\"Синият\" кошмар БАТЕ стана и \"оранжев\", Литекс рухна в продълженията

23:32
\"Синият\" кошмар БАТЕ стана и \"оранжев\", Литекс рухна в продълженията
Литекс претърпя истински шок и загуби с 0:4 у дома от БАТЕ Борисов в мача реванш между двата отбора от турнира Лига Европа.

В първия двубой българския тим победи с 1:0, но Сосновски в 86-а минута отбеляза гол за гостите и прати мача в продължения. Стасевич в 93-а минута при спорно положение за засада и отново Сосновски в 99-а направиха резила на "ловчанлии" пълен. В 119-а минута Скавиш вкара за 4:0.

В първите минути на мача интересните моменти бяха малко, а беларусите опитаха да атакуват, но без успех. Литекс от своя страна не упражни очаквания домакински натиск, вероятно заради гола аванс от първия мач и разчиташе предимно на контри.

В 26-а минута футболист на БАТЕ стреля с глава след корнер, но за щастие на "ловчанлии" топката мина над вратата. В 33-а минута защитата на Литекс успя се справи с разбъркване пред Урош Голубович. "Оранжевите" приемаха играта твърде близо до наказателното си поле и позволиха на гостите да създават напрежение.

В 36-а минута обаче Сандриньо излезе сам срещу вратаря на гостите, но би в него и пропусна най-чистото положение в мача до момента.

Двата тима не промениха особено поведението си и след почивката. Мачът бе нервен и разпокъсан, а гостите бяха тези, които трябваше да бързат. Головите ситуации бяха малко, като двамата вратари се намесиха по веднъж след далечни удари.

След 70-а минута Литекс се активизира и организира няколко опасни атаки, но за съжаление без успех. В края на мача гостите атакуваха хаотично, а "оранжевите" се бранеха хладнокръвно. В 86-а минута обаче след изпълнение на корнер Сосновски с глава попари домакините и изравни общия резултат от двата мача.

В продължението на редовното време треньорът на гостите Виктор Гончаренко, който постоянно си напускаше зоната и нарушаваше правилата най-после бе отстранен.

Литекс - БАТЕ Борисов - 0:4

0:1 - Сосновски - 86 мин
0:2 - Стасевич - 93 мин
0:3 - Сосновски - 99 мин
0:4 - Скавиш - 119 мин

Ето и съставите на двата отбора:

Литекс: Голубович, Барт, Петков, Николов, Занев, Кишишев, Йеленкович, Сандриньо, Том, Дока, Нифлор

БАТЕ Борисов: Гутор, Лихтарович (Нехайчик\'59), Сосновски, Шитов, Юревич, Алумона (Кравец\'45), Скавиш, Павлов (Гоаран\'77), Бордачов, Родионов, Стасевич

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Cris_7
28.08.2009 12:14

Тия Литекс са най-трагичните *thumb_down*

fucky
28.08.2009 12:04

вие сте бахти бавните българи *joking*

BOTEV1912_
28.08.2009 10:26

Kartelat_medlin изглежда от всички тука ти си най-тъпия за да не разбереш колко струва говедото мъди *sick* цяла българия му иска оставка .бият там а тука ми играят за 0:0 кво да говорим.праи ми 3 смени кога вече батетата поведаха нямм думи тъпако насран

DeadPoet_RIP
28.08.2009 10:26

еее жалко наистина жалко еми само Левски и ЦСКА ще ни представят в Лига Европа ама нищо пак добре

man4ester_un
28.08.2009 10:05

просто литекс в тоя мач беха трагични левски баднаха ама играха наи добрия си мач в европа а па да неговорим за цска аз сам левскар ама мога да кажа само едно големо БРАВО на цска *smile* *wink*

nCuXonaT
28.08.2009 09:27

Сами сме си виновни...как може да победиш на чужд терен 0:1 и да излезеш вкъщи да пазищ резултата?

petko_6212
28.08.2009 03:32

браво LiverpoolFCRS подкрепям те, те просто незнаят какво искат в този готин сайт всички се плюват независимо за какво ебати и шматките има тук

freeplay14
28.08.2009 03:19

BoBi_Levskara Този сезон ще има Цска го набива на левски , ЦСКА го набива и на Литекс , ЦСКА го набива и на Бате

