Барса се затрудни срещу Бетис, но взе трите точки (видео)

23:24
Барса се затрудни срещу Бетис, но взе трите точки (видео)
Отборът на  Барселона се върна на върха в класирането на испанската Примера дивисион, след като спечели гостуването си на  Реал Бетис с 2:0 в мач от 36-ия кръг на шампионата. 
 
Играчите на Луис Енрике се затрудниха срещу Бетикос, които играха в намален състав повече от едно полувреме, след като в 35-ата минута Хайко Вестерман получи втори жълт и съответно червен картон за нарушение срещу Иван Ракитич. 
 
Каталунците стигнаха до победата с голове през втората част на двубоя. Точни за успеха на Блаугранас бяха Ракитич и Суарес. Хърватският национал откри резултата в 50-ата минута след груба грешка в отбраната на домакините, а латиноамериканецът бе точен в 81-ата, когато се възползва от чудесно извеждаща подаване на съотборника си в атака Лионел Меси и оформи крайното 2:1.
 
След този мач Барса отново е лидер с 85 точки, колкото има и Атлетико Мадрид, но столичният тим е с по-лоши допълнителни показатели. Реал Мадрид пък е трети с точка по-малко. Бетис от своя страна остава на 13-а позиция с 41 пункта.
 

All Goals HD - Betis 0-2 Barcelona - 30-04-2016 by Bundes_Liga

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Hitchhiker1902
02.05.2016 00:04

Айде стига спорове. Истината е, че Барса изигра много силен сезон. Вчера в пореден мач изглеждаше все едно играят 14 срещу 10. Един от 10-тината такива мачове... В останалите също се представиха на ниво и играха 14 срещу 11... Това ако не е "тотален футбол" - не знам кое е.
Честита титла, каталунци! *lol*

(да ви цитирам по памет две минути от коментатор вчера: Барса се затруднява, защитата на домакините е много добре подредена... Съдията раздава с лекота картони, един от двата тима може и да не завърши с 11 на терена... А, червен картон за Вестерман... (минута по-късно) ...сега вече Барса ще наложи играта играта си... - тоя за две минути описа целия сезон. ГЕНИЙ!)

sviliev
01.05.2016 17:04

Засадата на Милито е очевадна, голът на Къркич е редовен, а за симулацията на Бускетс нищо. Нагъл, по-нагъл, най-нагъл - барселонист.

MaLkO_LuD94
01.05.2016 17:11

Значи да Бускетс преиграва но посягане има обаче нищо не спомена и за 3-те положения за дузпа 2 срещу Алвеш и 1 срещу Ибра *wonder* Ето това са 5 положения които решават мача *thumb_up*

Fcb10
01.05.2016 12:05

[@link https://youtu.be/7KtHjSn0zQw] Ето всички ситуации във вреда на Барса срещу Интер.

Amateur1878
01.05.2016 15:38

Каква "тънка" засада беше това бе, приятел. Та тя си беше поне 1-2 метра засада. Изобщо не беше спорно положение, в което да вадиш линийката и пергела и да мериш 100-те повторения, за да направиш заключението, че Милито е с1 см. в засада. Съжалявам, че се намесва, но точно пък за това положение изобщо не беше спорно, а беше ОЧЕИЗВАДНО!

Fcb10
01.05.2016 13:56

Ти няма смисъл да коментираш , един обективен коментар нямаш.


01.05.2016 13:46

От това дето си постнал, единствено гола на Милито е от засада, но много тънка и само на повторенията се вижда, другото са симулации на Алвеш, а така наречения гол на Къркич идва след като топката среща ръката на Туре. За сметка на това, те играха 70 минути с човек по-малко след мегапресилен червен картон.

Daley_Blind
01.05.2016 11:18

Съдийте бутат уверено Барса към титлата.*smile*

Да им е честита!

gordon_shumway
01.05.2016 08:50

Добре де, аз не виждам феновете на балерините какво реват - как може да са толкова нагли. Барса били най-подкрепяния отбор последните 10 години. Дори и да е така - хайде няма да споря сега, но дори и да е така вашето отборче беше най-подкрепяно 1 век преди това. За да се изравнят с Барса трябва съдиите да подкрепят повече Барселона още поне 90 години!

