Меси: Висшата лига вече диша прахта на Примера

16:57
Меси: Висшата лига вече диша прахта на Примера
Лионел Меси, който вчера бе обявен за най-добър футболист в света за 2009 година, заяви, че в момента Примера дивисион е най-силното първенство в света, а Висшата лига доста изостава като качество.

"След идването на Кристиано Роналдо и Кака в Реал Мадрид, вече всички искат да играят в Примера дивисион. Колкото до Барселона, всички искат да играят с нас и да ни победят, така че, да испанското първенство в момента няма конкуренция", споделя аржентинецът.

"Висшата лига доскоро беше може би най-силното и интересно първенство в света, но през този сезон там се наблюдава спад в качеството. Все пак обаче, не трябва да забравяме, че обичайно в последните кръгове на Шампионската лига остават много английски отбори, така че трябва да внимаваме за тях", допълни звездата.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Lollipopp
24.12.2009 03:22

в примера колко мача стават резултатни и колко са с разлика от 1 гол и то в полза на малко по слабия от другия слабак *joking* в Висшата лига се видя как отбор като Челси който направи серия от мачове без допуснат гол и победи от сорта 4:0-5:0 и после пада от Уигън който го отнася от Тотнъм с 9D докато в примера кога ще видите примерно отбор като Уигън да бие 1-я и след това да бъде размазан от примерно 6-я в класирането с 8 гола разлика*lol* във Висшата лига е интерестно до последния съдийски сигнал , не веднъж сме виждали как мача в 85-та минута е скочното 0:0 и за 5минути+ продължение от 2-3 минути се стига до резултати 2:2 , 2:3 и така нататъка просто Примера няма с какво да ми я хвалите ... последната титла на Реал в Шампионска лига забравих кога е била , защото след нея дори не стигаха до полуфиналите *stop* в момента в Примера има един отбор и това е Барселона , другите са просто отбори , видяхме как Реал пада от аматьори и то не с 1:0,2:0 ами 4:0 *thinking* когато испанското стигне английското и отборите са поне малко равностойни тогава може да се поспори кое е по-доброто *wink* а до тогава Англия ще е НОМЕР 1

Lollipopp
24.12.2009 03:20

Rockamring – и от тези които ти изброи колко са играли във Висшата лига и колко са на път да заиграят там*lol* smasheddd – седи мирен бе*lol* разбрахме че можеш да копираш имената на играчите*lol* и недей говори за наливане на пари в Серия А , защото вече всеки като я чуе и се сеща за поредния скандал с уредени мачове и всякакви други далавери *lol* този спор за това дали Висшата лига е пред Примера дивизион е направо смешен *lol*

marto_cr9
24.12.2009 00:04

Ами да-от както Роналдо е там е така *joking*

guess_who
23.12.2009 20:00

щом а не штом извинявам се за грешката *wink* и забранени а не зобранени

guess_who
23.12.2009 19:57

Ами само да кажа на всички ви много ясно че штом Гуардило направи всичко възможно дори си позволи зобранени неща то и аз така мога да стана най-добрия футболист на света нали???? *sick* *thumb_down*

DenteMente
23.12.2009 15:05

4-ката била ясна... в Испания пък шампиона е ясен следващите 10 години...2-рия също *lol* за 3-тото място е интересно борят се 2 отбора.... а от там на татъка всички са от зле по-зле *sick* Валенсия ги слагам към силните ама ако играят с 4-тия в Англия Арсенал...

DuFkaTa
23.12.2009 13:32

Barca_fen112 разликата между титлите в шампионската лига е с една, от миналата година дето я спечели Барса, ако не се лъжа. От Испания само са я печелили Барса (3) и Мадрид (9) = 12 титли. Докато за Англия са я печелили най МН отбори: Астон Вила (1), Нотингам Форрест (2), Манчестер Юнайтед (3) и Ливърпул (5) = 11 .Дори и тук фактите сочат че в Испания има само 2 отбора (Барса и Мадрид), докато в Англия има малко повече и там конкуренцията е по голяма и на по високо ниво,затова Английското е по добро от Испанското.
В една лига играят 20 отбора а не 2 *stop* Наврете си го в тъпите глави (не само за Barca_fen112)

Owenited4ever
23.12.2009 13:11

барса фен не спори щото в англия има интрига докато в испния всичко е мъртво барса0:0валесия ооо мили боже това е резултат на годината нали.в англия има около 2- мача които са завършили с изненада ве а и да не говорим ,че говорим за премиера девисион и ВИШАТА ЛИГА а алколор... не с от премиера девисион

Barca_fen112
23.12.2009 12:05

danman то тва май само на теб и аналдо податливите ти е ясно.По-добреп овче не се изказвай ,че предизвикваш убииствен смях faf4o абе аз не мисля ,че докато севилия биха реал са гледали отстрани и не мисля ,че докато Барса и Валенсия свършиха 0-0 пак са гледали от страни.аз питам кое му е интересното на ВШ всеки сезон едно и също първи Ман втори челси 3 ПОл и 4 Арсенал и чак когато един от тази 4ка изпаднев криза първенството става леко по интересно само заради тва ,че за няколко кръга друг отбор е в топ 4 *lol*

faf4o
23.12.2009 11:54

Егати смешника е тоя Меси.Какво толкова му е интересно на римера,Барса и Реал бият,а другите гледат отстрани.А за Висшата лига какво да кажем?Лично на мен тази година е супер интересна и нищо не се знае нито за топ 4,нито за изпадащите *party* Едно само знам АРСЕНАЛ на върха *beer*

danman
23.12.2009 11:32

А и Меси голям експерт стана.Подариха му златната топка и той взе да се изказва неподготвен.Но и на него му е ясно,че не той заслужаваше тази награда,един друг човек,който е с класи над него.И всички знаем кой е той.Много ясно,че ще прави реклама на неговото първенство.

arsenal_bos
23.12.2009 11:31

Англиското винаги ще е номер 1 докато Челси и Арсенал играят във него!

danman
23.12.2009 11:29

Jurka5 ти изглежда не гледаш футбол.Преди месец Реал Мадрид паднаха 4-0 от един третодивизионен отбор в Испания.И какво стана?Нищо.На всеки може да се случи.Какво като Манчестър паднаха от Фулам? Няма начин испанското първенство да е по-добро от английското.

