Берба вкара фамозен гол, но Съндърланд за малко да бие Юнайтед на \"Олд Трафорд\"

21:26
Берба вкара фамозен гол, но Съндърланд за малко да бие Юнайтед на \"Олд Трафорд\"
Димитър Бербатов вкара гол, но Манчестър Юнайтед завърши с 2:2 със Съндърланд на "Олд Трафорд" в мача от 8-я кръг на Висшата лига.

Шампионите изиграха слабо първо полувреме, в което не успяха да създадат почти нищо опасно пред противниковата врата и се оттегли на почивката с гол пасив. През второто полувреме тимът на Сър Алекс Фъргюсън се активизира и изравни, но получи второ попадение, което до края успя само да върне.

Мачът започна лошо за домакините и още преди да са организирали очаквания домакински натиск, гол падна в тяхната врата. В 7-а минута Дарън Бент получи една топка на границата на наказателното поле, обърна се и с удар по земя успя да открие резултата в полза на "черните котки". Джон О\'Шей не можа да противодейства на нападателя, а и Бен Фостър не се намеси много добре, въпреки че ударът не бе особено силен.

След попадението "червените дяволи" овладяха инициативата, но защитата на Съндърланд не даваше шансове на домакините. Футболистите на Сър Алекс Фъргюсън се опитаха с високи центрирания да дадат головия пас за Бербатов и Уейн Рууни, но резултат нямаше. Дори гостите на 2-3 пъти сериозно застрашиха вратата на Фостър.

В 46-а минута Юнайтед създадоха най-чистото си положение. Луиш Нани притисна Антон Фърдинанд, който не се разбра с вратаря си, топката попадна в Уейн Рууни, но ударът му бе париран от футболист на "черните котки". В 50-а пък Нани центрира, топката бе засечена от играч на домакините, но вратарят спаси. Секунди по-късно обаче Джон О\'Шей подаде на Бербатов и българинът вкара много хубав гол с нещо средно между задна и странична ножица за 1:1.

Подемът в играта на Юнайтед бе попарен от Съндърланд. В 59-а минута след елегантен пас Джоунс пребори Фостър във въздуха за една висока топка и отново изведе гостите напред. Шест по-късно Рууни след пас на Бербатов би на сантиметри покрай гредата. В 70-а минута Джони Еванс не успя да уцели вратата с глава след хубаво центриране. "Червените дяволи" се настаниха трайно в половината на гостите, които обаче се бранеха хладнокръвно. В 73-а удар с глава на Бербатов мина над вратата.

Голмайсторът за Съндърланд Джоунс пък можеше да утежни още повече задачата на Юнайтед, но защитник изби топката секунди преди нападателят да я засече. В 85-а минута Ричардсън от гостите бе изгонен. Както често се случва, в продължението на мача след  атака на Юнайтед, Фърдинанд си вкара нещастен автогол.

Манчестър Юнайтед:
Фостър, Евра, Видич, О\'Шей, Еванс, Нани, Скоулс, Флетчър, Бербатов, Рууни, Уелбек

Съндърланд: Гордън, Бардсли, Търнър, Фърдинанд, Малбранк, Ричърдсън, Кана, Кетърмоу, Бент, Джоунс


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Julien
05.10.2009 10:54

borko83 Умрял Бербо да чете твоите глупости *lol*

borko83
04.10.2009 23:56

Прочетох един от коментарите и да му кажа на тоя смешник, бербо ако играеше така в националния националнмия щеше да е световен ,и то не от бербо, ами ако другите играеха като играчите в манчестер ,дано разбере кво му пиша всички бербо та бербо то не става таи гледаите 3-4 последователни мача на мана и ще разберете, никой не гледа а само приказва,научете се да гледате та да разберете.

