Страхотен мач със седем гола на "Балаидос"! Селта постави Барса на колене (видео)

23:36
Страхотен мач със седем гола на "Балаидос"! Селта постави Барса на колене (видео)

Селта де Виго води на Барселона с 4:3 на стадион "Балаидос" в среща от седмия кръг на Примера дивисион.


Главен съдия на мача бе Иняки Виканди.


Пионе Систо откри резултата в 22-та минута, а головото подаване даде Иаго Аспас.


Осем минути по-късно бившият нападател на Ливърпул попадна в прегръдките на своите съотборници, забивайки второ попадение във вратата на Тер Щеген.


За да се превърне първата част в истински кошмар за каталунците, в 33-та минута Жереми Матийо си отбеляза автогол.


Полувремето завърши с три гола аванс за домакините.

 

След почивката каталунците направиха опит да обърнат развоя на срещата в своя полза. В 58-та минута получиха правото да изпълнят ъглов удар. Иниеста центрира в наказателното поле, където Пике се извиси над противниковата отбрана и с глава върна едно попадение.


Шест минути по-късно Барса върна още един гол. Гостите получиха правото да изпълнят дузпа, която бе реализирана от Неймар.


Тринадесет минути преди края галисийците нанесоха тежък удар, забивайки четвърти гол. Разписа се Пабло Ернандес, който се възползва от огромна грешка на Тер Щеген. Халфът на Селта пресира стража на каталунците, който се подаде на напрежението. Вместо да изчисти топката, вратарят уцели тялото на Ернандес и след рикошет кълбото се оплете в мрежата.


Денис Суарес проби по десния фланг в 87-та минута, стигна до аутлинията, след което центрира в наказателното поле, а от границата на малкия пеналт Жерард Пике засече топката във вратата на Селта, вкарвайки второто си попадение в двубоя.


Реферът даде пет минути продължение на редовното време, но това не помогна на футболистите на Барса, които не успяха да се доберат до точката. Селта нанесе втора загуба за сезона на Барса в Примера. Каталунците остават четвърти с 13 точки, на две точки от върха.

 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

simi91
03.10.2016 16:19

Нямам думи... Тва келеме Неймар и дузпи не може да бие, но го оставят да ги изпълнява, щото иначе ще се разсърди. Трябваше да го продадем докато даваха над 100 милиона за него и да си купим по-сносни играчи. Жалко, че футболът вече е 95% бизнес и реклама. Може би и затова от няколко години насам гледам доста по-малко мачове.

Kalinski88
04.10.2016 13:22

Какво и има на дузпата която изпълни ? Вкара си я без проблем. Посочи ми един които никога не бърка. Неймар точно тоя мач се мъчеше кажи речи сам заедно с Пике. Меси го няма , Суарез е в дупка, Бускетс 3-ти мач нещо не е наред и става комичен... да не ги изброявам , че то май само Пике играе на ниво. В крайна сметка 7 мача за 20 дена... дългия цикъл е към своя край и Депортиво най-вероятно ще бъдат ошамарени здраво.

LiverpoolNiki
03.10.2016 14:14

Тер Стеген ще ме умори от смях......кви голове пуска не е истина. Сещам се и за онзи гол на Флоренци и направо се чудя как го държат още в Барса. Вземете Миньоле поне с краката не е зле. *lol*

Kalinski88
03.10.2016 11:18

Ами какво да се каже... добре ни зашиха *smile*

Бускетс 3-ти пореден мач е адски разсеян.
Суарез нещо наистина взе да не си дава зор.
Пушача си го знаем, но пък точно за тоя гол не го виня много тъй като просто бе лош късмет а и целия отбор бе в нокдаун от предните 2 гола.
Тер Щеген често си играе като на тренировка където са в кръг и един гони топката в средата. Аз ако съм на Енрике пускам Силесен малко да му дойде акъла и да се вземе в ръце ако иска да е тируляр щото май вече наистина взе да им писва на всички от тия грешки.
Централната ни двойка май трябва да е Пике-Умтити. При тоя състав това ми се вижда най-добре.
Неймар се труди и се опитва. Това ми харесва
Гомеш и Алкасер са пълен провал поне за мен.
И като прибавим, че Меси го няма просто фарса е пълен и резултатите са на лице.

