Реал постави Атлетико на колене след дузпи, Кристиано герой за кралете (видео)

00:38
Реал постави Атлетико на колене след дузпи, Кристиано герой за кралете (видео)
Реал Мадрид победи Атлетико Мадрид на стадион "Сан Сиро" във финала на Шампионската лига. Мачът завърши наравно 1:1 след редовното време и продълженията, а Кралския клуб триумфира с резултат 5:3 при изпълнението на дузпите.

Главен съдия на мача бе англичанът Марк Клатънбърг. Негови помощници бяха Саймън Бек и Джейк Колин. Четвърти арбитър бе унгарецът Виктор Касай.

Възпитаниците на Зинедин Зидан започнаха двубоя със самочувствие и ентусиазъм.

Пробив на Гарет Бейл по десния фланг бе спрян с нарушение на границата на наказателното поле в деветата минута. Порърпевшият застана зад топката и отправи нещо средно между параболичен удар и центриране към малкия пеналт на Атлетико. Касемиро и Бензема се хвърлиха към топката, като халфът успя да я засече, но Облак отрази удара.

Секунди по-късно Даниел Карвахал се превърна в първия футболист, който получи официално предупреждение в днешния финал. Десният бек спря контра на дюшекчиите с грубо нарушение в центъра и принуди Марк Клатънбърг да извади картона с жълт цвят.

В 15-та минута футболистите на Реал ликуваха след спорна ситуация. Тони Кроос центрира от пряк свободен удар, като Бейл отигра топката, пращайки я в малкия пеналт. Серхио Рамос се възползва от ситуацията и съумя да реализира, шутирайки под плонжа на Ян Облак. На повторенията се видя, че защитникът е бил в положение на засада при паса на Бейл.



След гола Реал продължи да владее топката в по-големи периоди от време. Нови голови положения пред вратата на Атлетико обаче липсваха.

Дюшекчиите поеха инициативата към края на първата част. Единствената добра възможност за отбора на Симеоне дойде в последните секунди на полувремето, когато Гризман проби през защитата на Реал, нагласи си топката за удар от границата на наказателното поле, но опитът му не бе точен и кълбото премина встрани от вратата.

Втората част стартира вихрено. Още в 46-та минута Гризман с пас по земя намери Торес в наказателното поле. Нападателят опита да поеме топката с гръб към вратата, но бе фаулиран от Пепе. Клатънбърг посочи бялата точка. Кейлър Навас получи жълт картон от арбитъра заради опитите си да разконцентрира Гризман, който пое отговорността да изпълни дузпата. Френският голаджия стреля силно, но топката се удари в напречната греда и не посети мрежата на Навас.



Минута по-късно Карвахал получи разтежение и бе принудително заменен от Данило.

Атлетико направи опит да натисне своя опонент, но футболистите на Реал не дадоха инициативата на дюшекчиите, а стартираха сериозна офанзива в търсене на решаващ втори гол. В 70-та минута това бе на път да се случи. Кристиано Роналдо разсече отбраната на Атлетико с пас по земя, който изведе Карим Бензема зад гърба на противниковата защита. Френският нападател се озова на позиция очи в очи с Облак и стреля по диагонал по посока на вратата, но стражът блокира удара.



Осем минути по-късно Лука Модрич намери Роналдо в наказателното поле с пас в коридор. Португалецът стреля мигновено, но кълбото попадна в ръцете на Облак. Секунди по-късно след карамбол в пеналта на дюшекчиите, Кристиано финтира вратаря и шутира, но този път бранител на Атлетико изби от голлинията.

В 79-та минута защитата на белия балет капитулира. Хуанфран бе изведен по десния фланг и центрира остро на втора греда, където Яник Ферейра-Караско се измъкна от персоналната опека на Васкес и заби кълбото в мрежата.



След изравнителното попадение Реал се настани в половината на съперника си и започна да организира атака след атака. До победно попадение не се стигна за нито един от двата тима и мачът отиде в продължения.



Победител не бе излъчен и след изиграването на допълнителните тридесет минути. Мачът влезе в рулетката на дузпите.

При изпълнението на дузпите Хуанфран Торес пропусна четвъртия наказателен удар, нацелвайки страничната греда. Отвори се възможност за Кристиано Роналдо да донесе победата за своите. Португалецът реализира и Реал Мадрид прегърна единадесетата.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

CFC_H_A_Z_A_R_D
30.05.2016 10:25

Сега като си помислих,ме озари някакво прозрение.Целта на УЕФА от три години е една и съща да има ЕЛ КЛАСИКО на финала.Ама а де все единия или другия се дъни и не става,може би зареди това отрязаха Атлетико така,защото явно целта е финал между Барса и Реал.И аз предвиждам,че ще има поне по един финалист от тях докато не успеят и двата да стигнат мечтата.Може би тогава УЕФА най-после ще намери покой и ще остави надпреварата честна и почтена.*beer*

mitko1010
04.06.2016 15:20

Предлагаш интересна логика. През 2014/2015 година имаше голяма вероятност да има ,,Ел Класико'' на финала на Шампионската лига, но тогава Реал отпадна от Ювентус с гол на юношата си Мората. Барселона се разправи с Байерн Мюнхен, но го нямаше мадридският клуб. Този сезон Барселона пък се издъни. Пак нямаше как да стане ,, Ел Класико'' на финал. Все пак, въпреки всичките прогнози, се надявам да има поне един такъв финал. Феновете го заслужават, светът на футбола го заслужава. Уефа дали се опитва да нагласи всичко, си е нещо, което няма как да бъде разкрито от средностатистическия фен, който гледа редовно мачове. Двата кръвни врага да излязат в такъв мач, с толкова голям залог, ще е нещо... Ако мога да го нарека- Велико! Заслужаваме го.

ub7
30.05.2016 12:27

и гризман затова изпърдя дузпата.... и той е запознат с плана. просто в момента клубните отбори от испания мелят всичко наред. не ми харесва, не следя примера, но това е положението

gL_Manekena
29.05.2016 18:17

Добре че дадоха последната дузпа на Криси, че да се порадва иначе се видя че щеше да се разплаче по-време на мача *lol*

radunchu
29.05.2016 18:15

До коментар [@comment 1900883] от [@user _CRUSADER_]:

Върви да играеш стронгхолд...

GaLaxY94
29.05.2016 17:32

За другия ни Противник Ман.Сити Да ли са били Слаби? След в Група с Ювентус, Севиля, Борусия Мюнхенмл.. Завършиха на Първо Място в Групата си? Това ли е вашия критерии за слаб Противник???

GaLaxY94
29.05.2016 17:29

Би ли сме играли с Рома и кво Рома Слаби ли са? по-вашата Логика Барселона имаше най-лесната Група: Рома, Бате, Леверкузен... Вие имахте два мача с тях и си играхте на Котка и мишка, обаче когато Реал Мадрид Играе с Рома, това е ЛЕСЕН ПРОТИВНИК, Смешници... Толкова ли ви е Яд,че отпаднахте От Антифутбола(атл.мадрид) ,че завиждате на Реал...

