Официално: Моуриньо подписа с Ман Юнайтед

11:55
Официално: Моуриньо подписа с Ман Юнайтед
Португалският специалист Жозе Моуриньо е новият мениджър на  Манчестър Юнайтед. Новината, за която се говори от месеци, бе потвърдена официално от "Олд Трафорд". 
 
Контрактът на бившия мениджър на Челси е тригодишен с опция за продължаването му до 2020 г. 
 
Тази седмица Манчестър Юнайтед се раздели с Луис ван Гаал. Тимът спечели Купата на Англия и финишира на пето място в Премиършип. 
 
Моуриньо бе уволнен от Челси през декември миналата година.
 

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Berrba
28.05.2016 15:46

Ох и ние станахме ИЗВЪНЗЕННИ но дано е за добре*devil**devil**devil*

Double_De
28.05.2016 10:52

Юнайтед отново стават основен фаворит за титлата, феновете им просто не го осъзнават. Сигурен съм че и дори с ''грозния'' си футбол като им донесе титлата ще са повече от доволни.

RoSKo0o0
28.05.2016 02:42

Хайде... след Челси И Реал... сега ще видим и автобус от Манчестър! СУПЕР!

Addicted92
28.05.2016 01:02

Моуриньо винаги е показвал респекъ към Манчестър Юнайтед. Аз лично предпочитах Гуардиола и Клоп, но за жалост те отидоха в кръвните ни врагове т.е. Сити и Ливърпуул. Дори бях съхласен Анчелоти да дойде при нас, но било каквото било. Само се надявам да има положителна промяна в отбора. Иначе като цяло Моуриньо е един от най-успешните треньори последните 15 години. Спечели ШЛ с Порто, Интер, с Челси достигна до финал (когато именно ние ги отстранихме на дузпите в Москва 200*cool*, След това с Реал спечели няколко титли, сега дано с нас спечели 3-тата си ШЛ, но трябва да мине време да изгради отбора на ново

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.05.2016 01:19

Моу го уволниха точно същия сезон 2007-2008.Стигнахме финала със Аврам Грант тогава.*beer*

CFC_H_A_Z_A_R_D
28.05.2016 00:39

Изглежда доста щастлив на снимките.Още малко му трябва и ще се разплаче!!!Обаче той има един единствен отбор на сърцето и го е казвал стотици пъти.,,Челси е единствения отбор който стигна до сърцето ми''.Юнайтед трябва да се радвате.Има някои фенове които сега не го искат,но след време ще проумеят,че всичко е за доброто на клуба.

Nasko Chelsea_fan
27.05.2016 21:38

Честито на феновете на Юнайтед. Колкото и да ми е неприятно да го кажа от този момент стават фаворит №1 за титлата. И какви са тези глупости, че бил консуматор на готови отбори. Доказал е че може да изгражда шампионски отбори навсякъде, където е бил. Порто той ги изгради, Челси и Интер също. Реал не бяха виждали трофей 5,6 години, преди Моу да ги стегне и да постави основите на отбора спечелил "десетата". При втория си престой в Челси се получиха някои грешки, но съвсем не е той единствен виновник. Накрая ще обобща - ако Ви трябва човек да изгради по-най бързия начин шампионски отбор и то не само с много пари, а в зависимост с колко разполага, то Моуриньо е човекът!

petko9305
27.05.2016 21:33

Мечтата му беше един ден да води клуб като Ман. Юнайтед *smile*

IvailoGeorgiev
27.05.2016 21:08

Странно е да го гледам с друг епик, различен от този на Челси. Успех, Жозе и честито на всички фенове на Юнайтед ! Пожелавам ви само успехи с новия мениджър !*beer**beer**beer*

ComsteR
27.05.2016 19:56

Ясно е, че ще ги вдигне, но си е наемник и няма да издържи повече от 3 години.

Garrincha
27.05.2016 17:42

Малиии, Жужу и Златю ... жална им майка на Ман Ю ! Жалко за Райън Гигс !