Dorostoler
04.10.2009 14:29

Свиленчо,ще ти кажа защо...Защото в националния има 2-3ма играча с такава класа и всеки отбор който се изправя срещу България може да си позволи да отдели 2ма защтитници,който да отговарят персонално за Митко,докато в Юнайтед,ако двама са заети с него,Рууни ще им напълни мрежата...Ето защо *wink*

Notlike
04.10.2009 14:18

Абсолютно редовен гол и груба грешка на Фостър. При такава ситуация той е ДЛЪЖЕН да боксира топката. Фаул се отсъжда само когато е блокирано неговото движение. Гледайте много внимателно и ще разберете, че той се засилва към Джоунс и се нанизва в него в опита си да хване топката. Никакъв фаул... гледал съм над 50 подобни ситуации. В един мач (не помня с кого) Уейн Рууни поне на три пъти по подобен начин сръчка вратаря на противника и дори успя да вкара един гол. Тогава обаче нямаше нито едно нарушение. Така че тихо..

svilen4o0
04.10.2009 13:35

ExXx Барби защо и в нациолнала не играш така ..... *wonder*

Gogata85
04.10.2009 11:38

Ginekologa ти сляп ли си бе първо се сблъсква с вратяра тогава удря топката нарушението е очевадно ама съдията не го е видял и това е случва се съдиите са хора и грешат

Cris_7
04.10.2009 09:48

Ех как ме е яд ,че не можахме да биеме.. *sad* Иначе браво на Бербо! Хубав гол вкара *thumb_up*

Ginekologa
04.10.2009 03:51

я виж положението пак бе рзбирач вратаря докосва топката следд удара с глава *sick* нокаутира Мозъкътти да си гледалл ммача щматка

manunited666
04.10.2009 01:13

Ginekologa абе рзбирач , няма фал ако вратаря не играе с топката ама вратаря я хваща и тоя го нокаутира.

Ginekologa
04.10.2009 01:03

manunited666 КВОО МРЪНКАШ БЕ ВТОРЯ ГОЛ СИ БЕШЕ РЕДОВЕН ИЗПРЕВАРИ ВРАТАРЯ И Я ЧУКНА С ГЛАВАТА А СБЛЪСЪКЪТ НЯМАШЕ КАК ДА СЕ ПРЕДОТВРАТИ ДА НЕ Е ДУХ ТАДА НЕ СЕ СБЛЪСЪКЪТ *sick*

Go6oSeXa
03.10.2009 23:57

абе нз обаче във връзка с коментарите на някои потребители, да аз лично смятам утре да играя 4 / 5 мача най - много като единия е 2-ката на Челси - Ливърпул *smile* аре само ман

manunited666
03.10.2009 23:30

Takeo ти май за друг гол говорищ ? В момента на центрирането Джоунс тръгва от дъгата на наказателното до малкото наказателно кадето става зблъсака а Фостар и да иска няма каде да ги пробяга тия няколко метра.Това си беше засилка с копие един вид *joking* Фостар тръгва да я хваща и тоя го изнася със засилка от 10 метра.

Takeo
03.10.2009 23:15

Ама моля ви се стига с този гол на Джоунс, погледнете по-добре повторението. В момента на центрирането Джоунс прави 2 крачки, докато Фостър изминава разстояние от няколко метра за да стигнат до мястото на топката. Според вас кой е бил първи на позицията преди сблъсъка. Такъв имаше и на пръв поглед изглежда като фаул в нападение. Но в действителност голът е редовен.

arsenov
03.10.2009 23:07

ае резултата е справедлив и за двата отбора но просто трябваше да изгонят САФ мисля, че всички трябва да са на това мнение независимо за кои отбор са

Barca_fen112
03.10.2009 23:00

хахахаха Браво маначестър страхотна игра с страхотни резултати *lol* А САФ когато най-накрая един път съдиите не подкрепиха червените нещастници полудя ,но това е типично за мишките от театъра на боклуците

Lollipopp
03.10.2009 23:00

гледах го по диема 2-я гол на Съндерланд и никъде няма фал на Джоунс и както по Диема казаха "Фостър не се разбра с Видич и вместо да боксира топката той тръгва да я хваща" грешката си е негова и сам е виновен за гола ;]
arsenov - прав си !!! напълно превъртя *lol* и какво ли не наговори на 4-я съдия :x ама все пак му е позволено на Олд Трафорд е , срамота и позор щеше да е да го изгонята , както сигурно 100-ци други треньори щяха да пътуват по тунелчето на път за съблекалнята ... ама така ще е ... Неможе някой отбор да иде на Олд Трафорд и да бие Юнайтед , няма как да бъде допуснато от съдий и каквото се сетите ... - ето всичко което съм казал по темата ;]

manunited666
03.10.2009 22:48

Ми не си казал нищо само нещо пак за съдията но няма значение.

