Меси блести на "Местая", Барса бие с дузпа (видео)

19:19
Меси блести на "Местая", Барса бие с дузпа (видео)

Отборът на Барселона измъкна победа с 3:2 при гостуването си на Валенсия в дуел от деветия кръг на Ла Лига, който ще се запомни с много грешки на съдията и много драматични моменти.

 

Успехът дойде с дузпа в 92-ата минута, реализирана от Лионел Меси. Преди това Лео беше открил резултата в 22-ата минута, а съдията сбърка и не видя засада на Луис Суарес при попадението. Прилепите обърнаха срещата с два гола - на Мунир Ел Хамдауи (52') и Родриго Морено (56'). Каталунците се сдобиха с трите точки след точни изстрели на Суарес (62') и Меси (92' - дузпа).

 

Капитанът на Лос кулес Андрес Иниеста получи контузия в началото на мача и има частично разкъсване на връзки в дясното коляно след първоначалните прегледи. Бяло-черните имат сериозни основания да недоволстват от неполучена дузпа в 32-ата минута.

 

След тази среща Барселона ледер във временното класиране на първенството с актив от 19 точки, а прилепите сана 15-а позиция с актив от 9 пункта.

 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

selection
24.10.2016 20:52

Да добавим играта с ръка на Пике срещу Гладбах, при която му беше спестен жълт, след фала срещу Азар му се падаше втори ьълт.Барселона нямаше да вземат победата в Германия..

MaLkO_LuD94
23.10.2016 22:24

До коментар [@comment 1932761] от [@user djarata]:

И мачът да завършеше наравно пак сме шампиони ти математика учил ли си или *wonder*

djarata
23.10.2016 22:58

Ти въобще май не ма разбираш какво имам предвид...нагло детенци си ти..

MaLkO_LuD94
23.10.2016 21:39

До коментар [@comment 1932694] от [@user djarata]:

Да бе какви сте такива наглеци и аз нямам думи честно *wink* Слабо да сме станали с такъв гол шампиони не помня Ибрата да е вкарвал на финал *joking* Виж разликата в точките и тогава говори с какъв гол сме станали шампиони *beer*

Barca_BG
23.10.2016 18:11

Аз пък друго се чудя, как ги помните всички тези ситуации 😀

ComsteR
23.10.2016 17:47

Говориш ни за Перси, червеният на Суарез срещу Атлетико къде беше? Ръката на Пикр срещу Хихон- чиста Дузпа и втори жълт. Червеният на Торес го имаше?? Отмененият гол на Бейл??? Това е точно за миналият сезон.

MaLkO_LuD94
23.10.2016 17:55

Ти говориш за Перси не аз аз просто ти изкарах факти от същия двубои които така удобно си ''забравил'' *thumb_up* Червеният на Торес си е 100% И всичко това което изброи е без значение тъй като не е повлияло на крайният резултат хващаш се за тези неща защото няма за какво друго *cigarette*

MaLkO_LuD94
23.10.2016 17:28

До коментар [@comment 1932527] от [@user ComsteR]:

И от къде са тия 6 точки Бонус я ми обясни че не разбрах *wonder* Само при равенството с Виляреал 2-2 дузпата е от значение и благодарение на нея печелим точка от другите дузпи не сме спечелили абсолютно нищо как изчисли 6 точки не знам *lol* Кога не е било толкова явно има и други статии за това кой подпират в Ла Лига да не ги публиквуам да видиш каква е разликата и в коя полза *thumb_up* Миналият сезон само Роналдо имаше 5 удара без топка в Ла лига да ти припомня ли колко пъти го изгониха *wonder*
А да ти припомням ли всички ритници и настъпвания на Пепе, Марсело, Арбелоа, Рамос и тн... които са оставали незабелязани в Ел Класико *wonder*
И как така всички се сещате за червеният картон на Перси а никой не се сеща за 2-те спестени дузпи в първият мач за отмененият редовен гол на Меси или за това че Перси трябваше да е изгонен много по-рано в срещата *wonder* И вие имате много аванти срещу посочените от теб отбори така че не виждам какво се оправдаваш *wink*

djarata
23.10.2016 19:31

Ей малкия с такава Засада станаахте шампиони през 2010.Или си забравил гола на Ибрата ?...

