Ливърпул и Юнайтед не се победиха в постно дерби на "Анфийлд" (видео)

23:52
Ливърпул и Юнайтед не се победиха в постно дерби на "Анфийлд" (видео)

Отборите на Ливърпул и Манчестър Юнайтед не оправдаха очакванията за зрелищен футбол и завършиха наравно 0:0 в голямото дерби от програмата на 8-ия кръг на английската Висша лига.

 

Двубоят на "Анфийлд" започна с тактическо надлъгване. Интересните положения пред двете врати липсваха и като цяло играта през първото полувреме бе доста скучна. След първите 45 минути точните удари в мача бяха само два.

 

След почивката възпитаниците на Юрген Клоп превключиха на по-висока предавка и заиграха по-активно. В 59-ата минута Емре Джан от състава на червените получи добра възможност да открие резултата, но Давид де Хеа се намеси блестящо и успя да блокира опасния удар на немския полузащитник. 

 

Последва ново важно спасяване на испанския страж на червените дяволи, този път след изстрел на Филипе Коутиньо. Мърсисайдци продължиха натиска си в търсене на гола, но усилията им не дадоха резултат и последният съдийски сигнал на Антъни Тейлър прозвуча при нулево равенство.

 

Така Ливърпул пропусна възможността да се изкачи на върха на класирането и остана на 2 точки зад лидерите Манчестър Сити и Арсенал. След мачовете от 8-ия кръг мърсисайдци заемат 4-о място със 17 пункта, а червените дяволи са 7-и с 14.

 


Man United 0-0 Liverpool - Highlights... by allsportusa

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Gopcho
18.10.2016 11:57

Който не е гледал "Мега дербито" ,може само да се радва!

Kireto1232
18.10.2016 11:27

Бяхме малко по-добрия отбор ,но не съм съгаслен като казвате ,че не е прибрал автобуса ,Юнайтед второто полувреме не излзиаше от наказателното си ,но като цяло слаб мач ,Ливърпул имаше лек превез ,но само толкова ,успех и на двата отбора в другите мачове ,нищо фатално не е станало с този Х *smile*

Ordinary
18.10.2016 11:17

Де Хея пак ги спаси манафите.... А дървото от 100 милиона играли снощи , че на терена го нямаше никакъв ?

bayo45
18.10.2016 10:36

А бе какво го усуквате сега ама туицък ама онуицък и тн.През целият мач играчите на двата одбора тичаха със дебела ламарина на задните си части за по сигурно.И те не са виновни.Инструкциите са били такива.Да не се загуби.*erm**wink*

Daley_Blind
18.10.2016 10:28

Моуриньо постигна целта си - не загубихме мача.

Vidich
18.10.2016 09:58

Каквото и да е искал Моу от мача не е редил автобуса,Юнайтед игра по-добре през първото полувреме и 10-тина минути през второто,след това беше крайно време Ливърпул да живне малко,но така или иначе резултата отговори на представянето на отборите

lubomirsb
18.10.2016 08:18

Какво спорите не ви знам. Мача беше абсолютна скука и само това има значение за всеки изгубил времето си.

lilikoli
18.10.2016 00:17

До коментар [@comment 1931313] от [@user mitkoddk]:

То се подразбира ама мозък няма

Vetrigo177
18.10.2016 00:12

До коментар [@comment 1931317] от [@user CFC_H_A_Z_A_R_D]:

Аз говоря за доминант не за фактор.Разликата от небето до земята.Все тая,надявам се си усетил колко неуместно се обади по-долу.Попринцип очаквах такъв отговор,но не и от фен на Челси..Лека от мен

Hazarddddd
18.10.2016 17:08

За Арсенал се съгласявам веднага.*joking* Принципно не обичам да казвам кой отбор е най-ощетяван или най-бутан, но тези победи в последните секунди бяха скандални...

CFC_H_A_Z_A_R_D
18.10.2016 01:26

Аз не мога да проумея какво се промени след САФ???Къде изчезна онова страшилище от което почти всички се бояха???Разбирам САФ е най-великата страница в историята на Юнайтед,ама е време да бъде изцяло затворена.Не може тази криза да продължава вече 4 години почти.Аз съм 100 не 1000% убеден,че при МОУ ще свърши кризата.Но той повярвай ми далеч не мисли да се задържи толкова дълго колкото старчето начело на Юнайтед.Макс още 2 сезона след този и Жозе се завръща във Италия или ще търси ново предизвикателство във Франция или Германия със ПСЖ или Байерн.