Kartelat_medlin
28.08.2009 02:39

BOTEV1912_кучко космата Мъри не в виновен,че ЛОВЕЧ СА СЕЛЯНИ И НЯМАТ ФУТБОЛИСТИ И ФЕНОВЕ....... а за националния мога да ти кажа, че си палячо ако мислип че МЪДИ е виновен за нещо..... гледай си там БОТЯВ- че той УМРЯ *joking*

BOTEV1912_
28.08.2009 01:36

кур за мъди стоилов еи за тва националния е в тва положение

ArSeNal4o_Vd
28.08.2009 01:19

BoBi_Levskara :
"Така само за пояснение Левски бие ЦСКА, Литекс бие ЦСКА, БАТЕ бие Левски, БАТЕ бие и Литекс.Сега изводите оставам на вас"
и на края ЦСКА бие Динамо, става шампион в България, а и има най-много титли ... *joking* ... а ако съдим по твойта смешна статистика Арсенал трябва всяка година да е шампион, защото взимат най-много точки от отборите "топ4" какво да оставя тогава за другите отбори, да ги бие с 15 : 0 ли ? такава статистика и в кварталните мачове не може да се прави ... много се изложи днес

drummer
28.08.2009 01:03

Futbulfen, какъв Мъри в Левски те е наел бе момче...? Този "сурогат" на сираковщината, от утре няма да е вече треньор в Литекс, а след 5 .9. /мача с Черна Гора /, ще е напълно "свободен агент", и ще се занимава с .....бостаните в хасковско...!!! Много бързо забравихте ...16-те точки? *lol*

BoBi_Levskara
28.08.2009 00:58

Еми добре щом казваш мач с мач не си прилича.Все пак жалко надявах се на 3 обтора в ЛЕ.

lubo_nemaniq
28.08.2009 00:47

Боби левскара ти за приказката мач с мач не си прилича чувал ли си?Какви са тези смешни сравнения където ми ги правиш?

BoBi_Levskara
28.08.2009 00:39

Така само за пояснение Левски бие ЦСКА, Литекс бие ЦСКА, БАТЕ бие Левски, БАТЕ бие и Литекс.Сега изводите оставам на вас *stop*

raliza074
28.08.2009 00:26

Пребирам се от мача!БАТЕ не играха кой знае колко но литекс просто се изложиха!

mengeme
28.08.2009 00:09

Искам преди този коментар, който ще дам де се уточня, че съм фен на Левски, но ще обобщя представянето на Литеск и Левски с едно изказване на Велизар Димитров:"Ние сме едни мърльювци"!
Много добре се видя, че за да си добър и класен тим трябва от едно положение да вкараш един гол и това го показаха играчите на Дебрецен и Бате Борисов!Не простимо е от 15 чисти положения да не можеш да се възползваш от грешките на противника и да вкараш един гол, това се отнася и за Левски и за Литекс! Видя се днес колко пропуски направиха Сандриньо, Нифлор, Доха и то от много чисти положения, докато отбора на Бате имаше едно положение и отново от корнер и си го вкараха! Жалкото от цялото това нещо е, че не подпомагаме българския футбол, а създаваме беларуски, унгарски, словашки, финландски и които и да са други клубове, виждаме, че точно заради такива мачове изпуснахме така заветното 24 място в ранглистата на Уефа и сега румънците имат тази привилегия шампиона им да играе директно в Шампионската лига! Но така ще бъде и занапред защото цялата ни нация сме едни мърльовци!

kobrata_kz
28.08.2009 00:07

BlueAvalanche: дам ще е много интересно или ще млъкнат чорбетата или ние ще мълчим ама при всички случай все някои ще мълчи ама много гадно как паднаха Литекс уви ама мачовете ззатова са интересни защото незнаеш какво ще стане

razdira4a
28.08.2009 00:06

Абе момчета отворете си очите бе.Какви глупости пишете.ЛИТЕКС НЯМАТ ОТБОР тва е причината и те нямат отбор от много време насам.Ситуацията в ЦСКА беше подобна ма любо ги измете тея бездарни печки исландци и подобни боклуци.Взе тези който прецени че стават(Маркиньос и Морос) и другото са млади талантливи българи,който въпреки че не са опитни с желание и себеръздаване си треснаха Динамо.Няма да коментиирам къф тренер е мъри,но е видно че и в литекс трябва да стане чистка.Грешката на мъри е,че разчита на неподходящи футболисти и това е очебийно.Липсва им почти всичко-те нямат никакъв облик и съвсем заслужено отпадат и даже се радвам,че отпадат.Хубаво беше и некой провинциален отбор да видиме в групите,ама те в момента са не са за никъде.Според Гришата вече усети,че нещата са много зле и ми се струва,че ще падат глави.И ако дойде нов треньор задължително трябва и една генерална чистка на бездарни/немотивирани футболисти.Тая година ЦСКА ще е над всички *smile*

