Франция прескочи груповата фаза след нова драматична победа (видео)

00:00
Франция прескочи груповата фаза след нова драматична победа (видео)
Франция победи Албания с 2:0 на "Стад Велодром" в среща от група А на Евро 2016.

Главен съдия на двубоя бе шотландецът Уилям Колъм.

Петлите изкараха едно апатично първо полувреме, в което не отправиха нито един точен удар към вратата на Бериша. Опасните положения пред двете врати за първите четиридесет и пет минути липсваха. Това устройваше албанците, които спокойно се защитаваха и бяха щастливи от ниското темпо и от накъсването на играта.

На почивката Дидие Дешан реагира, изваждайки Марсиал. На терена се появи Пол Погба.

Шест минути след началото на второто полувреме Хисай центрира отдясно, Мемушай засече с глава, но левият страничен стълб на Лорис спаси Франция в тази ситуация.

Последваха силни минути за петлите, които обсадиха наказателното поле.

В 67-та минута Коман центрира отляво и намери Жиру непокрит в пеналта. Таранът засече паса, но стреля покрай вратата.

Две минути по-късно Евра постави топката на главата на Жиру с перфектно центриране от левия фланг. В тази ситуация нападателят на Арсенал уцели страничната греда.

С напредването на времето домакините започнаха да се отчайват и да нервничат, а албанците вече предвкусваха как взимат точка от стадиона в Марсилия.

Изтичаха последните секунди на редовното време, когато Адил Рами центрира отдясно и намери резервата Антоан Гризман непокрит в пеналта. Звездата на Атлетико Мадрид отигра перфектно с глава и прати кълбото в долния десен ъгъл на Бериша.



Реферът даде пет минути продължение на редовното време. В последната от тях Дмитри Пайе нахлу в наказателното поле, нагласи си топката за шут с десния крак и заби второто си попадение в турнира. Така бе оформен и крайният резултат. Франция се класира на осминафинал.


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

stefanBG111
16.06.2016 14:12

Абе хора, вие знаете ли какво въобще искате. Първенството ви било скучно, че не падали много голове, а не говорихте ли преди месеци че резултати 6-7 на 0 правят едно първенство скучно. Не може ли да разберете, че много от малките отбори, станаха по-добри и напреднаха в развитието си за разлика от Българския национален отбор. Проумейте го, винаги Европейско и Световно първенство започват по-този начин с малко голове, вие кво искате всеки мач 5-6 гола да валят. Явно не искате да проумете че отбори като Албания, Румъния, Исландия, Словакия са там за разлика от нас и играят най-вече като отбор.

LFCstyle
16.06.2016 11:03

Лично мое мнение е че Франция в тази лека група пестят сили,но и не забравяйте че срещу тях като фаворитизиран отбор всеки се хвърля на 100%,така че е нормално да изтръгват на косъм победите си...а те са си факт и отбора трупа победи напук на това че са критикувани.
Относно нивото на мачовете в турнира няма как да бъде на високо ниво при положение,че формата на първенството е разширен и там са влезли доста отбори от средна класа.Чак на четвърт финалите очаквайте зрелища и атрактивен футбол.

Amateur1878
16.06.2016 10:24

Прекалено много сметкаджийство от страна на фаворитите на Евро 2016. А и не само. ПРЕКАЛЕНО много. Именно заради това се получават и такива скучни мачове. От тяхна си гледна точка сигурно е правилно и за феновете на тези националности е добре, но за неутралният зрител е тотална скука всичко това. Вчера говорих и с мои приятели, които са футболни запалянковци - това е може би най-скучното първенство, което сме гледали досега в живота си. И не говорим само за липсата на голове - интересен мач може да се получи и при 0:0. Но просто качеството на игра е под всякаква критика.

Както и да е. Явно това ще гледаме. Честито на Франция и според мен, напълно заслужено.

