Новият селекционер на Англия ще бъде чужденец

20:14
Новият селекционер на Англия ще бъде чужденец
Новият селекционер на националния отбор на Англия по всяка вероятност ще бъде чужденец. Това обяви пред "Би Би Си" изпълнителният директор на Футболната асоциация Мартин Глен. Той бе категоричен, че ще се търси най-добрият кандидат за поста, но не пожела да посочи конкретни имена.
 
"Ще търсим най-добрия кандидат за този пост. Не отхвърляме нито един от вариантите. Не искам да споменавам конкретни имена, но съм сигурен, че ще имаме най-добрите кандидатури за наставници, работили с играчи с огромен потенциал. Търсим най-добрия възможен вариант, а не непременно англичанин", заяви Глен.
 
Националният отбор на Англия е без селекционер, след като Рой Ходжсън подаде оставка. Решението на специалиста бе логично след отпадането на тима на осминафиналите на Евро 2016 след загуба от Исландия с 1:2. 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Hokageto
29.06.2016 02:52

Страхотна новина. Виждам , че по-надолу се говори как англичаните никога не са били сила , но всички просто трябва да се съгласят , че имаха уникално поколение по времето на Бекъм-Джерард-Лампард , поколение което не спечели нищо. Причината е една и единствена - английския треньор. Този некадърник е способен да изпадне от Ла Лига с Барса или Реал ( един дори щеше да го стори ама с Валенсия) , този не разбиращ нищо от футбол глупав , безполезен английски треньор е едно непрофесионално посмешище. Можете ли да ми кажете един добър английски , не британски , а английски треньор от 21-ви век? Няма такъв , само като се сетите , че собствената им английска лига за последно е била печелена от английски треньор през 1992 и ви става ясно колко жалък е английския треньор. Ако англичаните вземат добър европеец , то с това младо поколение което участва на Евро 2016 , може и да спечелят някой трофей.

rimlianin
29.06.2016 01:20

Трябва им един Клоп за мен , скоро едва ли ще стане но ми се струва че ще ги пооправи доста

Amateur1878
29.06.2016 00:22

Англия винаги са били и СА футболна сила. Както го е написал ИванРеалМадрид11 - те са гранд. Това, че не са печеливши не ги прави слабаци или посредствен отбор.

С какво Испания са "футболна сила"? Благодарение на едно поколение на Барса взеха международни трофеи - така е. А преди него какви са били? "Сила"? С едно спечелено Евро? Виждаме ги и сега на какво дередже са. Да припомняме ли и последното Световно?

С какво Нидерландия са "футболна сила"? С едното си спечелено Евро отпреди близо 30 години!? Да припомняме ли, че дори не се класираха за Еврото сега?

Единствено Германия могат да се нарекат футболна сила и то постоянна. Това добре. Аржентина в някаква степен - особено на местно ниво относно Копа Америка.

Така че, Англия СА футболна сила и винаги са били. Всеки отбор се съобразява с тях и всеки отбор иска да ги избегне. Друг е въпроса, че с този Ходжсън са тотална дупка, факт. Но не трябва да се бърка слаб период с посредственост, хайде моля ви се!

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.06.2016 23:15

Казах защо НЕ,не съм казвал,че ще стане.

rimlianin
29.06.2016 18:28

Да не се правя на Ванга , ама тая прогноза след 30 40 години Англия да стигнат Германия по титли няма да я бъде

djarata
29.06.2016 17:16

То туй "ако" от 20век го Слушаме.Няма да коментирам повече,като малки деца разсъждавате.На черното бяло...

Amateur1878
29.06.2016 15:24

Да, мерси за поправката. Разбира се, че е 2010г. През 2012г. беше европейското. Виж, на едно ниво с Португалия и Белгия (които от скоро се засилиха нещо, а допреди това ги нямаше никакви) съм склонен да се съглася. Сила в приятелски мачове, сила в квалификациите, добре играят и на първенствата като цяло, но... все нещо не им достига.

rimlianin
29.06.2016 14:59

Световното ЮАР е 2010 . Таа честно да ти кажа аз вече почвам да гледам на Англия както и stella_artois . Да , определено не са на едно ниво със Словакия Полша и Словения и т.н. , но аз бих ги наредил на едно ниво заедно с една Португалия като имаш предвид че на предните 4 Евро-първенства 3 пъти Португалия успя да стигне до полуфиналите, единият от които и финал с Гърция. При англичаните далеч няма такива успехи , общо два полуфинала на Европейско като единият 96-та година когато са домакини , така че заради единствената световна титла спечелена от тях аз ги нареждам рамо до рамо заедно с португалците