MaLkO_LuD94
23.10.2016 18:44

Ама голът който ви донесе ШЛ го подминаваш иначе за мача с Бетис спориш *joking*

ComsteR
23.10.2016 18:37

Хахахах с Легия ни били бутнали, кое? Двойният рикошет преди гола на Марсело ли? Е за много имаш да се хванеш *lol**joking**lol*

MaLkO_LuD94
23.10.2016 18:23

Какво да ти кажа 0-4 *wonder* Показваш ми Суарес нещо което Роналдо направи на 5 пъти през миналия сезон как така това е червен картон а 5-те удара на Роналдо не са *wonder**joking* Аз също мога да ти извадя много ти много добре знаеш със Легия и Борусия също ви бутаха в ШЛ *wink* Да не забрави и какъв гол вкарахте на Атлетико на финала от 1 м засада *wink*

ComsteR
23.10.2016 18:14

Ясно ми е, че и вятър да духне е дузпа хахахахах. Не зная за Балак, знам за влизането с двата крака на Абидал малко преди червеният и хандбала последвал след това. Кажи за Бетис нещо, че май си забравил, че не водехте тогава а? Много още мога да вадя, така че 2-3 дни да не ти стигнат да ми отговориш. Кажи ми само за трите ви дузпи срещу Хихон, които бяха от смешна по-смешна а червеният за Пике и дузпата за Хихон я нямаше. Дузпата ви срещу Сити преди 2сезона отново я нямаше. [@link https://m.youtube.com/watch?v=NQTVrawZQHY] тука няма нищо?

MaLkO_LuD94
23.10.2016 18:07

Абе и аз мога да изкарам много дузпи които не са ни дадени и срещу Атлетико и Малага в началото на миналия сезон още и други има *wink* Прочети коментар 79 на Barca_BG човека много точно си го е казал *thumb_up* Стилът ни е такъв че предизвика нарушения и червени картони и имаме играчи които знаят как да използват това *thumb_up*

MaLkO_LuD94
23.10.2016 18:02

Ама странно как така пак не помниш първият мач с Челси и дузпата която не ни дадоха срещу Анри която трябваше да е с 2-ри жълт за Босингва не помниш и спестеният втори жълт за Балак за удар през лицето на Алвеш *wonder* Как така забрави тези неща как забрави по какъв начин изгониха Абидал ? А това че още в 6-тата минута играч на Челси игра с ръка в наказателното им поле *wonder* Как все ги забравяте тези неща *wonder*

ComsteR
23.10.2016 18:00

Срещу Гранада странно къде забрави дузпата срещу Бензо?!? Срещу Селта ни теглиха едно рамо, а срещу Севиля си забравил предишните 2-мача когато ни отмениха чист гол и дузпа пак не ни дадоха?!? Пак ти казвам, не твърдя, че нас не ни подпират, но не е толкова осъзаемо и явно КАПИШ?!

ComsteR
23.10.2016 17:56

0-4 биете, до дузпата резултата и минутата е 0:0 34минута, БЕТИС СТОЕШЕ СОЛИДНО!!! аз казах от 2000 година колко подпирани сте, то Суарез терен не трябваше да помирисва след лактите и ритниците срещу дюшеците. За теб специално ще ти припомня, мачове които си сънувал може би. Червените картони за Челси(Бабайаро,Дрогба и Дел Хорно) а това, че Йовебро си призна, че е ощетил Челси не го помниш?

MaLkO_LuD94
23.10.2016 17:51

Прав си там бием 0-4 ам ако я нямаше дузпата сигурно падахме *thumb_up* А гола с който бихте Гранада помниш ли го или този с който бихте Селта *wonder* Ами умишленото настъпване си е директен червен картон а аз се сещам за поне 3 такива на Марсело, Арбелоа и Пепе естествено също така и удара с Лакът на Карвальо в лицето на Меси при спряна игра все неща които са ненаказани обаче не ги споменавате защото така ви е удобно нали все пак трябва да сте ощетените *joking* Е с Милан си ни подпряха с този отменен гол но щом стигнахме да се върнеш на мач от преди 10 години прави си изводите *cigarette* Вас също са ви бутали не един и два пъти срещу Севиля и особено срещу Валенсия *thumb_up*

ComsteR
23.10.2016 17:40

Публикувай ги!!!!Бетис при 0-0 ги резнаха с нереално смешна дузпа, след дузпата Бетис се предаде а стоеше отлично. Настъпвания хахаххайа, дай като играе твоята Барса, другите отбори да излизат по търлъци на терена? А щом си вадим чак толкова стари рани, кажи нещо за Милан(2006), отмененият гол на Игуин, засадата на Милито и дузпите ви срещу Севиля и Валенсия?

ComsteR
23.10.2016 17:20

А фенове на Юнайтед ми обясняват кой колко е подпиран не върви, след Саф ги няма авантите от реферите а и Уеб се отказа.

Barca_BG
23.10.2016 13:58

Всеки един голям отбор във Европа малко или много е побутван от съдиите, въпроса е че това побутване е достатъчно на Барса за да печели купи. За това са помнят толкова и тея съдийски грешки. Ако даден отбор бъде бутнат примерно на четвърт финала и в последствие отпадне от турнира никой няма да помни тази грешка, но ако го спечели винаги се почва подарена титла и тн. А никой не отчита факта, че Барса конкретно, когато взима ШЛ доминира много очетливо над останалите отбори.
Да се върнем на темата за дузпите, според Вас не е ли нормално срещу отбор който владее 70% топката и почти не стреля извън наказателното поле а търси разигравания вътре в него, да се извършват по голям процент нарушения?
И как може да говорите за подарени титли в Испания като последно време се нагледахме на резултати от рода на 3:0 6:2 4:0 5:0, сигурно пак съдиите са били в основата им.
Да Ви пропомня ли, че в най слабия ни сезон последните години ни беше отменен чист гол последния мач срещу Атлетико, който ни правеше шампиони, ама това никой не го споменава.
Българското лицемерие няма граници.

