ЦСКА София измъкна точката срещу Левски с гол от дузпа (видео)

18:26
ЦСКА София измъкна точката срещу Левски с гол от дузпа (видео)

Отборите на ЦСКА София и Левски завършиха наравно 1:1 в дербито на 10-ия кръг в Първа лига. Франсис Нар даде преднина на сините в 34-ата минута, а в 75-ата завърналият се след контузия Преслав Йорданов изравни от дузпа.

 

Двубоят се игра пред повече от 20 000 зрители на националния стадион "Васил Левски", които създадоха страхотна атмосфера на двубоя. В началните минути на мача леко предимство имаха футболистите в червено. Първата възможност за тях се откри още във 2-ата минута, при която Руй Педро засече с глава центриране на Диого Виана, но топката премина покрай вратата. В 7-ата минута дойде и най-чистото положение за гол за армейците. Португалският халф Рубен Пинто изстреля истински снаряд от близо 30 метра, но Йоргачевич се намеси решаващо и изби в корнер.

 

Постепенно сините успяха да изравнят играта и да разиграват по-добре топката. В 32-ата минута дойде и първият шанс за Левски. Стражът на ЦСКА-София Георги Китанов не се намеси убедително след центриране от пряк свободен удар, но в създалия се карамбол никой от гостите не успя да вкара. Все пак минута по-късно играчите на Люпко Петрович откриха резултата чрез Франсис Нар. Крилото бе изведен по перфектен начин от Бабатунде Адениджи и останал очи в очи с Китанов не сбърка за 0:1. При този резултат завърши и първото полувреме.

 

Второто полувреме започна равностойно, без особени опасности и пред врати. Червените опитваха да търсят пролуки в синята защита, докато гостите изчакваха своята възможност на контраатака. Такава дойде в 68-ата минута, при която халфът на Левски Георги Костадинов можеше да реши всичко за своя тим с втори гол. След отлична контра, националът на България остана очи в очи с Китанов, но младият страж на армейците спаси.

 

Може би това се оказа и решаващият момент в мача, тъй като само няколко минути по-късно домакините изравниха. В 75-ата минута влезлият като резерва Преслав Йорданов падна в наказателното поле на Левски след съприкосновение с Йоргачевич и главният арбитър Ивайло Йорданов отсъди дузпа. Потърпевшият застана зад топката и с хладнокръвно изпълнение възстанови равенството.

 

До края на срещата Левски можеше да стигне до победата, но ударът с глава на резервата Виктор Генев премина на сантиметри покрай левия страничен стълб и така мачът завърши без победител.

 

Състави:

 

ЦСКА: Китанов, Недялков, Перес, Чорбаджийски, Манолев, Бумал, Пинто, Георгиев, Кулма, Виана, Педро

 

Левски: Йоргачевич, Минев, Александър Др.Александров, Костадинов, Пиргов, Нар, Александър Ем. Александров, Прохазка, Бурабия, Де Ноойер, Адениджи

 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Red_Manc
16.10.2016 12:29

До коментар [@comment 1931033] от [@user MaLkO_LuD94]:

А как взехте шала на Йоргачевич? Като не гледа в гръб нали ? А след май Гриша - Анималс имаха бърза работа, даже Болт би им завидял.*wink*

Kalinho
16.10.2016 12:23

До коментар [@comment 1931033] от [@user MaLkO_LuD94]:

за пореден път показваш колко си неуриентиран и жалък. След края на мача едни 100-150 наркоманчета тръгнаха да щормуват сектор В вместо да си събират парцалките. Тогава хората от сектор Б влязоха на пистата, цялата ситуация беше нагласена от микренския гигант... и по всички медии го спестяват началото на конфликта. За велизарката - Фал срещу вратаря в малкото наказателно и ти дават дузпа велизарка... Една лъжа повторена 100 пъти и става сесека... жалки сте

