Уникален мач! Лудогорец поведе с 2:0, но допусна пълен обрат срещу Арсенал (видео)

23:33
Уникален мач! Лудогорец поведе с 2:0, но допусна пълен обрат срещу Арсенал (видео)

Лудогорец загуби от Арсенал с 2:3 на стадион "Васил Левски" в среща от четвъртия кръг на група А от Шампионската лига.


Главен арбитър на двубоя бе холандецът Бас Найхуис.

 

Първата опасна ситуация бе за гостите от Лондон. В осмата минута те осъществиха бърза атака отляво Куклен изведе Йозил, който стреля от 7-8 метра, но Борян без проблем спаси.


Лудогорец отговори подобаващо и в 12-ата минута българският шампион откри резултата. Орлите получиха право да изпълнят пряк свободен удар отдясно в половината на Арсенал. Вандерсон центрира отлично и Кафу препарира Оспина.


И когато артилеристите все още не се бяха окопитили, българският шампион нанесе втори удар. Кафу развинти Гибс в наказателното поле на Арсенал и подаде отлично към непокрития Клаудиу Кешерю, за когото не бе проблем да вкара от два метра за 2:0.


Арсенал върна едно попадение в 20-ата минута чрез Гранит Джака, който се възползва от пас на Йозил. При центрирането на германеца обаче останаха сериозни съмнения дали топката не е напуснала терена с целия обем.


Последва натиск на англичаните, но Лудогорец контраатакуваше доста опасно. Все пак в 42-ата минута Оливие Жиру изравни след неразчетено излизане на Милан Борян и удар с глава.


До края на полувремето орлите отново можеха да поведат, но Козмин Моци не успя да засече добре топката след центриране от корнер.


Втората част започна по-спокойно в сравнение с първата. И така бе до 63-ата минута, когато Лудогорец организира брилянтна контраатака. Марселиньо подаде великолепно наляво, към Кешерю, който продължи към Вандерсон, бразилецът стреля добре по земя, но Оспина спаси.


Само 120 секунди по-късно Вандерсон бе изведен зад гърба на централните защитници на Арсенал, но не успя да реализира очи в очи с Оспина.

В оставащите минути двата отбора не рискуваха и ситуации пред двете врати почти липсваха, но лондончани успяха да стигнат до победен гол в 87-ата минута на Месут Йозил.

 

Арсенал записа своята победа номер 100 в Шампионската лига.

 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

stefanBG111
02.11.2016 14:26

Страхотно представяне от Лудогорец, нито един БГ отбор не би направил това, което направи Лудогорец. Левски и ЦСКА щяха да се напикаят, след като са паднали с 6-0 първия мач и въобще нямаше да играят толкова смело втория мач. Имаме шанс за 3 място и продължаване в Лига Европа. Точно в такива мачове срещу такива съперници Лудогорец се учи. Някои злорадстват и завиждат на Лудогорец, защото техните любими Левски и ЦСКА не са тук. Вторите вече не съществуват, тези които се смятаха за истински Цесекари от деца обърнаха гръб и не се опитаха да помогнат на истинския си отбор и веднага преминаха от някакъв хибрид, носещ името ЦСКА, а всъщност това е отбора на Литекс Чавдар Етрополе. През годините се наслушахме и видяхме гафовете на Левски и ЦСКА, ето от тази сурова действителност страда футбола ни и затова нямаме национален. Всичко дойде от управниците, но и феновете тъпи до болка не направиха нищо.

Rezors
02.11.2016 12:04

Лудогорец не може да си позволи повече да разчита на Данчо, Дяков и Моци в големите мачове. Дадоха много на този отбор и това трябва да бъде отчетено, но вече не са за големи мачове. Годините и класата им си казва думата, днес те бяха най-слабите звена, поздравления за Светльо, че излезе и си призна за грешката. Двама в защита и полузащитник за наложителни за следващата година, дори смятам че един заместник на Кафу трябва да бъде привлечен през зимния трансферен прозорец, ако приемем, че той напуска лятото. За вратар също трябва да се помисли. В момента Лудогорец има парите и името да привлече може би когото си поиска от Източна Европа. Няма смисъл да се подиграва за простотии като липсата на българи в състава, пуснете си мача между Наполи и Бешикташ и вижте колко турци има в състава на вторите. Един. Не ми излизайте с глупави писания, че турците са вкарвали отбор всяка година в ШЛ, те са 80 милиона, така че със сигурност има много повече футболисти там, отколкото в България.
Лудите са на прав път, единствено трябва да продължат по него.

