ПСЖ се оказа твърде голяма хапка за Лудогорец (видео)

23:33
ПСЖ се оказа твърде голяма хапка за Лудогорец (видео)

Лудогорец загуби като домакин от ПСЖ в мач от втория кръг на груповата фаза на Шампионска лига. Двубоят на Националния стадион "Васил Левски" в София приключи при резултат 3:1 за състава на Унай Емери.

 

Сред титулярите на българския шампион няма изненади. В тази на гостите прави впечатление завръщането на Марко Верати, който бе вдигнат на крака специално за този двубой и така парижани ще разчитат на всичките си звезди.

 

Стартови състави:

 

Лудогорец:  Стоянов, Минев, Моци, Паломино, Натанаел, Дяков, Анисе, Мисиджан, Марселиньо, Вандерсон, Кафу

 

ПСЖ: Ареола, Тиаго Силва, Маркиньос, Верати, Лукас, Мота, Кавани, Ди Мария, Матюиди, Максуел, Орие

 

Лудогорец - ПСЖ 1:3

1:0 - Натанаел, 16'

1:1 - Матуиди, 41'

1:2 - Кавани, 55'

1:3 - Кавани, 60'

 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

mitko1010
29.09.2016 15:17

Футболът е игра на шансове. Лудогорец поведе с гол от пряк свободен удар. Моето мнение е, че при преките свободни удари нещата се случват по- импулсивно. Играчът праща топката към вратата и е въпрос на късмет дали тя ще влезе.

При дузпите нещата са по- различни. Тогава играчът е очи в очи срещу вратаря. Започва да преценя кой ъгъл да уцели и нещата се объркват понякога. Напрежението се оказва твърде голямо и пропускът е налице.

LFCstyle
29.09.2016 13:52

Бях на мача и от това което видях мога да заключа, че ПСЖ са много класен и обигран отбор (не какво ги кара някои хора а мислят обратното).Не можем да се надиграваме срещу такива отбори и е абсурдно както някой пишеха, че може да ги ударим понеже сме много силни а ПСЖ не били нищо особено.Лудогорец игра колкото му позволи съперника, излезнаха доста пренавити и голямото напрежение доведе до безумно-детински грешки.Французите си ни бяха подценили в началото,но след нашия гол показаха на какво са способни и тотално ни надиграха,контролираха мача до края.Мисля си че имаше тънка засада в първия им гол и малко пресилена дузпа за нас.

MU121
29.09.2016 10:50

Български отбор няма как да е конкурентен на такива отбори, не могат да издържат физически повече от 60 м. защото в първенството с лекота си вземат мачовете и не им се налага 90 м. да играят на пълни обороти. Психически също не могат да издържат защото много рядко им се налага да обръщат мачове. Докато нямат сериозна конкуренция в първенството така ще е.

Futbolfen
29.09.2016 09:14

тия гледали ги някой *erm* след като барса и байерн играе *lol* BG и RO вън от отбора *stop*

MU121
29.09.2016 12:52

Колкото французи в ПСЖ

BLACK_FLAG
29.09.2016 12:20

А колко български футболисти имаше снощи в отбора??!*cool*

ko4o4
29.09.2016 11:56

много ясно, че ще гледам нашите момчета - дреме ми за Барса и Байерн, те всяка година са в ШЛ, а ПСЖ в България срещу български отбор ще ги видиш вече на куково лято ...

Chelsea86
29.09.2016 09:14

Напълно очакван резултат и загуба! Някои хора се бяха заблудили, че ПСЖ са слаби, а Лудогорец мега ултра хипер силни. Прекаленото самочувствие изигра лоша шега на Лудогорец. Дадоха каквото можаха през първата част, но след това се забеляза, че започват да издишат и ПСЖ си взеха мача без много усилия. Разбира се това не е онзи ПСЖ от последните години като игра, но дори и така си остават 500 класи над нашите. Лудогорец да се готвят за борба с Базел за третото място и случайно, ако направят равен с Арсенал тук, което едва ли ще стане все пак би било добре за тях.

