Триумф за Манчестър Юнайтед на \"Джузепе Меаца\" (видео)

23:30
Триумф за Манчестър Юнайтед на \"Джузепе Меаца\" (видео)
Италианският гранд Милан регистрира загуба от шампиона на Англия Манчестър Юнайтед в първа среща от 1/8-финалната фаза на Шампионска лига. Фантастичният двубой на стадион "Джузепе Меаца" завърши при резултат 3:2 за "червените дяволи".

Още в 3-а минута на мача домакините поведоха в резултата. След центриране на Дейвид Бекъм топката не бе изчистена добре от Патрис Евра. Коженото кълбо попадна в Роналдиньо, който без да чака отправи изстрел с десния крак, топката рикошира в крака на Джони Евънс и връхлетя в мрежата зад Едвин ван Дер Саар. В 11-а минута зрелищен пробив на защитника Тиаго Сила изведе Лука Антонини в стрелкова позиция, но бранителят стреля в страни от вратата. В 19-а минута се откри ситуация пред Уейн Рууни, който се освободи и отправи силен, но неточен изстрел към вратата на Дида от границата на наказателното поле. В 32-а минута Клаас Ян Хунтелаар се озова на стрелкова позиция, но силният му удар бе избит в корнер от Евра. Само две минути по-късно холандският нападател бе изведен отлично от Амброзини, но изстрелът му мина на сантиметри от страничната греда. В 36-а минута след многоходова атака на Ман Юнайтед Дарън Флетчър центрира в наказателното поле на Милан, където по куриозен начин Пол Скоулс отигра топката и тя влезе във вратата зад Дида за равенство от 1:1.

Три минути след началото на второто полувреме Алешандре Пато можеше да изведе Милан отново напред в резултата, но ударът му с глава мина покрай вратата на Ван Дер Саар.

В 52-а минута Андреа Пирло изстреля много точен и силен изстрел от пряк свободен удар, но стражът на Юнайтед изби топката със сетни усилия. Осем минути по-късно Ван Дер Саар отново спаси чисто положение за Милан, като този път ударът бе на Роналдиньо. В 66-а минута влезлият преди минути Антонио Валенсия центрира към Рууни, като английският нападател отправи техничен удар с глава и даде преднина на Манчестър Юнайтед. В 73-а минута отново Рууни можеше да увеличи преднината на "червените дяволи", но изстрелът му с десния крак мина покрай вратата на Дида. Две минути по-късно гостите матираха отбраната на Милан, след като Дарън Флетчър центрира към Рууни, който избегна засадата и с глава направи резултата 3:1 за Юнайтед. В 85-а минута въпреки негативния резултат футболистите на Милан сътвориха изключително красива атака, която доведе до намаляване на резултата. Перфектно отиграване на Роналдиньо позволи на Кларанс Зеедорф да вкара красив гол с пета за 2:3. Само минута по-късно Филипо Индзаги имаше възможност да изравни, но изстрелът му с десния крак мина над напречната греда на Ван дер Саар. В последната минута на редовното време късметът бе на страната на Ман Юнайтед на два пъти, като много добри положения за изравняване пропуснаха последователно Масимо Амброзини и Алесандро Неста.

В продължението на мача Майкъл Карик получи втори жълт и съответно червен картон за нарушение срещу Пато.

Стартови състави:

Милан: Дида, Бонера, Антонини, Неста, Тиаго Силва, Пирло, Амброзини, Бекъм, Роналдиньо, Хунтелаар, Пато

Манчестър Юнайтед: Ван Дер Саар, Рафаел, Фърдинанд, Евънс, Евра, Скоулс, Карик, Флечър, Парк, Нани, Рууни

Милан - Манчестър Юнайтед - 2:3

1:0 - Роналдиньо, 3\'
1:1 - Скоулс, 36\'
1:2 - Рууни, 66\'
1:3 - Рууни, 75\'
2:3 - Зеедорф, 84\'

Видео от мача ТУК!!!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

plamski2
18.02.2010 11:39

Милан ако малко се стегнат в атака и малко в защита ще мажат наред. *wink*

stihopletec
17.02.2010 15:47

Странен народ коментирате мач, който е ясен.Победи отбора, който си вкара положенията. 2-та отбора просто си размениха по едно полувреме. Не е ли по интересна тема падането за "звездната" селекция на Реал, които за цял мач не напрвиха нищо запомнящо се ?

Jurka5
17.02.2010 15:21

Вижте сега Милан не успяха да си вкарат положенията,но ако се замислите положенията на Милан дойдоха след детински грешки на Евънс и една на Скоулс,който си подаде на Диньо!За късмета наистина гола ан Скоулс беше доста,доста късметлийски,но и този на Рони беше доста случаен.Няма какво да се оплаквате. *thumb_up*

berbo_cskarq
17.02.2010 15:05

хахахаха победа и пак победа.какво стана с forza milan *lol* .кой ви е виновен 4е магарето роналдундъо 3 пъти сам срещу вратаря неможе да вкара.на олд трафорд о6те една тройка и да си ходят *beer* *party*

unitedcitygirl
17.02.2010 12:56

'biserms' да точно аз съм глупако аз винаги съм била фенка и на 2-та отбора ако не го разбра просот малко повече на сити но това са ми 2-та любими отбора такаче недеи да се правиш на много интилигентен инъче юнайтед ги наказа вчера Руни е най добрия бе *beer*

pacho85vr
17.02.2010 12:07

За положението при което Роналдиньо падна на замята си имаше фаул на повтоението се вижда че Фърдинант спъва Роналдиньо. По отношение на мача Милан надиа Юнайтед. но не можа да си вкара положенията. А както знаеммаксимата в футбола "ако не вкараш ще ти вкарат" се задеиства и на мача. Все пак успех на Милан на реванша *thumb_up*

SnaiperistaA
17.02.2010 11:34

Тъпия коментатор над 10 пъти каза,че мача се играе на Сан Сиро *lol*

manunited666
17.02.2010 11:17

Ооооох Фърдинанд не го е докоснал а игра с топката и Роналдиньо пада , на повторението се видя а тои ми говори как го спънали.Явно прекалено си заблуден и няма да споря с тебе , даже ще кажа това което искаш да чуеш за да те успокоя.Юнайтед подкупи съдията.Платили са му 100 000 за да свири за тях.Цял мач съдията буташе Юнайтед , не даде 10 дузпи за Милан.Трябваше да изгони 7 футболиста от Юнайтед но не го направи.Юнайтед подкупи съдията , както и цялата централа на УЕФА а и сигурно и на ФИФА.Всички вече работят за Юнайтед.Платини , Блатер , съдийте.Сега се готви глобална конспирация срещу всички останали отбори в света.

