ЦСКА и Динамо Москва оставиха развръзката за реванша
"Армейците" удариха две греди през първото полувреме, а Спас Делев след почивката пропусна най-чистото положение за български тим.
Футболистите на ЦСКА изглеждаха напрегнати в началото на срещата и не успяваха добре да организират играта си.
В 15-а минута шут на Александър Кокорин от границата на наказателното поле мина над гредата.
В 22-а минута обаче "червените" отвърнаха с хубав удар на Тодор Тимонов, който срещна гредата. Четири по-късно след изпълнение на корнер футболист на Динамо пропусна от няколко метра да накаже Иван Караджов. В 30-а минута пък Тимонов бе изведен добре, но си поведе дълго топката и вратарят на гостите улови.
Орлинов в последната минута на първото полувреме удари за втори път гредата на гостите.
Второто полувреме започна равностойно, но в 56-а минута Александър Кержаков от много добра позиция пропусна. В 60-а минута "Васил Левски" изтръпна, след като Кокорин преодоля Караджов, но голът бе отменен заради засада. Минута по-късно пък изненадващо Тимонов, който бе един от най-добрите за "армейците" напусна и на негово място влезе Спас Делев.
В 66-а минута Йордан Тодоров получи хубава топка на границата на наказателното поле, но би над гредата.
В 82-а минута след една контра Спас Делев навлезе в наказателното поле на Динамо, но от много добра позиция би встрани. Две минути по-късно и Кержаков стреля неточно.
ЦСКА: Караджов, Виданов, Котев, Иванов, Минев, Янчев, Янев, Мороз, Тимонов, Тодоров, Орлинов
Динамо Москва: Габулов, Ковалчик, Колодин, Фернандес, Гранат, Комбаров, Уилкършир, Хохлов, Д.Комбаров, Кокорин, Кержаков
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
24.08.2009 02:01
Очаквасе не голям интерес отстрана на агитките на двата отбора такаче същото като в бг *wink*
22.08.2009 20:06
Показахме ,че не сме по-слаби от Динамо ! Сега в Русия един Х (1-1 ,2-2) и готово *wink*
21.08.2009 21:53
цска динамо го даваха пряко по тв+
динамо и цска най вероятно пак по тази тв
21.08.2009 21:52
първия мач цска-динамо м. го даваха пряко по тв+!!!!!!!!!!
за втория не съм съгорен но най-вероятно пак по тази телевизия
21.08.2009 17:21
Направиха невероятен мач.Аз съм фен на Левски , но тази тяхна игра ми допадна много.Яд ме е само за пропуските пред вратата на Динамо.Ще стискаме палци на реванша, че в Русия не се играе лесно.Успех
21.08.2009 12:52
Браво на литекс и цска,от левски съм,но червените за пореден път доказаха,че са евробойци за разлика от сините,а за литекс не сам изненандан те редовно си бият отбори от нашата черга..поздарвления и успех на реваншите
21.08.2009 12:50
Еми ок .. зарежете ЦСКА и Динамо, а какво ще кажете за БАТЕ - Литекс ??? Факт е, че Левски играе бездарно в последните си 3,4 години в Европа .. загуби една дузина мачове и като домакин и като гост и как ли още не .. дано направят нещо в ЛЕ .. нещо подобно на онова в Уефа 2006, когато бяха сериозен отбор. Дано ЦСКА и Литекс също сторят нещо голямо. Нека, ако влезнат отборите ни .. да се "закърпят" дупките в съставите и да се купят по 1,2-ма играчи .. и на ЦСКА и на Левски липсва един добър централен нападател .. на Левски и защита им липсва, а на ЦСКА някой по-деен халф .. айде успех на всички, но стига дразнили левскари .. и по-слаби да са Динамо и по-силни, Левски отново се изложи .. за съжаление казвам !
21.08.2009 12:49
еми на приказки са силни те .. ако бяха победили пак щяха да дразнят ЦСКА, че те били влезли в Шл .. Вчера говориха, че ЦСКА ще пада с по 3,4 гола .. сега видяха, че ЦСКА се справи с мача и вече .. Те Динамо са слаби, не са по-добри от тия където ни биха" .. сега викат .. втория мач пак 0-0, но ако имате късмет ще влезнете там където вече ние сме влезли *joking* да се смея или да плача питам аз ? Смешно е .. важното е отборите ни да не се излагат и да не падат в Европа, а не да се кълнем и да се дразним .. Избиват комплекси .. яко сините приятели. Все сравняват кой от кой е по-силен, като падне отбора им, а някой друг се справи добре.
21.08.2009 12:38
Не знам дали са гранд или не,но да отстраниш Селтик не е никак малко.Е това ви пречи на Левски че само с приказки не става.И тоя мустакатия може ли да смени за 1 година 3-ма треньора.Не гледайте и не плюите в другите отбори а се погледнете при вас,там куцат нещата.Все пак ви пожелавам да направите хубав мач и да се раздадете в Унгария,пък той резултата ще си доиде.
21.08.2009 12:17
Ако пак има такъв гаф с телевизията и мачовете не зле сами да се застрелят от Ринг,ПРо , канал 1... и т.н
21.08.2009 12:16
Казах го по-надолу,ще го кажа и сега.Динамо не е нищо особено и вчера им лъснаха гащетата. Вие чорбарите ги напрайте гранд да му се не види ..за медиите да не говорим (Динамо т'ва,Динамо онова , селекция , бюджет .. АЛА-БАЛА). Методиев е един от многото чорбари които са останали приятно изненадани от Дебрецен.. много симпатичен отбор играещ модерен футбол с много шутове отдалеч и с страхотна дисциплина. Динамо е прехвален отбор (не казвам , че е слаб , но в никакъв случаи не е по-добър от Дебрецен). Така като гледам най-реалния резултат за Русия е едно 0:0 отново евентуално до дузпите и после ако имате късмет в което не се съмнявам ще играете там където Левски вече е ! - Лига Европа .. Евала на Литекс междудругото
21.08.2009 12:15
ако играят и 3-те ни отбора в Европа какво ? Пак ли няма да дават мачовете или ще ги дават по някакви забутани телевизии ? И 3-те са там 100% *joking*
21.08.2009 12:09
А относно Дебрецен .. харесаха ми честно да си призная. Много симпатичен отбор и в ШЛ ще ги гледам. Този Колибали е страхотен нападател .. смаза ги. Дали са по-силни от Динамо .. няма значение, не знам .. важното е да бием Динамо и Левски да направи поне Х в Унгария, за да не пада коеф на България ... ама няма да е лесно. А Литекс вече се класираха *joking* е нищо не е сигурно, но 1 гол тука и край с Батето. ЦСКА със своите по-опитни футболисти втория мач, които липсваха ще отстрани Динамо. В това съм сигурен.
