При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
11.05.2016 17:46
Сити падат от Суонзи, Ман си взимат ма4а с Борнемут, и са с 1 то4ка пред Сити. Просто.
11.05.2016 19:42
мечти
11.05.2016 15:36
ще ви кажа нещо много важно:
боли ме фара за тоя мач
11.05.2016 14:57
Заслужена победа за "чуковете"! Благодаря им за услугата!
11.05.2016 14:55
До коментар [#142] от CFC_H_A_Z_A_R_D :
Хахаха ти си сериозно заблудения , не аз . Като цяло зле може да викаш на баща си дет те е направил , на него може да казваш що за стока е , а не на някого , който не познаваш , ама се иска акъл и това да го разбереш .. Ще видим какво ще стане със Сити , аз нямам притеснения за тях , но се притеснявам за " великия " ти клуб да не се бори пак за оцеляване *wink* Гледай си смешния отбор и спри да казваш кое как ще стане щот си в огромна грешка .
11.05.2016 14:52
До коментар [#146] от Red_Manc:
Да , що ? *wink*
11.05.2016 12:17
Още ли не са уволнили гаал след този резил
11.05.2016 10:24
Копи/пейст на мнението ми от нашата футболна тема:
Иначе лош резултат и сега ще се надяваме на още по-голям късмет за топ 4. Писах го преди мача, че точно в последните два мача всичко е върху раменете на играчите и трябва да покажат хъс, настървеност, опитност и добра преценка на ситуацията, а те ТОЧНО обратното показаха вчера. Дори не успяха да запазят преднината си,а 5мин. след това ни надупиха гол.
Блинд се озърта като гърмян заек при изкуствената засада, но него не мога да го виня за това - все пак, не е защитник. Позицията му не предполага участие в изкуствени засади, а това се прави главно от защитниците. Е... ами той не е, независимо че играе там.
Мата неузнаваем. Ерера неузнаваем. Рууни трагикомичен за пореден път. Изобщо... целият отбор, без Марсиал, трагичен. И Де Хеа, разбира се, но неговата форма няма смисъл да коментираме - той винаги е на топ-ниво. Смело мога да кажа, че това беше най-слабият мач, който съм гледал на Юнайтед в последните 3 години. Направо безсилни бяхме. 18:3 удара към врататам 6:2 в очертанията, 6:2 корнера, 14:25 изчиствания, но за сметка на това ритахме като коне - 6:18.
Нямам думи просто. Точно в най-важният момент се сринаха нашите герои. Не знам за треньора, но някои играчи трябва да си тръгнат и то трябва да се започне от Рууни, Валенсия и Карик, с цялата ми благодарност за всичко, с което са допринесли, а то е много. Тук не става въпрос за омраза, а просто за напреднала възраст и очевидно бъркане на играта.
Но това е. Явно догодина няма да играем в ШЛ за втори сезон в последните няколко сезона. Дано поне вземем утешителна награда в лицето на ФА Къп и си гарантираме мястото поне в ЛЕ, че като гледам класирането и участието ни там изобщо не е сигурно.
Макар и всеобщото схващане, не мисля, че не заслужаваме в ШЛ догодина. СЕГА играта ни е трагична, факт е. С ТАЗИ игра не заслужаваме. Но какво ще бъде СЛЕДВАЩИЯТ сезон, след може би нов треньор и със сигурност нови играчи, не се знае какво ще е. Може би ще заслужаваме!? Следващият сезон може да покажем брутална игра и да спечелим ВЛ, но в по-следващият да отпаднем на последното място в груповата фаза. Ливърпуул като завършиха втори във ВЛ по-миналата година заслужаваха ли да бъдат в ШЛ предвид играта, която показаха? Не мисля!
Сегашният сезон си е за сегашният! Следващият си е за следващият. Нека се надяваме, че ще имаме шанс да покажем дали сме на ниво или не.
11.05.2016 16:55
Абе не искам да защитавам 5 годишен клуб.Горе долу и моето мнение за Сити е като твоето.Само,че те стигнаха до полуфинал на ШЛ,не е новост за тях да се класират за ШЛ.Новост е за вас ако стигнете до топ4.Не ме разбирай погрешно,Юнайтед е велик клуб.Но по никакъв начин вие не заслужавате игра в ШЛ с този треньор,тази игра и тези футболисти.