celtic
29.09.2016 08:11

Да трудно е с мечките за мед да се ходи...но все пак Лудогорец макар и изкуствено скрепен с много откраднати пари е някакъв светъл лъч в лайняната яма

shoshibgFB
29.09.2016 04:41

Аз пък кво видях...
ПСЖ оставиха наще да се понарипат 20тина минути, и след това ги натикаха до пеналта, и това беше до 3тия им гол. Дузпа-муспа, няма значение, личеше си, че ПСЖ могат много повече от колкото показват.
За Лудогорец, толкова могат, толкова играят, което хич не е малко за нашите стандарти.

kapitana123
29.09.2016 03:13

Бамааму как ме е яд! Наште тюфлеци можеха на полувремето да водят 3:0. Защитата на лудите е слаба, "вратарят" е трагичен и сега нападението като изтърва 4,5 стопроцентови... от победа стана загуба. Жалко! Беше пропусната уникална възможност имайки предвид, че (много изненадващо) съдийството си беше ОК.

lilikoli
29.09.2016 01:35

До 30 минута Лудогорец играха супер,до 45 бяха равностойни и много слабо 2ро полувреме. ПСЖ показаха класа и спокойствие, а Лудогорец паднаха психически след като ги обърнаха и изпуснаха дузпа. Безобразна дузпа на Моци,а до 30 минута мислех,че ще са Х. Все пак поздравление на лудогорец имат реален шанс за 3тото място

gL_Manekena
29.09.2016 01:34

Хелоу пичове.И аз като един себеуважаващ се фен, реших в тази леко прохладна вечер да подкрепя момчетата от Разград, инак казано Лудогорец.Нямах пари, или възможност да отидя и да си закупя билет, но ги подкрепях от едно столично заведение.С оглед на целия мач, мога да заявя че през 1вото полувреме играхме като равен с равен, да не кажа че и цялото 1во ги надиграхме, момчетата стояха добре, защитата също....Ето че този дух и борбеност дадоха резултат и поведохме, както и срещу Реал...Както на стадиона, така и цялото заведение изригна във възторг и аплодисменти....Уви щастието тряеше сякаш само миг...От тук нататък малко по-сериозно...Та, за изравнителния гол на Парижани имаше засада, и 2мата играчи бяха в ОЧЕВАДНА такава, но малко преди това имаше избутване на играч на Псж от такъв на Лудогорец в наказателното, при което си казах дузпа за Псж, но повторение така и не видях.... Та по пътя на логиката, съдята удари едно рамо за кой ли път ( на голям отбор), за да компенсира...Дотук за 1вото...2рото полувреме не стояхме, толкова добре колкото 1вото, нормално, футболистите и те са хора, не могат да играят на контри 90мин. При 2рия гол, малко не достигна на Влади беше се изнесъл прекалено в ляво, иначе и на повторението се видя че лизна топкатамс върха на пръстите.... Мал шанс ( за кой ли път)... Ето тук стигаме и до дузпата която си е имаше, но след като видях Г-н Моци да застава зад топката, си казах този изпусна, е така и стана... Не трябва да си медиум за да знаеш какво ще стане, Моци и преди е изпълнявал такива бавни дузпи... Как да е, защо Натаниел не я би?Защо Кафу не я би?Защо?!? При другомстечвние намобстоятелствата инак казано ако бяхме изрвнили от дузпата 2-2, все си мисля че Псж щяха да рухнат и да вземем точката....3тия гол въобще няма да коментитам 2рия защитник колко нескопосано е лизна с пета назад ( почти като асистенция за Кавани)... Като заключение доволен съм от момчетата, не ги съдя, имат още дълъг път да извървят, я ние може аамо да ги подкрепяме, успех за напред, 3тото място е все още постижима цел.Бълагия е с вас!Варваме!Успех!

