Мениджърът на Манчестър Сити Хосеп Гуардиола смята да направи пълна промяна в тима си през лятото, твърди "The Telegraph".
Според информацията, специалистът държи в отбора да бъдат привлечени поне двама класни флангови футболисти, двама опитни централни бранители, един полузащитник и още един атакуващ футболист. В плановете за селекция на мениджъра на Манчестър Сити е и привличането на нов вратар, тъй като договорът на един от настоящите вратари Вили Кабайеро изтича в края на сезона.
Сред желаните от Хосеп Гуардиола нови попълнения в тима са двама футболисти на Саутхямптън – левият бранител Райън Бертранд и централният защитник Върджил ван Дийк. В списъка на испанеца са и нападателят на Борусия Дортмунд Пиер-Емерик Обамеянг и нападателят на Арсенал Алексис Санчес.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
18.01.2017 03:26
Без пари нищо не могат да направят. После европейските грандове и феновете им да не обвиняват китайците, че са развалили нещо, което вече е развалено от самите тях.
18.01.2017 09:30
Голямо БРАВО за тоя коментар от мен
18.01.2017 03:22
Ами че да си направи звезди. Ако е топ тренер, да вземе няколко младока и да ги развие до топ ниво.
18.01.2017 01:07
Лесно е с готов отбор Пепчо... *smile*
17.01.2017 23:32
Айде и аз да се включа.
Много накратко ще се опитам да го обясня как стоят нещата.
Моуриньо купува най-добрите футболисти в момента за да спечели титли.Играе за да не загуби точки почеве срещу преките конкуренти за титлата.Гради отбора около стила си и футболистите който разполага.
Гуадиола -гради отбора около стила си.За да спечели титлата трябва да купи много футблости за да пастнат на стила му.Може да не са най-добрите в света , но е задължително да му паснат на стила.В това число му трябва и време за да постигне успех в Англия.Изключително ниско мнение имам за него като треньор общо взето сега е теста към него в Англия при голямата конкуренция ще видим другия сезон какво ще направи като закупи необходимите футболисти и ги нагоди към системата си.
Конте-С него не съм толкова запознат ,но преобладава момента в който печели с изненада играе система срещу която другите отбори не са свикнали.Обаче неговите успехи са много по големи спрямо съставите който е имал досега.Нито Ювентус бяха отбор който да печели всяка година първенството нито Италия имаше качествата да постигнат това което постигна на Европейското.
Клоп-Отново нагажда отбора за стила си видяхме как предния сезон тръгнаха много добре и после спаднаха защото нямаше състава за да продължи с неговата система на пресиране.Лятото закупи играчи който да му помогнат и Ливърпул играят невороятен футбол.Тук бих вметнал ,че Клоп никога няма да ги направи Шампиони по голяма вероятност има Венгер да направи Арсенал Шампиони от колкото Клоп Ливърпул.Играят много бърз красив футбол , но просто футболистите не могат да издържат цял сезон на това темпо срещу всеки отбор 90 минути.От догодина идва и Европейския футбол ,а Ливърпул не са с финансите на Ман Сити или Юнайтед да има 2 отбора който да са на едно ниво.Даже не мисля ,че има толкова футболисти на пазара който да дойдат дори в Ман Сити или Юнайтед.