MaLkO_LuD94
23.10.2016 14:15

Именно истината е че заради стилът си на игра Барса е отбор който е често подпиран но и често порязван но разбира се всички виждат и помнят само как ни подпират *cigarette*

crip1
23.10.2016 13:55

Не мога да разбера защо повечето се опитвате да изкарате, че едва ли не сме нямали късмет при съперниците миналата година.Факт е, че имахме. Обаче това за първа година се случва, от 1/8 до 1/2 финал да ни се падат все приемливи.Барселонци тъничко се опитват жалкарската и те да го направят, че едва ли не е тенденция.Има ли смисъл да правя сравнания от 2013 например на съперниците? Много добре знаете СЪС СИГУРНОСТ, че НЕ СТЕ играли с по-трудни отбори.

MaLkO_LuD94
23.10.2016 13:05

До коментар [@comment 1932467] от [@user djarata]:

Е казах ти гол от засада ама прав си когато е във ваша полза не е нечестно *thumb_up*

Reyes_de_Europa
23.10.2016 12:32

Не е по темата, но относно прословутия жребий на Реал в миналото издание на ШЛ, може би единствено Волфсбург беше по-слаб отбор, въпреки че те играят типичен немски футбол и не бяха толкова слаб отбор, както изглежда отстрани. Те нямат история, но през последните години спечелиха дори и титла, взеха и купата, а записаха разгроми над Байерн и Дортмунд и отстраниха Манчестър Юн преди да стигнат до мач с Реал. За осминафинала беше ясно че ще е съперник от втора урна защото Реал си спечели групата, където междувпрочем игра с ПСЖ. Имаше и по-лесни варианти от Рома като Гент, Динамо Киев и др. Вече като полуфиналист беше ясно че за да се вземе купата трябва да се победят два от трите съперника Сити, Байерн и Атлетико. Този път се падна Сити, но преди два сезона се падна Байерн и като цяло ние с баварците имаме 22 сблъсъка в Европа и нито един не е на финал, винаги ни се падат доста преди финала, даже и на осминафинал сме ги срещали, даже и в група. А пък Сити отстраниха ПСЖ, за което ние нямаме вина, както нямаме вина че Атлетико за пореден път отстраниха Барса и отстраниха Байерн. На финала ние за трета поредна година ги спряхме и май-никой друг освен Реал не може да ги спре в Европа. Така че не ми говорете за лек жребий защото с късмет в жребия може примерно да издрапаш до полуфинал, но не и да спечелиш турнира защото ще трябва да се победят и силни отбори за да се спечели трофея. Предишни сезони ние имахме доста по-тежки жребии, ама тогава никой не каза че нарочно нагласят Реал с най-силните. Играли сме в група с Милан, Дортмунд и Локомотив Москва, играли сме и в група със Сити, Дортмунд и Аякс, играли сма на осминафинали с Юнайтед, Арсенал, Ливърпул, Ювентус, Байерн ама когато е срещу Реал е окей и няма нищо нередно да ни се падат най-силните отбори ама веднъж да се падне приемлив жребий и се почна една кампания, а най-активни са феновете на отбора с три подарени от съдиите ШЛ и с поредица подарени титли в Испания след поредица от дузпи и червени картони за противника. Спечелете титлата в Испания с разлика от десетина точки, бийте ни два пъти и никой няма да каже че е незаслужена независимо от дузпите и картоните, ама вие печелите с 1 или 2 точки титлата и при това съдийство във ваша полза и в ущърб на Реал е ясно че съдийския фактор определя шампиона.

MaLkO_LuD94
23.10.2016 13:12

Е ето че вие не победихте силни отбори но спечелихте турнира т.е. с късмет става *thumb_up* Единственият силен съперник който срещтнахте беше Атлетико и то на неутрален терен и то в мач в който съдията ви помогна да завършите наравно за да биете на дузпи *beer* Ама моля ти се на нас историята ни я пишат съдиите *beer* Когато не могат да ни спрат ще има и дузпи и червени картони така е и да се пукаш от яд това е положението *lol* Ти не си нагъл не *joking**joking**joking**joking**joking* Вие сте най-ощетеният отбор на планетата да ви ожали човек *joking* Вие искате хем вас да ви бутат здраво хем другите да ги режат за да имате шанс за титлата *lol*

Crissstiano
23.10.2016 12:01

Е Барса и Байерн как щяха да станат шампиони след като отпадад от Атлетико или на финала щяха да ги бият?