kolio_vg
03.10.2016 07:31

Тоя тер Щеген е голям лайнар. Много ме е яд,че не махнахме него,а Браво.

zeddrags
03.10.2016 06:56

пичове бях неска на бернабеу да гледам реал, и нещата дето ми направиха впечатление - ковачич и иско направиха много добър мач, мората пълна трагедия, ама уникално зле, симулира, получава картон и продължава да си пада където му хареса, и честно ви казвам, ако не беше Роналдо и точка нямаше да земим, и за къв уй пуснаха асенсио вместо хамес не знам

Double_De
03.10.2016 00:42

Този уикенд черното тото и букитата обраха на хората парите. От всички фаворити играли през седмицата в ШЛ само юве псж и атл м си взеха мачовете....Нито Барса нито Мадрид нито Юнайтед нито Дортмунд нито Байерн нито Наполи нито Спортинг си взеха мачовете, да не говорим за победата която Монако постигна и обрата на милан за 10 минтути....

sviliev
03.10.2016 00:12

Момци, един съвет - стига с това черно тото. Всеки по-изненадващ резултат или всеки по-резултатен двубой бива окачествен като ''черно тото''. Че го има, има го, че е доходоносно, доходоносно е, но както казах и преди време - да не гледаме на всяко нещо, което се отклонява от общоприетите норми през призмата на конспирацията. Повече наслада от играта (макар че с тия мърлячи в Реал в момента каква ти и наслада, какви 5 лева, 2 часа ходене по мъките), по-малко подозрения.

Като стана въпрос за хазарт - сигурно вече двойно е намалял коеф. за титла на Атлетико. До вчера бе 13.00 в Бет 365. Ако продължават с победите, а Реал и Барса с издънките, ще се случи през май. Дано поне една от двете големи купи да вземат, заслужават го напълно момчетата. Чоло се доказа като безспорен колос в треньорския занаят.

sviliev
03.10.2016 00:00

Между другото, като се замисля, най-вероятно умората е била причината за загубата на Англия от Исландия, как чак сега го проумях, не знам. Както и за всичките им излагации на световни и европейски първенства, т.е. в 90 % от случаите *lol* А за лошите резултати в ЕКТ е ясно - много тежките мачове срещу Стоук Сити, Съндърланд, Уотфорд, УБА, Бърнли, Мидълзбро, Кристъл Палас и т.н., както и лютите битки срещу Милуол, Ипсуич, Родъръм, Суиндън Таун, Лутън, Ковънтри, Брентфорд, Рочдейл за домашните купи оказват влияние и краката натежават напролет, че понякога, дори още наесен.

Не ме разбирайте погрешно - не мразя английски футбол, просто оправданията са смешни. В момента Сити и Ливърпул играят много приятен футбол, дано така да продължат и дано да има повече отбори на тяхното ниво в Премиър Лийг.

ub7
03.10.2016 07:34

е нямат ли 500 играчи по тоя случай. септември месец без да играят в ШЛ се оплакваш от програмата? Зоря ли ги измориха за 1 на мъка.

lilikoli
03.10.2016 02:00

Еми виж прогамата на Юнайтед примерно - за 1 седмица имахме 3 мача,а след почивката за 10 дена имаме 4 мача от които 3 са срещу Пуул,Челси и Сити. Кво ми говориш вие играете по 1 мач на седмица и няква си купа на краля в която даже и не учасвахте миналия сезон защото ви изритаха. Да, в ЕКТ сте по-добри от английските клубове през последните години ама програмата на англ. клубове е много по-трудна от ваща. И само да ти кажа,че Уотфорт и Палас са много по-добри от Гранада и Бетис които излизат срещу вас без гащи и са ви боксови круши, защото няма голямо значение на кое място завършат като имаш в предвид ,че нищо не печелят а всичко се налива в Барса и Реал докато при нас и най-слабият отбор дава всичко от себе си за да остане във ВЛ, за да може да печели милиони от ТВ права и т.н.

