ПСЖ тотално надигра Барселона и записа знаменита победа (видео)

23:35
ПСЖ тотално надигра Барселона и записа знаменита победа (видео)

ПСЖ разгроми Барселона с 4:0 на стадион "Парк де Пренс" в първи осминафинален мач от Шампионската лига.


Главен арбитър на срещата е полякът Шимон Марчиниак.

 

Домакините започнаха нахъсано срещата и упражниха натиск в началните минути. Тер Щеген демонстрира класата си в 11-та минута, за да отрази опасен удар на Матюиди.


Умтити фаулира Дракслер на границата на пеналта и реферът отсъди фаул в полза на парижани. Ди Мария изпълни прекия свободен удар и откри резултата в 17-та минута. Аржентинецът стреля над стената и пласира кълбото в горния лъв ъгъл на Тер Щеген. Стражът остана безпомощен.


Пет минути преди края на полувремето каталунците сбъркаха при изнасянето на топката в своята половина. Рабио открадна топката от Меси и комбинира с Марко Верати. Италианецът разсече отбраната на Барса с пас в коридор, извеждайки Дракслер сам срещу вратаря. Немският национал се озова на чудесна позиция и я оползотвори, реализирайки втори гол за своя отбор.


Рециталът на домакините продължи и след почивката. В 55-та минута Анхел Ди Мария заби втория си гол в двубоя с параболичен удар с левия крак от границата на пеналта. Бившият футболист на Реал Мадрид прати топката в горния десен ъгъл на Тер Щеген. Каталунците изглеждаха тотално объркани.


Но вечерта стана още по-лоша за възпитаниците на Луис Енрике в 72-та минута. Десният бранител Муние проби по фланга и с пас по земя пусна към Кавани в наказателното поле. Уругваецът шутира в долния ляв ъгъл на вратата и заби седмия си гол в 7 мача от Шампионската лига през този сезон.


Седем минути преди края Барса бе много близо до връщане на един гол, но Умтити удари греда след удар с глава от близка дистанция.


До края на срещата резултатът остана непроменен. ПСЖ записа блестяща победа, която ги праща с единия крак на четвъртфиналите.

 

 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

4ever_barca
15.02.2017 15:49

Едно голямо БРАВО на отбора на ПСЖ !!! Видяхме един много нахъсан и добре подреден състав без много грешки във всеки един параграф ... А до колкото за Барса - с висока преса и изолиране на ключови играчи отбора се обезличава и помен няма от онова страшилище което беше ... Не вярвам в реванша да направим чудото и желая на ПСЖ успех в турнира и дано стигнат на финал *smile*

Chelsea86
15.02.2017 15:05

ПСЖ поднесоха изненада предвид формата им през сезона. Очаквах нещо от сорта на 1:1 или минимална победа за Барселона, а то какво стана... Заслужена победа на ПСЖ по-всички показатели! Играта на Барса изобщо не се получаваше цял мач. Когато беше 2:0 казах на един приятел, че ПСЖ трябва да вкарат поне още 1-2 гола за да имат шанс на реванша и те взеха, че вкараха. Вижда ми се много трудно и почти непосилно за Барселона да върнат 4 гола без да допуснат нито един гол в реванша. Май си отиват рано от надпреварата...

Banditos
15.02.2017 14:38

Луис Енрике,кой напълни отбора с играчи, които не са си и мечтали, че имат шанс да играят в Барселона? Кой !? Когато преди близо 3 год. Енрике пое Барселона имаше да рашава 3 задачи свързани със състава и това бяха тримата играчи над 30г. на които трябваше да им се намери заместник и това са Шави, Дани Алвеш и Масчерано. Всички други играчи към онзи момент имаха перспектива от още няколко години на супер ниво, Меси, Суарес, Пике и Фабрегас бяха на 27г., което е златна футболна възраст, Бускетс на 26г. също прекрасна футболна възраст, Ней на 22г. с прекрасна перспектива пред себе си, Жорди Алба на 24г. също с поне 5 до 6, 7г. на най-високо ниво пред себе си и Иниеста на 30г. с хоризонт за още 1-2 години. Първо да започнем със зъместника на Шави, който за мен трябваше да е Фабрегас, но Енрике изгони и Фабрегас стана шампион на Англия и халф на сезона във Висшата лига, а на негоо място беше привлечен Ракитич, който е приличен халф, но никога не би станал халф на сезона в Англия, в последствие с взе и Гомеш с което нивото на отбора спадна още повече. Вторият пост беше този на Дани Алвеш, и за негов заместник се привлече Дъглас, което се оказа огромно недоразумение, в последствие се привлече Видал, които също не успя да замени Дани подобоващо и накрая преквалифицирахме един добър халф във дасен бек на прилично ниво, но нищо повече с което само му затапихме перспективата да се развива на най-силната си позиция, като халф, па макар и като резерва/Сержи Роберто/, а през това време махна юношата Монтоя, който сега е титуляр във Валенсия. Един играч, който е от школата, никога не е правил скандали, че е резерва, няма потенциал разбира се да замени Дани, но като резерва е добър, а й не струваше нищо на клуба. Третата позиция е тази на Масчерано, първият играч с профил да го замени в перспектива беше Матийо, който е само с 1г. по-възрастен от него и едва ли това е най-удачният начин да търсиш заместник на някой заради напредващата му футболна възраст. Вторият е Вермален, който изкара 1г. на балносанаториум в Каталуня на мека зима и средиземноморска храна и всеки негов мач струва на Барса по 1 мил. евро! Че най-добрият във футболната история да е, не заслужава такава цена за един мач !?! Третия привлечен на тази позиция е Юмтити, който до някъде има шанс да замени Масчерано, но също не убеждава с детинските си грешки. На финала беше освободен Бартра за 8мил. при условие, че в същият момент имаше оферта за 7мил. за Матийо. Единият на 25г. другия на 33г. безмълвен съм направо! Абсолютно идиотската трансферна политика на Енрике за 3г. остави Барса необезпечена за постовете на отеглящите се футболисти, като Шави, Дани, Масчерано, а понеже не успя да им намери заместници за 3г. сега вече трябва да се добави и Иниеста, който кара 34г. Вече за Барса възниква ОГРОМНИЯ проблем да намери заместници на половината отбор, което е почти непосилна задача, а няма да е далече момента в който, ще трябва да се търсят и новите Меси, Суарес и Пике, което още повече, ще задълбочи проблема. Някой знае ли поне един играч от школата, който Енрике да е успял да интегрира в отбора ?!? Но не даде и 1 мин. игрово време на Деулофеу и Грималдо, които сега са в Милан и Бенфика, но пък за сметка на това изгони юношите Фабрегас, Бартра, Монтоя, Тейо, Мунир, Сандро и т.н. Реално, Енрике не е виновен, че Тиаго отиде в Байерн, защото тренсфера беше подготвен преди неговата идване, както и няма участие в привличането на Суарес, защото трънсфера също беше подготвен преди него, е тогава се питам кой добър футболист успя да привлече Енрике ???!!!???