17.01.2017 20:38
От много време не съм писал тук, но гледам как всички нападате Малко Лудия и реших да се включа. Няма да споря, че Гурадиола е по-велик или е постигнал повече от Сър Алекс или Моу (въпреки, че не харесвам нито един от тях поради различни причини), но не бих казал че Пеп е по лош от Конте и най-вече Клоп. От доста дълго време не разбирам защо всички са толкова обсебени от немеца. Да, харизматичен е и доста симпатичен, практикува хубав бърз футбол, но не бих казал, че е велик. Спечели титлата 2 пъти с Борусия, но както колегата спомена, и други отбори печелиха титлата в Германия, защото Байерн имаха няколко години на непостоянство. Клоп изпусна много от звездите си и не бих казал, че успя да ги замени. В последния му сезон начело на тима, отборът му се лута доста дълго време около и в зоната на изпадащите (много хора казват, че Венгер се е изчерпал, а той над 20 години държи постоянство, което се вижда не е лесно, дори и Жозе изпати миналата година). В Ливърпул не мисля, че е направил нещо велико. В първата си година (да, наистина наследен отбор и в средата на сезона) загуби два финала, заради които жертва първенството. Клоп не може да играе на няколко фронта, най-вече в Англия, защото стилът, който практикува не му позволява. От дълго време твърдя, че ако не спечели титлата с Ливърпул този сезон (когато няма европейски мачове), то няма да го направи в близкото бъдеще. Всички се възхитени от него, но не направи ли Брендън Роджърс същото? Помня тогава феновете на Ливърпул говореха за него като за най-добрия в Англия, а само месеци по-късно се оплакваха, а доброто представяне в първенството се дължеше на липсата на мачове в ШЛ и основна група от 13-14 играчи, които изкараха целия сезон. Същото е и с Клоп, дойде ли момент с натоварен цикъл, изпитва трудности с ротацията. И тук да вметна, че въпреки европейските мачове и разочароващия сезон, който има Гуардиола, то той е само на 3 точки от Ливърпул, които имат супер сезон. Тук да добавя, че Клоп е имал повече време да се запознае с качествата на тима си. Това, което се говори за "класния отбор" на Сити, не е точно така. Доста от играчите са застаряващи, най-вече бековете. Туре и Силва също са 30+, а и това са футболисти наситили се на играта и на трофеите. Един отбор винаги има нужда от свежа кръв, жадна за успехи. Относно Конте, Лудият вече спомена, че Алегри прави същото в Ювентус, а даже ги закара и до финала, нещо което Конте така и не успя да постигне, а именно нещо голямо в Европа. В момента Конте е облагодетелстван от липсата на Европейски футбол и разчита на група от 13-14 футболисти и мога да се обзаложа, че в края на сезона Челси ще има поне 8 играчи, които ще се изиграли поне 33-35 мача. Единствените основни футболисти, които пропускат мачове за Коста и Матич, но имат точните резерви - Сеск и Уилиан.
Пиша всичко това, дори без да споменавам за успехите на Гуардиола, които говорят изключително много. Като един факт само ще добавя, че Испания започва своята доминация като национален отбор именно след като Пеп налага своя футбол в Барселона, а гръбнакът на Испания са именно футболистите на Барса. Същото може да се види и в Германия, където Бундестима става шампион след като Гуардиола налага идеите си в Мюнхен. Може и да е съвпадение, може и да не е.
17.01.2017 20:19
Неведнъж съм си изказвал мнението относно треньорските умения на Пеп. Още от край време говоря колко надут балон е цялата работа при него. Типично по детинската и някои си знаят само "гледай титлите, велик е", но реално не гледат по-широко на нещата - че треньори като Клоп, Конте и Симеоне са поакзвали В ПЪТИ повече треньорски умения и повече "топки" и мъжество през годините (макар и да не са печелили толкова трофеи поради една или друга причина), отколкото Пеп. А Пеп да го нареждаме до треньори като Анчелоти и САФ... Просто е немислимо.
Но точно в този случай не мислите ли, че не е изцяло лишено от логика да иска да прави трансфери и то повечко?
Казвам ви само играчите им: Компани (30г.), Коларов (31г.), Навас (31г.), Силва (31г.), Клиши (31г), Туре (33г.), Сабалета (31г.), Браво (33г.), Саня (33г.), Нолито (30г.), Кабайеро (или както там се произнася, на 35г.).
Получава се така, че те имат почти един цял състав с остарели играчи. Имат и играчи на по 28-29 години, които и те са на ръба. Не е същото, когато минат 30-те години. За една година направо могат да се сринат във формата си без никакви проблеми.
Веднага давам пример и с Юнайтед след отказването на САФ, когато се бяхме затрупали и ние с остарели играчи. Когато се влачиха като дробове по терена. Не че и сега сме цъфнали и вързали откъм възраст, но поне имаме и доста млади и, най-важното, качествени играчи.
Същото е сега и при Сити - страхотни играчи като цяло, но се натрупаха изведнъж много играчи, които трябва да се подменят наведнъж. А в крайна сметка тези играчи трябва да се подменят. А как ще се подменят!? Ами... предвид, че Сити не разичтат на школа и не развиват играчи, то ще бъде с купуването на играчи. Ясно и закономерно! Дали ще е Пеп, Меп или Чеп, без значение. Който и треньор да е, трябва да го направи. Предишните треньори на Сити не купуваха и не привличаха читави играчи понеже гореизброените се представяха силно. А когато нещо работи добре, то не трябва да го пипаш, но пък като не го пипаш се насъбират масово играчи за подмяна. Отново правя аналогията и с нас - няма как да оставиш на скамейката Рио, Вида, Евра, Карик, Ван Перси.
Друг е вече въпросът дали точно Пеп трябва да бъде този човек, който да се разполага с огромни суми пари, но това ще го оставя феновете на Сити да го мислят *smile*
17.01.2017 18:15
Оп грешка, не ставаще въпрос за Тата Мартино в коментарът ми, а за Тито Виланова, нещо съм се объркал.