_STRANGER
27.05.2016 17:18

Аз все пак бих заложил, че "Юнайтед" ще триумфира.
И не заради тези, които ще привлече и привлича в момента,
а заради добрата основа, на която ще стъпи.
За мнозина тя е химерна, но щом Моуриньо е тук, бъдете сигурни, че тя съществува.
Убеден съм, макар и да не личи на пръв поглед, че престоят на Луис Ван Гаал не беше напразен.
Пак казвам, годината ще е тяхна.
Освен, ако букитата не решат отново да продължат този странен сюжет и не ни поднесат поредния сериал психо-трилър от типа "Лестър". Аз лично не бих искал да се случи нещо подобно.
Честно казано, позагубил съм вяра в "чистия спорт". Не само заради заради футболните неизненадващи изненади.
И в другите спортове е така.
Като гледам, как примерно Мария е извадена от участие в тенис-турнири за дрбни неща, докато в същото време уродливи мъжкарани, загубили естествения си облик от хормони и препарати като братята Уйлямс тичат по корта и се състезават в женски турнири.

ivanrealmadrid1
27.05.2016 17:36

малко ти хлопа дъската, и си личи колко си комплексиран от Моу - ако спечели не е заради него, ако не спечели значи е провал, добре си се подготвил, а това за тениса е още една огромна глупост която написа

_STRANGER
27.05.2016 15:04

Ако Луис Ван Гаал е теоретик и съзидател, то Жозе Моуриньо е практик-консуматор.
Не може да назначаваш Ван Гаал на менажерския пост, ако не си готов да чакаш поне три сезона. В противен случай просто не знаеш, какво правиш.
Обратното. Ако ти трябва човек "за момента", който да изразходи натрупания ресурс по най-бързия начин и да постигне незабавен успех - твоят избор е Моуриньо.
Дори не е нужно да му звъниш, той сам ще се появи.
Защото, както никой друг той умее да предсказва посоката на попътния вятър.
Всъщност, това е и почти всичко, което умее.

_STRANGER
27.05.2016 14:44

Нищо "специално" няма в треньрските качества на Моуриньо.
Това, което го прави специален е умението му да "сърфира по гребена на вълната" и невероятния му нюх да надушва клубовете, които са във възход и съответно да се позиционира към тях в точния момент така, че този подем да се свързва именно с него.
Погледнато откъм законите на физиката това е като да ползваш натрупаната кинетична енергия, да поддържаш нужното ускорение и в случай, че инерцията започва да се губи да отскочиш навреме, преди да си се компрометирал.
Не симпатизирам на Луис ВГ, но донякъде изпитвам жалост към него,
защото с плодовете, засети от него ще се окичи съвсем друг човек.
Ще ги ползва един ловък хитрец, почти професионален мошеник.

Amateur1878
27.05.2016 20:14

О не, подем в никакъв случай. Прекалено силна дума е това. Особено предвид, че се класирахме на по-задна позиция от предният сезон. Но като цяло подобрение в състава и стабилността в доста от позициите си има. И то доста добра основа си има. Още 2-3 трансфера и всичко е тип-топ.

scouser_pool
27.05.2016 19:46

За мен Юнайтед има някаква частична основа , да , със сигурност по-добра от тази преди 3 години да речем , когато САФ се отказа , но далеч не бих казал , че са "в подем" или , че са полу-обиграни...играят неубедително и все още са нужни големи промени за да може този отбор да стане конкурентен на водещите тимове в Англия и Европа

Daley_Blind
27.05.2016 17:29

Дармиан започна много силно сезона, така че не е невъзможно при Моуриньо да му тръгне играта.Варела във всеки един мач, в който игра се представи отлично.Вярвам, че Моуриньо ще залага на него.Въпреки че Валенсия е крило, представянето му на бека не е никак зле, а и допринася със скорост в атака.Фосу-Менса също се представи много силно, силов футболист е, а Моуриньо харесва такива.*smile*