mitko1010
15.02.2017 20:58

Много точен коментар. Имате много качествени футболисти, но вчера се случи нещо, което се случва много рядко във футбола. Видяхме един отбор на ПСЖ, който ви надигра във всяко отношение- и психическо, и физическо. Бяха навсякъде и не ви даваха шанс да дишате. Най- добър на терена от вашите беше Неймар. Той беше единственият играч, който се опита да направи нещо, но Томас Мюние беше много по- здрав физически от него. Суарес и Меси ми изглеждаха напълно обезличени и нямаше помен от играта, която показваха преди. Много си прав, изтъквайки проблемите, които твоят клуб има. Мисля, че след края на сезона Енрике ще си подаде оставката. Нормално е. Футболът е такава игра- на върхове и падове. Смятам, че ще се върнете на правилния път- това е само момент на слабост, който е преодолим.

Gopcho
15.02.2017 11:40

Миналата година по това време реал смениха Бенитез, няма ли някой топки да го уволни този миндил, всеки мач "аз съм виновен" ми да няма да съм аз виновен. И след изказването пак същата бездушна игра и Гомес титуляр! А Д.Суарез и Видал(преди тази седмица) резерви. Отново сменя схемата и яде бой. Уникален тактик, уникален специалист!

Gopcho
15.02.2017 13:41

Това се мъча да обясня на моите приятели, без халфове, нормални бекове и стабилни защитници да побеждаваш равностойните отбори. Имтити е добър просто няма халфове пред него, които да напрсвят нещо, като Бускетс остаря все едно гледам Мертезакер подминавахаго като пътен знак. Енрике е много слаб треньор от там идва целият проблем.

Manchester_1878
15.02.2017 12:53

Според мен проблема ви в състава като цяло. Имате едни МСН отпред, които са световна класа и това е. Иниеста остаря, Бускетс никога не е било толкова добър за мен, но сега е направо покъртителен. Отделно трансферите са под всякаква критика. Умтити беше изключително зле, Пике е силно надценен защитник, нямате бегове, ако погледнеш Барса когато играеше Алвеш е ясно за какво идва реч, къса резервна скамейка, има един Арда Туран, който в този борбен мач щеше да свърши добра работа. А лошото е, че се взимат такива трансфери заради ръководството. Не може нападателното ти трио да гълта 70% от парите за заплати и да очакваш балансиран и силен отбор. Според мен трябва да се направи цялостна чистка и да се сменят поне 6-7 играчи. Не може да играеш без халфове и да ти разсичат целия отбор с 1-2 паса. Ако този сезон е зле, другия ще е още по- зле без промени.

ub7
15.02.2017 11:29

тия са ги спукали бе. къде е малколудия? скролвам скролвам няма го. тъгува

varvarin86
15.02.2017 11:28

Много се радвам,че Най-накрая унижиха тая каталунска измет...Крайно време беше...То съдии,УЕФА всичко помагаше..Вижда се колко струва тая Испанска измет,като няма подпиране..Жалък отбор е Барса...Намериха си майстора най-накрая...С Кеф гледах как ПСЖ им го тургаше мощно...А това заслужават...Закриваха Уефалония

Gopcho
15.02.2017 11:27

С риск да се повторя, едва ли ще доживея да видя Барса, да обърне мач, след допуснат гол, под ръководството на Енрике. Андре Гомеш 60 милиона ... Шанс винаги има, но не и с тези играчи Бускетс не същия, Гомеш водоноската, без бек като Видал , който Енрике се опита да съсипе. Иниеста за съжаление остаря. И така следва..

Страхотен мач със седем гола на "Балаидос"! Селта постави Барса на колене (видео) 2

2 октомври 2016 [23:51] Когато сгрешиш веднъж не означава нищо, но втори път да направиш същата грешка значи си глупак... много почна да ме дразни .. още от предния сезон със загубата от билбао за супер купата и атл . мадрид в ШЛ ..2 октомври 2016 [23:46] До коментар от Hitchhiker1902: Да, Енрике е смешка... сосиедад винаги ни млатят той пак пуска умрели състави миналата година! Миналата година селта ни вкараха 4 .. тая година пак прави някакви смешни ротации и пак 4( айде тука и Щеген и автогол 3 гола подарък, но това изпбщо не го оправдава.. сега пак след паузата на националите ни очаква няква издънка и това не можа да промени този калвач ......


Манчестър Сити взе реванш от Барса, Гюндоган вкара два (видео) 1

2 ноември 2016 [00:24] Смешен Енрике... този Гомеш 2 лв не струва, а играе на мястото на Д.Суарез! Всеки път, когато трябва да обърнем мача никакви ни няма(ако не ни тръгне играта) смените все неефикасни..


Енрике след издънката с Малага: Играхме добре! 1

20 ноември 2016 [15:42] Едвам се сдържам да не напиша някаква глупост по негов адрес!


Реал Мадрид спаси точката в Ел Класико в последната минута (видео) 1

3 декември 2016 [17:14] Пак този Андре Гомеш титуляр до кога ... Енрике нарочно иска да губи мачовете...


