто по добри са

hito
17.02.2010 21:22

Go Go Go HULK *thumb_up* 2:1 за драконите *beer*

Dragon36
17.02.2010 21:13

Аршавин го няма,защото е контузен.Все пак ще ги бием GO GO GUNNERS *thumb_up*

Fabregas_boy
17.02.2010 21:12

unitedcitygirl,погледни кои са ни в лазарета и ще разбереш защо ни е такъв състава *wink* А иначе Диаби си е бая добър *thumb_up*

genchooo
17.02.2010 21:06

нещо ни куца състава,а и Порто са добри особено,като домакини ,но дано имаме късмет,и да ги биеме!Стискам палци на любимия ми отбор,Арсенал *thumb_up*

unitedcitygirl
17.02.2010 20:59

добре де къде е Аршавин защо го няма тоя диаби не го знам какъв е ще играе а Аршавин не пф