MaLkO_LuD94
23.10.2016 13:56

Ами не просто вкарвате гол от засада и се опитваш да изкараш че пак сте ощетени в тази ситуация *joking* Я провери дали някой от Атлетико не мига да ви дадат дузпа *lol* И Барса и Реал ги бутат просто едните си признават другите не едните се събират по 10 човека да хейтят другите не *thumb_up*

Crissstiano
23.10.2016 13:45

Хах ами какво да даде бе? Сега от засада минахме на няма нарушение 😁. Безтитлието води до 32 и 11!

MaLkO_LuD94
23.10.2016 13:32

Ако има един съдия който да каже че това е дузпа аз ще спра да гледам футбол *beer* Ако за теб всяко задържане е дузпа значи спри да ми отговаряш просто *thumb_up* Редовно си ви бутат разликата е че когато го правят ние обикновено си мълчим а когато бутат нас се вижда вие какво правите *thumb_up* Безтитлието до там води *cigarette*

Crissstiano
23.10.2016 13:23

Е то си има стопкадри на ситуацията. Себе си или мен лъжеш? А за задържане в наказателното няма какво друго просто да се даде!

MaLkO_LuD94
23.10.2016 13:04

Напротив Рамос е задържан в момента в който вече е в засада а и другото което е такива задържания има на абсолютно всеки корнер или фаул така че дузпа за такова положение няма кой да свири както се видя и засада няма кой да ви вдигне печелите си така трофеите и после ревете че подпират Барса *beer*

Crissstiano
23.10.2016 12:31

Първия мач сещаш ли се как го взехте с Атлетико? Нашият гол с тях, ако не беше зачетен, трябва да има дузпа, защото Рамос е задържан преди да излезе в засада!

MaLkO_LuD94
23.10.2016 12:20

Отпадат от Атлетико заради загубите на Калдерон Атлетико са много силен домакин за никого не е тайна *thumb_up* А на пича над теб мога да му кажа че и вие не ги бихте по честния начин *wink* Също така че Арсенал и Ман Сити са доста класи над Рома и Шалке *thumb_up*

Barca_BG
23.10.2016 11:07

Като чета коментарите в тази статия и си мисля, че бъдещето на България е обречено.

ogi999
23.10.2016 10:33

Нищо ново под слънцето.....подпрели брутално каталунците, че това е най-нормалното нещо. Дано се отделят и да си правят първенство на Каталуния, където ще ги подпират по-малко.
Жалко, че при такива футболисти са толкова зле, но перхидрола и маймунските номера до тук водят....

Luxury
23.10.2016 10:21

Първо гол от засада, а след това и дузпа в последните минути – нищо ново!

z9bmv
23.10.2016 09:50

Бутаи те го пак напред сас тези дузпи меси да може нещо да вземе тази година големия 4еп..............

z9bmv
23.10.2016 09:43

сефте така бият винаги messi блести със дузпи браво

simi91
23.10.2016 06:18

Сякаш някой единайсет годишен фен на GTA SAMP е писал темата...

BerbaTheBest
23.10.2016 03:05

Бутнаха ни този мач, така е, няма какво да се извиняваме. Но на мен ми е по-странно как някои хора твърдят, че Барса купува съдиите (когато свирят нещо в наша полза, което не се случва толкова често спрямо всички грандове), а нямат проблем с наредения жребий на Реал (там нещата са чист късмет). Значи в това, все да теглиш на елиминациите все най-слабия възможен противник няма нищо съмнително, но 4-5 (даже ако искате 10-15 ги кажете, пак са малко за сравнението) отсъждания в твоя полза (нещо, което се случва при всички топ-отбори във всяка една лига - Юве, Реал, Ман. Юнайтед и Сити, Челси, Байерн) си плащаш яко на съдиите, така ли? *lol* Стига, моля ви се, това е адски несериозно и нагло...

Banditos
23.10.2016 03:03

Искам всеки мач така да печелим в 90 минута с дузпа,да умират на мъка всички бели фенки *lol*

red_valio
23.10.2016 00:14

Отново нередовен първи гол на Барса- Суарес видимо пречеше на вратаря да види топката! Да не говорим и за неотсъдената дузпа след това за изблъскване с ръце за Валенсия , но двата испански гранда така са свикнали от години - във всеки напечен мач да им се помага ! Не е случаен и факта , че Барселона и Реал имат най- голям процент победи в Европа за последните 20 години ( според мен съдиите се грижат за това ).

Crissstiano
23.10.2016 00:09

Срамна работа! Бутането е ясно и миналата година си ги направиха шампиони, ама как така се тоя Майенко им се пада на завързаните мачове не знам?!?

djarata
23.10.2016 12:12

Хахахаха ейй момче ,я се осъзнай малко.На Реал „жребия” ви виновен ,че не може да елиминирате Атлетико по-честния начин..Да то е много трудно всяка година да играеш с Арсенал на 1/8..Циркаджии..

