Носителят на Купата на краля Барселона показа новата си титулярна фланелка за сезон 2017/2018. Червено-синьото райе отново е дело на доставчика на екипировка на каталунците Nike, a на гърдите на играчите ще стои логото на японската компания за електронна търговия Rakuten, която заменя досегашния основен спонсор Qatar Airways.
“Новият домакински екип на Барселона е обновена интерпретация на традиционната фланелка на „блаугранас“, която комбинира добре познатите райета с революционната технология Aeroswift и залага на детайлите“, пише в официалното съобщение от страна на клуба. Традиционна на яката са изобразени цветовете на каталунския флаг – жълто и червено, а на двата ръкава е изписан призивът Forca Barca.
“Новият екип е нещо като модерна униформа на спорта. Когато го сложих за първи път усетих гордост и оптимизъм за това, което ни предстои“, каза Неймар, който е рекламно лице на Nike и логично заема челно място в кампанията за промоция на „новите дрехи“ на Барселона.
Това е първото голямо обръщение на клуба за първия ден от новата седмица, а по-късно се очаква и официалното назначение на Ернесто Валверде за треньор на Барса.
Феновете на клуба ще могат да закупят фланелката за сезон 2017/2018 от 1 юни, когато тя ще бъде официално пусната в продажба.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
Регистрация