siinan
23.12.2009 10:52

аве маси вис6ата лига ди6а прахта на маъкати
в испания има 3-4 отбор4ета които са напред в класирането и ве4е премиера е наи силното парвенство дори един портсмит може да бие отбор като севиля така 4е ... *thumb_up* *joking* *stop*

boc1
23.12.2009 09:11

Ливърпул - Атлетико Мадрид 1 - 2
*joking*

Jurka5
23.12.2009 09:03

Хаха,нямало конкуренция *lol* Затова последният бие Ливърпул,а Фулъм бие Юнайтед 3:0...Това ако в Испания стане съм сигурен,че ще избухне скандал за уговорени мачове..Fly-ти много играчи изброи бе,Валдес за нищо не става,Абидал е някаква невероятна трагедия.Също ти изброи футболисти от Барса и Реал,а ние от отбори извън ТОП 4...

viruse
23.12.2009 08:59

sa6eto вярно англия отдавна не са конкоренция на Spain xD

sa6ety
23.12.2009 07:05

хахахх тоя Смешник пак ги говори никакви *lol* Англия от доста време няма конкуренция !! *stop*

slavchev8
23.12.2009 01:15

Мечтай си *lol* Един футболист или един отбор немогат да носят цялото първенство *joking*
Давам прост пример - отбори като .. Stoke ,Hull,Everton,Aston Villa ,,, Спокойно могат да победят челните отбори в Примера ,но отбори като Сарагоса , Еспаньол,Депортиво за нищожни пред Голямата 4-ка

DenteMente
23.12.2009 01:00

Аз живея с настоящето не с миналото и то миналото на РЕАЛ не на ИСПАНИЯ!!! В момента има Барса срещу Английските отбори ако не си забелязал *stop* и Милан се мъчи да прави "чудеса"

DenteMente
23.12.2009 00:58

Барса фен да ти обясня ли как? 9 на Реал!!! Къде са сега Реал??? аа да отпадат всяка година от Лион...Монако и све *stop* Колко пъти последните 5 години Испания е имала 2 отбора на 1/2 финалите??? Колко отбора МИНИМУМ има Англия на 1/2 финалите???

DenteMente
23.12.2009 00:56

keeNeon бате ти имаш ли отлонения някакви психически? За какво Евертън да играе за Лига Европа като победителя там взима колкото 10-тия в Англия???? Не е ли по-важно да се съсредоточат в шампионата а как мислиш? За англичаните или ШЛ или нищо!!! Това,че отбори като Севиля се радват като продължават напред в турнир като Лига Европа не означава,че и в Англия е така *stop* Еми кой се бори за титлата ли? Еми да 2 отбора са а в Испания колко са? Да те питам Барса колко точки ще води на Севиля 3-тия в класирането накрая? 20??? Много интересно...

Barca_fen112
23.12.2009 00:45

DuFkaTa добре разтълкушай ми как така след като е по-добро от примера испанските отбори имат предимство в спечелените европейския отлиичия *wonder*

DuFkaTa
23.12.2009 00:29

Ех мамкаму, не разбрахте ли че в една лига играят 20 отбора а не 2 *stop* Не случайно последните 5-6 години на полуфиналите виняги има двама или трима английски клуба, като виняги имат участник във финала. За да отцениш едно първенство, се гледа нивото на всичките участници, а не само на 2 или 3 отбора. Нивото на Английската Виша Лига е по високо от това в Примера *wink*

Barca_fen112
22.12.2009 23:43

PAFICH 1во Меси не е добър горе-долУ а е най-добрият футболист в света.И ако говорим за религии то тогава в Испания това е нещо уникално.Всяко едно име там има нещо общо с религията.Като започнем с Каталуния за която има какви ли не истории и завършим с Блаугранс и още много много... *wink*

PAFICH
22.12.2009 23:35

Меси Меси Меси ботче не се исказвай така без да помислиш реално на нещата.голям футболист си горе долу ама не говори глупости.Родината на футбула е Англия and she always been не случайно там има 10 дивизии и хора от цял свят следят първите пет - там футбола е религия каквото и да значи религията....

upoenkatoza2ma
22.12.2009 23:15

фен с1м на арсенал ,ама всички се сещаме барселона по как1в начин стигна на финала на 6ампионската лига

Barca_fen112
22.12.2009 22:16

pesh00 аз пък мисля ,че има значение дали ще спечелиш 100 или 50 милиона... *wink*

pesh00
22.12.2009 22:06

Тва няма значение. Важното е ,че Английските отбори доминират! Английското първенство е НАЙ гледаното и НАЙ доброто !

Barca_fen112
22.12.2009 21:55

anton4o0 аз па тебе да те е*а за тва ,че не четеш статиите ,а само техните заглавия и на всичкото отгоре пишеш и псуваш.Много съм съгласен с FlyingHigh а pesh00 искам само да ти кажа ,че челси влезна в европа от преди няколко години..то винаги е така по 2 отбра на полуфиналите ,но почти винаги или испански или италиански отбор ви остранява на финал.не казвам ,че испанскоото е по силно но не и по слабо *wink*

pesh00
22.12.2009 21:43

FlyingHigh като си тръгнал да приказваш така за отборите от Англия , я кажи за тези в Испания ? Валенсия , Атлетико Мадрид и останалите ! Отбори като Арсенал Манчестър и Челси са на светлинни години пред тези в Испания.И не случайно на полуфиналите в Шампионската лига остават само Английски отбори.Защото са НАЙ ДОБРИТЕ. А отбори като Барса и Реал са еденични случай ,взимат една две титли и айде.. А английските клубове си поддържат класата от години!

Phenomenom
22.12.2009 21:41

Пфф смешен е тоя Фродо е - от де я измисли тая главоблъсканица , всичко на всичко има 2 отбора егати първенството! *lol*

anton4o0
22.12.2009 21:37

В Челси и Юнайтед пък англичаните бъкат нали?Кво все Арсенал ви е в устите да не говоря за Челси пък там колко англичани има просто незнам!Най-много англичани има в Вила сигурно и за това не са в топ 4.Англичаните не са най-добрите футболисти топ 4 си вземат футболисти от всякъде и са европейски отбори.Иначе шапка свалям на Вила направо са невероятни.

anton4o0
22.12.2009 21:35

Да еба смешника.Ако ВЛ духа прахта на Примиера то А група пък е най-силното първенство.Как може да говори такива простотии затова всяка година на полуфиналите в ШЛ има поне по 2 отбора от там,а от Испания отборите които изизат от групите са 2.Тази година са трим защото Севиля беше в лесна група.Дишала прахта един отбор като Вила като Съндърланд, Бирмингам, Фулъм , Тотнъм , Евертън ще смачка отбора,който е на 3 и надолу място.Дори един Портсмут може да победи не последния еми 10 в класирането на Испания.

