\"Еврофутбол\" е новият партньор на БФС и националните отбори
Това стана ясно на пресконференция днес в зала "Триадица" на Гранд хотел "София". На нея присъстваха Боян Найденов, Николаос Арсенопулос и Мариела Замфирова – управители на "Еврофутбол" ООД и Борислав Михайлов – президент на БФС.
След като родният оператор прие поканата на Българския футболен съюз, двете страни приключиха успешно преговорите, които полагат основите на първоначално тригодишно партньорство. Финансовата подкрепа, която оказва букмейкърската къща влиза директно в бюджета на БФС и ще се изразходва за развитието на БФС и националните отбори – подготовка, лагери, възстановяване, приятелски срещи, премии и т.н. Допълнително, отделно от предвидения бюджет за следващите години, лицензирания български букмейкър е подготвил 200 000 лева за премии, ако българският национален отбор се класира на Европейското първенство в Полша и Украйна през 2012 година.
С подписването на настоящия договор "Еврофутбол" продължава, но най-вече надгражда и превръща в устойчива практика, социално отговорната си политика в подкрепа на българския спорт. Само за сезон 2009/2010 "Еврофутбол" ще финансира футбола в България в размер на 1,5 милиона лева.
В тази сума влизат партньорствата с: БФС и националните отбори; Професионалната футболна лига, като основен спонсор на първенството на България - "А" и "Б" групи; генералното партньорство на "Суперкупа Еврофутбол – България"; ежегодното спонсорство на турнира "Юлиан Манзаров"; организирането и финансирането на турнира по плажен футбол за аматьори. Не на последно място тук попадат и средствата за заставки по време на футболните срещи в отделни телевизии, които плащат отчисления към отборите и така "Еврофутбол" финансира футбола в България под още една форма.
"За мен няма нищо по естествено от това, българският букмейкър да бъде партньор на българския национален отбор и БФС. Всички знаят, че в този момент на тежка финансова криза трудно се намират партньори, затова още веднъж изказвам своето задоволство от факта, че така добре се разбрахме с "Еврофутбол"..." каза господин Борислав Михайлов.
В отговор управителят на лицензирания букмейкър Боян Найденов отбеляза:
"Аз също искам да изкажа своето задоволство от постигнатото партньорство. Ние продължаваме да развиваме и спонсорираме всички големи спортове в България. Искам да пожелая успех на българския национален отбор по футбол в следващите срещи."
Срещу финансирането на БФС "Еврофутбол" получава правото да използва наименованието "Официален партньор на българския Национален отбор по футбол", както и производни съкращения – например: спонсор на българските национали, партньор на българския националния отбор по футбол, партньор на българския футбол на национално ниво и други, както и да използва логото на БФС във всички свои маркетингови и комуникационни дейности.
БФС ще засвидетелства партньорските си взаимоотношения като футболисти на националния отбор се включат в благотворителната инициатива "Избери да спортуваш" на "Еврофутбол". Тя е част от социалния проект "Печелиш и помагаш" на компанията, която ще започне през септември т. г. и ще осигурява средства за реновиране на спортни площадки.
Партньорството между "Еврофутбол" и БФС става факт и благодарение на участниците в игрите на букмейкърската къща. Преди седмица тя приключи една от най-големите анкети в страната, с която пожела да проучи общественото мнение относно това, кои професионални първенства и спортове трябва да бъдат подкрепяни финансово от "Еврофутбол". В допитването взеха участие точно 11 099 души, като 53,4% от тях смятат, че "Еврофутбол" трябва да подкрепи националния отбор по футбол за мъже.
Извън посочената по-горе сума от общо 1,5 милиона лева, за сезон 2009/2010 "Еврофутбол" планира да отдели традиционните средства за развитието на други видове спорт - Българската федерация по баскетбол, Българската федерация по волейбол, международния лекоатлетически турнир "Павел Павлов", турнири за аматьори по пейнтбол, "Спортист на годината" и мн. др. Както винаги до сега, и през новия сезон "Еврофутбол" ще изразходва по-голямата част от комуникационния си и маркетингов бюджет за спонсорската си политика и благотворителна дейност и по-малко за реклама.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
Регистрация