11.05.2016 16:16
повече заслужаваме от тея жалкари сити. И Съндърланд да се бяха класира пак е по-добре от тях. Поне щяха да играят с хъс и желание,а не да чакат последния сигнал и да си ходят вкъщи и до оронват честа на английските клубове в турнира. Не казвам, че на всяка цена трябваше или пък могат да бият Реал, но поне да бяха опитали
11.05.2016 16:01
Извинявай, но не беше ли именно тогава, когато отпаднахте още в груповата фаза и правехте дербитата на века с Лудогорец? Не беше ли и тогава сезона, в който в Англия бяхте мега зле и завършихте шести във ВЛ? Говорим за сезон 2014/2015, нали така!? Аз не казвам, че не сте си заслужили второто място през сезон 2013/2014. Заслужавахте дори и повече, мен да питаш, но това е друг въпрос. Но в следващият сезон, след като ви взеха Суарес, бяхте нещо като нас - трагикомични. Идеята ми беше такава, че няма значение как играеш ТОЗИ сезон, защото може да играеш по коренно различен начин СЛЕДВАЩИЯТ. Както вие играхте силно, но следващият сезон не играхте. Има трансферни прозорци, има нови играчи, има напускащи играчи, има нови треньори, има подготовки, има много неща, които биха повлияли на представянето на даден отбор. Та в този ред на мисли, аз опонирам на коментарите от сорта, че е по-добре да не се класираме в ШЛ понеже ще ни пукат от бой. Което е изцяло правилно и неправилно.
11.05.2016 15:47
Как да не сме заслужава ли да играем в ШЛ??? Ти гледал ли си ни мачовете от тогава?
11.05.2016 08:40
Да кажа, че съм разочарован, еми не съм. Всички си знаехме що за стока сме и че като цяло късмета ни докара до това да имаме шанс. Изглеждахме не добре позиционирани и тактически и духом надиграни. Тука не можем да обвиним само ЛВГ. Играчите също носят голяма вина. Нямат сърце , наемници са , правиха малоумни грешки.
Всяко зло за добро, ако сега си мислите че сме се изложили то помислете си как щяхме да изглеждаме догодина в групите на ШЛ ? Първи да си оправим играта, после да мислим за големия футбол. В момента само името ни е голямо.
Има си и позитиви, имаме какво да градим около няколко млади играчи, ако останат разбира се.
11.05.2016 08:00
Според мен напълно заслужаваха Уест Хям да си спечелят мача, без значение кой щеше да им бъде опонента в последния им мач на Болейн Граунд! Пожелавам им успех и се надявам и че отбора следващия сезон ще е много по силен от сега! *smile*
11.05.2016 02:03
До коментар [#134] от lilikoli :
Хахах представянето ни тази година в ШЛ изобщо не е такова каквото ти го описваш , защото поне УЧАСТВАХМЕ за разлика от вас , дори Лига Европа не успяхте да спечелите . Защо така ? Нали сте машини ? Тая година ще мините ли групите в ШЛ ? Оооо извинявай , вие ОТНОВО няма да участвате , колко жалко ... Измислен отбор , ама е над вас в класирането хахха слабаци такива ... Ако нашия мозък е с формата на дюнер представям си , ти като си фен на тоя смешен отбор вашата форма на мозъка каква е ... Да спиш спокойно и имаш много поздрави от Уест Хям *tongue*
11.05.2016 16:22
феновете на 5 годишни клубове се радват на класиране в ШЛ - все пак това е новост за вас, първи стъпки в турнира, каква гордост, че завършвате на 4то със състав който трябваше да е на 20 точки пред Лестър място и Уест Хям ви вършат работата *smile*. Само внимавай, Суонзи да не свършат нашата работа, че който се смее последен се смее най-добре
11.05.2016 01:58
До коментар [#118] от varvarin86 :
С кое Реал ги направиха смешни ? С " разгромната " победа над нас с 1-0 ли ? Да втория мач играха несъмнено по-добре от нас , но като цяло , не мисля , че са ни превъзхождали чак толкова много колкото ти го описваш в твоята грозна картинка . Другото което е , като Челси и Пуул са щели да се представят по-добре що не са на тяхно място , Челси например , що не отстраниха ПСЖ както ние го направихме и да се срещнат с нас на 1/4 финал ?? За Ливърпул не се знае , но щом не участват даже в турнира смятай колко си умен тва да го напишеш ..