Kalinho
17.02.2010 11:01

manunited666 не знам какво трябва да е дузпа ако да прекара някой топката покрай тебе и да го изриташ не е не знам кое е тогава. Да Настъпиш някой два пъти на два метра от съдията и да няма фал явно пак е неумишлено. Да влезеш с бутоните и да пресоваш глезена на защитника който ти е взел топката пак не е явно фал. Да си играеш като хамбалист в наказателното поле не е дузпа за някой отбори явно е факт вече и това. Да те развинти един играч и да го скъсат от ритане през целия мач явно ако си от отбора на маймунайтед е разрешено щом коментатора казва, че може значи може явно правилниците за футболната игра вече са изтория. да ти се дава всеки мач такова продължение каквото ти е изгодно вече е напълно нормално трябват ти 5 мин получаваш ги трябват ти 2-3 мин пак ги имат някой отбори

bacardy_breezer
17.02.2010 10:53

Браво на Ман Ю. , но тази година няма да стигнат далеч в турнира....Просто не ги виждам по-напред.Ако срещнат Челси, Барса или Байерн ще кажат сбогом на ШЛ.Мисля, че са до 1/4 финал тази година и ако имат късмет да им се падне лек отбор на 1/4 финала, НАЙ-МНОГО полуфинал.На финал ще са или Челси - Барса или Челси - Байерн или Барса - Байерн.3те отбора, които играят най-красиво и най-резултатно този сезон *thumb_up* А Манчо ще се бори с Реал,Бордо,Арсенал и Севиля за място на 1/2 финалите *thumb_up*

lamers_pro
17.02.2010 10:52

Еми честита победа Манчовци,но тя беше само заради нашите пропуски,ван Дер Саар и Рууни!Все пак Роналдиньо тотално ви разпиля,но нападателите пропуснаха прекалено много положения!

ДА ВИ ВИДИМ В МАНЧЕСТЪР!
MILAN-IL CLUB PIU TITOLATO AL MONDO! *thumb_up*

manunited666
17.02.2010 10:51

Нямаше дузпа за Рони защото Рио даже не го докосна а игра с топката.А за случките с руни срещу Бонера и Силва , Руни не беше виновен , при случая с Бонера ти каде искаш да стъпи , във въздуха ли ? А Тиаго Силва сам си беше виновен защото Руни не влезе даже остро тои си игра с топката а Силва му я чукна и Руни го настъпи.А за ръцете пак е смешно да говориш защото и 2-те ситуации даже коментаторите казаха , че няма как да се даде такава дузпа.Съдията им бил пак виновен , боже боже.

Go6et
17.02.2010 10:46

Класата надделя !!! Юнайтед излезнаха с по - дефанзивна схема и логично Милан имаха повече положения, повечето от които пропиляни . Манчестър реализираха положенията си и това им донесе успеха ! Проблема на Милан е, че разчитат само на Роналдиньо и нямат колектив, затова не успяват да се преборят и в този мач се видя много добре !!! Късмета е с по - добрите ,а освен това има реванш в Англия където манчестър играят много по - добре срещу италиянски отбори отколкото в Италия и за Милан кошмара тепърва предстои, така че не бързайте да говорите как Милан са надиграли Юнайтед и не са успели поради липса на късмет, защото предстои да видите какво е надиграване от страна на Манчестър в Англия !!! Обичам хейтърите, защото те ми показват колко велик и добър е всъщност Манчестър Юнайтед, колкото повече успехи , толкова повече завист и нерви за тях, а те са много доколкото виждам !!!

Kalinho
17.02.2010 09:58

Абе защо не кажете нещо и за съдийчето който не знаеше къде е все едно беше играч на маймунайтед. Още първото полувреме 100% дузпа неотсъдена срещу Рони и 100% червен картон спестен. После Маймуни се разходи по главата на Бонера и хората от междунарадната орбитална станция го видяха ама съдията пак не го видя. и колко пъти Роналдинъо навръзваше някой и после си му набиваха балтийте и пак нямаше фал. Второто полувреме точно преди втория гол Маймуни си стъпи съвсем умишлено на глезена на Т. Силва (в центъра на терена )и пак съдийчето от два метра не можа да го види. А за ханбалните изяви в наказателното поле на маймунайтед няма нужда да коментираме . Антонини как се контузи? а за продължението няма нужда да споменаваме 3 мин. при положение че само последните 15 мин играта се бавеше повече. При друг резултат продължението обикновенно се даваше 5-6 мин.

Wayne2
17.02.2010 09:26

Абе момче (breezer_fan) ;> Да започна от случайния рикушет на Милан - естествено това не е късмет - хахахаха.. без левашки коментари. Милан имаха късмета и си вкараха измисления гол.. Юнайтед и те имаха късмет и те си вкараха измисления гол и изравниха. Вече 2'рото полувреме си проличи кой е по-класния и по-подготвения отбор за този мач. Изиграха си положенията по най-добрия начин Юнайтед. Смяната дойде и на време - Валенсия вкара допълнителен пулс в играта на англичаните. Докъто Милан след 2'рия гол на Юнайтед тотално се сгромолясаха, а един добур отбор щеше да се мотивира да търси изравнителен гол, а не да чакат да им мушнат още един гол - хахаха.. На Олд Трафорд просто нямат шанс. Италианците просто показаха за поредна година, че са на светлинни от Висшата лига.

breezer_fan
17.02.2010 08:48

Милан не заслужаваше да падне...Гадно ми е серизозно,Поне Х да беше мача 2:2 или 3:3.Квото и да си говорим Юнайтед не надигра Милан по нито един показател....е може би само по 1 .... КЪСМЕТ.Има една причина Милан да загуби.И тя е гола на Скоулс в края на полувремто...Еми извинявай обаче всеки отбор би изпаднал в шок, след като цяло полувреме смазваш опонента си, той прави 1 атака топката удря играч и влиза по най-смешния начин...След това Милан загубиха вяра, може би, защото те знаеха, че не трябва да допускат гол на Меаца, за да им е по-лесно после...След тоя гол нещата се объркаха,защото Милан като че ли забравиха защитата и се хвърлиха в нападение да бележат.И оттам естествено, че Юнайтед ще се възползва.Ако Скоулс не беше вкарал този гол силно се съмнявам, че Манчо изобщо щеше да отбележи на Меаца и го казвам като съвсем безпристрастен зрител, наблюдавал срещата.Но все пак това е футбола.... *beer*

iksvel
17.02.2010 08:40

САФ явно нещо изкуфява. Държи на пейката Бербатов и Валенсия, пуска тоя некадърник Нани ? Добре, че се усети, та Манчо си взеха мача, иначе трудно. Коронният номер на Скоулс да не уцелва топката този път я прати във вратата, късметът беше на страната на Юнайтед през първото полувреме. Но в началото и особено в средата на второто полувреме вече натиснаха и бяха по-добрият отбор. Жалко за Милан, много добри положения изпуснаха, но има и такива дни. Те са си виновни. Рууни, Ван Дер Саар, Роналдиньо и Зеедорф, макар да игра малко, бих отличил от хората на терена.

biserms
17.02.2010 08:27

ОМГ това "unitedcitygirl" да не е "citygirl"...Баси простото същество до преди 2 дни беше фенка на Сити сега вече е и на Юнайтед *lol* Тая след 1 година ще подкрепя Сити, Юнайтед, Челси, Арсенал, Вила, Пуул и като играят помежду си е хвърля зарове са кой да вика *lol*

Kumanov
17.02.2010 08:16

kievo, пич, няма да ти коментирам нито правописа, нито грамотността, а пък съдържанието въобще, само ще ти кажа, че да обиждаш по този начин хора, които не познаваш, може да се окаже доста болезнено...внимавай с изказванията си и не квалифицирай хората категоризирайки ги...аз съм фен на "МАНАФЧЕСТЪР" както ги наричаш и, повярвай ми, няма да е особено здравословно ако продължиш...относно мача: страхотно шоу, изключителни Ван Дер Сар и Рууни, сериозно смъмряне от страна САФ към целия отбор за последните 15 мин. Madjarov_93, не съм видял нито един коментар от теб, а преди мача беше доста активен...интересно ми е да чуя мнението ти *wink*