FlyingHigh
22.12.2009 21:33

ПС: така да се каже ТОП 4 в Англия, от години вече е ТОП 2 - Челси и Манчестър Юн. В Арсенал ( отбор на който страшно много симпатизирам ) англичаните се броят на пръстите на едната ръка. Ливърпул няма да коментирам, всички виждат как е. Ман.Юн. без Роналдо са половин отбор (много го мразя тоя педал)Ман. Сити изля луди пари за играчи и пак не ги виждам как ще са боеспособни догодина на Евросцената. Jurka5 - Икер Касияс(най-добър вратар на годината), Виктор Валдес, Даниел Алвеш, Карлес Пуьол, Жерард Пике, Ерик Абидал, Серхьо Рамос и др..

FlyingHigh
22.12.2009 21:26

Да започна от там, че Испания са настоящият европейски шампион. Ще продължа с това, че испанските отбори смазващо доминират от към КЕШ и ШЛ. В евротурнирите като цяло са много по - добри. Ще продължа, че Реал Мадрид е най - титулувания клуб в евротурнирите. Барса е настоящият европейски и световен шампион по футбол, като на полуфинала и финала удари двата английски гранда. Носителят на "Златната топка" играе в Примера.

FAFLINT
22.12.2009 21:16

Офф само професори в тоя саит *joking* Англия си е №1.Това че Барса взе сичко през миналия сезон не прави Испанското първенство по силно.Реал-Валенсия като ги гледах се едно Бърнл-Уулвс играят.Въобще няма място за сравнение.

pesh00
22.12.2009 21:04

Тези които казват че Испанското първенство е по силно от Английското или са луди фенове на Барса или Реал, или нищо не разбират от футбол.Аз лично предпочитам да гледам Чемпиъншип пред Севиля срещу Хетафе *lol* Ако има мач Портсмут - Атлетико Мадрид , съм сигурен че Помпи ще ги скъсат

Barca_fen112
22.12.2009 21:00

Jurka5 Искам само да кажа ,че испанските отбори са печелили повече КЕШ от колкото англииските.В Англия както винаги има 2 отбора спорещи за титлата Ман и Челси.В Испания също са 2 и след тва 4 отбора с класа по тях а надолу вече средняците.Меси може да е нисък ,но си личи ,че не си му гледал много мачове заьото той като му се3 нахвърлят по 3 4 и го сръгат дори и падне веднага става и ги минава ..което говори,че той има невероятна за теглото и ръста му физика.Но той не е за такова първенство а и се перфкетенза Испания и най-вече Барселона.Фулам си го били казали ма какво стана?... *wink*

magnezi
22.12.2009 20:51

Въпреки,че симпатизирам на Барса в Испания ще кажа само: Меси не разказвай вицове публично *lol* *lol*

Jurka5
22.12.2009 20:48

И кой отбор от Примера е правил чудеса в ЕТ?Говорим без Барса!Тази година даже и от Фулъм си го казаха,че не ги интересува ЛЕ,а шампионата и има защо..В Примера нито има защитници от класа,нито вратари..

keeNeon
22.12.2009 20:36

holliwood, я ми кажи кои отбори спорят за титлата във Висшата лига бе ? Аз се сещам за 2... А вие както всяка година говорите на изуст и на края пак СЛАБАЦИТЕ от примера правят чудеса в ЕРВОТУРНИРИТЕ а отборчета като Евертън не мъчи в ФА Къп... НЕ говорете глупости а погледнете реално на нещата. *lol*

spitarata
22.12.2009 20:35

Меси не заслужаваше титлата...иска ми се на направи 1 сезон в ВЛ да го видим колко мача ще може да изиграе ,докато Роналдо играеше прекрасно в ВЛ и сега играе още по-добре.(нямам симпатии към гадния педал, просто фактите са такива)Меси 1 рамо от някои здрав като Лескът ако отнесе каде отива?Но ако се говори за непредвидимо първенство това е Бундеслигата!..ма да ви кажа от нашто по УБаво си нема *wink*

Barca_fen112
22.12.2009 20:33

първо искам да попитам къде той в интервюто е казал Висшата лига вече диша прахта на Примера ? И второ много трудно е да се определи кое първенство е по-добро защото вярно да в Англия като цяло е по успорвано но вече в продължение на много години се създаде така наречената голяма 4ка.Освен тва в 2те първенства с пркатикуват 2 различни стила на игра.Англия- борбен и скоростен докато в Испания се набляга на красотата и индивидуалните изяви.И от тук вее в зависимост от вкуса на човека се избира кое първеснтво да гледа.В европа също титлтите са почти изравнени така че за мен 2те първенства са равностойни *wink*

DuFkaTa
22.12.2009 19:56

Ще му се на Месси. Когато в Пирмера има такава убийствена конкуренция на толкова високо ниво, тогава ще бъде най добрата лига. В лигата не играят само 2 отбора а 20, такаче се гледа общото ниво, а то е по слабо от тези на ВЛ *stop*

alex48
22.12.2009 19:53

Тос пък пак се излага.Може да има спад,но това ще е еднократно както и неговата златна топка,смешник. *lol*

guess_who
22.12.2009 19:41

Тоя айде да не се изразявам за какъв се мисли????
Че той кой е та да казва??? Просто грозно Джудже да си затваря устата и да внимава да не вземе славата да го съсипе. Малко по скромно господин Месси. Идиот. *sick* *thumb_down*

holliwood
22.12.2009 19:35

Изобщо не съм съгласен със Месси 1-в англия почти всички отбори са силни 2-в испания само 4-5 отбора могат да спорят със титлата 3-примера дивизион не може да се сравни със висшата лига щото в англия е може би най-интерсната и оспорвана лига докато в испания малко отбори спорят за титлата така че за мен Висшата лига си остава най-интересната лига *sick* кои е съгласен със мене а *wonder* *joking*

sushenika
22.12.2009 19:18

тя темата беше нещо подобно ама ние се отнесохме малко *wink*

sushenika
22.12.2009 19:15

да а не са много звездите в днешно време с ръст над 190см

Sv_Bonev
22.12.2009 19:14

Предлагам на екипа на winner.bg да пуснат анкета по тази тема.. Кое първенство ни прави най-голямо удоволствие когато го гледаме или нещо подобно свързано с темата *wink* Би било добре *thumb_up*

Owenited4ever
22.12.2009 19:09

от "коя лига е по-добра" стигнахме до "важноста на ръста"

Cris_7
22.12.2009 19:09

Какво като е нисък ? Най-ниските футболисти ,са най-добри и технични ( Меси ,Марадона ,Шави ,Иниеста и много други)

stasi17
22.12.2009 19:09

*lol* е да малко ще е нисък за централен защитник

sushenika
22.12.2009 19:08

зависи на кой пост си ама на меси 170см му стигат айде за централен защитник вече е друго

stasi17
22.12.2009 19:04

То по-добре да си малко нисък от колкото много висок... Примерно едно сравнение е Леннън и Крауч кой повече харесвате?