1_9_1_4De_na_Ce
02.11.2016 14:05

Все още не отписвайте тези славни ветерани!!!*whistle*

simi91
02.11.2016 11:56

Колко ли още пъти ще видим играч на български отбор сам срещу вратаря да пропуска?!

PRI_A_TEL
02.11.2016 10:29

Пожелавам финал за Лудогорец в ЛЕ срещу Юнайтед...

PRI_A_TEL
02.11.2016 10:19

С два съдийски гола биха да...Единия гол на Арсенал бе след излязла топка извън терена, ситуация при която съдиите явно са слепи, втората уникална грешка бе при явната засада на Йозил, не знам колко трябва да е сляп съдията, след като е точно на линията на защитата, първата такава засада я отсъди и беше прав, втората реши да не вдигне флагчето...Подобни съдийски бригади в ШЛ не заслужават дори да получават мач от предварителните кръгове...

Hazarddddd
02.11.2016 12:03

Не знам дали топката излезе, но знам, че трябва да изглеждаш повторения на гола на Йозил, защото няма никаква засада.*smile* Иначе наистина много жалко за изпуснатата точка. Щяхме да имаме леко предимство срещу Базел, защото щеше да ни устройва и резултат като 2:2(приемаме, че двата отбора ще загубят последните си мачове). Въпреки това, ако играят както в този мач, ще бият Базел.

ogi999
02.11.2016 09:01

Мачове като този показват с колко класи над всички в БГ е Лудогорец. Мисля, че всички мислещи хора са наясно кои ще е шампион на БГ тази година, а на-вероятно и следващите поне пет години предвид развитието на Лудогорец.
Всеки разумен бизнесмен за нищо на света не би инвестирал нищо в отбори като Левски, ЦСКА, Ботев и други отбори с малумни фенове и проблеми от всякакъв характер.

mutd4ever1878
02.11.2016 08:47

Много добра игра на Лудо,но грешката на вратаря ни прецака всичко.

sviliev
02.11.2016 01:31

Но както и да бе завършил мачът днес, най-голямото предизвикателство за Лудогорец си остава предстоящия мач с Базел в София. Всичко е в краката и главите на футболистите на българския шампион, при победа със сигурност отиват в Лига Европа напролет. А смятам, че дори и с тази защита, там, с малко повечко шанс, могат един полуфинал да стигнат например. Не виждам някой отбор, който да ги превъзхожда драстично, както например Арсенал и ПСЖ.

dexter
02.11.2016 15:28

О ужас, имаш два минуса, а сега де, кой е другия *lol**lol**lol**lol*

sviliev
02.11.2016 01:46

Преди да ми цъкаш минуси, защото предполагам, ти си бил, се осведоми за регламента *wink* При равни точки се гледат директните мачове, а ако Лудогорец бие Базел, ще завърши с 4 точки, спечелени срещу швейцарците (приемаме, че ще паднат в Париж). Дори и Базел да победи Арсенал в последния кръг и да има по-добра голова разлика накрая, при равни точки българският тим ще е трети в крайно класиране, заради предимството в директните мачове. Други въпроси има ли, че мисля да си лягам?

dexter
02.11.2016 01:35

И кое точно му е сигурното, при положение че следва гостуване в Париж *nerd*

Mesut_Ozil11
02.11.2016 01:06

Честита ни победа и шапка свалям на Лудогорец за играта която показаха срещу нас. *beer*

qdReniq
02.11.2016 00:51

Браво на Лудогорец евалаааааа,първия гол на арсенал излезе топката ,носъдията блеее на аут линията.Със съжаление го казвам ,но българите в отбора на Лудогоц +Моци вече издишат и то не за първи път,трябва по качествени футболисти на мястото им.