Achko1990
17.02.2010 07:54

ако и на реванша Милан играе така в защита нямат шанс!проспаха 2 гола на Рууни все едно си играят вкъщи на Playstation *lol* ,иначе като цяло много хубав мач дано и реванша да е така интересен,но с по-малко грешки *wink*

simeon_1968
17.02.2010 07:17

Защо сички си мислят че Милан са отпаднали?Има още един мач...! Сички си спомняте последното гостуване на МИЛАН нали! *wink*

ivelina3
17.02.2010 04:00

да си говорим реално.. фен сум на ман но милан ни сма4каха .. стояха по добре на терена и слу4аиния гол на сколс сяка6 не6то пре4упи у тях.. направо касмет 4е не падахме 2 3 на 0 но това е.. изпуснаха си пи4овете да си вкарат квото имаха и им го натресахме накрая... ина4е напрао нз оби4ам си отбора ама като ги гледам с таяигра надали 6е бием барса 4елси 6тото маи само те са конкуренциа.. реал ве4е са патнитси *joking*

nachoss
17.02.2010 02:05

Абе manunited666 си е напълно прав. Какво значи можеше да е 10:0 или 0:10 или всякакви комбинации. Мачът завърши 2:3 и това е. Когато Юнайтед пропуснаха 10 чисти положения за 20 минути срещу Сити, всички псуваха, че продължението дълго, сега като не ви отърва, пропуските. Ама какво е виновен сър Алекс, Ван дер Сар или Рууни. Феновете на Милан да се сърдят на Роналдиньо, въпреки че без него аз този мач не ги виждах. Почнахме слабо, Рафаел не игра на нужното ниво, заради него падна и гола на Зеедорф, а и Рио беше разсеян. Но второто полувреме беше за нас. Един известен човек беше казал "ту партс" и стана точно така. Ако търсите проблемите на Милан чрез псувни по Юнайтед, правите грешка. На мен не ми пука, на нашите фенове не им пука, дреме му и на САФ какво говорите. Вкарахме 3 гола и това е! Дано успеем и на реванша, колкото и труден да е! GLORY, GLORY! *beer*

nCuXonaT
17.02.2010 00:59

Поздравления и за двата отбора, получи се хубав мач, в който бихме, защото вкарахме положенията си *smile* Нищо не е сигурно и интригата ще бъде до последния съдийски сигнал на реванша според мен. Нека по-добрият отбора да продължи напред, надявам се това да е Юнайтед. А за шсувачите отдолу...идете да си лягате, че и без това стана късно, дечица *wink*

manunited666
17.02.2010 00:51

Ми и Милан си имаха доста положения даже повече от Юнайтед но не става само с един футболист да ти прави всичко.Веднага след влизането на Валенсия , Милан тотално се посраха но накрая пак Рони ги върна в мача и естествено класата на Зедорф.Аз някаква велика отборна игра от Милан не видях в тоя мач.Имаше само един Рони и накрая Зедорф.А за Юнайтед един велик Ван дер Саар и отборна игра в нападение.Понеже Милан пропуска ,Юнайтед да не би да са длъжни да не вкарват ? Можеше да е 5-1 за Милан ама можеше и да е 1-5 за Юнайтед.Юнайтед си вкарва положение пък Милан нека ги пропуска и накрая нека си говорят как са играли по-добре.

kievo
17.02.2010 00:47

МИЛАН НАДИГРА ТОТАЛНО МАНАФЧЕСТЕР.САМО ВАН ДЕР САР БЕШЕ РАЗЛИКАТА И ТОЙ ИЗНАСЯ СЕЗОНА НА МАНАФЧЕСТЕР.МИЛАН САМО СЕ БИХА.НА МАНАФЧЕСТЕР ЩЕ УМ СЕ ВЪРНЕ ВСИЧКО.......КАТО ГИ ИЗХВЪРЛЯТ ОТ ВИСШАТА ЛИГА СЛЕД 2-3 ГОДИНИ *lol* , ЗАЩОТО ИМАТ ДЪЛГ ОТ ЕДИН МИЛИАРД.ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕВЯРВАТ ДА СИ СПОМНЯТ ЗА НЯКОГА ВЕЛИКИЯ АНГЛИЙСКИ ГРАНД ЛИЙДС.
ТАКА СЛЕД ДВЕ ГОДИНИ МАНАФЧЕСТЕР ЩЕ СА В ВТОРА ЛИГА .. МАЙМУНИ ( РУНИ )ЩЕ УЧАСТВА В ДЖУМАНДЖИ 2 ..И ВСИЧКО ФЕНОВЕ НА МАНЧЕСТЕР ЩЕ ГО ДУХАТ , ЗАЩОТО САМО ТОВА МОГАТ ДА ПРАВЯТ *thumb_up*

arsenov
17.02.2010 00:42

manunited666 пич ти във 5 коментара каза че можеше да стане 1:5 а не каза нито веднъж че можеше да стане и 5:1 начи виждам че не се псуваш с хората което говори малко или много за теб но не пренебрегваи пропуските на милан които имаха доста по чисти положения *wink*

Lollipopp
17.02.2010 00:41

manunited666 - така е както казваш *smile* вече не ми се спори за безсмислени неща ...

marian4y
17.02.2010 00:40

Само ме е яд за Карик , че в последните минути получи червен ,а даже неразбрах и защо ..

jorko_91
17.02.2010 00:38

искам да чуя кой е най-големия отбор тапи миланци *lol* *party* *erm*

manunited666
17.02.2010 00:37

Lollipopp това не е закон в природата , че трябва да си обичал нящо за да си го мразил.По тая логика феновете на Ливърпул много са обичали Юнайтед та сега да ги мразят толкова или пък феновете на ЦСКА и феновете на Левски.Доста беше тъпо това твое изречение но не е нещо толкова съществено , че да му се обръща такова внимание , та по темата ... истината за мача е следната Юнайтед биха Милан през второто а Милан беше по-добър през първото и всичко ставаше само и единствено от Роналдиньо.Милан имаха повече положения но Юнайтед владееш повече топката и през второто в един момент можеше и 1-5 да стане.Яд ви е това е ясно но в крайна сметка Юнайтед победи Милан това е ... 2-3 приемете го.А първие гол на Милан от рикушет , не беше ли късметлийски ? Беше .. това е , край ! Юнайтед би заслужено защото си вкара положенията а Милан нека си испускат или по-точно Рони не си пропуска защото тои им беше целия отбор тая вечер.

