Вижте кои трима футболисти дърпат Юнайтед назад

11:13
Вижте кои трима футболисти дърпат Юнайтед назад
Част от привържениците на Манчестър Юнайтед обвиниха трима футболисти за не особено впечатляващата форма на тима през тази кампания.

В сайта "unitedrant.co.uk" е публикуван коментар, в който основната теза е, че Дарън Гибсън, Димитър Бербатов и Майкъл Оуен дърпат Юнайтед надолу в тази кампания.

За всеки един от тримата е поместен коментар, обосноваващ твърдението, че даденият футболист не става за "червените дяволи".

Ето какво пише за Бербатов:

"Трансформацията на Берба от водещ голмайстор с фланелката на Тотнъм до безлична сянка учудва много от феновете на Юнайтед. Талантът на българина, който ни струваше 30 милиона паунда, е очевиден, но той не дава почти нищо на отбора. За България Берба е голмайстор на всички времена, а на "Олд Трафорд" той има 5 гола за 23 мача през този сезон.

В началото всички го сравняваха с Кантона, но той не е Кантона. Не сме имали истински класен таран откакто Луи Саха напусна"

Трябва да отбележим, че в коментарите под статията привържениците на Манчестър Юнайтед, в по-голямата си част, защитават българския футболист, като изтъкват факта, че той не играе на типичната си позиция централен нападател. В схемата на сър Алекс Фъргюсън Берба е по-скоро атакуващ полузащитник, който трябва да захранва нападателите с голови пасове и организация на атаките.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

liverpoolgirl95
07.01.2010 22:02

тея нормални ли са.как може оуен да им дърпа отбора назад,като 4овека,ако го пуснат да играе титуляр би вдигнал банкет.а относно фенката на ман утд,малко по надолу от мене,мога да и кажа,4е вади стра6на логика и се изразява "много добре"

top4o_1994
06.01.2010 22:39

е първи сезон за Оуен, ма първия сезон на Бербатов кво праиха с него същата работа като сега си го критикуват, а това да има 10 асистенции миналия сезон и 14 гола за първи сезон си е приемливо тоест е допринесъл за 24 от головете на отбора, и е на 2-о място по ассист в Висшата Лига след Фабрегас мисля че, така че за нападател толкова решаваща и градивна роля да има не е зле...

fenkana_man_utd
06.01.2010 22:19

оофооофоооф .. тфа че Бербатов е подал на еди си кой и той не е вкарал не значи че бербатов дърпа отбора на назад .. някои футболисти на мача с Leeds имаха такава възможност .. а и до колкото до гола .. ако вратаря беше си останал на мястото можеше и да не вкарат .. но направи тази грешка иии.. ТОЙ ИЗЛИЗА НЕСИГУРНО *angry* .. Ми Дарън Гибсън как може да е дърпал отбора .. та той на един мач не помня с кой вкара от толкова голямо разтояние .. и не смао на един мач нз колко пъти ноо .. все пак .. няма как да дърпа отбора назад .. А БЕ ПРОСТО МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД СА ДОБРИ .. НЯМАТ РАВЕН .. *beer* *thumb_up* *stop*

Bai_Bradar
06.01.2010 22:07

Относно Оуен-как може да се каже дали той "дърпа" или не отбора ,като той бил титуляр в 4мача и това е първият му сезон тук...Гибсън също направи няколко добри игри (пък и е играл само 6мача общо) и не знам,честно казано,как ги избират тия "слаби" играчи *angry*

REALMADRID94
06.01.2010 21:57

ehxah тапите англи4ани квото и да си говорят той си е добър и няма кво да спорим ... А пък за головете не са "5" а са "6" .. *erm*

aspa
06.01.2010 21:54

Бербо си е машина ама некви тапаци го хулат щото му завиждат аз мразя Ман Ютд обаче се пак това си е Ман и Бербатов играе перф което понякога е лошо *smile* за моя отбор.