nikolaigalata
29.09.2016 00:30

Лошото е че с този отбор и с тези играчи може да се извлече един максимум . Максимум който уви , никога не се извлича поради грешките на треньора . Едни елементарни промени му трябва да направи този треньор, да промени очевадни неща и от отбор със средно представяне в Европа ще станем отбор с добро представяне .
Обаче Дерменджиев си продължава по старо му . Това е лошото .Вижда се че отбора може повече , но няма кой да направи това доизпипване , стиковка , калибровка ( и както искате го кажете ).
Толкова ли няма един треньор ,който да вижда грешките и да се учи от тях ? И повече да не ги повтаря. Да се стреми винаги всеки следващ път да надгражда отбора ,а не да тъпче на едно място .

monte_carlo
29.09.2016 00:25

Пичове бъдете реалисти. Лудогорец лично за мене се опитваше да играе футбол до към 20-та минута,след това ПСЖ ни надигра във всяко едно отношение.Покачиха оборотите и според мене е късмет,че не свършиха мача с поне 4-5 вкарани гола.Няма как в момента да се мерим с такива топ отбори,ясно се вижда огромната разлика,когато се разиграят. Иначе Лудогорец си е един приличен отбор,но срещу такива исполини ни е трудно все още.

simon_66
29.09.2016 00:14

Спокойно, след тази дузпа съм убеден, че Моци ще предостави вече на друг възможността да бие дузпите като 1ви избор. Моци е човек със сърце и съм сигурен, че е бесен на себе си за днескашното представяне. Такива мачове учат много не само него, но и останалите от отбора. На Васил Левски дойде отбор с напълно титулярен състав, играещ без грам подценяване, президентът на клуба също присъстваше, а пред него винаги се раздават на макс, да не говорим и че се издъниха в първото си домакинство на Арсенал след куп пропуски и бяха длъжни да вземат днес 3-те точки. 1:3 не е толкова лош резултат все пак. Да, имахме дузпа и възможност за 2:2, но никой не знае какво можеше да се случи след това, само можем да гадаем. Играхме добре, но можем и още. Важното е да добиваме една допълнителна рутина в този турнир и да се утвърдим занапред в него, те по-скъпите покупки и класни играчи ще си идват в отбора с времето, важно е сега да има колективна игра и разбирателство на терена, а те са факт. И съм напълно сигурен, че Дерменджиев знае какво говори- Лудогорец ще печели още точки докрая, бъдете сигурни в това. Очкавам с нетърпение мача на Емирейтс през октомври!

javorrrrr
29.09.2016 00:06

Тъпия мамалигар изпълни дузпата като аматьор. Иначе мача беше х

Ginekologaa
28.09.2016 23:59

Трябва им нов вратар на Лудогорец и да не бие защитник дузпите

nikolaigalata
28.09.2016 23:50

Какво нещо е да няма един отбор вратар . Един добър вратар е половин отбор .
Грешките са на треньора Дерменджиев . Едни и същи грешки всеки мач . Стоянов - дебелия вратар , защитника Моци бие дузпите и накрая всеки път вкарва ония умрелия Кешерю . И отбора става с 10 човека , вярно само за 5 минути е ,но защо му е нужно това . Оказва се че Дерменджиев не е толкова добър треньор ,колкото ни се иска .
Само едната грешка ако се поправи , например за винаги да се смени некадърния вратар и автоматично ще имаме с 50 % по-малко допуснати голове .

wengerout
28.09.2016 23:48

Лудогорец показаха, че са голяма класа, НО...
Има неща, които все още ги отдалечават от такива големи отбори.
На моменти самочувствието им идваше в повечко и се мъчиха да я изнасят с подавания, от там дойдоха няколко големи грешки и положения за ПСЖ.
Като цяло глупав първи гол за ПСЖ, много лесно беше пуснат от вътрешната страна на бека да влезе Матуиди, липса на концентрация явно.
След това повратен момент с дузпата и Моци.
Хубаво, спасил и вкарал дузпа преди 3 години и си се класирал за ШЛ, но не може при наличието на такива футболисти, той да ти бие дузпата...
Кафу до няколко месеца ще се озове в по-голям отбор, защото класа му си личи отдалеч.
А Вагнерсон доста излишно задържа, на няколко пъти можеше да продължи много по-добре атаката,дори при гола задържа излишно, а след това последва фала.
Иначе резултатът е нормален с оглед на класите, но играта, показана от Лудогорец наистина доказва твърдението на Дерменджиев, че те вече са отбор от средна европейска класа, отбор, който примерно в ЛЕ има доста големи шансове за нещо по-сериозно (не говоря за печелене, но един 1/4, та и полуфинал изглеждат достижими).
Все пак им пожелавам успех и дано излязат като трети, въпреки че си мисля, че в следващия мач с Арсенал ще бъдат разпилени(не го казвам, защото съм фен на Арсенал).