GaLaxY94
29.05.2016 16:20

С какво Атлетико заслужавага повече трофея бе Каруцари? С техния антифутбол? С постоянните нарушения и разправии по терена? Със селския си треньор който вчера гледаше като "бебе лампа" слес края на мача... Това тяхното не е футбол.. дадоха им измислена дузпа и пак не можаха.. Реал Мадрид е най добрия клуб и за сетен път го доказаха!!!! РОНАЛДО С КОНТУЗИЯ ИГРА 120 МИНУТИ И ОТБЕЛЯЗА НАЙ ВАЖНАТА ДУЗПА!!!! ХАЛА МАДРИД!!!!

djarata
29.05.2016 19:57

Атлетико малко ли ги бутаха до финала?

mancityyy
29.05.2016 18:52

всичките големи отбори ги подпират най вече барса и реал(и 2та отбора са ми толко гнусни че не мога да ги гледам) и съответно най много възгласи има срещу тях.атлетико вкараха гол от засада на байерн и получиха несъществуваща дузпа без значение дали торес я вкара или не и тогава някак си нямаше много рев срещу кечистите.без значение колко смрадлив отбор са реал мадрид не може да им омаловажавате успеха заради това че крака на рамос е в засада при положение че атлетико са на този финал най вече благодарение на съдииските отсъждания срещу мюнхен. видно е че нашето място не беше на полуфинал и това се видя ясно в края на 2рия мач с мадрид но какво толко искате?? да ни бяха отстранили някои по силни и да бяха играли на нашето място. трите фаворита в началото на всяко издание на шл са 2те испански гнусотии и швабите от мюнхен. атлетико би 2 от тях и просто нямаше късмет и може би малко нерви срещу 3тия. реал имаха късмет с жребия и това е всичко. няма да паднат нарочно за да ви угодят на вас които не мислите че били заслужили титлата. много неприятен отбор са но си спечелиха отличието в реда на нещата.

BerbaTheBest
29.05.2016 17:54

То си личи кой какъв, щом почваш пак с обидите като няма как да се защитиш. След като намеси Ла Лига и изоставането ви с 12 точки.... какво да коментирам, като всичките ти доводи са изсмукани от пръстите. 1 - Ако се падне лесен съперник или не се свири засада на Барса, Ман. Юнайтед, Байерн, Челси и т.н. се почва с купуването на УЕФИ, ФИФИ, съдии и куп други глупости, ако същото се случи на Реал - съдийските грешки са нещо нормално, засадата е тънка, жребият е късмет. Веднъж не сте си признали като сте били бутнати (някой ИСТИНСКИ фенове на Реал, които явно имат доблест винаги си признават, но по-голямата част се правят на слепи, както ти в момента). 2 - Нищо против титлата ви през 2014 не съм казал, с твоето изказване доказваш, че нямаш аргументи и се чудиш каква информация да изкараш (макар и стара), за да се защитиш. 3 - Барса разби Рома с 6-1 на Камп Ноу, не знам какви котки и мишки си сънувал, ама онова тогава си беше гавра с труп направо, потърси темата и ще видиш, че феновете на Барса казват, че Рома не трябва да продължи напред, защото ще е спаринг партньор за всеки. Не знам откъде си измисли това, че когато са играли с нас, сме твърдели, че са сила. 4 - Точно, защото отпаднахме от Атлети би трябвало по-голямата част да викаме за вас, но е точно обратното, защо ли? Казано с две думи - за Атлети викаше цял свят, за Реал бяхте само вие, феновете му, сам си прави изводите. 5 - Сити ги срещате чак на 1/2 финала (за справка: Барса игра с тях 2 поредни години още на 1/8 финалите), време беше да се напънете (отново най-слабият опонент от 3-те останали отбора). Това са фактите, всеки може да си ги тълкува както иска. За мен Реал изобщо не убедиха, че този сезон са най-добрите в Европа.*nerd*

GaLaxY94
29.05.2016 17:25

За Какво теглене Говориш бе... Късмет си е всичко.. Пък ако Барса или някой друг беше на нашето място какво? Пак ли ще лафихте по-подобен начин... Преди две години като спечелихме 10-та, Играхме срещу Шалке (8на финал) Борусия( 4-финал) Байерн( полуфинал) и Пак Бихме Атлетико.. Паднали са се били по-лесни Отбори... Нали се видя кой е лесен Противник и Кой не е.. В същото Време като играехме срещу Рома, Играхме и С Барселона в Испания? Бихме ли ги на насред Камп Ноу? Бихме ги?... В същото Време Наваксахме 12 точки Изоставане от Барселона за два Месеца,

BerbaTheBest
29.05.2016 16:28

И на мен стилът на Атлетико не ми харесва изобщо, абсолютни дървари, ритат и накъсват играта непрекъснато, но те се БОРИХА, за да стигнат до финала, докато те катереха Еверест, вие се спускахте по надолнището. Заради това съм на мнение, че те заслужаваха повече трофея. 2014 си беше вашата година, абсолютно заслужено станахте шампиони и тогава подкрепях вас, но тази.... Цял свят видя при тегленето на жребия номера на Санети. Изведнъж много съвпадения станаха. Но историята помни победителите, а не начина, по който са спечелили, така че може да спите спокойни.*thumb_up*

Droktar
29.05.2016 15:23

Страхотен финал. Заслужени шампиони. Най - великия отбор в света и преди и сега. Реал Мадрид е един като барселона и атлетико има много.

djarata
29.05.2016 20:00

Еми да ти кажа ,честно наистина Реал доказаха ,че са наѝ-големите в тоя турнир.Атлетико мачка всичко тая година.Да не казвам ,че Барса им станаха абонат в ШЛ ,ама Реал показа за 3 година как точно се печели нещо от Атлетико.

BerbaTheBest
29.05.2016 16:19

Уникална сте, най-големият отбор в света, тая година го доказахте! Да отстраниш грандове като Рома и Волфсбург и отбор с традиции, какъвто несъмнено е Манчестър Сити е невероятно постижение. ВИЕ НАПРАВИХТЕ НЕВЪЗМОЖНОТО! Вече съм фен на Реал, искам всяка година моят отбор да започва надпреварата направо от финала. *joking**lol**joking**lol*

biancorosso
29.05.2016 13:35

Рамос трябваше да го изгонят в последните минути на редовното време... А тоя Пепе колко симулации направи не е реално просто. Жал ми е за Атлетико...

RealMardridCR7
29.05.2016 13:01

реално имаше засада първия гол,но и дузпа имаха да вкарат и я пропуснаха,така че и двата отбора са квит,Hala Madrd

Amateur1878
29.05.2016 13:11

Чакай, че ми стана любопитно. Как така са квит? Значи, чиста засада на Рамос + чиста дузпа за Атлетико и... двата отбора били квит!? Изумявам се понякога като чета подобни мнения *smile* А и изобщо не се знаеше как щеше да се развие мача ако Гризман беше вкарал дузпата. Може би Реал щяха да се напънат за още един гол предвид че дузпата беше в 48-та минута и Реал щяха да имат едно полувреме да вкарат още един гол!? Може би Атлетико щяха да се възползват от смута в Реал и да мушнат още един бърз гол? Но изобщо не може да се каже, че понеже изпуснали дузпата изпуснали мача. Разбирам да беше 1:1 резултата и да изпуснат дузпа - тогава да. И въпреки всичко ми е странно - как така са били квит двата отбора!? *smile*

Banditos
29.05.2016 12:19

Най смешния шампион в историята до сега,нито един шампион от топ 5 на първенствата в Европа не бе елиминиран,освен ПСЖ,но това бе още в групите,Рома,Болфцбург,Ман Сити,че те Ливърпул в Лига Европа играха с по силни съперници,на всичко отгоре яко подпиране на този финал.