BlueAvalanche
28.08.2009 00:05

Не знам дали съществува вариант БАТЕ да се паднат с цска но би било интересно *smile*

tedo_dm
28.08.2009 00:03

ако догодина са паднат и цска с тях и отпадне от тях това е бати черния котарак

azur
28.08.2009 00:02

Салвадор гледа през 1 мнооого големи ЧЕРВЕНИ очила *joking* През тях виждаш ли директните двубой ?!?! Виждаш ли, че Левски е първия български отбор в ШЛ .. знаеш ли, че преди Дебрецен вече се класирахме за ЛЕ .. Там е мястото и на 2та отбора (даже и на Литекс и Черно море) .. Таз ШЛ вашото отборче първо да отиде там и тогава ми говори какви "евробойци" сте !! Мачове на Динамо гледах много (по Ринг ако не знаеш) и недей да си мислиш, че туй е ЕВРОГРАНД и това е много славна победа ! Същото е , когато отсранихме Баку ! Да, радоста за фена е голяма... но винаги трябва да се изкажете малоумно срещу вечния съперник

robinzon69
28.08.2009 00:01

Гриша Ганчев или е голям мазохист или е голям патриот,дано е второто.Да ги разкара половината играчи заедно с треньора и да вземе млади момчета с хъс за игра.Не че Бате са слаб отбор ама не може там некакав бразилец да е сам срещу вратаря и да не подава за чиста голова позиция.Ония горе ги наказва тези неща.А треньора не е ли гледал първия мач или го е проспал.Птичката каца един път на рамото, после трябва да си я хванеш.

beto
27.08.2009 23:59

azur не знам какво е казал Петър Василев, защото винаги когато той коментира аз гледам мача без звук! *smile*

idol_bg
27.08.2009 23:50

Angel_Dust....Пич....спори се за нещо което не е очевидно.Така че и в случая май няма за какво да спорим.Не съм голословен и мога да се обоснова относно мнението ми за г-н Василев,още повече че фактите ми почиват на това че много отблизо следя кариерата на този гений.И не знам кой в случая е зле....след като слуша коментара,ама май не го чува......хихихихих

azur
27.08.2009 23:49

Фичо напиши си на челото ЕВРОБОЕЦ.. тениска на ЦСКА ( Маркиньос) и ходи да агитираш бъдещи фенове по детските площадки !

Vratarchety
27.08.2009 23:48

salvador футболът не е за теб честно ти казвам много разбираш понеже ЦСКА не се е изправял срещу тях ! Радвам се за победата ви но от такива като теб ме е яд най-много ! Литекс .... Литекс ....

Kartelat_medlin
27.08.2009 23:48

salvador, ей боклук мръсен, да не би сега Левски да падна О на 4 та пак убиждаш и викаш говеда бе... ЗУРЛА МРЪСНА........ ти не виждаш ли, че Цска винаги е бил непредсказуем в Европа бе капут.... винаги абсолютно винаги, това е запазена марка на вечния ни враг.... ама ти си пробит селяндур и не го виждаш... въпреки манталитета на Цска, ЛЕВСКИ винаги ще е пред тях.... ЗАПОМНИ ГО ГРОБАР СКАПАН

Fi4o_CskA
27.08.2009 23:47

гледах ги литекс еми жив зян са сега не заслужават да се класират с тази игра. Доказано е че истинския евробоец е само 1 ЦСКА ЦСКА ЦСКА !!! НАПРЕД АРМЕЙЦИ

VasilGeorgiev
27.08.2009 23:46

Мъри бемката провали и Литекс. Може ли при 0:0 в 94 мин да си извършил една смяна. Глупак!

azur
27.08.2009 23:45

Бето .. не слушай Петър Василев *lol* Тоз човек го чакам да се пенсионира от 16 години !