NoDiggity
18.10.2016 01:15

Хахаха прав си братле :Д Верно е промитите мозъци така го измислят всеки път, но тая тенденция е имат само нашите дрисляви "фенове" в България.. Хората в Англия не мислят такива конспирации и простотии. Иначе в годините, когато Юнайтед беше доминант(лапетийте под 20 години не си го спомнят сигурно този период) Юнайтед просто толкова мачкаше всеки отбор по пътя му, че единственото, което съумяха да измислят някои бавноразвиващи се олигофренчета е, че САФ купувал съдиите ама не само на неговите мачове ами и на другите.. Както и да е, явно САФ е спрял да купува съдиите или пък са му свършили парите, знаеш ли *lol*

Amateur2017
18.10.2016 00:37

Тихо пък и ти бе! Не знаеш ли, че всеки мач на Юнайтед се гледа под лупа? Когато има съдийски решения в наша полза - "съдийчестър". Когато има в наша вреда, вече има два варианта. Или съдийското решение е оправдано (сиреч, не са ни ощетили реално), или просто си го заслужаваме понеже са се "късали да ни подпират преди това". При всички други отбори пък е обратното. Когато биват подпирани, то е понеже го заслужават, тъй като "гадните манафи винаги ги подкрепят". А когато ги ощетяват, "дъвката пак е купил и манипулирал съдиите, за да стане шампион". Елементарно е всичко. Не мога да те разбера как не ги разбираш тези неща!?

Vetrigo177
18.10.2016 00:26

Аз не говоря специално за този мач..Говоря като цяло,че забелязвам последните години как стоят нещата.. Е сига например Арсенал този сезон са най-подпирания отбор.6 точки са пръпнали само от решаващи (грешни съдийски решения).Но те са Арсенал,няма от какно толкова до се притесняваме..3-4 място бетон.

Hazarddddd
18.10.2016 00:18

Братле просто гледай да не споменаваш съдията и няма да има никакви обаждания, защото не е направил някаква сериозна грешка, а това, че взима някои спорни решения за Ливърпул е нормално. Все за единия трябва да ги вземе.*wink* Просто е тъпо да се оплакваш от съдията.

luiz_lfc
18.10.2016 00:10

FT: Liverpool 0-0 Man United
Man United possession tonight (34%) is the lowest they have ever had in a Premier League game...

MU1977
18.10.2016 00:03

Мяу вреди на футбола!!!! Нищо хубаво не ни очаква!!''

luiz_lfc
17.10.2016 23:58

Тва беше, като мача с Бърнли, само че Бърнли поне имаха положения, пълен потрес Моу, никога не съм виждал, който и да е от 2та отбора да излиза за равен, дори в най-тежките ни години винаги сме играли за победа в тоя мач.

luiz_lfc
17.10.2016 23:56

Няма такъв жалкар, само Погба струва колкото цялата ни халфова линия, а в края на мача владението беше 80:20. Пълен потрес, ако има фенове на Юнайтед доволни от мача да се прегледат с тая игра повече от топ 8 няма как да видят. Само съм потресен от Де хеа тоя човек всеки мач срещу нас вади поне по 2 100% положение, докато нашия авер почти им подари гол.

lilikoli
18.10.2016 00:02

Защо да ни е яд? Вие бяхте в по-добра форма и домакини вас трябва да ви е яд *wink*

NoDiggity
17.10.2016 23:55

Едно от най-тъпите дербита, които съм гледал между тези 2 отбора... И този път Мауриньо не е редил автобуси, просто и 2та отбора не блеснаха с нищо. Ливърпул бяха по-добро през 2рото, ние през първото, но кел файда като целия мач беше една непрестанна борба в средата и нон-стоп преса.. Живи и здрави, аз се радвам на точката от Анфилд, не очаквах да вземем такава предварително *smile*

petko9305
17.10.2016 23:55

Моу за равен ли излезе???
Аз ако бях собственик на Ман. Юнайтед сега щях да уволня Моу или да му дам яко предупреждение "Ман. Юнайтед, никога и никога не е играл за равен особено срещу Ливърпул, защото това е против философията на клуба"

Hazarddddd
18.10.2016 00:10

Стига пък и ти с глупавите ви философии... По-добре се радвай на точката, че Ливърпул са в много по-добра моментна форма от вас и точката на "Анфийлд" ви е чист подарък. А и ако си мислиш, че собственикът ви разсъждава като теб, жестоко се лъжеш!