Lollipopp
17.02.2010 00:30

manunited666 - аз не казвам че ти псуваш , но има от ваще "фенове" които псуват като каруцари *erm* какво ти разтягам лукуми като просто ти казвам това което е - не съм обичал или харесвал Юнайтед никога през живота си , просто ги ненавиждам което е съвсем друго *wink* и незнам тогава като не съм ги обичал как ще ги намразя *sick* давам ти пример от малък съм фен на Левски и съм ги обичал повече от роднините си , но в последните 1-2 години толкова съм ги намразил че въобще не ми пука дали ще бият или ще паднат ... unitedcitygirl - ти просто трябва да мълчиш , защото си точно като курва - ту от Ман.Сити , ту от Ман.Юнайтед *joking*

manunited666
17.02.2010 00:30

Goals scored 2-3
Possession 48 - 52
Shots on target 6 - 4
Shots wide - 7 - 9
Corners 3 - 2

unitedcitygirl
17.02.2010 00:29

Руни е най добрия Вандерсар игра мн силно йде таз година юнайтед шампион а догодина финал в европа Ман Сити - Ман Юнайтед *beer* това са отборите *party*

Futbulfen
17.02.2010 00:29

Добре бе не ви ли е срам бе..не съм фен на Юнайтед,ама при такъв резултат треа просто да си траете. Ясно е,видно е (или беше),че МИлан имаше повече положения,мо спрете да се орпавдавате с липсата на късмет,щото ми се ще да ви попитам как се получи първия гол в мача..с много отявлен късмет. Спрете да говорите глупости и да умаловажавате успеха на Юнайтед..казах ви най-точното изречение,което олицетворява мача. Милан загуби още щом се разбра,че Бербатов няма да е сред 11те. Юнайтед играе силно и убииствено на контра,а Милан след 75мин не можеха да ходат ейй..велики бяха,но вече са на възраст. Тоя импулс след 2рия гол е нормален...но разберете,че в случая и с оглед на играта няма по нормален резултат от този.

thelastunicorn
17.02.2010 00:28

Ван дер Саар и Руни носят цял Юнайтед на гърба си! Факт, че Росонерите бяха по-активния отбор, все пак 80хил. човека скандираха в тяхна полза. Дида и хората пред него трябва да бърдат заменени, ако имат претенции за къквато и да е купа. Роналдиньо господар на терена *thumb_up*

beckham_07
17.02.2010 00:25

Най-накрая!!!!!Може би тази победа ми стана по-сладка от тази на Сити!Не много заслужено,но все пак попедихме.Вкарахме си положенията и имахме повече сили.На "Олд Трафорд" се надявам да бием отново и дано ЮНАЙТЕД играят добре!!!!!!! *devil*

CR9RM_
17.02.2010 00:24

Триумф за Манчестър Юнайтед на "Джузепе Меаца"

manunited666
17.02.2010 00:23

Lollipopp не ми се прави на умен да ми разтегаш тука разни локуми.Ловар хейтар и така.Требвало да си първо ловар за да си хейтар.Ловар и хейтар са двете крайности.Изби рибата с тая тъпотия.

CR9RM_
17.02.2010 00:22

Триумф за Манчестър Юнайтед на "Джузепе Меаца"

Lollipopp
17.02.2010 00:20

marian4y - прав си чуда се как да отговоря на смислените ти коментари *erm* manunited666 - направо преминах и на пръстите *joking* и немога да разбера как така всеки който нехаресва Юнайтед е "хейтър" ??? вие май не сте наясно че за да станеш "хейтър" първо трябва да си "ловер" ама това помеждудругото *lol*

manunited666
17.02.2010 00:18

И сега се започва да се вадят някакви мачове от преди 10 години от преди 20 години , смях смях смях!

Crissstiano
17.02.2010 00:18

Ех толкова хора имаше с твърди единици,сега къде ли са??? Сигурно нета им е паднал *joking*

chelsea18
17.02.2010 00:18

После пак говорете че италианския футбол не струвал*wink*Диньо направо се гавреше с тея смешки МЮ.Ебахти късметлийския отбор,нямам думи просто - рикушети,рикушети и това е.Една атака не могат да напраят и вечно подпирани от съдиите.Смешно е вече направо е СМЕШНО!

arsenov
17.02.2010 00:18

darkspeed пич кои фен на Байерн се заяждал тук бе тва е топ мача за днес и си споделяме мненията къде видя да обидя някои? а отностно тва че Байерн е измислен по твоита лодика ман ю какви ли трябва да са? маи ти се заяждаш с хората а не хората с теб а?

CR9RM_
17.02.2010 00:17

Е ДОБРЕ ПАТОК НИЕ СЕ ОТ ДВЕ ПОЛОЖЕНИЯ ПО ТРИ ГОЛА ДА ПРАИМЕ ПЪК ВИЕ ПРАВЕТЕ ПО 30 КАТ СИ ТОЛКОЗ ОТВОРЕН

Batigol87
17.02.2010 00:17

Много незаслужен резултат Милан заслужаваха да спечелят имаха много повече положения за гол но нямаха късмет докато Юнайтед късмета отново беше на тяхна страна както на Финала срещу Байерн М за три минути два късметлийски гола при положение че Байерн М ги надигра тотално на финала със Челси отново късмет Джон Тери се подхлъзна при дузпата и спечелиха шампионската лига това ли е великия отбор да печели на късмет ? *lol*

manunited666
17.02.2010 00:16

lollipopp кои псува ? Ами не ние.А погледни например тоя ivonqgolov.И още други потребители.Ние нямаме причина да псуваме.Вие почвате първи и съответно некои не се здържа и отвръща със същото което е нормално но не е нормално за тва , че отбора е паднал да псуваш на майки и на бащи.

CR9RM_
17.02.2010 00:16

ДОБРЕ БЕ ЛОЛИПОП АИДЕ ДА СИ ГОВОРИМЕ БЕ СМЕШНИКО КВО ИСКАШ ДА МИ КАЖЕШ ЧЕ ЮНАИТЕД НЕ Е КОНКУРЕНТНО СПОСОБЕН ОТБОР ЛИ АМА ТО И АЛЕКСИ СУКАЧЕВ ТИ ГО КАЗВА МИЛАН ИМ ТРЯБВАТ МЛАДИ ФУТБОЛИСТИ С ТЕЯ ПЕНСИИ НИЩО НЕ ПРАВЯТ

patoka
17.02.2010 00:14

КАЛИТКОВЦИ.От 2 положения вкарахте 3 гола а Милан от 30 положения 2 гола пффф.Бяхте размазани ама така се получава и на големите отбори като Милан.Подобен е и случая с Барса където Рубин ги биха направиха 2 удъра и вкараха 2 гола а Барса от 1000 удъра 1 гол.

manunited666
17.02.2010 00:13

patoka много си заблуден бе.По тоя начин ли си прикриваш яда ? 50 - 50 ... Милан нищо не са разбили.Милан разбиваха първото полувреме а второто се насраха.Можеха Юнайтед и с 1-5 да поведат в един момент.Яд те е да яд те е но това е реалноста 2-3!