Arda10Turan
29.05.2016 13:12

Няма как да викаш смешен на такъв отбор и треньор при положение че се полага огромен труд,само преди месеци с Бенитез бяха трагичи,но Зидан успя да им покаже значението на бялата фланелка,не е важно да биеш,важно е да се бориш докрай,а те успехите сами ще дойдат,ето не станаха шампиони на Ла лига,но са шампиони на Европа,тука пишеш какво ли не,но ако ги видиш наживо ще чакаш 3 часа на опашка за да се снимаш с тях,

javorrrrr
29.05.2016 11:32

E нема такъв късмет като на бледия балет. Гол от засада, пропусната дузпа и победа с по-слаба игра! Жалко, тоя път Атлетико залужаваше да спечели!*ball*

petko9305
29.05.2016 11:31

Този финал бе спечелен духовно от Атлетико Мадрид, не с резултат, а с истински футбол.
Сигурен съм, че всички фенове по света, викаха именно за Атлетико Мадрид, да спечелят купата, а за Р. Мадрид, викаха, само техните фенове, но и неутралните.

Amateur1878
29.05.2016 11:10

Ето от това се нервя най-много. "Роналдо герой за Кралете". Е какъв герой бе? Та на него името му не се чу цял мач. Вкара една дузпа и хайде всички отново го носят на ръце! Какви са тези глупости, по дяволите? Всеки друг, но не и Роналдо е герой за Реал. Особено Рамос.

Колкото до мача - скучничък, но то и друго не се очакваше. Ритане, грубости, симулации. Запазена марка на Примера. Колкото до гола на Реал и засадата - момци, това е от тези ситуации, където трябва да се видят с компютър поне 10 пъти на повторение и да се размерва с линийка и пергел дали косъма на десният му крак е в засада или не. Да, засада беше, но не беше някаква очевидна. По-скоро 1-2 втори жълти картона се спестиха за Реал, но както и да е. И това е доста споерно. Изобщо като цяло, твърденията за съдийски конспирации са нерезонни.

Иначе честито на Реал и феновете им. 11 КЕШ/ШЛ си е впечатляващо! Някои много правилно правят разграничаване между КЕШ и ШЛ. Но както и да го погледнем, рекордьори са какво за КЕШ, така и за ШЛ. Честито, още веднъж! Напълно заслужено!

Amateur1878
29.05.2016 11:39

Е не ме карай да защитавам точно Реал, приятел *smile* Не твърдя, че НЯМА засада. Има си. Видя се на повторенията, че кракът на Рамос е в засада. Другите не съм ги видял. Но мисълта ми е, че при такава засада не може да се говори за подпиране на този или онзи отбор. Не е някаква очевадна засада, от която да се плеснеш по челото и да се чудиш що за слепок трябва да е съдията, за да не я види. Като например на Милито срещу Барса преди време на полуфинала в ШЛ. А иначе пак казвам - засада си имаше, да! Но това си е неволна, нормална и в някаква степен разбираема съдийска грешка.

javorrrrr
29.05.2016 11:33

Какъв компютър братле, те няколко човека бяха в засада

Levski123456
29.05.2016 10:45

Ако ги броим само в ШЛ мисля, че пак Реал имат най-много (5), следва Барса (4) и Милан (3).
Както и да е, честито на победителите, не очаквах нещо различно в този финал освен по-добра игра от Гризман и Роналдо, но мача мина. Фен съм на Барселона, но няма как да не поздравя Зизу - заслужи си го!
Браво на Бейл, Рамос, Караско, Габи, Фелипе Луиш - много се раздаваха момчетата и искаха победата.
Ако имаше поне малко справедливост в спорта, то Атлетико трябваше да победят, но така е във футбола.
Свърши един странен сезон, не чак толкова интересен в ШЛ.. от 2016/17 очаквам повече. Честито на всички победители. Сега чакаме Европейското *lol*

Ginekolog__
29.05.2016 10:26

11-та друг път от 1950 до 1966 има 6 от турнира Кеш с не от турнира Шл

Ginekolog__
29.05.2016 18:13

Те не се анулират а се преместват , но това е друг турнир с различни правила нямат нищо общо с шл

ogi999
29.05.2016 11:35

Пич до 1970 са давали друга купа на световния шампион - анулираме всички титли до 1970 така ли? В Англия Висша лига има от началото на 90 те - анулираме всички титли преди това така ли ? Просто Реал на които определено не съм им фен, са най-големия клуб с най-големи успехи - срещу фактите или се мълчи или се излагаш с нелепи коментари..

Daley_Blind
29.05.2016 10:23

До коментар [@comment 1900846] от [@user CFC_H_A_Z_A_R_D]:

*lol**lol*

akdogg
29.05.2016 09:40

Атлетико в четирите мача срещу Байерн и Барса не държа толкова време топката, колкото я държа срещу Реал. Браво на големия шампион!

Crissstiano
29.05.2016 09:36

За гола на Реал, ако не свири засадата има дузпа, защотото задържат Рамос още преди Бейл да играе с топката, така че искам каталунска тишина!!!

ub7
29.05.2016 09:31

още от дузпите с псв си повтарвм - на тоя марку4 облак му се бие ниско долу и дори няма да се наведе - е... 4 от 5те бяха по тревата и не мръдна

ub7
29.05.2016 09:02

ччестита 11та на Реал. Не бяха по-добрия отбор но играха с 4овек по-малко и пак успяха. Караско - играч на мача

ub7
29.05.2016 09:35

е в такъв случай най-решителния момент е била контузията на карвахал, а фелипе излезе 5 ин преди края на продълженията. з имах предвид роналдо. роналдо "игра" заради спонсорите вчера.

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.05.2016 09:29

Едно от решителните неща се оказа излизането на Филипе,защото той и Караско правеха за смях Данило,аз си знаех,че е прехвален направи мача на живота си срещу Байерн и после Реал веднага го взеха за мега звезда.Това е едно от многото недуразомения на Флорентино.Обаче Филипе правеше невероятни пробиви и центрираше остро и опасно,а Караско получаваше повече свобода.Аз си мисля,че ако не се беше контузил Реал нямаше да успеят да устискат резултата.

cvetan_vatev
29.05.2016 08:34

"Реал постави Атлетико на колене след дузпи, Кристиано герой за кралете" Това заглавие го е писал някой който не е гледал мача явно? Реал играха мизерно, посредствено с нищо не надиграха Атлетико. За да можеш да кажеш че са ги поставили на колене. Пък и "Кристиано герой за кралете" Какво направи това конте цял мач? Нищо. Правеше се че го боли крака. Накрая вкара една дузпа и веднага стана герой. Герой беше Габи, герой беше Караско и дори Серхио Рамос защото се раздадоха момчетата, а това гелосано лайно освен да се преструва на контузен за да оправдае слабата си форма нищо друго не направи цял мач. И все пак честита ви купа.

rainfan
29.05.2016 08:19

Честито на всички фенове на Реал Мадрид, като неутрален фен съм доволен от мача, и двата отбора заслужаваха победата, честита 11-та отново! *smile*

Garrincha
29.05.2016 08:18

Съвсем очакван резултат ! Само не разбрах (не съм чел коментари) - феновете на Реал, какво мислят за гола на Рамос ? Интересно ми е, така ... те са обективни ... по принцип ! А, забравих да поздравя за 11 купа - браво !

xienata_14_72
29.05.2016 07:56

Преди мача исках да има дуспи и взе че се получи.Хареса ми мача , Роналдо изигра слаб мач но накрая показа железни нерви и реши всичко с дуспата която вкара.Атлетико се представиха достойно но явно късмета беше на страната на Реал.Караско ми хареса как цял мач гавреше дървото данило който не знам какво прави в отбор като Реал..Жалко за Атлетико, но все някой трябваше да загуби..