Barca_fen112
27.08.2009 23:44

ПРосто ужасно мразя литекс и цска но тази вечр ми стана много жал за играчите в оранжево.Просто стараха се бяха с единия крак в Ле и изведнъж всичко се обърна просто много гадно и не искам да съм на тяхно място в момента *sad* *sick*

azur
27.08.2009 23:44

Ей недейте само да ми сравнявате кой паднал по ПРЕСТИЖНО ! *joking* Важното е, че БАТЕ играха селски футбол и в 4те мача и ни биха !!! За сега само можеме да се надяваме да се падне на Левски или ЦСКА в групите, че да отсрамваме ... !! А доколкото до Мъри той постигна нещо, което треньор на български отбор не е правил и ВСЕ ОЩЕ никой не е успял !! ... Това са факти...

salvador
27.08.2009 23:39

Целунати от съдбата били БАТЕ?!!!Не те - вие сте нещастници говеда слепи , защото и след година не можете да разберете , че не те са много силни , а вие сте много , ама много слаби.Разберете го най-сетне след Тампере , Жилина , Бате и Дебрецен!!!Свалете шапка на ЦСКА и си пуснете и двата им мача с Динамо на запис за да разберете как трябва да се играе - и тактически и умно.Аре сега лягайте да спите , че аз ще ходя да посрещам най-великите - ЦСКА!!!

beto
27.08.2009 23:39

Срам! Резил! Позор! Когато играеш за 0:0 не те чака нищо по различно от двете нули /кенефа/! Там е мястото на Станимир Стоилов и неговият правилен футбол.Този тип за пореден път показа, че не става за треньор и , че най големите му успехи в Левски се дължаха на Наско Сираков а не на него.Време му е да се махне не само от Литекс а и от представителният ни отбор и да отиде да води някой тим във В група.Разбира се ако му се доверят и там, защото е съмнително дали може да води и такъв отбор. *evil*

lubo_krika
27.08.2009 23:38

Мъри просто трябваше да направи смени за освежаване и забавяне на играта и нямаше да се стигне до този разгром.Но и Литекс явно нямат манталитет на победител.

drummer
27.08.2009 23:38

"Гения" от Хасково ......"отмъсти" на автозаводците от БАТЕ Борисов .....0:4 !!! Очаквайте продължението с .....Черна гора !!! *lol*

Iurii_Orlov
27.08.2009 23:36

*evil* Ужас! 4 мин не стигнаха на Литекс (,а и на България-българи сме все пак,въпреки че доста от вас го забравят) , а щеше да е хубаво да има 3 отбора в новия формат на УЕФА - Лига Европа....Но има и друго Литекс според мен след 80-тата минута Литекс бяха капнали от умора,това им изигра лоша шега (лично мое мнение)....От фен на ЛЕВСКИ!!!

MeToDueB
27.08.2009 23:33

Оставка викат .. в стил Левски. това е яко тъпо .. виновен е, ама .. не е заслужено да го обиждат така човека, той е национален селекционер

MeToDueB
27.08.2009 23:32

единия мач биха .. надежди, тва онова .. но изравниха общия в 85-та .. после в продълженията Бате довърши Литекс .. кофти .. кофти ..

Dororo
27.08.2009 23:32

левски бяха по достоини при отбадането от литекс пълно унизение в продължението

salvador
27.08.2009 23:31

Пред кого се е доказал пък Мъри???Заради това , че го уволни онзи палячо с мустака и медиите го направиха с ореол.Отворете си очите и спрете да четете платените публикации.Ето -4:0 е вече - честито на Мъри - ако Гришата не го уволни веднага ще затрие Литекс този нещастник.

MeToDueB
27.08.2009 23:30

4-0 .. лошо .. лошо .. след радостта от това да надвиеш руснаци .. сега ме е яд, че не можахме да победим и беларусите .. много ме е яд *evil*

Magik
27.08.2009 23:30

"Бате" са дошли с големие трактор в Ловеч

viktor_r
27.08.2009 23:30

0:4 Видяхте ли да не се подигравате на Левски???

pafata
27.08.2009 23:28

Те и нас така ни отстраниха - 1 центриране в първия мач, 1 във втория и айде... Без други положения. Целунати са от съдбата просто. Имат шанс да се паднат с Левски в групите и заслужават голям бой.

Dido_Man_U
27.08.2009 23:26

За всички фенове на Левски ще кажа че могат да се паднат в една група с БАТЕ щото ще са в 3 урна а ЦСКА и Бате в 4 урна

salvador
27.08.2009 23:26

БATE разкриха и Мъри!!!!След като показаха на цяла България , че Вили Вуцов не е треньор сега показват и на цял свят , че треньорът на националния отбор на България по футбол нр става за нищо!!!!!Срам и позор!Стоилов никога не е бил и няма да бъде треньор , дано сега и лев-
скарчетата за го разбрали!!!