Lollipopp
17.02.2010 00:13

marian4y - ако ще и с 1:0 да бяха били Юнайтед ,ама да беше заслужено , не 70мин. да се чудят как да минат през защитата на Милан *erm* CR9RM_ - като поумнееш повече ела пак да си говорим *wink* manunited666 - да толкова страници са ама виж само кой псува наляво и нядясно;]

darkspeed
17.02.2010 00:12

А, и ми е интересно къде се скри ония паляк псевдо-фен дидо-маню или там къвто беше *smile* ..? Пак да говори как заради САФ отбора не можел да играе *wonder* ..

darkspeed
17.02.2010 00:11

A бе фенчетата на жалкия измислен германски футбол какво пак търсят тука..? Интересно, кога ли ще ви омръзне да дрънкате празни приказки в статийте за Юнайтед *smile* ? Разбрал някъв си там кой отбор бил велик и кой не.. И то все фенчета на байерн, бе. Явно при тия е като правило - ако си им фенче, трябва да не харесваш Ман *joking* . Просто, защото е в духа на хейтъра *wink* .. Не си говорят за тяхния отбор, а все се обаждат за другите. До сега и един свестен фен на Мюнхен не съм видял тук. Все трябва да се заяждат и дразнят с другите фенове, иначе просто не могат явно :} .

patoka
17.02.2010 00:09

Сега разбрахте ли кой е по-добрия отбор от двата и кой играе по-красив футбол и атакуващ?Резултата го оставете съдията им помогна много както и късмета , но на мене ми е голям кеф че ги разбихме просто ги РАЗБИХМЕ тея от МЮ а тая маймуна Рууни направо преби защитата на Милан бахти и животното грозно никакво нарушение не му дадоха а когато Рони си прави ташак с защитата на Юнайтед и го спънаха нямаше нарушение хахаха и при една друга ситуация когато имаше фал за Милан съдията спря топката при удъра и веднага контра атака за МЮ.Няма такива смешници просто няма.МИЛАН показа че е много по-голям отбор от вас ама много по-голям МНОГО.И да не се класираме не ме ебе важното ече ви разкъсахме *wink*

manunited666
17.02.2010 00:09

В момента близалката си гризе ноктите пред монитора.

marian4y
17.02.2010 00:08

Усещате ли как сега Лолипопа се чуди какво да измисли и как да се заяде *angry*

CR9RM_
17.02.2010 00:08

МОМЧЕТО НАДИГРАХМЕ ВИ НАИ ВЕЧЕ ФИЗИЧЕСКИ НЕМОЖЕ ФЛАМИНИ,НЕСТА,БАБА МУ ДЕДО МУ И ДА ИСКАТЕ ДА ИГРАЕТЕ НЕСТАВА

manunited666
17.02.2010 00:07

А обърнете само внимавие на следното.Юнайтед бие Милан и 6-7 страници с псувни по адрес на Юнайтед а Реал дето също паднаха би трябвало и там да има подигравки обаче не там е исписана 1 страница а тука прават мазало за това , че Юнайтед биха хахахах

chelsea18
17.02.2010 00:07

Роналдиньо пак доказа че е най-големия за всички времена *thumb_up*

CR9RM_
17.02.2010 00:06

МИ ТАКА Е НЕСТИГА ЧЕ ВОДЕХА НЕСТИГА ЧЕ ЮНАИТЕД ГИ СМАЗАХА А ПЪК ТОЯ ШЕ МИ ГОВОРИ ЗА ЗАЩИТНИЦИ ЛЕВАКА СМОТАН *lol* *beer*

Futbulfen
17.02.2010 00:06

Случи се точно това,което написах преди мача..МИлан загуби още щом се разбра,че Бербатов ще търка пейката.Ясно ми беше,че каквото и да може клуба на пенсионерите..то ще е през първите 30,40мин. Така и стана и последната ми прогноза,че Юнайтед ще играе гантастично на конра..и тя се оправда,а колкото до феновете на МИлан мога само да им кажа да не говорят глупости и да приемат,че тактически,техническ и особено физически загубиха мача.Това е момчета..в Милан е нужно подмладяване

manunited666
17.02.2010 00:05

marian4y това си е истината.Двата отбора си размениха по-едно полувреме а те сякаш са гледали само първото полувреме.И да ... кой им е виновен на Милан , че пропуснаха ? Това е футбол Юнайтед и играха и си вкараха , даже в един момент можеше да стане и 1-5 но отново Роналдиньо ги върна в мача.Както и да е 50-50 и 2-3 за Юнайтед *lol*

arsenov
17.02.2010 00:04

(ВЯРНО Е ЧЕ МИЛАН ИГРА ДОБРЕ НО ЮНАИТЕД Е ВЕЛИК КЛУБ) пич научи историята поне преди да бълваш лаина! милан е много ама много по велик клуб във всяко отношение докато юнаитед от 15г почнаха да блестят. тва че си им фен от година 2е друг въпрос научи историята на футбола за да използваш подобни думи "ВЕЛИК ОТБОР"

Lollipopp
17.02.2010 00:03

seskyy - ми какво стана бе *erm* защитниците оставиха Рууни да скочи в първия случай и след това да мине между тях и това ако не са грешки на защитниците незнам кое е *sick* CR9RM_ - голям си капацитет *joking*

marian4y
17.02.2010 00:02

Лолипоп ти си некав нереален брат.. хубаво Милан са ни надиграли 1вото .. хубаво .. ама горе на таблото какво пише 2:3 НАЛИ ? По какъф начин и с колко гола да победят Манчестер вие всички хейтърчета , ще намерите някакъв недостатък.. но какво трябва и такива като вас да ги има .. трябва да има и хумор малко ... *wink*

VasilGeorgiev
17.02.2010 00:02

Ем нормално си беше пенсиите да издъхнат през второто полувреме. То с тези протези няма как да си реализират полуженията. Пак късмет извадиха, че вкараха втори гол, но на Олд Трафорд няма да имат никакви шансове.

manunited666
17.02.2010 00:02

И се започва пааак съдията бил виновен.patoka какво сега бе какво ? Положението на Роналдиньо ли ? Ми то на повторението се видя , че не го докосна а игра с топката !!! Какъв ви е проблема ?

patoka
17.02.2010 00:01

Хахахха чета и се смея.Не ма бърка дали Милан са ви били или не кеф ми е че ви разбиха просто ви размазаха и съдията малко ви помогна и контузията на Антонини хахаха МИЛАН РАЗКАТА МЮ а на ОТ Ще става мазало и то голямо само че този път без пропуските на Милан едно 3-4 гола и БУЕ БУЕ НА МЮ Хахаха

ShefkaTa
17.02.2010 00:01

Добре бе хора, 1вото полувреме казах вече, че бяхме трагични, но не можете да кажете, че второто полувреме Милан са играли по добрия футбол, ролите се смениха, както МИлан мачкаха 1вото, така Манчестър второто, без края, за тва стига сте говорили за късмет и работи, който не вкарва му вкарат, кой е виновен, че милан не си вкараха положенията? кой е виновен, че Руни е добър и си вкара 2 гола? Роналдинио беше страхотен през 1вото, но второто не направи нищо, факт, Ван Дер САр ни спаси да, ама ние за тва сме го взели, щото е велик вратар, сменете си Дида, проблема не е наш. Няма да злорадвам, има още един мач! Glory, Glory Man United

DreX
17.02.2010 00:00

хахахаха Милан разбили МЮ гледай пак веее смотан второто полувреме ви насрахме на вашия стадион пред вашата публика

chanev92
17.02.2010 00:00

seskyyy,
научи се първо да пишеш, моля ти се. Тея фенски глупости ме покъртват от всякъде *joking* . Разберете бе хора, това е мач м/у грандове и всичко се случва. Милан сами са виновни, че изтърваха сигурно десетина много добри положения. Друг въпрос е, че Юнайтед 2рото полувреме мачкаха в средата на терена, но имаха 2 положения, а вкараха 3 гола. Другата седмица шанса за Милан е минимален, но дано отново се получи мач на такова ниво. Лека вечер!

