Юнайтед и Ювентус пред най-скъпия трансфер в историята

09:43
Юнайтед и Ювентус пред най-скъпия трансфер в историята
Манчестър Юнайтед проведе преговори с Ювентус по повод възможния трансфер на халфа на италианците Пол Погба. На срещата присъства и агентът на френския национал Мино Райола, съобщи "Скай Спортс".

Ювентус иска за своя футболист 120 млн. евро, отделно червените дяволи трябва да платят комисионна и на Райола в размер на 20-25 млн. Така преминаването на 23-годишния Погба на "Олд Трафорд" може да стане най-скъпият трансфер в историята и да измести този на Гарет Бейл в Реал Мадрид, който струва на испанците 101 млн. евро. Погба е юноша на Манчестър Юнайтед, но премина в Ювентус като свободен агент през 2012 г.

Другият сериозен кандидат за него е именно Реал Мадрид, но по всичко личи, че клубът на Жозе Моуриньо печели битката за подписа му.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

PRI_A_TEL
20.07.2016 19:12

Зидан каза, че няма място за Погба в момента в Реал, така че няма кой друг отбор в момента да извади парите за Погба освен Юнайтед...Но това може да се окаже и една от последните големи покупки на Юнайтед, защото вече ще са на ръба на финансовия фейърплей...Подобни трансфери от страна на Юнайтед след Погба, ще са възможни вероятно след не по-рано от две- три години, като междувременно надали ще може отбора да си позволи да прекрачва 60-70 милиона бюджет на година...Освен ако клуба не спечели титлата тази година, а следващата титла и ШЛ, тогава парите от печалби, продажби на артикули и т.н. ще бъдат много повече...Отделно Погба ще си избие парите само от фланелки...Въпреки всичко е леко рисков трансфер за Юнайтед, Погба няма къде другаде да отиде, има опцията да изчака една година и да се надява Юнайтед да не си изхарчат парите, Модрич да се махне от Реал и последните да хвърлят повече пари от Юнайтед в момента, което е леко нереалистично...

Uigtfri
20.07.2016 18:46

Само като погледнем, че едно време Марадона е струвал 2 млн. и тези 2 млн. бяха абсолютен рекорд за играч тогава, а сега сульо и пульо е оценяван на 70-80 млн., то направо да ти се доплаче от носталгия за времето, в което романтиката във футбола все още беше жива и парите не играеха. Ясно е, че онзи трансфер на Бейл в Реал Мадрид през 2013 г. се превърна в нещо като реактив за повсеместното масово пазаруване на футболисти на завишени цени след това, но защо въобще се стигна до там е трудно за обяснение, тъй като всеки си има своя хипотеза, която защитава. По-скоро е трудно да стигнем до общо тълкование откога точно се простират корените на това масово пазаруване с не толкова футболна цел, колкото комерсиална, но откогато и да датират, тези процеси са стартирали и ще продължават да бележат нескончаемите цикли във футбола. Най-жалкото е, че това в един момент ще отблъсне голяма част от аудиторията и футболът от най-великата игра ще стане най-пошлата.

Amateur2017
20.07.2016 20:19

Нещо май не успя да разбереш, но както и да е. За сметка на това, Комстера също е дал читав пример: с 20лв. какво можеше да купиш преди и сега. Така че стига с тези възмущения относно цените. Цените вървят нагоре, приходите вървят нагоре, печалбите/загубите вървят нагоре - нормално е! Елементарна икономика и финанси е това.

Ginekologaa
20.07.2016 19:58

През 1970 може и да е било така , но сега 90м са много пари , но и заплатите са други в момента така феновете могат да дават по 100евро за една фланелка и така се избиват . П.с дай ми 90м сега пък нека да има обезценяване*joking**lol*

Ginekologaa
20.07.2016 19:51

През 2013 имаше 2 трансфера за по 100м на Бейл и Неймар

ComsteR
20.07.2016 19:41

Едно време беше така, то и марките бяха солидна валута през 90-те а сега ги няма. Аматьора ти го обяснил, инфлация е точната дума за това което става днес. Аз помня преди години, трансфер осъщестен срещу 1 тон пържоли и 1 камион с бира. Както е и когато отиваш да пазаруваш, преди 15-тина години, с 20лв можеше да си купиш, кашкавал,сирене,месо,хляб,сладко и цигари, сега с 20лв излизаш с полупразен плик.