sdw
29.05.2016 04:18

Относно мача ... Класически финал,абсолютно равностоен,а дузпите повдигнаха още повече тръпката на титаничен финал! Атлетико играха с една идея по-добре през 2-то полувреме,в никакъв случай не можем да говорим нито за първото полувреме,нито за продълженията.Чистите положения бяха повеè пред Облак,факт.Но дърварите,колкото и да ги мразя,играха здраво и бяха достоен противник и финалист...Малко или много ми спечелиха уважението. С малко късмет можеше и не 1:1,а 4:4 да завърши мача. Дузпите бяха страхотни.5 дузпи в един и същ ъгъл - невероятен психологически сблъсък за Облак,5 от 5. Заслужен шампион сме,но със сигурност и Атлетико да бяха станали шампиони,щяха да са заслужен шампион. Относно името на темата - РОНАЛДО не е донесъл титлата ни,той беше най-слабия играч от мадридистите *smile*

CLOTH
29.05.2016 03:45

Кралете се връщат на мястото си! Колкото и помия да излеете, колкото и да сте позеленели от яд, фактите сочат - КРАЛЯТ ИМА 11 ТРОФЕЯ! А друг играч като батко ви Серхио Рамос никога няма да видите.

sviliev
29.05.2016 02:13

Като направя една равносметка, виждам, че от 2000 г. насам, откогато съм привърженик на Реал, сме спечелили 4 пъти ШЛ. Барса също имат толкова, Милан и Байерн са с по 2. Добра статистика е това. Да си говорят каквото искат - късмет, корупция, фарс - 4 ШЛ за 17 г. е страхотно постижение. Аз съм доволен. Сега ми се иска да се върнем на върха в Испания, че забравихме как се взима титлата в Ла Лига.

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.05.2016 02:22

Вярно е забравихте.Време ви е да вземете една титла.4 години без шампионска титла са нещо много лошо за голям клуб.Но в конкуренцията Барса с триото на Атлетико с невероятно себераздаване ще е малко трудно.Ясно е,че Зидан ще остане поне и за следващия сезон,но дали той е човека който да ви върне на върха???Да спечели ШЛ,но както каза някой по-долу е все още зелен и неопитен.А чичо Флорентино ще иска бързи резултати.Ами като се замисли човек Реал последно време печели титлата през 4-ри години.През 2008 предпоследната през 2012 последната,този сезон ако не изоставахте толкова пак щяхте да сте шампиони.И така и така всичко се върти.

sviliev
29.05.2016 02:11

Байерн и Юве също губят страшно много финали, особено италианците. Това са трите отбора с най-негативен баланс на финали: Атлетико, Ювентус и Байерн.

123321
29.05.2016 02:17

Плюс Бенфика.

CFCLondon
29.05.2016 02:15

+Бенфика ! Португалците имат 5 загубени финала !

lilikoli
29.05.2016 01:59

тъжно за Атлетико пожелавам им успех догодина отново да достигнат финал играха много добре цял мач, но късмета си е късмет. Докато са със Симеоне ще са фактор винаги и мисля, че не след дълго ще спечелят *wink*

panew
29.05.2016 01:59

"Кристиано герой за кралете" *lol**lol**lol**lol**lol**lol* плача

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.05.2016 01:54

Нека не започваме със споровете.Тя има право ти имаш право и толкова.*beer*

ivanrealmadrid1
29.05.2016 01:53

Пак имаме шанс да станем първите с 2ри пореден успех догодина много ще е трудно но има шанс, много е и рано за такива мечти, а и си мисля че Перез лятото много ще бърка в джоба.Яд ме хвана за Хамес, че не взлезе, но това мисля е защото Карвахал се контузи и трябваше да влезе Данило.Имам чувството, че лятото оже да го продадат Хамес не знам защо, очаквам Обамеянг да купим

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.05.2016 02:06

Ами доминацията на Юве в Италия няма край.И в следващите години едва ли ще има.Това ме навежда на мисълта,че те толкова властват,че могат да си позволят един сезон без титла и купа и да се концентрират основно в ШЛ.Или пък да опитат да вземат требъл.

ivanrealmadrid1
29.05.2016 02:03

Юве не знам, но Байерн взеха Хумелс и ще го води Анчелоти, абсолютно са един от топ фаворитите спор няма

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.05.2016 01:59

Аз имам някакво странно усещане,че догодина Юве и Байерн ще играят финал и един от тези два отбора ще вземе трофея.А след два сезона имам пак някакво такова чувство,че Юнайтед ще възкресят Английския футбол и ще вземат ШЛ начело с МОУ.А когато имам някакво усещане рядко бъркам.Ти също имаш опит в това.*beer*

Hazarddddd
29.05.2016 01:44

Честито на Реал и много жалко за Атлетико и Симеоне! Наистина заслужаваха трофея, най-вече заради тежките съперници, през които преминаха. Заглавието от смешно, по-смешно...Ако има изобщо герой за Реал, то това е гредата! Иначе Атлетико бяха малко по-добри като цяло, но не забравяйте, че Реал вкараха ранен гол и се очакваше все пак някакъв натиск от Атлетико. Ако дюшекчиите бяха вкарали първи, щеше да е много по-различно. При дузпите няма какво толкова да се обвинява Облак. Той просто не уцелваше ъглите. Ако дузпите бяха бити в другия ъгъл, той щеше да се метне. Виждаше се как тръгваше все надясно. Навас също не уцелваше ъглите и единствената разлика е, че той се мяташе.

sviliev
29.05.2016 01:42

След края на мача и без да си участвал в него е много лесно да се коментира, но ми се струва, че Атлетико бяха доста плахи в продълженията. След гола на Рамос имаха леко преимущество през по-голяма част от времето и бяха по-свежият отбор в продълженията, но там отстъпиха инициативата на Реал. А влязоха с психологическо предимство в продълженията и точно там трябваше да ни довършат, както ние го направихме в Лисабон. Но както и да е, страхотен мач стана, в пъти по-качествен от този в Лисабон. Аплодисменти и за двата отбора. Само да вметна, че всички говорят за триото на Реал, но с най-голям принос за двата триумфа на отбора в ШЛ е Рамос, един доста интересен факт *smile*

crip1
29.05.2016 01:42

Честито на всички мадридисти!!! Честно казано, малко жал ми стана за Атлети, така са орисани явно. От 1/4 финалите натам играха все с най-силните отбори.При нас беше обратното, освен финала.Първите ни 20тина минути бяха много силни.Второто нищо не играха, даже и не тичаха както по принцип. Отдавам всичко това на залога обаче, до някаква степен.Защото това беше единствения мач, в който играехме толкова предпазливо в голяма част от мача откакто Зидан е начело.Но целта беше ясна. По едно време бях готов да повярвам, че има такова нещо като "съдба" или "карма". Дузпа за Атлетико (100%) - пропуск.След това като че ли отгоре някой се намеси и контузи Дани Карвахал, за да влезе Данило, който горкия, и за него ми стана гадно, щото се мъчи, ама го правеха крив и толкова погрешно влиза в единоборства.. Обаче имаше една намеса и тя беше ключова, като открадна от на Гризман краката, който оставаше сам срещу Навас. Роналдо не беше на терена, а причини, всеки сам да си търси. Браво и на Клатенбърг, като цяло проведе мача на доста добро ниво. Само да добавя, че Рамос за това е най-големия защитник и капитан, онова нарушение беше ключово. Като добавим, че отново закла Атлетико... най-големия е просто. Също и Вазкес - много неприятности докара на Атлети. Чесита да ни е, големи уважения за Атлетико и Симеоне.

Dmxter
29.05.2016 01:41

Относно спора по-долу тази титла не е спечелената с най-много късмет, бих казал на второ място след Челси 2012, там вече бе уникалния късмет

Dmxter
29.05.2016 01:52

Каква добра защита, опълченците на Шипка срещу Барса 2 пъти минаха центъра и 2 гола вкараха, Барса изпуснаха дузпа и удариха 4 греди в тия мачове и още куп пропуски, срещу Байерн същото нещо, дори срещу Наполи на Дрогбата симулациите... Последните 20 години няма по незаслужил шампион..

blue_fenchee
29.05.2016 01:46

Това беше добра игра в защита ии малко късметт . А вашата през 2009 когато не ни дадоха 5 дузпи ?