BoBi_Levskara
17.02.2010 00:00

Страшен мач стана истиснко дерби.Не го казвам само защото съм фен на Юнайтед.Успеха беше голям но наистина според мен Милан имат реален шанс да продължат, но да се надяваме, че Юнайтед ще продължат.Грандиозен мач.

manunited666
16.02.2010 23:59

Lollipopp това е , край.Юнайтед победи с 2-3 и точка.Автоголове , съдий ... пак започнахте с тия глупости.Юнайтед са най-рязаните от съдията тоя сезон ама карай.Милан бяха по-добри първото и испуснаха положенията си а Юнайтед ги смазаха второто и си вкараха положенията.Това е !!!

patoka
16.02.2010 23:59

Ама някои наистина си вярват че са разбили Милан *lol* Милан размаза МЮ .Сега да не изброявам какви грешки на съдията в полза на МЮ , но просто Милан ще се класира.На ОТ едно 0:2 и си заминавате а както знаете Милан като гост играе много по-силно *thumb_up*

Manchester__Utd
16.02.2010 23:58

whitegoat93 евала добър кометар!по добре да се оважаваме,ама има някои които ни искарват извън нерви!и само се заяждат,наистина мача беше прекрасен!с много грешки в защита на манчестер,и мн пропуски в нападение за милан,но и МНОГО добри намеси на ВАНДЕРСАР(футболист на мача за мен *wink* )но се и видя за пореден път че рууни е наи-добрият футболист на манчестер,4или5 шута към вратата и вкара 2 гола *smile* а добре 4е Саф смени нани защото ваобще нему вървеше играта,но валенсия побърка фавали чудеше се кво става
Пожелавам и реванша да е така вълнуващ но да завърши с победа за МАН4ЕСТЕР

whitegoat93
16.02.2010 23:57

Що бе,скъпи,кво му има толква?Биха Реал,нали??През първото полувреме играха по-добре,един Видич ли ше ти напрай разликата в такъв мач,когато имаш Рони,Пато и Пирло от другата страна?Глупости говориш пич!Футбола се играе 11-11 с кръгла топка,ВСИЧКО МОЖЕ ДА СТАНЕ.Теория няма просто,не може да се научи...ей такива като тебе дет сте ми на 200% сигурни сте ми много ама много смешни.Нищо лично ся,не се обиждай ; )

bayernmunchen2
16.02.2010 23:57

само да отбележа че интер също ще отпадне 3 английски отбора минимум на 1/4-финал отново англия продължава да си доминира в европа

Lollipopp
16.02.2010 23:56

Dido_86_ - Рууни най-добрия в света? да , да *joking* rusnacheto - единствения стойностен мач на Юнайтед за този сезон е 2-та победа над Арсенал , тогава показаха че могат и играят добър и качествен футбол и надиграват противника , докато в другите , я късмет , я автогол , я съдията... Joroo_o - бихте насред Италия , ама и вас многократно са ви били насред "Театъра" пък и се видя че колкото и да говорите че Милан са "пенсионери" показаха че играят много добре *thinking* CR9RM_ - като гледам ти си от новоизлюпените фенове*lol* Andro111- гледай само да не издадеш че съм ти баща*lol* LaBouche - не Челси трябва да се научат да губят , а Юнайтед защото след техни загуби стават най-големите мелодрами*lol*

manunited666
16.02.2010 23:55

Знаеме , че ви е яд.Говорехте преди мача как Милан ще разбиват Юнайтед обаче не се случи.Един единствен Роналдиньо бе хора.Не става само с един играч.Още малко и той щеше да пази на вратата.Незнам за какво се оплаквате.Юнайтед второто просто си бяха по-добри.Колкото и да плювате и да се дразните , това е ... 2-3 за Юнайтед!!!

DeviLLmaN90
16.02.2010 23:54

manunited666 хахаха ем Милан можи имаха само Роданлдиъо вие имахте само Сар само.!!!

bayernmunchen2
16.02.2010 23:54

whitegoat93 ти незнам от коя планета си милан да бие в англия с 2 гола разлика юнайтед с тоя застарен сустав незабравяй че и Видич се връща в защита моляте спри с глупостите Юнайтед продулжават 100% живота си бих заложил че милан бяха до тук

CR9RM_
16.02.2010 23:53

ВЯРНО Е ИМА ВТОРИ МАЧ НО НЕКА ФЕНОВЕТЕ НА МИЛАН ДА УВАЖАВАТ НАШИЯТ ОТБОР И НИЕ ЩЕ УВАЖАВАМЕ ТЕХНИЯ ВЯРНО Е ЧЕ МИЛАН ИГРА ДОБРЕ НО ЮНАИТЕД Е ВЕЛИК КЛУБ КОИТО ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ДОКАЗА ЧЕ ОТ 0НА1 ПРАВИ 3НА 2 ТАКАЧЕ НЯМА КАКВО ДА ГОВОРИМЕ

manunited666
16.02.2010 23:52

Леле колко сте смотани само.Мача беше следния ... 1-вото полувреме беше за Милан а второто Милан беше зрител само последните 7-8 минути се засилиха за да изравняват.Разделиха ис по едно полувреме.А това което видях е следното.Слаб Милан и много силен Роналдиньо.Всичко идваше от него абсолютно всичко.Това .. един единствен футболист имаше от Милан и това беше Роналдиньо.Милан мачкали Юнайтед.Какво са мачкали бе ? Първото полувреме и последните няколко минути играеха а през второто полувреме само гледаха и се държаха за косите да не им ръгнат още.Влезна Валенсия и започната да се насират.

dikata
16.02.2010 23:51

marian4y , пич , 2-рото полувреме на Милан им свършиха силите , но кажи ми Манчестър какво направиха .. 2 гола само нищо друго ,не съм фен на нито един от двата отбора , нито пък на Роналдиньо , просто си гледам реално на нещата .. Милан имаха 100 атаки и удара но просто късметът не беше с тях .. а колкото до гола на Скоус, чисто вратарска грешка .. Дида за мен не е нкакъв вратар .. късоглед ли е какъв е него знам , но за мен той не е никакъв вратар. МЮ едвам-едвам минаваха центъра (само когато изпълняват аут .. хе-хе) .. за мен Милан заслужаваха да спечелят , но каквото стана си стана , вече немойе да се промени

whitegoat93
16.02.2010 23:50

Само ще кажа на феновете на Ман. да не се радват още щото има и втори мач,пък се видя че Милан надъхат ли се за 5 мин 10 гола могат да вкарат.Тоя мач си беше за Х,обаче футбола е игра и на късмет....супер як мач освен гола на Скоулс всички други бяха много красиви...за Роналдинъо няма кво да кажа,побърка ги просто.Перфектен!
И ае стига се мразете уважавайте противника *wink*

el_n1n0
16.02.2010 23:50

не мога да разбера феновете на юнайтед някога отварят ли си очите... защо според вас фъргюсън издивяваше около тъч линията. честита ви победа, радвайте се, ама да плюете и да се правите на много големи дори за вас е малко прекалено в случая

Xelikopterr
16.02.2010 23:50

Един ителигентен коментар е винаги за предпочитане, за сметка на лапешките изказвания от типа кой е по-по-най, но както и да е. На мен лично повече ми хареса футбола, който практикуваше Милан. Стискам палци и реваншът да предостави подобно зрелище.