Amateur2017
17.10.2016 23:55

Ами това е. Закономерен резултат, заслужен резултат. Като цяло нищо впечатляващо и от двата отбора и много тактическо надиграване. Ние дори завършихме без да си използваме всичките смени. Изцяло излизане с нагласата "да не загубим".

Добре стояхме тактически, но като цяло този мач не мога да го причисля към "добрите". Но въпреки всичко - точка на Анфийлд си е точка на Анфийлд.

Red_Manc
17.10.2016 23:55

Като цяло скучен мач, но явно Моуриньо искаше точката и си я взе.

LiverpoolNiki
17.10.2016 23:54

Моуриньо измъкна своето. Това не беше никакво дерби - няма какво повече да кажа.

П.С Браво на Де Хея.

Rasho79
17.10.2016 23:54

Тази вечер не спечелихме 1 точка, загубихме 2! Трябва да съжаляваме за пропуските!

Amateur2017
17.10.2016 23:50

Шокиран съм направо от смяната и поведението ни...

Bitten
17.10.2016 23:45

Като цяло един скучен мач, който най-честно ще е да си свърши 0:0.

Vetrigo177
17.10.2016 23:41

Всяко спорно положение обаче е за Ливърпул!Този година сме най-съсичания отбор..

CFC_H_A_Z_A_R_D
17.10.2016 23:43

Каква ирония???

vlatkyn
17.10.2016 23:42

Ем досега 10 години все свириха за вас.

Amateur2017
17.10.2016 23:35

ХАЙДЕ УДАРНО СМЕНИ БЕ!!!!!

За чий са му Лингард, Мата, Рууни, Депай на скамейката? Остават 15 минути до края на мача!

Amateur2017
17.10.2016 23:44

Ясно! Аз дори не знам кои са ни резервите, но както и да е. Лично според мен, Мата, Лингард и Рууни трябваше да бъдат пуснати ударно за сметка на Погба, Йънг и Ибра. В 60-тата инута още. А Моу какво направи? Изкара Рашфорд, за да вкара Рууни и това е! Явно ще го мъчим за равен този мач и ще трябва да се радваме като наградени. Само да не стане така, че една от многобройните атаки на Пуул през второто полувреме да влезе в 90-тата минута и да пийнем водица!

Daley_Blind
17.10.2016 23:39

Депай го няма на скамейката.

CFC_H_A_Z_A_R_D
17.10.2016 23:30

Брееее добре,че беше този удар на Коу да се събудя.Дано последните минути някой да търси победата а защо не и двата отбора.

Vetrigo177
17.10.2016 23:27

Какъв му е проблема на Моу с Мата никога няма да разбера!

vlatkyn
17.10.2016 23:40

Каква Мата бре, тук трябва дефанзивен халф какъвто е Фелайни. Мауриньо не е хазартен тип.

Amateur2017
17.10.2016 23:25

Аз имам чувството, че започнахме да играем за равенство. Сиреч: точно както се очакваше да играем от началото до края на мача.

vlatkyn
17.10.2016 23:21

Ерера и Фелайни са бетона в средата.

Amateur2017
17.10.2016 23:15

Испанец симулира срещу испанец... Какво да си говорим...

Amateur2017
17.10.2016 23:13

Както и преди съм го казвал: Ибра има 1-2 положения на мач, в които е полезен. Едното вече го изпусна. Дано второто успее.

Ordinary
18.10.2016 11:26

Наскоро гледах мач между аматьорски отгбори и там имаше 7 гола , обрати , драми , абе истински спектакъл.*smile*

Reyes_de_Europa
17.10.2016 23:56

Егати умрелия мач и страхливия футбол, особено от вас. По същото време Ейбар и Осасуна изиграха истински спектакъл с пет гола, драма и обрати.