Owenited4ever
22.12.2009 19:01

подкрепям дентето, увъжение...Първо ,че не е смешно ,че е нисък и второ той е най-добрия в света и някав пиклио не може да го ебава за тва ,че е нисък

smasheddd
22.12.2009 19:01

аве според мене скоро и в Италианскиа футбол ще се налеят много пари ... то добре 4е е Милан да отсрамва 4еста на Италия ... до 2 години според мен Италия ще се изравни с останалите и отборите като Фиорентина и Рома ще бъдат много силни ... не 4е Фиорентина не сма4ка Ливепул *smile*

stasi17
22.12.2009 19:00

Португалия е едно първенство дето МНОГО ме кефи!Според мен тоя сезон шампиона е Бенфика щото го гледам Савиола как ги почна а до него Анхел Ди Мария и става опасно...

DenteMente
22.12.2009 19:00

В Португалия ме кефят Брага от 3-4 години някаде *lol*

stasi17
22.12.2009 18:59

Абе Данте ще ме просветиш ли кой е тенисист в Топ 10? За тенисистка ясно-Пенета

Owenited4ever
22.12.2009 18:59

дано дано бордо много ме кефи и им пожелавам големи успехи

DenteMente
22.12.2009 18:58

Бате ниския педал не е нисък,защото така иска а така се е родил! Имал е проблем с хормона на разтежа и Барса са го спасили...не мисля,че има място за подигравка *sick*

stasi17
22.12.2009 18:56

Френското първенство също не е много силно... Бордо според мен са супер отбор,но Лион и Марсилия са в лоша серия.То във Франция е така 5-6 поредни години един е много над останалите! Както казахте сега започва хегемонията на Бордо

FeeN
22.12.2009 18:56

ниския педал дали си вярва *joking*

stasi17
22.12.2009 18:55

Германия в момента според мен не са много силно първенство... Там битката винаги е завързана до край,но там всички отбори са на класата на едни Тотмън и Манчестър Сити! Пожелавам успех на Байерн Леверкузен!

DenteMente
22.12.2009 18:54

Според мен Бордо до 1/4 финалите и край... сега започва хегемонията на Бордо във Франция

Owenited4ever
22.12.2009 18:53

като говорим за франция , много се чудя какво ще направят бордо в шл

DenteMente
22.12.2009 18:52

Не много ясно...Волейбола ..по-точно шампионата им е най-добрия! Баскетбол имат добър *stop* тенесист имат в топ 10 и при жените и при мъжете!

sushenika
22.12.2009 18:51

ДАЙТЕ ДА ВКЛЮЧИМ И ФРАНЦИЯ И ГЕРМАНИЯ В СПОРА *thumb_up*

CEC0_vg
22.12.2009 18:49

Дантементе ти да не си мислиш, че в Италия само на футбола гледат като спорт. Ми волейбола. Има и други.

ivan_sh
22.12.2009 18:48

абе те имат в Испания 2 отбора и вече .. *lol* ае накрая да пуснат 1 анкета тука

sushenika
22.12.2009 18:47

да кво пишете за италия те сега са още по-зле *beer*

DenteMente
22.12.2009 18:47

Е то спора тука е предрешен май феновете на Испанското се отказаха *wink* Радвам се ако ме мислите за пич...че повечето тука немогат да ме дишат *lol*

ivan_sh
22.12.2009 18:45

абе момчета нии спорехме в началота за Испания и Англия а тея ся за Италия ..
*lol* *angry*

sushenika
22.12.2009 18:43

я да играят нюкасъл с леванте или някой от долните дивизии в испания *joking*

DenteMente
22.12.2009 18:43

Като гледам мач тип Каляри-Удине ми идва да си направя харакири чесно ти казвам *stop* Интер с трагична игра мачка всичко в Италия...отива в ШЛ и Барса ги прави ЖАЛКИ *sad* А това е отбора който ми е на сърцето и просто ми се реве като ги гледам

smasheddd
22.12.2009 18:42

да но Милан 3 финала последните години,а Юве един *smile* ина4е според мен ското Италианското ще се оправи защото изведнъж в Англия и Испания се напълниха с много пари ... така 4е ...

carterMVP
22.12.2009 18:42

Dente обаче ти си пич признавам ти го !!! така се говори - истини а не да си знаеш едно като всички други в сайта ... в Италия бих казал , че "голям" футбол няма от 2007та година може би , Когато Милан би Ливърпул ... от по рано се загатваше че ще има някаква "криза"

DenteMente
22.12.2009 18:40

Бате стига говори за Италия защото ми се реве..футбол в Италия няма от края на 90-те години...когато играха Батистута,Баджо...Монтела и тн. Когато Рома,Лацио,Фиорентина,Интер, Милан,Юве...Парма бяха конкуренция за титлата!!!

carterMVP
22.12.2009 18:39

smeshedd спри да копираш на Интер и Милан футбулистите , да не почна аз на вискчи 44 отбора в 1ва и 2ра лига в Англия да копирам футболистите !!!

carterMVP
22.12.2009 18:38

мда .. те в 3тите и 4тите , да не казвам 2рите девизии какъв футбол се играе ... Ако Нотингал отиде в Примерата, първия сезон , ще се класира за УЕФА , втория може и ШЛ *thumb_up* просто не ги сравнявайте *wink*

smasheddd
22.12.2009 18:38

и още ... Francesco Totti, Philippe Mexès,Antonio Cassano, Giampaolo Pazzini, Antonio Di Natale, Gaetano D'Agostino, Ronaldinho, Thiago Silva, Massimo Ambrosini, Andrea Pirlo, Marco Borriello,Gianluca Zambrotta, Alessandro Nesta, Klaas-Jan Huntelaar, Clarence Seedorf, Alexandre Pato, Gennaro Gattuso, Dida