17.01.2017 22:40
e за Виланова малко спорно защото човека през половината време беше в Ню Йорк да се лекува. Мартино беше провал. Сега и за Енрике се твърди че всъщност Меси е измислил тактиката а не той. Но Конте постигна много с Юве и изгради тоя отбор който мачка в Италия в момента. С Италия направи от качествени но не мегазвезди супер стегнат отбор който може да бие всеки - пак с гръбнака от Юве. Сега в челси се справя мн добре дотук. На път е дори да овладее селския нрав на Диего Диего (както скандират феновете на Челски). Но Пеп, а и Моу до 2-3 години ги виждам да учат китайски - такъв тип мениджъри са - 1во мислят за пари 2ро - ходят там където ще има мн пари за харчене. Не случайно си тръгна от Реал - там победата се търси с красива нападателна игра а не с лонг бол към Фелайни
17.01.2017 18:09
Стига глупости то и Моу се проваля с Манчестър 6-ти е въпреки че пръснаха луди пари това означава ли че е по-слаб треньор от Конте, Клоп, Почетино, Раниери и тн.. *wonder*
17.01.2017 18:08
Ливърпул вече последните 10 години почти не са играли в ШЛ. Да не говорим в колко от тях се бориха за титлата? Точно в един (поне за който аз се сещам). Идва Клоп и без почти никакви гръмки трансфери ги направи предендент за титлата. Като добавим и това че нямат нападател какъвто имаха последните години (Торес/Суарез). Вярно е, че се дънят срещу малки отбори, но това си им е в кръвта, но според мен ако вземат нападател световна класа и почти няма да има кой да ги спре. Конте? Първият му сезон в Юве няма загуба (не съм сигурен първи или втори беше). Както беше споменал някой по-долу: взима ги от извън топ 4 и печели 3 поредни титли? Челси миналата година едвам едвам печелеха, Конте с 2 трансфера превърна отбора в доминант. Вярно е, че малко куца срещу топ отборите, но все пак не могат всички мачове да бъдат спечелени. А Гуардиола? Взе Байерн като тотален доминант във футбола (тогава биейки другият най-добър отбор в света, а именно Барса, с общ резултат 7-0 ) и тръгнаха надолу. Отбор, който мачаше в ШЛ, се превърна в почти сигурно преодолим съперник за по-силните отбори. И това само заради играчите, които имаше. Другото, което е, че този човек няма План Б (също споменато от някого по-долу). Знае си неговото тики-така и това е. Обаче като срещне отбор, който знае как да се защитава и неговото тики-така спира да върви. Не знае как да обърне мача. Като губи си седи на пейката, срещу Евертън дори беше готов да ревне. Вижде Конте какво прави, Клоп също. Мотивират си играчите, имат невероятна връзка с тях. Конте вече има 3 или 4 обърнати мача (два, от които срещу претенденти за титлата), при Пул не знам как е положението, защото не ги следя толкова. Така, че за мен няма място за сравнение между Чеп и другите двама. С Барселона и Тата Мартино първите години печелеше трофеи, ако не се лъжа. Като се замисля Абрамович колко много го искаше в Челси, радвам се, че в крайна сметка се обърна към Конте и сега да го види тоя що за треньор е ...
17.01.2017 18:22
Че то Раниери с Лестър спечели титлата какво да говорим *wink* Една кариера не зависи от 5-10 мача всичко ще се види накрая кой какъв е бил и какво е постигнал *thumb_up* Много по-трудно е да вземеш един отбор който е на върха и да го задържиш там отколкото да вземеш един отбор който е на дъното и да го издигнеш *smile* САФ седеше постоянно на пейката и си дъвчеше дъвката това да не му попречи да е бъде най-великият ( поне от тези които аз съм гледал ) *wonder* И ако се случи така че Гуардиола успее да спечели ВЛ ( през този сезон няма да е ) какво правим тогава какво ще измислите *wonder*
17.01.2017 18:01
До коментар [@comment 1946979] от [@user pesholudiq]:
Когато пое Барса съставът беше всичко друго но не и готов като не знаете какво е било преди 9 години не говорете или първо се запознайте вместо да повтаряте като папагали каквото сте чули от някой *wink*
17.01.2017 17:34
И Меси да отиде в Сити, с Браво на вратата най-много топ4.
