Късен гол на Ибра спаси точката за Юнайтед в дербито с Ливърпул (видео)

19:49
Късен гол на Ибра спаси точката за Юнайтед в дербито с Ливърпул (видео)

Манчестър Юнайтед и Ливърпул завършиха наравно 1:1 на стадион "Олд Трафорд" в голямото дерби от английската Висша лига.


Двубоят бе от 21-я кръг на Висшата лига, а главен арбитър бе Майкъл Оливър.

 

Сблъсъкът стартира в бясно темпо. Още преди да изтекат първите двадесет минути, Юнайтед имаше две много добри възможности за гол.

 

В 16-та минута Деян Ловрен върна лошо към Миноле. Златан Ибрахимович успя да парира опита на Миноле да изчисти. Топката описа парабола и кацна над вратата на гостите.

 

Две минути по-късно Мхитарян изведе с пас в коридор Погба на чиста позиция в пеналта. Французинът овладя елегантно топката и шутира по диагонала, целейки долния ляв ъгъл, но кълбото мина на сантиметри край страничната греда.


Домакините имаха приемущество в началните минути, но мърсисайдците също изглеждаха опасни, когато поглеждаха към вратата на Де Хеа.

 

В 25-та минута Рохо поправи грешка на Фил Джоунс, изчиствайки в корнер. Милнър изпълни ъгловия удар, центрирайки към Ловрен. Преди защитникът да стреля с глава, Пол Погба пресече подаването с ръка. Майкъл Оливър посочи бялата точка.

 

Джеймс Милнър изпълни дузпа и я реализира. Ливърпул излезе напред в резултата.

 

"Червените дяволи" получи перфектия шанс бързо да изравнят резултата в 31-та минута, когато реферът отсъди пряк свободен удар на границата на наказателното поле на гостите, фронтално срещу вратата. Златан Ибрахимович стреля силно във вратарския ъгъл, но Миноле реагира добре и спаси, чистейки в корнер.

 

Футболистите на Юнайтед сътвориха прекрасна комбинация в 40-та минута, когато Андер Ерера разсече защитата на мърсисайдци, извеждайки Мхитарян сам срещу вратаря. Арменецът стреля, но насочи топката към тялото на Миноле, който направи поредното си спасяване в днешното дерби.

 

Майкъл Оливер даде една минута продължение на редовното време на първата част. Полувремето завърши с преднина от един гол за Ливърпул.

 

На почивката Моуриньо реагира, като извади от игра Карик и на негово място пусна Уейн Рууни.

 

Домакините се хвърлиха в атака от първия съдийски сигнал за втората част. В 55-та минута Марсиал открадна топката от краката на младия Арнолд в централната зона. Последва пас към Ибра, който пък изведе Мхитарян зад гърба на защитата на мърсисайдци. Арменецът нахлу в наказателното поле и с пас по земя потърси нахлуващия Марсиал в малкото наказателно поле. Французинът опита да отбележи с пета, но се размина с топката и така вратата на Ливърпул остана суха и в тази ситуация.

 

Юрген Клоп реагира на усилващия се натиск на домакините, като замени Ориги и на негово място пусна Коутиньо в 59-та минута. Секунди по-късно бразилският плеймейкър изведе Фирмино на чиста позиция в пеналта. Последва удар, който бе отразен от Де Хеа.

 

Четири минути по-късно Мхитарян намери Рууни непокрит на границата на наказателното поле. Юношата на Евертън овладя топката, след което шутира по земя по посока на вратата, но не успя да удари добре топката и тя премина много встрани от целта.

 

След тази ситуация Моуриньо извърши втората си смяна в мача. Марсиал напусна терена, а на негово място влезе Хуан Мата.

 

Петнадесет минути преди края Специалния извади левия си бек Дармиан, пускайки в игра Маруан Фелайни.

 

Масираният натиск на Юнайтед даде резултат в 84-та минута. Рууни центрира към Фелайни, който засече с глава, преодоля Миноле, но топката се отклони от страничната греда. Първи до нея стигна Валенсия, който я подаде към Златан Ибрахимович и шведът я прати в мрежата, изравнявайки резултата.

 

В 90-та минута реферът показа жълти картони на Ерера и Фирмино. Испанският халф се опита да скъса фланелката на своя противник, а Фирмино "върна жеста", като блъсна в гърдите испанеца.