Алфонсо Албенис Хордана, първи председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) пез сезон 1911-1912, сосио на Реал (Мадрид) от 1912г. насетне и част от ръководството на клуба в продължение на 8 години (от 1913г. до 1921г.)
Карлос Диесте Вега, втори председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) през сезон 1914-1915, а впоследствие част от ръководството на клуба в периода 1914-1921г.
Луис Колина Алварес, трети председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид) и член на ръководството на клуба през сезон 1919-1920г.
Антонио Де Карсер, четвърти председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид) и част от ръководството на клуба. Брат му Хуан е първият треньор на Реал (Мадрид), а през 40-те години другият му брат – Фернандо, е вицепрезидент на Сантиаго Бернабеу.
Луис Иглесиас Гарсия, пети председател на Националната съдийска колегия на Испания – временно изпълняващ длъжността. В двата месеца, през които е начело на Колегията, не взема никакви съществени решения.
Хулиан Руете Муниеса, шести председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) в периода 1904-1910г., а впоследствие и секретар в управленския екип на клуба.
Алфонсо Албенис Хордана, седми председател на Националната съдийска колегия на Испания – връща се начело на Колегията след като е бил неин първи председател.
Антонио Де Карсер, осми председател на Националната съдийска колегия на Испания – връща се начело на Колегията след като е бил четвъртият й председател.
Еулохио Арангурен Лабайру, девети председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) в продължение на десет години (1911-1921г.) и сосио от 1911г. насетне.
Мануел Алварес Кориолс, десети председател на Националната съдийска колегия на Испания – прекарва само година начело на Колегията. Макар и мадридчанин, не е свързан с нито един от отборите от града.
Емилио Суарес Марсело, единадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид) от 1922г. и член на Икономическата комисия на клуба.
Рамон Ечарен Сансмагарай, дванадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – оглавява Колегията в продължение на година. Не е сързан с нито един клуб.
Педро Ескартин Моран, тринадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – признава, че е привърженик на Реал (Мадрид). Поради този факт дори отхвърля оферта на Барселона да бъде технически секретар на клуба. Журналист в MARCA.
Луис Саура Дел Пан, четиринадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – играч на Реал (Мадрид) в продължение на 9 години, сосио на клуба от 1905г. По-късно оглавява и Испанската футболна федерация.
Еулохио Арангурен Лабайру, петнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – отново начело на Колегията след като е бил нейният девети председател. По-късно става и вицепрезидент на Испанската Футболната федеация.
Емилио Алварес Перес, шестнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – съществуват слухове, че е свързан с Реал (Мадрид), но не са открити документи, които да доказват това.
Ниварио Де Ла Крус Ернандес, седемнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – неприкрит привърженик на Реал (Мадрид), чиито контакти с членове на управленския екип на клуба са публична тайна.
Мануел Асенси Мартин, деветнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – не е свързан с нито един клуб.
Прочутият Хосе Пласа, деветнадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – автор на знаменитата фраза „Докато аз съм председател, Барса няма да спечели първенството!“ Играч на тогавашния Б-отбор на Реал (Мадрид). През 1970г. подава оставка в знак на солидарност с Гурусета – рефер, обвинен в некомпетентност от Барселона след като в мач между каталунците и Реал (Мадрид) отсъжда дузпа за столичани за нарушение, извършено 2 метра извън наказателното поле.
Хосе Фернандес Де Ла Торе, двадесети председател на Националната съдийска колегия на Испания – не е свързан с нито един клуб.
Хуан Франсиско Пардо Идалго, двадесет и първи председател на Националната съдийска колегия на Испания – не е свързан с нито един клуб.
Хосе Пласа, двадесет и втори председател на Националната съдийска колегия на Испания – през 1972г. се завръща начело на Колегията и запазва поста до 1990г. В рамките на периода 1972-1990г. Реал (Мадрид) печели 11 титли на Испания срещу само две за Барселона.
Фернандо Де Андрес Мерино, двадесет и трети председател на Националната съдийска колегия на Испания – липсват доказателства за връзка между него и Реал (Мадрид), но е любопитен фактът, че по негово време твърде често за мачове на Барселона наряди получава съдията Рамос Маркос. Каталунците нямат нито един спечелен мач, под ръководството на въпросния рефер, който дори си позволява да коментира едnо от дербитата между Барселона и Реал (Мадрид) за телевизия… Телемадрид.
Педро Санчес Санс, двадесет и четвърти председател на Националната съдийска колегия на Испания – макар да е реферирал мачове единствено от регионалните дивизии, оглавява Колегията след „мистериозен“ отказ от надпреварата за поста на каталунския рефер Алберт Хименес. Впоследствие Санс става част от Мадридстката съдийска колегия.
Артуро Лопес Еспиноса, двадесет и пети председател на Националната съдийска колегия на Испания – сосио на Реал (Мадрид).

sdw
02.05.2016 11:10

Хубаво си взел някаква информация за съдийските колегии през 20-ти век.Прочетох малко от редовете ти и се отказах,защото информацията не е фактологично доказуема.Със сигурност могат да се намерят компромати и за двата отбора за 100 години,не е нужно да се пише само за тея на Реал.

BerbaTheBest
01.05.2016 04:44

Да.... тема за Реал - 11 коментара, тема за Барса - 85 коментара. Май някои фенове са яко комплексирани, но кои са те?! *surprized**thinking*

ivanrealmadrid1
01.05.2016 04:38

хаха за 2012 ли ми говорите бе ... Моу разката цяла Ла Лига и ШЛ и малшанса не ни стигна ,не обичам да се оправдавам с късмет , но беше прекалено просто ... някой по надолу напис, че Реал ги бутали този сезон и за ръце на Рамос и т.н. :Д абе пичове това е една от нзабравимите години на барса в които имаше толкова съд. грешки (или подпирания) в тяхна полза, волейболиста Пике никой не го споменава

Vanko2207
01.05.2016 02:34

Гледах репортажа и според мен нарушението, което доведе до червения картон беше доста остро, не знам за какво спорите фенове на Барса и Реал, просто съдиите и Премиера са много неадекватни, стига сте търсили конспирациите!

sviliev
01.05.2016 01:54

* Не съм съдийски наблюдател ; записА, граматиката е важно нещо *smile*

sviliev
01.05.2016 01:40

Да приключваме съдийската тема, не обичам да говоря за съдии по принцип. Така или иначе първенството на 99 процента си е ваше и не са съдиите виновни. Концентрираме се върху Юнайтед - Лестър, след това върху Байерн - Атлетико, след това върху Реал - Сити и накрая завършваме с Ливърпул - Вийяреал. Чака ни една страхотна поредица от мачове в близките дни.