21.08.2009 12:05
ЦСКА не позволи на Динамо да играе .. просто това е, а не че Динамо са слаби ..
21.08.2009 12:04
Хайде сега отново, Динамо били слаби, хъката-мъката. Признайте си - ЦСКА игра МНОГО ДОБРЕ, браво и на Литекс срещу "топтийм" БАТЕ, а Левски се осра. Иска ви се да кажете льохмани, но това е истината. Обичам да чета коментарите на много хора и връщам страниците назад и гледам - гледам и се смея. Динамо Москва НЕ били по-силни от БАТЕ БОРИСОВ и Дебрецен.. хехехе. Направо ми оправи настроението. Руски гранд, нещастно отпаднал в Шампионска лига срещу Селтик, победил го с 1:0 като гост на "Паркхед" и 0:1 до 92 минута срещу "детелините" в Москва и се оказва какво ? Дебрецен били по-добри. Това е безобразно ! То бива-бива да нахлузите тези сини лупи на тиквите си, ама чак толкова. Признайте си го- ЦСКА играе по-хубав футбол от Левски и точка по въпроса. Защо да ви се подиграваме? Защитавате честта на България, подценявате редовно отбори от по-слаба черга и затова си патите и ще продължавате да го правите. о. Динамо е с 3-4 пъти и нагоре по-голям бюджет и си позволява футболисти с по над 20 хиляди евро седмична заплата (Кержаков). Успех на нашите клубове в ЛЕ и ШЛ (евентуално)
21.08.2009 11:14
Добър мач за нашите. Възхитен съм от тактиката на Любо, който този път не тръгна сляпо да напада, а гледаше предимно да не допуснем гол. Бяхме наредени перфектно, лошото е, че дърво като Иван Иванов просто напрежението му дойде в повече явно и допускаше безумни грешки. Котев горе-долу същото. Пред тях супер работа свършиха Тошко и Мороз. Янев се насра. Не го очаквах, защото в предишните мачове се справи добре. Отпред Тимонов и Данчо като че ли единствени се опитваха да вършат нещо. Орлинов трябва да научи, че футболът е колективен спорт. Къде го видяхте тоя талант? Бековете също рядко се включваха, но изпълняваха добре работата си в защита. След появата на младите (смело-безразсъден ход на Любо) се видя, че ЦСКА има бъдеще. Бих отличил Спас, който въпреки пропуска не спря да тича и да тормози противника. Така се печели уважението на публиката и треньора - с раздаване!!! Зехиров и Пасков - прилично, вижда се, че са добри, Зехиров трябва да оправи малко спирането на топката и паса, а Пасков да е малко по-смел при единоборствата. Очаквам да се класираме, Динамо са яко слаби, самочувствие без покритие. Гол там ни решава мача - те 2 гола посмъртно не могат да ни вкарат.
21.08.2009 06:01
а да и се пак успех на цецка там *wink* не приемам резултат с под 2 гола разлика да ги биете тея безбожници и тея имали бюджет колкото левски и цска зети заедно ..... та те батков или тея от титан ако имат толкова пари ще си приберат 90% и пак ще купат по добри играчи от тея ТцТцТцтцтЦ СРАМ ЗА РУСИЯ СА ТЕЯ БЕ
21.08.2009 05:57
Тук Бих казал само АХ КОЛКО ЖАЛКО Е ДА СИ ФЕН НА ДИНАМО тЦтцТц Тея играха по безобразно от нас с/у дебрецен
21.08.2009 04:49
Извинявам се за по-рано за атаките към ЦСКА просто бях обладан от емоции все пак загубих 100лв заради тях ама както и да е *joking* Динамо стоя много слабо на терена толкова безидейни бяха,че бяха смешни.Играеха без мотивация,което беше доста странно според мене,но всякаш нарочно търсеха равен.Браво и на Литекс изненадаха ме доста приятно не очаква да бият като гости *wink* Успехи на всички бг отбори ;] Майка им руска на тея боклуци дано да ги смажете наредени лайнари.Като не играят за победа да падат и в Русия,а и няма да играят на собственият си стадион,а ще приемат ЦСКА на стадиона на Химки
21.08.2009 02:36
айде приятели лека до утре пак и имаме повод за радост освен х на цска и литекс победи батето
21.08.2009 02:31
е ти това ли искаш .. ЦСКА да губи ? Тцтцц....
21.08.2009 02:30
ЛЕКА НОЩ
21.08.2009 02:28
никога не е късно след седмица може би
21.08.2009 02:25
о приятелю ти си тук.помислих 4е няма какво да каже6 за този ма4,май остана разо4арован от динамо.о4аква6е сигурна победа за гостите поне 2-3 на 0
21.08.2009 02:25
MeToDueB
следиш за краснописа
21.08.2009 02:24
мечтатели
21.08.2009 02:22
ами да ви вземат в някое друго
21.08.2009 02:20
така е но пак показахме 4е когато най-малко о4акват ние изригваме.освен цскарите си4ки други о4акваха разгромна победа за динамо.но това си е цска и мисля 4е на реван6а 6те ги излажем с някой х,а защо не и минимална победа
21.08.2009 02:15
е мани го това първенство кирливо .. важното е в Европа да направим нещо *smile* от там да харесат и потенциалните ни "звезди", и после да очакваме "новия Берба, новия Стоичков, Костадинов и т.н" *joking*
21.08.2009 02:11
отбора има голямо баде6те,дори и да отпаднем от динамо.за 2-3 години най-много 6те мажем в бг първентво.