Amateur2017
20.07.2016 19:27

Е чакай малко. Не е точно така. 2 млн. казваш, ама нали не мислиш, че приходите на отборите са били като сегашните 500млн. евро!?!?!? Или пък нормална заплата да е 80 000 паунда на седмица? Основно правило във финансите: "Парите днес струват повече от парите утре." Недей така! Просто парите се обезценяват (инфлация го наречи ако щеш) и заради това сега един "Марадона" струва 80-90млн. Просто преди време 2млн. евро са стрували толкова, колкото сегашни 90млн. По онова време пък хората са си казвали за трансфера на Марадона: "Леле-леле, 2млн. евро за един играч. Накъде отива този футбол! А помня аз времената, когато един играч струваше 10 00 паунда".

lilikoli
20.07.2016 18:38

Ръководството на Юнайтед е все още под действието на тревата на ЛВГ ми се струва. Това е безумие.

NoDiggity
20.07.2016 15:51

Това е просто лудост толкова пари за Погба.... просто дано се провали трансфера, Ювентус да се стиснат и те и да не се стигне до трансфер... за 100+ милиона ще вземем 2ма като него. Нищо против да го вземем пак, даже бих се радвал да се пробва пак при нас след първоначалния му неуспех, но да бяха най-много 50-60милиона... Ако някой трезво мислещ фен на отбора ни си мисли, че като дойде този медиен балон ще почнем да газим наляво и надясно жестоко се лъже..

Luxury
20.07.2016 15:44

Този прехвален и надут балон е ярък пример, за това как мениджъри и медии могат да удвоят, даже и да утроят цената на един футболист..Дано не е истина и да е поредната партенка, защото в Английският футбол ще му изпеят лебедовата песен и после ще се чудим какво да го правим.Сигурен съм в това, което казвам.

fivooo
20.07.2016 17:33

Това е друго нещо.

Luxury
20.07.2016 16:41

Може би съм имал в предвид във Висшата Лига.*wink*

fivooo
20.07.2016 16:34

Английски футбол?

Rezors
20.07.2016 14:09

Стига вече,това става несериозно. Ще дадем 120 милиона за разглезен мухльо,който е един медиен балон,недоказал се никъде другаде освен в много силният Ювентус,който и с него и без него щеше да си мачка в Серия А,а на всичкото отгоре в ШЛ и Евро-то беше бледо копие на "удивителният" Погба. За тези пари може да се вземат Кроос и Пянич,който в никакъв случай не е четири пъти по-слаб от франсето.
За момента трансферите на Моуриньо въобще не ми харесват,дано не се окажа прав,че тия хора много трудно ще се впишат в състава.

Amateur2017
20.07.2016 16:49

Абсолютно съм съгласен с всичко написано от теб. Но както винаги съм призовавал още веднага след напускането на САФ - нека не тръгваме с лошо и негативно още от ден първи. Просто... нека видим. Понеже тръгне ли се с лошо още от ден първи, то тогава неминуемо се започват хулите и обидите към треньора и играча още след първите 2-3 колебливи мача. Не твърдя и че това ЩЕ СА мега-перфектните трансфери. Хич. Но и не твърдя, че ЩЕ СА мега-слабите трансфери. А за Погба е ясно - тук мнението ни се покрива на 100%.

Daley_Blind
20.07.2016 16:40

Напълно съм съгласен с теб.Общо взето Моуриньо купи футболисти на позициите, в които реално имахме нужда, но до момента за нито един от трансферите не мога да кажа, че ми вдъхват надежда.Дано са споучливи трансфери, но не бих се изненадал, ако се провалят.

Rezors
20.07.2016 16:29

НА ХАРТИЯ. Да,на листчетата тези трансфери са великолепни,но ако гледаме логично съвсем не са толкова розови нещата. Какво имаме за момента? - Един Ибрахимович,който вече е 100-годишен,няма смисъл да сравняваме средняците и слабаците във ВЛ с тези в Лига 1. Един Михитарян,който мен никога не ме убеди,че е някаква топ класа,а и в Борусия така и не стана толкова убедителен играч. Един Байли,който Бог знае става ли за нещо,не става ли. И накрая един Погба,най-големият медиен балон в последните години,натирен преди години заради наглостта си. Сега си го връщаме за 120 милиона.. Е,аз от това няма как да съм доволен,пак казвам,дано греша и се получи добър състав,но поне за момента не ми навяват много хубави мисли тези трансфери.