MeToDueB
27.08.2009 23:26

манталитет му е майката .. себераздаване също. Литекс го нямат .. кофти. Искаше ми се да гледам 3 отбора до края на годината поне .. ама все пак трябва да сме доволни и на това .. 2 отбора пак не е малко, сравнение с други години ..

paunQ
27.08.2009 23:25

Ако бяха продължили дали щеше да ги има всички тея коментари, че даже и Мъри обиждат.. *joking* Дечица, Сънчо мина, отивайте да спите вече. Големи професори сте.. Предлагам като сте толкова отворени да отидете и да станете вие треньори! Мъри се е доказал пред когото трябва. Спреде да обиждате или само това можете? Отивайте да си изтискате пъпките и ходете да спите!

eNzo_
27.08.2009 23:25

ЛИТЕКС САМИ СА СИ ВИНОВНИ ВОДЕХА ЦЕЛИЯ МАЧ АМА СМЕШНИЦИ

Barca_fen112
27.08.2009 23:24

хахаахаха после на левски се подигравхте ,че паднали от батетото а литех се просраха ,но ме е яд ,че не успяхме 3те бг отброа да се класираме *sad*

Dororo
27.08.2009 23:21

нече Мъри не става за трениъор ама май-се е отказал от Литекс след като си е тръгнал да го гонят.Е вече ще си иде

eagle92
27.08.2009 23:21

И по-добре,че не влизат в УЕФА... С тази игра толко ще ги бият,,баси селския отбор,много ме дразнят... Тамън се кефих 3 отбора отново,пак много емоции с БГ футбола,но не Литекс както винаги ще бие с 5-0 Мездра и ще падне 3-0 от БАТЕ.... Успех на Левски и ЦСКА,дано се представим добре *smile*

MeToDueB
27.08.2009 23:20

това си е мал шанс .. не друго. 85-та минута допускат гол .. в продълженията за 5 минути допускат 2 .. и край. Не издържаха .. не играха добре, изпуснаха някой ключови ситуации .. и за съжаление .. няма да гледаме 3 български отбора, а два .. но отпадат с високо вдигната глава. Може да е 0-3, но стана 0-3 в продълженията.

goldi235
27.08.2009 23:19

така и не разбрах кой реши че говедото Стоилов е голям треньор,вижте къде е и национала ни,той е такава мишка че..........ужас

pafata
27.08.2009 23:18

Денят започна добре за българския футбол, но завърши кошмарно. Трите отбора в групите на ЕЛ си остават непостижима цел.

Vratarchety
27.08.2009 23:18

Некъдърници това е не да казват че Мъри Стоилов нестава той се доказа с Левски и не случайно е национален селекционер

tonialex
27.08.2009 23:18

стига с тия посредствени отборчета дано се паднат по големи отбори от малките като падаш боли ако биеш голам победата е по сладка а като паднеш го премаш по безболезнено

nadiaksk
27.08.2009 23:17

Леле мале Гриша Ганчев къде си хвърля парите в тоя селски одбор само ПИРИН и ЦСКА

bob3sh
27.08.2009 23:17

Айде, Литекс, У ЛЕВО! Какво беше това незнам, а и честно не ме интересува. Беше каквото беше, половината от публиката излезна от стадиона, което е напълно разбираемо. *beer* Да видим Левски и ЦСКА в "League Europe", пък за Литекс да се забрави.

Takeo
27.08.2009 23:16

Xmeno какво значи "медота да подкрепяш БГ отборите"?! И още повече,че не ти харесва. Ами гледай си само твоя отбор тогава и не поучавай хората. Май и ти си от онези мизерници,за които да се покрепяме е "странно и недопустимо". Съжалявам но мога да ти кажа само да се скриеш някъде. Смешник чуждопоклонен!

ehg
27.08.2009 23:16

Появяват се нови евро идиоти в България. Дори когато губиш трябва да го направиш с достойнство, а не като Литекс.... Но какво се учудвам - треньор левскар, левскарска връзка=на евроидиотщини.