Фалстарт за Барса през новата година (видео) 1

6 януари 2017 [08:46] Съдията развали мача дава си дузпа и си спестяваше главоболията. Друг е въпроса , че имаме слаб треньор, който не става за нищо! Видях го в рома , тук в Барса всичко му дойде на готово. Не съм видял да обърнем мач при него и с 7 човека да играе противниковия отбор е все тая, ние пак ще си играем бавно и славно все едно водим 3:0. Галфона Андре Гомеш идея си няма защо го взе ама за 60 милиона трябва да играе , а атакуващият Денис...


Барса измъкна точка от "Ел Мадригал" в последните секунди (видео) 1

9 януари 2017 [09:00] Не играхме добре, отново падаме и отправяме 2 удара за гол, но вкарваме от фаул. Анонимника Гомеш пак само за бройка играе, поне вода да носи на играчите да бъде полезен с нещо. Енрике си гледа фейсбука цял мач на таблета, едва ли е правил нещо друго , защото при един на нула можеше просто да им каже да отправят на всяка атака удар от 140 атаки поне един гол щяха да вкарат, поне рикошет можеше да се случи и да влезне!


Барса едва се спаси от загуба срещу Бетис (видео) 2

29 януари 2017 [15:52] Енрике вън.

29 януари 2017 [15:50] Слаб треньор, слаба Барса(без хъс, след гола се събудиха малко) и слаб съдия. Както казаха английските коментатори няма как да бъде нй-доброто първенство без орлово око на голлинията. Все едно тениса без орлово око, видяхме днес как Федерер взе последната точка!

marcho_89
15.02.2017 10:57

Много слаба Барса.. Меси освен с прекия свободен в стената и грешката в центъра при гола на Дракслер не се чу с друго.Суарез пък и толкова не се прояви.Неймар имаше някъкви идеи,но до там.Полузащитата-трагична! Бускетс и Иниеста все едно бяха на тренировка,а пък защитата им от край време е нестабилна.Общо взето,ако не се направят някои топ трансфери в Барса до няколко години кризата ще се задълбочи.Поздравления за ПСЖ,изиграха мача 100% мобилизирани,брутална преса и контраатаки.
Днес ни очаква нова порция ШЛ!

_JOKER_
15.02.2017 09:41

Ох за свети Валентин как еб..ахме барселонки, четири пъти се изпразних....*blush**cigarette**lol**smile*

lubomirsb
15.02.2017 09:33

В моите очи проблема за Барса беше в средата на терена, халфовете им не смогваха на темпото и не се връщаха достатъчно в защита (или поне достатъчно бързо) при което оставяха ситуации като 4ма на 4ма. Кой от нашите беше казал в нашата тема, че Дракслер е посредствен ? Отделно Ван Гаал си е за бой, Ди Мария е много ценно попълнение за всеки отбор, който иска да играе атакуващ футбол.

Ivan017
15.02.2017 08:56

В интерес на истината аз очаквах победа за ПСЖ, но в никакъв случай не съм я очаквал да е чак с толкова голяма разлика, от друга страна въпреки че Барселона са ми по симпатични се радвам да видя, нещо различно в ШЛ! *smile*

BarcaLeo
15.02.2017 08:52

от ПСЖ по бутилка уиски за лудогорец и енрике *lol**lol**lol* за барса кво да кажем един играеше другите 9 гледаха как да се оттървът от топката с пасове на 1/2 метра без никва идея какво да правят с нея, никаква тактическа постройка от енрике, като за гостуване на ПСЖ, един Арда Туран би бил много по полезен на отбора в халфовата линия от колкото Гомеш Рикитич и Бускец взети заедно защитата то се знае без коментар успех на ПСЖ този сезон е техния *cup*

Garrincha
15.02.2017 07:05

Бах ти, унижението ... направихме ги тия играчи, а мадридския мангал ди мария - звезда ! позволяваме си такива загуби ... Байерн, ПСЖ ! Да го махат оня некадърник Енрике, дърпа отбора надолу с некадърните си трансфери ! Да е*а боклука му мръсен, да е*а !

deeppurplehaze
15.02.2017 04:14

Ама най-смешно ми е, че човека, който буквално живее в сайта Малко_Луд99 и едно коментарче не е написал ;д

mostoles
15.02.2017 15:50

ще се появи,в неделя като бият Леганес с 5-6 на 0...или днес Реал ако не успеят да бият,ще се пръсне с 24 коментара най-малко*lol**lol*

mancityyy
15.02.2017 01:28

Абе даже има и наглец, който си мисли, че съдиите са виновни, така ли? А отделно не схващам какво ти пречат Наполи в случая? Опитваш се да се оправдаваш с жребий ли, не схващам, честно. След такъв бой единственото, което имаш правото да напишеш е поздравления за противника и точка по въпроса. Остави ги Реал и те не са кой знае колко силни, пък и проклятието тегне над тях тази година. Иначе ПСЖ-то ми напълниха душата. Такава борба, скорост и прецизност...почти никога не се вижда срещу Барса, голямо Евала на отбора на Емери. А иначе четох и статия - Къде бил Меси?...ей не им давате да дишат на тия двамата с Роналдо бе...преди поне им даваха аванта 2-3 слаби мача и тогава ги налазваха, сега вече след първия слаб мач и ги разпъват на кръст, ще кажеш, че са основните виновници за моментите несгоди на отборите си, вместо най-силно допринасящите за победите и успехите. Иначе тая година силно ще се изкефя на някакъв изненадващ финал от сорта на Севиля-ПСЖ или нещо подобно. Време е за разнообразие, не ми се гледат Реал и Байерн на върха(след като Барса явно отпада), нито пък Атлетико дървосекачите, които са в трагична форма между другото. ПСЖ видяхме какво могат, а Севилци ги следя отблизо. Играят чудесен футбол, готови да бият всеки един отбор, видяхте каква серия на Реал спряха. Лестър най-вероятно ще бъдят тежко размятани, пък ще видим натам какво ще излезе. А за утре си пожелавам Арсенал да повторят тазвечершния повдиг и да изтупат Байерн.

darklight
15.02.2017 09:42

Нали ги биха есента с 3-1, бе.

mancityyy
15.02.2017 03:30

Чакай бе, пич, кой изобщо говори за Сити и кой нерв ти засегнах, та скачаш така? Нито съм казал, че Монако са лесен съперник, нито че ще ги отстраним лесно, а като цяло не съм ги и споменавал. Да не говорим, че не съм споменавал и Челси и това дали играете в Европа или не. Казах, че ПСЖ са ме израдвали със себераздаването си, че Севиля играят много класен футбол и не са за подценяване и, че искам Арсенал да бият Байерн. Естествено, че подкрепям Сити и се надявам да продължим максимално напред в ШЛ, само че това е първият път, в който го споменавам в тая тема.