Daley_Blind
20.07.2016 16:19

И аз предпочитам Кроос пред Погба, и то в пъти повече, но немеца в никакъв случай не струва 100млн. евро.За него също биха били прекалено много пари.

Luxury
20.07.2016 15:48

На хартия трябваше да се борим за титла през последните 2 години, но напрактика бяхме по-зле и от средняшки отбор.

Luxury
20.07.2016 15:46

За един Кроос бих се примирил, ако платим 100млн. евро, но за медиини балони - никога!

Amateur2017
20.07.2016 14:16

Е нали искахме опитен и "голям" треньор!? Мойс ни беше крив, Ван Гаал ни беше крив. Ето го! Сега пък започваме да не му харесваме трансферите. Очаквам след 4-5 слаби и колебливи мача и първите възгласи за "Оставка" да се появят. Нека видим какво ще стане. Да се даде време. При всеки един трансфер има риска от ненапасване в отбора и първенството. Кеф ти Фалкао, кеф ти Ди Мария, кеф ти Депай. Привлякохме голмайстора на Лига 1 и играча на сезона в Бундеслигата. На хартия, би трябвало да са читави трансфери.

kapitana123
20.07.2016 14:04

Ще го вземат, ще го за забият на пейката и догодина ще го изгонят като неблагонадежден

Kalinho
20.07.2016 13:36

ако трябва да сме честни това са нереални пари за футболист ама светът вече е такъв. Погба поне според мен има няколко силни качества - шута от далеч и изнасянето на топката на контра - няма спиране и стигане като набере. Ако го продадат с тези пари ще намерят какво да купят ама само да не е Игуаин вече не е първа младост и много пари му искат. Ако бях на мястото на Юве щях да взема Левандовски и Ракитич, Модрич или Бускетс.

Amateur2017
20.07.2016 13:47

Приятел, нека бъдем реалисти. Как виждаш някой отбор да привлече някой от изброените от теб? То и аз бих искал да видя Левандовски и Кроос в Юнайтед, ама нЕма - Ибра и Байи.

ilkoc
20.07.2016 11:46

Погба е от този тип играчи така наречените ,,атрактивни". Тоест той парите ще си ги избие на третия ден от продажба на фанелки и артикули, но не е там работата според мен той е добър играч ,но й е циркаджия ,което понякога му пречи ,когато трябва да се играе по-простичко и прагматично той се опитва да прави атрактивни отигравания. Но точно,заради това му е такава цената ,защото едни: Джака, Вайгъл, Кроос и т.н. са играчи ,които играят доста по-опростено и без грешки в действията си,но те не са атракция и не струват толкова пари.

biserms
20.07.2016 11:43

А и не знам как ще му се отрази на самия Погба връщането на Острова.. В Юве е свикнал с всичко - обстановка, стил на игра, съотборници. Видя се, че с екипа на Франция беше бледо копие на онзи Погба, който е в Ювентус.

stefanBG111
20.07.2016 13:55

Според мен всичко идва и от агента му, който според мен му мъти главата, а и нищо чудно всичко с това, че ще премине в Юнайтед да са пълна измислица.

biserms
20.07.2016 11:42

Не искам да го продаваме, но това са наистина много пари, с които можем да вземем 2ма класни играчи на тази позиция.

stefanBG111
20.07.2016 13:53

Говори се че сте взели Марко Пяца от Динамо Загреб. Дори да продадете Погба, за тези пари вие можете да сглобите още по-класен състав от сегашния.

Ordinary
20.07.2016 12:55

Пянич не е по слаб от Погба , а и за 120млн. евро ще вземете поне двама класни футболисти , с които да се борите за Ушатата.В Серия А е ясно, че пак ще сте шампиони , особено ако вземете Игуаин няма да се заговори за интрига.

