Райола: Скоро ще се осъществи и трансфер за 200 милиона евро

11:33
Райола: Скоро ще се осъществи и трансфер за 200 милиона евро
Най-добрите футболисти на планетата ще струват 200 милиона евро в най-скоро време. Това мнение изрази известният футболен агент Мино Райола.

Именно той беше в основата на преминаването на Пол Погба от Ювентус в Манчестър Юнайтед за рекордните 105 млн. евро.

"Ако погледнете икономическото развитие, особено в английската Висша лига, можем уверено да кажем, че до няколко години ще има играчи на цена от 200 млн. евро. Вероятно това ще е бразилски състезател, защото те са по-специални".

"Може би ще видим ярка звезда, новия Меси, новия Неймар. Модерният футбол е индустрия, в която се въртят много пари", коментира още Мино Райола, цитиран от "talkSPORT".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

El_Fenomeno_9
06.09.2016 22:26

Тва води само до лошо ... Не може повече от 50% от населението на Земята да препитава в крайна мизерия , а тия да се ширят в пари и да ПАРАДИРАТ с тях толкова нагло ... Нали се сещате , че това води до МАСОВА завист и негодувание и ще се появяват нови и нови ислямски не ми не знам какви организации , които ще искат да удрят по тях ... Трябва да се позамислят тези "големи играчи" на пазара и малко да поразвържат кесията да "разбунят духовете" , защото тоя златен прът може да им се вреже брутално отзад , но ще поживеем , ще видим както се казва

Amateur2017
06.09.2016 20:59

Абе момци, чакайте малко. Какво са показали БВБ? Атлетико? Лестър? БВБ показаха, че са чудо за един ден - напарвиха 2-3 силни сезона и това е. На Атлетико сега им е времето - нека да видим. Лестър просто направиха силен сезон - нека да видим. Няма чудеса тук.

Мисълта ми е, че един отбор да ПОКАЖЕ нещо си трябват повече от 2-3 силни сезона. Задържат ли се стабилни и занапред - тогава да говорим. Челси и Сити вече колко години са силни? Всички знаем защо. Същото важи и за ПСЖ.

Пари си трябват вече, за най-голямо съжаление. Помним Малага, нали!? Купи ги някакъв милиардер (май мексикански беше, но не съм сигурен). Класираха се за ШЛ, оня ги напусна и... Крах! Два-три сезона за мен не е "показване" как се прави. Да се задръжат така - тогава да си говорим за прогреси и показвания.

Amateur2017
06.09.2016 23:10

Също и към CFC_H_A_Z_A_R_D Прави сте, така е! Грешен пример с Атлетико от моя страна.

RMCF_1902
06.09.2016 21:30

Прогреса на Атлетко започна още от сезон 2011/12 когато ги пое Симеоне.Тогава те спечелиха ЛЕ, а след това и разгромиха Челси за суперкупата на Европа през 2012.През 2012/13 спечелиха купата на краля след като победиха Реал на финала.През 2013/14 спечелиха примера и стигнаха финал в ШЛ.През 2014/15 спечелиха суперкупата на Испания, а през 2015/2016 отново стигнаха финал в ШЛ и имаха реални шансове за титлата до 37 кръг.И какво излезе, че вече 6ти сезон са сред топ отборите на Европа.

CFC_H_A_Z_A_R_D
06.09.2016 21:04

Атлетико вече няколко години са в топ на най-добрите отбори в света.Техния прогрес започна от 2012 и не е спирал от тогава.Дортмунд винаги са били сред топ отборите в Германия да не кажа в света.Лестър аз си мисля,че няма да успеят да повторят подвига,но знаели човек.

Rezors
06.09.2016 20:07

За наше съжаление тоя лакомник е прав. Аматьора го е обяснил доста точно, когато приходите се вдигат е нормално и цените да се вдигат. Извратен, гаден, неразпознаваем такъв стана футбола. Но ето как един Лестър доказа, че не всичко е пари.

CFC_H_A_Z_A_R_D
06.09.2016 20:32

Не само Лестър.Сотон който последните 2 сезона се борят за ШЛ.Както и чуковете който миналия сезон също се бореха.Дортмунд и те също.Атлетико обаче са най-голямото доказателство,че без пари просто с много работа и колектив всичко се постига.

ComsteR
06.09.2016 17:27

Новият Неймар?!?! Нима този е направил нещо велико?! Тоя дебелия главата него слуша от килограми вече. Ако олимпийско злато е невероятно постижение, то и Барбоса е невероятен играч.