crip1
01.05.2016 01:31

А някои искат видеоповторения...... друго си е да влезеш и яко спор,спор,спор,спор,спор...... различни хора, различни клубни пристрастия, различни виждания по въпроса.На които както му изнася.

sviliev
01.05.2016 01:22

Защо не почнете сега пак да ни напомняте как титлата била спазарена за Реал, нали това ви бяха теориите преди началото на сезона? *lol*

sviliev
01.05.2016 01:20

Как какво общо има Ла Лига с ШЛ, колега? Нали говорим за съдии. Ами има корелация между двете, която води до един очеваден извод. А той е, че в последните 10 години сте най-подпирания отбор в Европа. Фриск, Йовребьо прекратиха кариерата си преждевременно, след като свиреха ваши мачове, може и други да има, пък вие си продължавайте да си вярвате.

crip1
01.05.2016 01:15

Само да добавя нещо - заслугата не е само на съдиите.Футболистите много се изхитриха.Не е лесно да следиш 22ма актьори.Като видиш, че ти прави винт и се гърчи от болка, решението не е толкова лесно.Не винаги можеш да имаш очи върху топката.

crip1
01.05.2016 00:56

Нещата изглеждат съмнителни, но цялата работа е, че съдиите са мега неориентирани.Само някой супер пристрастен би казал, че няма значение кога са направени нарушенията, при все, че има огромно значение, кога са направени, е, не и по правилник, разбира се.Видях само второто нарушение, и това за мен категорично НЕ Е жълт картон.Такива изгонвания са си чисто и просто престъпление.Когато изгониха Торес в първия мач, казах същото - не може да гониш играч в толкова ранен етап на двубоя, а да не говорим за каква важност става на въпрос.Такива нарушения са абсолютно НОРМАЛНИ и ги има по няколко пъти на мач.Стига глупости. Само ще дам пример, който някои хора много обичат да дават като "мега, гига, ултра неправилно решение" - червения на Нани преди няколко години срещу Арбелоа.Ето това вече е картон и то червен.Високо вдигнат крак, с бутоните напред, директно в ребрата - е, това ако не е червен картон, просто няма начин да им се помогне на такива хора.Естествено, това са хора на потърпевшия отбор. Както и да е, сори, че намесвам МЮ, но примера ми се стори удачен.

А колкото до дузпите на Барса - гледал съм около 4,5 и всички от тях са били заслужени.За останалите, имам приятели каталунци, които са ми казвали, че има и неправилно отсъдени.Ама те какво са виновни? Иначе такива технични играчи е трудно да бъдат спряни и много често са спъвани и събаряни непозволено, то няма как да е и другояче. Странното е, че отново бива изгонен играч рано, рано в двубои срещу Барса.Страх ли ги е тия съдии, какво е? Чак е смешно, бам, бам 2,3 нарушения и директно под душа.Долу един колега много правилно се е изразил - в такива ситуации играча се предупреждава 1,2,3 пъти и тогава му дава картон, а по-строгите ще го предопредят 1 път и ще му го лепнат, или директно ще му го покажат.Обаче за още един картон след това, че и за обикновено нарушение, просто е излишно да се коментира.

Droktar
01.05.2016 00:48

Рекорда за дузпи го държи Барса все пак Реал държи рекорда за титли *wink*

Droktar
01.05.2016 00:21

Барса ако не са шампиони след рекорден брой в историята на Ла Лига свирени дузпи и червени картони в тяхна полза нещо няма да е както трябва все пак. Честита титла ние няма да сме шампиони но поне играем честно и не са ни нужни подаръци защото сме Реал Мадрид.

MaLkO_LuD94
01.05.2016 15:48

Такива каквито са в действителност истината е че когато режат Барса всички са доволни и мълчат *thumb_up* Имат нужда от тях тези които не са обективни и ги е срам да си признаят грешките тези които са чули нещо и го повтарят като папагали без да знаят за какво говорят и без да знаят правилата на тази игра *thumb_up* Ще ме накараш да ти изкарам ситуациите една по една и да млъкнеш защото наглостта ви край няма *thumb_up*

sviliev
01.05.2016 15:14

Какви факти си ми показал? Такива, каквито на теб ти изнасят? Вие не сте от този свят, живеете с главата в пясъка, обладани от някакви конспирации. Страдате от мания за величие, и най-вече страдате от параноя. Като чета коментарите на феновете на този отбор тук, а те не са 1, 2 или 3 човека и ме обзема някакво странно чувство на страх и ирония едновременно. Имате сериозни проблеми, честно. Недейте да казвате на другите да си пият хапчетата, защато вие определено имате нужда от тях.