 

Реферът даде четири минути продължение на редовното време. Нито един от двата тима не успя да се добере до победен гол и така точките бяха поделени.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ub7
16.01.2017 14:07

тоя мач ми напомняше английските мачове от 80-90те години - само тревата беше по-хубава. мн търчане мн лупане напред и квото стане и всеки 3ти пас грешен. коутиньо единствено добре се включи. най якия момент беше как фирмино метна ерера на 3 метра към края като го задържа за фланелката

RedDevils1878
16.01.2017 09:18

Като цяло мача беше разочароващ слаба игра за 50% от играчите Златан спеше реши да се събуди кам края , за Погба това беше най лошия му ден явно, относно Руни все по рядко ще го виждаме може би го пуска заради САФ и Боби Чарлтън но все повече ме разочарова и може би на лято ще върви за Китай.Според мен ако беше пуснал Рашфорд вместо Руни развръзката щеше да е друга.

lubomirsb
16.01.2017 08:56

Погбицата много талант, но в малка глава. От части го разбирам защо направи така. Преди случката с душенето го бяха фаулирали на няколко пъти в средата на терена а съдията видя и се направи на ударен. В едната ситуация го задържаха брутално и Ливърпул се оказаха 4ма срещу 3ма защитници в нашето наказателно. Не го оправдавам обаче разбирам , дразнещо е.
Равенството си беше нормалният изход от мача. Изглеждаше, че ние имаме по-големият шанс да бием, но това е съдбата - предният мач Ливърпул ни смазаха и излезе Х. Ем сега не сме ги смазали, но пак Х-че.
Неочаквано добър Фелайни , промени коренно играта, все още си мисля че е сън. Руни горкия, по отиграваният му бих казал че до вчера е разнясал пици. Никакъв го няма ,ни един пас, ако не го бяха вкарали можехме да бием. И героя - Ерера. какви пасове раздаваше vision 99+ .

manutd_forlife
15.01.2017 23:25

Жалко, яд ме е! В последните 2 минути бях 100% сигурен, че си тръгваме с 3те точки, но уви не се случи. Добър мач беше.

ssstavrev
15.01.2017 22:11

имам впредвид,че всеки отбор може да бъде облагодетелствен в даден мач от някоя съдийска грешка..в друг двубой да бъде порязан

vanko_liverpool
15.01.2017 22:13

Даден мач не са 4 от 7 срещи бе, пич !

Rasho79
15.01.2017 21:54

Пореден път съдията е главно действащо лице в мача! В дерби мач не трябва да се забелязват чернодрешковците! Започват да се излагат, като родните съдий взеха да свърят!

ssstavrev
15.01.2017 21:48

стига сте ревали..трябва се подкрепя отбора дори и при такива резултати..на всеки може да се случи дузпа да направи

Amateur2018
15.01.2017 21:39

Не е много положителен резултата за нас, но има и такива моменти. Не играхме срещу последният в класирането на наш терен, а играхме в (полу)възроденият Ливърпуул. Мач, в който няма значение кой е домакин и кой гост и кой на кое място в класирането се намира. Подобни мачове както възраждат отбори, така и сриват. Така че нека не фатализираме.

Не мога да виня никого и при дузпата за Пуул. Нито Джоунс, че бил направил това, нито Рохо онова с корнера, нито Погба, че удари топката с ръка. Такива простотии се случват. Когато, обаче, се стигне до гол и тогава палетата започват да обвинят конкретно хора. Хубаво, Джоунс сгреши! Факт! Не бил играч за големите мачове. А Погба да не би да е!? Та той няма НИТО един силен мач срещу отбор от топ 6!?!?!? А е рекордна покупка за световният футбол. Хайде стига аматьорски изказвания.

Рохо бил изчистил в корнер... А ако не беше изчистил, а решил да задържи топката и да му я отнемат, тогава пък "Защо е задържал, а не е играл на сигурно в корнер". Жалко е, да, но шанс. Не е като Погба да си играе волейбол редовно.

Така че при дузпата на Пуул не виждам защо трябва да се обвинява някой играч.

По-скоро може да се обвинят Погба и Мхиатрян при чистите положения, че не успяха да вкарат. Предвид за каква класа се водят тези два играча, колко пари получават и за какви пари бяха привлечени, то се очаква от тях такива положения да вкарват. И въпреки всичко: не бих обвинявал нито един играч конкретно, отново казвам.