Bai_Bradar
06.01.2010 21:50

може да не ми е сред любимците,ама и тези са малоумници...той САФ си знае работата и си го хвали човека!!

top4o_1994
06.01.2010 20:13

не че го защитавам, а Оуен колко гола има, и срещу кои са........ ???? бах кво искат от берба като на мача с Лийдс всички голови опасности бяха след негови пасове това че Оуен в единия случай и Руни неможаха да вкарат що той да е виновен... като си ги изведе на стрелкова позиция, а и на Уелбек най-чистото полжение...

nasko72
06.01.2010 18:59

когато една въшка се наяде излиза на челото това е *thumb_up*

Lollipopp
06.01.2010 18:14

както преди мен казаха , ако съм толкова добър колкото Бербатов и играя в толкова голям отбор , няма да спя и само ще играя за да ставам още по-добър и ще се раздавам докрай , а няма да се развявам само напред назад колкото да отчитам присъствие ...

skoti_ole
06.01.2010 17:29

Еийй , вие сте пални тапаци , когато вие отидете да играете в манчестър тогава може да критикувате Бербатов *erm* *beer* *sick*

krasenco
06.01.2010 16:16

Първо-тази статия няма никаква лигика.Как Оуен ще дърпа отбора назад при полужение,че рядко взема участие и не е никакъв фактор.Второ-в момента много играчи не са във форма.Гари Невил не се представя по-добре от Бербатов.Защитата е слаба този сезон.Трето-много ясно се вижда,че когато Бербатов го няма на терена,няма идея в атаката!Четвърто това са го казали ЧАСТ от феновете.Всеки си има мнение и не всяко е компетентно,какато и в този сайт не всички подкрепяме Бербатов!

danman
06.01.2010 16:01

beckham_07 много си прав! А колкото до коментара на cska_forever25 ако аз играех добре футбол и бях добър,колкото Бербо щях да се раздавам докрай на терена и да покажа какво мога,щях да имам хъс за игра и победа,а не да се разхождам, като манекенка на дефиле и да се оставям пресата и всички да ме плюят

danman
06.01.2010 15:56

blade_forever точно така пич *thumb_up* .Това е истината.Няма по-добри от Манчестър Юнайтед

Hella
06.01.2010 15:46

Ако Съра вземе да го пуска на типичната му позиция, може би тогава ще покаже много и всички ще си затворят устите! Харесва ми като треньор обаче да вземе да си отвори очите за някои неща, че вече дразни *thumb_down*

cska_forever25
06.01.2010 15:23

За всички които плюят по Бербатов:
-Аре да ви видим вие какво можете на терена. Много приказвате ама единственото което можете е да седите на копютъра си по цял ден и да обиждате и да можете да ритните една топка !!! *evil* *angry* Ама иначе много ви знаят устите, сигурно защото "играете в някой клуб като Манчестър и сте звезди от световна класа". *lol*

RichardEvans
06.01.2010 15:19

Не, че се опитвам да го защитавам супер много, ама някои хора прекаляват. Ако не е Бербатов, просто Юнайтед ще се борят за топ 4, казвам го съвсем сериозно

beckham_07
06.01.2010 15:00

Колкото и да подкрепям Бербатов,от тримата футболисти които са изброени,той е най-подходящия за тази класация.Нищо почти не прави.Едните му пасове не стигат.Той трябва да бележи голове.Оуен и той не вкарва достатъчно,но гола срещу Сити в 96-та минута му е достатъчен за цял сезон.А Бербо няма такъв гол от както е в ЮНАЙТЕД.Надявам се постоянството да дойде на "Олд Трафорд" и да запишем голяма победна поредица!!!!!!! *devil*

Manchester117
06.01.2010 14:52

оуен е зле,бербатов си играе добре,просто в някои мачове нему върви мн играта(за съжаление) *sad* ,но съм сигорен че със сити ще направи страхотен мач *smile*

brazil4eto93
06.01.2010 14:40

от тези играчи сьмо Оуен не става за нищо.Ако Бербо го няма отбора ще страда повече

blade_forever
06.01.2010 14:20

Липсата на К.Роналдо в Ман.Юн е много голяма ! И между другото Юнайтед не е непобедим.Всички очакват Манчестър Винаги да побеждава, е да ама не ! В отбора няма слаби футболисти . Един Мач с Лийдс не е фатален,вярно,Юнайтед не могат тази година да спечелят "ФА къп" , но са на 1/2 финал за Карлинг Къп и спокойно могат да я спечелят. Ман.Юн е на 2 място в класирането на висшата лига на само 2 точки зад Челси , и спокойно могат да ги минат и да спечелят първенството за 4 поред години. Юнайтед продължават и в Шампионска лига и спокойно могат да вземат и тази купа.И пак казвам , В Манчестър Юнайтед няма слаби футболисти , просто трябват 2-3 нови футболисти , просто да подсилят отбора ! ! ! *thumb_up* Glory,Glory Man.United *beer* *party*

Owenited4ever
06.01.2010 14:19

Абе срещу Лийдс ,когато великият и перфектен Рууни пропусна сам срещу вратаря я се сетет кой му даде брилянтния пас или още се чудите кое е положението , защото рууни пропусна поне 6 такива сам срещу вратаря или на празна врата