DenteMente
22.12.2009 18:37

Знам кое първенство няма да гледам вече!!! БЪЛГАРСКОТО *lol* Аз борба свободен стил на терени тип конференцийте на Англия...

carterMVP
22.12.2009 18:36

Тотнъм - 4:0 - Майорка (може би)
ако портсмут играе с херес , сигурно 9:1 *lol*

DenteMente
22.12.2009 18:36

Напълно си прав.... отбор като Лестър да казвам ли какви играчи има *sick*

beckham_07
22.12.2009 18:36

Хахахаа.Меси се изказа много лошо тук.Да погледне първо таблицата с калсирането и да види,че в Англия няма разлика от 7 точки межди втория и третия,както е в Премиера.В Премиършип е много по завързано,интригуващо и интересно.В Испания Барса и Реал се гонят само един друг всички други отбори са с класи под тях.В отбора на годината има 6ма футболисти от Англия(въпреки че сега Кристиано играе в Реал).Така,че Премиера има още какво да прави и доказва докато излезе на върха!!!!!!! *devil*

arsenov
22.12.2009 18:35

водите ненужен спор никои няма да убеди другия в нешто което не вярва *wink* просто е въпрос на вкус, аз примерно не гледам англииско много штото се играе супер грубо и не ме кефи такава игра

stasi17
22.12.2009 18:35

Интересно ми е ако Майорка почнат да играят срещу Тотмън *lol* Мисля че резултата ще е около 4-0...

carterMVP
22.12.2009 18:35

Алмерия , човече не е и за 2рата девизия в Англия , щото в 2ра и дори 3та девизия в Англия се играе ПРЕКРАСЕН И ИНТЕРЕСЕН ФУТБУЛ !!! Нотингам , Мидълзбро, Куинс Парк Рейнджурс , Барнзли (където измъчи Юнайтед) , просто в Англия и в училищата сигурно има по добър футбол от Испания ...

DenteMente
22.12.2009 18:34

Бате не ми говори за Серия А защото обичам футбола в Италия.... колкото и да е зле просто като видиш Сан Сиро пълен или гледаш мач на Наполи като домакин...няма такава държава! Тези хора имат 1 бог и това е БОГ ФУТБОЛ!

stasi17
22.12.2009 18:33

Много ми е интересно примерно ако Спортинг Хихон играят срещу Съндерланд кой ще победи *lol*

smasheddd
22.12.2009 18:32

и от Италия мога да ви кажа много ... Lorenzo De Silvestri, Cristiano Zanetti, Alberto Gilardino, Stevan Jovetić, Sébastien Frey, Rodrigo Palacio, Rodrigo Palacio, Hernán Crespo, Raffaele Palladino, Mario Balotelli, Diego Milito, Esteban Cambiasso,Maicon, Júlio César ,Samuel Eto'o, Javier Zanetti , Diego,Sebastian Giovinco, David Trézéguet, Alessandro Del Piero, Giorgio Chiellini, Gianluigi Buffon, Fabio Cannavaro, Cristian Brocchi, Julio Cruz, Goran Pandev, Mauro Zárate, Christian Maggio, Marek Hamšík, Fabrizio Miccoli, Rubinho, Valeri Bojinov, Alberto Paloschi, Nicola Amoruso, Christian Panucci, Simone Perrotta, Júlio Baptista, Daniele De Rossi

DenteMente
22.12.2009 18:31

Последно казвам и няма да досаждам повече! Сравнете играчите на Севиля и Арсенал или на Валенсия и Пуул....отборите който са по-сила след фаворитите *stop*

stasi17
22.12.2009 18:31

Абе Висшата лига е МНОГО по-добра! Е сега ще ви дам примери!

DenteMente
22.12.2009 18:29

Еми Попмпи с тези играчу са 20-ти...Херес не ги коментирам...Алмерия и тн също *sick* Помпи с какви играчи е последен....... Алмерия ако отиде в Англия ако има 10 точки аз ще се откажа от футбола

carterMVP
22.12.2009 18:27

да !!! ти да хванеш последния Портсмут , къде ще ги сравняваш с Херес или Сарагоса , дето ги бият системно с +4 гола .... *lol* изобщо , определно по бюджет на 1 и 2ри отбор (барса и реал) примера бият , ама по всичко друго , примера го духа ...

sushenika
22.12.2009 18:27

в Англия в момента са по-добрите футболисти,но последните години много звезди от Англия и Италия отиват в Испания но основно в Барса и Реал М,а останалите отбори с изключение на Севиля и Валенсия не са на нивото на английските отбори. *thumb_up*

DenteMente
22.12.2009 18:27

В 2-рия ешалон в Англия какви отбори има? С какви играчи.... я вижте за какво става на въпрос *sick*

DenteMente
22.12.2009 18:26

Мдам то си личи класата 3-тия Севиля срещу Арсенал примерно *sick* Сити 6-ти ли са кой са в момента не съм сигурен не съм гледал класирането скоро...е ако хванат 6-тия в Испания какво правиме!?! Пуул дето са непостоянни в Англия играят псотоянно на 1/2 финалчета за ШЛ... и това е отбор без титла от 20 години *wink*

Owenited4ever
22.12.2009 18:25

я ми избройте изненадно завършилите мачове досега в премиера

carterMVP
22.12.2009 18:23

Dente , последните 3 години , като изключиме тази в която ще има 3 отбора на 1/4финалите , винаги има 4 отбора , от които на 1/2 финалите най-малко 2 или 3 *thumb_up* АНГЛИЯ Е С КЛАСИ НАД испания !!!

Owenited4ever
22.12.2009 18:22

абе ти тъп ли си ве интригата е в мачовете ,а половината от тея дет ги каза са боклуци или поне една четвърт

carterMVP
22.12.2009 18:22

DenteMente е най-умния от всички !!! Правилно , дори да погледнеме Портсмут или Уулвърхямптън с Кевин Дойл - само вижте парите ... в Англия за промоция в Висшата Лига се дават 50 млн , Всяко едно място е Важно , финиширалия с 1 позиция пред другия получава 2 млн повече ... кво ги сравнявате с тези циркаджии Испанците ...