А при "засадата" при нашият гол... Моля ви се. Това е от тези ситуации, в които вадиш линийката и пергела и след 80-тото повторение осъзнаваш, че кутрето на играча е в засада и започваш да псуваш съдията как не е успял да го види това. Също много детински кометари. Разбирам да е някаква засада от половин-един метър, та човек да каже: ОК, бутнаха ни! Ама такава ситуация... Детска работа!

Хубав мач, с много напрежение, с много грешки, с положения, с добра игра. Равенството е най-справедливият резултат. Хубаво щеше да победим, но поне вече знаем, че за ВЛ мачове с Пуул повече няма да имаме. Други отбори тепърва ще имат мачове с тях. Скъсихме разстоянието със Сити на 2 т., идва мач с тях, така че няма нужда от фаталогии.

WR2010
15.01.2017 21:24

Така.... значи следя уинъра от няколко месеца и съм ФЕН на МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД. Значи прочетох коментарите от феновете на ливърпул и просто съм потресен колко нагли ставате. *joking**joking*
Не ви стига ,че взехте точка ами и още искате, дори вие знаете че и точка на заслужавате.
Според мен вземете си купете по един билет за англия и идете да стиснете ръцете на погба и мики , защото те ви дадоха мача

ub7
16.01.2017 09:06

срещу уест хям, при гола ма михтарян *smile*))) 20 години по времето на съра 1 дузпа не им свириха*smile*

WR2010
16.01.2017 00:12

Влез в страницата на юнайтед, там някой даде сайт доколкото ги гледах май са всички неща за които се сещам там, погледни ги *smile*

vanko_liverpool
15.01.2017 23:48

Как беее, 3 тъча не им дадоха с/у Стоук, а със Бърнли 2 корнера и игра с ръка на човек от Бърнли центъра на терена...Спестен жълт картон на играч от Евертън-яко рязане !

Red_Till_Dead
15.01.2017 23:24

Кога са ви рязали съдиите ? Дай ми конкретен мач в които сте били ощетени.

WR2010
15.01.2017 23:01

За това че ви помогна по мое мнение за точката, защото мисля че нямахте други доста опасни положения освен дуспата. Иначе да съгласен съм ,че трябваше да му се посочи червения цвят само ,че явно съдията не е видял

Rasho79
15.01.2017 22:57

За кое да се стиска ръка на Погба, за не показания червен картон за бодичека срещу Хендо в нашето наказателно точно преди картона на Ловрен?

WR2010
15.01.2017 22:51

Каквото е заслужено е взето , всичко мина, мача приключи. Според мен, Юнайтед беше по-добрият отбор, но всеки си има мнение, не се опитвам да изтъквам моето, просто го споделям. Доколкото знам тези сайтове са от части о за това

Hazarddddd
15.01.2017 22:46

Може би имахте малко по-опасни положения, но както казах това е нормално след като губите в резултата и то на вашия стадион. Но да кажеш, че Ливърпул не заслужаваха точката е абсурдно.

WR2010
15.01.2017 22:39

Мача за мен беше равностоен, пред нашата врата не липсваха положения , но пред тяхната (незнам колко съм прав ) но мисля че бяха по-опасни . Точно за това казах, че трябва да стиснат ръката на погба и мики

WR2010
15.01.2017 22:36

Незнам защо си останал с такова впечатление, аз просто споменах, че съдиите режат и нас не само вас, или който и да е друг отбор от ВЛ

Hazarddddd
15.01.2017 22:34

В случая ти си нагъл. Първо с нищо не превъзхождахте Ливърпул. След техния гол, най-нормалното нещо, което може да се случи е да ги натиснете. И вие го направихте донякъде, но и пред вашата врата не липсваха положения. Така че заслужаваха точката Ливърпул, а заради тоя скандален гол, (който ти дори не спомена) ще ти кажа, че нямаше да е незаслужено и да бяха взели 3 точки.*smile*

vanko_liverpool
15.01.2017 22:31

Аз ти казах, че са ви подпряли няколко мача, ти след това ми викаш че са ви рязали много преди това,следователно се оправдаваш, че има защо съдиите да ви подпират.Ако не споменаваш, че съдиите трябва да ви връщат, защо казваш че са ви рязали преди това като не става изобщо въпрос за подобно нещо ?