CFC_H_A_Z_A_R_D
15.02.2017 02:49

Ще видим какво ще става!!!Монако хич не са лек съперник биха Тотнъм,който последните мачове Кейн,Ериксен и Ламела си правят гавра с вас.Освен това са 1-ви в тяхното първенство и са вкарали най много голове в топ 5-те първенства в Европа а не забравяй вашата защита е повече от жалка и трагична.И освен това ПСЖ може да са ти напълнили душата,обаче кога Сити ще ти напълнят душата срещу Барса да питам аз???И преди да кажеш нещо от сорта ''на човек чийто отбор въобще не играе в Европа да не говори за големите''(ако ти е хрумне да кажеш това като прочетеш коментара) то тогава ще те посъветвам само да видиш класирането.

Banditos
15.02.2017 01:13

Обичам да гледам как едни такива фенове на по 3-4 отбора,коментират колос като Барселона.Та вие въобще знаете ли на кой отбор сте фенове.В петък на едни,в събота на други,в неделя на трети а на шампионската лига за четвърти и т.н😉4:0 не променя 118 години история.Напротив прави ни по-силни.Visca Barca

crip1
15.02.2017 01:06

Друго ми е интересно.... отбора на Енрике ви е най-силния някога, най-малкото на едно ниво с тоя на Пеп... лично за мен най-силния, бърз, динамичен, остър, без излишни размотавания напред-назад, наляво-надясно и най-важното - НЕ скучен..... вярно, това беше 2015, НО все пак. Несериозно е да го изкарвате най-слабия треньор на света. Повечето ще кажат, че МСН са направили Барселона, но Енрике направи тая Барселона. МСН са просто уред. А сега си представете, когато и Меси го няма.

Barca_Kahn
15.02.2017 01:27

Енрике е много по-слаб треньор от Пеп във всяко едно отношение. Всички говорят как Пеп разчитал на готов отбор от Рийкард и основно на Меси, Иниеста и Шави, но истината е че това важи в пълна степен точно за Енрике който разчита само и единствено на МСН да му измъкват мачовете.

LMessi_Barca
15.02.2017 01:17

За мен отбора имаше едно уникална година под негово ръководство, но след това нещата тръгнаха надолу, в днешния мач не показа с абсолютно нищо, че може да се справи в тежка ситуация, смените му бяха закъснели, стоеше просто и гледаше мача без реакции!! Не можа да ги нахъса на полувремето, та ние нямахме една ситуация в която да направим хубава контра, наще бяха мудни, бавни, без желание за игра, нямаха никакъв хъс, предпочитам да ни бяха размазали с този резултат, но да се вижда движение, концетрация в пасовете и себераздаване... Днес нямаше нищо от това!

bavareca1977
15.02.2017 00:57

Бях си пуснал Бенфика-Дортмунд,но си бях нагласил телефона да пее ,при всеки гол на другия мач.Като запя веднъж,останах на мача в Париж и бях страхотно изненадан от ПСЖ.Честито ако има фенове на отбора!Радвайте се,отворете си биричка,или ракийка,наздраве!Дракслер ги минаваше откъдето си иска,какъв гол им заши само!?Искаше са дойде в Байерн,Де Бройне и той,ама кой да брои кинтите??Унай Емери,много ме кефи като треньор,защото надъхва играчите по уникален начин.Той е луд,със сигурност може да се каже.Луд,по готин начин.Очаквах парижани да се затворят,а те направо ги убиха,съсипаха ги...Смените на Емери-перфектни!Нямам думи да опиша парижани и треньора им тази вечер.Барселона,-за тях няма смисъл да говоря.

Niakoi016
15.02.2017 00:55

Да го играеш X2 да чакаш 200 euro печалба и да те издъни тоя последен мач*erm**tongue**lol*

BarcaLeo
15.02.2017 00:54

[@link https://youtu.be/ARD7tlChAck] можем...Més que un club*tongue**tongue**tongue*

BarcaLeo
15.02.2017 01:13

ми вкарва ли сме по 3 защо да не им вкараме 4/5 интересен човек си 1во 2во 3то ай цвайн дрън,,,,,

CFC_H_A_Z_A_R_D
15.02.2017 01:04

Колкото и да ми се иска не можете!!!Това беше Барселона този сезон!!!Разликата между тогава и сега е огромна. 1-во Милан беше почти затъналия кораб който е днес ама нацяло. 2-ро Тогава Иниеста,Вия,Меси бяха в пика на кариерите си. 3-то Милан въобще нямаха футболистите които ПСЖ имат. 4-то Едно е да падаш с 2 гола съвсем друго е да падаш с 4. И на мен не ми се ще,но това е краят за вас единствено купата на краля може да бъде спечелено.В първенството Реал ще си вземат тяхното тази година.

crip1
15.02.2017 00:42

Очаквах класическа победа на Барселона..... за това след жребия казах, че за 2 месеца всичко се обръща с главата надолу. Върнаха си го тъпкано за предишните отпадания, добър момент нашите да са напълно концентрирани утре и да не допускат дори минимално подценяване, че да не свършим и ние надупчени. Нищо не се знае във футбола, Барселона са способни на чудо, но шанса е минимален.

sviliev
15.02.2017 00:26

На колегите от нашия лагер ще кажа да не злорадстват, защото всичко се връща на този свят. Като нищо ще ни отперат една тройка утре италианците и после ще се чудим къде да се скрием след днешните коментари. Да не забравяме все пак, че Барселона в последните 10 г. спечелиха толкова много отличия, че дори този сезон, а и следващия да не вземат нито Ла Лига, нито ШЛ, няма да е голям проблем.