Levskirealss
16.10.2016 12:50

Дузпата в никакъв случай не е стопроцентова. В малкото наказателно поле и вратаря почти е уловил топката, в интерес на истината би трябвало да има нарушение срещу вратаря,защото точно там той е с предимство.Евала на Преслав Йорданов,дори и Неймар би му завидял за актьорските умения и май е сбъркал професията.Аз обаче искам друго да кажа, не обвинявам съдията,защото явно такива са нарежданията отгоре.Забелязвам странна тенденция,че "синьото БФС" защитава интересите на националната ни футболна гордост поне в последните три години. Първо бяхме ние и отборите,на които се плаща да излизат за да не паднат и веднага ще дам пример- Славия.После беше автентичното ЦСКА и целия натиск,който се оказа върху отбора след като бяха първи след първия полусезон.В момента реално без да се заяждам и пак казвам моментно състояние е това нали,ние сме вероятните конкуренти на Лудогорец и пак неотсъдени дузпи за нас,а срещу нас всички дори и несъществуващи такива се свирят. И поздрави за припознавачите,които като падне ЦСКА казват,че това не е тяхното ЦСКА,а когато бият или направят хикс в дерби са най-яростните защитници на червеното знаме.. п.с. с това не визирам конкретно тебе,ти не си от тях пич..

night_wolf1984
16.10.2016 12:34

аве,ей....Каун...що все ЦСКА ти е устата,а?Сега играят Литекс ти пак ЦСКА повтаряш....велизарки,мелизарки....кажи как отмениха автогола на Бисер Иванов заради засада ?

ZPM
16.10.2016 12:18

Феновете на Литекс се справят добре в слагането на минуси, в мисловната дейност още са далеч от нормалното.

_forza_CSKA_
16.10.2016 10:38

До коментар [@comment 1930988] от [@user NoDiggity]:

Колко пък да е "велик" тоя... ? Сигурно колкото е бил и "Очуден", а?*joking*

CFC_Forever
16.10.2016 10:08

Гошо Петков също е прав: "Левски игра с Литекс-Етрополе, не с ЦСКА".

Red_Manc
16.10.2016 10:10

Не само Гошо вратарчето, но и цяла България не ги признава.

CFC_Forever
16.10.2016 10:05

До коментар [@comment 1930988] от [@user NoDiggity]:

Когато е прав Веско Минев - прав е! *smile*

CFC_H_A_Z_A_R_D
16.10.2016 01:27

Смърт за тези дето унищожиха ЦСКА и оставиха това велико име на Чавдар Етрополе!!!Няма вече ЦСКА няма го най-голямото дерби в бг футбола.А тези дето се припознаха а това са поне 90,95% от феновете на този велик клуб може само да ги е срам от тях си и да скочат от 20-тия етаж.Всичко е по-вина на Ганчев този човек затри един от най-великите клубове и го превърна в един ЦИРК.Точно на мач със Левски там треньора или собственика прибира играчите на Литекс.Не мисля,че е случайност.После видиш ли същия този Литекс взима това велико име.Всичко е игра на Ганчев.Като дойде уж спасител,господ ЦСКА щеше да се върне там където му било мястото не знам си кво не знам си що.Да ама не всичко е било негов план още от самото начало!!!Аз и за това от 5 години изобщо не следя какво се случва с нашия футбол най-много да пусна някой мач на Лудугорец от време на време и това е.Кой знае каква схема се готви за другото велико име Левски след време.Само почакайте Батков до стотинка ще си го вземе даже и с лихвите от горе.Кой знае може би Славия ще изгърми покрай тях.И Батков ще се върне като спасител ама ще има един х*й щото ще слеят Левски и Славия.Аз от все сърце пожелавам на Левскарите това да не се случи.Защото затрият ли се те се затрива и целия български футбол понеже няма да ги има двата най-велики бг клуба.Признавам симпатизирам на Лудугорец в България,но въпреки големите постижения последните години имат много хляб да ядат докато стигнат Левски и ЦСКА.

Red_Manc
16.10.2016 08:54

Докато го има Сектор Б, НКП и фракциите няма шанс това да се случи. Няма как отбора на народа да изчезне ей така. Левски е оцелял вече 102 години, минавайки през всякакви изпитания, но винаги сме излизали победители. Чорбарите сами са си виновни, че позволиха с лека ръка да се затрие техния отбор. То не бяха заплахи към Гунди, псувни и много други, но има Господ и им го върна хубаво.