BerbaTheBest
02.10.2016 23:57

Днес бяхме с много объркан състав, а първото полувреме - трагични, подарихме им 3 гола, особено нелепите грешки на Тер Щеген. Позитивното е, че играчите играха с огромен хъс второто, Пике беше уникален, навсякъде по терена и се зае с изнасянето на топката от нашето наказателно до това на противника - нещо, което никой не правеше. Нищо фатално не е станало, но е глупаво да се залага на такъв състав при гостуване на отбор, който всяка година ни подлива вода. Дано си вземат поука от днес. *smile*

MaLkO_LuD94
03.10.2016 12:04

Просто не трябваше да махаме Браво Тер Стеген има добър рефлекс но прави много грешки *thumb_up* На Матио какво му харесаха също не е ясно и по-лошото е че го пускат и в игра *erm* Сега очаквам срещу Депортиво всички да са на линия и после за гостуването на Валенсия да се даде почивка я на Суарес я на Иниеста просто глупави решения които могат да ни костват трофей който разбира се няма да е първият загубен по този начин *thumb_up* Но няма какво да направим поне показаха желание за игра и не се предадоха при 3-0 а ако не беше поредната глупава грешка на Стеген щяхме да вземем поне точка *cigarette* Хубавото е че и другите правят малоумни грешки и благодарение на това още сме в борбата за титлата *cigarette*

BerbaTheBest
03.10.2016 00:40

Прав си, така е, но това имам предвид и аз като казвам, че не са роботи - миг несигурност, липса на концентрация или просто грешна преценка на нещата... случва се. Те за можене го могат, но е трудно да го правят на такова ниво през целия сезон.*smile*

sviliev
03.10.2016 00:23

Не, че съм от Барса, но ако бях само заради титлите от Реал, нямаше да съм им фен след Дел Боске. При вас може и да има нещо положително, но при нас откривам смао едно - играта на Ковачич. Гледах, анализирах, е, не намерих нищо друго. Но вие се нагледахте на титли и приемате нещата по-философски, може би.

MaLkO_LuD94
03.10.2016 00:22

Проблема е че губим точки не от неможене а от простотия и неправилни решения *thumb_up*

BerbaTheBest
03.10.2016 00:16

Ами нормално е, това все пак са хора, не роботи, колкото и клиширано да звучи. Факт е, че Барса вдигнаха летвата прекалено високо последните 10-15 години, но не може да очакваме всеки мач да бият без проблем и да трупаме точки, докато другите отбори се дънят. И ние ще губим още точки до края на сезона, и Реал (М), и Атлетико.... няма как. В такива мачове търсете положителното, не гледайте само резултата. И не бъдете фенове на отбора, само когато бие и печели титли. Има спадове и Барса не е от изключенията, просто никой не е застрахован. Més que un club - не го забравяйте. *smile**thumb_up*

MaLkO_LuD94
03.10.2016 00:04

Абе то с Алавес нищо фатално не беше станало сега не е ама грешките се трупат и накрая тези изгубени точки ще ни костват титлата *erm*

Gopcho
02.10.2016 23:51

Когато сгрешиш веднъж не означава нищо, но втори път да направиш същата грешка значи си глупак... много почна да ме дразни .. още от предния сезон със загубата от билбао за супер купата и атл . мадрид в ШЛ ..

sviliev
02.10.2016 23:45

Луис Енрике, въпреки че спечели требъл, си остава най-обикновен треньор, далеч от Гуардиола, Анчелоти, Симеоне, Клоп, Моуриньо (въпреки тежките му последни години). Не знам как, при положение, че след две седмици имат мач с Депор у дома, е решил точно днес да даде почивка на Иниеста. Тогава беше идеалния момент - след националните отбори, да си почине, този мач би трябвало и без него да го вземат, все пак се издъниха вече срещу Алавес у дома и скоро не трябва да губят точки срещу отбори от такъв калибър вкъщи.

Защитата този сезон е доста зле, 10 допуснати гола от 7 мача, това не говори никак добре. Никога не са имали кой знае каква защита, но сега бие на очи. Не съм им гледал много мачове и не съм запознат в детайли, но като че ли и техните офанзивни играчи започна да ги мързи да се връщат и от това страда отбраната. Защо Атлетико имат най-добрата защита? Много просто - целият отбор се защитава и подсигуряването е от световна класа.

danialves2
02.10.2016 23:52

Абсолютно съм съгласен. Суарез далеч не си дава толкова зор като преди. Не говоря само тази вечер, през целия сезон решава да си спести някой друг метър тичане в защита. Неймар определено мисли повече за отбора вече. Връща се назад, с много хъс и страст играе в нападение, но с малко движещи се играчи като Суарез и Алкасер му е трудно. Наистина се оказа значително отсъствието на Умтити. Ако Енрике има топки нека пусне Силесен титуляр за следващия мач, за да види германеца, че дори при липсата на Браво ще трябва да се труди, за да е титуляр.