17.01.2017 17:41
Да ,да иначе ахха...яко ми е кеф че се махна от Барса...вратар 1,60...и скача буквално като риба на сухо хахаа....Тер-Щеген...5 пъти по-добре ,нищо че некой път направи някоя и друга фрика *lol*
17.01.2017 17:33
Няма как да се каже , че е "слаб" треньор. Барса беше в криза(*едвам се класирахме за ШЛ 200*cool* и той ни изведе от нея. Играчите бяха същите, продаде Рони и спечели 6 трофея в първият си сезон. Нов стил тики-така, себе раздаване, даде начало на Барселона в момента. Барселона след 1994 последва спад в ШЛ, Рийкард ни върна на върха, но все пак не бяхме това, което се случи след 2009. И все пак едно уникално поколение на испанския футбол. Моу да не би да се върна с гръм и трясък в Англия? Не трябваше му 1 сезон, за да влезе отново в час и още един, за да опита да го разруши със същите играчи. Вашето е просто злоба, не е реална гледна точка.
17.01.2017 17:07
Има и друга гледна точка...8 години играе само и еднистжено тики-така и никакъв план Б...С еднообразна игра ,няма как постянно да печелиш....а и не при секи се получажа....В Сити изобщо даже....Гуардиола не е слаб треньор ,но Гуардиола ми се струва някак си изчерпан и без никакви идеи.
17.01.2017 17:03
Тоз плешивец видя,че за нищо не става и иска да купи най-добро за да бъде голям...Смешник,които за нищо не става
17.01.2017 16:28
До коментар [@comment 1946949] от [@user djarata]:
НИЩО
Като старши треньор:
Титли на Бундеслигата (3): 2014, 2015, 2016 г.
Титли на Примера дивисион (3): 2009, 2010, 2011 г.
Купи на Германия (2): 2014, 2016 г.
Купи на Испания (2): 2009, 2012 г.
Суперкупи на Испания (3): 2009, 2010, 2011 г.
Шампионска лига (2): 2009, 2011 г.
Суперкупи на УЕФА (3): 2009, 2011, 2013 г.
Световно клубно първенство (3): 2009, 2011, 2013 г.
Треньор №1 на Примера (4): 2009, 2010, 2011, 2012 г.
Треньор на годината в света според ФИФА (1): 2011 г.
17.01.2017 18:05
Да, Тата Мартино не успя да направи Барса шампион, но си спомни, че Меси точно тогава беше или контузен или в слаба форма. *smile*
17.01.2017 18:03
и с какво са съизмерими успехите им? клоп е мн по добър от пеп. Пеп е късметлия че има Меси. За Байерн дори няма смисъл да се говори - там конкуренцията се смазва - купуваш им Лева и Гьотце и готово. Сега изведнъж се оказа че в сити имало САМО 3ма от световна класа - Де Бройне, Кун и Силва. Тъпата тики-така не минава в англия където отборите не играят толкова тактически колкото на скорост. Сам си донесе Браво и изхвърли Джо Харт който е в пъти по-добър вратар. Клоп и в момента е пред него без да е купувал почти никой от Саутхямптън цяла година*smile*
17.01.2017 17:57
Че то и Гуардиола пое Барса в момент в който Реал доминираха и на нас ни бе трудно да завършваме дори 2-ри *wonder* Гуардиола махна много от тогавашните звезди и ключови фигури даде шанс на много момчета от школата промени стилът ни на игра направи ни буквално непобедими *thumb_up* Да някой ще каже с Меси Иниеста и Шави всеки може не не всеки може дори и с тях питайте Тата Мартино ако не вярвате *thumb_up* Гуардиола има много голям принос за успехите на Барса през това време дори до днес *wink*
17.01.2017 17:11
Е попринцип и Пеп..пое Барселона след като бяха завършили 3ти в Примера...и напускане на извънземния Роналдиньо и др....и с правилната тактика изцади най-доброто от Меси,Шави и Иниеста..просто май вече се изчерпа
17.01.2017 17:03
Конте пое Юве когато бяха завършили на 6то място и ги направи шампиони без загуба. Пое Челси след миналата катастрофална кампания и сега мачка наред. Клоп направи отбор без много пари като Дортмунд шампион в първеснтво доминирано от Байерн и ги изведе до финал в ШЛ, който без малко да спечели. Пепито не виждам да е направил нещо подобно
17.01.2017 16:55
Не знам ,не ти ли писва да се излагаш???Вярвай си там ,че Пепо е на едно.ниво с Клоп и Конте... Не разбираш от футбол ,личи ти ,че си шмекер..