Napadatel_9
29.05.2016 01:36

Пак нагласацията голяма, Атлетико мина през Барса и Байерн, а Реал игра срещу аутсайдери, гол от засада, спестени червени картони..... Следващата година направо им дайте 12-тара, няма смисъл другите играчи на отборите де се трудят за ШЛ,

sakata_97
29.05.2016 01:47

Разбирам че като фен на Атлетико си разочарован ама такива коментари не ти правят чест брато.Голям фен съм на Реал,но да ти кажа съвсем честно колкото и се радвах на победата ни тази вечер толкова ми беше и болно за Атлетико,които заслужаваха трофея най-много от всеки друг,така че бъди по умерен във коментарите си*smile*

sviliev
29.05.2016 01:38

Съжалявам за коментара ти. Много имаш да учиш.

Dmxter
29.05.2016 01:32

Честито на Реал за титлата, в наглед много слаб сезон успяха да спечелят най-важния трофей. Жалко за Атлетико в големи части от мача бяха по-добрия отбор, но късмета им изневери, а дори и не играха обичайната си дърварска стратегия, изпуснаха момента да вземат победата в продълженията, а и пропусната дузпа на Гризман натежа..

ivanrealmadrid1
29.05.2016 01:31

Айдеее честита титла!!! Имаше засада на Рамос след 5 повторения от горната камера се видя :Д Друг път не ме е било толкова яд за губещия отбор, Симеоне , Гризман изобщо целия отбор на Атл заслужава респект *smile*

Drogba_d
29.05.2016 01:29

роналдо че цял мач го нямаше нямаше го ама да вкараш последна победна дузпа на финал на ШЛ си иска сериозна психика не е за умаловажение гола ...

sviliev
29.05.2016 01:45

Съгласен съм с теб. Роналдо не се представя особено убедително на финали. Може би най-силното му представяне бе през 2008. През 2009 игра добре, но той тогава игра твърде егоистично и искаше сам да бие Барселона. Въпреки пробивите, които правеше и активността, която дмеонстрира, повече пречеше на отбора. Но пък той е човекът, който е с една от най-големите заслуги тимовете му да стигат до финали. Явно има двама души, които се открояват на финали в днешния футбол - Меси и Рамос.

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.05.2016 01:38

Прав си,но аз забелязвам нещо.Роналдо не човек за финали в ШЛ.Ако има такива които да ме плюят да заповядат,но ще опитам да се обоснова защо.Финала през 2008 вкара гола за Юнайтед,после пропусна важна дузпа,да ние пропуснахме най-важната,но това сега не е от значение.Още на следващата година финала през 2009 игра добре,но пак нищо не блестеше чак толкова.Финала преди 2 години нямаше го никакъв беше буквално като призрак до последната минута когато дадоха дузпа на вас.Но преди нея аз го запомних само с това,че взе топката след гола на Рамос и я върна бързо в центъра.И финала тази нощ нищо пак като призрак беше.Запомних го само с няколко пробива един или два удара които не бяха опасни и общо взето това е.Иначе искат се големи нерви да биеш дузпа дори да не е последна или победна а въобще да изпълняваш.

BerbaTheBest
29.05.2016 01:28

Заглавието обаче е доста тъпо, все едно Роналдо е направил хеттрик и е спечелил мача сам, а в действителност беше пълен фигурант, явно не е в оптимална физическо състояние.

MaLkO_LuD94
29.05.2016 01:28

До коментар [@comment 1900776] от [@user djarata]:

Барса загуби битката на Калдерон там където вие не играхте имахте 1 истински мач този сезон в ШЛ и ви зачетоха гол от засада какво да говорим не помня по-незаслужил шампион с по-лесна програма но накрая и заслужил и незаслужил титлата е една и след време никой нямя дя помни как е спечелена *erm*

ElPistolero21
29.05.2016 01:26

Роналдо герой? Сериозно ? Цял мач никакъв го няма, вкара дузпа, когато мача беше спечелен и го правим герой? Честито на Реал!*cup*

BerbaTheBest
29.05.2016 01:23

Респект за Атлетико, заслужаваха победата, но това е футболът.... Радвам се много за Зидан, истинска легенда, дано се задържи поне още сезон!

Luxury
29.05.2016 01:20

Честито на Реал! Успех през следващият сезон!

Omen
29.05.2016 01:16

А и Пепе - наи-голямия смешник,така няма как да те уважава някои,а и съдята при сбъсъците му ,само него гледаше и му смееше,клатеше главата и се 4удеше кво още ще измисли тоя паля4о.

sviliev
29.05.2016 01:20

Пепе е смешник, но не мисля, че е най-големия смешник. Глупостите, които прави Пепе ги виждаме и от Марсело, Видал, Бускетс, Неймар, Суарес и още много други.

GaLaxY94
29.05.2016 01:13

Роналдо Въпреки че беше Контузен, изигра 120минути и отбеляза най важната дузпа!!! CR7 HALA MADRID !!!

Drogba_d
29.05.2016 01:12

А преди гола на атлетико изтървахме 3-4 чисти гола така че можехм да решим мача по рано

blue_fenchee
29.05.2016 01:15

и атлетико можеха да го решат ако гола ви не бе зачетен ии дузпата бе вкарана.

sviliev
29.05.2016 01:12

Само не знам защо пише, че Роналдо е героят на мача. Никакъв го нямаше по терена, може би игра невъзстановен. Просто така се случи, че с неговата дузпа реши мача. Бейл най-много ми хареса, но традиционно Марсело и Модрич бяха на много високо ниво. Кроос и Касемиро също направиха голям мач. Първите 20 минути бяхме страхотни, това ни бе най-силното представяне за сезона. Логично бе след това Атлетико да натисне, но ми се искаше да бяхме малко по-убедителни. Все пак нямам право да критикувам след като спечелихме. Имахме голям късмет този сезон, но това не значи, че не сме заслужавали. Я погледнете колко контузии имахме през сезона - абсолютен рекорд, над 30 травми. Да не говорим какво представлявахме при Бенитес, че ми става лошо като се сетя.

Drogba_d
29.05.2016 01:12

Първо да видим европейското после златната топка!

blue_fenchee
29.05.2016 01:10

ехх жалко за атлетико.. иначее се получи супер двубой

Red_Manc
29.05.2016 01:07

Честита купа на феновете на Реал Мадрид.

sviliev
29.05.2016 01:05

Изключителен мач! Един от най-добрите финали, които съм гледал. Преса, бързина, атаки с по едно докосване, двойни подавания, положения, изпусната дузпа, максимално себераздаване. Уникален мач стана. Може би на Атлетико щеше да им отива повече заради всичко това, което правят в последните 3 години, а и заради играта, която показаха днес, в по-голямата част от мача имаха леко преимущество. Но явно нямат късмет на финали, много жалко. Честито на феновете на Реал тук!

Omen
29.05.2016 01:04

Късмет отново за Реал. Кристиано -герои хаха, никакъв го нямаше,поради контузия или умора,няма зна4ение неможе да се пишат такива неща пренебрегва се целия отбор по този на4ин. А Зидан с ранните и неуместни смени показа 4е още е зелен и неопитен тактик,може да мотивира ,но му е рано да се прави на шахматист.Атлетико заслужаваше според мен да спе4ели,но това е играта.

luiz_lfc
29.05.2016 01:03

Честито! Искам да похваля и Клатънбърг, отдавна не бях виждал по-спокойно съдийство на финал в ШЛ или ЛЕ.