Uigtfri
01.05.2016 11:57

За каква симулация на Алвеш говориш? Аз съм абсолютно съгласен, че контакт между него и Пепе нямаше, но самото влизане на Пепе беше за червен картон. Точно по този начин съдията е и изтълкувал ситуацията, въпреки може би знаейки за липсата на съприкосновение. При условие, че Алвеш не си бе махнал крака, считай, че фрактурата не му мърдаше. Ако пък приемем, че е възможно Пепе да играе за топката и ако наистина е имал намерение да играе с нея, то къде е логиката да посяга със сгънат глезен с бутоните към нея, вместо с изпънат и с върха на обувката си? Лично аз не намирам логика. Намирам логика единствено в целенасочено контузване на съперник. Не мисля обаче да дискутирам повече онзи момент, а по-скоро бих наблегнал на отсъжданията срещу нас тогава. Адебайор, Марсело, Ди Мария... Или как Мяу агитираше играчите си да действат по възможно най-грубия начин срещу футболисти на Барса и как Анхелито би бил достоен конкурент на китайците в гмуркането в басейн. Всички говорят за "симулацията" на Алвеш, но пропускат комичното гмуркане на Ди Мария, на който обаче не му бе показан жълт картон. Или ако приемем, че това не е нещо, което би повлияло на крайния изход, то със сигурност спестяването на червения картон на Марсело някъде към 70-ата минута за съвсем умишлено стъпване върху прасеца на Педро след негов удар с глава, можеше да окаже въздействие върху резултата накрая, ако не бе блеснал гения на Меси. Да не споменавам за опита на Адебайор да удуши Пуйол край тъчлинията пред очите на съдията и фактът, че не получи нищо за престъпната си изява. Или пък как Рамос цял мач провокираше Меси, галейки го по главата, но не получи дори устно предупреждение. А момента, в който Адебайор избоксира Бускетс, но съдията не го изгони, има ли смисъл изобщо да го коментираме, пък може би и повечето от вас не си го спомнят? Ето я ситуацията [@link https://www.youtube.com/watch?v=7cF4dedzEOU.] В крайна сметка кой излезе, че е по-ощетеният отбор в онзи полуфинал??? Май Барса, а?

MaLkO_LuD94
01.05.2016 11:41

Така е като ти покажат фактите и почваш с ирония защото няма друго какво да кажеш*cigarette*


01.05.2016 11:28

И през 2011г. не я взеха безапелационно. Преди първия полуфинал с Реал, Гуардиола вдигна вой до небесата срещу определения да го свири Педро Проенса и УЕФА клекна пред барса и го смени с Волфганг Щарк, който ни отряза главата с оня измислен червен картон на Пепе без да е докоснал актьора Алвеш. Мача си заспиваше на 0-0. На реванша Де Блекере при 0-0 отмени чист гол на Игуаин, а мача свърши 1-1. Аз досега не съм виждал някъде да има успешен случай на клуб да смени вече назначен съдия когото не харесва. Това не са постигали дори ЦСКА и леФски през комунистическия режим, когато бяха толерирани от властта.

sviliev
01.05.2016 02:16

Разбира се, вие винаги сте ощетявани, а Реал винаги са подпирани, още от времето на Франко. Тежки репресии се извършват над ФК Барселона. Барселона е най-ощетяваният футболен отбор в Европа, във важните моменти винаги ви режат, всички са против вас.

MaLkO_LuD94
01.05.2016 02:12

Да ако се хващаш за всеки тъч може и да намериш аз ти давам ситуации които могат да решат мача и забележи в първите мачове винаги сме зверски ощетени ако се свиреше по правилата вторите щяха да са протоколни и с/у Милан и с/у Арсенал и с/у Челси *wink*

sviliev
01.05.2016 02:06

Ако ги гледам тези мачове на пълен запис, със сигурност ще ти изредя безброй ситуации, в които са ви подпряли. Ти гледаш ситуациите, в които са ви ощетили, а аз тези, в които са ви подпряли. Аз нямам монопол върху истината, както ти си мислиш, че имаш. Но пък силният ми коз е статистиката, тя не лъже. Така че колкото и да се оправдавате, колкото и записа да изгледате, статистиката не можете да я излъжете.

MaLkO_LuD94
01.05.2016 02:00

Измъкваш се добре то всички са така говорят на изуст каквото са чули и като им изкараш малко факти и млъкват *erm* Не гледаш записи и спорни ситуации но обичаш да ги коментираш *erm* И все пак хвърли по едно око на тези положения и съм сигурен че ще си на друго мнение за ''подпираната'' Барса в тези сблъсъци специално *thumb_up*

Uigtfri
01.05.2016 01:54

Пропусна и момента, в който Мунтари задържа Алвеш в наказателното поле, но съдията не отсъди нарушение, което респективно означаваше и дузпа. Това също се случи във втория мач, освен скандално отменения гол на Къркич заради несъществуващата игра с ръка на Туре. И после нека всички говорят как Де Блекере бил приятел на Барса, тъй като именно той бе човекът, който свиреше на реванша срещу Интер.

sviliev
01.05.2016 01:52

Защото не обичам да се оправдавам било със съдии, било с контузии, било с липса на късмет. Защото не съм съдия или делегат, и не следя толкова изкъсо съдийските решения, нито пък гледам по 10 записи на спорните ситуации. Защото предпочитам да се концентрирам върху представянето на футболистите, не на съдиите. Цифрите са показателни - рекордьори сте навсякъде, и въпреки това продължавате да говорите. ОК, сигурно имате право, аз не гледам всеки мач на запис и не гледам по 10 записа на всяка спорна ситуация, както казах одеве. Предпочитам да си гледам моя отбор, но днес направих отклонение от този принцип и за пореден път осъзнах, че за феновете на Барселона и Байерн има само една истина - тяхната. Както и да е, за мен футболът е в други измерения *wink*

MaLkO_LuD94
01.05.2016 01:49

Тъй като попринцип си обективен единствената причина за която се сещам да имаш такова мнение е че мачовете бяха доста отдавна и може да не помниш всички ситуации при което просто се придържаш към всеобщото мнение на антифеновете на Барса ( които така удобно винаги изпускат събитията от първият мач ) *erm*

MaLkO_LuD94
01.05.2016 01:45

Първият мач с Интер вкарват ни гол от 2 метра засада не свирят 100% дузпа с/у Алвес при 2-рият гол има и нарушение с/у Меси Вторият мач скъсаха фланелката на Ибра в наказателното дузпа няма и за капак в края на мача отмениха редовен гол на Къркич който ни класираше и на това му викаш БАЛАНС *wonder* И защо не коментираш другите ситуации от ПЪРВИТЕ мачове които ти изкарах *wonder*

sviliev
01.05.2016 01:35

Мачовете с Интер не ги споменавам, защото имаше баланс. Ощетиха ви в Италия, бутаха ви в Испания. По принцип избягвам да говоря за съдии, но при тези статистики, държанието ви е малко неуместно, Но всеки си има клубни пристрастия и консенсусът е трудно постижим.