lilikoli
02.11.2016 00:45

Наистина много жалко за Лудогорец изиграха много добър мач. Феновете на Арсенал трябва да признаят, че отборът им с нищо не превъзхождаше този на Лудогорец днес даже бяха по-слаби от тях през второто,но класата и опита си казват думата. Пожелавам им успех срещу Базел, защото са единственият стойностен и добър отбор в България в момента.

djarata
02.11.2016 00:17

Жалко,жалко...някакво проклятие има върху капанци..

nikolaigalata
02.11.2016 00:00

Не знам какво толкова му харесват на Дяков ,че и го викат в националния . Че и там е капитан . Много слаб играч . В Лудогорец имат много по-добри от него . Един Сисиньо ще го засенчи ако е на неговото място .

stan_the_great
01.11.2016 23:56

Заздравят ли с 1-2 качествени защитника отбора, могат спокойно да се борят и с подобни отбори в Шампионска лига. Сега още е рано, но до 2-3 години нещата ми се струват, че ще са наистина на супер ниво в този клуб. След завършване на базата, парите е логично да се инвестират предимно в качествени и по-скъпи трансфери. Напред и нагоре-идва мачът на истината за лудите през ноември срещу Базел!

kristianoooo
01.11.2016 23:55

Поредната изключително глупава загуба...*erm**erm*

nikolaigalata
01.11.2016 23:50

1. Добро представяне на Лудогорец.
2. Най-после смениха вратаря .И той направи една грешка ,но е много по-добър от Стоянов .
3. Дяков и Минев показаха че са слаби отново , особено Дяков заради това че задържа много топката и противника му я взима . Както стана и при последния гол .
4. Незнайно защо Дерменджиев държа до 80-тата минута Кешеру , след като се видя още в 60 тата че го няма на терена. Беше се изморил вече.
5. Още едно необяснено действие на Дерменджиев . Защо не си извърши смените ? Направи само една единствена в 80-тата минута. Въпроса остава завинаги без отговор .

sviliev
01.11.2016 23:48

Много жалко, резултатът е несправедлив. Лудогорец направиха най-добрия си мач досега в ШЛ, и при двете си участия. Бе удоволствие да се гледа как български отбор стои равностойно, че на моменти дори и надиграва отбор от топ 4 в Англия. Ако имаше отбор, който заслужаваше повече победата, това бе Лудогорец. Този път издържаха физически, което ме изненада приятно, но допуснаха голове в много неподходящи моменти и пропуснаха две стопроцентови ситуаци. Лудогорец е голяма класа на контри, сигурно в момента в Европа има не повече от 15 отбора, които да ги превъзходт на този елемент.

wengerout
01.11.2016 23:46

Направо ми скъсаха нервичките тези лекенца и по едно време започнах да се питам не е ли по-хубаво Лудогорец да ни го надъни едно хубаво, за да паднат малко на земята. Отново виждаме стария Арсенал през Ноември, Венгер най-вероятно нищо не е променил.
Адски измъчена победа, срещу отбор от А ГРУПА. Абсолютно нищо показано и ако това не беше любимият ми отбор, да съм викал 100 пъти за Лудогорец, които ги надиграха...
Много ще е интересно следващите мачове с Тотнъм и Юнайтед да видим какво ще се получи, не вземем ли поне 4 точки, то и този сезон е отписан. Венгер има силата да омагьосва много заблудени душици, които след 10 победи бързо му прощават и идва февруари или ноември и те се връщат в реалността, но през останалото време бързо забравят.
Всеки сезон имаме серии с по 8,9 поредни победи, когато се подписват договори с играчи разочарования като Уолкът или Венгер подновява, точно защото трезвата преценка се губи. За малко Лудогорец да ги върнат в реалността.

За Лудогорец мога отново само да кажа шапки долу. Не спечелиха, но отново играха футбол и показват, че имат класа и, че с по-слабички отбори имат реални шансове, например в ЛЕ.
Искрено им пожелавам да стигнат до там и пролетта защо не да направят един фурор там, според мен имат силите.

Kireto1232
01.11.2016 23:55

Евала ти правя за коментара *wink*

Amateur2017
01.11.2016 23:45

След всеки обрат боли, особено на собствен терен, но... хубавото е, че и Базел паднаха. Така че надеждите са ЛЕ се запазват

RoSKo0o0
01.11.2016 23:42

Тъй, де... споко, хора! Случва се! Случва се да ни режат съдиите в групите на ШЛ. Случва се Канада и други страни да ни взимат златните мини за стотинки, случва се да изнасяме храната 1-во качество в чужбина, случва се да сме чуждопоклонници, случва се да не знаем кога е създадена България или кой е създал писмеността ни! СЛУЧВА СЕ!