Owenited4ever
06.01.2010 14:16

viksana...Браво пич...Намери се един умен човек да им каже истината *thumb_up*

tamate_unufreev
06.01.2010 13:52

мога само да кажа ...
Ман сериозно трябва да се замисли над това дали да вземе Стилян Петров ...един истински централен защитник и атакуваш халф даващ всичко от себе си за отбора ... примери Селтик и сега Астън Вила ...
1 сезон на Стенли в Вила беше кошмар ... на 2-рия добре се справи а на 3-тия стана капитан на отбора .. защо ли ?!!?
Трябват централни и атакуващи халфове за сега тази задача се пада на Гигс-който е на преклонна въздраст за футболистите и един Валенсия който върши някаква работа др не стават ...
а и в споменатото от привържаниците на Ман в статията мога да добавя това...
В споменатата схема на САФ която е ...подай на руни ..дай на руни ..аре дай на руни бе тапак ..това е ..

viksana
06.01.2010 13:43

mallorca не бербо не е срам за България, а хора като теб са докарали страната на това положение.

gogo_1994
06.01.2010 13:38

опа извинявам се за грешката където съм написал руни става дума за берба sorry

gogo_1994
06.01.2010 13:36

*lol* като видях заглавието на темата веднага разбрах,че берба е един от тримата ама винаги като чета такива теми се чуда кой дава тази идея,че руни не може да вкарва и ще цитирам от статията " той не играе на типичната си позиция " еми за българия е голмайстор за всички време защото играе където му е позицията !!!

Mallorca
06.01.2010 13:33

срам е че тоэи е бьлгарин само ни срами вьв Ман Ю махай се вече оттам и вьрви вьв Иэраел да играеш бастун такьв *lol*

Rapeto
06.01.2010 13:30

roblez турчин прост ко е виновен бербатов кажи ми кои 6а играи по добре от него напред спрелия оуен ли или о6те по зле уелбек паднаха от лиидс заради обертан и уелбек дето само са разхождаха особенно обертан то сиг един то4ен пас няма ...

Lollipopp
06.01.2010 13:28

dario_dereshki - голям си смешник *erm* Саха ако има 4-5 гола ще трябва много да се радваш *lol* защото той до момента има 10 попадения и е в много добра форма *wink* за Бербатов съм съгласен че не играе както играеше в предишните си отбори ... като Фъргюсън го иска за халф , да го направят такъв и да не е вече нападател , защото така много ясно че Бербатов ще е виновен , неможе да е нападател и да има 5 гола за половин сезон *sick*

svetlio_vn
06.01.2010 13:24

Доста странна статия , според мен тези трима футболисти са едни от най-добрите този сезон в Ман Ютд .

MISTERIY
06.01.2010 13:16

прав си Пламе кво е виновен че немогат да вкарат даде страшни пасове нямаше грешен пас

danman
06.01.2010 13:16

roblez *thumb_up* Един трезвомислещ човек

plame_1914
06.01.2010 13:09

Много омраза срещу Бербо,ей!Конкретно за мача срещу Лийдс,пресираше,отнемаше топки,даде 3-4 паса за гол и ако бяха вкарани щеше да е най-добрия!Но,нали е по скромен и се не обажда много и дай да хвърлим винаги вината върху него!Чакам момента в който САФ сложи два халфа от ранга на Фабрегас или Аршавин и тогава ще видите колко е "слаб" наистина!

roblez
06.01.2010 13:08

напълно прави са но само за бербатов другите нямат вина

gerdjo
06.01.2010 12:57

Гонзо го нема у 1000та той го сравнява с Бербатов *angry*

MISTERIY
06.01.2010 12:51

глупости ако Бербатов нейграеше за Юнайтед и 4ката нямаше да са с тая скръбна селекция къде направиха само с Оуен, по скоро Бербо дърпа отбора нагоре!

Tzeko90
06.01.2010 12:47

Skiller Ти не си вред да казваш *erm* ,че руни е най-добрия нападател има поне 5-тима по добри само във висшата лига !!! Вече е друг въпрос ,че играе често ,защото свири на САФ!!!