sviliev
28.09.2016 23:47

Жалко само, че един толкова окрилен отбор се срина тотално след третия гол, стана тъжно за зрителите. Неприятно впечатление ми направи това, че имаше едва 20 000 на стадиона. Но с тези комбинирани билети и цени на талоните, това е положението. Миналия път Реал и Ливърпул бяха привлекателни и стадионът се пукаше по шевовете, но ПСЖ не са от този калибър, ако ще и 5 милиарда да изсипят за трансфери.

mitko1010
28.09.2016 23:52

Както казваш, наистина бе тъжно за гледане. Но и както казах аз, такива са им възможностите. Толкова могат, толкова направиха. Офанзивен или дефанзивен футболист е трябвало да бие дузпата... по този въпрос мнението на всички ни ще е почти еднакво, но всичко е в миналото и Лудогорец гледа напред.

mitko1010
28.09.2016 23:46

Лудогорец игра без страх срещу големия отбор на ПСЖ. Това е хубавото от мача. Получи се хубава игра, но просто не трябваше Моци да бие тази дузпа. Според мен, това трябва да го прави Джонатан Кафу- човек, който има усет към гола. Вкараха първи, но загубиха. Подобен бе случаят, когато Реал им гостуваше преди 2 години.

Толкова могат, такива са им възможностите. Българските футболни фенове трябва да са благодарни на Кирил Домусчиев и на това, което той направи като цяло за развитието на българския футбол. *smile* Някои го оплюват, но приносът му е наистина огромен. Но на повърхността все пак излиза тезата, че парите въртят всичко в света на футбола. *thumb_down*

sviliev
29.09.2016 01:32

За мен би било перфектно, ако Симеоне напусне Атлетико колкото се може по-скоро, че бая ми отрови гледането на мачовете с тях. Но за феновете на Атлетико, за футболистите, за ръководството, това ще е съкрушителен удар. Едва ли някога ще имат друг такъв треньор като Симеоне. Както например Юанйтед едва ли някога ще имат друг като САФ. Подкрепям те в тезата ти, че е роден да води Челси. Бих казал, че е перфектен за вас. Симеоне след време го виждам в Челси, ПСЖ или в италиански отбор. Със сигурност никога няма да бъде треньор на Барселона и Реал, а от английските отбори Челси е най-възможен вариант.

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.09.2016 00:47

Все пак 2014 си заслужихте триумфа не може да се отрече.Тогава бяхте и малко по-свежия отбор вкарахте в продължения и там довършихте Атлети.Но миналия сезон наистина ви покри късмета,особено дузпата на Гризу 100% още му тежи то май и на финала на Европейското и тази вечер си пролича това.Сега и за ЗТ която предстой да е за Кристиано става 3:0 за него срещу Гризман.Обаче тогава имахте опита който Атлетико няма,понеже всичко беше в тяхна полза дори уважиха тяхната дума срещу вашата да навлажнят терена само 1 път вместо 3 пъти.И този път те бяха по свежия отбор и те бяха тези който вкараха мача в продължения,но не направиха като вас да ви довършат и помислиха,че ще се минат с дузпите ама пак не познаха.Аз много искам Чоло да дойде в Челси сигурен съм,че е роден да ни води някой ден.Но нека видим маестро Конте каква ще я свърши и тогава да му мислим.Иначе съм убеден,че докато Симеоне не спечели ШЛ с Атлетико или поне не отстрани Реал в някоя елиминационна фаза няма да си тръгне.