Uigtfri
01.05.2016 01:32

Всъщност всеки си има свой критерий за най-убедително спечелено първенство, така че трудно може да стигнем до едно и също мнение по този въпрос. Иначе видях впоследствие, че си уточнил за коя надпревара става въпрос (явно на прима виста не съм прочел внимателно), но пък не виждам база за спор специално за трофея ни през 2011 г., тъй като например срещу Арсенал в първия мач в Лондон бе отменен редовен гол на Меси в 38-ата минута заради несъществуваща засада. А при 0:2 футболистите на Арсенал биха се предали и вероятно Барса щеше да вкара още голове. В случая Рицоли не беше виновен, а помощникът му, но общо взето това бе момента, който остави Арсенал в мача. В реванша пък Перси заслужаваше червен картон още през първото полувреме за умишлен удар в лицето на Алвеш, но вместо това получи само жълт, което бе твърде малко предвид характера на нарушението. Колкото до ситуацията, в която бе изгонен РВП. Аз лично съм виждал много пъти през годините как за разкарване на топката след съдийски сигнал, провинилият се футболист е бил официално предупреждаван. Да не говорим, че ако това се падаше първи жълт картон на Перси, обзалагам се, че впоследствие никой нямаше да обърне внимание на това положение.

MaLkO_LuD94
01.05.2016 01:31

Също така пък и никой не говори за мачовете с Интер където пък най-нагло ни откраднаха трофея ЗАЩО ЛИ ? Когато е във вреда на Барса сме тихи но ако се свири грешен тъч за тях и всички отваряте уста *cigarette*

MaLkO_LuD94
01.05.2016 01:29

Попринцип пишеш безпристрастно не знам днес явно ти е дошло в повече но си изключително пристрастен Случаят Шевченко ? Да случва се съдията сбърка там не е нито първата грешка нито последната но да грешка е обаче другите ситуации ??? Защо не изгледаш малко записите да си припомниш някои ситуации ? Първият мач с Челси имаше 100% дузпа за Барса и 2 спестени червени ( единия е при дузпата ) 2-рият мач в 5-та минута играч на Челси си цели ръката с топката и дузпа отново няма и всичко това е забележи ПРЕДИ ПЪРВИЯТ СПОРЕН МОМЕНТ в полза на Барса *thumb_up* Случаят Ван Перси ? Мога да ти кажа само ЗАСРАМИ СЕ и изгледай отново ПЪРВИЯТ МАЧ в който отмениха чист гол на Меси както имаше и 2 положения за дузпа ( 2 пъти игра с ръка в наказателното поле на Арсенал ) не свирени ЗАЩО НИКОЙ НЕ СПОМЕНАВА ТЕЗИ НЕЩА *wonder* 2-рият мач изгледай внимателно всички нарушения на Перси и ми кажи той трябваше ли изобщо да е на терена до 2-рият си жълт картон ??? Случаят Милан ? Пак удобно се пропускат 2 положения за дузпа в полза на Барса в ПЪРВИЯТ МАЧ защо ли ??? Другото което изключително рядко можеш да видиш играч на Барса да влезе грубо за червен картон по-скоро може да има симулации игра с ръка и други шмекерии но не и грубости *thumb_up*

sviliev
01.05.2016 01:28

Не, 2015 я спечелиха без скандали. Единствената от тези, които аз съм гледал, която е спечелена без сериозни съдийски гафове. Трофеите им от 2006, 2009 и 2011 отдавна са в рубриката ''Скандално''. Можеха и без съдийска помощ да спечелят, но така се развиха нещата.

CFC_H_A_Z_A_R_D
01.05.2016 01:24

Само 2011 я взехте безапелационно.През 2006 имаше някой грешки на съдиите във ваша полза.Обаче за 2009 да не говорим то биваше,биваше подпиране ама то край нямаше.Особено на полу-финала и това го казва фен на Челси.Да в първия мач имаше 1 дузпа за вас която бе незачетена.Ако не се лъжа Иванович игра непозволено срещу Анри.Обаче реванша на моста бе черешката на тортата.*beer*

sviliev
01.05.2016 01:17

Аха, значи Реал постави рекорд за най-много точки и голове, но най-безапелационната титла била на Барса, понеже били с 15 т. пред втория, който падаше от сульо и пульо тогава. И дори и при тази ви титла, имахте отрицателен баланс срещу нас, ако не помниш, да те светна. А в същия този сезон отнесохте и едно безапелационно и рекордно 0:7 от Байерн на полуфиналите.

sviliev
01.05.2016 01:13

Първо, открих грешки, Второ, това от ''Мундо Депортиво'' ли е? Трето, дойдохме на Кампа с 4 точки аванс 5 кръга преди края. Бихме ви без грам съдийска помощ и си взехме титла. Четвърто, не ви ли е срам да говорите за съдии? След случая ''Шевченко'', след случая ''Стамфорд Бридж'', след случая ''Ван Перси'', след случая ''Милан''. Да не говорим, че за да изгонят играч на Барса, вероятно някой трябва да бъде убит (видяхме случая ''Иниеста'' на Калдерон. Пике си играе с ръка когато си поиска и никой не му казва нищо. Ама наистина сте доста нагли, те УЕФАлона ви кръстиха, какви ли не колажи ви пуснаха от САЩ до Русия и вие пак спорите, че Реал бил по-съдийски отбор.