Dankata97
16.06.2016 09:57

Доста мъка срещу Румъния и Албания, но като цяло и другите фаворити в групите си не направиха силно впечатление. Обаче си мисля, че французите безславно ще отпаднат не по-далеч от 1/4 финал.

lilikoli
16.06.2016 02:56

Не мога да разбера какъв е тоя хейт по Еврото. И аз се дразня,че досега нямаше много резултатен мач ама на евро и световно е винаги така. Тук не е като ШЛ да има мач реванш. Всички играят много предпазливо. Слаб отбор няма. Даже се радвам, че по-скромните отбори не излизат надупени за разлика от сити например срещу РМ, а дават всичко от себе си. За вас явно един мач е интересен само когато има 6+ гола. Относно мача и аз не харесвам франсетата ама второто играха добре и имаха доста положения.

MU121
16.06.2016 01:43

Тези който играят в Арсенал трябва да са дълбоки резерви, на последния ред зад скамейката.

Gopcho
16.06.2016 01:41

За мен големият липсващ е Хатем Бен Арфа.... креативен, подвижен ... няма идея в атаките на франсетата центрираъ само към стълба Журу, който от 10 положения вкарва един. Дешан определено не подбра най-доброто един Гамейро със скорост и поглед , пласиране е класи над Журу, но все пак играе в арсенал... роби на имена тъпак!

sviliev
16.06.2016 00:46

Големият въпрос оттук нататък за мен е ще си направи ли сметките Италия. Ако са първи в групата си, на 1/8 са с втория измежду Испания и Хърватия, а на 1/4 с Германия. Ако са втори, отиват първо на победителя в групата на Португалия, а след това на победителя в групата на Англия. Вторият вариант ми се вижда много по-лесен. А отсега можем да кажем, че Полша - Украйна и Испания - Хърватия ще бъдат люти мачове с голяма тежест, чакам ги с особено внимание.

crip1
16.06.2016 00:35

Малко странно ми се вижда, че не е извикал Тремолинас, когато съм гледал Севиля добри игри е правил, Евра е много опитен, естествено, но е дъртичак вече.

Arda10Turan
16.06.2016 00:35

Тези от БНТ нормални ли са да поканят Евгени Минчев в студиото след мач на Франция-Албания

Stan1926
16.06.2016 00:30

Приятно съм изненадан обаче от съдийството. Очаквах яко да бутат Франция, но съдиите са напълно коректни. Така трябва, нека печели по-добрият. Но с тази игра просто не виждам как Франция ще станат шампион, даже до полуфинал едва ли ще достигнат. С какво са по-добри от една Италия примерно, които никой не ги брои за фаворит?

Amateur1878
16.06.2016 10:53

Точно пък в елиминациите могат да се манипулират мачовете най-лесно от гледна точка на това кой ще продължи и кой не. Ако приемем, че конспирациите са верни, но една "съдийска грешка" може да отстрани/класира даден отбор. Все пак, говорим за един мач само, без реванши. В груповата фаза пО не може да се контролира понеже има и други отбори. Но в директни елиминации...

Stan1926
16.06.2016 10:40

Бразилия яко ги бутаха на световното в първите мачове. Помниш ли мача с Хърватска? Иначе групата наистина е лека, но на елиминациите вече нищо сигурно няма.

biserms
16.06.2016 08:21

То остава и сега да ги бутат срещу Албания и Румъния... Истината е, че им дадоха възможно най-леката група, а ако се загледате в регламента на турнира ще видите, че е замислен така, че победителят от Група А (който беше ясно, че ще е домакина Франция) да стигне без никъв проблем до 1/2 финала. Просто пътя им начертан. Така че все ще се справят с разни средняшки отборчета и вече на 1/2 финала и финала евентуално, ако се наложи ще има по едно рамо от съдиите.

gL_Manekena
16.06.2016 00:15

Пак с късмет в края, нека лошо няма ама къде ми ги слагат фаворит нз, ако мислят все в края да си оправят нещата сиг. още на 1/8 си заминават макс 1/4 финал, тая година аутсайдерите по-добри от фаворитите...А Платими вдига ръцете все едно спечелили Световното... *lol*