bayernmunchen2
16.02.2010 23:48

аз като неутрален фен много се забавлявах мача беше велик 5 гола червен картон куп ситуаци кво повече да иска човек значи милан смаза юнайтед през 1-вото полувреме но юнайтед вкараха 1 случаен гол а милан изтарваха много положения и нормално като изпускаш срщу ман юнайтед толкова много все пак да отбележим че видич оцъстваше в защитата та милан са си виновни че не ги довършиха като можеха после всичко беше очаквано Руни който тоя сезон е най добрия играч ги накза 2-пъти и до там бяха върнаха 1 гол и според мен юнайтед ще продължат но мача беше страхотен *beer*

smasheddd
16.02.2010 23:47

Van de Sar го признавам за най-големия вратар ... ако не беше той резултата щеше да бъде в полза на Милан ... ина4е страхотех ма4,одавна не сум гледал толкова интересн и динами4ен ма4 в ШЛ ... според мен Милан може следващия ма4 да се пребори с Ман и да продължат нататъка ...

veteran
16.02.2010 23:47

Тука сме ве Joroo проблем ли има?
Има 2-ри мач...

stefko18
16.02.2010 23:46

не се оправдаваите фенове на милан това е футбола победата е за Юнайтед

Crissstiano
16.02.2010 23:46

Хахахахха тоя biznesmen каза,че щяло да бъде срам Милан да падне от фалирал отбор без стадион.Еми айде сега,срамувай се *lol*

chanev92
16.02.2010 23:45

Ехее *lol* Първо - преди мача не съм коментирал, и то напълно нормално, защото и двата отбора са много равностойни. В интерес на истината това е от тези мачове, които можеха да завършат с убедителна победа и за Милан и за Юнайтед. Въпрос на късмет лично според мен е, че спечелиха ман., обаче аз помня преди 2-3 години как пак първия мач биха с къмсет и втория ги наказахме. Поживьом, увидим...

CR9RM_
16.02.2010 23:45

АБЕ СМЕШНИЦИ НАУЧЕТЕ СЕ БЕ ЮНАИТЕД Е ОТБОРА АЗ НЕЗНАМ КАК ИМАТЕ ОЧЕИ ФЕНЧЕТАТА НА МИЛАН ДА ПИШЕТЕ КОМЕНТАРИ СЕГА МЕНЕ ЩЕШЕ ДА МЕ БЪДЕ СРАМ *lol*

arsenov
16.02.2010 23:45

жалко за милан просто голям малшанс за тях ако не вкараш ще ти вкарат! а 2-та гола на руни просто защитата сякаш се бе отказала от мача а просто си сояха поне стана хубав мач *beer*

patoka
16.02.2010 23:45

Тука сме вееееее.Всеки който разбира поне малко от футбол няма да казва , че сте ни разбили то беше обратното Милан ви разнебити ама с тези ранни контузии и ОГРОМНИЯ късмет на мангалчестър как няма да биете?Моля не се изказвайте неподготвени.Милан беше по-добрия отбор и незаслужено падна *wink*

biznesmen
16.02.2010 23:44

ГОЛЯМ късмет за МЮ ама ГОЛЯМ.Милан имаха 30 удъра към вратата и все пропуски пффф а че тоя Антонини се контузи просто беше върха на нахалството...По някога и по-добрия отбор пада незаслужено , но всеки знае че Милан не играе добре като домакин а на ОТ само 2 гола и се класираме на 1/4 финал.Показахме че сме по-добрия отбор и незаслужено паднахме с голяма доза късмет за манафите.

Joroo_o
16.02.2010 23:43

Каде са сега верните фенове на МИЛАН ???? хахахаах нещастници сте големи!!!! ще биете ман юн, ама май не се получи . Набихме ви го насред Италия. Гответе се за Англия.

marian4y
16.02.2010 23:43

dikata не съм съгласен . Ок Милан 1вото бяха по-добри Роналдинио беше най-добрия . Но 2рото какво свършиха им силите и само гледаха атаките на МЮ. Роналдинио и той какво направи 2рото полувреме освен паса към Сеедорф ? .. МЮ си играха тактически по-добре и накрая се видя кой е най-големия .. поклон към Съра .. *wink*

rusnacheto
16.02.2010 23:42

и с 10 гола да бием .. лолипоп пак ще им намериш слабото място ... добре че ти си безгрешен, както и твоя отбор *wink*

go6etoo2
16.02.2010 23:42

Фен сам на United но смятам че ако Милан беше с средна възраст 10-20 години по млади мжеха и да бият *lol*

CR9RM_
16.02.2010 23:41

И сега каде са тифозите на Милан каде са специалистите кадето говореха че манчестър ще загубят смешници научете се че това е отбор които може да победи всеки един отбор на света *beer*

Dido_86_
16.02.2010 23:41

Rooney най-добрия в света за момента *beer* *party* *thumb_up*

minimalist
16.02.2010 23:41

ако не беше касмета ...... резултата треаше да е 3:2 за милан! има реванш .. *smile* всичко може да стане !

dikata
16.02.2010 23:41

Аз попринцип не съм за нито един от 2-та отбора , но в този случей Милан заслужаваха победата .. просто играха по добре от Ман.Ю .. а колкото до Роналдиньо , той днес беше просто невероятен , игра на терена така все едно беше 2005 година когато беше най-добрия ..

Lollipopp
16.02.2010 23:27

marian4y - само ще те попитам нещо - правиш ли разлика между обичам и мразя *wonder*

Lollipopp
16.02.2010 23:25

и 2-та гола на Рууни си бяха атвоголове на защитници , които оставиха топката в играчи на Юнайтед *erm* Madoto_1 - добре бе нали това е Шампионска лига и трябва да се свири равностойно , какво общо има това че единия е шампион примерно на Англия ,а другия на Узбекистан *sick*

MadDaFaka777
16.02.2010 23:22

каде са жалките фенчета на милан *lol* много им знаеше устата пред мача а сега са кротки пффф да ва еба...!!! *thumb_down*



Само Манчестър Юнайтед *beer*

ShefkaTa
16.02.2010 23:21

Манчестър възкръсна от пепелта *party* *thumb_up* *thumb_up* Ето това е истинския Манчестър

marian4y
16.02.2010 23:19

ьхаоахьоахьоах каде сте сега ве Лолипопи Лолимопи *lol* смешкиии каде сте веее хейтърчетаа *party* *beer*

rusnacheto
16.02.2010 23:18

ето ето !!!!!!!! Мълчете и плачете всички футболни спецове !!!!!!!!!! 1-3

timbalandfm
16.02.2010 23:18

о незнам просто какво да кажа
*lol*
3:1 момчета
айде всички хейтъри да си гледат работата *thumb_up*

ShefkaTa
16.02.2010 23:14

Ето я разликата второто полувреме, ето я и разликата като влезна Валенсия *party* *thumb_up* *beer*

rusnacheto
16.02.2010 23:10

ето на всички разбирачи !!! 1-2 пенсионерите сега ще получат инфаркти един по един ... *wink*