DenteMente
22.12.2009 18:22

Взимат я ама разликата между 1-вия и 4-тия е 10 точки примерно или 15 айде.... а в Испания Барса води 30 точки на 4-тия *sick* Е много интересно... Играе се прекрасен футбол от Севиля,Барса,Реал...Валенсия и това е като се стигне до ЕВРОПА какво става в ШЛ ? Барса боеца на ИСПАНИЯ *wink* Докато в Англия има поне 2 отбора на 1/2 финалите последните години

thelastunicorn
22.12.2009 18:20

И какво за Портсмут? Може да са последни за момента, но вище каква игра показват в момента?! Алмерия дали ще бие Ливърпул с 2?

carterMVP
22.12.2009 18:20

До всички "хейтъри" - Испанското първенство винаги , ама ВИНАГИ ще бъде ПОД английското , казвам няколко причини - Английския футбул е АД ЗА испанския , Във всички английски клубове ИМА ЗВЕЗДИ (и всички са над средното ниво на ЕВРОПА) , в Англия и МАЛКИТЕ отбори са СИЛНИ (играят по 45 мача средно ВСЕКИ отбор) , друго темпо е ... просто никога ама НИКОГА не можете да ги сравнвате (испанския футбол е и ЦИРК) , все едно да сравняваш България с Русия *thumb_up*

smasheddd
22.12.2009 18:18

аве каква е интригата в Англия >...? 4е от 4 години я зимат само Юнитед а преди това Арсенал и 1 път 4елси ????? в Испаниа има мн мн класни игра4и ... мога да ви изброя поне 30-40 без Реал и Барса ... Louis Fabiano,Navarro,Negredo,Sergio Sanchez,Aguero, Maxi Rodriguez,Forlan,Nilmar,Rossi, Captevila ,Vilaa, Joaqiun ,David Silva , Mata ,Adrian Lopez, Edinho, Nunes , Tamudo , Louis Garcia, Fernando LLorente , Roberto Soldado , Uche и още бая има ...

DenteMente
22.12.2009 18:13

Испаниа? Това явно е новосформирана страна *sick* АС ? СЪС ВИЛА? Бате не те разбирам извинявай!! Като науча Китайски ще ти пиша

piqniq_4orbar
22.12.2009 18:12

"с със 'С' тос сиг няя и 10 год"- НАБОРЧЕ СИ МУ, като гледам и ти как пишеш *lol* *lol* *party* тука е пълно с утепляци( без Денте) аз изчезвам... АЕ ЧАО

DenteMente
22.12.2009 18:10

Е бате споря да нещо лошо? Ако ти преча да не пиша повече да спиш спокойно *wonder* Не казвам,че в Испания няма класни играчи...казвам,че в Англия са доста повече според мен в това спор няма смисъл в отборче като Фулъм какви играчи има? В Алмерия дали има такива?

Owenited4ever
22.12.2009 18:10

"rockamring написа:
DanteMante ти май обичаш да спореиш" *lol* *lol* ае стига си спореиш бе денте че човека се ядоса

Leo_Messi_cs
22.12.2009 18:08

данте що даваш пример със Вила-Уест Хем или Хетафе-Алмерия што не дадеш пример със Болтън и Портсмонт.Пък и ас мога да изреда 50 футболиста от испаниа.

DenteMente
22.12.2009 18:07

Мдам а да не сравняваме и трениорите,че ми става лошо *lol*

piqniq_4orbar
22.12.2009 18:07

Е Вия, Мата и Силва са класа бе спор няма *smile* какво ми ги пишеш тях.....

top4o_1994
22.12.2009 18:06

бе диша прахта, челси и ливърпул мога да бият барса такива англиъски отбори са дисциплинирани в защита и няма да им позволят да играят, видяхме миналата година как челси барса никва игра не напрай ама продължи с 1-1, и едно първенство се определя не по силните а по слабите му отбори, пример: да играе примерно 15 от испания с 15 от англия, щото в Испания има добри отбори ама слабите отбори в испания ще ядат бой от английските слаби в тва съм почти сигорен

rockamring
22.12.2009 18:05

DanteMante ти май обичаш да спореиш в която и новина да влезна винаги има някой твой глупав и не на място коментар *erm* хах ок почвам с изреждането *smile*
ето и аз да спомена няколко имена от испансия футбол
Серхио Агуеро, Давид Вия, Давид Силва, Маркош Сена, Карлос Марчена,Робер Пирес,Нилмар,Джузепе Роси,Хуан Мата, Диего Форлан, Макси Родригес, Луис Гарсия, Шимао, Антонио Лопес, Хави Наваро, Фредерик Кануте, Луиш Фабиано,Диего Коща,

Deco13
22.12.2009 18:05

Дори Иларио от Челси надминава вратарина в испаниа *lol*

Jurka5
22.12.2009 18:02

Към вратарите бих добавил и този на Бърнли,Йенсен мисля,че беше.Много добър вратар

DenteMente
22.12.2009 18:01

Мда те са стотици....с играчи като тези на Вила примерно да се бориш за УЕФА *sick* Представи си каква е конкуренцията

Owenited4ever
22.12.2009 18:00

фридел,ван дер сар(най-добрия в света),чех, хауърд, гомес, рейна, гордън, гивън...да продължавам???!!! *sick*

dthcs
22.12.2009 17:59

Йънг Масчерано Саня Тевез Милнър Уолкът Джонсън Коло Туре Шон Райт Филипс слагам ги към групата на DenteMente случа се да изтърве имена от толкова много класа в Англия *thumb_up*

DenteMente
22.12.2009 17:59

Само забележи 3-тия вратар на Челси кой беше...Кодичини дето е с класи над 90% от вратарите в Испания *lol*

DenteMente
22.12.2009 17:57

Е там Англия е с класи над Испания.... Гъвин само като кажеш и край *lol* и това е вратар на отбор извън 4-ката

thelastunicorn
22.12.2009 17:56

Що изброявате само полевите играчи.. а тези на гол линията ?! там сръвнение може ли да има ?! *smile*

gol40
22.12.2009 17:55

Висшата лига е къде по атрактивна, и ни предлага доста пошкачествен футбол от Примера, а и футболистите във ВЛ са мн по добри

DenteMente
22.12.2009 17:55

хаха мда страшничко си е *wink* Гледайте мач примерно Вила-Уест Хем или Хетафе-Алмерия ... кое ли ще е по-интересно *lol*

Jurka5
22.12.2009 17:54

SmUdGe,най-точно го каза! *thumb_up* Просто има само два отбора в Испания,Валенсия само къде взеха 2004 титлата.Иначе никаква интрига..

