Варди в Арсенал за 20 млн. паунда, 120 хиляди на седмица за голаджията

15:54
Варди в Арсенал за 20 млн. паунда, 120 хиляди на седмица за голаджията
Джейми Варди ще стане играч на Арсенал до броени часове, съобщават медиите на Острова.

Артилеристите активираха 20-милионнната освобождаващ клауза в договора на английския национал.

Самият играч също е договорил личните си условия, като остава да бъдат уточнени някои формалности, след което Варди ще премине медицински прегледи.

Твърди се, че договорът на 29-годишния нападател ще бъде за четири сезона, като той ще получава по 120 000 паунда седмично.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Danskrastev
05.06.2016 20:17

По същата логика може и в МЮ да отиде, защото там близките 10 години няма да видят титла...*lol*
А даже и за ШЛ ме съмнява скоро да влезнат, кармата е лошо нещо *lol*

qdReniq
05.06.2016 11:50

Какво ми го хвалите този Торес ,не бил във форма сега ,че той от 3-4 години е пълно дърво .Той просто имаше късмета да се е родил испанец затова има толкова купи на национално ниво.Ако беше друга националност купа нямаше да види през крив макарон.

CFC_H_A_Z_A_R_D
05.06.2016 00:31

Варди беше човека който най-много мотивира Лестър във съблекалнята дори Морган и Раниери нямаха такова влияние.Той каза,че чувства играчите като братя,че няма да ги изостави колкото и трудно да е.Той се труди най-много от всички,никой не знаеше кой е той.[@link https://www.youtube.com/watch?v=mk48xRzuNvA] Това парче описва най-добре какъв е Варди.Ако има 1 дума която да го оприличи тя е трудолюбив.За мен той вече е един от великите,колкото и късно да се е прочул.Все пак ще има и филм за него.Някога да сте чували Меси или Роналдо да им е предлагано да играят във филм.Не ги сравнявам с Варди то и няма как,но искам да кажа,че се е борил сам със всяка трудност.Не имал(най-вероятно дори родителска подкрепа).А виж те го къде е сега такива хора заслужават уважение.Аз си мисля,че няма да се продаде,но дори да го направи макар на тези години макар в доста по-голям отбор като Арсенал,макар дори очакванията да са по-големи(ако евентуално се случи) това си го е заслужил напълно.Защото си е скъсал з*дника от тренировки и е полагал максимални усилия.

SweeT_DG7
05.06.2016 09:04

Дори Раниери спомена, че е идвал пиян на тренировки. Това казва достатъчно ! Въпреки своите представяния през сезона той не е завършен играч, не притежава и манталитет на победител. Осъзнаваш ни разликата между Лестър и Арсенал ( където напрежението е по-голямо ) ?

andreevvw
04.06.2016 21:27

Английски играч от Английски отбор във Английски отбор за 20 милиона и то голмайстор на шампиона е невероятно евтино .
Арсенал нищо не им пречи да хвърлят 20 милиона .
А за тези пичове които казват , че Арсенал не купува класни имена ще кажа само - Йозил , Алексис , Чех .

Reyes_de_Europa
04.06.2016 21:24

Арсенал уж щяха да взимат Мората или Бензема и сега изведнъж Варди. Не че е лош играч, а и парите не са много, но според мене пред Варди има не повече от две силни години, а и не се знае как ще се адаптира към Арсенал. И понеже някой по-надолу прави сравнение с Торес, то нещата са несравними. Торес е спечелил всичко във футбола и то с негови решаващи голове, има самочувствието че е играч за големи мачове и трофеи, и сега на една напреднала възраст отново играе добре, а кариерата му е на високо ниво още откакто като капитан на юношите на Испания стана световен шампион. А за Варди светът чу за първи път през миналата година и е със един силен сезон в кариерата си.

persie1992
04.06.2016 21:46

Грешка, има 7 гола. Ама и 15 за 63 мача и то за шампиона на Италия

persie1992
04.06.2016 21:43

Мората имаше 4 гола миналия сезон в Серия А. Не, че е слаб ама точно той не ни трябва сега.

