ЦСКА и Левски в топ 100 на вечната класация на Шампионската лига

10:50
ЦСКА и Левски в топ 100 на вечната класация на Шампионската лига

ЦСКА и Левски са двата български отбора, които попадат в Топ 100 на вечната ранглиста на Шампионската лига (преди Купа на европейските шампиони).


УЕФА публикува клубна ранглиста, както и класации на играчите с най-много мачове и топ-реализаторите в историята на турнира.


В подреждането ЦСКА заема 37-мо място в подреждането, с 25 участия, 98 мача, 41 победи, 16 равенства и 41 загуби. Левски е на 78-то място, с 15 участия, 54 мача, 15 победи, 14 равенства и 29 загуби.


На път да влезе в Топ 100 е Лудогорец, като в момента е на 108-мо място след петте си участия, 30 мача, 10 победи, осем равенства и 12 загуби на сметката си.


Литекс е на 142 място, Локомотив София на 245, Спартак Пловдив 322, Ботев Пловдив - 365, Берое - 406, а Етър е на 407. Номер 1 във въпросната класация е Реал Мадрид със своите 11 клубни титли на Европа.


Димитър Бербатов пък е в класацията на играчите с най-много мачове - 62 и в голмайсторската листа с 15 гола, а Христо Стоичков и Цветан Йончев имат място при голмайсторите, съответно с 18 и 11 попадения, пише "Меридиан мач".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

kapitana123
09.10.2016 23:46

Бамааму, чета заглавието и си викам: "Мчи те ЦСКА-то не съ играли в ШЛ, апа Левски... те по-добре да не беха играли. И ся - топ 100!" *joking*

Betinfinity
10.10.2016 14:53

По смешен трол от теб не бях чел.

Chavdar_Litex
10.10.2016 09:28

Как да не сме играли? Играхме миналата година ШЛ срещу отбора на г-н Бойко Борисов. Успяхме да "спечелим" купата със съдействието на г-н Гриша Ганчев и г-н Красен Кралев. Ние сме единствения отбор спечелил купата и в същото време отпаднал на полуфинал. *thumb_up* В двата случая все срещу Монтейна. *party*

night_wolf1984
09.10.2016 21:32

и защо по дяволите не ми отваря бета...вие имате ли подобен проблем ?

night_wolf1984
09.10.2016 21:30

КЕШ е по пристижен турнир от ШЛ...тъй като участват само шампионите....откъде накъде 2,3,4 сульо и пульо ще играят в ШЛ...това не е ШЛ ,а лига където пускат богатите отбори...с цел те да се облажат..и тук таме някой мишки като Лудогорец и те да хапнап.Щом е ШЛ да играят само шампионите и да взимат те парите...пълен цирк на Уефа ...пълни смешници.Едно време се играеше футбол,а сега играят балерини изрисувани като тапети и с прически на диви нерези....Срам за футбола..дори лига европа е по-интересна от тоя турнир на богатите !!!

Man7united
09.10.2016 17:29

Тая държава е много зле, въпреки че и двата отбора Уефски И Цецка са ужасно зле, та направо не се търпи - хората пак се опитват да ги сравняват кой бил 1ви кой 2ри, не разбрахте ли че са еднакво скапани.

manutd_forlife
09.10.2016 21:01

Извинявай, но не съм чул никой фен да отрича последните титли на Лудогорец. Това, че Лудогорец са на върха не означава, че все трябва да ги хвалим и да им целуваме задниците. Ето колко е голям твоя светоглед, понеже един отбр не се справя добре е затворена книга така ли? Ахх колко е лесно да си със силните на деня и да псуваш другите, които са носили този спорт преди години. Да те светна, не е лесно за 60-100 години все да си на върха. Никога не съм казвал, че Лудогорец се развиват в правилната посока, друг е въпроса, че всички игнорирате как стигнаха до там и каква финансова инжекция получиха в началото на футболния им живот. Но да, това предполагам не може да го пуснеш в някое документално филмче за тях, нали?

Man7united
09.10.2016 19:12

Къде съм казал да не ги подкрепяте не разбрах?! А и виж се колко ти е малък светогледа, това че ги подкрепяте от деца означава, че не може друг отбор да напише история и да ви задмине ли не мога да разбера?! Страх ви е да признаете, че Лудогорец се развиват в правилната посока и се издигат все по на високо.. Цска и Левски са затворена книга.

manutd_forlife
09.10.2016 17:56

Да прав си, как можем да подкрепяме отборите, за които сме викали от деца. Много си прав даже, още от утре отивам в Разград да си взема шалче. Друг отбор в тази страна няма освен Лудогорец, а когато Домуса ги остави и някой друг отбор получи адски много пари, след това всички се местим при тях! Наистина си прав, че държавата е зле, но не позна баш защо.