Lollipopp
03.10.2009 22:45

чети малко уе пич ;] не ми се занимава да го повтарям по 100000 пъти ...

manunited666
03.10.2009 22:43

Ми нали казваш , че съдията ни е помагнал ? С гола на Джоунс ли ни помогна ?

Lollipopp
03.10.2009 22:39

manunited666 - в по-долните ми коментари съм казал и за гола ;]

manunited666
03.10.2009 22:36

Lollipopp какво пак съдията бе човек ? Кажи нещо за втория гол на Съндерланд !

dido0o0o
03.10.2009 22:35

Аве Челси кат не бяха падали сума ти мачове на смафорд да не са ги подпирали съдиите ве смешници тъпи. И САФ са го гонили от скамейката на ОЛД ТРАФОРД даже мин сезон беше наказан за 2 мача Ай мой го .... *evil*

Lollipopp
03.10.2009 22:33

arsenov - прав си !!! напълно превъртя *lol* и какво ли не наговори на 4-я съдия :x ама все пак му е позволено на Олд Трафорд е , срамота и позор щеше да е да го изгонята , както сигурно 100-ци други треньори щяха да пътуват по тунелчето на път за съблекалнята ... ама така ще е ... Неможе някой отбор да иде на Олд Трафорд и да бие Юнайтед , няма как да бъде допуснато от съдий и каквото се сетите ...

arsenov
03.10.2009 22:27

а видяхте ли дядката как откачи кат дадоха фал на андерсон в наказателното на съндерланд ахахахаах тоя си не иска

manunited666
03.10.2009 22:23

Значи нема за какво да се примирявам.То се видя , че Юнайтед игра мега слабо на терена.Единствената причина поради която незаслужаваха да загубят е Бербатов , той не заслужаваше да загуби.Иначе всички останали от Юнайтед бяха повече от трагични.

torres_228
03.10.2009 22:21

Кое да е било подкрепа ? В тоя мач аз подкрепа за вас не видях ,съдийска.. Но пък затова не показахте почти нищо на терена. Съжелявам ,примирете се.

manunited666
03.10.2009 22:20

Значи за мене също Съндерланд заслужаваха най-малко точка поради старанието и грамотния футбол който показаха.И не се оплакваме от към съдий в тоя случай просто ви казвате как пак било подкрепа и ние ви даваме примера с втория гол на съндерланд.

torres_228
03.10.2009 22:17

Втория гол - ами ,има нарушение от страна на нападател.. но от съдии вие нямате право да се оплаквате, веднъж да се свири във ваша вреда и всичко ревна .. еми така е, няма как да промените нещата... Въпроса е ,че играта ви не вървеше ,а Съндарланд си правеше каквото си иска в средата на терена.. Абсолютно незаслужена точка, но какво да се прави - фубол..

manunited666
03.10.2009 22:16

Тоя мач ако некой каже нещо против Бербатов значи си завижда.Толкова класа имаше в него тоя мач , че просто ... беше си най-добрия на терена. *joking*

torres_228
03.10.2009 22:14

А бе ,тия май си мислят ,че завиждаме или незнам какво ... Евала на Берба ,бе ,к'во сме казали.. Ние говорим за цялата ви игра, нищо не сме казали за фамозния гол - Брао..

manunited666
03.10.2009 22:14

torres_228 като много мачове на Ливърпул.А я каже нещо за втория гол на Съндерланд , моляте не коментирайте само червения картон.Добре за червения картон нали искате всичко да е точно.Преди това един от Съндерланд получи за същото червен картон а в тоя случай ако не го беше дал по логиката не трябва ли Съндерланд да са подбутнати.Например ако Карик имаше жълт картон и после разкара топката и го изгонят ще се радвате обаче ако не му дадат жълт картон ще плюете как са подпряни Ман Ю , нали ?! Айде моляте каже нещо за гола на Съндерланд 2-рия , тоя го прати в нокаут.