11.05.2016 01:22
До коментар [@comment 1896536] от [@user lilikoli]:
Споко, всеки разбра за кого е. То тоз е другия и двама-трима на Барса има и великолепната петорка я заформяме
11.05.2016 01:15
До коментар [@comment 1896534] от [@user vale_pika555]:
сигурно си много горд от факта, че Сити играха като отбор от В група, със свалени гащи, без нито едно голово положение на първия си 1/2 финал в ШЛ *lol**lol**lol* ама то мозъците на феновете на измислен отбор са с формата на дюнер така, че не съм много впечатлен
11.05.2016 01:07
браво*
11.05.2016 00:59
Ван Гаал си пропиля шанса. Вече трябва да си ходи.
11.05.2016 00:59
Същия медиен балонски треньор.Бил развил философията за тоталния футбол на Кройф ахахахахахаха.Просто хвана Меси,Иниеста,Шави,Анри в най-добрите им години и взе някой друг играч от световна класа като Вия.
11.05.2016 00:56
Явно Ван Гал не става.Не го следя изкъсо, не го знам, не гледам ВЛ тая година, но съм гледал 1-2 пъти мач на МанЮ и играта им беше много зле. Сега, на всеки му е ясно, че ще има преходен период след пенсията на Съра.Въпроса е колко ще е.Според мен ще е минимум 5-6 години, като оставям голяма възможност и да чукне 10. Както и най-вероятно ще стане.Такъв преход е труден, не е така да щракнеш с пръсти и хоп, пак всеки сезон си фактор. Обаче и с такива играчи няма да стане. Трябва си здрава селекция.Играч като Фелайни да играе за такъв отбор е престъпление.Само Съра го можеше това.От средно слаби играчи да направи отбор, та да си трака.Уникален беше.За жалост, такава империя рано или късно свършва и трябва да се гради отначало.Обаче треньор, който да се задържи дори 0.5/3 от периода на Фъргюсън няма да има. Молете се Моуриньо да не ви хваща, щото може и да ви вдигне, но после последствията след него ще ви върнат в първи клас. Трябва да се избере читав тренер и да се вземат доказани играчи.Хамес това лято ще си заминава, ако не се опитат да го вземат, не знам. Като цяло вървите по стъпките на Арсенал.Само дето те са стиснати, иначе до сега да са станали 100 пъти шампиони и да са фактор и в ШЛ. При тях нещата с играчите са още по-зле.Жалко, защото такива отбори като Ливърпул, Арсенал, Юнайтед липсват на Европа.Ливърпул скоро ще се завърнат, но Юнайтед и Арсенал са далеч и специално Арсенал е време да се стегнат и да развържат малко кесията и сериозно да помислят върху името си, че с бебета и разни други анонимници, които тепърва да развиват няма да стане.
11.05.2016 01:19
В Юнайтед проблемите са,че никой не знае каква е философията на клуба от както големия САФ си замина.ЛВГ се опитва да въведе някакъв негов стил,но къде заради играчите,къде заради слабата му тактика нещата не се получават и за мен ще е доста изненадващо ако и догодина е на чело на клуба. Безспорно,ръководството на отбора ще има да вземе много важни решения през лятото както за треньора,така и за трансферите,защото на Юнайтед са им нужни класни играчи,особено в сърцето на халфовата линия и в защитата като цяло. В нападение нещата изглеждат малко по-добре,но и там има още какво да се желае,Рууни отдавна не е головата машина,която беше като по-млад,Марсиал бележи доста,но се изявава предимно по крилото и не мисля,че е подготвен за единствен централен нападател във Висшата лига все още.Като цяло,от както Юнайтед вече не са фактор в Европа рейтинга на Англия в Европейските клубни турнири започна да спада главоломно,Челси също не са в най-доброто си състояние,Арсенал на всички вече е известен като Осминарсенал, Сити не бяха минавали 1/8 финали до тази година, а Ливърпуул,въпреки че са във възход,все още са далече от класата,която отбора показваше 2005 - 2008 година,когато наистина беше турнирно чудовище. Като фен на Челси и английския футбол като цяло,за мен е добре всички отбори да са силни,понеже така се вдига нивото на конкуренцията и подтиква всички гонещи отбори да се подсилват всеки изминал сезон и от това печели неутралният зрител.
11.05.2016 00:55
В някаква степен справедливостта все пак възтържествува.
През този сезон Юнайтед не заслужаваше да му се случи нищо позитивно и щеше да бъде несправедливо да избегне съдбата си на статист от мизансцена на премиерлигата.
За "чуковете" - само добри думи.
Разделиха се със стадиона си, както подобава в добрите стари легенди. Този мач ще се помни.
11.05.2016 00:52
До коментар [#114] от Red_Manc:
Не , защо ?