sundza
16.10.2016 01:00

Никой нищо не е изпуснал в тоя мач! Левски с плахата си (нетипична на фона на показаното до сега) игра в голяма част от мача и Тирето с техните две положения. Ние сами си спестихме две точки с две грешки - на Костадинов тръгнал сам да решава мача, след като Адениджи му показа как се прави; и на Йоргачевич, който не реагира както трябва при дузпата. Генерално кво прави впечатление:
някои са прекалено бързи, за да гледат по телевизия или на живо тоя мач, ама са достатъчно бавни да го коментират - смешно!
други изобщо не са фенове нито на единия, нито на другия (или пък са били някога такива ?!?!?), но коментират повече от истинските фенове на двата отбора - жалко!
трети не понасят БГ първенството и БГ футбола, но се надпреварват да дават оценки на подобни мачове - трагично!
Та, обобщено, две трети от коментиращите нали разбрахте какви сте?

MaLkO_LuD94
16.10.2016 00:43

Една хореография не могат да направят като хората горките *lol* Трудно е когато не е копирана *joking*

CFC_Forever
16.10.2016 10:11

Фенче на Литекс, можеш ли да ми обясниш коя хореография са копирали феновете на Левски от бившето ЦСКА?

Red_Manc
16.10.2016 08:59

Кое не се получи, приятелю ? Двете хореографии си бяха добри, транспарантите също, панахидата преди мача, това, че сложихме емблемата на Литекс, кое по - точно ?

reuters
15.10.2016 22:28

Браво на армейците. Кога мач на Литекс е бил толкова чакан ?

night_wolf1984
15.10.2016 21:53

както казах и вчера освен да хванеш бронхит от студеното време....на мача между Литекс и Левски нищо друго не може да стане...после илачи разтривки и две седмици болничен...златен ще ти излезе тоя билет..по скъп и от билет от ШЛ *smile*

Kalinho
16.10.2016 16:40

като говориш за псевдо фенове случайно знаеш ли, че от старото фенклубчето на латекс в Ловеч всички са биле прозвъняни и молени за безплатна екскурзийка до София. Сега ако кажеш, че и латекс са имали и повече фенове от Левски ще те черпя *smile* За хореографията какво да си говорим уникални гаври и с погребението и с хуйчето а най - ми хареса истинската ви емблема цял мач я гледа хареса ли ти? Нищо не казваш и за това колко от нещата са биле разрешени за единия отбор а на другия забранени, както се вика лилипутско микренски номера, ГМО *smile*

manutd_forlife
16.10.2016 14:29

Аз от ЦСКА пари не съм взимал и едва ли ще взимам. Не аз боготворя Божков и Дучето. Внимавай кой обиждаш, защото теззи ''хиляди'' за които говориш реално сте десетки. Хилядите се видяха на мача, отново на ЦСКА не им трябват псевдофенове. Отивай ти и си яж салатката с дучето и другите смотаняци, които лижат гъзовете на силните на деня.

manutd_forlife
16.10.2016 14:26

Я са ми кажи къде пише Литекс там? Ти сигурно не правиш разлика между Адидас и Найк.

night_wolf1984
16.10.2016 12:44

И между другото пише ЦСКА- София,а не ПФК ЦСКА София.....правиш ли разлика като си взимаш маратонки на Адидас и на Адибас ?

night_wolf1984
16.10.2016 12:13

ако ти си ЦСКАР,аз съм космонафт и инженер по физика....не ми се прави на разбирач....колко ти кихат да пишеш тука...я си кажи л?.Никой истински ЦСКАР няма да признае Литек за великия ЦСКА...за Левскарите е разбираемо...бият ли са ЦСКА,паднат ли са Литекс...не си пробутвай развалената риба на пазара приятелю най много да фалираш.....Всеки истински и самоуважаващ се фен на ЦСКА знае какво е ЦСка...Щом уефа не признава това отборче за автентичния отбор...на тебе ли да чакаме да го признаеш.Припознавачи като тебе милиони по света,за пари са готови да си дадът гъ8а и да продадът майките си...Трима сме били...льохман аз съм един от хилядите ,който не признават тоя отбор...ходи сега да ядеш една салатка от моркови и стани още по оранжев !!!

manutd_forlife
16.10.2016 11:04

хмм, значи ти заедно с дучето и другите трима, сте единствените нормални? Я ходи и ти да участваш в ''шествията'' на Левски, ще ти е доста удобно там, като предател.