LMessi_Barca
15.02.2017 01:12

Напълно си прав*beer*

LMessi_Barca
15.02.2017 01:08

Успех утре срещу Наполи! А колкото до злорадстващите, винаги ще ги има, всеки един отбор има такива "фенове"*smile*

Barca_Kahn
15.02.2017 00:43

Това редовно се случва на някои фенове на Реал ( и не само ). За някои хора най-големият успех е провалът на противника и след това, като се провали любимият им отбор не можеш да ги откриеш. А на феновете на нашият отбор мога да им кажа само ГОРЕ ГЛАВИТЕ, това е само един мач няма от какво да се срамуваме. Барса е повече от клуб били сме и в по-тежки ситуации и ще бъдем това не може да ни откаже от любовта към този клуб. А по реакциите на феновете на останалите обори можете да разберете, колко велик клуб сме всъщност.

Coutinho_10
15.02.2017 00:21

Хмм страшна работа.Но нали знаете че Барса всеки Февруари е в криза *smile*

putopalo
15.02.2017 00:24

Пиянски месец е,видя се че играха с махмурлук*cigarette*

sviliev
15.02.2017 00:20

Хах, единственият отбор в историята на евротурнирите, който е отбелязвал повече от 4 гола във вратата на Барселона, е...Левски София *lol* *lol* *lol*

Banditos
15.02.2017 00:19

и догодина ще ги чакаме пак на 1/8 финал *wink*

lilikoli
15.02.2017 00:14

Сега ПСЖ да вземат ШЛ и Ибрата ще вземе да се хвърли от някъде *lol**lol*

Banditos
15.02.2017 00:11

Имам усещането че феновете на мадрид са по радостни,от това когато взеха ШЛ *lol*

djarata
15.02.2017 00:16

Хахахаха,така е умирам от кеф балък

putopalo
15.02.2017 00:06

Дано малко_шут да няма wifi в хоремага,лошо ще му стане.

Banditos
15.02.2017 00:05

А феновете на белите лебеди да кажете нещо за ПСЖ??? Защото преди 2 месеца ги изкарвахте едва ли не по слаби от Наполи,Лестър и подобни

Hitchhiker1902
15.02.2017 00:03

Малиииии, какво "надиграха", бе? Те ги одраха, обезкостиха и смляха... По-безпомощна Барса НИКОГА не съм виждал. А п-с-жистите ме смаяха с хладнокръвие. Да те напада страшното МСН, а ти да си тикитакаш във и около собственото наказателно, все едно си срещу вицешампиона от градското първенство на детските градини (има такъв, между другото, синът ми играе там *smile* ). Според мен Меси още очаква да се събуди и всичко да е било само лош сън...
За атаките няма какво да говорим - ефективни като сериен убиец, изтърван в старчески дом. Взимаха си каквото поискат, когато решат и колкото им скимне. Тръпки да те побият...
Остава ми само да се надявам, че са изиграли Големия си мач за тази година и няма да повторят тази игра повече.
(...е, още повече се надявам Наполи да не вземе лош пример и да не повтори тази касапница утре *smile* )

Banditos
15.02.2017 00:03

Точно Андре Гомес е най големия грешник през първото полувреме,сам срещу вратаря и бъркаш и в следващия момент получаваш гол,мисля че от там всичко се преобърна за нас.

sviliev
15.02.2017 00:03

Барса преди няколко дни биха 6:0, а днес паднаха 0:4. Странна амплитуда, рядко се случва това. Веднага се сещам за България от САЩ'94 - 0:3 от Нигерия на старта и 4 дни след това 4:0 срещу Гърция. Но Барса надминават и Пеневата чета *smile*

vlatkyn
15.02.2017 00:02

Без подкрепа от УЕФА и съдията парцелона толкова си може.

Aliosha_1990
15.02.2017 00:01

Вероятността Барселона да играе 1/4 финал е равна на това да видите Батман да на входната си врата...

GaLaxY94
15.02.2017 00:00

с атлетико ви подпряха уникално.. сега съдбата ви го връща..

sviliev
14.02.2017 23:59

Една от най-големите сензации в модерната история на турнира, имам предвид като цифрово изражение. Все пак говорим за една от най-тежките загуби на Барса в турнира предполагам. Всъщност, това е най-големият шамар за тях в последните 10 г. Ще бъде повече от чудо, ако се класират напред. Но на реванша ще атакуват с 10 души и ще оставят много свободни зони, през които ПСЖ ще контраатакува, а ако французите отбележат гол, Барса трябва да вкара 6, което ми се вижда като научна фантастика, дори и при наличието на МСН,

А Ди Мария отново показа какъв (недооценен) магьосник е. Играч, роден за Реал Мадрид, но не и според Перес.

putopalo
15.02.2017 00:22

Ами да света няма да свърши,винаги човек може да припознае друг отбор🤤

Banditos
15.02.2017 00:19

И да отпаднем,което е на 99% сигурно, света няма да свърши,айде със здраве

ivanrealmadrid1
15.02.2017 00:11

хахаахаххаха вие, все като паднете другия отбор е изиграл най-великия си мач , дай друго оправдание , измисли нещо ново , импровизирай

Banditos
15.02.2017 00:08

Така е изиграха най силния мач в историята си,и все пак има още един мач,но и да отпаднем няма да е незаслужено.Този треньор се изчерпа,и времето в отбора му е преброено

sviliev
15.02.2017 00:03

Да, сега се сещам, но и Байерн е над ПСЖ във всяко отношение.