Banditos
02.10.2016 23:45

Само погледнете класирането в Ла Лига от първо до 11 място отборите са в 5 точки,няма друго такова първенство в момента

danialves2
02.10.2016 23:45

За кой ли път фрапантна грешка от Тер-Щеген... продължайвайте да го защитавате, че бил млад и имал нужда от време. На 24 а за вече трети сезон стабилните му изяви за нас се броят на пръстите на едната ръка. Трагично първо полувреме, Бускетс далеч не е стабилният играч, който сме свикнали да гледаме. Матийо трябва да бъде продаден след края на сезона. Суарез за пореден мач през сезона бе безличен. Стабилен Арда Туран за поредън път, а влизането на Денис Суарез определно бе глътка свеж въздух. Честито на Селта. Продължават силната си форма и за втора поредна година ни вкараха 4 гола, не че с нашата защитата и вратар е много трудно.

Banditos
02.10.2016 23:42

Фенове на Премиер Шит нямат място тука

Banditos
02.10.2016 23:40

Само Барселона може да допусне 4 гола в един мач след груби грешки и подаръци от страна на защитниците и вратаря.Въпреки това показахме зъби и бяхме толкова близо до обрат,но след такива изпълнения като Тер Щеген,могат да убият духа на всеки футболист

MaLkO_LuD94
02.10.2016 23:26

Със Стеген и Дърво и без Меси и Иниеста няма как и Вихрен да бием не някой по-класен отбор *cigarette* Ако ще сме в този си вариант ще се борим максимум за 3-тото място *cigarette*

MaLkO_LuD94
03.10.2016 01:08

Знаем че там предпочитат да са в топ 10 пред това да спечелят ШЛ споко *thumb_up* Те не че не искат да я спечелят просто не им е нужна не им е престижна друго си е 8-мо място във ВЛ *cigarette*

Ginekologaa
03.10.2016 01:03

От Англия почти на никой не му пука за шл,ле като взимат по 100м

Hitchhiker1902
03.10.2016 00:37

A, не дърпаме към калта, тя при нас си е на най-високо (президентско) ниво от доста време... Шегувкам си се аз, щото иначе ми иде да крещя... Ама не си струва. Порцията добър футбол за днес си я получих - гледах 12-годишните на стадиона до нас. Порцията лигавене, сръдни и PR я пропуснах. Като тегля чертата - 2:0 за мен. Няма да крещя. Не се вбесявай и ти на лиглите, все нещо добро ти се е случило и днес, сигурен съм.

sviliev
03.10.2016 00:19

Дръпнали сме ние...дърпаме яко към калта, обаче не можем да хванем въжето, за да се измъкнем. Направо ти завиждам, че не си гледал ''продукцията'' ни срещу Ейбар. Това, че водим с 2 точки на Барселона въобще не ме успокоява, и с 12 да водим, това безтитлие, което ни налегна, ме кара да имам съмнения във възможностите на отбора да стане шампион. А и като се върне Меси каталунците бързо-бързо ще си върнат формата, просто им трябват 2-3 поредни победи и ще се отпушат. А нашите куклички май трябва да ги сплашат със затвор, че да се поизпотят малко. А и къде забравяш Атлетико - 1:0, 2:0 и първо място. Отсега ти казвам, че паднем ли и на ''Калдерон'', и на ''Ноу Камп'' сме най-много трети.