sviliev
29.09.2016 00:38

Споделям мнението ти. Най-радващото е, че ''орлите'' играят добре срещу отбори като Реал, Ливърпул и ПСЖ за втори пореден път. Израстват постоянно, вече са на нивото на един Базел, което бе немислимо преди 3 години, когато играха за първи път. Изобщо не са боксова круша, като Брюж, Легия или Динамо Загреб. Не смятам, че Домусчиев има какво толкова да научи от катареца. Може да го е посъветвал нещо в маркетингов аспект, но все пак говорим за френски отбор, със сигурно годишен приход в размер на 400 млн. евро, и бюджет към 400 млн. евро. Просто Лудогорец е в друга, по-нисша орбита и тяхното мерило е Базел, ЦСКА М, БАТЕ Б, Шахтьор Д и т.н.

sviliev
29.09.2016 00:31

Да ти кажа, може да звучи налудничаво и шокиращо, но малко съжалявам, че ги бихме два пъти калитарски, особено преди 4 месеца. В псоледните години се оказва, че единствено ние ги спираме в ШЛ, и то не, че с нещо ги надиграваме, просто имаме късмет. Мнозина предричаха, че Байерн ще играе по-добре при Анчелоти, отколкото при Пеп, но аз не съм убеден в това. Карло разчита на по-директен футбол, при него има смесица между изчаквателна игра, на контри, и контролиране на топката, има и доста повече центрирания, отколкото в отборите на Пеп. Но ми се струва, че винаги най-големите проблеми на Анчелоти в отборите, които е водил, са били свързани с пробиването на железна защита, каквато без съмнение има Атлетико. Почти винаги или е губил най-важните мачове срещу такива отбори, или се е измъквал със статични положения. Струва ми се, че срещу такива тимове Пеп има по-добри виждания за играта. Все пак да изчакаме и ответния мач в Мюнхен, Байерн ще гонят победа с 2 гола разлика, за да са първи в групата, но честно казано, не виждам как ще стане това. Дано наистина Атлетико триумфира, ''бандата на Чоло'' заслужава.

mitko1010
29.09.2016 00:13

Въпреки всичко, което се случи на терена днес в София, се гордея с факта, че български отбор е в Шампионската лига. Щом са там, значи има причина за това. На всеки български фен му харесва това, което прави Лудогорец. Домусчиев със сигурност е получил ценни съвети от Насер Ал-Хелайфи. Лудогорец няма какво да загуби от тази авантюра в груповата фаза. Или ще отпадне, или ще продължи. Опитът, който ще добие, ще е огромен и ще помогне на отбора за в бъдеще. Като странично наблюдение от играта на ПСЖ ми остана, че Кавани е някак по- сигурен, когато го няма Ибрахимович. Всеки знае какъв е характерът на шведът.. Единсон започна да вкарва по- редовно и може да направи един отличен сезон.

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.09.2016 00:10

И Гризман изпусна дузпа като уцели греда и преди това пак уцели греда.Байерн горките наистина не знаеха къде се намират.И да грехота ще е само този трофей му убягва с Атлетико ама аз съм сигурен,че ако не този сезон то следващия ще успее.

sviliev
28.09.2016 23:53

Да, по-долу писах, че и на мен мачът много ми напомни за този с Реал, само че ПСЖ бяха по-ефективни пред гола и имаха повече шанс от нашите тогава. Домусчиев направи много за Лудогорец, но дали е направил за българския футбол като цяло ще разберем след години. Ако излязат момчета от тяхната школа и се наложат в националния, тогава ще заключим, че наистина Домусчиев е помогнал много на българския футбол. Засега е помогнал единствено на Лудогорец и града Разград. Да, парите са важен фактор във футбола, но все още на терена играят хора, а не роботи. И Атлетико, Дортмунд, а напоследък и Ливърпул доказват, че все още не всичко е пари. С много по-скромни финансови възможности постигат отлични резултати, играят много привлекателен (Дортмунд и Ливърпул) и мъжки футбол (Атлетико). Гледам, че мадридчани пак са треснали Байерн, и отново на нула. Симеоне е велик, ще е грехота да не спечели ШЛ с Атлетико.