KIBRIT
09.10.2016 17:23

УЕФА прави Класация,и който си спомня си спомня,който не иска да помни-да забравя.
37. ЦСКА
78.Уефски

Di_Canio
09.10.2016 15:59

Че цска (вечна им памет) кога са играли в Шампионска Лига?

Chelsea86
09.10.2016 22:52

Нещо май не загряваш. На всички отбори титлите и успехите се зачитат от КЕШ в ШЛ, но няма как от УЕФА да кажат, че сте играли 1/2 финал в ШЛ когато нито веднъж не сте влезли в групите на ШЛ. Нещо избягваш въпросът ми защо УЕФА обявяват отбори стигнали до 1/2, 1/4 и 1/8 финали в КЕШ за дебютанти при първото им участие в ШЛ? Нали сам твърдиш, че са играли в ШЛ, а УЕФА какзват вие сте в групите на ШЛ за първи път. *wink* Ето от 2006 - Levski Sofia and Copenhagen made their debut appearance in the group stage. "Казваш" Левски е 4 пъти 1/8 финалист в ШЛ, но в същото време според УЕФА прави своя дебют в нея през 2006г. *erm* Явно ти знаеш по-добре от УЕФА. *cool*

manutd_forlife
09.10.2016 21:07

ахаа Значи ШЛ е наследник на КЕШ и титлите остават? Ясно мерси, значи титлите и успехите на другите отбори се запазват и ценят, но се игнорират за тези, които вие не харесвате. Ще чакам с нетърпение, да направим участие и ние в ШЛ, да сменят формата отново и пак да се правите, че не е станало.

Chelsea86
09.10.2016 18:19

Никъде не съм казал, че са отделни турнири. Вече обясних, че ШЛ е наследник на КЕШ. Ти подобно на твоя колега по съдба може да ми обясниш защо УЕФА нарича отбори с 1/2, 1/4 и 1/8 финали в КЕШ дебютанти в ШЛ? Може да обясниш защо УЕФА брои Левски за първия български отбор участник в ШЛ като преди това други български отбори също имат участия в КЕШ. Мисля, че Славия също имаха 1/2 финал за КЕШ, но никъде не пише, че са играли някога ШЛ. *beer* В последното ми изречение само казах истината. ЦСКА официално беше закрит на 09.09.2016г. Има документи и всичко, което доказва това. Дори 5 годишно дете би се сетило без много да му мисли какво означава това, но на теб явно ти е зор.

Chelsea86
09.10.2016 18:12

Защото УЕФА броят ШЛ за турнир наследник на КЕШ и за това титлите се броят. Това не значи, че ЦСКА си няма 1/2 финалите, но те си остават за КЕШ, просто отборът никога не е играл в новия формат с нови правила наречен ШЛ. Ако ми кажеш защо УЕФА броят отбори с 1/2, 1/4 и 1/8 финали в КЕШ като дебютанти в ШЛ и ги поздравяват за първото им участие в този турнир ще бъде благодарен. Ако не беше така щяха да кажат, че отборът е участвал на въпросните финали в ШЛ, но той реално не е. *wink*

ogi999
09.10.2016 18:08

Този отбор не съществува вече, нали си наясно с този факт или и ти си от феновете на четвъртия по сила български отбор в класацията

manutd_forlife
09.10.2016 17:54

Да прав си, я дай да махнем всички постижения на отбори, печелили КЕШ, не е все едно е същия ранк като Шампионска лига. Всичките успехи на отборите преди 92ра не се броят нали? Я ми сметни тогава, защо Реал празнуваха 10тата и 11тата като турнира е от 1992, че аз също не се сещам?

MaLkO_LuD94
09.10.2016 17:37

ЦСКА там където са играли друг Български отбор никога няма да играе *wink* Как само вие лефскарите водите КЕШ и ШЛ за отделни турнири не зная *joking* ( Всъщност зная това е единственият начин да се опитате да се изкарате по-велики от ЦСКА което няма как да стане ) *beer* А с последното си изречение само доказваш че ЦСКА са най-великият и успешен български клуб *beer*

Chelsea86
09.10.2016 17:17

Кога ЦСКА са играли в групите на ШЛ, че нещо не си спомням? Левски имаше 1/4 финал за КЕШ, но когато влезе в групите на ШЛ от УЕФА ги представиха като един от отборите дебютанти без значение, че отборът е играл в миналото 1/4 финал. Това, че сменят името и формата на А група не значи, че трофеите на отборите се заличават. Мислиш, че с това вечно втори ще засегнеш някой? Това показва само, че отборът почти винаги е бил замесен в борбата за титлата. А в момента е най-титулуваният действащ клубен отбор в България. *cigarette*