Daley_Blind
29.05.2016 01:00

Стисках палци на Атлетико, за мен те повече заслужаваха купата, но...

Честита 11-та купа на Реал Мадрид и техните фенове! Хейтърите нека си злобеят.*smile*

ogi999
29.05.2016 00:59

И кво излезе уж Барса е отбора на тоя век а вече и Реал има 4 ШЛ през новия век..... и 11 към 5 общо казва кои е кои е нали така.

BerbaTheBest
29.05.2016 19:25

Така е, това никой не го отрича, исках просто да му намекна за разликата в двата турнира.*thumb_up*

RMCF_1902
29.05.2016 18:30

Откъдето и да го погледнеш сме рекордьори.Реал е оърви и по титли в КЕШ и по титли в ШЛ така, че това ти изказване е малко неуместно.*beer**beer*

BerbaTheBest
29.05.2016 03:01

Махни 6 антични делви и сметката се получава точно. *joking**lol**joking*

Lubomir_sb
29.05.2016 02:37

Ти тази наистина ли я броиш ?

ComsteR
29.05.2016 00:57

Третият път в редовното ще ги бием.

Drogba_d
29.05.2016 00:56

Честита победа ! Колкото искате хейтвате злобари титлата е наша ! *smile*

Bitten
29.05.2016 00:55

Заслужена победа за Реал. Обаче Роналдо гледа мача от терена и вече е герой щото вкара последната дузпа ? Айде моля...

djarata
29.05.2016 00:53

ДО оня ден абтюрентите брояха до 12 ,сега хеЙтърите броЙте до 11 и си лягаЙте ,че сте за смях момчета и момичета.

666_ultra_666
29.05.2016 00:51

Честито на всички фенове на Реал, но признайте, че алекси сокачев е най-пристрастния и дразнещ коментатор. Аматьор с крайно неуважение. Бастун.....

Lubomir_sb
29.05.2016 00:51

Не искам да хейтвам, не ме радват нито Реал, нито Атлетико. Обаче Реал вкараха гол от засада, спестиха им червен картон. За мен това беше съдийска балтия. Като цяло нищо не играха и съперниците им по пътя до финала бяха възможно най-леките. Честито, но това е може би най-незаслужената им шампионска титла в арсенала им от 11 такива. Адмирации за Атлетико !

sheepwww
29.05.2016 00:49

Роналдо герооой,та той беше най-слабия играч на Реал след Данило,иначе малшанс за Атлетико заслужаваха повече титлата

scouser_pool
29.05.2016 00:48

Просто как го надуват Роналдо не е истина ...колкото за мача , Реал играха по-добре , по-динамично и спечелиха мача с опит и търпение *wink*

Fcb10
29.05.2016 00:46

До коментар [@comment 1900712] от [@user 123321]:

Пич защо обиждаш? Поне един път погледнете реално на нещата.

Niakoi016
29.05.2016 00:46

Коментаторите нещо фантазират -Атлетико комплекси , Атлетико не може да бие Реал.Когато н.яма какво да кажат май е по добре да си помълчат.Явно бързо забравиха засадата и изтърваната дузпа.Между другото Симеоне май трябваше да си смени вратаря за дузпите.Толкова слаб вратар на дузпи не бях виждал.П. С. Не съм Фен и на двата отбора. Честито все пак - макар и с грешка на съдиите и с доста късмет*thumb_up*

kristianoooo
29.05.2016 00:45

♔ ♕ ♚ ♛♔♔ ♕♔ ♕ ♚ ♛♔ ♚ ♛♔HALA MADRID!!!♔ ♕ ♚ ♛♔♔ ♕ ♚ ♛♔ HALA MADRID!!!♛♔ ♚ ♔ ♕ ♚ ♛♔♛♔♔ ♕HALA MADRID!!! ♚ ♛♔♔ ♕ ♚ ♛♔♔ ♕ ♚ ♛♔♔ ♕ ♚ ♛♔

djarata
29.05.2016 00:44

Честито на всички Мадридисти!11та е факт,

Matteo_Poker
29.05.2016 00:44

Много положения изпуснаха през редовното време и продължението.Пепе не ми хареса.Дузпите също.Как се хвърлят на тото,много им се дразня.....Честита да ни е 11-та титла !!!!

sakata_97
29.05.2016 00:44

Честито мадритисти,не мога да повярвам наистина че отново спечелихме ШЛ,Уаууу!Велик Реал*cup* Съжалявам искрено за Атлетико просто не са орисани да печелят финали във този велик турнир ШЛ,а тази година те заслужаваха най-много от всеки друг,но лош късмет че съперник им бе Реал Мадрид

Spanish_fan95
29.05.2016 00:44

Алекси Сокачев - фенката на Реал Мадрид. Ако имаше шанс,съм сигурен,че щеше да направи минет на Роналдо.Такова лансиране на някой отбор,скоро не бях виждал.А за капак "най-великият клуб в света"...хаха.Няма критерий,по който може да се определи кой е най-великият клуб,само това ще кажа.

А Уинър на каква дрога са?"Кристиано бил героят на белите"..WTF.Толкова беше герой,колкото и Васкес, Марсело, Бейл и Рамос.

MaLkO_LuD94
29.05.2016 00:43

До коментар [@comment 1900712] от [@user 123321]:

Атлетико имаха и редовен гол Реал не ама така е където не става със жребий става със съдии*cigarette*

123321
29.05.2016 01:00

Както каза djarata брой до 11 и си лягай..*lol**lol**lol**lol**lol*

ComsteR
29.05.2016 00:59

Аре изчезни, точно ти да ми говориш за съдии.

El_Capitan
29.05.2016 00:57

Пич не можеш ли един път като нормален човек да поздравиш противника. Съдиите били виновни , жребия бил виновен , Уефа е виновна и незнам още кой. Да Реал определено не игра най-добрия си футбол и сезон като цяло но ето на на пук на всичко спечели най-ценното отличие. Каквото и да кажеш и както и да умаловажиш това нещо то си остава вече в историята. Честито на феновете на Реал. 11-тата е наша!!!!!

ogi999
29.05.2016 00:46

Иди си лягай мой човек знам, че е мъка ама така ще разбереш как като подпират нон стоп твойте хора как се чувстват другите фенове..

RoSKo0o0
29.05.2016 00:40

Хихих.. не харесвам Реал, но честито! Радвам се, че Атлетико, които съвсем незаслужено отидоха ПЪРВО на полуфинал и сега на финал паднаха!

ogi999
29.05.2016 00:40

Честита да е на Реал 11 ШЛ и на Роналдо 5 златна топка.
Повече положения имаха кралете но които и да беше бил щеше да е заслужено.

ogi999
29.05.2016 01:08

Пич на 1000 процента съм съгласен с теб просто така го правят всеки път още повече има и европейско тази година.

Daley_Blind
29.05.2016 01:07

И по твоята логика и Дрогба през 2012 трябваше да вземе ЗТ, понеже вкара победната дузпа на финала.*wink*

Daley_Blind
29.05.2016 01:05

Този път златната топка трябва да се даде на Суарес! Никакви Месита, Роналдофци, делфини и т.н..

sheepwww
29.05.2016 00:51

пич футбола не ти се отдава,започни да коментираш бейзбол,крикет някакви спортове които не разбираме много

scouser_pool
29.05.2016 00:51

Няма да я спечели освен ако не стартира много добре следващия сезон , просто никой няма да му я даде , който следи мачовете през тази година*wink*

ogi999
29.05.2016 00:47

Пич носителя на ШЛ вкарал победната дузпа ако ще да куца до края на сезона взема топката.....поправям се 4 ще му е и то напълво заслужени.