21.08.2009 02:10
Малко по-малко ми харесаха Иванов, Котев, Тодоров, Делев .. Добре, че капитанът ни беше на ниво, макари че игра доста малко след контузията, се справи на високо ниво *smile* Дано изгладим грешките, дано се сработят още повече до реванша футболистите ни и очакванията за мача относно участието на Стоянов и Маркиньос, а защо не и Руй Мигел и дано Манчев бъде готов, дано очакванията ни се оправдаят и да победим. И все пак .. искаме централен нападател, но ние си го имаме в лицето на Владо Манчев, който взима може би най-голямата заплата в отбора и се надявам да я оправдае, като бъде здрав и да отбелязва голове.
21.08.2009 02:08
на мен ми хареса мача. Не ми хареса, че още отбора не е сработен, но ми хареса, че грешаха и играха младите, а не играчи, като Маркиньос, когато той греши .. сме безскомпромисни и ще го критикуваме, но когато нямаме избор и изполваме толкова млади играчи .. няма за какво да ги критикуваме, те нямат опит и ще се научат .. Не ми хареса играта на Иван Иванов .. много грешки направи отзад и не я чистеше хубаво .. а когато трябваше да я запази с тяло и след това да я подаде или да спечели фаул .. той я чистеше в тъч, без да е много притесняван от противниковите играчи. Не ми хареса и пропуска на Делев накрая .. и на него му липсват опит и самочувствие .. на 19 е .. дано се поучи от грешката си днес и други допусна .. загуби една топка при едно организиране на контраатака .. общо взето, не мислят много много младоците, но за : Караджов, Янев, Минев, Орлинов, Тимонов и др .. мога да кажа само похвални думи *smile*
21.08.2009 02:01
някой още да сподели мнението си за ма4а?
21.08.2009 01:56
и аз мисля така,Орлинов не е никак лош.просто няма опит и това си проли4а.има потенциал в този отбор с малко касмет сме в групите,което 6те е мн добре както за цска,така и за бг.най ве4е за само4уствието ан футболистите
21.08.2009 01:52
Орлинов много ми хареса как игра, а на вас. Дори най-много, но от време на време действаше прибързано и трябваше да подава, а той стреля .. !? Пенев .. може да иска да го наложи в състава. Четох за това момче, че нещо бил син на мутра и т.н .. ама и връзки да има, за да играе, като титуляр, то си се вижда, че е добър и има потенциал .. Поне от това, което гледах в 2,3 мача до сега с негово участие .. Иначе Пенев си е странник .. голям играч беше, легенда остава, но все си е странен, като човек .. Руй Мигел го остави извън групата .. преди Лазаров го вадеше, Тодоров и него *lol* никога не мога да му прогнозирам състава, смените и т.н. Мисли ги по-различно *joking*
21.08.2009 01:52
някой хвана ли еврофутбол днес
21.08.2009 01:49
Всеки греши,благодаря,ще си взема поука,но по добре коментираите футбола,не моя краснопис.
21.08.2009 01:47
пенев е глупак,да изпуснеш талант като саитходжа е престапление.сега ако си бе6е в цска 6те6е да играе тази ве4ер и да се престави мн добре,но пенев е дебил
21.08.2009 01:47
е може .. аз за това просто питах, но е грозно. Аз не бих писал, ако нямах Ъ *joking*
21.08.2009 01:46
angelhenry .Не, се пише с е,не със з.
21.08.2009 01:44
Може да нямам ъ.Господа българи,колко грешки имам дотук?
21.08.2009 01:42
и ако това от ника ти е така и си на 36 години е срамно брато!!!!!!
21.08.2009 01:42
ма4ат го гледах.не сам заспал и какво садията засада си имаше.то ако е така и на орлинов не трябва6е да свирят засада.това е футбола испуснахме динамо.успех на вси4ки бг отбори
21.08.2009 01:42
то това е старобАлгарски бе *lol*
21.08.2009 01:41
btw и аз това се зачудих.защо пише А вместо Ъ :?
21.08.2009 01:41
Обсъждаме футбол,не сам на кръжок по краснопис.
21.08.2009 01:40
абе кво си повтарям мненията *joking* нещо ми се бъгна мозилата ... е да пишеш бАлгари .. евала ти правя
21.08.2009 01:39
не ..............
21.08.2009 01:39
angelhenry Без коментар .. за тоя *lol**lol**lol* .Това не е много грамотно,и аз не се заяждам.
21.08.2009 01:38
не ..............
21.08.2009 01:37
Защото сам неграмотен.Харесва ли ти това?
21.08.2009 01:34
не се заяждам, ама просто питам, защото е грозно .. Защо пишеш толкова неграмотно ???
21.08.2009 01:31
само малко по скромно,реално погледнете,нека говорим след 2 ма4.не правете нашата грешка.наистина в бг само балгари и доказани 4ужденци.тогава 6те има пробижи,пожелавам ви успех на литекс сащо
21.08.2009 01:31
angelhenry: Успех на реванша се пак сме БГ нека има 3 отбора в групите на ЛЕ
П.П. Чул те Господ!