11.05.2016 00:52
До коментар [@comment 1896508] от [@user vale_pika555]:
Минахте групите и ви порасна работата *lol* *lol* *lol* *lol* Допреди 5 години се борихте за оцеляване, а сега много лаете всички псевдо-фенчета на Шити..
11.05.2016 00:50
Сити...хахаха Видяхме ги..неможеха да минат групите в ШЛ,после 1/8 финала отпаднаха,един единствен път на полуфинал и Реал ги направи на смешни.Че те Челси и Пуул да бяха играли по-добре щяха да се представят!
11.05.2016 00:50
Сега погледнах класирането заедно с головите разлики и от 2ро до 8мо място аз не виждам сигурна позиция.. абсолютно всичко е възможно дори да не играем в лига Европа
11.05.2016 00:49
До коментар [@comment 1896508] от [@user vale_pika555]:
Оцеляхме си ние.Ти гледай да влезете в топ 4 да не ви изтръцкат Суонзи и Юнайтед да си вземат мача с вече спасилият се и не играещ за нищо Борнемут.А следващия сезон с Конте ще правим фурор а вие с прехваления си треньор ще сте на същата позиция която сте сега,че даже може и на 6,7-мо да отидете.Тъкмо Пуул да се завърне в Истинската,Голямата,Легендарната 4ка.Ливърпул,Юнайтед,Арсенал,Челси това са най-великите отбори в Англия и още доста време ще е така за напред.
11.05.2016 20:29
И преди Абрамович сме били що годе приличен клуб който се е борел винаги поне за топ 5.А Сити за какво са се борили преди Мансур.За какво??? За оцеляване и нищо друго.Челси не е изкуствен отбор.Преди Абрамович е имал своите легенди има ги сега с него ще ги има дори след него.Примери бол.Тери случайно да е купен в ерата на руснака,ооооооо извинявай той проби като талант от школата.Лампард да бе купен във времето в което Абрама ни управлява неееее.Хаселбанк да е купен с парите Абрамович нееееее.Още много примери мога да ти дам ама ти няма да разбереш.Глупостите ги пишеш само ти.Повечето фенове като теб никога няма да признаят Челси за голям клуб,защото си мислят,че всичко им е дошло на готово.А не е така приятел трябва да се бориш за нещо голямо за дойде човек който може да ти осигури това да правиш още по-големи и велики неща.
11.05.2016 19:45
Цити да ни стигне първо в Европа после да лаят
11.05.2016 17:03
Искам с нещо да те оборя.От нервите,които хвърли към вале-пика,дама-спатия и асо-купа,написа някаква пълна глупост.Великата 4-ка Челси,Арсенал,Юнайтед и Ливърпуул.Страхотна четворка беше наистина,особено преди 10 години.Нито сега,нито преди 20 години не беше такава.Защото Челси са мааааалко по-млад отбор от Сити.Или с две думи,след 5-10 години,фенове на Висшата Лига ще твърдят,че великата 4-ка включва Сити.Истината е,че разликата между Челси и Сити е точно ........ няма и едно десетилетие.Въобще не е правилно фен на Челси да обяснява на фен на Сити,кой отбор е изкуствен и кой не.Първо - и двамата говорите глупост след глупост.Второ - и двамата сте прави.Прави сте защото рано или късно отборите променят своя характер и грандовете се променят малко по малко.Затова сега нямаме шампиони като Нотингам Форест,а Блякбърн се борят за оцеляване в Чемпиъншип.Та в крайна сметка не знам какво да ти кажа.Прав ли си,крив ли си,със сигурност спора между фен на Челси и Сити е убийствено смешен.
11.05.2016 00:54
Хаха така е..Гуардиола ли...Мале Клоп и Конте ще го пръцат където го хванат
11.05.2016 00:48
От друга гледна точка, с подобна игра и наставления и ФА къп си е мираж в момента.
11.05.2016 00:45
Аз пък не разбирам какво ще прави Юнайтед, ако отидат в ШЛ. Пак отпадане в групите, като тази година? Група, която на хартия изглеждаше, че няма да имаме проблеми, ама нейсе. Сити повече заслужават. Поне имат качествени футболисти. ЛВГ тотално обърка отбора, да, Фелайни го няма, ама защо нисичкия и неореантиран при високи топки Блинд игра днес, вместо Фил Джоунс ? Сериозен ли е Ван Гаал точно срещу Уест Хем да пуска Блинд? Защо единственото крило в отбора ни (макар и пълно разочарование) отново е на пейката ? Защо половината сезон търпяхме Лингард, който е меко казано слаб за Юнайтед ? Защо вместо да се оправдава с контузии не накупи още 1-2 човека зимата ? Да взема ФА къп и да си ходи.