Dankata97
04.06.2016 20:49

Би било интересно да видим дали Варди ще може да се справи с конкуренцията на Жиру и Уелбек.

sakata_97
04.06.2016 21:20

Хах че ти тея двамата за конкуренция ли ги смяташ,единия вкарва в началото и после следва някаква суша от 3-4 месеца без гол(Жиру),което не е нормално,а пък другия нищо против Дани,не че му е приятно да се контузва и то за такива периоди от 8-9 месеца,но все пак трябва да изиграва доста по-голям брой мачове на сезон,а той къде е,във лазарета разбира се и се връща за последните кръгове когато всичко горе долу е ясно

qdReniq
04.06.2016 20:08

Нали каза ,че ще остава в лестър.Футболистите са по бетер от к.р.и аманнн

sa6etoo
04.06.2016 20:06

Дори да се окаже провал в Арсенал, за 20млн. си струва риска според мен. Познава футбола в Англия, наистина много бяга, не се предава.. Вече как ще се впише в Арсенал е друго. А и го има това, че след този сезон с Лестър, сега и Еврото, в даден момент просто ще се измори. Такова натоварване не му се е случвало никога през живота. И не искам да обидя феновете на Арсенал, но явно в отбора работят едни от най-некадърните доктори последните години и някоя контузия не е изключена...

darklight
04.06.2016 20:30

Едва ли на еврото ще играе чак толкова важна роля. Център нападател ще Кейн.

persie1992
04.06.2016 19:47

wengerout не разбирам какво повече искаш от привличането на голамайстора на Висшата лига? 24 гола, а представи си с Йозил, Санчез и Касорла зад него как ще вкарва. Предполагам ако Селена Гомез ти пусне ще се ядосваш, че не е дошла и Скарлет Йохансон да направите тройка.

Ginekologa_
04.06.2016 23:06

Тази пък къде е слагаш за пуберите до 19 може и да им харесва

Vetrigo177
04.06.2016 19:22

Аз като фен на Юнайтед честно са си призная...Исках Варди да се присъедини към нас,отколкото Ибра,въпреки че остатъка е на обратното мнение..

Danskrastev
04.06.2016 18:37

Моу е роден победител точно за две до три години после довиждане ние искаме някакво постоянство и аз не искам Венгер да ни е треньор, но няма други варианти за момента хубаво е, че тази година ако се провали е почти сигурно, че ще му е последна след всичко, което е направил заслужава тази една година.

wengerout
04.06.2016 21:18

Аз не казвам, че Варди е свършен с футбола, защото е стар, а че не не е за отбор, който иска да е шампион и фактор в Европа, знам, че това за шампиона прозвуча смешно, но все пак. Кажи ми един голям английски футболист, който е с такъв манталитет, последният такъв беше Рууни. Англичаните титли не носят, виждаме ги в нашия отбор какво правят. Оставям и националността на страна. Да, този сезон показа хубави неща, хъс и стимул за победа, но личното ми мнение е, че това е ден до пладне. Очакванията, когато се присъединиш към по-голям отбор ще нараснат и напрежението ще доведе до по-слаби игри. Примери много - Керъл, Демба Ба, Бентеке и т.н. В по-малките отбори бяха много велики и добри, но като направиха големи трансфери и лъснаха. А Торес си е Торес, където и да играе. Моментната форма може и да му е по-слаба и от на Жиру по едно време от сезона, но това си е класен играч, победител, от където и да го погледнем, печелил световни, европейски и всички клубни отличия. Сравнения с Варди не би трябвало да има.

Danskrastev
04.06.2016 18:33

Йън Райт беше на 29, когато го взехме годините не са толкова важни иначе нямаше да търсим нападатели,
а щяхме да разчитаме на младите Акпом и Саного нали така... Колкото и да са имали късмет Варди и Маерез си бяха в постоянна форма и Варди бележеше постоянно 36 мача 24 гола 8 асистенции и като прибавиш фактора, че играеше напред само с Маерез, а зад себе си нямаше много креативни футболисти 24 гола са много пет от които са дузпи и два мача наказан...

Barca_BG
04.06.2016 18:25

Аз съм съгласен със wengerout. Арсенал от поне 10г не показва че е голям отбор и че има анбиции да спечели титлата. Ръководството просто е супер неадекватно, феновете плащат най-високите цени на билети за да гледат как отбора им се бори всяка година за топ 4, ако случайно успеят да изградят някоя супер звезда, не могат да го задържат защото освен парите всеки футболист иска да печели и трофеи. Освен това Арсенал има и най безхарактерния треньор. Според мен сега беше момента да изгонят Венгер и да назначат Моу на негово място, защото колкото и противоречива личност да е Моу е човек който е роден победител, едва ли щеше да се остави да бъде манипулиран като Венгер, и поне щеше да направи Арсенал отбор борещ се за титлата а не просто за топ 4.