MaLkO_LuD94
23.10.2016 11:55

Няма какво да ме информираш в статията дето съм ти пратил си пише всичко 7 несъществуващи дузпи от които сме спечелили 1 точка останалите които 14 дузпи не виждам защо ги коментираш при положение че си ги има *thumb_up* Не ти ли е по странно че срещу Атлетико е свирено само 1 дузпа при положение че техният стил е да са всички в наказателното поле *wonder* А това че Рамос не се спира да прави дузпи не виждам защо трябва да е проблем на останалите отбори *thumb_up* Мога да ти кажа че с вашият жребий и Барса и Байерн щяха да станат шампиони даже и Юве сигурно *thumb_up*

Crissstiano
23.10.2016 11:49

Ето сега аз малко да те информирам. От предния сезон до сега дузпи в полза на: Барселона-21, Реал-7, Атлетико-6, дузпи срещу: Барселона-1,Реал-7, Атлетико-1, всеки сам може да си направи изводите! И да, Атлетико бяха по-силни от Барса, Ман Сити от ПСЖ и Волфсбург от Юнайтед.

MaLkO_LuD94
23.10.2016 11:27

В събота Барселона счупи рекорда за най-много получени дузпи в историята на Примера дивисион. Каталунският тим вече има 19 удара от бялата точка. "Синьо-червените" събраха цели 8 пропуска от 11-те метра, но всъщност изпортените дузпи са 6, тъй като към изпуснатите се причисляват и две, от които след това падна гол. В единия случай се стигна до автогол, а в другия всъщност Лионел Меси подаде топката встрани и Луис Суарес реализира. Най-четеното спортно издание в Испания Marca потърси мненията на двама бивши съдии - Оливер Андухар и Рафа Гереро, за да анализират 19-те дузпи. Според тях 7 от 19-те дузпи не са справедливо отсъдени. Още в първия кръг при гостуването на Атлетик Билбао Дел Серо Гранде греши и дава дузпа за каталунците, която Меси пропуска. Втората сбъркана дузпа според съдийските експерти е на "Рамон Санчес Писхуан". Неймар бележи дузпата заради игра с ръка на Беноа Тремулинас. Въпреки гола Барса губи с 1:2. В 17-ия кръг Виканди Гаридо подпира "лос кулес" с дузпа при успеха с 4:0. Неймар пропуска, но в крайна сметка се получава автогол. В 27-ия кръг срещу Райо Валекано отново Гаридо греши и посочва бялата точка. Луис Суарес изпуска дузпата. Кръг по-късно в Ейбар съдията Ундиано Майенко незнайно как вижда ръка на Иван Рамис, а всъщност топката се удря в гърба на защитника. Меси бележи за 0:3, а срещата завършва 0:4. В 30-ия кръг на "Ел Мадригал" Санчес Мартинес също греши, след като вижда нарушение на Серхио Асенхо. Неймар бележи от дузпа, а мачът завършва 2:2. Последната съдийска грешка за дузпа на Барса е именно събота срещу Спортинг Хихон. При резултат 4:0 Клос Гомес вижда фал на Огнен Вранеш. Неймар бележи, а крайният резултат в 6:0. Да се информираш малко за дузпите които са ни дадени че много те боли *thumb_up* Да то определено Волфсбург, Рома и Ман Сити са много по-добри от Барса, Байерн, Атлетико и Арсенал *joking* Добре че Лудогорец е могат да излаязат от групата че единият ви съперник щеше да е ясен от сега *lol*

Crissstiano
23.10.2016 06:50

За миналия сезон не говори с 30-те дузпи и 20-те ви червени картона. Преди Рамос да е в засада е задържан, което е дузпа, ама на нас не ни свирят чисти, за разлика от вашите! Виж последната година колко дузпи са ви дали и колко срещу вас и направи същото за Реал! С Атлетико пак не свириха 100 % дузпа срещу вас. За жребия какво да ви кажа. Защо не играхме с Юнайтед, ПСЖ и Барса? Ами защото отпаднаха от по-добри отбори и се изправихме срещу тях!

Banditos
23.10.2016 03:25

Колко гола от засада имахте миналия сезон, дори гола на Рамос в ШЛ беше от засада, съмнително лесния жребий е друг въпрос

Manchester4o
22.10.2016 22:27

Те такова бутане не бях виждал,гол от засада,отменана дузпа за Валенсия,спестен 2 жълт на Бускетс и гол от дузпа извън добавените 2 мин. продължения*joking* пълен цирк беше тоя мач от страна на садията

Stratievv
22.10.2016 21:27

Сега искам утре Реал да се издънят и да гледам сеира на феновете на Барса и Реал как се избиват изпод статиите , хахахха.

danail7
22.10.2016 21:14

Я си мълчете разни хейтърчета и вървете да си лягате при майките си. Стига сте плюли по чужди теми, ами си гледайте мачовете и коментирайте Вашите ОТБОРИ...*devil*

Amateur2017
22.10.2016 21:10

Не гледах мача, но като чета мненията какво излиза: феновете на двата най-подпирани отбора в Примера се надпреварват да (до)кажат кой е по-подпиран. *smile*

IvailoGeorgiev
22.10.2016 20:43

Няма какво да се лъжем, подпряха ни ! Ако не беше съдията, нямаше да вземем мача.