jokataa
03.10.2009 22:13

Окей, земИ си тогава 110-e точки и си ги прибави към постиженията, доказа че си царя на прогнозите! *joking* За играта вече казах...

paunQ
03.10.2009 22:12

Може ли някой да ми обясни какво значи думата "комплексар", че нещо не схващам?

torres_228
03.10.2009 22:10

Ти пък точно не си човека ,който да ми казва как и какво да залагам.. разбрано ?! Да не казвам какви постижения имам в играта уинър.бг... Просто бе началото на сезона и това бе един от малкото случаи ,в които изобщо залагам мач ,в който участва Юнайтед .. И незнам какво страниш от темата ,дай кажи нещо за играта ви, беше доста безидейна ,а ??

Wayne_10
03.10.2009 22:08

Тук съм бе,аз не бягам *smile* Що пък да няма кво да кажа погледни във вбокс на всякъде ще го видиш гола *wink* Комплексариии

manunited666
03.10.2009 22:08

Класата на Бербатов в тоя мач направо преливаше от телевизора.Тоя човек направо ми напълни душата.Благодарение на него Юнайтед хфана точката.По 3 , 4 човека не могат топката да му земат.А за гола оставам без коментар *thumb_up*

omonigotemile
03.10.2009 22:06

Аз не съм фен на Манчестър но относно коментарите, в които някои хора само говорят,че КЪСМЕТЪТ е главният фактор Манчестър да печелят точки не са прави. След всеки мач все късмет, там съдия-това са ви коментарите-истината е една- МАНЧЕСТЪР СА КЛАСА!!! Разберете го това, който твърди обратното не разбира от футбол или просто си е сложил ливърпулските или там каквито щете очила!

Lollipopp
03.10.2009 22:03

Wayne_10 , Gogata85 - къде сте бе хора *joking* нещо нямате какво да кажете ли *lol* *smile*

Svenito
03.10.2009 22:03

Къде се покриха всички хейтари на Берба...
Който не го харесва да духа супатааа!!!
*wink*

dido0o0o
03.10.2009 22:01

Ioancho , тва Glory Glory man city да не е новия химн на сити-туу *lol* *lol* *sick*
БТВ ся видях в manchestereveningnews оценките на бербо са ми писали 6 на всички др от МУ 5 , бахти смешния син сайт

torres_228
03.10.2009 21:59

НАЙ-ГОЛЕМИТЕ КЪСМЕТКОВЦИ , ЕЙ !! Смазаха ве Съндарланд ,жалко ,че не ви го надупиха .. и аз щях да хвана 110 поинтс ,ама - късметлията си е късметлия. Цял мач ви мачкат и накрая с някакъв смешен удар вкарахте и то не вие *stop* Май много станаха отбори ,които ви "дерат" на "непобедимия" Олд Трафорд ?! .. Едно е сигурно обаче - утре ни очаква мега - луд мач ,нямам търпение.

Ioancho
03.10.2009 21:58

набийте си го в главите!!!ТАЗИ ГОДИНА ШАМПИОНА ЩЕ СЕ КАЗВА МАН.СИТИ!GLORY GLORY MAN CITY!

Lollipopp
03.10.2009 21:55

поправете заглавието още няколко пъти *joking* накрая напишете че Бербатов е вкарал "междугалактически" гол *lol* *lol*

kefaeca1912
03.10.2009 21:54

Чета и не мога да повярвам какви абсолютни некадърници се изказват по абсурден начин *erm* Иначе Съндерланд заслужаваха победата от чисто професионална гледна точка.Но..... *stop* *wonder*

liverbird1892
03.10.2009 21:53

даеба те педераси се етака по късмет в края вкарват тъпои набожно отборче е мангалчестър всичките им точки етака нечесно за мен тва не е отбор а канитарска сборщина пф

Lollipopp
03.10.2009 21:50

гледах го по диема 2-я гол на Съндерланд и никъде няма фал на Джоунс и както по Диема казаха "Фостър не се разбра с Видич и вместо да боксира топката той тръгва да я хваща" грешката си е негова и сам е виновен за гола ;] ся пак ли не гледам реално на нещата *joking*

manunited666
03.10.2009 21:49

Не знам ама тоя втория гол на Съндерланд беше доста странен и спорен.Тоя го изнесе като ръгбист.