MaLkO_LuD94
29.05.2016 00:47

Далече е от Златната топка но след като се случи без трофей да му я дадат няма да е изненада *erm*

Sweetspot
29.05.2016 00:46

Само да те попитам как определи кой ще вземе ЗТ при положение, че половината година още не е изминала и Роналдо във важните мачове го нямаше (помагаше, добре играеше, но не блестеше), а и Роналдо има 3 ЗТ-ки и за финал честито на Реал, равностоен мач и накрая на дузпите по-грамотния, по опитния спечели

scouser_pool
29.05.2016 00:45

Каква Златна Топка бе брат , тоя сезон Роналдо нищо не играе , нямам съмнение , че ще е в тройката най-вече заради головете си и името си, но поне засега Меси и Суарез играят доста по-добре от него и са на високо ниво в почти всеки мач ...

nikshan11
29.05.2016 00:38

И петте дузпи му го биха в десния ъгъл той на центъра ми седи,класен вратар,но с тия дузпи се изложи тотално.Иначè по-добрия загуби за съжаление.

Stan1926
29.05.2016 00:37

Честито! Най-големите отново са на върха!

MaLkO_LuD94
29.05.2016 00:36

По-незаслужилият спечели честито на Уефа и феновете на Реал *cigarette*

blue_fenchee
29.05.2016 01:41

а не не сме я заслужавали, то такаа се отстраняват Наполи, Барса и Байерн

ComsteR
29.05.2016 01:32

Преди гола на Атлетико, до тоалетна ли беше? Облак извади две невероятни положения, така че вина за дузпите няма. Голът не е от засада, камерата не е под точният ъгъл, в краен случай са на една линия. Който и да беше вдигнал трофея, щеше да е заслужено.

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.05.2016 01:29

Ами да защото обърнахме Наполи след като всички ни бяха отписали!!!На 1/2 финалите имахме голям късмет.Но играхме срещу най-добрия отбор тогава падахме с 2:0 с човек по-малко и то този човек беше не кой да е а Тери.Та падахме с 2:0 и всички пак ни бяха отписвали,но ние повярвахме в себе си не се предадохме и изравнихме,БАРСЕЛОНА братле БАРСЕЛОНА с човек по-малко(капитана) и то на Кампа.Срещу Байерн пак имахме късмет,но след гола на Мюлер в последните минути всички пак ни бяха отписали,но както каза един велик коментатор.Ние,ние не се бяхме отписали и бяхме там за да видим как Дрогба нанася своя най-голям удар.Тогава вложихме всичко в ШЛ играхме там на живот и смърт,имахме големия късмет не е лъжа,ама успяхме въпреки всичко победихме,а всички ни бяха отписвали всички мислеха,че сезонът на Челси свърши.Но всички дълбоко грешаха след края му!!!

Reyes_de_Europa
29.05.2016 01:22

Сигурно Челси повече заслужаваше през 2012г. ???

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.05.2016 01:00

Какво да мрънкам братле,като то се знае.ТАЗИ НОЩ РЕАЛ МАДРИД НЕ ЗАСЛУЖАВАШЕ ДА СПЕЧЕЛИ ШЛ.Колкото и да си против и да си сложил белите очила,това е така. 1-Во гол от засада 2-ро нечовешки късмет при дузпата Гризман Само тези два факта са достатъчни.За жребия и аз нямах нищо против обаче да ми твърдиш,че Реал Мадрид са били по-заслужилия отбор е нелепо.И освен това Облак също трябва да бъде винен,човека му бият дузпите в един същ ъгъл той ми стой или в средата или в ляво.Само един път тръгна на дясно при дузпата на Марсело даже докосна топката,ама уви беше много силна.Ако се беше метнал още 3 пъти там щеше да спаси поне два от наказателните удари.Ама както казах е страхотен вратар но е много слаб ри дузпите.

simon_66
29.05.2016 00:48

Ей, не спря да мрънкаш цял мач като мома за к*р.. гледай си Челси и не се занимавай толкова с Реал Мадрид.. защо да са по-незаслужилия? Още при 1:0 за Реал Мадрид какъв пропуск направи Бензема 1 на 1 срещу Облак, след това и Бейл заобиколи Облак, но не успя да вкара, при един ъглов Бейл я засече във вратата, но срещна гърба на Пепе, иначе влизаше. И Атлетико имаха своите шансове, но така и така успяха да се разпишат само по един път и двата отбора. Какво да се прави- дузпите решиха съдбата на тазгодишния шампион. Честита 11та титла-очаквам да видя Зидан с вдигната титла след малко!

djarata
29.05.2016 00:44

Ти мача гледал ли си хеЙтърче ? Или много те е яд ,че Реалката взе ШЛ.Смешна работа ,почиваЙ някъде ,че си много те е яд.

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.05.2016 00:41

Прав си да им е честито на Реал.,,Чист гол,абсолютно чист'' направо блести от честота.Реал са по-великия отбор спор няма,но тази нощ бяха по-не заслужилия.Атлетико нямаха късмет,няма нерви общо взето до голя им липсваше и самочувствие.

Fcb10
29.05.2016 00:35

Честито на Реал, отново лош късмет за Атлетико...

Niakoi016
29.05.2016 00:31

Облак ли е дим ли е много слаб на дузпи*joking*

varvarin86
29.05.2016 00:26

Ей голям късмет имат тия от Атлетико...Реал заслужават трофея...По-добри отбор бяха,но дузпите е лотария....

Niakoi016
29.05.2016 00:29

Ти добре ли си?При положение че гола им е от засада. Атлетико изтърва и ( дузпа ).Те заслужават повече*joking*

Barca_For_ever
29.05.2016 00:25

Страхотен финал!

mitko1010
04.06.2016 09:50

Сред толкова много коментари този се откроява. Точно казано, от фен на Барселона. Трябва да има повече такива хора и фенове.

CFC_H_A_Z_A_R_D
29.05.2016 00:24

Сега вече Гризман е длъжен да се реваншира.Никой от Атлетико няма право на грешки.Защото Облак е страхотен вратар,но точно дузпите са му слабост.

Fcb10
29.05.2016 00:22

Тоя гадния не спря да се търкаля.

Fcb10
29.05.2016 00:04

Все си мисля, че ако се стигне до дузпи Реал ще бият, знам, че е 50\50 там, но такова ми е предчувствието.

methazoid
28.05.2016 23:46

Май си прекалил с пиенето, това си беше тактическо нарушение.

marioooooooo
28.05.2016 23:45

В такъв мач смяна се прави в края на мача,с цел да забави и да успокои играта...Е Зизу се самоуби направо..Изпука и 3-те смени за нула време и сега,ако някой от играчите на Реал се контузи както случея с Роналдо или някой от защитниците изкара червен картон,мача отива по дяволите..

sakata_97
28.05.2016 23:45

Супер финал се получава,а драмата е пълна чакат ни още 30 вълнуващи минути

petko9305
28.05.2016 23:45

Рамос направо заслужаваше директен червен картон.
В противен случай Атлетико Мадрид, в момента щяха да вдигнат трофея.

crip1
28.05.2016 23:43

За това Рамос е най-големия защитник. Иначе Реал нищо не игра второто.За пореден път се убеждавам и се чудя каква е тая ефективност, от едно положения да направиш гол ВСЕКИ МАЧ.Брутално.

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.05.2016 23:42

Драмата е наистина голяма.Жалко,че наистина нервите на Гризман не издържаха в толкова важен момент.Сега Атлетико щяха да вдигнат трофея.

Napadatel_9
28.05.2016 23:45

Така е, но не обвиняван Гризман, в такива напрегнати моменти се испускат най-много дизпи.