21.08.2009 01:27
момчета до сега се бъзиках *smile* беше ме избило на настроение, понеже хванах Атлетико Билбао .Левскар съм.Браво на цска, ако си бяха повярвали малко повече можеха и да измъкнат победата.Аз казах на един приятел, че днес мача е 0 на 0 (той е чорбар), а той ми каза, че много ще падате.Нз какъв е тоя страх.Да ние не сме Англия,Испания,Италия, но неможем да излизаме в примирени глави.Вчера Левски не игра нищо, но се видя, че отбора не е за ШЛ и закономерно ще играе в ЛЕ.Успех на реванша се пак сме БГ нека има 3 отбора в групите на ЛЕ
21.08.2009 01:25
естествено, че съм доволен от това 0-0 срещу отбор, който само Кержаков струва колкото целите отбори на евроучасниците ни *lol* Пък и като се има в предвид, че играем със сърцатите 18-20 годишни футболисти, които макари без опит, макари неоибиграни .. се представиха достойно и защитиха цветовете на България и името на ЦСКА *smile* Втория мач ги бием или продължаваме с равен, защото Стоянов, Манчев, Маркиньос ще са на линия иначе се вижда, че има още какво да се желае .. да се сработят младоците, да бъдат по-концентрирани пред гола и с по-високо самочувствие да завършват атаките на отбора ... правехме и доста грешки в разиграванията. Ако влезнем, ще трябва 1 централен нападател и един халф, който да е деен и да организира добре играта. Доволно. ЦСКА Е голям отбор .. и с юношите да излезне, пак ще се представи достойно и няма да загуби Това е истината
21.08.2009 01:25
0-3 не сам пророк,слу4ва се,4естито радвам се за вас
21.08.2009 01:24
не знам кои кого изтарва,пожелавам ви успех.
21.08.2009 01:23
не искате да се заяждате с мене *sad* не казвате нищо за Дебрецен?
21.08.2009 01:23
levski_73 как ти се виде играта? Ако не се лъжа ти го прогнозираше 0-5 пък то нещо не излезна вярно!
21.08.2009 01:22
berbo_cskarq гледа ли ма4а,аз по4ти заспах,ах садията *wink*
21.08.2009 01:21
тук сам дете мое,гледах го,пожелавам ви успех на реванша,не се криа,малко по рано трябва;е да влезеш
21.08.2009 01:20
Тоя са развихри, бягайте! angelhenry представям си те на някакъв площад и такъв нареждаш от там за "чорбата" и се плюнчиш от вълнение *lol*
21.08.2009 01:19
ти доволен ли си от тва 0 на 0 *sick* тоя отбор за силен ли го имате?ясно колко разбирате от футбол.....
21.08.2009 01:18
смях правиш *joking* благодаря за което. Шоумен си *lol*
21.08.2009 01:17
това е целта, вие сички червени сте за смях.просто ви пожелавам да влезете в групите на ЛЕ.все пак пари трябва да правя, а какво по-лесно от това да залаваш против чорбата
21.08.2009 01:16
*lol**lol**lol* хахахаха angelhenry е вече се смея с глас и плюя пуканките по монитора от смях. Благодаря, че ме развесели за цялата нощ *smile* ще си легна и ще се хиля сега хахахха
21.08.2009 01:14
berbo_cskarq завистлив си ти копеле недоносено червено!за кво да ви завиждам?тия успехи на ЛЕВСКИ, които съм видял ти цял живот няма да ги видиш на чорбата.Ние сме в ЛЕ вие къде сте?????
21.08.2009 01:14
angelhenry Без коментар .. за тоя *lol**lol**lol*
21.08.2009 01:13
angelhenry е позеленел от яд та чак пише безсмислици *joking*
21.08.2009 01:03
преди ма4а динамо 6те ви ебе 6те ви вкара 3 най малко.какво стана бе уефски яд ви е 4е нашите юно6и не паднаха,за разлика от вас.зависливи копелета
21.08.2009 00:58
Craz1_K1ller брато Maestro не може да се залага в нета.Използваи VISA или Mastercard.
Чорбари разбрахте ли колко сте жалки *lol* Срам и позор за БГ сте, да не може да биете Динамо *sick* .Само ЛЕВСКИ и Литекс ще представят БГ в ЛЕ това еееееееееееее! !!!!!!!!!!!Играйте си с Локо пд и Берое, ние сме в ЛЕ.Ах колко жалко е да си чорбар!!!!!!!!!
21.08.2009 00:57
levski_73 мом4е какво стана май 6те6е да падаме с 3,4 гола разлика,а то се оказа 4е испуснахме динамо.каде си сега да коментираме сарцатат игра на младите ни футболисти и ва6ите 6ампиони сас купа от салата *joking*
21.08.2009 00:36
За да си говедо трябва първо да обичаш турската раса,второ да мразиш България и трето да си мислиш че ти си най-великият,макар че си с насрани гащи.Вместо да мълчат и да не говорят до нова година с краха,който постигнаха срещу Дебрецен,те ми тръгнали да хулят ЦСКА за това как играли.Ами какво да ви кажа,нашият отбор е съставен от млади БЪЛГАРСКИ футболисти,които нямат опит в Европа и въпреки това показаха,че имат шанс да отстранят Динамо.На реванша си мисля,че с една добра игра,ще вкараме поне гол,което ще стигне за класирането,все пак в този мач нападател ни беше Орлинов и за това не успяхме да ги победим
21.08.2009 00:29
Докато още не сте почнали с псувните едно голямо браво на цска-за резултата.По отношение на Левски-раздадоха се но с хора като Йовов,който от 1 метър не вкарва топката нищо хубаво не ни чака.Някой казва пускайте младите,ОК Генев беше на терене -що годе добре,Сърмов,Гаджев е контузен,кой млад да пусне Цачев койтоима 1 мач в бг или Хичо който не може да си спре топката.Успех на цска и Литекс,преди всичко сме българи.За Левски-ЛЕ е мястото за нас просто в ШЛ нз Гошо Петков колко пъти ще си изкара топката от вратата.