Uigtfri
01.05.2016 01:10

Най-безапелационно спечелената титла е на Барса през 2012/13, когато също като вас предния сезон завършихме със 100 точки, но с 15 преднина пред втория, ако не се лъжа. През сезон 2011/12 Реал спечели титлата с 9 точки преднина пред Барса, но къде е 9, къде е 15, нали така? А колкото до титлите ни през 2006, 2009 и 2011, би ли уточнил за ШЛ или Ла Лига става въпрос?

MaLkO_LuD94
01.05.2016 01:08

И какво изобщо има ШЛ с Ла Лига не ми стана ясно *erm*

MaLkO_LuD94
01.05.2016 01:06

За сезон 2011/2012 се отнася *wink* Съдиите в полза на Барса: 25-и кръг: Атлетико - Барса - 1:2 Недадено: дузпа за Атлетико при 1:2 3-ти кръг: Реал Сосиедад - Барса - 2:2 Недадено: червен картон на Серхио Бускетс Съдиите във вреда на Барса: 23-ти кръг: Осасуна - Барселона - 3:2 Недадено: засада при гола на Деян Лекич за 2:0 19-и кръг: Барселона - Бетис - 4:2 Недадено: дузпа на Иниеста при 2:2 18-и кръг: Еспаньол - Барселона - 1:1 Недадено: дузпа на Раул Родригес с ръка 14-и кръг: Хетафе - Барселона - 1:0 Недадено: редовен гол на Меси засада при 1:0 5-и кръг: Валенсия - Барселона - 2:2 Недадено: дузпа на Меси, извършена от Адил Рами Недадено: дузпа на Меси, извършена от Мигел Брито Съдиите в полза на Реал Мадрид: 25-и кръг: Райо - Реал Мадрид - 0:1 Недадено: червен картон на Серхио Рамос и дузпа за Райо при 0:0 22-и кръг: Хетафе - Реал Мадрид Недадено: дузпа на Пепе за игра с ръка 19-и кръг: Майорка - Реал Мадрид - 1:2 Недадено: засада на Виктор (незачетен гол) при 1:0 3-ти кръг: Реал Мадрид - Бетис - 4:2 Дадено: дузпа извън наказателното поле при 1:1 Съдиите във вреда на Реал Мадрид: 4-ти кръг: Леванте - Реал Мадрид - 1:0 Дадено: Сами Кедира неправилно изгонен

sviliev
01.05.2016 00:59

Глупости на търкалета. Повтаряте си едно и също за тази титла, а бе спечелена със 100 точки и 121 отбелязани гола, най-безапелационната титла в историята на Ла Лига. Действително ни подпряха много здраво срещу Майорка. И действително Рамос игра с ръка (това бе в 12 кръг срещу Валенсия на ''Местайя при 3:2 за нас в 94 минута), но не последва нито дузпа, нито червен картон. ОК, да кажем, че сме спечелили незаслужено 5 точки от тези два мача. Но Реал стана шампион с 9 точки аванс пред Барса. Сметката нещо не излиза, а? А и забравяш един мач срещу Вийяреал, в който ни дадоха 2 червени картона. Имаше и един мач срещу Валенсия на ''Бернабеу'', в който съдиите подминаха 2 дузпи за нас. И да вмъкна, че бе доста жалко тогава да се гледа как в последните 4 кръга, когато Барса вече бяха загубили първенстовото, получаваха по 2 дузпи на мач, за да може Меси да стане голмайстор. Толкова бяха смешни, че всяко падане се свиреше и Меси постави ненадминат рекорд, вкарвайки 50 гола. А нещо за титлите ви в ШЛ от 2006, 2009 и 2011 да кажеш?

Uigtfri
01.05.2016 00:49

Приятелю, най-скандално спечелената титла в историята на Примера е ваше притежание - онази през 2011/12, спомняш си я, нали? Тогава, когато във всеки мач на "Бернабеу" срещу по-сериозен отбор ви свиреха дузпа, а когато гостувахте, редовно бяха спестявани по 1-2 червени картони и още толкова дузпи. Върхът беше срещу Майорка, когато отсъдиха засада и отмениха гол след като играч на Майорка беше пет метра зад центъра. Преди няколко дни пък си поприказвах с един познат точно по въпроса за съдийството през онзи сезон, а той спомена за мачове, в които Рамос е играл като вратар и е вадел топката от голлинията с ръце. Без съмнение няма как да е излъгал, а фактът, че си спомня за дискусионни ситуации единствено от онзи период, ме навява на мисълта, че има много вярно в това, което е казал.

MaLkO_LuD94
01.05.2016 00:26

Стига стига те Реал никога не са бутани абсурд да видиш да свирят за тях *erm*

Uigtfri
30.04.2016 23:42

Иначе двата жълти картона на Вестерман си бяха напълно заслужени и това всеки обективен зрител би го потвърдил. Дори Вестерман прие изключително спокойно решението на съдията, което му прави чест, защото е осъзнавал какво ще последва след като спря по този непозволен начин голова атака на съперника.