Daley_Blind
28.05.2016 23:44

Да им пожелаем успех в продълженията.*smile*

Fcb10
28.05.2016 23:29

Баче Краси ги оправи засега.*joking*

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.05.2016 23:26

Караскооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооо!!!

Matteo_Poker
28.05.2016 23:26

Съдията определено видя изпълненията на Пепе.Заслжаваше жълт картон.

Fcb10
28.05.2016 23:22

Пепи е най-големия противняк.Не виждам как Атлетико ще вкарат гол, Гризман беше задължен да вкара дузпата, но явно не му издържаха нервичките.

Garrincha
28.05.2016 23:14

Като цяло - два противни отбора ... груб мач ... че и по-груб, най-вероятно, ще стане ...

Daley_Blind
28.05.2016 23:19

Добър мач се получава.Стига сте хейтвали!

Daley_Blind
28.05.2016 23:11

Жалко, че Гризман не реализира дузпата, щеше да стане по-интересен мача.*smile*

simon_66
28.05.2016 23:08

Ясно е, че Реал Мадрид ще вдигнат оборотите, но кога това е въпросът? Оставят ли Атлетико да диктуват играта цялото второ полувреме, изравняването е сигурно. И все пак прогнозата си ми остава 1:0 за Реал, каквато беше и преди началото на мача.

MaLkO_LuD94
29.05.2016 01:11

То с такива противници къде да сгреши *wonder*

djarata
29.05.2016 00:58

Че кво им е на жребия бе ?Вие като ядохте боя от Атлетико ,Реал ли са ви виновни.Реал с лесни ,трудни противници ,да сгреши някъде?За това са големите ,ама ти си тъп и не знаеш за какво става на въпрос.Говори си лапешките небивалици.Лека ,че празнествата тепърва предстоят.

MaLkO_LuD94
28.05.2016 23:25

Реал с този жреий и тази игра да не би повече да заслужават повече *erm*

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.05.2016 23:21

През първото нямаха идея вярно е.Обаче второто ми е чудно как първите 10 мин. не им вкараха поне 2 гола,че и отгоре с дузпата.

Stan1926
28.05.2016 23:18

Какво диктуване, Атлетико не знаят една добра атака как да изградят. Мудни, бавни подавания, никаква острота. Тяхната стратегия е на контраатаки, но Реал няма да им вървят по свирката и да тръгнат сляпо напред като водят. Атлетико с тази игра не заслужават да са шампиони.

jean11
28.05.2016 22:53

Все повече съжелявам за Байерн,гледайки този...финал!

BerbaTheBest
28.05.2016 22:48

Реал затвърждават позорното си представавяне, с такова бутане тази година няма как да не спечелят ШЛ, явно Флорентинката е разбрал, че с играчи не става и е почнал с инвестирането на по-високо ниво. If you know..... *joking**lol**joking* Поне познах голмайстора, Рамос пак наказа, макар и от засада.

[@link https://www.dreamteamfc.com/c/video-was-the-champions-league-draw-rigged/] - Много ми хареса колко "добре" ги разбърка. Никой не се усети. Май вече някой друг е с УЕФА пред името, честито на печелившите. *joking**lol*

Niakoi016
28.05.2016 23:18

Прав си перфектно ги е разбркал*thumb_down*

marioooooooo
28.05.2016 22:47

Ехх,тези се уплашиха...Не знам какво ги прихвана,ама това не е онзи Атлетико,който просто ни разби в реванша..Губят се много единотборства и няма никакви по-сериозни заплахи към вратата.От другата страна Реал много правилно играят и заслужено водят..Надявам се Атлетико да изравни,за да мача да се отвори повече и като неутрален фен на този мач да стане интересно *smile*

MaLkO_LuD94
28.05.2016 22:53

Все пак Атлетико разби Барса и Байерн на Висенте Калдерон нормално е тук да са по-слаби*cigarette*

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.05.2016 22:50

Прав си това не е този Атлетико,който откри формулата да се спре Барселона.Това не е същия отбор който победи Байерн честно и почтено колкото и да ме оплюят другите.Имат 1 полувреме да променят това,да видим дали ще се справят.

Inevitable
28.05.2016 22:47

Добре де вкараха от засада наистина ... но не можем да говорим точно в тази ситуация за подпиране просто защото беше доста минимална засадата и е почти невъзможно да се види. Наистина гадно че това е финал, но това е футбола *smile*

crip1
28.05.2016 22:46

Има засада, интересното е колко много е лесно на хората, като го видят след 5 повторения. *smile*

THFC1882
28.05.2016 22:45

Имаше засада, но да кажете ОЧЕИЗВАДНА е смешно. Ситуацията беше тънка , но я имаше. Жалко , че отново съдиите са център на вниманието..

sakata_97
28.05.2016 22:42

Гледайте мача и не се заяждайте бе пичове,а тоя звук направо ме побърква как само изпреварва събитията доста стресиращо е *sad*

RoSKo0o0
28.05.2016 22:17

Ама... така ви се пада бе жалки фенчета на Атлетико. С гол от засада ви дотикаха дотук, с такъв ше загубите финала. Чакам сега 2 пъти играч на Реал да докосне топката в собственото си поле с ръка и пак да не ви дадат дузпа! СМЕШНИЦИ!

CLOTH
28.05.2016 22:46

Бъркаш, момче! Нас няма кой да ни бие по спечелени трофеи от надпреварата!

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.05.2016 22:45

Ама щом казваш,аз съм сляп и явно недовиждам.*beer*

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.05.2016 22:44

Видя ли балетисте,видя ли повторенията???Рамос е в засада със почти половината си тяло.*beer*

Napadatel_9
28.05.2016 22:36

Е ама Байерн няма кой да ги бие по калъфи в ШЛ, а вас няма кой да ви бие по по-голям брой отпадания на 1/8 финал *lol*

123321
28.05.2016 22:32

Те щото Атлетико са се скъсали от трофеи в ШЛ нали?*lol**lol**lol*

Napadatel_9
28.05.2016 22:30

Я не плю, я не плю цъевул, къде ти е Байерна? Събира калъфи от ШЛ *lol*

RMCF_1902
28.05.2016 22:11

Засега играем страхотно.Колкото до ситуацията с гола за мен е трудно да се прецени.

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.05.2016 22:07

Чиста засада!!!Тоя път Реал яко ги подпряха и то на ФИНАЛА.До къде стигна футбола???

MaLkO_LuD94
28.05.2016 22:42

Абе ако беше за Барса или срещу вас нямаше дори да ти е нужно повторение за да я видиш ама*erm*

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.05.2016 22:11

Видях я балетисте,имаше засада!!!И да отричаш факта си е факт.

123321
28.05.2016 22:09

Къде я видя тая чиста засада бе чукотке?Ти осъзнаваш ли колко му е трудно на страничния съдия да види дали Рамос е в засада от 1см или не?

xienata_14_72
28.05.2016 22:05

Ех тоя Рамос.Хубаво е че падна ранен гол така Атлетико ще атакуват и ще се открият за контраатаки на Реал което да доведе до още голове.

Salient
28.05.2016 21:57

Атлетико, ако завършат с 11 души, пък на..

_IYI_
28.05.2016 21:47

Атлетико ще е с първа ШЛ титла тази вечер*smile*

xienata_14_72
28.05.2016 21:34

Заложил съм на Реал Мадрид но се надявам да гледаме много резултатен мач и дано се стигне и до дуспи пък там нищо вече не се знае..

sakata_97
28.05.2016 21:09

И двата отбора излизат с най-доброто,само ми е интересно че Савич е титуляр вместо Хименес.Успех и на двата отбора и дано Реал да спечели*beer**cup*