DenteMente
22.12.2009 17:52

Играчи като Аршавин,Фабрегас,Адебаъор, Ричардс , Дун , Галас , Торес, Джерард, Ленан, Кийн... Стилян, Мартин Петров, Робинъо.. Вермален, Перси... Анголахор, О'Хара.. Саха, Бент,Белами , Денилсон,Едуардо,Диаби.. Крауч, Карю, Диаманти... пфф и още куп играчи са мечта за отборите в Испания без БАРСА И РЕАЛ

Deco13
22.12.2009 17:51

DenteMente Кой поднрепяш Англия или Испания *wonder*

Owenited4ever
22.12.2009 17:51

нещо ги разубедихме, тоя сезон просто няма как премиерата да мине вишата ,тоя сезон всеки може да бие всеки и просто е супер вълнение преди всеки мач във вишата тая година силите са по изръвнени от всякога и глупаците не могат да ми кават ,че им били дишали пръхта тва е комично направо

DenteMente
22.12.2009 17:47

не ти ЛЕ *lol* С тебе не варям някой да има неври да спори

DenteMente
22.12.2009 17:45

брато ти четеш ли какво пиша??? Това намеквам и аз за това казах без Барса и Реал *sick*

rockamring
22.12.2009 17:45

знаех си че ще почнете със споровете *lol*
няма какво да ви кажа *erm*

ivan_sh
22.12.2009 17:44

абе ко изброявате в Испания има класни играчи ама са в 2 отбора,а в Ангглия има спр много добри играчи и то във всички отбори

DenteMente
22.12.2009 17:44

Бате казах 50 а не 5 *lol* Другото което е това казвам и аз в Англия има много повече като количество класни ИГРАЧИ!

DenteMente
22.12.2009 17:41

Кажи ми 50 играча който са класни без играчи на Барса и Реал аз ще ти кажа 50 в Англия без Челси и Манчо *stop*

ivan_sh
22.12.2009 17:41

абе кретен ти четеш ли ко сме писали преди тва няма значение че най добрите играчи са там имат 2 силни отбора,а в Англия са мн повече силните отбори

rockamring
22.12.2009 17:39

Подкрепям меси..в момента може би най-големите звезди играят в Примера дивисион
Меси, Кака, Роналдо, Шави, Иниеста, Вия, Силва, Серхио Агуеро (пропуснал съм да спомена и много други за което се извинявам *wink* )

DenteMente
22.12.2009 17:38

Само 1 питам и това е...колко класни защитници има в Испания и колко в Англия? Колко класни халфове има и колко нападатели?

DenteMente
22.12.2009 17:36

И аз това се чуда нашия не става за нищо ама някой псевдо фенчета го хвалят...правел разликата *lol* Тогава Торес е извън земен

piqniq_4orbar
22.12.2009 17:35

Къв Бербунков, кви пет лева бе галош? то тоя нашия е винаги резерва, в кое прави разликата? *lol*

dthcs
22.12.2009 17:34

piqniq_4orbar моята версия е ,че ако съберем в едно топ отборите от Англия ,те ще имат предимството айде за Роналдо ,Меси спор няма за тяхните постове ,че са най-добри ,но от там нататък какво следва?Следва ,че има доста повече качествени играчи в Англия именно защото звездите на отборите са разпръснати до като в Испания е само Барса и Реал + Вия

SmUdGe
22.12.2009 17:33

Примера Дивизион ми напомня много на родната А група.. *lol* с тоя стил на игра без никаква интрига,всички отбори се надяват водещите , а именно Реал и Барса да не са във форма че да вземат точки.. точно както Левски и ЦСКА.Кога иначе Миньор или Берое ще ги бият !? *joking* *lol*

DenteMente
22.12.2009 17:33

Щом Бербатов прави разликата в Англиийското първенство почвам да се замислям кое е по-силно *lol*

DenteMente
22.12.2009 17:32

Бербатов какво прави... А?!?! *lol* Немога да повярвам дай да го избираме направо за играч не века а? Батее ти какво каза......

ivan_sh
22.12.2009 17:31

че Фабрегас,Джерард и Лампард са много по-добри от Алонсо или Иниеста.то Иниеста има 1 гол срещу Челси и .. мн добър
според мен халфове тряяше да са Фабрегас,Шави и Джерард

Owenited4ever
22.12.2009 17:31

абе простите защитници на премиера да ви кажа ,във вишата има 20 отбора и всеки може да победи всеки само за 1 кръг това стана два пъти ,с ливърпул и манчо а в премиера имате само 2 отбора реал и барса а да не говорим ,че реал в европа нищо не може и англия винаги на полу-финалите винаги иа поне 2-ма учасника ,такаче спорове са безмислени.Меси може да е най-добрия с топката ,но багажа му в главата никак не е много *thumb_up*

piqniq_4orbar
22.12.2009 17:30

dthcs, абе дете мое, въпроса не е до самите играчи бе а до отборите? по играчи няма спор- Гърбушкото от нотра дам, Кристиано Роналдо и Кака са най-силнит- СПОР НЯМА.... но испанските отборчета са си слабички( без Барса и Реал, но и те не превъзхождат по нищо топ четери на Англия) *party*

beastt
22.12.2009 17:30

може да не е най - силното първенство, но в Испания се играе най - красивият футбол : )

RoNi93
22.12.2009 17:30

пф Примера е с 2 класи над всички др първенства бе пи4ове.Вижте какъв футбол играят в Испания и какъв в Англия в Испания се играе техничен атрактивен футбол а англичаните играят само на мускули и ритане просто са дървари затова Бербатов преви разликата м/у Манчестър и др отбори .И само за пример 6е ви дам Барселона-Челси и Барселона-Манчестър *wink*

RagnaroK
22.12.2009 17:29

Който каквото иска да казва ама английкото първенство си остава най интересното и драматично *wink* Само там всеки отбор може да падне и да бие всеки и да играе като с равен *thinking*

ivan_sh
22.12.2009 17:28

абе накрая пуснете една анкета *lol*

dthcs
22.12.2009 17:28

ivan_sh, DenteMente не омаловажавайте играчи като Джерард , Лампард , Евра ,Фабрегас и др. да не изреждам още ,аз в по долния си коментар подкрепих Премиершип ето защо *beer* Пример:CM:Шави,Иниеста и Алонсо срещу Джерард,Лампард и Фабрегас

DenteMente
22.12.2009 17:26

Да и в Испания 1-вия води накрая на 3-тия с 25 точки *lol* СТРАХОТНА ИНТРИГААА

piqniq_4orbar
22.12.2009 17:24

Абе пияници такива, кажете ми в кое първенство има толкова силни четири отбора които да се борят за титлата( Ман. Лузарите, ЧЕЛСИ и Арсенал)... *wonder* един пикоч по долу ми сравнява тотнем сес Севиля *lol* да ама Тотнъм не е от голямата четворка на Англия, а селяците севилски уж са водещ отбор в Испания!?

spitarata
22.12.2009 17:24

dthcs .. да по имена са ПО ПО НАЙ ..ама ако имаше мач между тях ..бих заложил на англичетата...