Banditos
15.02.2017 00:02

ее тук бъркаш Байерн също ни победиха 4:0 преди няколко години,макар и на полуфинал

simi91
14.02.2017 23:58

Слаби бяхме. Напълно заслужено загубихме - не подлежи на коментар! Заслужавахме още по-голям резил. Не бива да се търсят индивидуални грешки, защото целият отбор беше тотално скапан емоционално. Не знам каква е причината, но не играеха с желание. Никаква искрица хъс да се противопоставят на ПСЖ, които изнесоха най-добрата си игра. И все пак мисля, че, ако Барса беше Барса, която познаваме и с тази си игра, ПСЖ нямаше да ни разкатаят така. Накрая безидейното лице на Луис Енрике каза всичко! Беше ги оставил да си ритат топката и квото стане. За реванша се споменава думата 'чудо'. Едва ли, но съм фен на отбора, искам да стане това чудо и ще стискам палци. Дано им стигне времето и се окопитят, защото отпадане на 1/8 финал не ни приляга.

vlatkyn
14.02.2017 23:57

Ако си фен на Арсенал, не може да си фен на парцелона, освен ако не си малоумен.

Dmxter
14.02.2017 23:57

Безобразно слаб мач, те не стига че играха много слабо, но и като че ли вобще нямаха желание да играят!
Не гледах мача в събота и не мога да съм сигурен точно в каква форма са, но такъв спад е много съмнителен. Все пак до момента ПСЖ им беше абонат, да не говорим, че дори Лудогорец за малко да ги бият на тоя стадион. Не е ясно каква е причината за подобна игра, подозирам и някакви неразбирателства с тренера, срещу точно този съперник такава игра.. има нещо, то ще се види де, той изхвърча така или иначе до края на сезона.
Както и да е честито на ПСЖ за класирането напред!

Banditos
14.02.2017 23:57

Мисля че е време вече Енрике да си ходи,не може да пуснеш това недоразумение Андре Гомес,в мач като този,един Арда Туран ще ше да е 100 пъти по добре.Отпадаме от този турнир и продължаваме напред

putopalo
15.02.2017 00:01

И Кобрата така каза :"продължаваме напред"

Barca_Kahn
14.02.2017 23:55

Сега след мача в темата на Барса можеш да видиш фенове на всички отбори, които са абонати на Барса през последните години хаха.

sakata_97
14.02.2017 23:54

Малко тъп искам да ти видя коментара за мача,много знаеш когато отбора ти бие или най-вече когато Реал пада,ама сега освен да поздравиш ПСЖ за играта и резултата друго не ти остава

putopalo
14.02.2017 23:59

Малко_шут е на романтична вечеря в селския хоремаг по случай празника на влюбените.Така че едва ли му е до твоите въпросчета.

vlatkyn
14.02.2017 23:51

Пърцуца айнцу, цвайнцу , драйцу, фирцу, дрън.

Barca_Kahn
14.02.2017 23:56

Като фен на Арсенал, много добре си се научил да броиш до 4 браво.

Barca_Kahn
14.02.2017 23:51

Честито на ПСЖ заслужено ни смазаха, 4-0 е най-малкото с което можеше да се отървем. Честно казано, гледал съм много мачове на Барса и не помня по-слаб мач от този да сме играли. Дано поне да вземем купата, че май само това ни остана. Надявам се все пак вторият мач да покажем на какво сме способни и поне да победим с разлика 2-0, 3-1.

scouser_pool
14.02.2017 23:49

Разбирам първите 20,25 минути Барса като имаха проблеми понеже пресата на ПСЖ беше убийствена , но след това просто забелязах как ПСЖ с 2-3 паса стигат до наказателното на Барса...просто халфовата им линия днес я нямаше , да вярно и ПСЖ изиграха много силен мач , но просто Барса подходиха грепно към мача , честито на ПСЖ

putopalo
14.02.2017 23:48

На реванша очаквам тотална доминация от страна на барса,един резултат от рода на 8:0,звучи реално.Дано господ и съдиите да помагат.

Parisian
14.02.2017 23:47

Честита ни победа! Играхме по фантастичен начин.*beer**beer**beer*

StoyanovKST
14.02.2017 23:47

Аз не мога да разбера защо има толкова хора, които са изумени как това може да се случи? Аз например бях сигурен в победата на ПСЖ, вярно 4;0 е голям резултат, но предвид факта че ПСЖ има супер силни и бързи крила, както и в центъра много стабилни и дефанзивни футболисти, беше напълно нормално.. Барса не прави най-добрия си сезон, вижда се и в Испания, така че не е толкова очудващо..

Едно момче по-доло много правилно каза че просто епохата си заминава, каквото и да си говорим Шави няма заместник, Иниеста не е толкова бърз и креативен колкото преди, Алвеш няма заместник, Пуйол и т.н. Нормално е, очаквано е, но и не е необратимо.. Барса си е Барса и пак ще са на върха скоро време.

Luxury
14.02.2017 23:46

Няма защо да крия, че Барселона са един от най - антипатичните ми отбори, така че се радвам, че ПСЖ им зашиха 4 парцала, с което буквално ми оправиха настроението. Поздравления за ПСЖ, направиха феноменален мач, раздадоха се до край и заслужено стигнаха до успеха с 4 гола разлика. Честита им победа!

Wolf1
14.02.2017 23:43

Нощна съм и не можах да гледам мача! Барса наистина ли бяха толкова жалки? ПСЖ са ги пребили направо!

sakata_97
14.02.2017 23:43

Това,което ПСЖ причини на Барса тази вечер беше нереално,нямам думи просто за представянето на ПСЖ

kristianoooo
14.02.2017 23:43

НЕВЕРОЯТНА ПОБЕДА НА ПСЖ!!!*thumb_up**wink**wink* A Реалния резултат в този мач беше 7-0 8-0*erm*

putopalo
14.02.2017 23:42

Не беше лошо съдията да даде една дузпа,дано на реванша съдията да изгони 2-3 от пеесже и поне 2 дузпи за барсата.

ivanrealmadrid1
15.02.2017 00:06

не мога да кажа, не съм полиглот, говоря мнооого малко френски... се тая

Sweetspot
15.02.2017 00:03

Окей прав си, не съм учил френски, само ми кажи Юмтити или Умтити е на френски

ivanrealmadrid1
15.02.2017 00:01

казва се ЖЕ бе спри се...