TheGame_93
06.09.2016 20:06

Като е казал Неймар, може би е имал предвид, че ще се появи нов надценен и прехвален балон, за който ще се платят луди пари.*smile*

Luxury
06.09.2016 18:23

Точно.Разбирам да беше казал новия Пеле, новия Марадона или новия Роналдиньо, ама той Неймарчо...*lol*

scouser_pool
06.09.2016 16:45

Много хора забравят , че клубовете печелят доста повече отколкото преди 9-10 години , затова и има инфлация на цените на играчите както е обяснил Аматьора , това е напълно нормално , съотношението пари за играч-приходи на клуб са си почти същите...и все пак аз примерно не искам Ливърпул да дава по 60-70 милиона за играч , според мен с добри скаути добър играч може да намериш и за 20-30 млн. , че и по-малко в някои случаи като на Рияд Марез например

Amateur2017
06.09.2016 17:23

Така е, приятел. Не бих го нарекъл спор, но и аз помня дискусията. И да - определено Кейн не е чудо за един ден. Очертава се стабилен нападател. И се съгласявам със Скаузъра. И аз не мисля, че един отбор като не харчи 100 млн. за един играч значи не е перспективен и амбициозен. Примери бол. С малко повече доверие (в случая на Юнайтед), Варела, Лингард, Фосу-Менса и Рашфорд моха да станат супер играчи и да си спестим купуването на Байи, Мхитарян, Дармиан и Ибра. Но за съжаление - в днешен свят няма кой да ги чака да узреят.

CFC_H_A_Z_A_R_D
06.09.2016 16:57

Или пък от школата като Кейн.Защото си спомням,че точно с Аматьора спорехме дали ще е чудо за един сезон оказа се,че не е.Иначе за мен трансфер над 100 млн. си е чисто безумие.Но няма да се изненадам да има играч след 20 години който да струва над 1 милиард.

Amateur2017
06.09.2016 16:08

Явно доста от вас дори не са прочели статията или и да са я прочели не са разбрали какво има предвид Райола. Може и да не го харесвам, но в случаят съм съгласен.

Скоро може и да има 200млн. евро за играч. Но това няма да е понеже E.T. ще слезе на Земята да играе футбол, а заради икономическото развитие, както го е споменал Райола. Икономическо равитие, инфлации, пр. Това оскъпява.

Скоро и приходите на топ-отборите ще минат 1 млрд. евро. Скоро ще е нормално да плащаш по 80 млн. за играч, а за малко по-добър 100-120 млн. Гледайте с продажбите на тениски на Погба какво става -приходите за този един месец продажби за 190 млн. паунда (потвърдено от Адидас). Е за какво си говорим!? С този темп на развитие до 2-3 години наистина ще видим играч, който ще струва 200 млн.

Преди се възмущавахме на трансферите на Челси, Реал и Сити и техните 25-35 милионни играчи. Да, но тогава приходите не бяха 600 млн. евро на сезон (както сега), а 400млн. (примерно). А преди 30 години са се възмущавали на Ливърпуул и безумните им 1 млн. паунда за играч (примерно).

Просто... икономическо развитие. Но съотношението приходи/цена на играч си се запазва като цяло с някои малки изключения.

Amateur2017
06.09.2016 17:20

Е нали това се пробвах да обясня - че всичко се вдига. Цени се вдигат, приходи се вдигат, заплати се вдигат. Така че ако Погба сега печели по 280 000 на седмица, а Абрама 1 млн. (примерно), то след 3 години Погба ще печели 500 000, а Абрамович 2 млн. Хубаво не искате така да става, но пък се радвате като видите как отборите ви си увеличават приходите и някои докарват дори до 600млн. *smile* Едното за сметка на другото и именно това е идеята на инфлацията.

Niakoi016
06.09.2016 16:39

Абе ние всички добре си го разбрахме,ама не ни се иска да стане така *joking*.Трябва все някъде да се спре с тези суми.Накрая един футболист ще печели повече и от Абрамович*lol*

CFC_Forever
06.09.2016 15:57

Ако в следващите години видим футболист, който е класи над Меси и вкарва по 70-80 гола във всички турнири на сезон и прави по 25-30 асистенции, защо да не се плати сума от порядъка на 200млн. евро.

drug93
06.09.2016 14:37

Еми няма да се учудя! То футбола се изврати тотално. Един футболист да струва колко цял отбор това е малоумно

drug93
06.09.2016 21:39

Еми всичко е политика,с цел бързо забогатяване и бързо реализиране на резултатите.Повечето не мислят като нас за развиване на играчи и тем подобни.За тях е по-лесно да дадат 100 мил.за играч който е доказан,от колкото да се помъчи да развие тези който му са под нуса

SuperSizee
06.09.2016 21:06

От всичко не разбирам само едно, нали основната цел е местни момчета да се развиват и съревновават с други. Оставете това, какво значи да платиш 200 млн разход и след колко време ще си възвърнеш инвестицията, защото това ще удари по джоба крайния потребител с по-високи билети ( в Англия примерно), по - скъпи фен артикули, по-скъпи телевизионни права и различни "диеми екстри". Простотия тотална, амеркинците отново се показаха с едни гарди напред пред всички.

Niakoi016
06.09.2016 15:09

Аз затова и не я искам.Който иска да яде..Не плащам на Диемите.Понякога гледам безплатно по арабските.Не ми е нужен български коментатор за футбол.Понякога се чудят каква глупост да измислят *joking*

night_wolf1984
06.09.2016 14:55

тя цялата ни А група не струва колкото погба ......едно време се играеше футбол,а сега балет с манекени с кокоши перчеми и татуси като тапети....ама кво да се прави...не е луд тоя дето яде баницата,а тоя дето му я дава !!!!

Niakoi016
06.09.2016 14:36

И повече пари за теб от тия 200 милиона.Футбола/Спорта не е това което беше.Стана безинтересен с тия космически пари за трансфери.След 20 години може да има 1 милиарден трансфер *thumb_down*