CFC_Forever
20.07.2016 11:06

Сделката на века. Махаш Погба за 0 евро, защото го смяташ за некадърен, а после го взимаш за 120-140 млн.евро. Това се казва удар, ама за Ювентус.*lol*

Amateur2017
20.07.2016 13:18

Явно изобщо не си запознат с историята покрай Погба в Юнайтед, приятел. Едно на ръка беше това, че същият Райола му мътеше главата, но и друго на ръка някакъв 18 годишен дрисльо с 3 участия ИЗИСКВАШЕ титулярно място. Но че за Юве това ще е удара на века - така е.

pako7
20.07.2016 12:33

Само един лаик ще твърди подобно нещо!! Погба никога не е бил смятан за некадърен.. Сър Алекс има вече две издадени книги.. вземи ги прочети преди да пишеш простотии. Бил му предложен договор и от Юнайтед и от Юве , но Погба е държал на гаранция за определен брой мачове в които да е титуляр - нещо което Сър Алекс е отказал да му гарантира. За това е избрал да отиде в Юве. А относно евентуалната му цена ... при положение, че един ляв бек (Бейл) който използва десния си крак само за подпиране, струва 101 мл. , че един 29г. централен защитник (Бонучи) е оценяване на около 45-50 мл. .. то да дадеш 120 млн. за 23г. играч не е чак толкова безумно

Manchester_1878
20.07.2016 11:11

Махнахме го защото искаше да е титуляр в определен брой мачове и това да е вписано в новия му договор.А знаеш съра как действаше с играчи, които се имаха за по-големи от отбора. А и напускането му беше в негова полза, съмнявам се при нас да се беше развил както в Ювентус.

Ordinary
20.07.2016 10:45

Манафите ще излезнат най-големите идиоти, ако платят 145млн. евро за Погба.Както е написал Манчестър_1878 ще счупят тъпометъра.

Manchester_1878
20.07.2016 10:28

Ще счупим тъпометъра, ако го направим това. Той че ще ги избие половината само от екипи още първата седмица е ясно и от реклами и т.н., но не знам чисто игрово как ще ги избие. Да беше Зидан,да, но той можеше да контролира развоя на всеки един двубой. Не знам за тези пари може да се вземат двама много добри играчи, които ще вършат същата работа като Погба.

Kalinho
20.07.2016 13:37

по принцип явно мениджъра му е бил прав. Щом вече Погба е един от топ футболистите, а ако беше останал едва ли щеше сега да е на това ниво.

karakuli
20.07.2016 11:47

Никой не го е смятал за накадърен просто Райола му напълни главата с глупости

Barca_Kahn
20.07.2016 11:33

Меси отдавна гради играта в Барса, както и в Аржентина и определено може да контролира развоя на двубоя. Гениите започнаха един по един да окапват Шави и Пирло вече не са в големия футбол, Иниеста е на годинки а Меси и Роналдо, също вече не са първа младост. За нашето поколение, все още имаше такива футболисти, но за следващото ще има само медийни балони като Погба. Някой ще се прецака въпросът е дали МЮ или Реал.

Ordinary
20.07.2016 11:29

Първо не съм писал нищо за Меси в Англия и второ казах, че само Меси и Роналдо струват толкова пари.Ама кой да чете...

AC_Milan_92_45
20.07.2016 11:21

Къв ти Меси в Англия бе...??? Ей това ще е тпотията на века, редом до този трансфер

CFC_Forever
20.07.2016 11:07

И по-малко, ако агент не му беше алчният Райола.

Manchester_1878
20.07.2016 11:04

Никой не струва толкова. Но да приемем цените в днешно време. Аз бих ги дал за Иниеста, ако беше по-малд. Това е играч, който може да контролира развоя на двубоя и да гради играта. Погба също има такива качества,но е далеч от нивото на Иниеста или Зидан навремето. За мен лично реалната му цена е около 70 милиона.

Ordinary
20.07.2016 10:46

Само футболисти като Меси и Ронално, които вкарват по 50-60 гола на сезон струват толкова пари.

United9
20.07.2016 09:57

Не не нека си стой в Юве или да отива в Реал когато трябваше да го задържим не го направихме сега ще хвърляме 150 милиона за него няма смисъл. *smile*

Amateur2017
20.07.2016 09:55

Вече започвам да се дразня много сериозно от всичко това. Всяко лято е някаква ебати драмата с някой играч. Наистина вече става дразнещо!