RoSKo0o0
01.11.2016 23:38

Айде, пак да ни порежат съдийте и оправданието си е "еми, случва се"... така е, но не на нас, все на другите *smile* Айде със здраве, гордея се с Лудогорец, но съм прекалено разчоварован, че да дам обективно мнение... ама случва се, нали така...

Ginekologaa
01.11.2016 23:45

нормално

sundza
01.11.2016 23:36

Честито на Арсенал и браво на Лудогорец! Точно за това представяне говорех, а малко не стигна и за повече.

Ginekologaa
01.11.2016 23:33

Трябва да се стегне защитата на Лудогорец изпуснаха 3т с Базел и поне 1т от Арсенал

sundza
01.11.2016 23:29

Месуууууут, голям е, това отиграване е за учебник.

mitko1010
01.11.2016 22:47

Не беше зле първото полувреме. Нищо ново няма да се случи, ако Лудогорец падне. След мача всеки играч се прибира в жилището си с луксозна кола, докато истинският фен е разочарован след поредната издънка. Когато Лудогорец играе срещу Големите в Европа, губи. Какво толкова не им достига? Кога най- накрая българските фенове ще бъдат зарадвани? Ами, да ви кажа, няма да е скоро. Затова ви препоръчвам да следите изявите на любимите си клубове и ако намерите време, да отскачате до препълнения с псуващи, неграмотни и рушащи наркоманизирани, недоразвити тийнейджъри за поредната загуба на някой български отбор- юнак, додрапал до лигата на богатите. *sleep*

Rezors
01.11.2016 22:46

Тия "турци сте" ли скандираха?

sundza
01.11.2016 23:32

Мача на истината ще е този с Базел. И се очертава като много напечен. Дано си го вземат.

nikolaigalata
01.11.2016 22:37

Аз спечелих мангите . Гол-гол го играх . Който ме е послушал да му е честито и да почерпи. Който не е , другия път .

ivanrealmadrid1
01.11.2016 22:31

квото и да си говорим според мен при 2:0 трябваше да се затворят или поне да не рискуват толкова с атаките, друг такъв шанс едва ли ще имат

rekontra
01.11.2016 22:30

Марсел не играе добре.Според мен на почивката трябва да бъде заменен.

rockytoo
01.11.2016 22:09

Смешници са националите, ама като бяха по-добре миналите години пак същото.

Rezors
01.11.2016 22:12

Което по-точно беше същото? Аз доколкото знам на мачовете, в които са играли играчите, раздаващи се до последна глътка въздух, трибуните са били пълни. Какво сравняваш в момента?

Rezors
01.11.2016 22:09

До коментар [@comment 1934409] от [@user Amateur2017]:

Дано. Сега тоя гол ме притеснява. Нито трябва да ги надиграват, нито да се прибират в глуха защита, а да изиграят тактически правилно мача. Ще гледаме, ще видим.

rockytoo
01.11.2016 22:05

Арсенал хайде обърнете ги тези "Българи юнаци" дето се вика по трибуните, но в отбора има 3-4 българина и вие превърнахте всички чуждени в Българи дори и юнаци и най-вече, че са част от националният ни отбор "Лудогорец", защо тези които викат "Българи юнаци" не го показват по време на мачовете на истинските национали и не пълнят стадиона???

rockytoo
01.11.2016 23:36

Фен си на Юнайтед от години. ама тайно искаш Лудогорец да бият *lol**lol**lol* LUL Челси и Юнайтед в момента да не са за Арсенал случайно, че дето играят в ШЛ? Честита победа на всички фенове на Арсенал!!! *beer*

petko9305
01.11.2016 22:37

Ако Лудогорец и Ман. Юнайтед играят финал в ШЛ, то кого ще подкрепиш? Аз ще съм за Ман. Юнаютед, но въпреки това, тайно ще си мечтая Лудогорец да спечелят, защото са български отбор. И мен не ме интересува колко чужденци играят в Лудогорец, защото това е клубен отбор, а не национален. В Ман. Юнайтед повечето звезди са чужденци... но въпреки това стадионът им е пълен и имат много фенове по света.

ivanrealmadrid1
01.11.2016 22:30

абе пуяк, кви песни искаш да имат разград, като отбора им последните 5 год е на това ниво, напълно нормално е

rockytoo
01.11.2016 22:29

Прав си, ама тези скандирания ме дразнят много.