WR2010
15.01.2017 22:27

Ще започна от там, че първо не са 2 мача. Второ , прочетох коментарът си около пет пъти след този твой коментар и май като цяло никъде не споменавам ,че съдиите трябва да ни връщат нещо, камоли с лихви. И трето и това което най вече ми направи впепатление са последните ти три думички ... е извинявай много ама да си измислиш причина и след това да си изкараш изводи за мен не ме радва особено

vanko_liverpool
15.01.2017 22:22

Да, за всички издънки от ваша страна този сезон са виновни съдиите.И айде щом са ви порязали 2 мача, да ви го върнат с лихвите...Типичен селски манталитет.

WR2010
15.01.2017 22:15

Пич, ако дори малко си се интересувал щеше да знаеш,че доста мачове съдиите също са били срещу нас. Все едно казваш че съдиите ни печелят мачовете?! Те сигурно съдиите са ни спечелили 20 титли не играчите .

vanko_liverpool
15.01.2017 22:09

Знаеш ли колко ми пука от колко години не сме ставали шампиони ?! А ти знаеш ли колко години ще са ви нуждни да вземете 4-та ШЛ ? Да не говорим за 5 или 6, за да ни мините.През седмицата казах, че единственият шанс да ни биете е някой от съдиите да си затвори очите.Не бях прав.Това беше единственият начин да вземете точка ,не да ни биете.Но нищо, другия път *wink* Гол от засада с/у Палас(ръка),с/у Хъл и днеска, незаслужен червен за Фегули от УХ...На съдиите явно им е било казано да почнат да правят нещо, барем си направите сезона мааалко по-добър, че пак отиваше на издуй гащи.Но то си пролича че топ 6 максимум, макар със 6 поредни победи.

ssstavrev
15.01.2017 21:51

каква класа бе брат...средняци сте си и вие..ние поне ще се върнем отново на върха..за вас топ 4 ще ви е максимум

WR2010
15.01.2017 21:47

Хаха, ааааа, вярно аз се чудех що толкова мрънка пича. Вярно , че нямаха титла от около 3 десетилетия

Red_Manc
15.01.2017 21:45

Е нека и вие вземете някоя друга точка на Олд Трафорд. Четири поредни победи, хич не беше зле. Голям праз като сте в топ 4, но пак сте с калъфките и 27 годишната мъка продължава. Тежко, а ?

WR2010
15.01.2017 21:43

Пич споко бе, и твои коментари съм чел. От отдавна те знам като фена ма пуул с розови очила.

vanko_liverpool
15.01.2017 21:39

Имаме късмет и че играем изобщо с вас.Вие все пак сте далеч от нашата класа.6-то място си е далечко, да не говорим, че ако не бяха мачовете с УХ,Палас и с нас, щяхте да сте още по далече-на 8-мо.Така че, пак казвам, беше превилегия да играем с вас, а дори взехме точка, макар, че си прав, не я заслужавахме.Все пак вкарахме гол с ръка, от засада и изгониха един ваш играч напълно незаслужено...

persie1992
15.01.2017 21:16

Равенството е справедлив резултат, ама реално последните мачове съдиите си помагат малко или много на Манчестър. Без хейт...

ssstavrev
15.01.2017 22:07

то и за Суонзи имаше дузпа,но нямаше кой да я свири *smile*

sensea
15.01.2017 20:31

И двата отбора могат да съжаляват за изгубените точки !! А ние вече сме на 3 "снукъра" от втория *joking*

Amateur2018
15.01.2017 21:40

*lol**lol**lol* Това беше добро *smile*

Hazarddddd
15.01.2017 20:23

Доволен съм от равенството, но Ливърпул ги резнаха жестоко. Това беше доста голяма засада, а позиционирането на страничния е направо без коментар... Юнайтед може и да бяха малко по-добри след почивката, но и Ливърпул имаха положения, а първото беше напълно равностойно. Така че донякъде заслужено равенство, но след такъв гол, Ливърпул трябва да са много по-разочаровани от това, че не спечелиха.

lilikoli
15.01.2017 20:14

Не мога да повярвам фелайни как се включи. За 10 минути направи повече от колкото Погба за цял мач. Яко се е надъхал. Колкото до погба всеки път като си направи нова прическа играе като куц кон. Ливърпул без Мане не са същите и ако ги бяхме напънали от по-рано с тая смешна защита шяхме да ги бием с 2-3 гола разлика