Amateur2017
17.10.2016 23:41

И под повече движение имам предвид да се пооткрие малко повече. Да мръдне няколко метра натам-насам, за да се открие. Да поучаства в някоя по-скоростна атака. А то се получава така, че в повече случаи си има една окръжност около него 2 метра и само там би се мръднал. Къде с ръст, къде с физика да се пребори за топката и да вкара гол. Но подадат ли му на три метра от него... Надежда всякаква оставете да се възползва. Дори и опит няма да видим!

Amateur2017
17.10.2016 23:39

Абе аз не говоря да се връща назад, да отнема топки и пр. Но поне малко повече движение по терена. Малко по-дейно участие в атаките, а не само да стои на гюме. Ясно е, че е на 35 години и вече не може да се движи като гонче, но все пак... На доста моменти е ПРЕКАЛНО статичен.

AC_Milan_92_45
17.10.2016 23:37

По-добра опция от безплатен нападател в отлично физическо състояние с 30 трофея на гърба си, НА СВОЯ ГРЪБ. Имате 5 НА ТЕРЕНА и колко още халфове с голямо име, голяма цена или и двете, и ти какво, искаш 35 годишен централен нападател да се връща да им върши работата.... то тогава бати халфовете. Ако тез халфове заиграят както се водеха, че могат, като ги взехте, Ибрата щеше да има повече до сега без да се мръдва даже

Amateur2017
17.10.2016 23:34

Рууни че е трагикомедия, трагикомедия е. Няма две мнения по въпроса. Че Ибра вкарва - вкарва. Няма две мнения по въпроса. Но нито се кефя на ситуацията с Ибра, нито на тази с Рууни. Според мен и от двамата имаше по-добри опции, но минало-заминало. А и Рууни винаги е бил нападател. Това, че го използват като атакуващ халф в последните 2-3 години в друг въпрос. И Рууни е мой набор, така че или вече е на 31 години, или в оставащите два месеца и половина ще ги направи.

AC_Milan_92_45
17.10.2016 23:29

Еми единия е офанзивен халф, и като такъв, не му е работа да прави играта по-тромава отколкото без него. Не можем да сравняваме нападателя с офанзивния халф, а кой как си върши своята работа, а Рууни, с цялото ми важение къв велик, но вече бивш футболист, той само отчита дейност, опитва се без спор, но е жално да го гледа човек вече, а май 30 няма, със сиг 31 няма

Amateur2017
17.10.2016 23:26

Абе така е. Да имаш 2 и да вкараш 1. Но въпросът е какво правиш ОКОЛО тези двете. А в случая не можем да сравняваме колко покрива Рууни и колко Ибра. Но както и да е.

AC_Milan_92_45
17.10.2016 23:21

И другите ги гледам всеки мач, един Лестър имаше дето отбора наистина игра като цяло. И да, това е централен нападател на 35, и пак се е връщал на центъра щот плешивия шрек не става вече. Ибрата може да има 2, ще вкара едно, това е много по-добре отколкото да имаш 10 и да вкараш 1 ако имаш късмет, като Рууни и не само, като много други съвремени "брилянтни" нападатели, има са един в Пул такъв, черничък и дългичък

Amateur2017
17.10.2016 23:18

Ибра е така всеки мач, приятел.

AC_Milan_92_45
17.10.2016 23:14

Другите пък щот като ги гледааааам....

vlatkyn
17.10.2016 23:03

Лошо манчо се възражда, ако Ливърпул не ги бие сега , няма какво да ги спре после. Запомнете ми думата. Толкова ги мразех заради съдийските аванти при Фъргюсън, но сега без аванти контролират мача.

NoDiggity
17.10.2016 23:00

Очаквах да сме по-слаби в интерес на истината, радвам се, че Мауриньо си е свършил работата добре(за сега) и налага преса по подобие на Ливърпул. Печелим убедително средата на терена, ама пусто няма кой да вкара гола напред. Ибра е прекалено изолиран, а Рашфорд според мен не е за игра по крилата. Момчето си е типичен нападател. Жалко, че Марсиал не е в групата, щеше да е перфектна смяна.