MiTaKa_D
16.06.2016 00:15

Гризман резерва не се държи, тоя мосюто трябва от тук на татък да си вземе поука.*smile*

666_ultra_666
16.06.2016 00:11

Честито на късметлиите! Трети път може и да няма, срещу Швеция, С. Ирландия или Чехите.😨

sviliev
16.06.2016 00:44

С. Ирландия пък къде ги слагаш в сметките?

crip1
16.06.2016 00:07

Обаче съм забелязал, че все коментаторите не се харесват.Какво не ви харесва пък на Ивайло Ангелов, при всеки гол, удар, голова атака повишава адреналина, нали точно това кара дори скучен мач да изглежда като нещо повече. Много добре си коментира според мен, а цяла Франция ще страда от големия моралист, който реши да изкара Бензема от състава.Добре, че Кантето и Митака са за сега на високо ниво, иначе ще бъдат пребити много лошо.То ще се види натам дали съм прав.

rad011
16.06.2016 00:14

Така си е,въпреки гафа на Ивайлов да бърка Чили с Мексико през 2014.

manunitedevils
16.06.2016 00:09

Съгласен съм, има и много по-слаби коментатори...

Mesut213
16.06.2016 00:07

Пайе е играч на мача за моя радост! *lol* 5.50 Коеф., добре го усетих, но само с 5 лв залог и все пак... *smile*

sviliev
16.06.2016 00:04

Наистина слаби коментатори на това европейско. Може би единствен Ибришимов що-годе се справя добре.

sviliev
16.06.2016 00:03

Отново много неубедителна Франция, проспаха първото полувреме, много бяха разпокъсани, много брак в играта им, рядко уцелваха вратата. Погба е много прехвален играч, а Гризман е грехота да бъде резерва. С тази игра много трудности ще имат французите занапред. Жалко, че го играх 3, а не 2:0, но съм доволен, че улучих ТР на Румъния - Швейцария *smile*

Toshiro1900
15.06.2016 23:58

Втори мач едвам в края бият. По нататъка само ще берат ядове с тази си игра.

baiganio
15.06.2016 23:55

Абсолютни калитари тея френски жабарии............................Закривай!

Ginekologaa
15.06.2016 23:54

Мале тези Франция колко са слаби едвам бият Румъния и Албания

Stan1926
15.06.2016 23:54

Коментаторите не трябва ли да са горе-долу неутрални? Тоя по канал едно ми коментира целия мач все едно е заложил 200 лева на Франция. То голяма радост голямо чудо, крещи гол все едно България се класира на финал.

Barca_Kahn
16.06.2016 00:01

Какво говориш, цял мач ми наду главата с хУсай. Но пак е по-добре от някои диемаджии, които спят по време на гловете и си коментират съвсем различни неща.

ivanrealmadrid1
15.06.2016 23:57

той е пълен идиот, едвам го изтърпях (Ив.Ангелов) малоумно коментиране с клиширани изрази от 1750 година

gL_Manekena
15.06.2016 23:42

Тия Франсета са талкова зле, толкова зле, фаворити ми биле... *erm*

ivanrealmadrid1
15.06.2016 23:42

Дешан е френския Дунга ... много посредствен треньор.

Man_Red
16.06.2016 06:49

Как Дешан ще е посредствен, ти коя година си роден, мойто м'че?

Arda10Turan
15.06.2016 23:11

До коментар [@comment 1904051] от [@user jean11]:

Ами кажи къде съм написал нещо нелепо и неграмотно, за да се науча да не допускам същите грешки?