Amateur1878
27.05.2016 17:08

Разбира сееее, Варела! Него го забравих в изброяването. По принцип си прав, но предвид, че единият ни десен бек е всъщност дясно крило на 31 (ще бъде) години, другите ни двама са юноши с няколко записани мача, а четвъртият е тотална дупка, то предполагам, че Моу ще иска да се подсигури с един опитен. Не ми идва никой на ум, но просто предполагам. Но по принцип си прав, да! Но де факто, една от причините да не искам Моуриньо е именно това, че юношите ни отиват дълбоки резерви и я запишат 1-2 мача, я не!

AC_Milan_92_45
27.05.2016 16:10

Дааа, Меси и Роналдо се скриха под леглото, че Юнд в който почти никой не си играе на поста и почти вкарва идва за тях

Daley_Blind
27.05.2016 15:58

Не мисля, че изобщо се нуждаем от десен бек, тъй като си имаме Валенсия, Варела, Дармиан, Фосу-Менса.Но крило, нападател и централен защитник са повече от необходими.

Amateur1878
27.05.2016 15:29

Съгласявам се с Stranger. Ван Гаал не свърши никак малко работа. Привлече доста играчи, някои от които под всякаква критика. Но все пак, Марсиал, Шнайдерлин, Блинд са изцяло него трансфери. А и тримата са супер добри, макар че Блинд не играе на поста си. За Швайнщайгер съм на кантар. Класен играч, опитен, но много контузии. Добавяме и обиграването на иначе добрите Ерера и Шоу, които календарно станаха трансфери по негово време, но интерес към тях имаше още от Мойс. Добавяме и пробването и налагането на юноши в лицето на Фосу-Менса, Бортуик-Джаксън, Лингард (направо си е титуляр), Рашфорд (направо си е титуляр). Общо взето, излязоха 4 супер талантливи момци от школата. А за да оставяш Ерера, Фелайни, Мата, Йънг и/или Валенсия на скамейката за сметка на някакви 20 годишни момченца, също се изискват здрави топки. Играчи като Депай, Дармиан, Ромеро, Рохо може да се каже, че са лекички провали. Но нека да кажем - в най-лошият случай, това са едни много добри резерви. Реално, имаме състав в перфектната комбинация във възрастово отношение. Млади и талантливи играчи + такива на по 23-24 години + опитни и обиграни + стари кучета (30 или повече години). Взеха се 13 нови играча, които трябваше да бъдат обиграни, на които трябваше да се намери място, които трябваше да бъдат пробвани какво могат и какво не, които трябваше да бъдат напаснати към вече наличните играчи. Добавяме и 4-мата от школата - 17 нови играча за два сезона!!!! ТОВА е трудното! Ами съжалявам, но за това си се иска ПОНЕ два сезона. Третият вече можеше да очакваме нещо и то точно сега идва Моуриньо. Както след Манчини, така и след Рамос и Пелегрини. Все полу-обиграни отбори, с вече накупени и развити играчи, трябващо им съвсем малко бутване и допълване, за да се превърнат в страшилище. А именно "опипването" на отбора е най-тежката работа. Тогава се рискува, тогава се правят слаби резултати, тогава се уволняват треньори. Докато не дойде късметлията! Общо взето при нас се получи така: Мойс беше назначен като жертвено агне след отказването на САФ понеже всичките топ-отбори ги достраша да ни поемат защото знаеха съдбата си! Нито пари му дадоха, нито нищо! Уволниха го, назначиха Ван Гаал, дадоха му парите, обигра отбора и го уволниха! И сега идва Моуриньо, който е спец в това отношение (малкото побутване) и да започва да жъне реколтата от работата на предните двама. В което няма лошо! Всеки етап със съответният човек. С още малко допълване (нападател, десен бек, дясно крило) и нашият състав е готов. Показахме го в началото на сезона преди масовата сеч - на първо място със сравнително добра игра, показваща подобрение.