17.01.2017 16:49
Това което печелеше Конте сега го печели и Алегри не виждам разлика *cigarette*
17.01.2017 16:47
То абсолютно същото важи и за Конте и Клоп *wink* Конте какво е постигнал ? В Италия с Юве където няма конкуренция всеки може нещо друго постигнал ли е *wonder* Сега пое отборът с най-добрите играчи в Англия ( поне за мен ) и играе само във Висшата лига остава и да не е първи *wink* А Клоп какво е постигнал *wonder* Стана 2 пъти шампион в Германия като използва кризата в Байерн и намазаха и Волфсбург преди това и Щутгарт *wink* Някой от тях 2-мата да е спечелил ШЛ *wonder* И Конте и Клоп са много добри треньори но Пеп не е по-слаб всеки от 3-мата има своето виждане за играта *wink*
17.01.2017 16:37
В Барса всеки може да мачка. Луис Енрике спечели същите трофеи, да не би той да е някакъв футболен гений? В Байерн да не говорим, там няма абсолютно никаква конкуренция в първенството. Видяхме го в ШЛ с Байерн кво направи - 3 години поред го пребиваха на полуфинали испанските отбори.
17.01.2017 16:35
Пак ти казвам и некадърник кат теб да сложат начело на Барса и Байерн и ти ще имаш титли. Нали е ГОЛЯМ треньор.,защо тогава не спечели ШЛ с Байерн ,поне на финал да беше извел баварците ,а не да берат срам немците.Тия копирванки дето си ми ги пратил.Не значат нищо.Не са прецедент ,че Пепо е ГОЛЯМ треньор.Пепо.няма качевствата на Клоп и Конте.
17.01.2017 14:46
Хаха 300м от къде
17.01.2017 14:29
*lol**joking* Защо ли не се учудвам. Има спекулации и за Меси. Вероятно са поредните глупости (да не кажа със сигурност), но все пак ако има шанс Меси да напусне Барса, то не се и съмнявам, че Пепчо ще е първия на опашката.*lol*
17.01.2017 14:26
Да имаш толкова много качествени играчи в отбора си, звезда до звезда в съвременния футбол и да казваш, че искаш коренна промяна...единствено за защитата мога да се съглася, че имат нужда от 1-2 по-стабилни от сегашните. С Туре, Силва, Навас, Де Брюн,Стърлинг, Агуеро и куп други за какво говорим в преден план не е истина- футболисти мечта за всеки един отбор са повечето. За какво му е Обамеянг или Санчес- то е ясно, че няма да отидат в Сити, но ми е странно защо няма доверие в своите нападатели.Отделен въпрос е,че доказа в куп мачове, че не е способен на този етап да извлече най-доброто от състава, с който разполага. И при Моу беше така в началото, но нещата там почват да се балансират, докато в градския съперник са трагични на този етап..
17.01.2017 13:01
Той само в това е добър Пепо ,да ХАРЧИ...как има хора ,които да го слагат до ВЕЛИКИ треньори ,не знам..
17.01.2017 16:54
Ок айде да го кажем по друг начин. Въпреки, че ще кажете, че съм пристрастен, но за мен лично по-голям от САФ и МОУ няма. Лично мнение, въпрос на симпатии. Конте и Клоп не знам мога ли да ги поставя до САФ и МОУ, но определено първите двама имат много повече постижения от колкото вторите двама. Конте и Клоп обаче показват нещо друго, което Гуардиола не може - Клоп подхвана Ливърпул и благодарение, 18 месеца по-късно отборът е доста по-стабилен, въпреки отсъствието на големи имена. Голям респект за Клоп. Конте хвана един отбор, срутил се миналия сезон и със същите играчи - ще ги направи шампиони този сезон. А Гуардиола къде е? Меси го направи "велик, гениален, революционен" треньор, в Байерн също попадна на добре смазана машина за победи. А сега в Сити.... както казах ще си проличи колко слаб мениджър е. Да се оплакваш от играчи като Браво, Агуеро, Де Бройне, Силва и т.н... да не изреждам, значи трябва сериозно да нямаш никакви качества. Е айде чак никакви не, има някви.. Става за треньор, но нищо повече от малко над средното ниво.
17.01.2017 15:32
След като Клоп и Конте могат да са до САФ защо Гуардиола да не може не виждам да са постигнали нещо повече от него *cigarette*
17.01.2017 13:50
Най-накрая се радвам, че думите ми ще се потвърдят. Пеп стана добър треньор благодарение на отбори като Барселона и Байерн.... разгеле ще видим що за стока е в първенство като Висшата лига с отбор като Ман Сити... за мен лично въобще не може да го слагаме до треньори като Моуриньо, Анчелоти, Клоп, Конте, Сър Алекс и.. т.н.. някой други.*devil*