Договорено: Ман Юнайтед купува Гризман за €100 млн.

13:20
Договорено: Ман Юнайтед купува Гризман за €100 млн.

Ръководството на Манчестър Юнайтед е на път да реализира поредния си звезден трансфер. Според редица френски издания червените дяволи са постигнали до споразумение със звездата на Атлетико Мадрид Антоан Гризман.

 

Националът на Франция е дал съгласието си да премина на "Олд Трафорд" през лятото, като според сделката ще получава годишна заплата в размер на 18 милиона евро.

 

За да се случи това обаче от английския клуб ще трябва да платят откупуващата клауза в договора на 25-годишния Гризман, която е на стойност 100 милиона евро.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Luxury
03.02.2017 11:24

Атлетико и Юнайтед дали знаят за това споразумение?

SweeT_DG7
02.02.2017 22:40

Не съм съгласен относно тезата за Сити. Рано или късно с инвестициите, които влагат ще се наложат в съвременния статут на грандовете в Европа. История се пренаписва. И дали това ни харесва или не, никой не ни пита. Другото, което е - не сте ли се замисляли, че ако шейх Мансур е искал досега да ги е оставил ? Както сториха преди това собствениците на Анжи и Монако. А за парите, които харчат клубове като Юнайтед и Сити - това си е тяхна работа ! Всеки клуб има своята трансферна политика. Виждаме, че в последните години дори и Барселона започна да минава границата от 100 млн. на трансферния пазар, а така дръзко надуват школата " Ла масия " като най-продуктивната в световен мащаб.

billy_944
02.02.2017 20:50

Доживях фенове на Сити и Челси да говорят за разваляне на футбола*lol**lol**lol* Точно тези два клуба ако не бяха парите на собствениците им нямаше да ги има на картата на Висшата лига сега,по скоро в лига 1 и 2..Колкото до трансфера ако лятото Рууни напусне почти сигурно Гризман ще е неговият заместник*cigarette*

billy_944
04.02.2017 17:27

Пак казвам погледнете в кое време ставаха тези трансфери.За времето си бяха като сегашните за Погба и Бейл.Много добре си спомням,че този това беше рекорден трансфер за Англия..

Nasko Chelsea_fan
03.02.2017 19:09

Абрамович ги е давал, но за няколко играча. Никога не сме поставяли рекорд за най-скъп трансфер или нещо подобно. Най-скъпата ни покупка е Торес за 50 млн., всички останали трансфери са ни макс 30, 35 млн.

billy_944
03.02.2017 16:08

Приятел по-времето на Абрамович кой даваше 70,80,100 милиона???Роналдо за каква сума дойде при нас?Цените на футбола се измениха в последните 5 години,ако бяха такива при идването на Абрамович не се съмнявай,че и вие щяхте да ги платите...

SweeT_DG7
02.02.2017 22:49

Много си прав. В интерес на истината Челси не е отбора, който промени стандартите да се дават умопомрачителни суми за медиини звезди. Това направиха Юнайтед с Марсиал и Погба, както и Сити с парите, които платиха за Стърлинг, Сане и Джоунс. Това са все добри футболисти, които обаче не заслужават подобни суми. Но всеки си носи кръста.

Nasko Chelsea_fan
02.02.2017 22:36

Извинявай, но тук си в голяма грешка. Всъщност Абрамович извърши революция във футбола. Той постави началото чрез големи инвестиции отборите с по-малки финансови възможности да настигнат богатите клубове. Но не Абрамович наду цените и развали футбола. Той даваше много пари, но за много играчи а не по 70, 80, 100 млн. за един играч. Нали усещаш разликата.

CFC_H_A_Z_A_R_D
02.02.2017 21:42

Много моля малко УВАЖЕНИЕ!!!За Сити разбирам те си бяха по едно време в Л1,а след като се завърнаха си стояха там на дъното 15,16 място.Челси преди Абрамович пак си се бореше за класиране я в ШЛ я в ЛЕ и печелехме от време на време някоя домашна купа.Така,че съвсем не си прав.Да след идването на Абрама безспорно заваляха големите имена и пари даже бих казал,че ние вдигнахме стандарта на ВЛ.А във момента парите които клуба е заработил са предостатъчни Абрамович да ни остави като въшлясали кучета и пак бихме си имали пари КОИТО КЛУБА Е ЗАРАБОТИЛ,не тези на Роман.Обаче ситуацията при Сити си е далеч по-притеснителна там ако Шейха ги изостави ще са на произвола на съдбата ПОНЕЖЕ ТЕХНИЯ КЛУБ без парите на Шейха далеч не е заработил толкова пари,колкото нашия без Абрама.

sakata_97
02.02.2017 20:46

Дрън,дрън,дрън,пичове сериозно ли вярвате на такива информации,аз пък хич не вярвам,че Гризман вече е уреден за Юнайтед,не казвам че МЮ не може да го вземе,но надали ще е толкова лесно както медиите го описват,то така се уреждат играчи като Гризман още през февруари,тъпи журналя

Wolf1
02.02.2017 19:53

До коментар [@comment 1950145] от [@user Chelsea_bs]:

Не ме интересува кой е другия му ник. Влиза, дразни, провокира с коментари! Един ваш фен по надолу пръв започна с провокациите, след което му паднах на нивото и изписах някои работи, за които се извинявам на нормалните фенове като теб! Не може без някой да се.... В някоя тема и да се почне.