Skiller
06.01.2010 12:36

БЕРБАТОВ с Кантона хахаха с Велизар и с Гонзо мое го сравнявате ! И за Гибсън не сам сагласен ! Играе си момчето ! И Бербатов го сравняваха с Уейнчо Рунни майко не ги е срам да го сравняват с най-добрия нападател в момента ! *lol* *thumb_up*

mitenceto1
06.01.2010 12:25

Донякаде съм сагласен мисля че Бербатов трябва да играе зад напдателите и да дава пасовете защото го може

Patilanec
06.01.2010 12:21

Бербатов,който на мача с Лийдс направи 2 страхотни паса към Рууни и Уелбек и поне единият от тях трябваше да вкара гол дърпа Юнайтед назад.. Оуен,който донесе 3те точки в мача с Ман Сити и вкара 3ка на Волфсбург дърпа Юнайтед назад..Гибсън (много млад нормално е да прави грешки) с чийто 2 гола Юнайтед победи Тотнъм дърпа отбора назад.. В интерес на истината отбора тази година е слаб и то се вижда. Липсва Роналдо,който точно в такива мачове в които Юнайтед падаха той проблясваше (Бърнли,Фулам,Лийдс). Според мен трябва да се купи и някой защитник просто този сезон защитата е под всякаква критика и 1 халф който да получава достатъчно свобода и да прави играта.. GGMU *devil* *beer*

gbfil2
06.01.2010 12:02

М.Ю имат сериозен проблем в централната зона, от там не им върви нападението и защитата. Освен това има няколко дядовци, които вече трябва да се пенсионират. Или поне да не играят всичките накуп в решаващи мачове. За съжаление Обертан, Уелбек, Андерсон и Гипсън не се справят. Може на някой да не им харесва но Роналдо въртеше цялата централна зона на М.Ю., а до момента няма заместник. Иначе Бербатов е много добър футболист с добър поглед върху играта и извеждащото подаване. Друг е въпроса обаче как го използват.

dario_dereshki
06.01.2010 11:58

danman Бербо меже да вкарва много ама той и прави цялата игра миналия сезон вкара малко ама когато вкара все биеха спомни с Мидълзбро когот биха 1-0 с гол в 93 асистенцията срещу ливърпул и още 7-8 решаващи гола *thumb_up*

Owenited4ever
06.01.2010 11:43

Само последния сезон на Саха беше провал и то защото Тевез дойде и Саха беше закован на скамейката...Мисля 2004 година дойде и според мен се представи добре , само последната година беше малко...

danman
06.01.2010 11:43

Дарън Гибсън не е нападател за да очакваме от него всеки мач да бележи.Колкото до Оуен,когато го пуснат да играе си вкарва човека.Вижте вкараните голове на Бебро и на Оуен и преценете

danman
06.01.2010 11:41

За Бербатов съм напълно съгласен.Него където и да го сложат ще е същата манекенка.Той и на празна врата нищо не прави.Чака топката да му я сложат на краченцето,че и тогава се уаква.Язък за трийсетте милиона,които дадоха за него.До сега не е показал избощо какво може.Нали го взеха да вкарва голове, не само от време на време да прави някоя асистенция.За това се оръсиха толкова пари хората,а и не демонстрира никакъв хъс и желание за победа.Според мен най-добрия пост за нешото момче е на пейката.Там му е най-добре като го гледам.

color
06.01.2010 11:39

Абе даите да жидим колко пути тея трима футболисти са спасявали Юнаитед през сезона .
За ки издънки става въпрос моля ви се.

josephbg
06.01.2010 11:34

Така си е... Без организатор в атака, няма да има кой да ги дърпа напред *wink* Лошото е обаче, че повече са българите, които не спират да го критикуват.

dario_dereshki
06.01.2010 11:32

E тва изречение ме уби Не сме имали истински класен таран откакто Луи Саха напусна" *angry* Та той игра незнам колко време 1 година май и беше издънката на сезона,а сега има 4-5 гола за Евертън *lol* *lol*

vanko88
06.01.2010 11:32

Абе Нани дето неможе да си уцели краката къде е? *lol* Бербатов ако играе постоянно, на позицията си ще си влезе в форма.. ама конкуренцията е голяма. *stop*

Owenited4ever
06.01.2010 11:26

Ами аз не разбирам , ако продължат да ги упрекват нещо ще се подобр ли - не...Просто напрежението е твърде голямо особенно за Бербатов. Според мен трябва да спрат да ги критикуват ,а то и в миналия мач се видя колко извеждащи пасове направи Бербатов ,за да ги пропилее Рууни и не виждам защо всички си затварят очите за това...

Rapeto
06.01.2010 11:25

Оуен ко ги дарпа на зад тои човека не играи влиза от време на време и праи по някои гол

jakos
06.01.2010 11:19

Що ли го няма Нани в тази троика *joking*