Hitchhiker1902
03.10.2016 00:08

Тези спорове ще ги има, докато има национални първенства, безсмислени са... То се вижда кой къде е в ЕКТ, колкото и някой да обяснява, че не играе в четвъртък или печели повече от тв-права и фланелки, отколкото от победи в евро-лигите... Все пак феновете искат игра, шоу и трофеи, не финансови показатели. А футбола е за феновете, не за счетоводителите... Иначе за мача... Паметен за Ла Лига ден е днес. Денят, в който Реал се добра до хикс с Ейбар на Бернабеу. И дръпна на Барса с още една точка...

sviliev
02.10.2016 23:52

Действително има такава корелация. Често се отваря тази тема тук, прочел съм доста коментари, и с хора съм говорил, така че и аз го забелязвам това. Но същото важи и за феновете на Дойче Лигата, преди време едни приятели се спукаха да ме убеждават как немското първенство било по-интересно, защото имало супер интрига за второто място, отборите в първата шесцита постоянно се изменяли, а тези след 10-то място в тяхното първенство били по-добри, отколкото тимовете извън първата десетка в Испания. Чудя (чудех) се дали да се смея или да си запуша ушите *smile*

Barca_BG
02.10.2016 23:47

Не бе той Аматьора си е уникален. Когато Реал и Барса бият е заради слабата конкуренция в първенството, а когато губят видиш ли е пародия. Явно така му е по лесно да си оправдава неудачите на английските некъдърници.

Gopcho
02.10.2016 23:46

Да, Енрике е смешка... сосиедад винаги ни млатят той пак пуска умрели състави миналата година! Миналата година селта ни вкараха 4 .. тая година пак прави някакви смешни ротации и пак 4( айде тука и Щеген и автогол 3 гола подарък, но това изпбщо не го оправдава.. сега пак след паузата на националите ни очаква няква издънка и това не можа да промени този калвач ... Суарез играе супер той резерва, а бастуна Гомеш титуляр .. бях сигурен, че може да загубим точки, ама не и по тизи смешен начин...

MaLkO_LuD94
02.10.2016 23:41

Факт е че и той взима адски глупави решения понякога *cigarette* Но когато имаш риба на вратата а пред него Дръво няма как да стане просто *erm* Ама какво да се прави такова е 2 точки не са нещо непреодолимо сезонът тепърва започва а с темпото с които грандовете правят грешки няма как да не е интересно *cigarette*

sviliev
02.10.2016 23:40

Хайде да не отваряме пак темата, резултатите в ЕКТ показват кое първенство е по-конкурентноспособно. И на Еврото се видя за пореден път какво е равнището на английския футбол...

Amateur2017
02.10.2016 23:38

Хаха, точно това е и моето мнение. Този сезон ще е "Виждате ли, не само във ВЛ има конкуренция и интересни мачове". Пълна пародия, ама както и да е.

Hitchhiker1902
02.10.2016 23:33

Трето място? След Атлетико и Ейбар вероятно... Тази година явно ще се надпреварваме да доказваме, че в Ла Лига конкуренцията е страшна и грандове няма. Не ви е Меси проблема, а Луис Енрике, си мисля...

Banditos
02.10.2016 23:23

2ра дузпа и втори жълт респективно червен за селта,жалко че съдията отново ни ощетява

RMCF_1902
02.10.2016 23:23

Е няма такъв идиот като тоя Тер Стеген.При положение, че отборът ти е на път да направи страхотен обрат от 3:0 и е натикал съперникът дълбоко в своята половина да направиш такава грешка си е направо самоубийство.Не че аз лично имам нещо против де.

crip1
02.10.2016 23:21

Щеген ми оправи деня *joking* *joking**joking*

123321
02.10.2016 23:09

Съдията обаче взе нещата в свои ръце.Второто полувреме всяко едно решение е в полза на Барселона.Ако затова се дава дузпа то всеки един мач ще има по поне 5 дузпи.Първото полувреме пък от явни по явни картони не ги дава..Абе мани мани...

ponchini
02.10.2016 23:09

3:3 ще свърши, да обърка всички фишове!

sviliev
02.10.2016 23:08

3:2 вече. Остава Селта да изпусне победата.

MaLkO_LuD94
02.10.2016 23:10

Не вярвам по-скоро ще поемем още по-голям риск и да стане 4-2 *erm*

REVOLUTION_
02.10.2016 23:06

Вижда се, че на капиталистическите отборчета без звездите си са нищо. *thumb_down*

mitkoddk
02.10.2016 23:05

Дали няма да има едно голямо тото тука. При положение, че на полувремето коеф за Барса беше само 17.

IvailoGeorgiev
02.10.2016 23:00

Ебре, вкарахме ! *lol**lol* Още един гол да ни надънят и сме битер предния сезон *lol**lol**lol*.