Magic_man1892
01.11.2016 22:19

Лудогорец играе красив и атрактивен футбол.Отбора се развива правилно и е единствения български тим ,който играе в евротурнир.Нормално е хората да искат да гледат отбори като Арсенал ,ПСЖ и др.В Англия като има по 3ма англичани в един отбор всички отиват да ги подкрепят на стадиона.А на наще юнаци от националния какво да им гледаш ..просто не ми се коментират тези!

rockytoo
01.11.2016 22:15

Знаем, че нашият национален отбор не е стока, но ме дразни факта, че не фенове на лудогорец ги подкрепят на стадиона и им викат "Българи юнаци", защото нищо друго не могат да измислят не знаят нито една песен на лудогорец дори не знам дали имат такива ха-ха.

rockytoo
01.11.2016 22:13

Единствените отбори които подкрепям е локалният отбор на града ми и този който ме запали по футбола. И никога не бих викал за Лудогорец.

petko9305
01.11.2016 22:11

По всяка вероятност и ти щеше да викаш като всички, ако беше там, но не си.

Rezors
01.11.2016 22:10

По твоята логика трябва също така да подкрепяме и Лудогорец? Отделно от всичко останало ти май не разбираш защо хората не подкрепят "националите"?

AC_Milan_92_45
01.11.2016 22:10

Ключова дума, ОТБОР, нашето е всичко друго, ОСВЕН отбор. Къде виждаш ти отбор, 11 играча не правят отбор, ОТБОР е много повече от сбирщина играчи, които дори не искат да са на терена. Да играха със сърце, но да не можеха е едно, ма да не им дреме, да не си дават зор, а как се избира националния да не коментираме, това не е за подкрепа, трябва да се покаже на перуки и прочия, че това не е футбол нашето, а докато вие ходите на мачове, на него не му дреме, будалите са тука, всичко е наред

rockytoo
01.11.2016 22:08

Един отбор се подкрепя и в добри и в лоши дни. Лудогорец ги видяхме срещу големите отбори и сега Арсенал ще им напълнят кошницата!!

Rezors
01.11.2016 22:08

Щото такива няма, а са смешници, които не спират да се излагат? Примерно?

AC_Milan_92_45
01.11.2016 22:07

На мачовете на националния важи правилото, като ще се излагате, излагайте се сами, нас не ни търсете. Те ще ходят да пълзят по терена, пияни, на*бани и какво ли не, ние ще плащаме да гледаме тая паплач

Rezors
01.11.2016 22:04

Лудогорец кърти! *lol* Сега не трябва да си пускат кафяво в гащите, да играят както сега и всичко ще е 6.

krasi233
01.11.2016 21:53

Най-голямата мърша са сложили да коментира мача*cards*

j_mourinho
01.11.2016 21:38

Ами всичко друго, освен победа за Арсенал е изненада.Очаквам и доста голове, но да видим.

Amateur2017
01.11.2016 21:36

[@link http://livetv.sx/eng/eventinfo/461461_ludogorets_arsenal/]

С каквото пожелаете - мача!

Barca_BG
01.11.2016 20:31

И на мен ГГ ми се вижда най логично, в предвид защитата на Барса, едва ли ще издържат без да допуснат гол, а с това атомно нападение няма начин и да не вкарат.

nikolaigalata
01.11.2016 20:16

Залагайте го мача на гол-гол. И двата отбора да отбележат гол и печелете манги на воля .И после почерпете .