Wolf1
02.02.2017 19:38

Доживях деня фенове на Сити да говорят, че Юнайтед развалями футбола *joking* Леле... Погледни си от отбора първо бе пич, колко милиарда наляхте точно вие, да се покажете на футболната карта. Айде да пазиш добро поведение, но индивиди като тоя отдолу пишат абсолютни глупости. Боже, боже.......*confused**lol*

KunAgu16
02.02.2017 19:23

Точно Юнайтед развалят футбола

lubomirsb
03.02.2017 15:47

Би ли ми обяснил как ? Юнайтед беше хегемон във ВЛ преди Челси и Сити да бъдат финансирани стабилно и следователно да изкупят талантливи играчи. Сега Юнайтед не са , но правят това което вие правихте и сега вие ревете, че сме пазарали яко. Е това е нагло бе пич.

ghoster123
02.02.2017 17:48

Защо са ни футболисти за по 100 милион и да гледаме пак някакви провали? Защо се купува на килограм, а не се купува разумно в Юнайтед не мога да разбера бе, идват някакви инвалиди и стават звезди заради емблемата, чудя се как е възможно САФ да е градил толкова много името на този отбор да го пази толкова време велико и на края да дойдат някакви треньори и да усерат политика и всичко......

j_mourinho
02.02.2017 17:07

До коментар [@comment 1950119] от [@user Man_Red]:

Я кажи Челси кога са хвърляли 100 милиона за играчи?Погледни рекордната покупа на клуба и тогава пиши.

Wolf1
02.02.2017 19:50

Айде да го купим първо, тогава говори 100 милиона за тоя или за оня! Иначе бая парички се похарчиха за играчи, еквивалентни на 30-35 милиона от преди няколко години. И Юнайтед кви пари харчи? Изработени от клуба. Разбира се, никога не съм я подкрепял тая политика! Но кога Юнайтед е разчитал на чичко-паричко? Припознаваш ли някой клуб тука? Когато Фърги ни пое, бяхме отбор в средата на класирането. С много труд и ядро от момчета от школата САФ построи днешната финансова империя Манчестър Юнайтед! Глейзърови като ни взеха на кредит, всички тия изплащания ги пое КЛУБЪТ ни!!! Никога не се е разчитало на руски МАФИОТ или някакъв си Шейх да ни купува играчите. Пишете си простотии на воля, няма проблем.

drogba_fen_911
02.02.2017 19:39

Освен Торес никога не сме давали повече от 30-35 милиона. А Юнайтед? 100 милиона за Погба, 60 милиона за Ди Мария, по 35-40 за Мата и Марсиал. Сега и за тоя 100 милиона пак

cfc93
02.02.2017 19:15

Освен Торес, който не направи нищо съществено с Челси другите най-скъпи транфери на отбора са в рамикте на 32-33 млн., Челси може да купуват и скъпи футболисти, но никога не е било традиция да купуваме мега звездите на футбола за умопомрачителни суми.

Man7united
02.02.2017 18:02

Какво като е 2002, през 2002 вече беше станало нормално след трансфера на Зидан от Юве към Реал за 75мил.

Wolf1
02.02.2017 17:57

Не отричам! Но САФ правеше от време на време някой по-скъп трансфер за надграждане, другото все млади момчета за по няколко милиона! Като цяло при него в ония години кога минавахме 40-50 милиона на трансферен прозорец, а за вас 100 милиона си беше норма! Айде да не изпадаме в спорове, че до утре можем да се оборваме!

chelsea_00
02.02.2017 17:50

2002 Рио Фърдинанд 30 млн. паунда На какво са равносилни ! Спри да говориш глупости.

Wolf1
02.02.2017 17:11

Сега времената са други! Но преди години точно вие чупихте всички рекорди със Абрамович! Днешните 100мл са равносилни на онези 50 за Торес преди години. Отбора ти е постигна успехи, благодарение на точно такива трансфери! За жалост, в момента ние го правим.

drogba_fen_911
02.02.2017 16:56

Ще дават по 100 милиона на футболист докато не се върнат където бяха с дядо, ама няма как да стане това

Wolf1
02.02.2017 17:13

Можеше просто да напишеш Фъргюсън*wink*

Velichko1914
02.02.2017 16:54

Не ми се вярва Гризман да отиде в отбор, който няма да играе в Шампионска лига. По скоро би си останал в Атлетико или може би в Челси. Лично мое мнение, но не виждам Манчо тази година в топ 4.

lubomirsb
02.02.2017 16:50

Комбинацията Марсиал - Златан - Гризман звучи много интересна.

fivooo
02.02.2017 14:31

После китайците разваляли футбола... айде бе. Как се разваля нещо, което е вече развалено!?