Greenwich
22.10.2016 20:37

Поредна крачка на Барса към трета поредна Ла Лига. Меси е извънземен,Суарес е голям,а феновете на бялото недоразумение,създадено от каталунци,които ако знаеха какво ще излезе,никога нямаше да го създават,са гейове.

Futbolfen
22.10.2016 20:36

предпочитах да паднем от колкото иниеста да скъса коленни връзни, жалко за него и за барса *cry*

Futbolfen
22.10.2016 20:27

100 % дузпа късмет извадиха валенсия, че се разминаха само с 3 гола, 2:6 е реалния резултат *tongue*

Uigtfri
22.10.2016 20:15

И аз съм на мнението, че съдията ни даде едно рамо в този мач, но със сигурност не е било целенасочено, за разлика от съдийството в мачовете на един друг отбор, което си е откровено тенденциозно. А и Валенсия с нищо не ни накара да смятаме, че са заслужавали точката. Играха затворено през почти цялото време и разчитаха на контраатака, при все че играха срещу ужасно несработена защитна четворка на Барса. Да не говорим, че ако Ракитич беше вкарал на полупразна врата в началото на второто полувреме, мачът свършваше. Мисля си и че имаше засада при втория гол на Валенсия, а дузпата е повече от кристална. Така че феновете на бялата кочина от Мадрид, налазили статията, и най-вече онзи изветрял голтак с цифричките, могат да изпият една студена вода и да ни гледат от третото или четвъртото място.

crreal
22.10.2016 20:34

Да казваш че от Майенко не е целенасочено е трагедия пич, при друг го приемам но той им помага във всеки втори мач който им свири.

sakata_97
22.10.2016 20:22

Чеп Гуардиолчо и ти ли си изказа жалкото мнение,благодаря,ама нямаше нужда,по-добре се скрий до другия мач на отбора ти,че след такова явно подпиране е по-добре да не се изказваш,че си смешен*confused*

MaLkO_LuD94
22.10.2016 20:11

До коментар [@comment 1932346] от [@user sakata_97]:

То се вижда на кой какво му пари 10 човека сте се изсипали за пореден път в тема на Барса да хейтите пък вас като ви бутат си мълчите и всичко е ток и жица *beer*

stan_the_great
22.10.2016 20:03

След тази пародия от Майенко, която разигра като рефер, просто не искам и гласче да се чува, ако подпрат следващия месец в някой мач Реал Мадрид. Просто е трудно да се започнат и свършат всички грешни негови решения. Само, ако ми кажете, че нямаше една 100000% дузпа след нарушението на Умтити.. още не мога да осмисля случилото се и този неадекватен паляк, наричан рефер.

CFC_H_A_Z_A_R_D
22.10.2016 19:59

Оспорван мач!!!Да определено имаше няколко решения в полза на Валенсия които не бяха взети.Ама определено има мачове в които и Реал биват подпирани.Даже Атлетико миналия сезон им пуснаха едно леко рамо.Байер причината да играят 1/2 финал в ШЛ беше рефера който отмени чист гол на Мората.Общо взето големите отбори често ги подпират и то не само в Испания.Арсенал на скоро взеха един абсолютно незаслужен успех над Бърнли.Нас със ръка на сърцето си признавам,че са ни удряли по едно рамо от време на време.Да не говорим за отборите от Манчестър.

crip1
22.10.2016 19:58

Сега да гледаме нас да не ни тръшнат, че... Чудно ми е Билбао как ги тупат напред назад в Европа, обаче пак ще берем душа утре сигурно с тях..

crreal
22.10.2016 19:58

Вярно че се случва и нас да ни бутнат в някой мачове, но това което се случва последните години в мачовете на русите примадони е повече от смешно. Не знам не прави ли впечатление , че при Ундиано Майенко или там както се казва винаги на мачовете на барса е така, а сигурно случайно той им е на повечето по-трудни мачове в лигата. Айде да не изгони бускетс се случва, но защо не даде поне 1000 процентовата дузпа, така или иначе имаше много време още за обрати. Истината боли фенки на бурса но сте най-съдийския обор

Banditos
23.10.2016 03:01

Май белите фенчета от Мадрид много бързо забравят онзи плонж на Рамос който си игра като чист втори вратар и несвирена дузпа за Валенсия преди 1 година.Тогава резултата беше 1:2 за балетна трупа.Положението бе в 90 минута.Е всичко се връша.Тъжно че потърпевш и в двата случая е Валенсия

MaLkO_LuD94
23.10.2016 00:50

Да така както правите вие *thumb_up*

selection
23.10.2016 00:43

Да, днешния мач е перфектното доказателтсво за това.А Реал жребий не купува, добре го знаеш, но е по-удобно да се говори лъжа понякога..Както и да ....