sviliev
28.09.2016 23:44

Жалко, смятах, че ще извъртят хикс днес, а и с оглед на развитието на двубоя, можеше да стане. Според мен до голяма степен се повтори мача с Реал Мадрид отпреди два сезона - много силно първо полувреме на Лудогорец, в което направиха няколко образцови атаки, а противникът не създаде почти нищо интересно пред българската врата. През второто обаче си пролича разликата в класите и домакините бяха тотално надиграни. Разликата е, че тогава Лудогорец имаше много по-голям късмет от днес - Роналдо изпусна дузпа и Реал се разколеба, докато днес стана точно обратното - вместо 2:2, в следващата атака 1:3. Ако сте обърнали внимание, сте забелязали, че Моци почти винаги бие ниско вдясно, супер предвидим е, а ударът му не е толкова силен и плътен, и ако вратарят хване ъгъла, почти сигурно ще отрази. Винаги съм бил противник на това дефанзивни играчи да са първи изпълнители на дузпи. Всеки може да изпусне, всеки е изпускал, но винаги е по-добре атакуващ играч да изпълнява.

RoSKo0o0
28.09.2016 23:41

Повратният момент в мача е ясен кой е. За мен лично... тактически изгубен мач в този му вариант. Допускам и то много, че щяхме да загубим и при други положения, но не и по този безвкусен и никакъв начин. Как Моци в такъв мач, срещу такъв вратар... при такова напрежение, ще бие дузпата? Бил съм централен защитник и последното нещо, което ще искам е да бия дузпа. Просто там трябва да са хора с голов нюх. Иначе... 2-3 да паднахме... щеше да е страхотно!

holigan4e
28.09.2016 23:29

и гризман е изпуснал дузпата днес , абе моци вкарва , ама не знам какво стана...иначе и аз мисля , че примерно Кафу или Марселинко трябват да ги бият , що не и Мисиджан

katal0neca
28.09.2016 23:07

Така става като централния ти защитник е 1-ви избор за изпълнител на дузпи, вместо 2-2 сега е 1-3...

bitter_kas
28.09.2016 23:02

За тези дето ми сложиха минуси на коментара ми......какво очаквахте от този мач ония с измислените залози да печели ли? *beer**beer**beer*

sundza
28.09.2016 23:03

Жалко, размина ми се возенето с Бентлито...

Niakoi016
28.09.2016 23:02

Стоянов плаче за смяна.Взе да става смешен с тия 2 последни гола

Teemo
28.09.2016 23:00

Дузпа извършена с врат не бях виждал. А Моциии се осра и даже стана 1:3.

Kopew
28.09.2016 23:00

Е може ли толкова важна дузпа така да се изпълни?? Ходейки да стигне до топката и накрая да е бие във вратаря.. *angry*

Man7united
28.09.2016 22:50

Тоя Кавани е ужасен и то от година - две вече, не мога да повярвам, че е титуляр всеки мач.

kapitana123
28.09.2016 22:37

Кавани беше вече за два жълти - в последните секунди плюс явната симулация... *thumb_down*. Лудите сами са си виновни. Два пъти се оказват трима срещу един защитник и от това не следва дори голова опасност.

RoSKo0o0
28.09.2016 22:33

Забелязвам една и съща грешка на Дерменджиев, която ни губи мачовете реално... след гол... веднага глуха защита... НЕ СЕ ИГРАЕ ТАКА... няма значение, че са ПСЖ. Българските отбори винаги са играли добре срещу френските и ДО ГОЛА показахме, че играем като равен с равен... не знам ЯД МЕ е, защото за пореден път допускаме гол, щото просто ги оставяме да правят положения. Иначе... при гола имаше ЧИСТА засада, но това няма значение вече *smile* Както каза един пичага... 12-тия играч влиза в действие.

sundza
28.09.2016 22:52

Не съм съгласен, защитата не е глуха, а се търсят контрите с бързите крила. По- скоро проблема на ГД е,че няма друга тактика. И всеки себеуважаващ се отбор с едно елементарно разучаване те разкрива бързо. Трябва да се разнообрази играта, за да можеш наистина да опонираш на големите.

crip1
28.09.2016 22:45

Не говоря за теб, естествено, за последното, което казах.