SweeT_DG7
02.02.2017 14:23

Поредната партенка, която излиза след всяка тяхна издънка. Гризман ще решава бъдещето си след края на сезона, като е малко вероятно да премине в Юнайтед. В случай, че напусне вероятните дестинации според мен са Челси, Сити, Псж или Байерн.

Wolf1
02.02.2017 16:34

Няма за какво да се сърдя. Имаш мнение и щом го изразяваш нормално, не виждам проблем.

Wolf1
02.02.2017 16:29

Никъде не съм писал, че смятам, че ще привлечем Гризман или че той ще предпочете Юнайтед пред останалите клубове. Тази новина към момента си я виждам като поредната сензация от журналистите, за малко повече рейтинг. А иначе съм го написал. В посочените отбори имат прекалено добри алтернативи, все пак обаче нищо не се знае. Един Реал през години направи доста излишни "галактикос" трансфери. Интересно ми беше мнението ти.

StoyanovKST
02.02.2017 16:04

Иначе си прав, голяма чистка и коренна промяна ще има в Юнайтед. Моу си знае работата!

StoyanovKST
02.02.2017 16:03

Защо трябва да му обесняваш на чоевка? Той просто НЕ желае Гризман да идва в Юнайтед... Всичко друго си е празни приказки *lol*

Man7united
02.02.2017 15:50

Нищо лично, ама си в грешка. Нали за това го купуваме, за да спред с малоумните изсипани топки, защото те не работят в Манчестър Юнайтед, трябва ни идея на терена, за което ще се привлекат нови футболисти през лятото от типа на Гризман и ще се продадат футболисти от типа на Йънг, Швайни, Дармиан и т.н. Трябва ни коренна промяна, Моу знае какво да прави, но преди лятото няма как да стане.

SweeT_DG7
02.02.2017 15:09

Освен това не си го представям да играе в отбор, който практикува футбол с високи футболисти и изсипани топки. Очевидно е, че би паснал повече към играчи като Дракслер, Кавани, Ди Мария, Лукас и Верати, отколкото към - Ибрахимович, Погба, Фелайни, Карик. Нищо лично няма от моя страна, не го приемай навътре.

SweeT_DG7
02.02.2017 15:03

Няма нужда да се обосновавам. Големите отбори имат изградени отбори, но това далеч не означава, че когато футболист като Гризман може да бъде привлечен, то те няма да направят съответната крачка. А какво кара теб да смяташ, че Гризман ще предпочете Юнайтед ? Yahoo, Погба, трофеи, пари ? Ако трябва да бъда честен ще кажа, че Симеоне не е ключа към напускането на Гризман. Ситуацията не се е променила. Самия той иска да печели значими трофеи, което поне на този етап няма как да се случи в Юнайтед. Проекта им е несигурен, за разлика от долуспоменатите от мен.

Wolf1
02.02.2017 14:32

Я се обоснови! Ако са решили да правят грандиозен трансфер, просто да вземат някое гръмко име. В Челси в долните коментари става ясно защо по-скоро не би бил привлечен. В Байерн? На мястото на Лева? ПСЖ? Някак си не си го представям там. Сити? Имат си Агуеро!

komara92
02.02.2017 13:48

Жалко искаше ми се да го видя с екипа на Челси,ама за 100 милиона не си струва,било то и за Гризман.За тия пари Конте цял отбор ще сформира.

Wolf1
02.02.2017 14:27

Ако задържите Коста и държи нивото от тоя сезон, няма смисъл да се рискува с Гризман. Основната ви схема много отдавна не включва втори нападател, а не вярвам един от двамата да е доволен да бъде резерва. Просто ще бъде излишен трансфер. А и Коста си е лидер, нахъсано момче. Друг играч с такива качества в момента нямате, освен Тери, за него се знае обаче. Коста е много по важен е за вас, отколкото изглежда напръв поглед.

pesholudiq
02.02.2017 14:18

Нас ни трябва лидер, някой като Коста. Гризман е много добър играч, спор няма, но ми се вижда леко безхарактерен. Виж Коста как се раздава на терена и понякога от най-спокойните ситуации печели топката за нас. Най-пресния пример, който се сещам беше срещу Ливърпул топката си летеше към техен играч и от нищото Коста спечели тъч, което ни даде възможност да атакуваме. Голът му срещу Уест Бром, срещу Стоук също напрактика дойде от нищото. Общото взето такъв играч ни трябва на нас.