RAM2MSTEIN
27.08.2009 23:15

Еми от трите отбора бях най-сигорен за Литекс,ато кво се оказа Че Литекс играят по зле дори и от наште (Левски) срещу Бате Борисов миналата година,а и те тази година доказаха че ще се превърнат в кошмар на балканските отбори,но стази си игра Литекс сами се закопаха

dido0o0o
27.08.2009 23:14

Dorostoler нали знаеш , че 3 от тези 4 равенства бяха под ръководството на Пламен Марков *smile*

pafata
27.08.2009 23:14

Явно не са чак толкова слаби. Ебавките за Бате май ще секнат...

ChipeF
27.08.2009 23:13

Не става само с гол аванс... Остават 2 отбора само за ЛЕ..

kioprov
27.08.2009 23:13

тва е .... колкото повече имаш самочуствие толкоз повече са насираш ..

MeToDueB
27.08.2009 23:13

дано се паднат в една от групите с българските грандове .. ЦСКА ще им отмъсти, а Левски си има стари сметки за уреждане с тях .. дано се паднат с един от двата ни отбора .. ше ги убиеме

Dorostoler
27.08.2009 23:11

Справедливо...Грам идея нямаше днес,а за амбиции да не говорим.Не знам къде е проблема,както винаги Литекс направи сравнително скъпа селекция,просто не знам...Стоилов наистина е голям прагматик и тези 4 равенства на националния са атестат за това !!! НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИГРАЕ ТАКА НА СОБСТВЕН ТЕРЕН - НЕПРИЕМЛИВО,НЕДОПУСТИМО !!!

Dororo
27.08.2009 23:10

Лелелеле пълно разочарование се оказа литекс а те ми бяха най голямата недежда дори повече от ЦСКА.А съм цесекар :@ направо се закопаха сами литекс.А и мъри не реигира май изобщо

Tovalan
27.08.2009 23:10

Мъри толкова да е зле... незнам просто. Как може да се защитава толкова много пред домашна публика! Сега изпусна питомното и ще гони дивото като вкарва офанзивни футболисти, което си каза думата 3-0... Мъри ще си ходи от Литекс 100%!!! Май треньора на БАТЕ, като си излезе и им стана по-добре, хаха. Мъри, Мъри за чеп за зеле неставаш ей!

MeToDueB
27.08.2009 23:10

много зле 0-3 .. не издържаха на напрежението Xmeno .. кво те мъчи .. нещо яд ли те е ?

Angel_Dust
27.08.2009 23:10

Xmeno, ми и ти пиши по 15 мнения на ден и се радвай на гледката, само че няма какво да кажеш!
Като не те кефи какво пише Методиев, не го чети...
Мен лично ме кефи, щото си казва какво му е на душата...
Лека нощ!

drummer
27.08.2009 23:08

Бащата на правилния футбол, Мъдиньо от Хасково вече се ......насра срещу Бате Борисов 0:3...!!!!!!! От тук нататък .....на бостана!!! *lol*

Tovalan
27.08.2009 23:07

Мъри толкова да е зле... незнам просто. Как може да се защитава толкова много пред домашна публика! Сега изпусна питомното и ще гони дивото като вкарва офанзивни футболисти, което си каза думата 3-0... Мъри ще си ходи от Литекс 100%!!!

Xmeno
27.08.2009 23:06

методиев не ми харесва метода да прокрепяш БГ отборите.омръзна ми да виждам само твой БЕЗМИСЛЕНИ мнения от сорта "аз съм ЦСКА-р,ама подкрепям Левски" "БГ пръвенството е умряло" "само наште" или си с цска или не си.на ден по 10-15 коментари съдържат такива мнения омръзна ми от тебе чесно

Dorostoler
27.08.2009 23:02

Нужно ли е да ни бият с много,за да си дадем сметка че не струваме(визирам Литекс) ?!? Няма смисъл да се излагаме.Верно ще има финансови постъпления,обаче това е ... Няма качествен голмайстор,няма плеймейкър,защитата горе-долу става,ама да се надяваме да правим 0-0 в Ловеч срещу посредсвени противници като БАТЕ,не е работа *sad*

Angel_Dust
27.08.2009 23:01

Пич,idol_bg, ако наричаш Петър Василев "ЖУРНАЛИСТЧЕ", значи си много зле!
Бре не ми се спори, честно да си кажа....
Бъди жив и здрав!!!

bob3sh
27.08.2009 22:58

Леле ужас... Как така в 86-тата минута, футболист на БАТЕ ще насочи топката неспасяемо към левия ъгъл на вратата на Голобович ?!?!?! *evil*
В продълженията трябва ВЕДНАГИЧЕСКИ да вкараме гол... После да се затвориме с 1 на ум. Нямам думи просто...

