Манчестър Юнайтед подписа най-големият договор за реклама на екипите в историята на Висшата лига. Клубът се обвърза с 5-годишен контракт с германската софтуерна компания TeamViewer. Сделката, която влиза в сила от началото на сезон 2021/22, е на стойност 235 милиона лири или около 47 милиона на сезон.
Фирмата ще замени на екипите Шевролет, с който "червените дяволи" работят от 2014 г. Това е най-големият рекламен договор за спортен клуб от началото на пандемията и рекорд за рекламен договор за спонорство само на официалната фланелка. Допълнително предстои клубът да обяви договор и за спонсортство на тренировъчните екипи.
Логото на компанията е синьо, но ще бъде бъде изобразено бяло на червените екипи на отбора за следващия сезон, за да отговаря на цветовете на отбора.
Този договор е показателен, че Ман Юнайтед не е загубил много от комерсиалната си стойност, въпреки непостоянните резултати на терена през последните години. Той дава сериозен повод за оптимизъм за бъдещето на клуба и е добър знак за останалите клубове по света на фона на пандемията, че нещата започват да се подобряват.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
Регистрация