11.05.2016 00:45
До коментар [#104] от sports_fan:
Мерси , че ми напомни , ей сега го играя Сити да бият .
11.05.2016 00:49
Пич ти наистина ли си на 18 ? Само питам.
11.05.2016 00:45
Искам си старата висша лига,в която борбата беше Юнайтед,Ливърпул и Челси...Сити да ме извиняват,но дербитата преди бяха по интересни и ШЛ беше по интересна с отбори като Ливърпул,Юнайтед и Челси.Тези отбори много повече затрудняваха отбори от други отбори колкото Сити или Арсенал.....а Камоли сега Лестър и Тотнъм..Догодина ще е нй големия смях в ШЛ от страна на Английските отбори
11.05.2016 00:44
До коментар [#103] от pr0pi:
Хейтър силно казано . Това колко съм писал за Сити и колко за врага едва ли има голямо значение . Фен съм им от 2008 година , което ще рече от 8 години .
11.05.2016 00:38
Уест Хям играха супер надъхано, ето така трябва да се играе. Нашите мачове този сезон винаги ги изкарват отделни единици като Де Хея, Марсиал, Рашфорд, рядко отборът излиза да играе достатъчно мотивирано и като едно цяло.
11.05.2016 00:37
Заслужена победа за Уест Хям няма две мнение по-въпроса.Надиграха си Юнайтед,а Юнайтед със 2 точни удара и много жалка защита не заслужаваха нещо повече от това.Сега ролите се сменят всичко е в ръцете на Сити като дори и равен със Суонзи ги устройва за да се класират за ШЛ,но все пак това е футбол никога нищо не е на 100% сигурно така че феновете на Юнайтед да не губят надежда за 4-място колкото и да изглежда невъзможно след този мач*smile*
11.05.2016 00:43
Да не мислиш, че Суонзи ще се дадът толкова лесно? след мачовете с Ливъра и Уест Хям го показаха.
11.05.2016 00:37
Имаше някакъв шанс да спасят трагичният сезон... и в най-важната среща отново не могат да покажат хъс и мъжка игра! Блинд днес беше трагичен покри засадата при единият гол , изпусна си играчът при другия и още куп лоши отигравания, но толкова си могат в момента играчите, със сигурност има нужда от промяна в отбора, ясно е ,че трябва смяна на треньора, надявам се и ръководството най-сетне да го вижда както целият свят.. вярвам,че от следващият сезон отборът може да се върне отново на върха където му е мястото! *smile*
11.05.2016 00:46
Тъкмо се сетих за холандските играчи Блинд,Мемфис,Ван Перси,Робен,Снайдер, всички са в ужасно слаба форма,добре че на са на Европейското,че иначе голяма излагация щеше да падне
11.05.2016 00:36
Манчестърци се биха сами, тоя Блинд каквк ги вършеше при двете центрирания, само той си знае. Ван Гаал след гола, трябваше да извади Рашфорд и да пусне Лингард.
11.05.2016 00:36
..Отново Юнайтед вън от 4-ката....няколко години все горките нещо не им достига...Тази година влязоха в групите и се осраха...Сега пък имаха шанс да изхвърлят Сити и пак същия уй..Еми дяволи неставате...Да фен съм на Челси и не се заяждам,но неможе да гониш 4-ката и такъв важен мач да не го спечелиш...Юнайтед след Фъргюнсен изгубиха манталитета си на победител във важните мачове и това им е главния проблем...иначе имат страхотен отбор,просто тоя мангал ги дърпа назад...Дано Моу ги поеме,че да ви оправи...Искам старата битка...Челси,Пуул и Юнайтед...
11.05.2016 00:32
Всички фенове на Юнайтед бяхте много надъхани и си представям като поведохте 1-2 каква искра е имало в очите ви , но след това сте изглеждали сигурно като плачещо се гримирано момиче .... Някои " разбирачи " на футбол от вас много ме наливаха , жалко за вас , че накрая аз се смея поселден . Много разбирате от футбол виждам , дано не сте играли в еврото твърда двойа за отбора ви . Ако си мислите все още , че имате надежда за участие в ШЛ - е , нямате ! *smile* Лека вечер , дано не сънувате кошмари .