StGerrard
15.01.2017 20:12

Могат ли да накажат Погба за това душене по запис? Съдията мисля че не го видя, а беше душене и сваляне на земята без топка, така че чист червен според мен. Просто не ми е много ясно тва правило с наказанията по запис, ако може някой по-запознат да обясни. Мерси.

mitkoddk
15.01.2017 22:02

Той си беше наказан. Получи жълт картон.

skivur
15.01.2017 20:36

Нз,обаче едва ли резултата щеше да е 1:1 ако Погба беше получил картон който заслужаваше за дузпата.За нарушението срещу Хендерсън явно пак не е заслужавал,айде стига.Няма място за оправдания нали?Не исках да го пиша или да излиза,че се оплаквам,но това е факт.Както и да е.

lilikoli
15.01.2017 20:16

А фирмино могат ли да го накажат за грозното му изпълнение накрая ?

Wolf1
15.01.2017 20:12

Нали знаеш, че ако баба ми беше мъж, щеше да ми е дядо. Факт е, че бяха дупки и двамата, може би мача щеше да мине в друго русло. Големи виновници са и Мики, и Погба. Но пък и Ливърпул имаха няколко много чисти положения. Говоря безпристрастно. Важното е да продължим с победите в другите мачове. Топ 4 не е далеч.

mitkoddk
15.01.2017 20:07

Явно това за феновете на Юнайтед е тотално превъзходство ! хаха

bengami
15.01.2017 20:07

Защо трябваше да почнем да играем в последните 5 минути? Защитата на тия им беше мембрана, а ние не се възползвахме. Вайналдум е жена. Може ли такъв непохватен удар да нанесеш в 90 минута. Милнър с основна позиционна грешка при гола, вместо да пази Ибрата, той ми покрива гредата. А съдията първото му правилно решение дойде в 90 минута, когато даде 2та жълти картона на Ерера и Фирмино. Явно си подкрепяше Юнайтед. То не бяха 3 спестени жълти картона, на кюне.ца Погба, на Мартиал за симулация и на лайно.то Рууни, който направи опит за счупване на крак. А картоните на Ловрен и Вайналдум дори не заслужават коментар. Чисти единоборства, но чернодрешкото свири смешни фалове, от които дойде и 1 от 3те опасни положения за Юнайтед. Всяко докосване им се свиреше фал. Пълно безобразие. Съдиите последно време, особено английските са за обезглавяване на кладата. От нашия отбор мога да отлича Миньоле, Ловрен, Лалана. Статичен Ориги, почти безполезен, онова положение, където си спечели топката и бяха 2vs2 я отигра като типичен дървар. Плах Арнолд Шварценегер, но на него му е простено. Първи мач, Клопо директно го хвърля в битката. и макар да изглеждаше, че Юнайтед владее положението, всъщност е заблуда, защото имаме повече положения от тях. Като цяло закономерно равенство.

mitkoddk
15.01.2017 20:06

55% Ball Possession 45%
9 Goal Attempts 13
5 Corner Kicks 7
17 Fouls 13
3 Goalkeeper Saves 2
491 Total Passes 404
23 Tackles 28

mancityyy
15.01.2017 20:04

специално тая засада влияе на играта точно толкова колкото и несъществуващата засада дето свириха на руни 3 мин преди тва при удара дето миноле спаси. гола не падна от това центриране така или иначе. нас евертън ни убиха от бой само че като гледах пуул те едвам и те водят топката горките...погба и мхитарян им подариха точка и двамата бяха абсолютно трагични. заедно имат сигурно поне 30 загубени топки като единия направи дузпа а другия пропиля 3 положения. ерера игра силно ибра си вкара дежурния гол и фелайни противно на очакванията се включи добре

mancityyy
15.01.2017 20:15

моу извади грешното крило за да пусне мата. марсиал не играеше лошо а арменеца беше скандален. първо ерера го изведе сам срещу миноле и се заблуждавате че го затвориха отдясно само защото милнър(не кой да е а милнър който е уникално бавен) го затвори с 5 метра преднина за мхитарян...уникално бавно отигра положението чисто негова грешка си е че не я вкара. после ибра го изведе сам и до него имаше 3ма червени само че той реши да се бави до момента в който вече нямаше правилно отиграване. защитниците на пул се бяха върнали а ъгъла му беше много малък вече да я бие. отделно като го изместиха на лявото крило нямаше едно правилно отиграване. всеки път посягаше с един и същ финт да тръгва и винаги му я отнемаха.