scouser_pool
27.05.2016 14:56

В най-големия си подем са Юнайтед в момента , да знаеш*lol*

MU1977
27.05.2016 14:39

Сега започва.голямото харчене, 200 милн £ няма да стигнат!!!!! Трябва да забравим за някой момче от школата да заиграе в първия състав*cry*

Amateur1878
27.05.2016 23:08

Е сега са два, така ли!? Уточнявай се, понеже разликата е 130млн. евро между 2 и 3. Въпреки всичко, 220млн. за два сезона пак не ми се струва "проспиване". И тук говорим за НОВИ играчи, които били проспани, нали така!? Че да не се хванеш за "Ама гледай колко сме продали". Аз не говоря за приходи-разходи, както и ти, а за играчи, които саизпуснати да бъдат привлечени. Ето ти и линк да видиш откъде идват тези големи пари: [@link http://www.winner.bg/european-football/read116135.html]

Ginekolog_
27.05.2016 20:51

Явно са 2 ай ако кажем , че в предишния имаме Коста и Фабрегас после взехме Педро и Баба е къде са тези 350м евро

Amateur1878
27.05.2016 20:12

Нищичко не ти разбрах, приятел. Ти беше написал, че Челси проспали последните 2-3 трансферни прозореца, аз ти казвам, че са изхарчили 350млн. евро. После ми изброяваш някакви играчи!

Ginekolog_
27.05.2016 18:46

Вива кома си е Коста,Фабрегас,Педро ли ми бройш

Amateur1878
27.05.2016 17:12

Ебати и спането: 350млн. евро (конвертирай си го в паундове) за три сезона! Спане ти казвам, та направо кома.

Ginekolog_
27.05.2016 15:54

без харчене е става виж Челси 2-3 прозореца спаха другите взимат свежа кръв

Bitten
27.05.2016 14:10

Дано да бъркам, но мисля че току що започна черна глава в историята на юнайтед...

Luxury
27.05.2016 14:04

Пожелавам му само успехи като треньор на Юнайтед!

LFCstyle
27.05.2016 14:02

Малко насран ми се вижда на снимката, все едно е първолак на първия му учебен ден *joking* .
Дано не е много разколебан и да се е отърсил от краха с Челси, защото на никой не му се гледа яловия Юнайтед както при Ван Гаал.

Sottirow
27.05.2016 13:52

Честито на феновете на Юнайтед. Надявам се моу да ги вкара в правия път както се казва

ivanrealmadrid1
27.05.2016 13:36

Чак сега ми дойде на акъла, че ще има пак съперничество с Пеп + Конте в Челси ще става много интересно

Amateur1878
27.05.2016 13:17

Ако е добре отбора е ясно, че ще му бъде предложен нов договор.

Но като опции за преминаване в друг отбор си има. Я ПСЖ, я Байерн (във Франция и Германия не е бил). Та защо не и Сити!?

И не ме разбирайте погрешно - надявам се отбора да е добре наистина, да възвърнем предишната си слава и това да е благодарение на Моу и да остане дъъъълги години! Но малко ме съмнява. Както му се казва, няма за какво да се хвана, за да смятам, че нещо подобно ще се случи.

Но времето ще покаже. Както казах, искрено се надявам да съм в грешка!

United9
27.05.2016 12:44

Голяма грешка от страна на Манчестър Юнайтед. *smile*

j_mourinho
27.05.2016 12:34

Да ви е честит Моуриньо, най-важно е да пуска аванта на Челси...*lol*

pesholudiq
27.05.2016 12:24

На Моста ще получава повече аплодисменти, отколкото на Олд Трафорд *lol*

Uigtfri
27.05.2016 12:14

Честито на печелившите, а печелившите са английските медии, които след като Преводача беше изгонен от Челси миналия декември, започнаха да уволняват Ван Гаал през три дни и човекът не можеше да си върши работата на спокойствие. Халал да им е, техният любимец от Сетубал отново си намери отбор от Англия. Не виждам обаче след 3 години, когато Мяу подвие опашка и избяга, на кого ще дават същия комфорт и чадър, а едно е сигурно - Преводача след Юнайтед няма да работи в друг английски клуб.