Sweetspot
14.02.2017 23:55

Нещо не ти се получи смешката, чакам те да ми отговориш нещо за френското произношение, че по-долу ми се правиш на отворен, а се оказа, че ти и другото момче грешите

putopalo
14.02.2017 23:51

А ти нахрани кравите и няма да е лошо да издоиш прасетата,

Sweetspot
14.02.2017 23:47

Май е пи-ес-жи, така че ходи да си нахраниш прасетата и лягай, че утре трябва да доиш кравите

Sweetspot
14.02.2017 23:46

[@link https://translate.google.bg/?hl=bg&tab=wT#fr/bg/PSG] я да чуем как е на френски ПСЖ

BarcaLeo
14.02.2017 23:41

аз ви казах без барса реал и байерн на 1/4

spensi
14.02.2017 23:41

Толкоз слаб мач не сме играли скоро, този сезон си отива дано се вземат мерки лятото и да купим правилните хора

deeppurplehaze
15.02.2017 04:12

Големи селяндури сте в този сайт *lol**lol* И ако ти дава, какво? Ще го намериш къде живее и ще го набиеш ли? хаххахаха*lol**lol*

putopalo
14.02.2017 23:54

Изпрати му едно*angry* да си знае.

spensi
14.02.2017 23:51

По- полека е тона само, и няма да ми даваш наклон на к--а, ясно

vlatkyn
14.02.2017 23:43

Къв си ти бе, щом си фен на пърцуца веднага махни знамето на Арсенал.

mitko1010
14.02.2017 23:40

В града на любовта се случи нещо уникално. Невероятен ПСЖ- брилянтна игра срещу каталунците. Заслужена победа. Честито на всички фенове на клуба. *thumb_up*

Banditos
14.02.2017 23:40

Не те ПСЖ са трагични,Наполи са по силни,хахаха,надиграха ни тотално,факт,защитата ни е под всякаква критика,но да си признаем,ПСЖ изиграха най силния си мач в историята.Съдията свири 70/30

danialves2
14.02.2017 23:55

Оставете го. Мен също почват да ме дразнят малоумните му коментари, от които хората си вадят генерални изводи за всички фенове на Барса.

haldir
14.02.2017 23:47

Сега пък какво ти е виновен съдията бе?Ти кой мач гледа?

ComsteR
14.02.2017 23:46

Дузпа за вас ли имаше?! *lol**lol**lol**lol*

methazoid
14.02.2017 23:43

Този винаги се оправдава със съдиите като не му изнася.

StoyanovKST
14.02.2017 23:42

Съдията??? Може би по-безпристрастен съдя в мач на Барса е нямало от десетилетие!!! Просто футболистите на ПСЖ бяха изключително силни, и удряха топката, макар и по-твърдо да играеха.. Така че съдията си беше напълно 50/50, дори спести няколко жълти картона на Барса (аз съм неутрален фен)..

danialves2
14.02.2017 23:35

Айде да ни вкарват пети и да си тръгва Енрике преждевременно.

putopalo
14.02.2017 23:30

От БТВ екшън трябваше да сложат една червена точка🔞

JimmyEatWorld
14.02.2017 23:28

Който вземе Енрике ще уцели "6-ца" от тото-то. Арсенал са си го харесали

babavuna
14.02.2017 23:28

Хубаво, че искате да уволнят Енрика, ама не е само той виновен. Прекалено много важни футболисти напуснаха за 2-3 години и май ерата на Барселона беше дотук, особено ако ръководителите на клуба започнат да се държат адекватно. В момента резервната скамейка на Барса е безумно слаба. Не намерих адекватен заместник на Шави, няма такъв и на Алвеш.

Sweetspot
14.02.2017 23:26

Тоя борето не знаели, че отбора е ПСЖ, а не ПЕЖ

Sweetspot
15.02.2017 00:18

Като ти гледам 90% от коментарите, май и ти трябва да го сменяш, ако намериш пиши

putopalo
15.02.2017 00:12

Абе ти кво взимаш бе,гледаш ли сега в една точка и питаш ли се пиесджи ли е,песедже ли е... Сменяй дилъра...*cool*

Sweetspot
15.02.2017 00:08

Ок, мерси, ние все пак гледаме български канал и трябва да се говори както е на български, а не да ми показва, че знае френски

djarata
15.02.2017 00:06

Хахахахах така ,така

ivanrealmadrid1
15.02.2017 00:04

мисля, че бях чел някъде, че знае френски Касаба, отделно на много футболисти имената имвсеки ги изговаря грешно , но не виждам кой знае колко голям проблем. давам ти съвет да ни си правиш крайни изводи с гугъла, има случаи в които не е точно, казва се ЖЕ това е.

putopalo
15.02.2017 00:03

Абе ти боцкаш ли се бе,на кой му пука дали се изговаря песеже или бедеже?

Sweetspot
15.02.2017 00:00

Ще си се надъхвам колкото искам, като се прави на френскоговорящ белобрада коза да изговаря и другите френски имена на френски

ivanrealmadrid1
14.02.2017 23:54

това. че на тоя футболист го казва така не значи, че пе ес же е грешно, за това чуваш пари а не париж , успокой се малко все едно сега откриваш гугьл тр. *lol* най ни учиха, че е ЖЕ , във френския има над 10-15 гласни звука не се надъхвай много с една постна проверка от транслейта, Ако греша някой да ме поправи, приемем критика ;]

putopalo
14.02.2017 23:44

Добър ти е френския,но не си падам...