Barca_Kahn
15.06.2016 22:58

Гледам това толкова ''силно'' ЕП и се питам, колко ли по-слаби трябва да станат тези отбори за да имаме и ние някакъв реален шанс да се класираме ?

sakata_97
15.06.2016 22:56

Абе тези французойки на терена не ги ли е срам да играят по този начин цяло полувреме,а и този Дешан да си оправи схемата за второто вижда се че не се получават нещата със тази*confused*

RMCF_1902
15.06.2016 22:53

Само не мога да разера Марсиал какво прави на терена..То момчето за цяло едно полувреме не можа нито веднъж да си спре топката както трябва.Освен това ми е много смешно като почне да се върти в кръг и да прави едни ситни крачици след което да дава пас на 1 метър и да се скрие някъде по терена..*lol**lol**lol**lol*

CFC_H_A_Z_A_R_D
16.06.2016 00:29

Прав си,но в центъра имат Канте който не спира да се бори за всяка топка има и не лош удар,ако не беше рикоширал онзи изстрел си мисля,че фрнсетата щяха да поведат още тогава.Иначе респект за Албания дадоха всичко от себе си,дори когато уцелиха гредата си помислих,че по-късно може да хвърлят бомбата и да спечелят.Жиру безобразен освен единствения му хубав удар с глава в този мач с който пак не вкара а уцели греда ме убеди,че наистина е срамота Гризман да е на пейката.Там е мястото на Жиру и си мисля,че следващия мач ще се озове точно там.Погба се появи и игра добре,но не е на очакваното ниво.За Пайе няма какво да говорим безспорен играч на мача,общо взето както в първия мач Пайе и Канте изнесоха цяла Франция на раменете си,е този път имаха мааалко помощ от Гризман.

petko9305
16.06.2016 00:16

Прав си, но в Ман. Юнайтед, играта му беше много по-добра. Явно зависи от стила на треньора и може би това е причината Франция да е толкова слаба. Играчите в предни позиции не получават добри топки и се налага някои като Марсиал да се върне доста назад, но Марсиал не е разиграващ халф и затова изглежда слаб. Или треньора е слаб или играчите в центъра са слаби и затова едва в края вкарват гол и то с късмет. С тази игра, късметът едва ли ще важи срещу отбор като Германия, която за мен е единият финалист, а всички знаем, че Франция си поставиха сериозната задача, а именно да вземат ЕВРОТО, но с тази игра май няма да стане.

LiverpoolNiki
15.06.2016 22:54

Коман е на светлинни години пред него.

LiverpoolNiki
15.06.2016 22:48

По-слабо Евро не съм гледал.....всички са адски смешни. Франция ако вземе нещо повече от калъфки трябва да се радват.

Arda10Turan
15.06.2016 22:31

[@link https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13428355_1235281046496300_1197996611521661993_n.jpg?oh=b02a0fcf6b6e602f264732693ad02383&oe=57CFBE16] Резултатът вече е 0-4 за Албания *joking*

rad011
15.06.2016 22:35

*lol**lol**beer**goal**beer*

Mesut213
15.06.2016 22:12

Нека гласуваме заедно за Пайе в официалния сайт на УЕФА. *lol*

night_wolf1984
15.06.2016 21:56

това дърво Жиру е голям връзкар....Гамейро и Лаказет са 100 класи над него*smile*

Mesut213
15.06.2016 21:48

Какъв е шанса според вас Пайе отново да бъде избран за играч на мача (5,50 коефициент ) особено като се има предвид, че Погба и Гризман ги няма.

AC_Milan_92_45
15.06.2016 22:10

Коман или Марсиял като нищо. Франция доста изтегля по крилата, шанса ти е Пайе да вкара отново

Barca_Kahn
15.06.2016 21:43

Очаквам това да е първият мач на турнира, в който да видим 3 гола вкарани от един отбор за тези, които залагат хк -1.5 на 1.54 не е никак зле.

rad011
15.06.2016 21:36

2/3-0 за Франция ще е според мен мача,но да видим.*smile*

sviliev
15.06.2016 21:27

Дешан дава почивка на Гризман и Погба. Марсиал и Коман получават възможност да покажат на какво са способни. Интересно дали Пайе ще изиграе мач, подобен на първия, както и Канте.