Daley_Blind
27.05.2016 12:49

Ти си гледай там извънземната Барса и много не философствай!

scouser_pool
27.05.2016 12:13

Не знам защо толкова много хора мислят , че ще си тръгне след 2-3 сезона...според мен ако отбора потръгне и стане конкурентен отново може да остане доста дълго време , все пак вече няма кой знае колко опции пред себе си при евентуално напускане освен ПСЖ ...а и в Челси и Реал сигурно щеше да остане още доста време ако не го бяха уволнили

NoDiggity
27.05.2016 17:26

Така е братле, прав си за това и се съгласявам с теб *smile* До сега в кариерата си търси само предизвикателства(уж) и се надявам Юнайтед да не му е главна цел за следващото му такова. Мисля си и се надявам, че няма да е така и с нас. Най-вече се надявам на същото като теб - добра игра и спечелени отличия(но те идват рано или късно с добрата игра). Като цяло съм обнадежден, че ще вътвори ред в отбора и ще имаме поне ясно изяван лидер на терена, какъвто ни липсва от 2-3 сезона(Рууни не го броя, защото не е това което беше). Ноо да видим и какви покупки ще направи лятото и кой ще изхвърчи.

Ginekolog_
27.05.2016 15:47

Кто си имаме разглезени играчи така става

Daley_Blind
27.05.2016 14:41

Така е.Дори самият той каза, че само в Испания можеш да спечелиш 90 точки и пак да си 2-ри в класирането.

Amateur1878
27.05.2016 14:33

Е в Примера какъв друг футбол да играе!? Единственият му по-сериозен противник бяха Барселона и той именно срещу тях игра деструктивно. В Англия като има повече сериозни конкуренти и играше през мач защитно. Дори, макар че бяхме в криза, излезе срещу нас без чист нападател. Шурле му беше "нападателя". За какво си говорим, ебати... *smile* Но ще видим. Искрено се надявам да ни върне там, където трябва да сме.

Amateur1878
27.05.2016 14:30

Няма нищо лошо в това да не си съгласен с мнението ми, приятел. Нали това е идеята? Да се правят дискусии, а не "дискусията" да е с по 1-2 изречение. Именно заради това и с теб се получават дискусии - понеже и ти пишеш "романи" (както се изразяват някои) с нормален тон, но именно това е добре аргументираното мнение *smile* И именно такива мнения уважавам *smile* Колкото до мнението ти - да, мисля! Мисля, че може да се повтори нещо, подобно на САФ. Разбира се, 20+ години не знам дали е възможно. Може би не, но знае ли човек. Особено предвид днешното поколение треньори, които има-няма и тръгват да търсят "ново предизвикателство". Но аз и не говоря за 20+ години. Да кажем, че е прекалено да се очаква. То такова чудо като САФ не знам дали изобщо съществува в историята на футбола като цяло. Или и да съществува, един от редките случаи е, особено в случаят на голям отбор и успешна кариера. Това, за което говоря е един по-дълъг период от време. И под "дълъг" визирам, да кажем, 10 години. Или поне 6-7. Ето го Симеоне - ще кара шеста година в Атлетико. Блан в ПСЖ ще кара 4-та и според мен и още ще изкара. За Венгер няма нужда да говорим, както и за Мойс допреди 3 сезона с престоя му в Евертън. За такова говоря. Ако отборът върви добре, то да се вземе треньор, който ще е лоялен на отбора, а не искащ да почива, търсещ ново предизвикателство и какви ли не други щуротии. А именно Моуриньо не го виждам като такъв. Както вече някои са споменали в тази тема, напуснал Порто и Интер понеже вече спечелил всичко. Ами, ако и с нас спечели всичко какво? Напуска към ПСЖ ли? Или Байерн? Понеже досега не е печелил Лига 1 и Бундеслигата? Именно заради толкова и се радвах за Мойс - млад, перспективен, стабилен, вече подобрил съществено друг отбор, с британско мислене, доказано лоялен. Иначе ако отбора не върви добре е ясно, че ще бъде наритан. Именно поради причината, която споменаваш - вече няма кой да го търпи. Парите са прекалено големи, а конкуренцията е по-голяма и идват нови и нови. Колкото за традициите и юношите - да, все още мисля, че може да стане. За да си успешен и да играеш със стил не ти трябват големи имена. Не те печелят трофеи. Печели го колектива, който не е задължително да бъде на обща сума 600млн. евро и с по 100 000+ паунда на седмица заплата.