21.08.2009 00:25
levski_73 Вчера какво ти казах, че днеска ще се изпокриеш като мишок! *joking*
21.08.2009 00:16
levski_73 Ето че пак се срещаме! Нема ли да коментираш мача? *smile*
21.08.2009 00:13
MeToDueB
Експерт
Пуснато на
2009-08-20 22Точно така, в интерес на истината, в нашата действителност е по- добре за коефициента и трите ни отбора да играят в ЛЕ, шансът да вземат точки е значително по- голям, отколкото от акулите в ШЛ! А, днес се видя, че изкуствено прехваленият "гранд" Динамо М, с нищо не е по- добър от Бате или Дебрецен!
20.08.2009 23:53
Браво и на ЦСКА и на Литекс! Общо взето не ми пука къде пускам поста, защото и двата отбора са си български *smile*
20.08.2009 23:46
Браво на Цска ,според мен Литекс направиха огромна крачка към групите на ЛЕ ,Левски са с гарантирано място там и 0-0 също е хубав резултат за червените преди реванша в Москва .Дано и трите отбора да продължат поне до края на годината в Европейские турниири.
20.08.2009 23:25
levski_73 Защото в българия си купувате мачовете а иначе видехте какво представлявате *wink*
20.08.2009 23:16
Моля някой да помогне.Уш всичко съм напрашил и като дам депозит дал съм с колко пари номер на карта име и т.н. в b-win и ми изписва това:Вашата Maestro карта не е регистрирана. Моля, регистрирайте първо картата си. Информация за процеса по регистрацията можете да намерите на www.maestrocard.com или в банката, издала Вашата Maestro карта. Надяваме се скоро да можем да Ви поздравим отново!"Влизам там и нищо не пише след толкова търсене никаде не намерих от каде да се регистрирам *sad*
20.08.2009 23:14
ALIEN_80 ,ако неси забравил , ти пръв започна.Аз доколкото си спомням несъм те обидил с нищо.Тогава заща тиго направи, ипосле като те нахраних се сърдиш?Недей така момче ,непознаваш човека зад екрана!
20.08.2009 22:59
хУБАВО Е ЧЕ ИМА ФЕНОВЕ,КОИТО МИСЛЯТ КАТО ВАС...наи стина ще е смешно двата ни най титулувани клуба да отпаднат...Аз съм левскар,но в коментарите не методиев има доста истина.Достанич,Батков и Гонзо трябва да разберат че времето на този отбор мина отбора трябва да се подмлади и то с играчи от ДЮШ,за които името ЛЕВСКИ има значение и не се раздават за големите заплати,а го правят,защото обичат Левски.По мое мнение трябва са се смени не само треньора,но и собственика-с Бай Ганьо нищо хубаво не ни чака...Е това не става за ден или два,но колкото по бързо се вземат мерки толкова по бързо ще видим резултати.Иначе аз още не съм отписал напълно Левски от борбата.А и накрая браво на момчетата от ЛОвеч,които са с най-големи шансове да продължат напред.Дано след 2 седмици всички да се радваме
20.08.2009 22:52
Динамо играха за Х, то се виждаше на терена *wink*
20.08.2009 22:50
donatelo, баща ми не ерогато говедо!
20.08.2009 22:49
То всички ще се радваме, ако българските отбори продължат, но не е работата само там .. а дано, ако влезнат в групите да играят достойно и да не са боксова круша, че тогава .. доста критики ги очакват от моя страна, без значение дали моя любим отбор или някой от другите български представители .. на първо място ми е България !
20.08.2009 22:47
Напротив rado, подкрепата щеше да е по голяма с тази на стадиона и пред малкия екран.
20.08.2009 22:47
MeToDueB не се радвам за нивото на бг футбола,не сам мазохист,докато има хора като батков,томов ,митио селския в бг ще е така осазнаите го това не искам да влизам в безмислени спорове и аз ше се радвам ако и други бг отбори играят в европа
20.08.2009 22:44
gordy Първо мача го даваха по телевизията по TV+. и второ какво значение има дали мачът ще бъде излъчван за представянето на еин отбор? Атмосферата я правят хората дерящи гърла на стадиона, а не тези пиещи си ракията пред малкия екран.
20.08.2009 22:43
По коя тв.да го еба????
20.08.2009 22:42
gordy те го даваха по тв
20.08.2009 22:42
levski_73 е добре .. радвайте си се на големите ви "титли", макари по-малко от истинския отбор .. радвайте се .. гордейте се и стискайте палци за двата ви единствени големи мача срещу голям отбор и се надявайте да излезнете победители и забравете за европейските отбор .. евала .. страхотно мислене имате. На първо място е отборите ни да се предсавят добре в Европа .. да печелят мачовете си, да вдига коефициента на страната, да представят достойно името на родината .. пък после е БФЛ и големи шампионски титли ... а тия +16 точки и големия отбор, който разпродадохме .. завинаги ще останат, като трън в очите ми .. това, че не успяхме да използваме големия си потенциал в Европа с големия ни отбор тогава, но сега ще се мъчим с тези млади таланти, които нямат опит, не са сработени, но имат сърце и носят червената фланелка с достойнство. Аз съм доволен от играта и от резултата. Втория мач, ако Манчев е готов, Стоянов и Маркиньос също, се надявам да победим и след това .. да купим или централен нападател или някой халф, който да организира играта.
20.08.2009 22:36
sharpi малоумно дете такова никой не е казвал че тук ДИНАМО ще победи те са хитър отбор и там ще го докажат като ви го набутат в гърлото пумяр разбра ли ?!
20.08.2009 22:36
Ако мача го даваха по тв.ЦСКА щеше да бие ама в тая селска държава и тия телевизии които се гордеят че предеват фудболни мачове ,ДА ГО ДУХАТ, ВЪЗДУХАРИ ПРОСТИ,МАЛОУМНИЦИ.