Luxury
17.10.2016 22:56

Задължително през вторите 45мин. Моуриньо да изкара Балона (Погба) и Йънг, а на тяхно място да вкара в игра Мата и Лингард.

Daley_Blind
17.10.2016 22:54

Равностойно първо полувреме. Второто очаквам повече.

vlatkyn
17.10.2016 22:53

Ако Арсенал бяха взели Фелайни, вместо разни албанци щяха да са шампиони и сега да защитават титлата.

GSW
17.10.2016 22:52

Ужас тоя Йънг и в нашата Б група ще търка пейката... Бахти футболиста, подават му и той без да поглежда я изритва напред. Уникално крило имаме. Ибра много слаб до момента, както и Погба. Ерера е може би най-добрият ни играч на терена заедно с централните бранители. Фелайни няма какво да го коментираме за пореден път е излязъл да си разходи екипа на терена. С тази игра не виждам как ще вкараме изобщо.

Amateur2017
17.10.2016 23:04

И аз не знаех. Преди мача го разбрах и аз. Няма значение. Добра преса правим, но според мен ролите са разменени от очакванията. Всеки очакваше да играем на контри и да се браним, докато Пуулци нападат и владеят топката. Оказва се обратното като че ли. Но нека да видим второто.

GSW
17.10.2016 23:02

Ок, не съм разбрал за Марсиал. Смените които си написал са подходящи. Трябва да се потърси нещо по-различно в атака ако ще печелим. Ливърпул са трагични днес, може би главно заради добрата преса която им правим

vlatkyn
17.10.2016 23:00

Играха точно по мауриньо, не дадоха шанс на противника, и владееха мача.

Amateur2017
17.10.2016 22:59

Марсиал е контузен бе, приятел. Конзтузил се е на тренировка и дори не е в състава. Как да го пусне!? За Мата съм съгласен. Общо взето, споделям мнението на Luxury - маха Йънг, Ибра и Погба, вкарва Мата и Лингард и Рунти (ама Рунти като нападател) и ще живнем.

Daley_Blind
17.10.2016 22:59

Марсиал се е контузил и не е в групата за мача.

GSW
17.10.2016 22:56

Много отлично едно положение не създадоха като хората. Иначе играят с хъс но просто има твърде много дървета на терена и няма кой да направи нещо интересно напред. Трябва да пусне Марсиал въпреки че не е в особено добра форма, както и Мата.

vlatkyn
17.10.2016 22:54

Манчо играха отлично, ти кой мач гледа???

Amateur2017
17.10.2016 22:50

Не лошо първо полувреме. Много борба в центъра на терена, но малко положения пред вратите. Като цяло като че ли сме по-активни и стоим маааааалко по-добре на терена, но е спорно. По-скоро бих казал изцяло равностойно.

Фелайни прави супер мач до момента. Погба отново се губи. Във втори голям и важен мач се губи и това не ми харесва. С изключение на оня шут към вратата от горе-долу центъра на терена, с нищо не го видях. Добре че поне Ерера и Фелайни са активни, та не е чак толкова фрапиращо.

Но като цяло - добре стоим. Не мога да се оплача. Бихме могли да сме малко по-активни в атака и в частност - нападателя. Не съм вярвал, че ще го кажа, но като че ли ако смени Ибра и пусне Рууни като нападател ще сме по-добре.

Rasho79
17.10.2016 22:49

До тук много грозен мач! Нервен и на моменти груб мач, дано второто да е коренно различно, че иначе, мъка!

Amateur2017
17.10.2016 22:53

Нерви, напрежение. Нормално като за такъв мач да има и грубости. Но е далеч от най-грубите мачове между двата отбора. Все още помня как Кайт счупи крака на Нани! Тези "грубости" в този мач бих ги отдал на напрежението в играчите. Нищо изненадващо.

bacardy_breezer
17.10.2016 21:58

На хартия Юнайтед са много по-класния отбор, но си мисля, че на терена ще е друго. Победа за Пуул виждам аз.

Uigtfri
17.10.2016 21:58

Ясна работата. Щом Йънг излиза като титуляр, Юнайтед ще разчита на центрирания и ако стане някакво меле в пеналтерията, та да падне случаен гол, друг вариант не виждам. Йънг обаче в последните години изгуби голяма част от скоростта си и няма да как да бъде полезен за контрите, на които ще заложи Преводача. Очаквам Ливърпул да доминира, а Юнайтед да е построил две близко разположени линии с 4-има и 5-има човека, а при благоприятен развой клюнът може и да отиде да играе като краен защитник. Остава още малко, ще видим.