Ginekologa
03.10.2009 21:46

МНОГО СЛАБ МАН Ю И НЕЗАСЛУЖЕНА ТОЧКА И ТОЯ ЧЕРВЕН БЕШЕ МАЛКО ПРЕСИЛЕН *sick* ФУТБОЛИСТА ИЗКАШЕ ДА ВЪРНЕ ТОПКАТА ДА СИ БИЯТ ФАЛА А НЕ ДА СЕ ПРАВЯТ НА ТАРИКАТИ ДА БИЯТ ФАЛА ОТ 5 МЕТРА ПО НАПРЕД

kobrata_kz
03.10.2009 21:45

paunQ много правиллно си го казал не е първия отбор който мачка манафите ама и не е първия съдия които свири неадекватно или дават 10 мин продължение или гол от засада или гол със измислена дузпа или незаслужен червен картон колкото и да не загубят манафите на олд трафорд

Gogata85
03.10.2009 21:44

paunQ не ни мачкаха ,просто играха добре имаха положения така е но не бяха в никакъв случай по-добри. абе с оглед на мача май поделената точка е справедлива колкото и да ми е неприятно

Lollipopp
03.10.2009 21:43

ще гледам и ще пиша уе мишочовци *sick* а какво като Бербаритка играе в Юнайтед ??? да му направя свирка ли на сакатия *lol*

Wayne_10
03.10.2009 21:43

абе гледайте всички уее и ми пишете кат видите 2-рия гол на съндерланд

mthree
03.10.2009 21:42

сигурен съм че всеки ще се съгласи Бербо беше играча на мача аз да ви кажа не съм го виждал никога да бяга така *wink*

Gogata85
03.10.2009 21:42

Lollipopp ти си сляп бе нещастник оня черния блъска Фостър преди да удари топката но както и да е мача е свършил

Wayne_10
03.10.2009 21:41

гледай диема когато разглеждат 2-рия гол на съндерланд гледай и ми пиши ок?

paunQ
03.10.2009 21:41

Wayne_10, ти си правен в Понеделник след здрав запой в Неделя... Съндърланд далеч не е първия отбор, който мачка дяволчетата на стадиона им, но както и да е.

jokataa
03.10.2009 21:40

Ебаси тъпата игра на Юнайтед! Съндърланд ги надиграха отвсякъде - O'Шей въобще не пипна топката второто полувреме, Евра най-много два пъти, а знаем какво преви в други мачове. В средата само Андерсон се бореше, Флечър безличен, Карик също, но все пак спаси сигурен 3-и гол , така че според мен не заслужава критика. Нани става само да бие само корнери, а Уелбек поне в официални мачове не е показал, че може да запълва дупки, така че на тая позиция беше... *evil* Бербатов ми е слабост, пък и какъв гол само вкара... а Руни просто нямаше ден. 'ми толкоз.
А, GGMU!

YAYA
03.10.2009 21:39

Ае всички лайна дет не харесват "Барби" кво ще кажат сега а ? СЕРА ВИ НА ВСИЧКИТЕ ДЕТ НЕ ГО ХАРЕСВАТЕ !!! *evil*

Wayne_10
03.10.2009 21:39

Фостър** Извенете ме просто този има такива идиоти,хейтъри...просто не знам как може да има такива хора,българин играе в бившия евройпеиски,световен и 3 поредни пъти носител на купата в Англия...просто осъзнайте се бе хора

Lollipopp
03.10.2009 21:38

Wayne_10 - ей мушмул *sick* Фостър се бласна с Видич уе калъф *lol* пък и Джоунс игра с топката преди Фостър *wink*

mement0o
03.10.2009 21:37

качи топката на главата на Бербатов и българинът вкара много хубав гол за 1:1. Кой глупак го писа това? Топката беше центрирана към бербатов който с прекрасен ножичен удар я изтреля във вратата.
Така се прави...Ало админи, ако искате някои с акъла си да ги пише тия работи пишете ми...