Futbolfen
30.04.2016 23:42

отидете запалете свещ за реал, обиколете църквата, и се молете реалченцата да не отпаднат от сити *lol*

Uigtfri
30.04.2016 23:40

Заслужена победа. Надиграхме тотално Бетис и преди червения картон, а след изгонването на Вестерман не пипнаха топката. И все пак играта не ми хареса, тъй като в първите 15 минути халфовата ни линия отсъстваше, а при това положение Пике и Масчерано бяха принудени да си подават без никаква цел. Остават два лесни мача, към които обаче не трябва да се подхожда високомерно, за да не се получат неприятни изненади. Еспаньол не са нищо особено и много хора са си изградили грешна представа за класата им, а Гранада е един от трите най-слаби отбора през този сезон, така че освен ако не излезем с нагласата, че ще си вземем мачовете на един дъх, то друг начин не виждам как може да изтървем титлата.

Futbolfen
30.04.2016 23:37

яд ви е на е нали мадридисченца, ся утре изяжте по едно яйце и по един козунак, пък купите оставете на БАРСА *lol**lol**lol*

Futbolfen
30.04.2016 23:29

тия пък, пак съдията оправят, просто кажете ЧЕСТИТА ТИТЛА КАТАЛУНЦИ, ВИЕ СТЕ НАЙ ДОБРИТЕ, и така дами и господа и мили деца *cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry*

CFC_H_A_Z_A_R_D
01.05.2016 00:11

Може би Байерн и Атлетико Х а Реал и Сити 1/Х или Г/Г.*beer*

sviliev
30.04.2016 23:54

Просто се забавлявам с коментарите ти. От вторник насам съм 10 от 11 в прогнозите, днес съм 5 от 5, но ще те послушам - 5:0 за Сити и 2:0 за Байерн.

Futbolfen
30.04.2016 23:44

ти гледай сити да не ви тресне 5-0 ти байерн не ги мисли

sviliev
30.04.2016 23:39

E, как само 2? 5:0 викам аз. С три автогола на Атлетико.

Futbolfen
30.04.2016 23:35

опа честита калъфка *lol**lol**lol*

Futbolfen
30.04.2016 23:34

2-0 левандовски и алаба

123321
30.04.2016 23:33

Честита ШЛ.Опа чакай вие отпаднахте.*lol**lol**lol*

sviliev
30.04.2016 23:32

Я кажи ''баварската машина'' ще бие ли с 3:0? Или този път ще е с 4 и повече?

catalan
30.04.2016 23:26

Честита победа на феновете на Барселона, имаме реална възможност за спечелване на 2 от 3 трофея,което е страхотно ,всичко е в ръцете на Барса.

MaLkO_LuD94
30.04.2016 23:22

Слаб мач изиграхме но важни са 3-те точки остават ни още 2 мача дано ги вземем но с тази игра ще е адски трудно *erm*

THFC1882
30.04.2016 23:20

Заслужено Барселона печелят, но нямаше нужда от този червен картон. Тогава и интригата щеше да бъде жива до края на мача. При втория жълт картон едва го докосна, за мен там нямаше картон. Просто съдията показва различен критерий при показването на жълт картон за единия и другия отбор. Както и да е. Класирането трудно ще се промени и след 38-мия кръг , но все пак интрига ще има до последно !

123321
30.04.2016 23:17

Не е ли малко странно, че втори пореден мач на Барса свири един и същ съдия?

sviliev
30.04.2016 23:16

Не ми се влиза в спорове, а и така или иначе първенството не зависи от нас, за което никой не ни е виновен. Само ще кажа, че винаги големите отбори са били бутани, но в последните 10 години трудно някой би оспорил това, че Барслеона е най-подпирана от съдиите.

catalan
30.04.2016 23:02

И дали нарушението е 90 минута или в 1ва, не знам в правилникът да пише,че има някаква разлика.

catalan
30.04.2016 22:55

Ако малко имахте поглед върху играта,щяхте да разберете какво искам да ви кажа дечица, манчестърЧО *lol* Идея нямате от тази игра,а токова много я гледате.

Manchester4o
30.04.2016 22:58

Брат имате 19 дузпи от 35 мача,кажи ми това нормално ли е,че чак е смешно *joking* Суарез последния мач направи хеттрик от дузпи*joking*

123321
30.04.2016 22:39

А и имали още фенчета на Барса които да казват, че титлата била нагласена за Реал??*lol**lol**lol**lol*

Kopew
30.04.2016 22:34

[@link https://www.youtube.com/watch?v=cRxqhxDdVdc] - Само жълт картон?

AC_Milan_92_45
30.04.2016 23:26

Цяла Европа обиколи, всииички мачове, и виж колко изобщо втори жълти до 30 мин ще намериш, това е абсурд. мин мач, 3 дузпи, това някакъв опит за нов рекорд ли беше, сега усетиш ли човек на гърба си и веднага падат. Жените играят 100 пъти по-мъжки футбол. Тези големи отбори и играчи трябва да дават пример в личен и професионален план на малките си фенове, а само измами друго не виждам, от легендите на футбола в момента

AC_Milan_92_45
30.04.2016 23:23

Не са нужни положения, за да не загубиш, до колкото знам, барса не е задължително да губи, за да не е шампион и второ, казах, че трябва да има зверско нарушение за да има червен ДО 30 МИН. Обикновено се предъпреждават няколко пъти, а не, прегърнал го картон, дръпнал го за фланелката в центъра картон. Не може за всеки контакт да се дава картон, нормално, фен на барса от 2 год и гледа футбол от 3, това виждаш сега, но никога преди не е било така. Това не е снукър, това е контактен спорт и трябва търпение при вземане на такива дръстични решения, като да изгониш игра от видимо по слаб отбор

catalan
30.04.2016 23:19

Между другото Чакър е един от съдийте ,който за мен подкрепя Барселона супер много, а този с голямото чело в Испания ги реже. В момента казваш,че да дадат втори жълт, трябва да се счупи крак, това е нелепо, гледаме футбол не някаква касапница. Барселона изиграха един невероятен сезон,имаха спад няколко мача , този мач Бетис нямаха нито едно положение и вие пак се оплаквате, те без положение няма как да вземат каквото и да е, то хубаво не харсевате Барселона ама тази победа си е 100% закономерна.