11.05.2016 00:50
ти си гледай твоя отбор, че още 100 години ще сте в сянката на Барселона. С 2 отбора се борите в първенството и пак единствената титла ще е кенче от консерва. Първенството - Барса ШЛ- Атлетико, а вие само скъсаните панталони на Зидан ще гледате тоя сезон.
11.05.2016 00:40
Имате още един мач, не забравяй.
11.05.2016 00:32
айде в ШЛ сме !! тенк ю Уест Хрм
11.05.2016 00:54
То всичкото от 1/8 финала нагоре им беше такова.. Не знам ПСЖ как не им напълни кошницата ами и играха по-насрано и от тях...
11.05.2016 00:47
да в ШЛ сте - пак да изиграете най-скучния 1/2 финал в историята на турнира. Дано да отпаднете още в групите, а не да ви гледат жалката надупена игра на Бернабеу. Само псевдо фен може да се радва на ШЛ на сити след мачовете им с Реал.*thumb_down*
11.05.2016 00:31
Уинстън Рийд след 50 години:
"Едно време моето момче, аз вкарах последния гол за Уест Хям на легендарния Болейн Граунд!"
11.05.2016 00:31
До коментар [@comment 1896483] от [@user BlakYellowPower]:
Хахахаха. Голяма част от най-големите ви звезди са дошли от този съдийски отбор. Толкова си жалък човече. Много бих искал да ви гледам вас във Висшата лига, не един-два мача с английски отбори в ШЛ, а е такива мачове с Уест Хям, Ливърпул, Лестър, Стоук, Суонзи, и други корави отбори, но уви няма такава възможност.
11.05.2016 00:24
До коментар [#74] от MemphisDepay:
Тук съм пич , а ти ? *smile*
11.05.2016 00:23
Никога не съм си представял, че Уест Хям ще са ми толкова симпатичен отбор .. Дано задържат Билич и дано се класират за ЛЕ догодина. Определено успяха да спретнат много интересен двубой като за последно на Болейн Граунд. *thumb_up**thumb_up*
11.05.2016 00:19
Който и къвто подарък за топ 4 да ни направи няма да сме там. Просто ЛВГ толкова си може *smile*
11.05.2016 00:18
Тези Уест Хям удариха джакпота със Славен Билич този сезон,играят на топ ниво, няма да се изненадам ако догодина са в ШЛ
11.05.2016 00:15
Малее само като видях броя на положенията от двата отбора - 20 на 3 за Уест Хям... Все едно Юнайтед са в средата на таблицата и не се борят за нищо, а Уест Хям се борят за титлата...
11.05.2016 00:10
Един мач имаха за цял сезон да изиграят мъжки.. Толкова си могат момчетата.
11.05.2016 00:09
Майкооооооооооо да го бях играл чиста 1-ца.Ама не послушах дъртия.
11.05.2016 00:08
Как не можахме едно центриране да изчистиме ???
11.05.2016 00:05
Не съм виждал по-слаб футболист ит Блинд. Не помня дори за секунда някога да ми е правил добро впечатление.
11.05.2016 00:03
И равенство ме устройва с тази игра :Д
11.05.2016 00:03
3 удара , 2 точни 2 гола ,че голям отбор сте кво хахахахаха
11.05.2016 00:00
До коментар [@comment 1896450] от [@user vale_pika555]:
Къде си е *cry**beer*
11.05.2016 00:00
Никога не отписвайте Ман Юнайтед пичове*wink*
11.05.2016 00:00
Марсиаааал
11.05.2016 00:00
Марсиаааааалллл
10.05.2016 23:49
Тоя Блинд и той колко е зле горкия лелееее, в Юнайтед все едно са ги избирали по некадърност .... Представете си щом аз като фен на Челси да се дразня да ги гледам тия колко са бездарни, не искам да знам на феновете на отбора какво им е ...
10.05.2016 23:49
До коментар [#43] от ComsteR:
Ще плача от радост след 45 минути , не се правя на мъж хаха просто му обяснявам как стоят нещата *wink*
10.05.2016 23:46
колко са жалки , с един точен удар гол , с 2 ще бият :X:X:X:X
10.05.2016 23:43
15 пропуска на уест хям и накрая юнайтед с 2 положения ще победят*lol*
10.05.2016 23:43
Блинд е много зле в защита днеска!!
10.05.2016 23:39
Не му е за сефте на Марсиал.
10.05.2016 23:39
Айдееее...