NoDiggity
27.05.2016 14:23

Да между другото в Реал когато беше играеха много добър футбол. Само в мачовете с Барса играеше хипер десктруктивно за да им срине тики-така играта, но като цяло отбора играеше тогава добре. В Челси няма да го коментирам последния сезон дори.. Футбол беше силно казано това, което практикуваха *smile*

ivanrealmadrid1
27.05.2016 13:35

Предполагам не си му харесвал стила на игра в Челси, Порто и Интер, но сега си мисля, че ще му се наложи за втори път да играе по атакуващо , както беше в Реал там правеше просто феноменален футбол, но ще видим

NoDiggity
27.05.2016 13:18

Добре братле, уважавам мнението ти, защото според мен си адски начетен и много точен тип *smile* Но аз съм на друго мнение за Мауриньо. 1во искам да отбележа - също като много други не ми е любимец, първо защото е водил само противни за мен отбори и до преди 1 сезон го псувах, сега трябва да го приема като наш треньор. И 2ро - не ми харесва играта на отборите при него, въпреки че е ефективна. НО, мислиш ли, че в днешно време голям клуб като Юнайтед или който и да е друг гранд би назначил треньор и да го държи 20+ години? Ерата САФ мина. Той беше институция, друг като него едва ли ще има. При днешната месомелачка и жажда за пари и отличия, при най-малкото кривване от пътя треньорите биват уволнявани. ДА, Юнайтед като цяло е по-толерантен клуб в това отношение в сравнение с Реал Мадрид да кажем дето всяка година имат нов треньор, но да не се залъгваме - отдавна традициите, които крепят този отбор от години не са това, което бяха преди. И ние като всички други големи отбори търсим моментен успех, сиреч повече пари, повече слава, повече фенска маса и прочие и прочие. Боли ги фара Ед Уудърд и Глейзърите(само 1ия, лека му пръст на другия), че аз и ти искаме отбора да спазва само традициите и да не уволняваме треньори наляво и надясно + да налагаме 80% от школата. И аз искам Юнайтед да изживее отново една прекрасна приказка - с великолепен и сърцат треньор, какъвто беше САФ да мачка всичко живо из Англия и Европа и то с 80% юнуши на терена, но едва ли някога ще го видя пак. Та в този ред на мисли, Мауриньо дори да стои 3 или 4 сезона и после му бием шута ако се издъни, няма да е нещо невероятно защото вече всеки го практикува. Бих се радвал ако за 3 години ни върне там където трябва да сме и да спечелим значими отличия. През ум не ми минава, че Мауриньо ще се пенсионира в Юнайтед по подобие на САФ.