Sweetspot
14.02.2017 23:42

Отворен, на френски Юмтити как е ? май е Умтити, а борето какво казва, така че не ми се прави на много интересен зад компютъра

putopalo
14.02.2017 23:38

Не ги отваряй*wink*нека да има и такива момчета

Sweetspot
14.02.2017 23:37

Аз си мисля, че гледам български канал, не френски, а ако иска да се прави на интересен е друг въпрос, а и Юмтити на френски е Умтити, така че не виждам логика да казва пе ес же

ivanrealmadrid1
14.02.2017 23:32

той казва пе,ес,же така е на френски

JimmyEatWorld
14.02.2017 23:24

Лудогорец направиха равен с ПСЖ! Прави ми впечатление, че на футболистите на Барселона изобщо не им пука. Как е възможно с 1 пас да ти стигат до наказателното *lol**lol**lol*

LMessi_Barca
14.02.2017 23:22

Жалка игра от страна на наще, няма никакво желание за игра, 11 статиста на терена имаме, но все пак благодаря на ПСЖ, че прави мача интерес, Енрике да си ходи, и той не знае какво се случва, честито класиране на феновете на ПСЖ за четвърт финал и успех там *erm*

Reyes_de_Europa
14.02.2017 23:21

Е, поне с купата на краля ще се утешат освен ако Алавес не ги изненада пак! Честит св. Валентин на феновете на Барса и на онези дето мишкуват, бандитос, футболфен, месиах, евъргрийн и т.н.

danialves2
14.02.2017 23:28

Няма нужда от хейт. По-добре кажи нещо за мача, не че има какво да се казва де.

babavuna
14.02.2017 23:20

Просто не мога да си обясня какви тъпанари има в Барса, за да изтърват футболисти, като Санчес и Тиаго Алкантара и Педро за сметка....
Същото важи и за Ди Мария:X

NoDiggity
14.02.2017 23:20

Такъв бой Барса не ги бяха били скоро... уви, няма и помен от онзи отбор от преди 2 години. Жалко подобие на футбол играят и заслужено отпадат от ШЛ.. Въпроса е - кой ще е треньор на Барса от новия сезон, защото 10000% Енрике си заминава дали по собствено желание или с уволнение.
ПСЖ ако играят така всеки мач от ШЛ ще изринат всички отбори.

vanko_liverpool
14.02.2017 23:18

Поне след тази загуба има нещо положително за Барса, а то е че най-вероятно ще уволнят Енрике.Ако пък не сега, то със сигурност след края на сезона.Един Манчини би бил добър избор в моити очи за каталунците.

Amateur2018
14.02.2017 23:14

Голям бой, народе! Честито на фена/фенката на ПСЖ. Страхотен мач изиграха ПСЖ.

danialves2
14.02.2017 23:07

Много ефективно са парижани днес. Човекът, който критикувам най много, ме кара да си ям думите. Браво на Тер Щеген. Дано останалите вземат пример от него и играят със същата страст и амбиция.

ivanrealmadrid1
14.02.2017 23:18

винаги в такива мачове вратаря изпъква, защото се изливат стотици положения над него , нормално а направи мнгоо спасявания ,пак си остава слаб вратар според мен

Amateur2018
14.02.2017 23:04

Определено не мога да кажа дали ПСЖ играят много силно или просто Барса са в някаква дупка...

Parisian
14.02.2017 22:58

ГОООООООООООООООЛ МАЗАЛООООООООООО!!! ИГРАЕМ ПО УБИЙСТВЕН НАЧИН.

rimlianin
14.02.2017 22:46

Неочаквано първо полувреме за мен ,браво на ПСЖ

scouser_pool
14.02.2017 22:45

Иначе Андре Гомеш за пореден път се убеждавам , че не е за Барса, как е титуляр не знам , не ми харесва играта му изобщо , а и направи голям пропуск

scouser_pool
14.02.2017 22:44

Първите 20 минути направо ги смазаха , уникална преса , но трудно се поддържа за цяло полувреме , камо ли пък цял мач.Много ми хареса играта на Верати , страхотен халф

Sweetspot
14.02.2017 22:42

Барселона ако не купи десен бек и 3 ма халфа скоро няма да ги бъде, Иниеста - играе само когато топката е в него, а и си е на години, Бускетс го кара на първа скорост (едвам движи, минават покрай него като бърз влак малка гара), другите няма какво да се коментират. Само погледнете халфовете на ПСЖ как летят покрай тях

RMCF_1902
14.02.2017 22:34

Tер Стеген е причината ПСЖ да води само с 2:0 на полувремето.*smile*

Ginekologaa
14.02.2017 22:50

Хич не ме инт мен

Amateur2018
14.02.2017 22:43

Това ми се струва доста несериозно твърдение. От общо, приблизително, 7-8 удара в очертанията на вратата, Щеген пусна само два. Ами колегите му да спрат да правят простотии в защита и да му облекчат малко работата. Както и колегите му в нападение и да се постараят да направят повече от един удар във вратата. Така че Щеген има огромна заслуга за резултата, така е. Просто спасява Барса от отпадане още в първото полувреме.

Ginekologaa
14.02.2017 22:37

А да помисли, че той е виновен за 2та гола

Ginekologaa
14.02.2017 22:36

Мечтиииииииииии

marcho_89
14.02.2017 22:32

Стахотни ПСЖ! Победата си е победа въпроса е с колко?

bitter_kas
14.02.2017 22:29

Не оцеляха сега искам да видя и трети и да си ходят

methazoid
14.02.2017 22:28

Не им се верва на Барса това полувреме.

Amateur2018
14.02.2017 22:21

Барса как оцеляват само с 1:0 да изостават не мога да си обясня...

Amateur2018
14.02.2017 22:52

Така е, но все пак нас ни няма в този мач, така че... *smile*

nollann
14.02.2017 22:45

Както и повечето отбори срещу нас последните месеци *lol*

dimo_993
14.02.2017 21:15

Няма да е зле тази година някой друг отбор да спечели шампионската лига. Писна ми да гледам само Реал, Барса и Байерн. Трябва да има разнообразие. Аз съм за някой по малък отбор. Дано този сезон да видим някой отбор който за пръв път да спечели шампионската лига.

marcho_89
14.02.2017 21:11

Надявам се ПСЖ да поднесат някоя изненада,но ми се струва,че Барса още тук ще си решат мача.Успех и на двата отбора.

Parisian
14.02.2017 21:04

Пожелавам успех на Барса и нека по-добрият победи въпреки,че едно равенство е най-разумният резултат и всичко ще се реши във 2-рия мач.

DuX4o0
14.02.2017 19:41

Най-сетне да пуснат нещо смилено по общо достъпна телевизия.Като изключим комедито и евроспорта,це.Дано се получи хубав мач,независимо от резултата. *smile*