Amateur2017
01.11.2016 21:23

Колко хилядарки заложи?

scouser_pool
01.11.2016 20:34

Дай някоя от твоите много спечелени хиледарки , че за да заложа и да взема и аз мангите*lol*

Crissstiano
01.11.2016 20:22

Айде бе брат, цял ден стоим с 1000 лева в ръка и чакаме да кажеш какво да правим.

stefanBG111
01.11.2016 18:05

Добре всеки има право на избор и аз не мога да променя този избор, но поне някакво уважение че е Български тим покажете, нима за вас футбола се върти само в София и между Левски и ЦСКА, и аз съм фен на Барселона от 2002 година, но ако играят срещу наще, независимо дали са Левски или ЦСКА ще подкрепя Българското, защото съм Българин, а не Испанец или незнам си къв още. Цялата тази омраза към Български отбор, само защото не е Левски или ЦСКА е наистина разочароващо и доста глупаво от народа, но като сме проста нация, вдигаме се на война кога играят Левски и ЦСКА, а се продаваме на партиите за кебапчета и бира.

Amateur2017
01.11.2016 18:52

Ти май или не можеш да разбереш какво ти говорим или отказваш да разбереш? Няма испански, английски и пр. клубни отбори. Има там някакво си географско съвпадение и това е. Щом в "испански" отбор играят аржентинци, уругвайци, хървати, германци, бразилци и какви ли не, а треньори са им холандци, германци, италианци, бразилци, англичани, то това не е "испански продукт" (или английски, германски, италиански и пр. Да не ми се хванеш за националностите пък сега). Единствените отбори, в които играят испанци, англичани, българи, германци, това са националните. Там вече се говори за това, че българинът ще подкрепя българите, а испанеца испанците. Ако свиркаш за Испания в мач България-Испания, тогава е странното и неприемливото. Тук вече говорим за националности и към коя националност принадлежиш Клубните отбори... КОРЕННО различно нещо са. И тук не говорим, че бих подкрепил Юнайтед понеже мразя Левски (да кажем. Всъщност, от БГ първенството никого не подкрепям и никого не мразя понеже просто не го гледам), а защото обичам Юнайтед! То... как да ти кажа! По твоята логика, тъй като си българин, трябва да покдрепяш САМО български отбор. Без Барса, Марса! Нали си българин в крайна сметка? Не си каталунец, че да подкрепяш някакви си там каталунци на 2500 км. от теб, да ги гледаш, да те е яд, да се радваш и пр. емоции. И държа да подчертая - дадените като примен отбори са съвсем случайни и ги използвам в името на примера, а не да казвам колко са тъпи Барса, колко са велики Юнайтед, колко мразя Левски и колко обичам ЦСКА. Отново казвам: нека не бъркаме понятията "национален отбор" с "клубен отбор".

red_valio
01.11.2016 17:27

Ако наистина това е защитата на Арсенал, Лудогорец има шанс поне да вкара гол, а може и два. Обаче с тази своя защита може и пак да получат шестица (но не от тотото, а от Артилеристите ).

nph7tisho
01.11.2016 17:15

Едно 2-2 ми се върти в главата.

bitter_kas
01.11.2016 21:18

Главата ти се върти ако си прекалил с алкохола и това нереално 2:2 пак започнахте както преди предния мач едва ли не Лудогорец ще бият Арсенал и ще се класира за осминафиналите...мислете трезво преди да пишете простотии и после трябва да ги четем

Amateur2017
01.11.2016 15:28

Успех на момчетата! Не очаквам чудеса, но винаги ще се надявам да направят изненада.

stefanBG111
01.11.2016 15:18

Искам да попитам някои Български фенове на Арсенал, ако в Шампионска лига играеше Левски или ЦСКА и вие сте им фенове, кого щяхте да подкрепите, просто ми е любопитно.Иначе успех на наще довечера, имаме нужда от подкрепа, а не от хейтърски и злобни коментари. Идете тогава празнувайте Хелоуин с американците. Ние сме Българи, а не Англичани или Американци забога, но сегашния народ е глупав и не се учудвам на това.

sundza
01.11.2016 22:18

Много ми е интересно ти колко би подкрепил споменатите два отбора, ако играят в евротурнирите. Точно ти, като знам какви са ти коментарите относно тях. Проумей, че когато си фен на даден отбор ти си му фен и точка. А повечето от нас са фенове на Арсенал много преди да сме чували за Лудогорец. И сега според теб ей така щракваме и забравяме това?! Няма как и дори ти ще го проумееш някой ден, когато достатъчно дълго си бил фен на отбора си. Към момента е разбираемо, че няма как да го осъзнаеш с кратката си "кариера" във фенството. Все пак отчети, че повечето от нас пожелаха добра игра и достойно представяне на отбора ти (които към момента са факт). Очакваме все някога подобни пожелания и от теб, родолюбецо!