Vratarchety
27.08.2009 22:57

Бих казал само едно - " ХУБАВА РАБОТА АМА БЪЛГАРСКА " хайде Литекс

dunavec__
27.08.2009 22:56

Като не вкарваш ти го вкарват... кошмарът бате /бойко/ борисов продължава! *sick* *sad*

tonialex
27.08.2009 22:56

Dorostoler според мен всички отбори имат място в европа там се вижда докъде е стигнало нивото на bgфутбола (като ни бият с много)

rusnacheto
27.08.2009 22:55

Ей само късаме нерви с тях ... дано поне в продълженията успеят

drummer
27.08.2009 22:52

Бащата на правилния футбол, бере........ душа срещу БАТЕ Борисов 0:1 *lol*

Dorostoler
27.08.2009 22:47

Лично ноето мнение е,че Литекс нямат място в Лига Европа...Не че Бате са много достойни,ама нашите не показват никакви футболни аргументи.Най-вероятно ще се класираме обаче не виждам нищо добро занапред...Имахме едно чист положение,и най-слабият на терена го пропусна.Дузпите обаче са наши...Батетата са изнервени на МАКС !!!

idol_bg
27.08.2009 22:44

Angel_Dust....Виж сега....едно е да говориш много,а друго е да говориш много а да не казваш нищо.А това доказва че със сигурност гледам мача...щом ми е направило впечатление какви ги говори това журналистче.И как да не го слушам....като не ми се ще да си изключвам звука......то е все едно да искаш да пръднеш в стая 2 на 2 и да искаш да не мирише....както и да е...не те ангажирам с мнението си както вече казах.

MeToDueB
27.08.2009 22:43

ееееееее .. продължения .. дано успеем

tonialex
27.08.2009 22:33

Абе имам чуството че тия трактори може да ги изненадат ЛИТЕКС нещо им липсва сигурно хъс аиде ЛИТЕКС

bob3sh
27.08.2009 22:17

Айде Литекс! Вие сте на ход. Дано поне Литекс бият, за да може 3-те най-силни отбора в БГ да играят в "League Europe". Литекс изиграха перфектно мача в Борисов, така че тук невиждам проблем да ги сцепим. Може 0-0, а може и 1-0. Както дойде така, стига да се класираме.

ChipeF
27.08.2009 22:12

Да е верно си е "пичш" както казва Джо Бързия *joking* А ми се ходеше на мача, но съм на състезание утре Айде успех на Литекс !

MeToDueB
27.08.2009 22:03

Петър Василев е най-добрия коментар на България ! Най-добър и като тембър .. бе въобще си е пичага *smile*

Angel_Dust
27.08.2009 22:00

idol_bg, ми не го слушай, като не те кефи!!!
Явно не гледаш мача, а слушаш "излиянията" му, което доказва, че е добър коментатор!

DuFkaTa
27.08.2009 21:57

Айде литекс стига сте ги жалили тея "батковци". Мушкайте им два и идвайте *smile*

idol_bg
27.08.2009 21:57

Не знам за останалите,но за мен това подобие на коментатор П.Василев не трябва изобщо да го допускат в близост до която и да е телевизия.Той би бил наказание дори за ефирни недоразумения като СКАТ и КАНАЛ 3.Като му слушам излиянията...просто не мога да повярвам че му дават трибуна и то по нац.телевизия.Подобни коментари съм чувал преди години по мачовете на Марица и Спартак Пд. от така наречените семкаджии които седят в близост до официалните места и винаги дават акъл кое ,как трябвало да се отиграе.Не знам какъв му е хонорара на г-н Василев,но дори и без пари да работеше,пак носи вреда на нац.медия.Една поговорка обаче гласи,че ....виновен е не този който яде баницата,а този който му я дава.

omonigotemile
27.08.2009 21:54

Сандриньо вкара в първия мач, така че този пропуск не е толкова решаващ *wink* Айде с три отбора в групите на ЛЕ *smile*

MeToDueB
27.08.2009 21:36

Сандриньо е грешник .. дано се реваншира *sick*

Dorostoler
27.08.2009 21:24

Сега като гледах ЦСКА ми е малко странно...Не че са слаби , обаче темпото е по-бавно и ми е трудно да свикна с новите условия за игра.Дано да позасилят малко и да докажат че България е фактор тази година *wink*