20.08.2009 22:35
MeToDueB
като сте толкова добри защо евробоеца падна от евроидиота,а евроидиота стана шампион,обясни ми
20.08.2009 22:34
Какво стана бе, сини очила. ЦСКА НЕ СРАМИ БЪЛГАРИЯ И НИКОГА НЯМА ДА ГО НАПРАВИ ! Съжелявам, ако завиждате, ама в такъв мач нашите излязоха с 5-6 парчета от детската формация без опит. А вашите стари пушки (по-скоро може да се замени третата буква и да се получи женски полов орган) падат от "неопитен и слаб тим" като Дебрецен. Не искам да омаловажавам унгарците, защото не са слаб отбор, но отново доказахме, че мач се играе с хъс. Дано покажем и в шестия кръг, че сме по-добри !
20.08.2009 22:32
Кво се кефите на тоя Х бе свине като там ше ви смачкат 3:0 *wonder*
20.08.2009 22:31
ALIEN_80 ,неговори така на бащаси!
20.08.2009 22:29
Вярвам че ако на реванша покажем същата игра даже и по - добра със завръщането в състава на Иван Стоянов и Маркиньос ще успеем да отстраним Динамо Москва... САМО ЦСКА !
20.08.2009 22:29
CSKA говори срещу Левски а Левски говори срещу CSKA. Кой е по - добрият отбор ще се разбере в 6 кръг на А ПФГ
20.08.2009 22:28
MeToDueB ,и да ,и не.Донякъде съм съгласен с теб,но докато ДЪРЖАВАТА,нарочно я пиша с главни букви несе намеси и не оправи нещета така ще бъде.Щепродължават даси живуркат хора като Томов,Батков,Селския и още много и много измислени герои убити в приказките,а ние ще продължаваме даси изпращаме пожелания към близки роднини.
20.08.2009 22:28
е ние станахме .. имахме отбор страхотен, за който сега съжелявам, че го нямаме : Петре, Димитров, Ней, Тунчев, Илиев, Гарсес .. и др .. и др .. +16 точки бяхме от втория отбор .. а от другите по +20 ... но не стана .. не играхме и сега градим нов отбор, без опит от младежи, но младежи със сърце и представиха достойно България и ЦСКА днес *smile* Онези другите .. големите шампиони изложиха България .. вече не знам за кой път .. не ги коментирам, не ги гледам вече .. не се интересувам от тях .. че ме хваща яд, а не ми става кеф, че падат .. ама фенчетата на левскито ме хранят .. че ме е яд, че падат и срамят България, а не ми е кеф .. (подчертавам ..)
20.08.2009 22:27
ЦСКА си изгражда отбор от млади футболисти,предимно Българи.Такъв отбор единствено бъдеще го очаква.Дано стане нещо и да ги бием тия руснаци,защото ще е трудно.Успех и на Левски и Литекс
20.08.2009 22:26
Дпбра игра на ЦСКА. Добро съдийство. Добри шансове за "червените" в Русия. Аз знам, че ЦСКА не се предава и може да отстрани Динамо! Напред армейци!!!
20.08.2009 22:26
MeToDueB станете шампиони и играите вие,като не можете ще се борите на друго място,пожелавам ви касмет
20.08.2009 22:24
много идейна си беше *smile*
20.08.2009 22:24
donatelo, лягай си! Късно е вече! Утре пак ще мучиш!
20.08.2009 22:24
Кържи,абсолютни червени кържи,по безидейна игра не съм виждал.За пребиване обаче е оня с дъвката -Мъдуреско,ама и той малоумника това му е капацитета
20.08.2009 22:23
е да не им ли отменяват, като има засада половин метър .. зад Иванов беше ? Абе .. ясно ми е .. вие не разбирате и от тая игра .. дай само да се дразни ми да се храним .. ок
20.08.2009 22:22
Браво армейци!! Ето така се играе ц хъс *smile*
20.08.2009 22:22
cesekarchetooo ,какво сте надиграли?Нали на хората им отмениха гол!
20.08.2009 22:21
donatelo .. не е работата там .. работата е там, че ЦСКА .. дори с юношите да излезне, пак ще се раздава .. и пак ще представи България достойно, а един друг отбор .. (не споменавам кой) .. ще посрами България в поредни години .. ще бъде смазван .. къде ли не. Като домакин, като гост .. в турнир .. навсякъде и по всяко време .. Момчетата без опит .. на по 19,20 год и пак се раздадоха максимално и не посрамиха България и ЦСКА.
20.08.2009 22:19
ЦСКА надиграва Динамо и прави 0:0.
Дебрецен смазва Лефски и бие 2:1.
Открийте разликите!
20.08.2009 22:19
Barca_fen112 между другото Левски не е сигурен участик в Лига в Европа ами ако успеем да влезем в ШЛ *wink* .MeToDueB Защо да го е срам ? Той човека си е много прав.Но така като те гледам и ти не си сам в главата.
20.08.2009 22:19
Добре бе хора, защо се провокирата? Хванете се стегнете! И двете агитки! Дори трите! Нито 1:2 е непосилен за обръщане резултат, нито Динамо М. са толкова страшни, колкото ги описаха. Във футбола няма невъзможни неща. Левски! Вкарахте гол тук, можехте да вкарате 2... ще се наложи там да ги вкарате тея 2 гола, и да задържите нещата под контрол. ЦСКА! Видяхте (т.е не успяхте заради лошата ТВ организация), че Динамо въобще не са това чудовище което ги описват. С малко сърцата игра се получават неща. Дори грам късмет да нямате, ако играете както тази вечер току виж изкярите 0:0 или 0:1 в Русия! Нищо не е загубено! Литекс! Най-трудното като чели мина. И все пак ... още миг концентрация... Само миг. След това част от напрежението ще падне. Успех и на 3-те отбора в реваншите! Казвам го от абсолютно неутрална позиция и желая успех на всеки отбор от вашата страна! (България)
20.08.2009 22:18
Пак се започва ,тези били слабаци, нашите бяха по-силни и т.н.Абе смешковци ,нали нашите отбори са от една държава ,и всичките ни отбори са от един дол дренки.Неразбирам защо трябва да сипем обиди един-друг *smile*
20.08.2009 22:14
аз това не го коментирам .. Батков се хвалеше нещо .. даже не го беше яд от поредния срамен мач на Левски в Европа .. и то като домакин. С такъв собственик .. и това им е много.