Wayne_10
03.10.2009 21:35

Лоллипоп кой ни подпира уе коп*ле ма*но ?? Че съдята не даде нарушение срещу Бен Фосър ?? Тогава ли уе??Аре ела да обясняш нас*ано лайн* *evil*

arsenov
03.10.2009 21:35

ае как може да сте такива олигофрени бе?? мойе ли за разкарване на топка 2-ри жълт и червен хахахахаах вал ми е за вас но все пак честита точка тва си беше успех!!!

liongosho
03.10.2009 21:34

Това ако беше червен картон или честен мач аз си режа главата.Баси манафите гадни вай вай *sick*

mthree
03.10.2009 21:34

да ме извинявате много,но това ''Секунди по-късно обаче Джон О'Шей качи топката на главата на Бербатов и българинът вкара много хубав гол'' ... това тук няма нищо общо с истината Берба вкара със задна ножица *smile*

MB_KrisS
03.10.2009 21:34

Не, Манчестър не ги подпират съдии! Не, Манчестър не са най-големите случайници! Не, те просто били най-великите!.... Абе смешници.....

Lollipopp
03.10.2009 21:33

stefko18 - дръж ми оная работа докато пикая уе *joking* *sick* RichardEvans - не по тъп от теб мойто момченце

marian4y
03.10.2009 21:32

БОРБА ДО ПОСЕДНАТА МИНУТА !!! GLORY GLORY MAN UNITED !

Spairo
03.10.2009 21:30

Къде я връща бе ? ХАХААХ изрита я както миналия път негов съотборник, идентично положение заслужен 2-ри жълт картон за разкарване на топката и бавене на времето.Не съм фен Юнайтед, но тва не пречи да гледам реално на нещата и да жълтия картон е заслужен!

stefko18
03.10.2009 21:30

Notlike така става като вси4ки отбори бавят играта срещу отбор които натиска . ина4е мн мн саб ма4 *evil*

kobrata_kz
03.10.2009 21:30

защо ли не съм изненадан очаквах да ги подпре съдията все пак традиция е да не губят на олд трафорд подпировеч юнайтед който без съдииска намеса са за Чемпиъншип най - много *sick*

Naiki_14
03.10.2009 21:30

Ман Ютд що мълчи кур в устата ли държи!? *joking*

Notlike
03.10.2009 21:28

Ахахах, такъв смешник е тоя съдия. При положение, че Ричардсън ВРЪЩА топката към мястото на изпълнение, оня му дава жълт картон. Да еба вашата пронизана майка, съдии да еба. А чухте ли като даде оня 4 минути продължение и мишоците викат "ууу". Те свикнали, като губят техните, да дава още едно полувреме игра. Жалка история *joking*

Lollipopp
03.10.2009 21:23

айде пак помощ за Юнайтед да не паднат на собствен терен *joking* признавам ги ... Най-Добрите са *stop* отзад напред *lol*

Dorostoler
03.10.2009 21:17

Сега като се даде 6 минути продължение,мишките ще почнат да реват,понеже 80 процента от футболните фенове в България нямат капка мозък в изкривените си главици...

nafukan
03.10.2009 21:14

liverpol: Циганин гнуслив маменцето ти деба УТре да не мислиш че ще биете Челси ве бастун дрогба ша ви го налеее 2-3 пъти и пак 3-4 мястотам ша си стоите цял живот ЛИверпуууул от кога няма титла в англия ве смешен близо 20 години за тва че мое да мълчиш и да не критикуваш Ман4о ! *evil*

Lollipopp
03.10.2009 21:01

тоя Андерсон пада като "листо от есенно дърво" как някой мине до него и пада ... *sick*

stefko18
03.10.2009 20:54

колко ма4а ще му трябват на САФ да разбере 4е Куш4ак варди 10000 пати по добре от тоя фостър

Lollipopp
03.10.2009 20:51

иии пак да чуем кой е догонващ в резултата *joking*

ManUtd87
03.10.2009 20:44

liverbird1892 много приказваш, но след 2-3 кръга ще мълчиш!!!