Luxury
15.01.2017 20:08

За арменеца не съм много съгласен, но за Погба си напълно прав.

Man7united
15.01.2017 20:06

Мхитарян не беше въобще зле

CFC_H_A_Z_A_R_D
15.01.2017 20:00

Не съм гледал мача с изключение на първите 10 минути.Иначе този Х дойде в най-подходящия момент.Когато пак тръгваме да набираме скорост.Жалкия Сити също загуби мххммм(от юношите на Евертън*lol**lol**lol*) сега само Арсенал да се спънат някъде и нещата стават почти идеални.

Wolf1
15.01.2017 20:00

Не съм доволен! Исках единствено победа, но все пак незагубихме! Добър резултат само за другите от топ6.

RMCF_1902
15.01.2017 19:59

Закономерно равенство!

Wolf1
15.01.2017 20:14

Долния коментар беше към теб*smile*

mitkoddk
15.01.2017 20:10

ааааа .. и във фаловете нали? *smile*

sakata_97
15.01.2017 20:07

Във владението на топката има предвид ;d

MemphisDepay
15.01.2017 20:05

Голът беше подарен *lol*.Първо Phil някакви трикове прави пък после Погба незнае къде се намира *lol* *lol* *lol*

mitkoddk
15.01.2017 20:04

В кое ???

Wolf1
15.01.2017 20:03

Абе чак тотално, иска ми се и на мен. Бяхме по-добрия отбор, но Ливърпул също си имаше шансовете. По скоро закономерен резултат. Гледаме напред.

MemphisDepay
15.01.2017 20:01

Какво закономерно ле брат *lol*.Юнайтед тотално ги надиграха ....

Man7united
15.01.2017 19:57

Много кофти е равния в такива дербита, мамка му - все едно не се е играл мача, ще се помни 1 седмица.. Друго си е да биеш.

nph7tisho
15.01.2017 19:56

Офф пак от засада да вярно ,че бяхме по слабите ,но точно по такъв начин да ни вкарат гол..

skivur
15.01.2017 19:55

Имаше засада на валенсия,но това не ни оправдава.Затворохме се и им дадохме шанс да вкарат

ub7
15.01.2017 19:52

за тия пари - толкоз- лупане към фелайни*smile*

GSW
15.01.2017 19:49

Ааа незнаех аз си мислех че има още 17 кръга до края, еее да им е честито на Челси в такъв случай...

ponchini
15.01.2017 19:52

Хахахаха, евалата! И мен много ме дразнят като почнат да коронясват 3 месеца по-рано!

Bitten
15.01.2017 19:42

Засада *lol*

mitkoddk
15.01.2017 19:59

Т.е. при паса към този който центрира де *smile*

Man7united
15.01.2017 19:55

Да бе имаше, моя грешка, ама е заслужено равенство.

Bitten
15.01.2017 19:54

Не бяха 43. 1 засада си беше ама си я имаше. Стига сте си слагали главата в торбата когато е за нашия отбор. Щото ако пуул бяха вкарали такъв гол щеше сега да си скубеш мустака и да крещиш ЗАСАДА на всеки в радиус от 1 км от теб. Валенсия беше в засада. Факт. Честито за точката и на двата отбора.

mitkoddk
15.01.2017 19:53

Ами имаше си засата, при центрирането. Защо ти да не си сляп? *wink*

Man7united
15.01.2017 19:43

43 засади

GSW
15.01.2017 19:40

Айдеееее хейтъри къде стеее животнииии

Chelsea_bs
15.01.2017 19:48

Така е, но както отбелязаха други твои колеги, да нямаш победа срещу големите отбори, означава, че не би трябвало да имаш претенции за върха.

Frostmourne
15.01.2017 19:48

Нали знаеш,че току що подарихме титлата на Челси?

GSW
15.01.2017 19:46

Нали знаеш че 1 точка е повече от 0!

Chelsea_bs
15.01.2017 19:45

Нали знаеш, че този резултат е убийствен и за двата отбора?

Wolf1
15.01.2017 19:40

Даааааа! Чакаме втори!