DenteMente
22.12.2009 17:23

Е какво се случва? Ще има играчи само от Барса и Реал а другите отбори какви играчи имат...докато в Англия всеки отбор има поне по 3-4 страхотни играчи!

ivan_sh
22.12.2009 17:23

абе кой ти говори за най добрите играчи тва че реал имат пари и купуват на значи че са най-добри.Роналдо и Кака не биха отишли в реал ако им даваха същите пари като в Манчестър и Милан *wink*

dthcs
22.12.2009 17:20

Хаха спора стана все по голям *devil* нека да извадим най-добрите 11 по постове от Испания и Англия да видим по добре какво се получава *stop*

spitarata
22.12.2009 17:20

да бе ... скоро когато играха Реал - Валенсия ги гледах и мн бях разочарован ,нали хубав мач ,но същия ден бях гледал замалко Ман сити Болтън мисля ,че беше(не сам сигорен за болтан но мач на сити беше)и след това Манчо-Вила (нямам симпатий кам нито 1отбор ,напротив) и вечерта като гледах Реал ми се доспа направо ,нищо общо..секи си има вкус ама ВИШАТА лига никога няма да диша прахта на примера ... *thumb_down*

DenteMente
22.12.2009 17:19

Ето ти за последните 5 години...какви стари лаври *lol*

SmUdGe
22.12.2009 17:19

а и от една страна Меси играе в Испания,нормално е да каже че испанското първенство е най-силно ! хаха... *joking*

SmUdGe
22.12.2009 17:16

точно пък астън вила ще дерат валенсия без никакви проблеми. най-доброто първенство си остава английското. АЕ ЧАО *lol*

CEC0_vg
22.12.2009 17:16

А ако топ4 на Англия или Сити фанат Севилия ще ги ебат. Няма място за сравнение Английското първенство е най-силно. Не знам просто как има хора които се съмняват.

exiter23
22.12.2009 17:16

Статистиката се води за 5 години - англичаните разчитат на стари лаври. За тази година испанските отбори са с най-добър коефициент. Ливърпул и Манчестър не са това, което бяха. В Испания играят най-добрите играчи в света - Меси, Кристияно Роналдо, Кака. Овен това първите 3 места в класацията за Златната топка на "Франс футбол" са заети от играчи, които в момента играят в испански отбори. Барселона взе всички трофеи, които можеше да вземе тази година и имат най-добрия отбор в света в момента. Не виждам как Арсенал или Манчестър могат да ги спрат. Единствено Челси могат да направят нещо, тъй като са им набрали за злощастното отпадане миналата година и са с най-добър състав в Англия. Пък и ще е донякъде справедливо предвид каръка на Челси в последните години. Време е да настъпи края на английската хегемония, сега е ред на испанската. *thumb_up*

DenteMente
22.12.2009 17:15

Валенсия дето едвам бие Дженоа ли? Може да *lol*

CRISSIER
22.12.2009 17:14

Или пък Валенсия - Астън Вила ... ХАХАААХАХХА

DenteMente
22.12.2009 17:14

хахаха е добре разликата знаеш ли каква е 10-тия в Англия ако хване 10-тия в Испания ще го ебе ама душманската как си трябва *lol* В Испания има Барса,Реал и Севиля ...другите са.... нямам думи Валенсия без Вия е посредствен отбор за Депортиво да не говориме *sick* Вижда се в ШЛ освен Барса в Испания кой стига до 1/2 финали?!?!

Don_Gonzo
22.12.2009 17:12

Аз пък искам в сериозен мач Севиля да хване Тотнъм - тогава гледката ще е страшна

dthcs
22.12.2009 17:11

Ами хора какво да Ви кажа,Меси може да си твърди ,че Примера е Номер1 ,но за мен Премиершип си остава по силното заради многото отбори включени в ботбата за шампион на Англия после да минем към разбиване наголямата четворка та чак до местата даващи право за участие в Лига Европа.Вижда се ,че отбор като Ливърпул може да стигне до там нищо против фенове те им *wink*

DenteMente
22.12.2009 17:10

А за мене щом ранклистата на ЕВРОПА постава АНГЛИЯ на 1-во място значи МЛЪК! *lol*

shitfyyy
22.12.2009 17:09

Абе деца не са ви ясни много работи ! Кога последно гледахте испански футбол бе селяци ? Аман от разбирачи . За мен щом най-добрия играч казва че е по-класно значи че е по-класно. Така че деца МЛЪК!

DenteMente
22.12.2009 17:08

Е искам Тотнъм примерно да хване Депортиво.... гледката ще е грозна

ivan_sh
22.12.2009 17:08

@CRISSIER ем аз щи кажа що Роналдо и Кака са там щот им дават пари,а не щот са по силни.Те точно за тва отидоха заради парите !!!

ivan_sh
22.12.2009 17:06

хаха абе Висшата лига колко силни отбора има а ?? пък в Испания има едни Барса,Реал(ако може да се каже че са силни)Валенсия и Севиля другите .. пълни идиоти

DenteMente
22.12.2009 17:04

АЕ ЧАО кажи на тия от твоя клас в село Върбица *lol* Освен Барса кой отбор последните 6-7 години прави нещо в Европа? Реал се чудат как по-срамно да отпаднат всяка година *sick*

CRISSIER
22.12.2009 17:03

Е ИСПАНИЯ винаги е била над АНГЛИЯ.АНГЛИЯ от няколко години е най-силното първенство , но се вижда сега , че най-добрите играчи са в Примера и се играе много по-красив футбол.АЕ ЧАО

roosh
22.12.2009 17:03

Тоз смешния кви работи говори винаги ще са 2ри *lol*

DenteMente
22.12.2009 17:00

Ми гледам коефициентите по наций...егати Англия е 1-ва а Испания 2-ра *smile* Пред статистиката и Меси мълчи *lol*

VT8_2002
22.12.2009 16:59

филмар ! *lol* Премиершип винаги ще е над примиера дивисион *thumb_up*