MaLkO_LuD94
23.10.2016 00:27

Абе то много неща се случват за които всички знаят но няма доказателства нали така *wink*

Hazarddddd
23.10.2016 00:15

Ей такъв коментар не бях виждал. На всеки ред минимум една емотиконка.*lol**joking*

selection
22.10.2016 23:15

Дай факти де.Дай факти за наредения жребий...

MaLkO_LuD94
22.10.2016 22:51

Drogba_d 62122 октомври 2016 [19:19]#250Отговор Бе дузппите си ги печелят има си поводи повечето пъти, лошото е че в нашия отбор освен васкез не виждам кой може да спечели дузпа Намирай си оправдания за каквото пожелаеш *thumb_up* Аз също мога да ти извадя факти и за Ел Класико да видиш кой подпира и за въпросните ШЛ както и за Ла Лига да видиш че и със съдиите пак сте 2-ри но не мисля да се занимавам *thumb_up* Дано утре ви дадат една дузпа малко да се успокоиш че много си се напрегнал *joking*

selection
22.10.2016 22:43

ХАХА.Дай линк с новина за нареждане на жребий. искам да прочета черно на бяло,че Реал нарежда жребий.Няма такова нещо.Ако има такова нещо то би било огромен скандал и отбора едва ли ще помирише ШЛ близките години.Все пак феновете на Барса са комплексирани от Реал, за това те разбирам, а днес беше поредното доказателство,че сте циркова трупа, а не футболисти.Визирам случая с пластмасовата бутилка при която реакцията на играчите ви беше епична, все едно граната е хвърлена срещу тях,.

Reyes_de_Europa
22.10.2016 22:43

Хахаха, нямали сме играчи които да играят 1-1 ! Били сме играли само с центрирания !! Толко си и гледал мач на Реал. То сигурно отбори като Виляреал и Осасуна имат играчи дето навързват цялата защита на противника и затова получават дузпи за разлика от нас !!! Абе то от последната свирена дузпа за Реал сигурно няма отбор в Испания дето не е бил дузпа, сигурно те всички имат по-добри играчи от Реал !!!! Дали сме по-слаби от Барселона е доста спорно защото ви бием поне в единия мач, даже при титлата ви с Тито Виланова ви бихме навсякъде за първенство, купа и суперкупа, даже и с резервите. На всяко дерби съдията подпира вас, последния път и това не ви помогна даже !!!!! А дали ШЛ се взима с нареден жребий е доста спорно и недоказуемо, обаче пък всички видяха как ШЛ се взима през 2006, 2009 и 2011 със съдии и това е лесно доказуемо !!!!!!

MaLkO_LuD94
22.10.2016 22:21

Чакай малко това че нямате играч който да може да играе 1:1 не е наш проблем *thumb_up* Феновете на Реал сами си го казват просто чети *thumb_up* Как да останете с човек повече като играете само с центрирания и няма кой да мине 1 играч не повече *wonder* Търсиш под вола теле в момента *thumb_up* Ами то Неймар и Меси с нарушения се спират вземи гледай малко *wink* Ами по-слаби сте ето защо трудно печелите шампионата *thumb_up* Да те доста от феновете на Реал знаят защо не печелите шампионата и си го казват за разлика от теб *thumb_up* То с нареден жребии всеки ще я спечели *joking*

Reyes_de_Europa
22.10.2016 22:10

Не мислех да коментирам защото щях да повторя вече изписаното дотук, но я ми кажи как нас ни бутат едва ли не като вас. Много трябва да се върна назад във времето за да се сетя кога за последен път Реал биха дузпа ! Май беше някъде през март и то срещу Леванте ! То всички дузпи които са свирени за Реал са все в решени мачове, не помня да сме били дузпа в края на мача и резултата да е бил равен или в полза на противника. Повече от половин година за Реал не е свирена дузпа, айде кажи сега че във всичките тия мачове не е имало ситуации при които да се свири дузпа за Реал. За сметка на това срещу нас се свирят дузпи все едно че сме Еспаньол или Осасуна. Доста трябва да си напрягам паметта и за да се сетя кога срещу нас съперник е оставал с 10 човека докато за Барселона е обичайна практика всеки втори мач да са срещу осакатен отбор. Тоя мач ви го подари най-поръчковия рефер Ундиано Майенко дето винаги свири във ваша полза или във вреда на Реал когато ни го натресат. Явно и тая година федерацията пак ще ви прави шампион. После защо Реал трудно печели шампионата. Еми ето защо, който следи испанското и е безпристрастен е наясно защо Реал не може да стане шампион и защо по-лесно печели ШЛ отколкото първенството.