Luxury
15.01.2017 19:45

Съмнявам се, но добре, че изравнихме, защото не заслужавахме да загубим.

ponchini
15.01.2017 19:38

До коментар [@comment 1946587] от [@user Velichko1914]:

*lol* Поредния безмислен коментар, абе пич тия лафове да не ги взаимстваш от Димитър Пенев?

Bitten
15.01.2017 19:38

За жалост Погба днеска точно, когато трябваше да е скала, се оказва най-слабата част от веригата. Жалко, но няма какво да се оплакваме. По-добрия отбор на терена до момента са пуул и заслужено ще си спечелят ако нещо не се промени в края.

GSW
15.01.2017 19:35

С влизанети на Фелайни мача наистина приключи. Слаб мач срещу слаб Ливърпул. С тази безидейност не заслужаваме топ 5.

CFC_Forever
15.01.2017 19:32

Моуриньо да вземе да направи няколко трансфера в офанзивен план, че с тази игра и тези играчи 6-то място изобщо не им е сигурно.

ub7
15.01.2017 19:31

мн тичане и нищо инересно

Wolf1
15.01.2017 19:30

Тоя сезон бихме ли сериозен отбор, като изключим Тотнъм. И може би Лестър, но са бледо копие от шампионския си сезон. Един Арсенал надиграхме тотално и загубихме 3те точки в края. Всичко друго ни разкри и продължава да ни разкрива. Днес сами улеснихме противника. Няма психака за такива мачове. Отново прегоряхме.

norwich_ajax
15.01.2017 19:28

Ливърите дават мнооого сериозна заявка за титлата ако неска спечелят което като гледам как върви мача е 99% сигурно. Имат и домакинство на чукотките.

Double_De
15.01.2017 19:51

Аха продължавай да мечтаеш. Днес юнайтед тотално ги надиграха, да бъдат благодарни пул че погба се прави на волейболист днес иначе и точката щеше да им е много.

Velichko1914
15.01.2017 19:26

Поне другите уроци от Манчестър като се приберат от Ливърпул може взай.мно да си ближете раните. Хахахахахайахахайай. И да сънувате как Биитълс ви бият у дървените глави с китарите.

sensea
15.01.2017 19:22

До този момент Юнайтед създават впечатлението ,че не знаят какво да правят в атака....ако стане...

sensea
15.01.2017 19:12

Не знам дали Михтарян и Марсиал не изпортиха положенито на мача !!!

Man7united
15.01.2017 18:57

До коментар [@comment 1946567] от [@user ponchini]:

Че какво направиха другите 10, титла ли спечелиха?!

Luxury
15.01.2017 19:17

Мата не е бил в групата, а се подготвя да влезе в игра!?

ponchini
15.01.2017 19:06

Не, не са, ама се предполага,че със 100 милионния трябва много да дръпнат, а всъщност нищо. Да го продават този и да налага постоянно Мата, да вземат Обемаянг или някой добър нападател и това е.

Luxury
15.01.2017 18:56

До коментар [@comment 1946559] от [@user Man7united]:

Знам, че си му фен и защитник номер 1, но айде по - кротко с обидите, става ли? И да, виждам го твоя любимец колко ни "прави" играта, да не говорим, че пропиля 100% гол.

Luxury
15.01.2017 19:44

Хубаво, вкара победен гол, признавам си.

Man7united
15.01.2017 19:35

А ония път като вара за 2:1 в 85 минута, къде беше?

Luxury
15.01.2017 19:14

Благодаря ти, че ми каза, за да знам.*wink*

Velichko1914
15.01.2017 19:12

Казва се 100% - война положение а не гол. Паляк

IvailoGeorgiev
15.01.2017 18:53

Единия покорява Англия, другия покорява трансферните рекорди. За съжаление обаче и двамата са пълни дупки днес.

RMCF_1902
15.01.2017 18:52

Поне за мен няма съмнение, че Юнайтед е по-добрият отбор на терена, но заради глупостта на Погба и малоумните пропуски отново на Погба и Мхитарян Ливърпуул водят.

sakata_97
15.01.2017 18:51

До коментар [@comment 1946543] от [@user lilikoli]:

Пахахах измислена дузпа,то това ако не е дузпа какво е,обвинявай Погба,не съдията

Red_Manc
15.01.2017 18:50

Дузпата си беше 100%-ва. Погба се отличава в големите мачове с... прическа.