ShefkaTa
16.02.2010 22:48

Lollipopp не можеш да ме издразниш, ако се дразня на всички хейтъри, щях да съм в лудница, нищо против теб нямам, не те познавам, но хора като теб са ми странни, защото не си гледат собствените отбори, а плюят чуждите и се ловат за всичко като удавник за сламка *wink* Фал срещу Рони е мн спорно дали имаше, ако беше ситуация в друг мач с други отбори, нз дали всички щяхте да се хванете така, за ситуацията срещу Пато ще се съглася,че съдията сбърка, но защо като сбърка все е подпиране, когато сбърка в полза на друг отбор се почва и съдиите са хора и те бъркат нз си какво аре стига, банални станахте с тия съдии и с тоя късмет дето се уж го имаме, мача срещу вила, що никой не каза колко ни ощети съдията, осъзнаите се малко, гола на Рони не беше късметлииски нали? не защото е на МИлан, не на Ман, така ли? Милан играят мн подобре да така е, Манчестър нямат защита, неознаваеми са, но ине може някой да ми съди само от едно полувреме как манчестър затъвали

arsenov
16.02.2010 22:47

не е точно така пък и тва сега е ШЛ *wink*

ivelina3
16.02.2010 22:46

фен сам на ман но милан ни ма4кат .. касмет е тра 1;1 *smile* хубу 4е не е 3:0 ина4е в англия 2 3 на 0 ама като гледам маи 6те падаме *sad*

Madoto_1
16.02.2010 22:44

Ами приятелю лесно е.Във всяка държава се греши в полза на шампиона , където и да погледнеш винаги шампиона е най-подкрепяният отбор с малки изключения.

arsenov
16.02.2010 22:43

ами и аз не съм фен на милан приятелю просто съм обективен как толкова често се бърка в полза на юнаитед?

Madoto_1
16.02.2010 22:42

Arsenov въпреки че не съм фен на Юнайтед в този случай ще трябва да поспоря с теб и да те попитам , ако не бе свирено същото положение за Юнайтед , какво щеше да кажеш?Недейте винаги гледайте 1 ситуация в която съдията греши за да започнете да обиждате Юнайтед!!!

bacardy_breezer
16.02.2010 22:41

marian4y кой ще чукате с тоя отбор бе????Юнайтед толкова слаби не съм ги виждал от мноооого отдавна....Истината е, че този отбор затъва бавно, но сигурно.Като се сетя до преди 2 години как играеха..Красота.Сега се мъчат като грешници срещу Милан и добре, че топката удари Скоул и се получи най-смешния гол в историята на ШЛ.Дори да отсраните Милан (което с тази игра трудно ще стане) не ви виждам по-напред в турнира.....Тая година НАЙ-МНОГО 1/4 финал.

Unbeatable_fen
16.02.2010 22:39

аrsenov съгласен сам с тебе манафите са садииски отбор Милан бяха ущетени но дано второто Рони да ги накаже.Успех на милан

rockamring
16.02.2010 22:37

Предполагам колкото и заслепени да сте виждате,че в този мач Милан мачка юнайтед *smile*

marian4y
16.02.2010 22:36

ей хейтърчета такиа мазни ! плюйте колко ти си искате важното е ,че накрая ще ви чукаме сичкиии *lol* *party* !

arsenov
16.02.2010 22:36

днес за пореден път се убедих че юнаитед са калитарски и съдииски отбор 1-во не се свири 100% фаул срещу Диньо на линията на наказателното поле и 2-ро скоулсзамахва с десния крак и вкарва с левия *lol* но пък милан ги разбиха надявам се да си вкарат положенията 2-то а Диньо просто най големия прави ги смешни всички около него

Madoto_1
16.02.2010 22:35

Shefkata не ми се иска да говоря за съдийските решения в този мач , но си личи , че малко греши в полза на Юнайтед.

ShefkaTa
16.02.2010 22:31

Lollipopp ти кога ще започнеш да гледаш головете и мачовете на твоя отбор? и там да им броиш неотсъдените нарушения,а? щото ми писна да ти гледам еднаквите хейтърски комантари по статиите за Юнайтед

Lollipopp
16.02.2010 22:27

ама топката се удари в правилния крак на Роналдиньо *lol* и да не споменаваме за 2-та неотсъдени фала срещу Роналдиньо и Пато , ама нема нищо де *lol*

rusnacheto
16.02.2010 22:24

болен ли си ... нали гола на пенсиите беще същия кавалски !

lubo_krika
16.02.2010 21:37

Само ме е яд,че компа ще ми насича и сигурно няма да мога да го гледам.

rockamring
16.02.2010 21:30

хубава работа *smile* от една страна Юнайтед няма да вкарат гол,а от друга милан ще вкарат (да се надяваме повече от 1)

Miny_Haipy
16.02.2010 21:29

Manchester United ще направи нещо по въпроса що? мача е X2 аз не виждам просто как Милан с 1-2 звезди могат да направят нещо(не визирам Роналдинио и Бекам те ще са засенчени)

Cristian0
16.02.2010 21:28

състава е същия от мача с Арсенал с изключение на Фърдинанд,очаквам много масивни атаки на Милан и убийствени контраатаки на Ман Юн.,а на контраатаки Юнайтед нямат равни с бързите Парк и Нани по крилата,а за Руни даже няма смисал да коментирам Мача е чиста двойка 1-2,1-3 нещо такова ми се върти *stop*

lubo_krika
16.02.2010 21:27

Невиждам никакъв шанс за Юнайтед в тази среща.Само Рууни напред и точно срещу Милан.Но все пак да видим,коментарите след мача и дано бербо поиграе повечко през второто полувреме.Наздраве на всички. *beer*

Lollipopp
16.02.2010 21:24

Tearstained - а кой ще направи нещо по въпроса за да е 2-ка *wonder*

Tearstained
16.02.2010 21:21

Чакайте бе,жабарчета,ква единица ви гони *lol* Ще си говорим след мача *wink*

peshotar
16.02.2010 21:19

лелеее какво търси Джи-Сунг в такъв мач *erm* *sick* ....къде е Валенсиа ...ужас,ужас *evil* ..нищо пак щe ги бием...GGM *beer*

benjakis_
16.02.2010 21:15

тцтц май изпуснах като не го играх 1-ца.. какъв съм тъпак.. с този отбор росонерите ще ги смачкат.. очаквам гол от страна на Роналдиньо и на Пато *thumb_up* *beer* *party*

ShefkaTa
16.02.2010 21:10

Предпочитах Валенсия вместо Парк, но САФ си зн най добре *smile* Бекъм, Роналдиньо, Хунтелаар, Пато - лоши, нека силата бъде със защитниците ни *wink*

Lollipopp
16.02.2010 21:08

Рууни сам забит напред в защитата на Милан няма какво да направи *erm* докато не виждам как отбраната на Юнайтед ще смогне на Роналдиньо , Пато и Хунтелаар *thinking* както и на центриранията на Бекъм и пасовете на Пирло *sick* с този отбор Фъргюсън само затвърждава загубата *angry*

narkomana
16.02.2010 21:07

Просто Милан ЗдраВо Ще МандРуса МанчеСтер !! *thumb_up* Хунтелар, Роналдиньо, Бекъм, Пато, Пирло просто невиждам кой сте ги варддИ тия Играчи *beer* *lol* споРед мен 1 X e мача

Cristian0
16.02.2010 21:06

Съра залага на тактиката от мача с Арсенал с 5 човека в средата и Уейн Руни напред!

nikiviki99
16.02.2010 21:06

Хммм... интересно. Очакванията за Милан бяха други.