За втора поредна година списание Форбс обяви марката "Роджър Федерер" за най-успешната в категория "спортист". Експерти на изданието са оценили марката на 36-годишния швейцарски тенисист на стойност 37.2 милиона долара, на колкото възлизат доходите му от реклама. Това е с 3.3% повече в сравнение с миналата година.
На второ място в класацията за втора поредна година се нарежда звездата на Кливланд Кавалиърс ЛеБрон Джеймс, който е рекламно лице на редица световноизвестни марки, сред които „Nike“, „Coca-Cola“, „Kia Motors“ и „Intel“. Трети е ямайският лекоатлет Юсейн Болт, който през тази година сложи край на спортната си кариера.
Извън челната тройка в тази класация остана футболистът на Реал Мадрид Кристиано Роналдо, чиято марка е оценена от Форбс на 21 милиона долара. Португалецът обаче остава най-скъпоплатеният спортист в света, прибирайки по 88 милиона долара годишно.
В топ 10 на най-скъпите марки в категория „атлет“ попаднаха още голфърите Фил Микелсън, Тайгър Уудс и Рори Макилрой, състезателят по крикет Вират Коли, футболистът на Барселона Лионел Меси и баскетболистът на Голдън Стейт Уориърс Стеф Къри.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
Регистрация