20.08.2009 22:14
Само ЦСКА гледа по-далече от носа си. Отбор се гради поне 2-3 години, и сега е поставено добро начало. Ако имаме късмет в Москва да извъртим един хикс с голове, младите футболисти на ЦСКА ще имат възможност да постажуват по европейски.
20.08.2009 22:13
И к'во като Левски бил в групите големи мъди,напълниха ви вратата с голове и поставихте рекорд *joking*
20.08.2009 22:09
Много приятна изненада от ЦСКА.След мачовете с Дери бях останал с впечатление,че са слаби и че срещу Динамо няма да имат особено големи шансове и още първия мач ще го загубят,но те доказаха,че не трябва да бъдат отписвани и дано втория мач ни изненадат още по-приятно и изхвърлят руснаците.
20.08.2009 22:05
ми цска чисто положение осраха в русия ще има дървото
20.08.2009 22:05
да не мислите че динамо са силни,за тожа ли са на 5 място,и цска не можа да ги бие поне минимално,и пак ги хвалите тия скапани чорбари
20.08.2009 22:04
Добър резултат, браво на ЦСКА, играха с огромно желание *devil* На реванша дано да успейме да стигнем до 1-1 и сме вътре *smile*
20.08.2009 22:03
ей чорбета къде се възгордяхте толкова бе *lol* Само да кажа ,че Левски вече е в групите в Лига европа и вие какво мъчението ви за да влезнете там няма край а и нали знаете кфо ще стане в Русия *joking*
20.08.2009 22:02
А сега ще се изтъпанчи Любко Пенев и ще каже, че всичко става по неговия сценарий...
Пенев: "Ъ-ъ-ъ-ъ, много съм доволен от играта на Спиро, но Али Баба ме разцепи отвсякъде...Всичко бях предвидил..."
Пълна отврат!
На реванша руснаците ще си вземат своето...за съжаление!!!
20.08.2009 21:59
Добре играха ЦСКА ,жалко че ги изтървахме,там 1-1 и влизаме в групите
20.08.2009 21:58
Браво *smile* Добър резултат, като за "детската градина". Личи си, че на нашите им липсва опит .. надявам се втория мач, да можем да използваме Манчев, Маркиньос и Иван Стоянов и тогава ще бъде гарантирано, че ще играем по-нападателно. Хубавото е, че ЦСКА игра за България и не посрами българското Българи играха .. повечето на +/- 20 години, без абсолютно никакъв опит, но със сърце и осъзнаха каква е тежеста на "червената фланелка". Представиха се достойно Втория мач с по-опитните ни отсъстващи ще спечелим Или поне ще вкараме гол .. и с 1-1 ще минем нагоре. Защитата ни е добра, вратаря също .. липсва обаче нестрандартното .. някой халф, който да се нагърбва с отговорността за организиране на атаките и един централен нападател .. но и така не губим Аз съм доволен. Лошо за Спас и ЦСКА, че изпуснахме едно много сериозно положение .. Иван Стоянов щеше да го вкара, но Делев няма опита и самочувтствието все още .. разбираемо е.
20.08.2009 21:58
Поне не паднаа кат говедата *wink*
20.08.2009 21:56
ЦСКА с 4-5 играчи под 22 гпдини играха срещу играчи оценени на около 70 млн. Освен да злобеете, тъй като пак се осрахте друго не ви остана. Може поне да понаучите нещо от тея 19-20 годишните в ЦСКА.
20.08.2009 21:55
видя се че и двата отбора нищо не играха цска не могат и те като левски да играят но поне имаха по голямо желание и тичаха постоянно наляво надясно .. динамо си бяха дошли за равенство поне това се виждаше от играта им не си даваха зор дори да тичат отмениха им гол пропуснаха някой друг фал да им дадат за цска също 1-2 фала .. общо взето нямаме отбор който да може да играе имат желание но просто не я могат тази игра .... не може да биеш шут към вратата и тя да излиза в тъч както се случва при всеки шут на цска и левски от мачовете които съм им гледал. ше берем срам още дълго време
20.08.2009 21:54
Честито 0:0 Грозна игра и на двата отбора,без грам идея *sick* Евалата,че поне чорбарите играха супер надъхано и се раздаваха до край,а не като нашите п*тки снощи *thinking* Щеше ми се този съдия да беше свирил снощи,ама на нас французин трябва да ни го сложи *wink* В Москва ще е много напрегнат мача,защото Динамо изобщо не са толкова добри и нищо не играят,а цска умеят да се затварят и да играят за Х *smile*
20.08.2009 21:51
какви шансове бе хора....в реванша е ясно....Динамо в лига Европа....!!!те не са Берое или Локо Пд... *wink* *joking*
20.08.2009 21:51
Поздравявам отбора на ЦСКА и феновете му. Стискам палци да успеят да елеминират руснаците
20.08.2009 21:49
FT' Фиша ми не излезе, но поне шансовете са живи ... засега
20.08.2009 21:47
хаха ... явно Динамо мажат ... *joking*
20.08.2009 21:47
Това е без значение. Важното е, че е 0:0
20.08.2009 21:45
благодарение на садиата
20.08.2009 21:44
Още ли е 0:0 ??????????????
20.08.2009 21:42
толкова си можеме,не се ядосвай
20.08.2009 21:39
Ginekologa кфо станало та се ядосваш ? и Динамо мачкат ли или ?