MaLkO_LuD94
22.10.2016 20:46

Още с първият си коментар написах че съдията ни е помогнал това че ти четеш избирателно не е мой проблем *thumb_up* А това с Челси не желая да го коментирам изгледай първият мач на Камп Ноу и ще си говорим пак *thumb_up*

crreal
22.10.2016 20:37

Аз не съм от хората които не признават че има подпирания и в мачовете на Реал, ти и най вече унуфри сте от хората които гледат избирателно. Не може да твърдиш че в онзи мач челси барса и този от днес например не ви бутнаха, направо ви подариха победите.

MaLkO_LuD94
22.10.2016 20:12

Споменавай каквото искаш всеки може да гледа избирателно на нещата и да вижда само това което му е удобно нещо което вие правите много добре *beer*

crreal
22.10.2016 20:08

Срамота е да говориш за ШЛ , там отново няма по-симпатичен отбор за уефа от вас последните 10 години *smile* , гледал ли си някога мач в който да не дадът 3 сигурни и 1 спорна дузпа за даден отбор? Като се сетя за този мач ми става смешно направо, другите отбори като милан, арсенал и т.н. няма да споменавам. Надявам се и на нас така да свирят при визитата на Валенсия, да ти видя тогава мнението за мача, лека вечер.

MaLkO_LuD94
22.10.2016 20:01

Вас също много ви бутат разликата е че на вас това не ви е достатъчно за да сте шампиони *beer* Е друго е в ШЛ де там направо си я купувате че иначе няма как да я спечелите по друг начин *joking*

crip1
22.10.2016 19:56

Грешки стават, обаче много ме хвана яд накрая на Абденур. Но то така стана, че ги навързаха там.... ощетиха Валенсия, но такива неща стават и се измъкнаха. Най-нормалното нещо накрая като ги замерят да преиграят, не се знае ако нашите бяха дали пък нямаше всички да паднат на земята... яд ме е много, но няма какво да направим.

Barca_BG
22.10.2016 19:54

Всичките хейтъря са се събрали. С ханбалните резултати с които ви бием всяка година, сигурно и те са заради съдиите а?

MaLkO_LuD94
22.10.2016 19:48

Абе ей наглеци като ви бутат си мълчите сега тук всички идвате и накрая пак сте невинни *joking*

ComsteR
22.10.2016 19:42

Унуфри срам те е да коментираш даже нали?

hoakin
22.10.2016 19:34

Валенсия много ощетени в този мач..............

123321
22.10.2016 19:35

То цялата лига е ощетена от този тумор който трябва да бъде изкоренен.

Kopew
22.10.2016 19:32

Накрая много ме изкефи като футболистите на Барселона си празнуваха гола, как фен хвърли бутилка по тях и всички си вдигнаха ръцете на главата, трима паднаха на земята, а Неймар лежеше повече от минута *lol* *lol* *lol*

RMCF_1902
22.10.2016 19:41

Е нали трябва да се пробват да им свирят още една дузпа.То е станало навик вече.

sakata_97
22.10.2016 19:35

Хахаха и мен тази ситуация с бутилката ме развесели много,как така една хвърлена бутилка успя да повали 3-ма от тези циркаджии,това си беше някакво представление според мен хаха*lol**joking*

ilkoc
22.10.2016 19:28

Да ви иам и великия цигански отбор. Това е класата да знаете. Най-великият отбор в историята. Уефалона се завърна, Меси постигна най-големият си успех, вкара дузпа на Диего Алвеш. Гений! Какво мога да кажа. Може да сте по-добри, може да сте всякакви,ама стига с тези съдии. Бийте си с чест и умения, а не с купени съдии

MaLkO_LuD94
22.10.2016 19:27

Много труден мач в който и съдията ни помогна за 3-те точки *erm* Не помня кога за последно сме печелили мач в заключителните минути обикновено губим точки по това време *erm* А тези контузии започват да ме притесняват без защита сме сега и без Иниеста става тежко но да видим *smile* Радвам се че Мунир ни вкара но си взехме мача и нашите едва ли ще забележат каква глупост са направили *erm*

123321
22.10.2016 19:25

На мен лично ми стана доста смешно от този мач.Две несвирени дузпи за Валенсия,спестен втори жълт на Бускетс,гол от явна засада на Хормонел и дузпа след края на добавените две минути продължение.Айде честита ви "победа" катунки.Трябва обаче да благодаря за смеха който ми доставя този цирк.*lol**lol**lol*

MaLkO_LuD94
22.10.2016 19:36

Аз си ги гледам и си се смея ама на теб не ти е смешно *beer* Може да са руси ама поне не си правят маски и всякакви други процедури + лакиране и носене на ръце от Бат Хари *joking*

123321
22.10.2016 19:33

Гледай си там изрусените куклички и се смей.*lol**lol*

MaLkO_LuD94
22.10.2016 19:28

Абе и аз се смея като ви гледам мачовете и изпълненията на жената на Бат Хари ама какво да се прави трябва и смях да има *joking*