night_wolf1984
16.10.2016 07:53

Мда....аз ще дам за учител пари,но ти трябва за психиатър да дадеш...щом припознаваш Литекс за ЦСКА ....оранжев припознавач!!!

manutd_forlife
15.10.2016 22:10

Ти по-добре си дай паричките за някой учител да те научи как да четеш.

putopalo
15.10.2016 21:03

До коментар [@comment 1930934] от [@user djarata]:

Няма как да познавам,такива като теб(не се обиждай).Кво му е на монитора ми,сигурно струва повече от тебе😀

djarata
15.10.2016 21:41

Чувал си ,виждал си.А така ,плюс.*cool*

putopalo
15.10.2016 21:35

Да не ти я казал кръстника ти - ИК 😎

djarata
15.10.2016 21:33

Има една приказка - „Да ти кажа или да ти покажа”

putopalo
15.10.2016 21:30

Това е ясно.Ама как си го мериш?С термометъра ли?

djarata
15.10.2016 21:22

Виж баце ,аз не си меря патлака в интернет пространството.

djarata
15.10.2016 21:16

Определено !!!

crip1
15.10.2016 20:52

Никога не бих си причинил такова наказание да ги гледам пред телевизора, а какво да говорим на стадиона да съм. Бая трябва да си бавен за да отидеш да ги гледаш.

manutd_forlife
16.10.2016 21:19

Да така е, а сега моля те, направи както правят всички умни и не се занимавай с нискоинтелигенти. подаващи се на манипулация хора като мен. Наистина обаче е жалко да ме съдиш, само защото си подкрепям отбора. Честно казано в момента единствено доминираме във фенска маса. Никъде не съм казвал нищо за Ганчев тука, но явно ти обичаш да правиш предсказания. Като си толкова наясно с нещата и сме такава трагедия оправи ни. Нека следваме ''силните на деня'' и умните като теб. Между другото, това, че показваш какъв е проблема, не означава, че го оправяш. Същият си като онези дето критикуват даден проблем, но не правят нищо да го оправят. Ако решиш да кажеш нещо наистина съществено с удоволствие ще го чуя, но за момента само ми губиш времето.

manutd_forlife
16.10.2016 21:14

Правех съпоставка, не е толкова трудно да се разбере това. Но е малко тъпо да кажеш, че причината да завърши Х е, защото Петрович го е играл на сигурно.

Rezors
16.10.2016 20:08

Абсолютно всички нормални хора се отдръпнаха от тоя цирк цска-София. Това, че нискоинтелигентни и подаващи се на манипулация хора като теб подкрепят това нещо онагледява състоянието на обществото ни, което просто чака някой /в повечето случай силните на деня/ да му каже какво да прави, как да го прави и какво мисли. Несвързаните ти вопли в защита на Ганча и компания са показател за абсурда, в който живеете. Да защитавате преименуван клуб, че е оригиналният.. Трагедия сте.

Chelsea86
16.10.2016 15:03

Изобщо не ме занимавай с жалките хореографии на продажния сектор Г. Аз говоря и пиша само за футбол. Да, ние имахме 2 100%-ви и нищо друго срещу 0 за вас и 2 удара отдалеч като само единия беше точен. Какво значение има къде са ви били защитниците когато играчите ви бяха мухи без глави? Нещо смислено напред направихте ли освен хаотични центрирания, които бяха безполезни? Нашата тактиката за този мач беше защитна и вече няколко пъти казах, че не знам защо е решил така Люпко, но предполагам, че е заради прословутото натякване за някаква серия и близките му отношения с Ганчев. Просто той не трябваше да губи този мач и предпочете да се защитаваме и да разчитаме на контри. Така е решил, така е направил. Точно в този мач не може да кажеш изпуснахме/надиграхме когато си нямал едно положение за гол и си измъкнал равенството със супер смешна дузпа. Айде малко по-сериозно като си говорим за футбол.

manutd_forlife
16.10.2016 14:32

2 100%? Вие нямахте нищо друго. От наши грешки ставаха тези атаки. Няма да отрека, че ако имахте истински нападател, трябваше да вкарате 2 гола, но нямате такъв. Защитата ни не бе на ниво, но в почти всеки един момент от мача защитниците ни бяха изтеглени напред. Това показва, колко реално искахте победата и играехте за нея... колкото и се опитахте да засенчите сектор Г с вашата ''хореография''.