Kireto1232
01.11.2016 18:01

Точно ,това е клубен футбол ,аз гледам Ливърпул от 2000 година и като играха с Лудогорец бях за Ливърпул ,но когато играха с Левски ,бях за Левски щото това е отбора който най-много харесвам *smile*

Pechenqgata
01.11.2016 17:05

Много добре казано *beer*

Sweetspot
01.11.2016 16:52

Само ще ти кажа, че ЦСКА и "Левски", ако играеха в ШЛ всеки мач стадиона щеше да е пълен независимо с кого щяха да играят и нямаше да има място за фенове на другите отбори

Amateur2017
01.11.2016 16:50

Не бе, приятел. Имам чувството, че такива дискусии се водят преди всеки мач на български отбор в Европа. Не е редно да сравняваш голяма футболна сила като Испания с малкото футбоно джудже България. Испания редовно класират испански отбори (4, а в последно време и 5), не им е чуждо това нещо ШЛ (или ЛЕ), печелят ги турнирите, всичко точно. Така че много ясно, че ще се освиркват. Както и в Англия фен на Юнайтед никога няма да свирка за Арсенал, Челси, Тотнъм, Лестър, а какво ли остава за Ливърпуул и Сити. Същото важи и за техните фенове. Но отново - Англия класира редовно по 4 отбора. Германия и те, Франция, Италия. Докато при нас е национален празник НЯКОЙ отбор да влезе в ШЛ. За някои от хората е национален празник и когато бием Португалия в приятелска среща. Та ми е ясно каква е идеята на въпросният СтефанБГ111 - тъй като рядко се класираме из ЕКТ, трябва да подкрепяме българското. И съм съгласен по принцип. Но когато Лудогорец заиграе с любимият ми отбор, тогава вече нещата се променят. Както му се казва, аз подкрепям Юнайтед от 10 години преди да създадат Лудогорец, ама ще свиркам за Лудогорец. Няма как да стане. Същото важи и за Реал, Арсенал, Барса и пр. с Лудите. Но за съжаление, някои хора бъркат "национален отбор" с "клубен отбор" и сливат двете. Така че в днешният случай, за Лудогорец съм. Отпаднат ли от групите в ЛЕ и ако се срещнат с Юнайтед там - тогава вече ще викам с пълно гърло срещу тях. Елементарно е *smile* Подкрепяш отбора, на когото си фен от дете (както и сам си го написал). Обикновено тези отбори са националният отбор и някой клубен (който не е за дължително да е български).

bitter_kas
01.11.2016 16:00

Каква е тази фикс идея,че като са Български отбор и трябва всички да ги подкрепяме....Аз живея в Испания и когато играе Барселона,феновете на Реал Мадрид искат те да паднат и обратното.Големи националисти се извъдихте,а оставяме турски партии да влизат в парламента и да вземат важни решения за Българския народ...Както и да е аз съм фен на Арсенал от 1995 година и грам не ми пречи да ги подкрепям срещу Лудогорец,фен съм и на Левски,ако играеха те щях да съм за Левски защото съм Левскар по рождение,така че спрете да казвате кой за кого трябва да вика и да подкрепя всеки си има мнение и гледна точка

putopalo
01.11.2016 15:42

И цскату са милитари,нали са отбора на армията,а-у.Уточнявай се поне малко,Шизо🤓

gL_Manekena
01.11.2016 15:39

Правилно, тяхния Арсенал играе всяка година в ШЛ.Ама сега пак някой ще каже същите глупости - защо трябва да правим Лудогорец национална кауза, като дори в отбора има предимно чужденци... Бла бла.Всеки си има право на избор, неможе да промениш мнението на хората колега.

1_9_1_4De_na_Ce
01.11.2016 15:36

Със сигурност щеше да има раздвоение, но все пак аз бих бил за милитаристичните..*ball*