10.05.2016 23:38
Айдееее
10.05.2016 23:38
Опа 1:1. Чакаме сега втория.*joking*
10.05.2016 23:37
Хахахахахаха, айде Марсиал!*lol*
10.05.2016 23:36
Сега дано Юнайтед обърнат второто и да видиш как едно фенче на Сити няма да остане тук.*joking*
10.05.2016 23:35
а съдията е педалче - имаше чиста дузпа в края на първото
10.05.2016 23:35
Пропи, Блинд, съгласен съм с вас. Ван Гаал е виновникът за състоянието ви. Но сте Юнайтед и имате 40 минути да защитите честта си. Самите футболисти знаят на какво ще е равносилно евентуално неучастие в ШЛ.
10.05.2016 23:33
Лош късмет за Юнайтед... че тази вечер играят със Уест Хям*lol*.Шегата на страна ама Уест Хям първото ги изядоха буквално играят със сърце и всеки един от тях дава всичко от себе си и нормално все пак това им е последен мач на този стадион,на Юнайтед ще им е доста тежко да спечелят този двубой
10.05.2016 23:28
Гуардиола сигурно е доволен до момента. А как ли е претръпнал, докато гледа мача? Има обаче цяло полувреме, а Юнайтед е правил велики обрати срещу Байерн, Ливърпул и т.н. Всичко е възможно.
10.05.2016 23:32
И ти си прав.
10.05.2016 23:31
С Ван Гаал начело, това е малко вероятно да се случи.
10.05.2016 23:30
Няма го онзи състав колега няма го.. няма хъс само наемници,за които е важна заплатата..
10.05.2016 23:25
До коментар [@comment 1896406] от [@user vale_pika555]:
Ти не се прави на мъж, че след 45 минути да не плачеш? Футбола е велика игра, а Юнайтед велик отбор, това че ги води тотално изперкал вече треньор, е друг сериозен проблем.
10.05.2016 23:38
Е така!
10.05.2016 23:31
Не знам как ще обърнем като нашите са трагични.
10.05.2016 23:24
До коментар [@comment 1896406] от [@user vale_pika555]:
Само полуфинала беше слаб.
10.05.2016 23:23
Да пусне Джесито на мястото на Руни. Депай ако пусне, ще ги прецака.
10.05.2016 23:22
Юнайтед обръщат.
10.05.2016 23:20
Уест хям си заслужават воденетето в резултата, показаха много повече от Юнайтед. Аз си знаех, че тоя мач ще е твърда единица, все пак последен мач на техния стадион, предполага се, че ще се раздадат като за последно. Все още има време, де, може пък Ман Гаал да ги надъха на полувремето *lol* *lol* *lol*
10.05.2016 23:19
Само един удар и то какъв - 3 метра над небето.
10.05.2016 23:18
Някой може ли да ми отговори на един въпрос: Руни ЗА КОЕ взема по 300 хилки на седмица? Аз не знам дали в момента има по бездарен футболист в лигата от него .... Иначе Уест Хям можеха да са спечелили мача вече ама заради некадърните отигравания на Керъл и Пайет ..
10.05.2016 23:17
Слабо полувреме за нас.Късмет, че не губил с повече в резултата.
10.05.2016 23:04
Резултата можеше вече да е 4 на 0...имат си късмет Юнайтед. А Рунни е ужасяващо слаб.
10.05.2016 22:56
Рунни???? Валенсия се спъна 3 пъти вече,Блинд не знае какво е изкуствена засада,Шнайдерлин не си пази човека,а Рашфорд не знае и той какво прави, Еми гг приятели, ще оставим шибан отбор като Манчестър Сити пак да се излага в ШЛ,не че ние не го правим,но е време нещата да се обърнат
10.05.2016 23:45
Абе не се излагай и ти с това клише. .Отбори като Ливърпул,Юнайтед, дори и вие Челси, винаги показват характер в големите мачове, или поне дават опора,а за представянето на Сити да ми говориш, че не било излагация предвид късмета който имаха..Просто Сити с тези скъпи трансфери и с тези пари да излизат със свалени гащи и то на полуфинал, показва е те не са за големите мачове. .
10.05.2016 23:24
Кво му е излагацията толкова си могат.Реал тая година са си с класа над всички английски отбори.И да тръгнеха да се надиграват с Реал на Бернабеу най-много да бяха отнесли некой погром с 3,4 гола разлика.Просто английските отбора са трагични последните няколко години в Европа,Ливърпул е изключение тоя сезон.
10.05.2016 23:17
В момента Сити има доста по-голям шанс от Юнайтед да направи нещо в ШЛ , това се видя този сезон
10.05.2016 23:15
Излагация е,че имат само късмет с жребия и на края като им се паднаха Реал Мадрид вместо да се раздадат на макс и да се изправят достойно, играха като мишки 2 мача с едно добро положение. ..