Daley_Blind
15.01.2017 18:49

Бяхме по-добрия отбор през това първо полувреме, но нямахме късмет да отбележим. Иначе Ливърпул никакви ги нямаше до дузпата.

lilikoli
15.01.2017 18:49

Напраео нямам думи тея дървари лузърите един пас не могат да скалъпят и водят, дано никога не вземат титла тия смотаняци

Luxury
15.01.2017 18:48

Балончето в поредно дерби е кръгла нула, но на Моуриньо едва ли ще му присветне да го изкара и пусне в игра Мата..

Man7united
15.01.2017 18:52

За Джоунс няма ли да кажеш нещо или той не струва 100 милиона и не заслужава вниманието ти?

Man7united
15.01.2017 18:51

Грешката е моя - Мата е в групата, но за другото си е ясно.

CFCLondon
15.01.2017 18:50

Как по-точно да изкара 100млн играч ? Заради тази сума пари, Погба не трябва да мърда от терена...

Wolf1
15.01.2017 18:45

Дузпата е калитарка, но е 100%. Да не говорим за душенето от Погба в наказателното на Ливърпул. За жалост напрежението му дойде в повече.

Amateur2018
15.01.2017 18:41

До коментар [@comment 1946543] от [@user lilikoli]:

Приятел, по-чиста дузпа от това няма накъде

Luxury
15.01.2017 18:40

Няма файда от това дърво Погба. Моуриньо да го изкарва и да пуска Мата в игра, че да се опитаме да спечелим точка.

Luxury
15.01.2017 18:46

Напълно съгласен. Именно затова бях твърдо против привличането на този смешник. Само за бройка е на терена и да си покаже новата прическа..

ponchini
15.01.2017 18:44

Погба отъждествява Гуардиола в ролята обаче на полеви играч. И двамата са пълни смешници, и двамата някакви много милионни личности,а в действителност абсолютно посредствени играч/треньор. Бахти калъфите!

Luxury
15.01.2017 18:39

До коментар [@comment 1946543] от [@user lilikoli]:

Не разбирам какво ревеш, след като дузпата е 100% - ва?

Chelsea_bs
15.01.2017 18:38

До коментар [@comment 1946543] от [@user lilikoli]:

Дузптата я има бе, пале.

sensea
15.01.2017 18:36

С този опит за душене ПОГБА СЕ ПОКАЗА КАТО ГОЛЯМО ЖИВОТНО....

Luxury
15.01.2017 18:36

Признавам, че заслужаваше жълт картон, който съдията му спести.

norwich_ajax
15.01.2017 18:34

олеее ужас стратегият на Моуриньо да е играе за 0:0 отиде в боклука ? ами сега ?*sick*

Luxury
15.01.2017 18:34

Ще играем за 1:1.*lol*

RMCF_1902
15.01.2017 18:29

Погба за момента е големия грешник за Юнайтед!

Amateur2018
15.01.2017 18:28

Чиста дузпичка, за съжаление. От ей такива малоумни грешки този сезон изгубихме много точки.

Luxury
15.01.2017 18:29

Малоумна грешка, дошла от най - скъпият футболист в света и историята..Нямам думи!

Luxury
15.01.2017 18:28

Балона изпусна първо 100% гол, а след това им подари дузпа.. Браво, браво!

Bitten
15.01.2017 18:09

Едно линкче на Български много ще ми помогне, ако има кой да даде едно.

sakata_97
15.01.2017 18:01

Стартовия състав на Ливърпул нещо не ми харесва,със този състав нямат големи шансове за добър резултат,Клайн,Матип,Коутиньо,Мане все важни и основни играчи за Ливърпуул ги няма без Коу,който е на резервната скамейка

Luxury
15.01.2017 17:59

Дано се получи хубав мач, в който по - добрия отбор да спечели. Надявам се това да е Юнайтед.

RMCF_1902
15.01.2017 17:56

Дано се получи хубав мач с много положение и голове и пред двете врати и нека по-добрият отбор победи!

Ordinary
15.01.2017 16:29

Уинър , защо няма тема за мача Евертън - Сити ?

simvol_bg
15.01.2017 16:28

Уинър, уинър... Матип дори не е в групата, доколкото знам.

harvester16
15.01.2017 17:10

Ами не е да, не само Матип ами и Клайн не е в групата, а Коутиньо не е сред титулярите. Не знам откъде я вадят тая информация уинър-ите!