Arsenal966
04.06.2016 18:24

Варди направи супер сезон, но дори и за 20 милиона, заслужава ли си да го вземем ? Късмета беше с Лестър през целия сезон и преди някой да ме нападне ще кажа, че все пак в повечето случаи, отбора с най-голям късмет е този, който е шампион накрая на сезона. Не казвам нищо за качествата на Лестър, отбора наистина си заслужаваше да стане шампион, но има някои неща, които трябва да се отбележат. Връщам се на темата за Варди, Лестър получиха най-много дузпи от всеки един отбор във ВЛ, а Варди вкара повечето. Накрая дори не стана голмайстор на ВЛ, като освен това... наближава 30-те. Това са си важни неща, които трябва да се вземат предвид преди да инвестираме в нов нападател, дори и за 20 милиона, което не е много, защото в крайна сметка, ако вземем Варди за такава сума, друг нападател няма да се вземе, дори и да продадем Уолкът.

ko4o4
04.06.2016 23:08

Лестър получили най- много дузпи, пък Варди видиш ли ги бил вкарал повечето и затуй, разбираш ли - не бил кой знае какво ...*lol**lol**lol* ... А пък Атлетико, ако си бяха вкарали дузпата в редовното време сега може би щяха да са спечелили шампионската лига ... ама ти не обръщай внимание ... те дузпите са си нещо лесно и елементарно, мда *cigarette*

Vetrigo177
04.06.2016 19:19

Колегата под мен го каза много ясно..За Варди и головете му..Нали се сещаш,че в Лестър на мач има максимум 3-4 възможности за гол..И повечето жт тях той сам ги правеше..Ще направя едно сравнение,което те е най-подхящото,но има аналогия..Последния ви добре представил се нападател беше Ван Перси,чийто стил донякъде се доближава до този на Варди..Играта им с едно докосване,когато са в наказателното поле,доброто позициониране и най-вече всеотдайната игра..Вярно,РВП беше и техничен,и умееше пасовете,двойните подавания,но той не беше бърз като Варди..Варди въпреки че е почти на 30,тича като кон всеки мач и надиграва защитниците точно поради тази причина..Също още един позитив е , че е корав,не страда от много контузии..Някои от вас казват,че искат да залагат на доказани имена..Е,нали първо и вие трябва да се изградите като такова..На пазара имше доста,но като гледам никой не гледа в посока Арсенал..За мен лично ако те пробвате с Варди много ще сгрешите..

Amateur1878
04.06.2016 17:41

Абе Арсенал хубаво ще извадят 20млн. паунда за клаузата и Лестър няма да имат право на коментар, но дали Варди ще иска да се маха? Понеже той ще има последната дума. Уж беше казвал, че няма да се маха, но в днешно време едно се говори, друго се прави.

Daley_Blind
04.06.2016 17:32

Въпреки че ще си навлека доста хейт от феновете на Арсенал, смятам, че ще сгрешат с Варди.

Danskrastev
04.06.2016 17:19

Аз лично не искам "шибано голямо име", защото няма гаранции, че това име ще се справи. Искам човек с характер, куче, което да се бори с всички сили и да надъхва другите, какви футболисти имаше зад гърба си Варди- Канте и Дринкуотър и пак успяваше да вкарва при всяка възможност с Йозил и Санчес ще вкарва много повече. Атлетико победиха Барса с Торес на върха на атаката, така че това са глупости дали ще ги бием, ще ги бием когато имаме лидери, а не мишоци Варди и Джака са такива, ако може и един централен защитник на място, който да партнира на Косчелни ще е супер.

wengerout
05.06.2016 15:36

Дай ми пример за една щуротия, която съм написал, комплексар такъв. Още от онзи пост, където казах, че Арсенал щяха да са 4ти, вместо 3ти започна и след това пак за Фелайни и за всяко едно малко нещо се захващаш. Пределно ясно ми е,че не правиш абсолютно нищо друго с живота си, освен да коментираш тук и отстрани, където пише кой коментира най-много ти си винаги пръв. Аз пиша по 2 пъти в седмицата, а ти под абсолютно всяка тема и винаги гледаш да се направиш на умен, като ми отговаряш на мен. Сега пак. Варди това, Варди онова. Варди е постигнал много, щом е стигнал до първото място с Лестър от фабриките в Англия, но Арсенал са много стъпала нагоре, въпреки че останаха зад Лестър. Ще видим какво ще стане, всеки си има право на мнение, още повече, че това е тема, свързана с моя любим отбор и съм написал 2 коментара, на които естествено няма как да не отговориш и чак и да кажеш, че съм се разгорещил. Бях се заканил да не отговарям повече, но като ти прочета заядливите мнения и ме хваща яд. Отново ти казвам, дай ми пример, когато съм писал щуротии. Ако искаш и сега ще вляза и ще си изкарам последните 10 мнения, които са сигурно за повече от месец и ще ги прочетем, кое е щуро и кое не. После ще видим твоите 10, които ще са от последните 2 дни.