Chelsea86
16.10.2016 11:40

Никакво темпо не сте диктували? Люпко ви остави да играете, а ние да дебнем на контри, защото за него този мач беше много важен след всичката гадост, която се изля върху него с думите му за прекъсване на серия и братските му отношения с Ганчев. Толкова сте диктували темпото, че за цял мач нямате едно положение. Два удара отдалеч и толкова. 0 чисти положение срещу 2 100%-ви и ми говориш за диктуване и изпускане. Ако успееш да си спомниш как миналата година Литекс взе мача с Левски под ръководството на Люпко. Точно по този начин с прибрана игра и убийствени контри. Само, че те имаха един Асприля, а ние такъв за момента нямаме. И за капак на некадърната ви атака съдията даде една от измислена дузпа колкото да не загубите.

manutd_forlife
16.10.2016 11:03

Не ти е ясно, защото не гледа мача. И аз не можах да повярвам каква лоша хореография правихте, но се стараех да гледам какво става на терена(знам, вас това много не ви интересува) И ако забележиш ние диктувахме темпото почти целият мач. В следващото дерби няма да имате такъв късмет или такъв брой точни удари.

CFC_Forever
16.10.2016 10:16

И какво сте изпуснали, че не ми е ясно? Левски изпусна да вкара 2-ри гол и мача заспиваше, а на вас ви подариха една дузпа, за да не загубите мача, предвид че за цял мач нямахте едно голово положение.

manutd_forlife
15.10.2016 21:30

Да прав си, майната им на тези, дето си подкрепят местните отбори. Всички трябва да сме само за Реал, Барса, Байерн и Челси!

putopalo
15.10.2016 20:22

До коментар [@comment 1930931] от [@user djarata]:

Може би има защо,бацка.😎

Rezors
15.10.2016 20:18

Както гледам се запътваме към мач от типа "Тройна заплаха". *joking*

sviliev
15.10.2016 19:56

Извън чисто футболните (не)достойнства на този мач, можем да отбележим, че учудващо или не, феновете на Левски бяха по-малко от тези на сборния отбор на Литекс и Етрополе, по думите на Боримиров, а и за пореден път се държаха като по-големи селяндури от селяците.

ivo_459
15.10.2016 19:48

До коментар [@comment 1930912] от [@user putopalo]:

Тая дума "сеир" един път я казах(написах) а ти не спря да я дъвчеш.Ако ти го покажа,сигурно няма да го извадиш от устата си!

AC_Milan_92_45
15.10.2016 19:42

Че мразя левски е ясно, ма как по дяволите това е дузпа?

didi9
15.10.2016 19:36

Бе я ква дуспа кви 5 лева пълна простутия ясно се вижда че вратарчето си хвана топката а оня се метна като риба на сухо .... Простотияяя !

gerrardksp
15.10.2016 19:04

Обръщам се специално към хората, които са фенове на двата отбора, но им е по-важно да плюят противниковия. Към тези, които отиват по стадионите, за да си търсят боя и скандала, а не за да гледат мач и към абсолютно всички УЛТРАСИ :
1.Вие сте най-големите отрепки в сферата на футбола.
2.В момента на никой не му дреме за ЦСКА и Левски в България, когато има отбор, който слави България по света. Така , че няма смисъл да се вживявате толкова.
3. УЛТРАСИ, отидете на ринга да се биете и да ви нацепят камбаната, щом сте толкова силни.

Rezors
15.10.2016 19:09

Браво бе, с тоя коментар изглеждаш като просветен сред овци. Как нямаше един нормален да го напише това по-рано..

ivo_459
15.10.2016 18:59

До коментар [@comment 1930873] от [@user putopalo]:

Що ме намесваш сега пък мен?Оправяйте се двамата!

sviliev
15.10.2016 18:39

Слаб мач между два изключително слаби отбора. ЦСКА-София владееше повече топката, но Левски създаде 2 чисти положения, докато ''червените'' нито едно. Първият мач от нашия шампионат, който гледах след двегодишна пауза, поне още 2 г. няма да гледам.

mitko1010
15.10.2016 20:14

Отдавна го направих. Не ги гледах днес изобщо..

jasso
15.10.2016 18:30

Радвайте се, че само ПРЕСЛАВ остана от миналогодишния ни отбор, но се вижда, че и той стигна за Х. Честито!

manutd_forlife
15.10.2016 18:23

Изпуснахме ги...