crip1
28.09.2016 22:43

Нямаше засада и това им беше първото реално положение, честно казано. Много са израснали и си личи, толкова уверени в себе си, добре организирани, бързи и динамични.. просто е наслада. Не знам как има изобщо хора, които в хейта си все още да се опитват да намесват ЦСКА и Левски някъде между Лудогорец. И срещу тях да тичат не могат да ги стигнат, пък ако ще и най-големия чорбар, най-голямото говедо да си, поне малко уважение към себе си да имаш би си замълчал.

rz_krasi
28.09.2016 22:33

гол от засада, нарушения се свирят само на ПСЖ и естествено картоните са за нас

AC_Milan_92_45
28.09.2016 22:35

Айде са, всеки иска да бият Лудогорец, ама засада си нямаше

rz_krasi
28.09.2016 22:32

с такива съдии на Лудогорец му се налага да играе срещу 14 човека

sundza
28.09.2016 22:30

Надуха ни главите с тяхната подготовка преди мача-18км кабели, не знам колко евра камерата зад вратата, колко режисьори...И няма едно свестно повторение при гола на ПСЖ. Снощи, за сравнение, в Дортмунд всяко едно повторение ни убеждаваше в правотата на съдиите.

spoke_1912
28.09.2016 22:14

На тоя не мога да му произнеса името баси... *lol*

holigan4e
28.09.2016 22:09

Дано и някой друг отбор да почне да прави подобни успехи. Защото , ако това беше Берое или нашумелите Дунав Русе , цяла Бг щеше да ги подкрепя. В подобни мачове стадиона трябва да те подкрепя и цялата държава да е за тебе. Браво на Лудогорец.. Айде поне точка. Дано Бог да е с тях.

Rezors
28.09.2016 22:01

На уяяяяя!!!!! И Реал, и сега ПСЖ падат в краката на бразило-бъгларският шивач! Марселиньо за президент, и без това нямаме силни кандидатури!!!

rz_krasi
28.09.2016 22:15

и Марселиньо ги завърта такива

Rezors
28.09.2016 22:10

Да де, защо го обърках с Марселиньо? *joking* Ама и той да ги шие, че да ми е валиден коментарът.

ivo_459
28.09.2016 22:03

Natanael Batista Pimenta е голмайстора!

MaLkO_LuD94
28.09.2016 21:53

Гледам стадиона се пръска другият път 100лв билета *beer*

putopalo
28.09.2016 21:50

До коментар [@comment 1928157] от [@user nikolaigalata]:

Трябва да сложиш и една хилядарка и на двойката и си пиеш доволно биричката.

Crissstiano
28.09.2016 21:47

Много празни места на стадиона! Само Домусчиев да не ми прочете коментара *lol*.

Crissstiano
28.09.2016 22:00

Ами те трябваше да преценят! С Арсенал ок, имат много фенове в България, ама на ПСЖ със сигурност са по-малко. Наистина силен отбор, но явно не достатъчно за нашите стандарти *lol*. Не знам по другите терени как е, ама ме съмнява някъде да има празни места.

sundza
28.09.2016 21:55

Е, айде и ти, един "олигофрен" ше отнесеш най-много..*wink* Със сигурност е леко казано обидно и за двата отбора, но посещаемостта не е нещо, което не сме коментирали и преди и не е като да не се е очаквало да е така. Тук вина има и ръководството-не са нормални тия цени за нашите стандарти, но не можем да им се бъркаме в икономиката, те си знаят най-добре...

sundza
28.09.2016 21:45

До коментар [@comment 1928157] от [@user nikolaigalata]:

Още не си почерпил от предния път, а дано сега дадеш по едно кръгче с лимузината..

Ginekologaa
28.09.2016 21:35

До коментар [@comment 1928157] от [@user nikolaigalata]:

Стига лъга

bitter_kas
28.09.2016 21:30

Какво ги чака Лудогорци не ми се мисли...дано бъркам,но играчите на Парижани са от друго ниво

Ginekologaa
28.09.2016 21:23

Орие нали го съдиха какво прави в състава хах