MaLkO_LuD94
09.10.2016 16:30

До кога ще се правите на умни с тези тъпи въпроси *wonder* Или искаш да ми кажеш че вие имате 0 титли тъй като аз не помня да сте печелили ПЪРВА ЛИГА *wonder* Аман от простотия *wink* Вечно втори сте това не го ли разбрахте навсякъде го пише навсякъде ви го казват не виждам какво повече е нужно *cigarette*

ZPM
09.10.2016 15:23

До коментар [@comment 1930012] от [@user REVOLUTION_]:

С какво прослави българския клубен футбол? С милионите дела на чужди и български футболисти, мениджъри, треньори и агенти в УЕФА и ФИФА? С това, че който ви хване той ви съдеше заради измами и манипулации? Може би изречението ти трябва да изглежда така: ЦСКА-ЗАКРИТОТО ПОСМЕШИЩЕ НА БЪЛГАРСКИЯТ ФУТБОЛ, което тровеше и излагаше българският клубен футбол. Амин!

nikolaigalata
09.10.2016 13:44

Искам ултрасите на Левски и ЦСКА , преди мача между двата отбора да ги пуснат в един сектор. Но първо да обяват че няма да бъдат проверявани за оръжия . И да се избият един друг, поне ще си отдъхне обществото от тези паразити. Ще има около 1000 жертви . Да ги изнесат после и да ги товарят в самосвалите .После да ги погребат в един общ гроб и никой да не ги помни , те и без това са някаква измет , наркомани и тем подобни .

Man7united
09.10.2016 12:07

Любимите ми класации, в които фигурират Левски и Цска - лежащи на стари лаври, от кога не са играли в ШЛ?! Лудогорец ги настига и скоро няма да има плямпащи фенове с въпроси като : Колко фенове имат Лудогорец и къде им е историята? Лудогорец пише история, докато вие ставате за смях, драги ми жалки отборчета.

Ginekologaa
09.10.2016 21:10

Реал се птлни с Испанци*joking**lol*

MaLkO_LuD94
09.10.2016 14:28

Ами в интерес на истината чужденците са правилното ако искаш да успееш и да си конкурентно способен на средната класа отбори в Европа *cigarette* С българи не става не го ли разбрахте нямаме толкова класни Българи а тези които стават са в чужбина и не искат и да чуят за завръщане в България *erm* Когато чужденците са видно по-класни от българите аз не виждам проблем *thumb_up*

djarata
09.10.2016 14:27

За всичко си има време.Ако не си забелязал хората имат планове,проекти.То не става ей така ,за 2,3 години...то всичко става с пари драги ми приятелю.Въпроса е правилно да се насочват тия пари ,не да ги смучеш и да хвърляш трохички после наа отбора..

sgeorgiev
09.10.2016 14:20

И кое е европейски и правилно?Да имат 2-ма българи в титулярния състав ли?И да оглавяват класацията на отбора с най-много бразилци.Не виждам нищо правилно,нито налагат играчи от юношеския състав нито от втория.Просто с пари става всичко. *wink*

manutd_forlife
09.10.2016 13:48

...дай на който и да е клуб солидна доза пари и постоянен доход(при Лудогорец, парите не идваха от футбола първите години) и всеки един клуб ще работи по ''европейски''. Сити, ПСЖ също имат една солидна финансова инжекция и сега си играят редовно в Шампионска лига и даже и за претендент могат да бъдат смятани. Нито ЦСКА нито Левски можеха да направят нещо, като все мутри висяха из клуба. Държавата си затваряше очите, както си затваря очите понякога за дохода на Домусчиев. Отново, за коментар номер 2, точно тези фенове трябва да се уважават(не тези дето се заяждат с другите отбори) а тези, които не си сменят клубната принадлежност като теб, само за да са със силния на деня и да са на ''мода'' като псуват най-извесните ни отбори в България: ЦСКА И Левски. Не е лесно да подкрепяш отбора ти, когато си му свикнал да е само на високо и после да се бори за евопейски квоти, но... това се нарича фен, не човек, който следи модата като много хора тук...

djarata
09.10.2016 12:19

Много ясно!Лудогорец си ги мина и Левски и ЦСКА.В Разград работят по европейски ,работят правилно.Ако и в Левски ,и в ЦСКА се работеше така ,бг футбол щеше да е далеч по-приятен за гледане ,но...