Chelsea86
15.10.2016 23:55

Изпуснали сте? Кога? С нито едно положение създадено от игрова ситуация или заради онзи шут от 35-40 метра, който Йоргачевич спаси? За цял мач нямате едно създено положение за сметка на две 100%-ви наши, от които вкарахме едно. Ако някой изпусна другия то това сме ние въпреки страхливата игра през целия мач, която така и не успях да си обясня защо беше избрана като тактика от Петрович. Спасихте се благодарение на една измислена дузпа иначе нямаше да вкарате още 150 минути. Просто и двата отбора днес показаха поне за мен, че са тотално некадърни когато трябва да играят с равностоен съперник.

sundza
15.10.2016 18:25

Аууу не думай *lol*

vlatkyn
15.10.2016 18:22

Как няма да дадат дузпа, премиера гледа.

Manchester_Red
15.10.2016 18:09

По-смешна дузпа не бях виждал, яко ги бутат тия Ловешки етрополци

vlatkyn
15.10.2016 18:00

Литекс е сесекато на Борисов-Ганчев, като се пръкне нов отбор, тръгва от най-ниското ниво на професионалния футбол и се доказва нагоре. Няма такова нещо направо в "елита", освен ако не е отбора на премиера.

vlatkyn
15.10.2016 17:52

Любко може да взема купа на шампионите.Левски не са му на нивото, ама не пречи.

vurtop
15.10.2016 19:41

Голям е Петрович!

sundza
15.10.2016 17:49

До коментар [@comment 1930841] от [@user ivo_459]:

Е ти си, кой да е. За тебе е частта с тирето.

sundza
15.10.2016 18:04

Да бе разбрах те, ма ти мене не. НЗ

ivo_459
15.10.2016 17:54

Приятел,аз съм тук за сеира! Ще се повтора,не съм фен на нито един от двата отбора.

Ordinary
15.10.2016 17:26

До коментар [@comment 1930832] от [@user rad011]:

Верно ли ? Не знаех.*smile*

Red_Manc
15.10.2016 17:32

Феновете на изкуствените отбори Литекс - София и фирменния отбор на Домуса трябва да се подкрепяте ! Браво ! Само да имаше и толкова коментари във вашите теми, но комплекса от Левски е на първо място.*beer*

Ordinary
15.10.2016 17:30

Благодаря ти , че ми каза ! *lol*

rad011
15.10.2016 17:27

Еми вече знаеш.*lol*

Ordinary
15.10.2016 17:26

Второто полувреме ще има обръщалка !

djarata
15.10.2016 17:10

След мача левскарите ,ще припознаят новото ЦСКА хахах....

ivo_459
15.10.2016 17:14

Да!ХХахахаха и аз това си мислех!Ще има пак ги бихме и тн.

Ordinary
15.10.2016 17:11

Викаш ? *lol*

Ordinary
15.10.2016 17:06

хахахаха , говедата взеха , че вкараха от нищото..*lol*

Amateur2017
15.10.2016 17:05

До коментар [@comment 1930820] от [@user vlatkyn]:

Виж линка, който съм постнал. Точно 4 линка има за мача. Гледам през единият от тях!

AC_Milan_92_45
15.10.2016 17:03

Като слушам какво скандират онея предмети на трибуните, елитна ВЛ, направо все едно английското гледам

vlatkyn
15.10.2016 16:44

Свините продължават да си викат на Литекс Цецка.

holigan4e
15.10.2016 16:43

До коментар [@comment 1930815] от [@user Amateur2017]:

еееееееее браво. Мерси брачед

Amateur2017
15.10.2016 16:49

Моля. Ама не работи като хората този линк. Пробвам се да намеря друг, но не мога да намеря.

Ordinary
15.10.2016 16:38

До момента Литекс-София мачкат говедата !

sundza
15.10.2016 16:17

Излизаме с може би най-доброто, което имаме. Ако всичко се решава на терена, още на полувремето ловешкото директорче ще ги извади от терена.

Daley_Blind
15.10.2016 15:57

Успех и на двата отбора и нека по-силният да спечели!
2-0