20.08.2009 21:38
нямам думи дано го духа и цска *angry* *evil* сам не маже вкара
20.08.2009 21:28
динамо играят,горе долу,наще се опитват
20.08.2009 21:27
Пенев пусна само звезди,гледайте сга ква игра ще стане *sick*
20.08.2009 21:25
я кажете как играят 2та отбора
20.08.2009 21:22
първо трябва да се научиме да спираме топката,а след това да е подаваме,и чак тогава да играем в евротурнирите.
това се отнася за всички наши отбори.ЗА СЪЖАЛЕНИЕ
20.08.2009 21:21
И кво? Сега ще си остане равен!
А реванша??? *sick*
20.08.2009 21:18
да не отмениха гол за Динамо ?
20.08.2009 21:14
чист голл ама ай *joking* *lol*
20.08.2009 21:11
за малко да го духем *joking*
20.08.2009 21:00
Това е второ евроучастие на много от момчетата и мисля че се представих добре за сега. Айде второто да ги отнасяма тея пияници> *smile* *joking*
20.08.2009 21:00
Айде пожелавам ви да влезнете там където Левски и Литекс преди години направиха фурор , а вие бяхте последни в групата за съжаление.Литекс на пръв поглед са с 1-ния крак вътре , Левски също.Оставате вие.С 3 отбора в ЛЕ няма да е трудно да дигнем коефицента на България.Относно мача добре че Динамо не си вкара 2-те 100% положения. България над всичко!
20.08.2009 20:53
Няма ли го он-лайн тоя канал някъде????????????
20.08.2009 20:53
мача о дават по ТВ+ и аз я намерих и без Булсатком проверете добре мача може да се гледа и без Булсатком *stop*
20.08.2009 20:50
по ТВ+ само на Булсат !!! С коментар на коментаторите от БНТ *joking*
20.08.2009 20:49
куде дават цска и литех плс плс
20.08.2009 20:49
стабилно играеме *smile* Малко защитно, но предвид обстоятелствата съм доволен. Те изпуснаха едно положение, ние уцелихме 2 греди .. едната от фаул. Доста грешки правим в защита .. личи си, че още "червената машина" не е сработена и не е готова да работи на пълни обороти, но се представяме добре. Липсва играч, който да организира играта в центъра .. Маркиньос може би щеше да свърши добра работа .. Иначе ми правят добро впечатление младоците, които макари без никакъв опит в Европа, се старят, се борят .. : Орлинов, Тимонов, Янев, Караджов .. Браво Дано и второто играем на ниво и да не допускаме гол, за да не срамим България .. като някой други бг бездарници ..
20.08.2009 20:42
сърдете се на Ц(*КА не на телевизионните канали!
20.08.2009 20:40
а бе каква левскарка про бг - чуваш ли се ?? добре, че точно БНТ бяха та да спасят положението за мача ни с БАКУ, а до колкото знам вече са набили пари за тва световно ( явно и те не са очаквали, че никой няма да предава мача ), НО ГАРАНЦИЯ, ЧЕ НИТО ПРО.БГ НИТО РИНГ са левскарски... по скоро са СМЕТКАДЖИЙСКИ ТВ-ТА - не ги слагам като пристрастни *stop* и мен ме е яд въпреки, че съм ЛЕВСКАР, но исках да гледам поне ЛИТЕКС ИЛИ ЦСКА поне 1 мач... нещастни тъпи тв
20.08.2009 20:39
Момчета спрете да убиждате като не са виновни БНТ И др .МАЧА ГО ДАВАТ ПО ТВ+ С БГ КОМЕНТАР КОЙТО Я НЯМА НЕГОВ ПРОБЛЕМ
20.08.2009 20:37
левскарска про-бг *wonder*
20.08.2009 20:35
Тия от канал 1 са за пребиване.Ще ми дават лека аклетика.Леката атлетика винаги са ги давали евроспорт и то даже с български превод.Малоумници са тия от канал1.Аз си го гледам мача но това е абсолютен непрофесионализъм и пълна неграмотност от канал1.Може би там тия бездарници журналистите ще си почиват в чужбина за наша сметка.Абе бездарна държава сме.
20.08.2009 20:35
мрасници не дават мача.Господ гледа .
20.08.2009 20:32
на някои саитове го пуска за 30 сек... ебати ташака
20.08.2009 20:26
верно ли по херос ТВ ги дават ???
20.08.2009 20:26
абе не е за разправяне.левски ги даваха и с андорците(даже не им помня името)а не отдаваме дължимото на много по стойностен клуб като динамо.къде сте бе кАНАЛ 1?или ви бива да давате само новини на турски
20.08.2009 20:23
който има Булсатком ще го гледа мача
20.08.2009 20:16
ами хубаво,че си го намерил,ама аз я нямам тая програма.за това искам да поздравя нашите родни телевизии и да им кажа,че всяка година гледаме по 2-3 мача с европейски отбори и би трябвало да ни ги показват.ние не сме футболна сила,че да ни спестявате.я се вземайте в ръце да не ви кълна
20.08.2009 20:15
дайте линк де !!!!!!! никъде не мога да го намеря !!!!!!!
20.08.2009 20:11
ха сега го неверих по некаква телевизия TV+
20.08.2009 20:04
ХЕРОС ТВ *stop* приятно гледане *thumb_up*
20.08.2009 19:58
абе тези от Ринг и Про бг, ако не дават и домакинствата на българските отбори са много голями мизерници, защо въобще купуваха правата, щом така правят с българските отбори значи и мачовете от Шампионската лига ще бъдат също така добре предавани, дано догодина някоя друга телевизия закупи правата щото ми писна от такива мизерници!
20.08.2009 19:55
май няма да го дават *sad*
20.08.2009 19:50
коя ТV ще го дава????????????????????
20.08.2009 19:43
сомо цска!!! убийте след малко руските милиционери
20.08.2009 19:42
Дано е истина ,че "Мекия" остава извън терена -по правило не бива да го пускат в такива важни мачове,че все ги губим като играе в тях.Мисля ,че вече шансовите ни са 50/50 .