10.05.2016 23:09
ДА полуфинал е излагация .......
10.05.2016 22:54
Цяло чудо е, че губим само с 1-0.
10.05.2016 22:52
Блинд доста беше изостанал в защита, цяло чудо е, че Керъл не ни вкара втори гол...Иначе за сега сме плачевни..Уест Хям заслужено водят в резултата, а и играят с желание и настроение.
10.05.2016 22:52
Лелеле, топ 4 , Шампионска лига?
10.05.2016 22:49
Лелее, Керъл дървото...
10.05.2016 22:53
Да беше и толкова активен във вашите теми...
10.05.2016 22:44
Като гледам как са излезли този мач УЕСТ ХЯМ не знам дали Юнайтед имат шанс.
10.05.2016 22:46
"Чуковете" ще ги убият с разлика.*smile*
10.05.2016 22:42
Как сте фенчетата на Юнайтед ? *tongue*
10.05.2016 22:41
Айдеее, 1-0!
10.05.2016 22:40
айде 1-0
10.05.2016 22:23
Какво стана бе англичани,нали много се продигравахте на хората от Източна Европа, че само при нас се случват такива неща? нали сте велики? яжте го!!!
10.05.2016 22:34
легни си ти, явно никога не си бил сред англичани и да видиш какво мислят за страната ти и как ти се подиграват
10.05.2016 22:28
Ходи си лягай *smile*
10.05.2016 22:20
Простотията е във всички страни и не се определя от социален статус, пол, възраст, религия и т.н. Поне на стадиона няма да направят нищо. Очаквам жестока битка, от която зависи бъдещето на Ван Гаал.
10.05.2016 22:14
Мачът на сезона за Юнайтед. Уест Хям също ще играят на кръв, за да може да играят в ЛЕ другия сезон, така че ще е трудно. Трябва да се внимава с Пайе, който им е най-класният футболист и пуска скрити пасове в дълбочина, а Керъл е най-високият нападател във Висшата лига, което значи, че Смолинг ще има доста работа тази вечер. Дано се справят момчетата и след този мач Юнайтед тръгне нагоре, защото без ШЛ последиците ще бъдат сериозни.
10.05.2016 21:56
До коментар [#9] от Red_Manc:
Вие все едно не сте разчитали на друг отбор да бутне вашия конкурент хах , колкото до моленето - няма такова нещо , няма нужда от молене , то със сигурност ще се случи . *lol* Много яко предизвиквам съдбата обаче , дано накрая не съм тъжния аз хаха
10.05.2016 22:09
Тука ше съм *wink*
10.05.2016 22:03
"Много яко предизвиквам съдбата" тука ме разби.*joking*
10.05.2016 21:55
Преди малко гледам в Дейли Мейл доста грозни сцениии.. *erm* Изобщо не им прави чест на феновете на Уест Хям!!!*thumb_down*
10.05.2016 21:49
До коментар [#6] от MemphisDepay:
Е много ясно , че искам да загубите , фен съм на Сити все пак , но добре както казваш - ще видим , ще ти пиша като свърши мача , тука те искам . *lol*
10.05.2016 21:53
Вие като не можете да си свършите работата сами ще се молите на Уест Хям.*joking*
10.05.2016 21:44
Помислих, че тоя бауш Ван Гаал пак е давал някакви напътствия на шофьора, но този пък били феновете на Уест Хям.
Юнайтед закъсняват за втори път в рамките на месец, ако не се лъжа...
10.05.2016 21:46
И на мен това ми беше първата мисъл *lol*
10.05.2016 21:40
До коментар [#2] от MemphisDepay:
Не бъди толкова сигурен , нищо не се знае . Уест Хям играят много кораво , когато са домакини .
10.05.2016 21:46
Ясно ми е....Искаш да загубим *lol*,но ще видиш сам *smile*
10.05.2016 21:36
Мача е отложен за 22:30 заради фенове на Уест Хем. Който нападнаха автобуса на Манчестър Юнайтед .
Когато автобусът на гостите се е доближил на 100 метра от „Болейн Граунд“, той е бил атакуван с камъни и бутилки от привържениците на „чуковете“. Счупено е стъкло на автобуса.
10.05.2016 21:36
Ще победим,но играта пак ще е отвратителна *smile*
10.05.2016 21:31
Уест Хям са нашите герои тази вечер ! *lol*