AC_Milan_92_45
30.04.2016 23:17

Лимит на дузпи ест че няма, но има различни критерии. Ако Чакър ви свири всичките мачове, полувината дузпи забрави да ги видиш. Да го докоснеш и е дузпа. И за бога, каквито и нарушения да са, 2 жълти до 30 мин е абсурд, освен ако няма счупени кости. Такива леки дузпички и такива червени са търсене под вола теле, има ли 5% шанс да го свирим, свирим го

catalan
30.04.2016 23:02

Стилът на Барселона е такъв просто, на Байерн е мн по-директен , Барселона до последно владеят топката и подават в последния момент,затова са повече ритани, следователно повече фаулеве и дузпи, като са реални фауловете да не дават дузпи ли ? Това си е стил на игра, карат противника да извършва нарушения, всеки с номерата си. Като дузпите са реални,ако ще да са 10 на мач, все тая, няма правило за лимит на дузпите.

Pechenqgata
30.04.2016 22:59

Щом е в полза на барса няма пресилено *joking**joking**joking*

sviliev
30.04.2016 22:56

Байерн владеят колкото вас, пък не получават всеки мач дузпа и/или червен картон. Реал и ПСЖ също владеят, но не получават в такава степен. Някой може ли да ми каже кога за последно е свирена дузпа за Реал и кога за последно сме играли срещу 10 човека? А що се отнася до червения на Вестерман - по принцип и двете ситуации са по-скоро за картон. Но и двата фаула не са груби и са извършени в центъра на игрището. Преценка на съдията, не е нещо безспорно, но при такъв залог, за тези нарушения, в 35 минута да покажеш червен картон, вижда ми се пресилено.

Manchester4o
30.04.2016 22:51

хахаха,ебати оправданието,по добре да си беше замълчал *joking*

123321
30.04.2016 22:50

Хахахахаахах!!!Ама естествено те само Барса владеят топката много нали..Я се стегни малко и виж, че и Реал я владеят много ама са получили на половина по-малко дузпи от Барса.Как става тази магия не знам..Същото се отнася и за червените картони.

catalan
30.04.2016 22:47

На Барселона стилът им е такъв, те владеят много топката, следователно напълно логичн да са по-фаулирани от другите ,следователно нормално да има повече жълти и червени картони.

123321
30.04.2016 22:37

Моля ти се бе...Как смее да му докосва крака с рамото си??Де*ба боклука 10 мача наказание заслужава тоя от Бетис..

sviliev
30.04.2016 22:30

Но понеже миналата година доста фенове на Барселона говореха за дузпите на Реал, след този фестивал на дузпи и червени картони през тази кампания в тяхна полза, би било добре за тях да не коментират съдийството поне за 1 година напред *smile*

Drogba_d
30.04.2016 22:30

Очаквайте и дузпа скоро... Ама предпочитам барса да са шампиони отколкото селяците от атлетико

sviliev
30.04.2016 22:28

Не съм гледал нищо, не коментирам. Странно е колко дузпи и червени картони получават Барселона, но всеки сам да преценява. Още по-странното е, че картонът е факт още в 35-ата минута. Надявах се да загубят точки днес, но с 11:10 не очаквам нищо по-различно от 0-2/3.

Ginekolog
30.04.2016 22:36

това даже не е за жълт

lazera0
30.04.2016 22:33

[@link https://www.youtube.com/watch?v=0oyxCptFuU8] ето ти положенията и как си написал всеки сам си преценява, за мене са 2 жълти и респективно червен, съвсем нормално тия където са против Барса да твърдят обратното

GaLaxY94
30.04.2016 22:26

пак ли ще ви подпират за да биете, ай стига е .. не ви тръгне играта и винаги червен картон или дузпа за барса...

MaLkO_LuD94
30.04.2016 22:20

Нищо не играем *erm* Добре че ги играх 2-3 пъти за картони съдията ги дава доста лесно и за 2-та отбора *cigarette*

123321
30.04.2016 22:07

Пак ли червен бе??*erm**erm**erm*

123321
30.04.2016 22:09

Гледам го и?Това, ако е за втори жълт картон.Не може всеки път, когато се затруднявате и хоп айде 1 дузпа или 1 червен картон...

lazera0
30.04.2016 22:07

Мача гледаш ли или така си коментираш

catalan
30.04.2016 21:54

Меси говори нещо на съдията, изглеждайки спокоен и изведнъж, бам жълт картон *lol* Прав е съдията, футболистите не мисля,че въобще трябва да си говорят със съдиите.

THFC1882
30.04.2016 21:18

Барселона печелят мача и то без особенни проблеми. 0:3 от мен. Единствения отбор , който може с доста късмет да измъкне нещо до края от "Каталунците" е Гранада , които са замесени в борбата за оцеляване.