MU121
27.05.2016 13:04

Тази статистика е пълна глупост, какво значение има къде колко е стоял? Почти всеки би напуснал за да отиде в по голям отбор, такива като САФ са малко. Тези уволнения от Челси и Реал са нещо нормално за тези клубове, те кой ли не уволниха, а да напусне Порто и Интер за да отиде в по големи отбори е нормално както и за треньорите така и за играчите.

scouser_pool
27.05.2016 12:58

Ако отбора е зле може да го уволнят да , но аз имам предвид ако отбора тръгне нагоре по негов избор трудно ще си тръгне.Знам миналото на Моу , но освен сухите факти трябва видиш и какви са били обстоятелствата зад тях...когато Моу беше в Порто беше в съвсем различен период от кариерата си и имаше много опции пред себе си...в Интер също достигна максимума си и Реал беше доста атрактивна опция , но реално по свой избор е напуснал само 2 отбора и то защото е постигнал всичко възможно и е имало къде да отиде... в момента ако напусне Юнайтед няма къде да отиде просто в топ отбор затова няма защо да го прави...мога да ти дам за пример Ибрахимович , който мина през доста отбори като беше по-млад , но накрая се изчерпаха опциите и се застоя в ПСЖ 4 или 5 сезона вече

Amateur1878
27.05.2016 12:43

Обикновено, за да направиш някакъв извод за нещо, то трябва да видиш какво е ставало в миналото. А какво е ставали в миналото с Моу? 1. Порто: два сезона и напуска в края на вторият сезон. 2. Челси 1: три пълни сезона и уволнен в началото на четвъртият, 3. Интер: напуска след два сезона за по-голямо предизвикателство; 4. Реал: уволнен след края на трети сезон; 5. Челси 2: два сезона и по средата на третият уволнен; Средно по 2.4 сезона в отбор. Та, като видим по колко се е задържал във всичките си отбори досега, то няма как човек да си каже, че ще остане при нас 5-6-7 години. Я ще се осере, я ще търси по-голямо предизвикателство, я ще се изпокара с всички. Аз поне това очаквам. Много максимум да изпълни договора си с нас, сиреч 3 години. Надявам се поне за тези три години да си свърши добре работата.

ivanrealmadrid1
27.05.2016 12:06

За пръв път пожелавам късмет и успехи на Юнайтед *lol* Ще е интересно кои ще продаде и кои ще купи лятото. Висшата лига винаги е по - интересна с него !

Chelsea86
27.05.2016 12:03

Честито! След САФ отново имате добър треньор. *smile*

Salient
27.05.2016 11:54

Честито! Добре дошъл, Моу и и умната!

Red_Manc
27.05.2016 11:53

Да ни е честит и дано ни върне на върха !

ReDeViL666
27.05.2016 11:47

До коментар [@comment 1900264] от [@user extol]:

Монетата има и друга страна.Например моят любим треньор е Клоп, а той води най-омразния ми отбор Ливърпул. Мъдрите хора се примиряват с тези неща които не са им по силите да променят и продължават напред.

lubomirsb
27.05.2016 11:43

Отбора е в голяма криза , вижда се от километри, но да взимаме треньор, който най-вероятно е за сезон-два е не добро решение според мен. Трябва ни стабилен треньор на който да му се даде истински шанс. Ще ни вкара в ШЛ , ще заиграем малко по-добре и ще ни остави. И това в най-оптимистичният вариант.

Amateur1878
27.05.2016 11:40

До коментар [@comment 1900264] от [@user extol]:

По принцип и аз не го харесвам, приятел. Но това не би трябвало да ти пречи на реалната преценка за работата, която ще върши в Юнайтед. Най-важното е отбора да е добре. С кой треньор - не ме интересува. Моу никога не е показвал неуважение към играчи, треньори, собственици и фенове на Юнайтед. Точно обратното - винаги огромен респект. Можем само да се надяваме, че той ще е новият САФ.

Amateur1878
27.05.2016 11:38

Ами хайде да ни е честит. Да се надяваме, че ще успее да се справи, но за това ще трябват повече от два сезона.

Интересно лято и сезон ни чакат!

the_game69
27.05.2016 11:36

Официално!!! [@link http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2016/May/club-statement-manchester-united-confirm-jose-mourinho-as-new-manager.aspx]