Notlike
03.10.2009 20:43

Ооооо, браво Берба. Показа отново на критиците си, че трябва да го духат браво, момче! Доказа, че си велик. Само Бербо, долу Юнайтед *joking*

Notlike
03.10.2009 20:38

Тогава не споря, Стефко. Но пряк свободен удар си имаше. Иначе Гигс е извън групата, евентуално може да се появи Андерсон, а и Карик е на пейката. Берба играе нелошо, ама го спират кораво. Според мен Фъргюсън трябва да освежи играта в халфова линия. Не съм за Манчестър Юнайтед, но все пак се интересувам как играят. САФ-а ако не извади Скоулс, ще му докара червен картон. На няколко пъти прави "бодичек" на играчите на Съндерланд, но съдията го подминава. Блъска се здраво и може да си изпроси картон. Вече е дърт и по-бавен, трябва да внимава и да не влиза много напред *smile*

Go6oSeXa
03.10.2009 20:37

абе само аз ли виждам 2 лица на Бербата *joking*

stefko18
03.10.2009 20:34

Notlike картона на ри4ардсон ако не си видял беше за реплика към съдията *stop*

stefko18
03.10.2009 20:32

мисля 4е андерсон и гигс ще подобрят играта

liverbird1892
03.10.2009 20:32

хаха шибаняци видяхте ли сега героя си барби колко играе а сега си затворете устите педали никав играч не играе само срещу слабите отбори и пак нищо не праи смешен е като вас ахах фак за манглалчестар сундерланд ви бие ве мишки и ние ще ви кусаме пак 1:4 *lol*

Notlike
03.10.2009 20:30

Абе защо коментирате Флечър, Скоулс и Берба? Съдията направо ОТРЯЗА Съндерланд, не им даде ЧИСТ ФАУЛ накрая, беше стопроцентов.. а жълтия картон на Ричардсън.. нямам думи!

ManUtd87
03.10.2009 20:27

stefko18, виж, че Флетчър си къса гъза да бяга, но винаги е сам срещу двама най-малко!Но си прав за Скоулс! Няма ден ... а и Уелбек не е за този мач! Но за Барби просто нямам думи.....

Anaxagoras
03.10.2009 20:26

Много слаб манчо всеки втори пас е грешен. Като видях колко червен беше Фърги не им завиждам на футболистите като влязат в съблекалнята.

Lollipopp
03.10.2009 20:22

екстрааа , моя човек Бент ги наказа *smile* *joking*

stefko18
03.10.2009 20:21

ManUtd87 не бербатов а скоус и флет4ер трябва да смени един пас немогат направят *evil*

ManUtd87
03.10.2009 20:15

Барби е ТРАГИЧЕН!!! Дано го смени САФ на полувремето, че много ме дразни вече!!!

paunQ
03.10.2009 20:02

Така като гледам тоя мач ще продължи 120 минути...

BoBi_Levskara
03.10.2009 19:59

Да, до момента са трагични но доста пъти сме ги виждали преобразени през вторите 45 минути.Така че прибързни изводи да се правят когато Ман Юнайтед играе у дома е глупаво.

bastard_
03.10.2009 19:57

ман са трагични,ако вържат 'х' ще е успех

Marillion
03.10.2009 19:52

Моля, някой а каже къде мога да го гледам мача онлайн!
Благодаря !

BoBi_Levskara
03.10.2009 19:40

7 мин. 0-1 за Съндърланд *sick* .Дано Ман.Юнайтед се върнат в мача.

villitu
03.10.2009 19:28

Аха Уелбек ще е крило ,макар че според мен Дани играе по-добре като нападател *wink* (мое мнение )

Gogata85
03.10.2009 19:04

успех не Бербо и на целият тим дано се поздравим с добра игра и победа

onzzy
03.10.2009 19:03

с тоя състав нашто момче ще е зад нападателите