Amateur1878
29.06.2016 10:03

Чакай малко, приятел. Никой не твърди, че Англия са НАЙ-ВЕЛИКИТЕ за всички времена! Изобщо не. Разбира се, съгласен съм и за Италия и другите отбори, които си изброил (с леко несъгласие за Уругвай). Но и да се твърди, че не са сила и това е несериозно. Едва и не ги приравниха на нивото на Словакия, Словения и Полша. Хайде стига. В слаб период са, без съмнение. Но като цяло са си сила. Иначе да - Световното са го спечелили по спорен начин, но... знаем и за Ръката на Бога, както и оня гол на Германия на Световното в ЮАР 2012 (май беше!?). Така че, да не се причислява Англия към силните отбори ми се струва несериозно. Но и да се изкарва най-великата нация - това също е несериозно.

stella_artois
29.06.2016 08:05

Само Германия футболна сила ??? А Бразилия и Италия какво са ? Италия от 94-та насам има 4 финала на ЕП / СП, колкото има и Германия, 6 финала на СП (4 титли), 3 финала на ЕП (1 титла), да не говорим, че срещу всички големи отбори имат положителен баланс в преките двубои (само срещу Бразилия им е отрицателен). Ако трябва да се направи някаква своеобразна класация сред големите национални отбори аз бих я подредил така - Бразилия, Германия, Италия, Аржентина, Уругвай, Испания, Франция, Холандия, Англия. Слагам Холандия пред Англия, защото Холандия може да няма титла от СП, но има 3 финала, а също така Холандия има и Евро титла. Англия имат само 1 единствен финал на СП / ЕП и то домакински, където печелят световната купа по мнооого спорен начин.

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.06.2016 01:16

Остави няма смисъл те разбирачите тука са много!!!Това,че не са печелили нищо освен световното през 66та съвсем,не значи,че не са сила.Маркетинг та маркетинг,ако на световното през 2018 Агнлия направят нещо голямо казвам АКО(С-А-М-О Е-В-Е-Н-Т-У-А-Л-Н-О,САМО ЕВЕНТУАЛНО даже буква по буква ви го пиша да няма пак разбирачи) тогава ще се покриете по дупките защото вие си мислите,че нищо не могат.Всичко е възможно защо пък след 30,40 години примерно Англия да не е стигнала Германия по световни и Европейски титли???

ivanrealmadrid1
29.06.2016 00:00

Не казвам, че Англия са супер велики ит.н., но да кажеш, че не са футболна сила и нямат история е смешно.Те са един от грандовете на световния футбол и не говоря за сега а като цяло и това е факт

djarata
29.06.2016 17:08

Те и Евертън са гранд във ВЛ....стига писахте глп.Голям "гранд" ама в пр мачове хаха

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.06.2016 21:05

Бива,бива помия да леете,ама стига толкова!!!Осъзнавате ли,че се подигравате с цяла нация.Англия е велика футболна сила,колкото и да отричате истината е такава.Просто кризата в този отбор последните 10 години,не последните 20 години кризата е голяма.Просто тези пари се отразиха най-вече на английския футбол.

Daley_Blind
28.06.2016 22:36

Англичаните на национално ниво никога не са били футболна сила.

Toshiro1900
28.06.2016 22:09

Англия НЕ Е НИКАКВА футболна сила. Сила е Германия, сила е Испания, сила е Франция, сили са Италия, Холандия, сили са Аржентина и Бразилия. Отбори, които са печелили и продължават да печелят купи. Англия са дрисъци дето ги лупка всеки.Една дрислива купа от преди 50 години и вече футболна сила. Гърция и Дания имат повече международни купи взети заедно от англичаните.

djarata
28.06.2016 21:50

".Англия е велика футболна сила,колкото и да отричате истината е такава" хахаах човек моля те ,какви глп написа и ти не знаеш..Каква ВЕЛИКА ФУТБОЛНА СИЛА са тия прехвалените дървари.Кога са били фактор изобщо в световния футбол?Англия е просто едно маркетингово ИМЕ без покритие и до там.

darklight
28.06.2016 20:38

Може и с чужди играчи да пробват, все пак чуждите играчи и треньори им продават Висшата лига, не английските дървенца.

night_wolf1984
28.06.2016 20:36

да..да може да е шотландец...някой червендалест сър с дъфка*smile*

Written
28.06.2016 21:22

Той много пъти е казвал, че няма никакъв интерес да е селекционер.