Amateur1878
04.06.2016 22:11

Е то ние сме спорили един път бе, момче, и дори нямаше заяждане. Къде го видя това "всеки път"? През останалото време не обръщам внимание на щуротиите ти, ама тук нещо пак си се разгорещил. Хората ти обясняват, че няма как да се мръщиш на голмайстора на ВЛ, който е и шампион за 20млн. паунда (Уелбек ви струваше 16млн., а го знаем какъв е), ти продължаваш да разправяш колко неподходящ бил. Ама както и да е. Не го искайте! Ей така не сте искали много играчи през годините понеже не са били достойни, та заради това взехте достойни. Псуваш Венгер, ама и ти като него. Ако Варди иска да се маха от Лестър, то силно се надявам Моуриньо да натисне за него. За цена от сорта на 20млн. паунда не се рискува абсолютно нищо.

wengerout
04.06.2016 21:15

А ти си си един всезнайко, който отново не пропуска момента да се заяде с мен. Не знам, комплекс ли имаш, какво...

Amateur1878
04.06.2016 19:20

Човекът учи нещо футболно в университета... Остави го, надъхал се е *smile*

Danskrastev
04.06.2016 18:21

Хората правят грешки и най-важното е, че още тогава си признах, ама ти явно цял живот ще натякваш *lol*. Колкото до Торес в момента Варди е с класи над него няма помен от Торес от Ливърпул, така че Барса и Реал не са непобедими просто нямаме лидери и характери в този отбор, само малки момченца недоразвити.....

wengerout
04.06.2016 17:36

Глупости бяха и, когато казах, че имаме къс състав преди зимата, но тогава се смя, а после пък обърна репертоара... А ако сравняваш Торес с Варди, то нямам какво повече да кажа. Торес има повече индивидуални и отборни отличия, от мачовете на Варди през кариерата.

Drogba_d
04.06.2016 17:06

На арсенал им трябват 2 защитника още и 1 крило и ще са супер

Vetrigo177
04.06.2016 16:29

За тях ще е перфектен трансфер..Отдавна те са имали такъв нападател.Адски подвижен и борещ се до край.Със сигурност повече от феновете на Арсенал ще са негативно настроени към ози трансфер,като дори не са му гледали мач..

wengerout
04.06.2016 16:36

Феновете на Арсенал най-накрая искат да видят 1 шибано голямо име. Да хвърлим дори на вятъра 70 милиона, но да покажем малко зъби. Да кажат хората- ей, тези най-накрая са сериозни. Да се борим до край, дори да не спечелим. Да покажем, че сме сред големите, не да обираме такива.. Вие може да хвърлите по 300 милиона на прозорец, а ние да продължим да даваме по 20 за такива чекиджии от средняшки отбори. Независимо от сезона, който изигра, това не е играч, който ще респектира големите отбори. Не ти говоря за УБА или Хъл. Искам да излезем веднъж като поне равни със Сити, Челси, Барса(доста трудно, но все пак) и т.н. Ако продължаваме с такива играчи няма да стане, за това сега никой не ни сравнява с тези отбори, защщото купуваме такива, дето чак си е сложил шина на китката, защото лъска по 5 пъти на ден, дей*** и чекиджията грозен. Голям футболист стана и той, ако беше голям, щяха да го вземат в Барса,Байерн или Реал, не в Арсенал. Това казва достатъчно.

wengerout
04.06.2016 16:28

Това изглежда все по-възможно. Не знам как да го коментирам....
Юнайтед ще вземат Ибрахимович, ние Варди. Едните ще се борят за топ 4, а другите уж '''''искат''''' титлата.
За мен това е един посредствен играч, който е постигнал много с доста труд, но си има таван. Такъв играч няма да победи Барса и Байерн в ШЛ и ще продължим да си отпадаме на 1/8 финал.
Венгер продължава с невероятната работа извън терена от последните години.