Redbula
17.10.2016 21:44

еее хууу де хахах ШОУ *smile* отговори ми на въпроса има ли причина 2мата да не играят ????

javorrrrr
17.10.2016 21:59

Ами защото е пуснал ръгачи като Фелайни защото влизат по-здраво. Рашфорд досега влизаше резерва и доста пъти успешно, затова сега го пуска титуляр.

Redbula
17.10.2016 21:41

Фен съм на Челси ,но не мога да разбера защо Шол и Мата не са в титулярния състав и какво прави там Рашфорд и Ашли Янг ???

Man7united
17.10.2016 21:43

Шол *joking*

Wolf1
17.10.2016 20:33

На хартия Ливърпул са фаворити. Няма спор - по надъхани са, по сработени, в добра победна серия, но когато става дума за дерби, изхода за крайния резултат никога не може да бъде предварително посочен. Голям мач, независимо от показаното преди това изхода е троен. Не се наемам да давам прогнози. Стискам палци за добро съдийство, добър мач и ако е писано Юнайтед да победи.

Amateur2017
17.10.2016 20:29

Успех и на двата отбора и нека по-добрият победи. Разбира се, надявам се по-добрият да се окаже Ман Юнайтед *smile*

Frostmourne
17.10.2016 18:39

Икарус. Автобус "Икарус". Доказано ефективен. С подсилени стъкла заради многото удари от летящи кожени кръгли предмети. Със специален отсек за селфита и модерен сешоар за вип пасажерите с черна кожа и розова коса на точки плюс панорамни огледала за по-добра поддръжка на външния вид на пътниците. Шофьорът е специален специалист от специална Португалия, с много опитен в паркирането. Атмосферата в буса е гореща заради мая-геритата на босненски емигрант и латино ритмите от последните седалки. Официален език за комуникация в буса е (very) Simple English ( до 200 думи ). Довечера пътниците на буса имат посещение около река Мърси и поради влажния път и гъстите мъгли в района се очаква да претърпят ПТП с голям червен камион, който ще ги отнесе с висока скорост и без милост. За щастие в сблъсъка от автобуса ще пострадат само душевно, при това ще страдат само до петък, когато ще видят, че все пак са им превели шестцифрената седмична заплата.

tishowinner2
17.10.2016 20:59

Там е проблема, твърде често ги пие *lol*

Man7united
17.10.2016 19:32

Пий си хапчетата.

Ordinary
17.10.2016 17:33

Ливърпул си взимат мача с 3 гола разлика !

NoDiggity
17.10.2016 15:48

Нямам търпение да гледам мача довечера и нека по-добрия победи! Ливърпул са фаворити отвсякъде, така че дори Х да измъкнем ще съм радостен поне аз. Може пък интернационалната почивка да е разбила техния ритъм на игра, така че нищо не се знае.

NoDiggity
17.10.2016 16:36

Свали си малко фенските очила и погледни реално на моментната форма, момко! Дали мислиш, че съм малоумен и не искам да победим? Просто в момента Ливърпул са в по-добра кондиция от нас + това им гостуваме. По твойта логика ако паднем довечера трябва да се взимат кардинални решения в отбора, щото видиш ли вечния ни враг ни е победил. Изхода за теб е да спреш да гледаш футбол ме съмнява?

lilikoli
17.10.2016 16:20

Как на Х ще си доволен чуваш ли се ? Пуул са в по-добра форма,но няма как на това дерби да се надяваш ''поне на Х''. Изхода е винаги и единствено победа

pr0pi
17.10.2016 14:31

Най-големият мач в Англия! Тръпката е огромна,няма я с никой друг отбор и както каза Гари Невил:Седмици преди този мач в главата ти се въртят мисли за него. И в дните, когато наближи, сякаш всяка сутрин някой те удря в носа здраво. Напрежението. Ако биеш Ливърпул, това е най-добрият ден на сезона. Ако паднеш, ужасно. Най-лошият ден.